Novinky
0
Co sem pleteš krále, když o M5 tu nepadlo jediné slovo ?? >😁
Přejít do diskuze
:yes: - kazdej ma nejakej vkus. muj bracha by vzal taky RS6... a s tou ženou je to stopro pravda
když už jsme v tom, tak já RS6...a doma bych to vysvětlovat nemusel, ženu nechávám vybrat barvu...
a ty si myslíš že RS6 si koupi někdo, kdo řídit neumí? někdo takový se možná najde, ale to bude naprosté minimum...
1.8 bez turba je o ničem, rozhodně to není dost na bezpečné předjíždění, člověk aby měl v hlavě kalkulačku a počítal si co si ještě může dovolit... s turbem už je to tak akorát...
1- chystá se RS5 a RS TT a pochybuju že RS6 skončí výrobu tak brzo... Audi se totiž teprve teď zaměřuje více na vírobu modelů RS...
2- VDC vystihl
3- má to být jen oficiální výkon, ve skutečnosti má mít RS6 víc...
4- NE
😉
2- VDC vystihl
3- má to být jen oficiální výkon, ve skutečnosti má mít RS6 víc...
4- NE
😉
si děláš srandu ne?! ne zas nějak dramaticky?!?!?! a ty s nimi zkušenost máš??? to si piš že ti sakra zkrátí brzdnou dráhu...
přesně tak... až se v tom svezeš tak klidně nadávej jak je to auto nanic, ale dokud se tak nestane(což pochybuju) tak být tebou radši mlčím...
pak je tu ještě druhá možnost...čerpat z testů, ale to si taky ještě musíš počkat...
pak je tu ještě druhá možnost...čerpat z testů, ale to si taky ještě musíš počkat...
Ariel Atom a Lotus je trošku iné auto ako RS6 nezdá sa Ti? Takže podla Teba nemázmysel ani M5 či E63 AMG? Poviem Ti aký majú zmysel rýchle rodinné auto, ja mať peniaze tak nad ním rozmýšlam.
Přesně tak. Ztráty automatu a 4WD jsou 20% oproti ztrátě 10% u M5. Takže reálný výkon na kolech RS6 je 464k a M5 má 456koní.. >😒]
ty odkazy, to je fakt mazec. Je vidět, že auta v rukách BORCŮ jsou smrtelné zbraně. Tady by nepomohlo ani 100 airbagů, přesto mně udivilo, že u té S3 nevyletěl abg řidiče. Kde asi udělali soudruzi chybu >😁
Hm..pekna farba a priestranna karoseria....ale naco 580k ??? 😲
Snad na toto: [odkaz] alebo na toto: [odkaz]
Pri dnesnej urovni ceny ropy a stale stupajucej tendencii je taky motor skutocne "skvely" ....ale co to pocujem od GTI-ho???? 😲
Ze taky motor si kupuju len ti, ktori maju "peniaze, penize, vata, dengy?" .... 😲 ...aha, no OK....my, ktori sa vozime na Accorde za "smiesnych" 900 000 nie sme hodni nejakej Audiny 😉
Ok, to maju "koncernovi kovboji" pravdu, to teda nie sme >😁
Lebo je zbytocne kupovat auto za 3 miliony, ktoremu sa po 60 000 km rozsype motor i prevodovka!
A je zaujimave, ako tu pisu vsetci "Fobiovi kovboji", ktory sa vozia na 1.2 HTP, ze 580 koni nie je ani vela, ze je to potrebne na predbehnutie kamionu >😒] co je pochopitelne, lebo su zvyknuti predbiehat kamion (na HTP) od pondelka do piatku 😉
Snad na toto: [odkaz] alebo na toto: [odkaz]
Pri dnesnej urovni ceny ropy a stale stupajucej tendencii je taky motor skutocne "skvely" ....ale co to pocujem od GTI-ho???? 😲
Ze taky motor si kupuju len ti, ktori maju "peniaze, penize, vata, dengy?" .... 😲 ...aha, no OK....my, ktori sa vozime na Accorde za "smiesnych" 900 000 nie sme hodni nejakej Audiny 😉
Ok, to maju "koncernovi kovboji" pravdu, to teda nie sme >😁
Lebo je zbytocne kupovat auto za 3 miliony, ktoremu sa po 60 000 km rozsype motor i prevodovka!
