S omlazenou Toyotou C-HR jsme se mohli poprvé důkladně seznámit již během statické prezentace v Česku, během dynamické prezentace v Portugalsku však padla řada dalších důležitých informací.
Řekl bych spíše zaslepenost.
Myslíš, že by nadměrné dieselové emise mohly způsobovat závislost? Tak jako kouření? Od některých, slepě propagujících diesel VW, mi to skoro připadá jako jediný objektivní důvod.
Tady konkrétně to je zatím jen VW, ale předpokládám, že TDI brzy vyplave na povrch.
Toyota mne a ženu zklamala. Měli jsme ji novou z půjčovny, 3 dny jezdili po Holandsku a Belgii... Jízdní vlastnosti průměrné (ovládání, držení na silnici), motor slabý, ale elektromotor např při akceleraci dost pomáhá. Každopádně je to nesmírně složité auto na obsluhu, třeba "cruise control" nebo jak to mají pojmenované je perfektně odladěný ale další věci, např. stěrače jakoby vymýšlel Indický tým s nízkým budgetem...
Až na to, že je len rebrandované Daihatsu pre Japonský trh a nemá technicky nič spoločné s Toyotou predávanou v EU. V EU bude niečo odvodené z techniky Yarisa, ale som zvedavý či to pojmu prakticky, alebo dizajnovo.
Mne třeba v této cenové jako nejlépe jezdící SUV příjde dosluhující Kuga, tlumení nerovností, odhlučnění a hlavně odezva a řízení a řazení (což u hybridu pravda, nelze srovnávat:D) a 1.8 je jak říkáš, super ve městě, ale když naskočí motor, je hlučný, stejně jako u všech Toyot s tímto 1.8hybridem, Auris mi přišel nejhorší, u Corolly 1.8 mi to přišlo trochu lepší.
P.s. já, nezvyklý na Toyoty, tak mi taky občas chvíli trvalo něco z pokročilejších funkcí najít, ale teda stěrače, to jsem našel :D
Nechci znít rýpavě, ale co konkrétně bylo špatně na jízdních vlastnostech, případně který konkurent je v tomhle lepší? Neznám CHR na základních kolech, ale nevěřím že by to udělalo takový rozdíl...
Motoricky i odhlučněním je, alespoň současná verze s 1.8, určena opravdu spíš do města. Jestli jste s tím 3 dny cestovali po dvou zemích, zklamání celkem chápu. To člověk ocení až když cuká pravidelně po městě :)
Presne. Ja som jeden z tých ktorých CHR nenadchla. Vyššie auto s podobným pôdorysom by sa u mňa perfektne dopĺňalo s kombíkom. Manželka by ho využívala do práce a dalo by sa využiť na niektoré výlety po Slovensku, kde by sa mi hodil o pár cm vyšší podvozok. RAV je na dochádzanie a parkovanie v niektorých oblastiach zbytočne veľká. Niečo by malo vzniknúť odvodené od nového Yarisa. Tak som zvedavý.
Na tohle = na vlastně běžný velmi rozšířený denní městský ježdění = je C-HR ideál. Pěkně vypadá spotřeba a spolehlivost pohonu velmi nadprůměrná = i bez multimiliardovýho zvýhodnění = prostě https://www.auto.cz/…usta-kara-101813:-!
Aha myslel sem že sem ho dával https://www.novinky.cz/…lu-rav4-40302646 no pro mě to je spíš skoro vzor co mě nezajímá = jako velmi solidní absolutní univerzál dneska díky tomu furt relativně novýmu 2litru i co se výkonu týče = považuju Corollu
Praktičnost dneska nefrčí = to by se masově nepřecházelo na fakt nejhorší možnou konstrukci auta = SUV. Praktický byly MPV = víceméně skončily. Celkově mi furt nejlíp vychází něco jako Corolla = v kombíku už i slušnej prostor
Každé ráno stretávam pred školou kam chodí môj synátor jednu pani práve s hybridnou CHR a vozí v ňom 4 deti. Je pravda, že vekový rozptyl je väčší a tak najstarší chlapec už sedí vpredu bez podsedáku či detskej sedačky, zatiaľ čo mladší 3 súrodenci pekne v sedačká vzadu, ale ako mamataxi im to očividne funguje. Tuším že ako rodinný povoz majú Viano či V-klasse.
