Tak ty už jsou cca 2 roky. A bude hůř. Kombinace dalších tvrdých emisních limitů a nástup elektroaut, které skoro nikdo nechce, vykonaly a budou nadále vykonávat své zhoubné dílo. :-(
Stačí ukončiť zmluvy s agentúrami. ;-) Agentúra urobí z nedostatku zákaziek krach, na čom sa nabalia tí správni ľudia a lacná pracovná sila si to posype domov. Vo fabrike ostanú len roboty a pri nich pár inžinierov. A ostatné bude po starom.
Až němci ekonomicky krachnou, díky EV autům, stovkám milionů na zbourání atomovek, migrantům a stavbě nabíječek, vodíkových stanic a větrníků a solárů, tak bude pokoj.
Nebojte, nebude to dlouho trvat :-) Bez německa to Francie neutáhne a chudé Řecko, Portugalsko, itálie, Španělsko a bývalé soc země taky ne.
Možná nahoře si budou ještě chvíli hrát sami švédi a norové a to je tak všechno.
Vidím to podobně. A ohledně systému pohonu se prostě kolem 15-20% objeví elektrická auta a zbytek budou benzín a nafta jako doteď, případně hybridy. Možná se za těch 10 let dočkáme v trochu větší míře i aut na vodík. To by mohlo způsobit celkem revoluci, takže za dalších tak 10 let by mohla být auta na klasický spalovák v menšině.
Autonomní auta nefungují, ty testovací už měli tolik nehod a problémů že si to nikdo neodváží pustit ven, za žaloby by musely vyplatit tolik, že by to pro ně znamenal krach.
Dodnes neumí udělat kvalitní navigaci a mapové podklady, auta s dnešními systémy čtou značky omezení rychlosti z návěsů kamionů a nákladáků, za obcí to tvrdošíjně jede 50 ačkoliv dávno byla cedule konec obce atd a oni chtěj dělat autonomní auta
pamatas ako nam vraveli "odbornici" kedysi.... ze o 30 rokov uz nebude ropa? ... preslo 30 rokov a cuduj sa svete ropy ja stale na rozdavanie ... takze treba brat s rezervou vsetky tieto "predpovede" aj o autach aj o rope a podobne ...
alebo ze tu za par rokov budu autonomne auta.. hehe.. a prejde dalsich 20 rokov a nadalej budeme tocit volantom uvidis....
takze ja necakam v tomto nejake velke zmeny .... navyse penazi je coraz menej na tie "spravne veci".. lebo na blbosti ich je vzdy dost... ale akonahle sa ma nieco zlepsit a ma to byt pre vsetkych.. nielen pre "par vyvolenych" tak zrazu na nic nie je penazi.. presne tak
Je opravdu hrozné, když člověk sleduje, jak Německo žene Evropu do naprosté záhuby, a nemůže proti tomu vůbec nic dělat... Za posledních 100 let už potřetí... :-O:-(:-(
Realita je že opravy a průmyslové stavby provádí po Praze a ČR 20-30 let starý LIAZ a Tatra 815 a bulhaři a ukrajinci.
A tady se mluví o robotech, průmyslové revoluci atd. A stále bující byrokracie a s nesmysly typu registr smluv, který jen u ministerstev, státních podniků a veřejně výzkumných institutcí zmaěstnává tak 300 lidí, kteří nedělaj nic jiného než cpou smlouvy a objednávky do registru, tak ta tahle byrokracie potřebuje neustále víc a víc lidí.
Už vidím jak je nahrazuje robot za 50 miliard :-):-):-)
A na jaké průmyslové odvětví vsadit?
Podle mě, všechna průmyslová odvětví čeká podobný osud, kromě nano.
Jenomže nano budou zavádět pouze největší fabriky. Na výzkum potřebujete šílené zdroje, potřebujete nejšpičkovější přístroje.
Vždyť i ty mobily ovládá pár světových firem. Navíc Foxconn plánuje robotizaci.
A OS do elektroniky, ten udělají pouze USA.
Já ne a denně okolo nich jezdím a je fuk zda jsou to stavby rodinných domů za prahou, opravy prasklé vody v Praze anebo opravy komunikací, trolejí atd.
Autojeřáby Liaz, Tatry 815, 30 let staré míchačky Mercedes, 15-18 let staré Avie D90 ještě se logem Daewoo atd atd.
Samozřejmě velkostavby developerů nebo projekty Metrostavu maj nové stroje, ale jinak se najímají soukromí dopravci nebo všelijaké menší firmy maj tyhle historické stroje.
Tuhle sem viděl v Praze krásný tahač Liaz 300 s návěsem a vezl Ytong. A druhý den souprava sklápěčka Liaz s vlekem a drandil s pískem a dneska ráno tu Daweoo-Avii D90 s kontejner na kterém měl štěrk. Všechno Praha.