A je zaujimave, ako tu pisu vsetci "Fobiovi kovboji", ktory sa vozia na 1.2 HTP, ze 580 koni nie je ani vela, ze je to potrebne na predbehnutie kamionu >😒] co je pochopitelne, lebo su zvyknuti predbiehat kamion (na HTP) od pondelka do piatku 😉
nic siz toho nerob. Myslim, ze Klaudius zacina mat schyzu 😉 Nalavo na stranke je RoadLookTV a tam je clanok o Skode Octavia: Škoda Octavia 1,8 TSI: turbo hrátky (video)
Tam prispieval robo333. Pozri si IP a potom si napis adminovi, ze kto pisal z 213.168.161.atd a zistis zaujimevu informaciu 😉 😉 😉
Tam prispieval robo333. Pozri si IP a potom si napis adminovi, ze kto pisal z 213.168.161.atd a zistis zaujimevu informaciu 😉 😉 😉
Jiste ze V10. S6 ma hodne hodne podobnej (defakto identickej) motor jako S8....je to V10 5,2 atmosferak
Mám už skoro rok RS6 Plus (353kW, 480k). Plusy: na křižovatce všem ujedete, na dálnici vás jen tak něco nepředjede (jede přes 310) motor má nádherný zvuk, nikdo vás nepřeslechne. Minus: zásadním minusen je hmotnost, ubrzdit tento kombík není tak snadé, předchozí majitel oddělal přední kotouče. V zatáčkách poměrně brzo, přesto kontrolovaně, ujíždí zadek, takže na nějaké dovádění na okreskách to zdaleka není . . . Do nové RS6 bych nešel, má sice o 100koní víc ale stejné zrychlení 4,6s z 0-100km/h a těch 200kg navíc se v zátáčkách musí projevit . . .
Psychopat GTI si este stale na fotkami honi p.ro a preto este nestihol napisat nejaky onanisticky prispevok! >😁
ty si kus blbca... ako povies ze je to pekne auto ale preto ze je to koncern tak je grcove???? nechapem tomu absolutne.
Niekto povie ze koncern je zly tak teraz budes chodit a vsade vypravat ako su koncernove auta nanic?
Ked ten niekto bude nosit * s maslou na hlave tak ty tiez??
Spamataj sa a vytvor si vlastny nazor na zaklade vlasnych skusenosti a ne podla toho co kto napise
Niekto povie ze koncern je zly tak teraz budes chodit a vsade vypravat ako su koncernove auta nanic?
Ked ten niekto bude nosit * s maslou na hlave tak ty tiez??
Spamataj sa a vytvor si vlastny nazor na zaklade vlasnych skusenosti a ne podla toho co kto napise
ty si kus blbca... ako povies ze je to pekne auto ale preto ze je to koncern tak je grcove???? nechapem tomu absolutne.
Niekto povie ze koncern je zly tak teraz budes chodit a vsade vypravat ako su koncernove auta nanic?
Ked ten niekto bude nosit h_o_vno s maslou na hlave tak ty tiez??
Spamataj sa a vytvor si vlastny nazor na zaklade vlasnych skusenosti a ne podla toho co kto napise
Niekto povie ze koncern je zly tak teraz budes chodit a vsade vypravat ako su koncernove auta nanic?
Ked ten niekto bude nosit h_o_vno s maslou na hlave tak ty tiez??
Spamataj sa a vytvor si vlastny nazor na zaklade vlasnych skusenosti a ne podla toho co kto napise
Se podivej na M5 Touring nebo E 63AMG T - obe vazit 1955kg a to zas takovy vahovy rozdil neni, navic ani Ecko ani eMko nemaji pohon vsech kol.
Je to jen taková drobnost, ale dovolím si upozornit na "devatenástipalcová" kola. Asi to mají být spíše "devatenáCtipalcová". Taky dělám občas takové fonetické překlepy 😉
Pre koho? Na ake cesty? Na aky ucel? Nejde ani o ukazku novych technologii. To auto nema zmysel.