No vsadili na stylovku místo účelovky = a jak vidno vyšlo to = líp než byly odhady pro roční prodeje
Menší napodobenina RAV4 viz odkaz už je = no a MĚ tam rozhodně nic nechybí = mnohem lepší než další JAKO suv = je nějaká Corolla ve verzi kombi docela uspokojivě prostorný univerzální auto
Uvidíme jestli ta pidiRAVka = dorazí časem i na náš trh
Odpovídáš na něco, o čem nepíšu. Lidi kupují SUV jako rodinné auto, Prius+ jak správně píšeš, není SUV. Říkám jen, že Toice chybí praktičtější verze CHR s jeho hybridními pohony, věřím, že by se prodávalo. To je vše, co píšu :)
No stylovka = může bejt cokoli. Viz prodeje = trefili to snad i víc než si představovali
Pro praktičtější je ten Prius+ problém je že, nevypadá jako SUV :-)
C-HR určitě neni myšlený jako RODINNÝ auto = ale viz i ty reálný prodeje i moje vyzkoušení a nejsem žádnej drobeček = průměrnou obsazenost auta, která je necelý 2 lidi = zvládá na 1čku. A s 2litrem 135kW = dneska nabízí i naprosto dostatečnou dynamiku
Pro prostor a rodinu atd. = Prius+ a podobný auta. Snad až mírně fascinující je = že masově jdeme = přesně opačnym směrem. V době kdy se snažíme o menší spotřeby = masově deme směr SUV = takže díky jen tomu MUSÍME denně vytěžit přepravit zpracovat na čerpačky odvézt asi o 3,3 milionu barelů DENNĚ víc. Sme my to homo sapiens :-!
Však jako stylovka to beru ( i když osobně v crossoveru stylovku nevidím), ale pro nás, praktičtější, kteří BY chtěli SUV, je to bohužel k ničemu a Ravka je už velká a drahá :) Tak jsem to myslel.
Přesně to praktické CHR by společně s hybridním pohonem mohlo dost fungovat, i tak CHRka jsou vidět, ale pro rodinu to moc není :)
Podvozek - vyloženě mi to nevadí, je to sportovnější naladění, ale když už se píše, že je prý lepší, tak by mě zajímalo právě v čem :D
Prostor - jak píše Hamuna, rozměry jsou využité víc pro styl než prostor. Já jezdím v autě prakticky sám nebo ve dvou a vpředu si nemůžu na nic stěžovat do všech směrů. Kvituji co se týče prostoru dobře vyřešený středový panel, který mě na rozdíl Passata netlačí do pravé nohy. Jediné co vidím jako omezující je malý rozsah nastavení volantu.
Toyotě vážně (aspoň u nás?) chybí kompaktní crossover hrající na praktickou notu. Něco jako praktičtější CHR :D
C-HR neni malý = je to prostě stylovka. Na prostor sou auta typu https://www.toyota.cz/…-plus/index.json ošklivější rsp. momentálně míň atraktivní, ale jinak tak nějak ve všem lepší = než kdyby se to tvářilo vypadalo = jako SUV :-)
Mne ten komfort stávající verze nepřišel nikterak strašný, ale nejezdil jsem s tím mimo město. Já naopak vidím problém v koncepci auta, je malé :D Toice chybí na nás trhu malé praktičtější SUV ve stylu Ravky.
Ono to není jen tady, ale obecně i co se potkávám s lidmi. Je tedy pravda že všichni až na pár výjimek mají služební auta, ale jsou doslova posedlí TDI od VW a nic jiného nepřipouští.
On je tu někdo slepě propagující diesel VW? Je tu pár velkých fandů nafty, ale že by konkrétně TDI, to jsem si nevšiml. Snad Áda, ale to bych ani nepočítal.