A je uplne jedno, aku znacku to ma. Lexus, VW, Audi, BMW.
Keby som chcel blbnut, tak si kupim Ariel Atom alebo Lotus. Ale nie toto.
A je uplne jedno, aku znacku to ma. Lexus, VW, Audi, BMW.
Keby som chcel blbnut, tak si kupim Ariel Atom alebo Lotus. Ale nie toto.
nechci vám kazit radost ale mezi fotkou a obrázkem je trochu rozdíl 😉 tyhle fotky jsou podle mě dílem grafika audi ve photoshopu a výtvorem fotografa je tak maximálně pozadí 😉 (snad to tu už někdo nepsal nechce se mi číst všechno) aspoň napište Audi RS 6 Avant: 10 válců, 2 turba, 426 kW, 650 Nm - doplněny nové obrázky 😉
tak toto je opravdu auto pro hodne uspechane manazery >😁 je to proste nadhera, 580 koni a 650Nm v obrovskem spektru otacek, to se jen tak nevidi u takovehoto auta.. ta modra barva na tom vypada opravdu uzasne.. a opravdu se mi moc libi ta kola a vyfukove koncovky.. to vse s interierem, ktery proste nema chybu.. to ze to ma pres 2 tuny mne osobne vubec nevadi, on to nema byt supersportak a na silnicich tech 580 koni stejne moc nevyuzijete, to je spis jen o image, ale tak to by pak byla zbytecna vsechna silna auta a sportaky, takze to je jedno.. no proste smekam a tleskam, bravo audi :yes: :yes:
srovnáváš nesrovnatelný. Ale pokud chceš opravdu srovnávat tak závody na dálnici vyhraje audi, na okresce evo, transport rodiny audi, náklady evo..... každý má svoje
to je zase tvoje vlhká představa 😉 2 tuny jsou 2 tuny, každý kdo se učil ve fyzice o odstředivé síle, o tom ví svoje....
co sem pletes proboha EVO ? uz jenom ten 6-ti valcovej rozdil je dost padnej duvod,nemyslis ? 😄
Tento počin vyvolává úsměv na trech. Poněkud křečovitý způsob jak trumfnout M5... No motorově se povedlo. Až na ty tvě turba >😒]
Hmm, dost možná... Dost možná bude RS6 rychlejší, zcela určitě bude víc "user friendly". Já měl na mysli radost z jízdy, kterou mám neodmyslitelně spjatou s přetáčivostí, ale je to jen můj osobní dojem. Výše jsem to psal trochu s nadsázkou, samozřejmě že na všechna nastavení iDrive v M5 musí být člověk taky do značné míry technokrat a samozřejmě že tato auta nemají sportovní ambice jako Lotus Exige S. To je snad jasné! Na rozdíl od mnohých jiných je nepokládám za zbytečně výkonná pro silnici, protože společně s výkonovým potenciálem stoupá i míra aktivní bezpečnosti (dobře, všechno má své meze 😉 ). Chtěl jsem jen vyjádřit, že tebou citovaný řidič - dálniční sprintér - si radši koupí výkonnější a řidičsky neutrální AUDI, ještě lépe v dieselu, zatímco člověk, pro kterého už samotná cesta znamená cíl a auta pro něj znamenají víc než jen dopravní prostředek, nejspíš tak jako já trpí náklonností k benzínu, nejlépe v kombinaci se zadním náhonem. Proto jsem nesouhlasně reagoval na tvrzení, že "RS6 schová konkurenty od MB a BMW do vacku". Záleží jak se to vezme...
Keby v M3ke alebo Carrere sedel niekto, kto vie jazit a mal by na teba naladu, tak by si mu cestou na chalupu videl iba vyfuky a o chvilu ani tie nie...
:yes: :yes: asi tak, tady obcas clovek v jednom foru potka stovku lidi, co s naprostou samozrejmosti hodnoti jizdni vlastnosti Enza, Veyronu apod....jj, nase ekonomika jde nahoru 😉
Stejně jako nechápu snahu mít co nejdžípovitější auto,tak nechápu k čemu takové monstrum,ale pokud se někdo potřebuje ukájet že má pod kapotou výkon menší lokomotivy,bude to asi správná volba,i když si pořád myslím že s dvakrát lehčím autem člověk na okresce zažije větší švandu i s polovičním výkonem a za třetinovou cenu...
Na předjetí kamionu snad nepotrebuješ 4.2 a pokud ano, tak to už není o motoru, ale o tom co máš v rukách - nohách.. Kdo umí umí a kdo ne ... tak mu nepomůže ani lepší motor!
ano, ja nehovorim, ze je to "problem", ale ze to nieje nic mimoriadne a u benzinakov je to podla mojich skusenosti lepsie :-!
teda zrovna benzin mensi ako 1,6 by som s 1,9TDI neporovnaval, ale aj tu mam pozitivnu skusenost: :-! bezne jazdim aj so Swiftom 1,3 68kW (0-100 za 11s ) a s nim sa mi predbieha lepsie ako s firemnou Oktavkou"I" 1,9TDI 81kW 😉 - ak si mozem vybrat sluzobne auto, tak ovela radsej jazdim na Oktavii"I" 1,6 75kW
...ale zas treba objektivne priznat, ze vacsina beznej produkcie s objemom pod 1,6 taketo vykony, resp. jazdnu dynamiku naozaj nedosahuje, ale o tom ani povodne rec nebola... porovnavajme porovnatelne - tak napr. 1,9TDI s 1,8 benzin (kludne aj bez turba 😉 )
teda zrovna benzin mensi ako 1,6 by som s 1,9TDI neporovnaval, ale aj tu mam pozitivnu skusenost: :-! bezne jazdim aj so Swiftom 1,3 68kW (0-100 za 11s ) a s nim sa mi predbieha lepsie ako s firemnou Oktavkou"I" 1,9TDI 81kW 😉 - ak si mozem vybrat sluzobne auto, tak ovela radsej jazdim na Oktavii"I" 1,6 75kW
...ale zas treba objektivne priznat, ze vacsina beznej produkcie s objemom pod 1,6 taketo vykony, resp. jazdnu dynamiku naozaj nedosahuje, ale o tom ani povodne rec nebola... porovnavajme porovnatelne - tak napr. 1,9TDI s 1,8 benzin (kludne aj bez turba 😉 )
Maximálně tak vlhká představa!Nebo si opravdu myslíš že by u Audi udělali auto u kterýho podvozek nestíhá motor?Přistaň,tuňáku,předchozí RS6 na mokru na zatáčkovitý silnici pojela 360 Modenu... :no:
ty woe tady to je sqadra >😁 jednomu nestačí motor 1.9TDI druhej řeší co je to za sporťák když to má přes 2tuny?😁 nevim zdá se mi že tady všichní děláte machry jako že je to špatný s 580HP kdyby jste se v tom !!aspoň!! mohli svést tak byste jistě změnili názor a ještě byste sebou vzali půl bytu😁 tak se tu mějte a klesněte nazem "borci"!!!
No to druhy video je uplne brutál 😄 takže je jasny, že i s timhle autem se užije zábava, pokud to bude ten clovek umet.
Presne,na semafory idealni.Idealni pro ridice,idealni pro deti sedici vzadu bavici se tim,jak na ridice tuneneho vozu vedle delaji dlouhy nos.Ovsem,beda jak prijde zatackovita pasaz.Detem je blbe a ridici blbe z toho,jak to tomu tunenci sedi. Muj nazor a predstava
Minulou RS6 jsem shodou okolnosti ridil a podle meho nazoru to tedy pekne jizdni vlastnosti mela jen pokud se o ni budeme bavit jako o dalnicni stihacce- jinak mne tedy ten podvozek nejak neuchvatil
Nesmysl. Téměř každé TDI má aspoň sto koníků a pokud nejsi zdechlý přeřadit, tak problém z předjetím kamionu, který stejně nemůže jet rychlej jak +/- 100 km/h, není problém.
Zkus si někdy sednout do benzínového auta o menším obsahu než 1,6. Zažiješ více adrenalinu. Než auto vytočíš do výkonu na bezpečné předjetí, může být i pozdě. A zde je práce s šaltrpákou nutností, jinak fakt nejedeš.
Zkus si někdy sednout do benzínového auta o menším obsahu než 1,6. Zažiješ více adrenalinu. Než auto vytočíš do výkonu na bezpečné předjetí, může být i pozdě. A zde je práce s šaltrpákou nutností, jinak fakt nejedeš.
No ale Cynic ma pravdu - 1.9TDI je na predbiehanie kamionov na okreskach fakt nevhodne - v akceleracii nijak zrovna neziari - kratky a velmi neprijemny "turbokopanec" a o malu chvilku to uz zase netaha, takze este v 2/3 kamionu rychlo supnut 4-ku, lebo TDI-cku velmi rychlo dochadza dych :no:
... zlaty benzin :-! - zacnes na 3-ke v 80km/h a nemusis preradit pocas celeho predbiehacieho manevru - zaradis sa pred kamion v cca 120 - 130km/h a vyssiu rychlost potrebujes zaradit, az ked prekrocis 140km/h pretoze uz pri cca 150km/h vacsinou zasahuje obmädzovac otacok ... a najlepsie je, ze pocas toho celeho motor taha krasne linearne plynule bez pocitu vädnutia a hlavne bez turbokopancov :yes:
... zlaty benzin :-! - zacnes na 3-ke v 80km/h a nemusis preradit pocas celeho predbiehacieho manevru - zaradis sa pred kamion v cca 120 - 130km/h a vyssiu rychlost potrebujes zaradit, az ked prekrocis 140km/h pretoze uz pri cca 150km/h vacsinou zasahuje obmädzovac otacok ... a najlepsie je, ze pocas toho celeho motor taha krasne linearne plynule bez pocitu vädnutia a hlavne bez turbokopancov :yes:
... jó, nabouchaný káry...není nad to si tu o tom podiskutovat, něco zkritizovat, něco vychválit, vnést do toho trochu svého quaziodborného světla... a pak si sednout do 10 let staré (ale jistě vytuněné), dvakrát přetočené a řádně rozvolněné šunky a odfrčet z práce domů... >😁
tady nejde o zaludnosti a odskakovani zade,ale o prostou obycejnou setrvacnost.v zatackach i na rovine.keramicke kotouce to nespasi...pokud s nimi mas aspon malou zkusenost tak musis vedet ze sice jednorazove brzdnou drahu zkrati,ale ne zas nejak drasticky,jejich sila je v opakovanem brzdeni a odolnosti proti prehrivani,na jednorazove brzdeni to zas tak moc velky rozdil proti oceli nebude.jinak jakekoli auto zvladne blondynka,i supersporty jsou krotke kdyz na to prijde.ale tohle je mrcha,co se dlouho bude chovat jako nic a pak najednou bude vse v *.tohle uz je problem vsech naslaplych limuzin
Heh, presne takto jazdia Iri. Auto sa do kopca klepe ako notorik na lieceni. A svietia si kombinaciu parkovacky+hmlovky.
Jestli ti nestačí 1.9 TDi na předjíždění,... tak zkus někdy pohnout tou kvedlačkou co je mezi předníma sedadlama. Třeba se ti tam podaří dá trojku, a předjíždění bude rychlejší. Na šestku to ze 30-ti moc nejede, to máš pravdu...
Nechci ti kazit radost, ale řidič purista si nekoupí ani M5. Tahle auta mají být über sedany resp. über kombíky, tedy demonstrací technologické vyspělosti automobilky v konvenčním hávu, auto s váhou kolem dvou tun nikdy nebude pravým sporťákem, jedno jestli má na kapotě vrtuli, kruhy nebo cokoliv jiného. A pokud jde o pohon, jezdil jsem s M5 na poměrně technickém (čti pomalém) okruhu a i za sucha byl problém na výjezdech neaktivovat DSC, a to i v modu jeho částečné deaktivace, takže čtyřkolka se RS6ce, vzhledem k jejímu už opravdu brutálnímu výkonu, bude jen hodit, víc záleží na tom jak bude nastaveno rozdělení krouťáku, u RS4 to funguje. Může se klidně stát, že RS6 bude prostě účinnější než M5. Ale tyhle debaty jsou stejně zbytečné, zákaznická skupina kupující si M5 nebo RS6 se dostane tak maximálně k honičkám na Autobahnu, kde ty auta neukážou ani 50% svého potenciálu, ti se závodnickým srdcem se jen navíc dvakrát ročně projedou po NS, kde se buď odvážou, a pak po netu kolují pěkné fotky rozstřelených emek nebo eresek, nebo mají respekt ke svým řidičským ne-schopnostem, takže jezdí stejně rychle jako auta s polovinou koní. Z hlediska řidičského resp. zábavy za volantem jsou tahle monstra zbytečná, z hlediska demonstrace síly automobilky, nezbytná. 😉
odporucam pozriet tieto videa
wwwyoutubecom/watch?v=DpZgISTNWWs&mode… />
wwwyoutubecom/watch?v=hDNwvsVxW4s
wwwyoutubecom/watch?v=DpZgISTNWWs&mode… />
wwwyoutubecom/watch?v=hDNwvsVxW4s
Tak nevim, ma to sice o skoro 80koni vice ale ze bych tam videl nejake rozdili oproti BMW M5 tak to nevim mozna cena bude brutalnejsi ale jinak nevim.Vlastne vim M5 je hezci nez RS6 >😁
Mě třeba v žádném případě 1.9 TDi nestačí. Do města ještě možná, ale jen předjet s tím na okresce kamion je o nervy.
Stará RS6 Avant se mi líbila o něco víc. Jízdní vlastnosti měla taky pěkný(vlastnil ji brácha) Jako sportovní kombík na nákupy a na rychlejší jízdu byla skvělá(Musí bejt blbej pocit když vás předjíždí ve velký rychlosti kombík >😁 )
Tahle už je nějaká moc kulatá, ale nenápadná a o to asi jde Audině. Udělat nenápadný auto který ale jezdí celkem rychle.
Ale pokud chce někdo fakt sportovní auto, at si koupí auto typu Corvette a může se vyblbnout 😉
Tahle už je nějaká moc kulatá, ale nenápadná a o to asi jde Audině. Udělat nenápadný auto který ale jezdí celkem rychle.
Ale pokud chce někdo fakt sportovní auto, at si koupí auto typu Corvette a může se vyblbnout 😉
Tohle auto bude brzdit, zrychlovat i zatáčet lépe, než 90% aut na evropských silnicích. Mnohem nebezpečnější je takový Chevrolet Spark, se kterým se nedá bezpečně předjíždět a brzdnou dráhu ze 100 na 0 km/h má skoro o deset metrů delší, než BMW X5.
je o tom nekde neco vice? souhlasim s "VDC", ale asi to je (ne?)logicka reakce na ty "nesmysly"
link pls
link pls
Audi výkonnou předokolku neudělalo. Zadní nápravu nedělá a přední náprava je vhodná tak na cca 280 koní, pak už jsou ztráty a schpnosti trakce nepříznivé. Audi staví na quattru, umí ho a pro přenos vysokého výkonu není lepší volba. Audi dělá auta pro řidiče, ne pro závodníky, kterým by i 300 koní na předku nedělalo problém.
ad2) BMW, resp. M-divize, chce delat "M" jenom u aut, ktery jsou na to staveny, tj. muzou byt sportovni. Z toho duvodu znak "M" nikdy nebude mit X3, X5 nebo 7er. To se k naturelu "M" nehodi. I kdyz, buhvi co v ramci zisku nakonec bude... Nicmene je to milejsi pristup nez narvat vsude brutal motor jako u AMG - viz nesmysly G55 nebo R63 (tu uz sami odpiskali).
Využije vůbec někdo takovývýkon auta? Maximálně na německých dálnicích. Ale do města stačí 1.9 Tdi
:yes: s tím nejde nic jineho nez souhlasit, kdyz mela minula generace RS6 450-480HP tak mi to prislo fakt hodne na kombik....ted 580 a za 10 let 1500 😉 . Prijde mi fakt lepsi pristup treba Porsche kdy klasicka 911 ma uz nekolik let temer stejny vykon a snazi se vylepsovat jizdni vlastnosti atd. .... nikdo u RS6 ten vykon nevyuzije je to jen pro pozery a honice ega....
No že by je Audi schovalo do kufru, o tolik větší ho zase nemá, jen o nějakých deset litrů a radost z jízdy distribuovaná zadními koly je podle mě o poznání lepší. Ovšem jako stroj je to dokonalé, takové parametry s hmotností přes dvě tuny zní jak ze země oz. Pro technokraty jasná volba, pro puristické řidiče ne.
Mam len par otazok pre fanusikov high-powered luxusnych limuzin, na ktore som nevedel najst odpoved😒br />
1- ako je to vlastne s tvrdenim, ze Audi bude vzdy vyrabat iba jeden RS - cize musi skoncit RS4 aby sa robila RS6?
2 - preco pri S63 AMG a Audi S8 nie je BMW M7?
3 - je toto v pripade finalny vykon na brdze so stratami z toho predpokladaneho vykonu cez 600 k?
4 - urobila vobec Audina niekedy vykonnu dvojkolku?
Thx, folks :yes:
2 - preco pri S63 AMG a Audi S8 nie je BMW M7?
3 - je toto v pripade finalny vykon na brdze so stratami z toho predpokladaneho vykonu cez 600 k?
4 - urobila vobec Audina niekedy vykonnu dvojkolku?
Thx, folks :yes:
Vozis sa na fabi, a iba frfles.
Keby si mal take nieco doma v garazi, urcite
by si ani nemukol.
Sak jeto uplny brutal, schova to M5, aj MB do vacku
Keby si mal take nieco doma v garazi, urcite
by si ani nemukol.
Sak jeto uplny brutal, schova to M5, aj MB do vacku
no nezabudnite na Bentley.ten je na tom s hmotnostou a vykonom podobne..a napriek tomu je to kvalitne GTcko.ALE uvedomte si ze ani Bent ani RS6 nie je na vymetanie skarpy na okreskach ale na velmi ryyyychle a pohodlne cestovanie na dialnici.oki?
Nedávno jsem na ulici potkal právě S6ku. V modré metalíze. První co mě napadlo, že koukám na allroad, který je nízký a nemá rozšířené blatníky v barvě šedého plastu, ale v barvě vozu. Pak mi byly divné diodové světla. Jak ale přidal plyn, burácivé dunění desetiválce můj názor naprosto obrátilo, byla to S6ka. 😄
To je jasny. A6 je jeden z nejhezcich kombiku vubec, ale proste si myslim, ze to melo bejt trosku vic odlisny od 3.0 TDI - i kdyz, tohle je taky filozofie. 😄
Názor hodný zletého ventilku.
Netvrdil bych, že tohle auto (4x4, keramické brzdy, atd.) neukočíruje jen tak někdo. Jakoukoli Audi (S, RS) zvládne i průměrná blondýna. Auta se chovají jak beránci, žádné neposlušné uskakování zádi, žádné záludnosti.
RSka si rozhodně nekupují špatní řidiči. Auta si obecně kupují lidé.
Netvrdil bych, že tohle auto (4x4, keramické brzdy, atd.) neukočíruje jen tak někdo. Jakoukoli Audi (S, RS) zvládne i průměrná blondýna. Auta se chovají jak beránci, žádné neposlušné uskakování zádi, žádné záludnosti.
RSka si rozhodně nekupují špatní řidiči. Auta si obecně kupují lidé.
Já osobně jsem pořád BMW 5 nepřišel na chuť, pořád mi tam něco vadí. Ale kombík šestky považuji za hodně povedený a vyvážený. O prodejnost se nějak nebojím, kdyby nebyl zájem, neudělali by ji. Jízdní výkony těžko posoudím, řeknu jen obecnou pravdu, pro 99.9% jízdy bude naprosto dostačující.
to je proste audi RS6 Avant.netreba sa rozpisovať ,že to bude kral ciest.na mieste je reagovať na zvratky typu ,že je to koncern VW...ono fakt je ,že maju menej spoločneho ako by sa zdalo...najbližšie ku koncernu je maximalne tak A3jka inak je to všetko made by Audi...
M5 je taky nenapadna - ale ne tak uplne, no proste... dokonale sladenej vnejsi design s jizdnimi vykony. 😄 RS6 jiste bude mit vzrusujici zvuk a vykony, ale jinak je zadouci jako sojovej rizek.
tohle auto bude nebezpecne...hmotu neukociruje zadna elektronika,bude to asi pekne zakerne auto a navic si ho budou kupovat spatni ridici,protoze tohle je "RS" jen na papire a temto lidem to staci...no a kdyz do nekoho pak vpali tak to bude velka rana...obezni sport kombi pro obezni sport lidi?
Taková je filozofie Audi RS modelů. Mají být nenápadné. Ale ubezpečuji tě, že když na ulici potkáš RS6 nebo S6, určitě ji uslyšíš a ohlédneš se. Zvuk motoru je vynikající, diodové světla nepřehlédnutelné.
Ono Audi by urcite bolo schopné vyrobit podobne velké auto a výkonné auto s hmotnostou o pol tony nizsou. Technológia na to je (aluminium space frame, hliníkové závesy kolies, povrchové panely z horcíka, plastu ci iných vlákien atd. Otázka znie, kolko by potom stálo a ci by si ho niekto kúpil (vid starý McLaren F1). Tiez sa mi nepáci trend zvysovania hmotnosti, na druhej strane klienti chcú coraz viac vybavenejsie, bezpecnejsie a vacsie autá, takze smerom dolu tá hmotnost generacne nepojde, ze...
no já jsem víc překvapený z načasování uvedení na trh, audi vždy uvádí medely RS až těsně před koncem výroby daného modelu, a šestka je na světě jen něco přes tři roky!
A co si cakal, krevety? Na jednej strane chces výkon vo velkom kombi, na druhej strane nízku hmotnost. Uvedom si, ze je to jedno z najvacsích kombi na trhu, dlzkou atakujúcu 5 metrov. Má to pohon 4*4, automat, komplet výbavu, x airbagov, tak kolko to má vázit, 1200 kg? Tolko predsa vázi Fabia kombi TDI! Ak chces nekompromisný sportiak s nízkou hmotnostou, kúp si Lotus... Tam ale nedostanes vyssie uvedené atribúty. Holt nieco za nieco.
Toto je ideální "sportovní" auto pro ty, kteří kupují auto podle papírového výkonu a ne podle toho jak ve skutečnosti jede (což je podle mě u sportovního auta důležitější).
Já bych preferoval M5, i když má papírově o 73 koní méně.
Já bych preferoval M5, i když má papírově o 73 koní méně.
konečně jsem pochopil, proč má tak vysoký výkon. Když jsem někdy na jaře slyšel, že má mít 580 koní, tak jsem si říkal, že to 63 a M5 nemilosrdně natře, ale teď vidím, že tyto výkony mít musí, aby alespoň vyrovnala jízdní výkony slabších konkurentů. Je moc těžká a navíc má zřejmě málo účinnou převodovku a pohon všech kol.
co to je za "sportovní" auto, když váží přes 2 tuny??? už jsem to sem jednou někde psal - a příští generace bude mít V12 biturbo, 800 koní a 2,5 tuny????? tohle je fakt hrozný, každý se honí za vyšším a vyšším výkonem a přitom kvůli bezpečnosti (za to samozřejmě díky bohu) a především luxusu se neustále zvyšuje váha... vůbec se mi to nelíbí.
keby som sa teraz rozhodoval tak na 100% beriem toto, ale v podstate je to len obycajna audina ;-\ m5 aj e63amg (cls63AMG) vyzeraju drsnejsie, moj nazor :-!
pekne auto, no kedze je to koncern, tak je to vlastne grc! Radsi Lexus, jak toto :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: