Audi, BMW a Mercedes-Benz svádí tuhý boj o své zákazníky. Ve vyšší střední třídě momentálně vede Audi, ale u BMW doufají, že to je jen dočasný stav a pilně pracují na obratu.
neviem kto je tu chudak, ale ja to nebudem, pretoze len taky neinteligentny clovek ako si ty sa moze v diskusii tak vyjadrovat o druhych. Najprv napises ze sa nejedna o jeho nazor a potom si opat protirecis. Ubozak a chudak tu budes asi len ty!!!
A mas pravdu dalej sa o tom nebudem bavit.
Jestli nepoznáš vlastní názor bez toho, aby to u nej bylo napsáno: "toto je vlastní názor" tak seš fakt ubožák. Dál se o tom s tebou nebudu bavit, protože jsi buďto fakt takovej chudák, nebo nějakej náctiletej harant. :no:
A ty si trocha kup inteligencie, pretoze prave o to mi slo, pretoze BMW nie je najlepsie na svete a nikdy nebude!!!! Preto som chcel aby tam dodal tu vetu, pretoze 100ludi a 100chuti, ale v pohode si frajer! :-!
No nazdar, ty seš jelito. To se teď učí ve škole, že pokud tam nestojí "podle mého názoru", tak se nejedná o jeho vlastní názor. Zamysli se nad sebou. Tohle už je fakt moc.
A zabudol si dodat /podla mojho nazoru/. Pretoze kazdy preferuje nieco ine a ak niekto preferuje luxus, pohodlie a komfort a este komfort ako ja urcite BMW nebude mojim favoritom. Sportove, tvrde a jednoduche neznamena, ze je aj najlepsie!!! Mal som moznost skusit 545i a Lexus GS 430 a mne osobne sa javil Lexus ako o triedu vyssie a to komfortom, kvalitou, luxusom a jazdou a preco si to dovolim tvrdit? Pretoze som clovek, ktory preferuje uplne ine hodnoty auta a podvozok BMW nikdy pre mna nebude to naj. Tvoje hodnoty su asi opacne a preto je kralom pre teba BMW.
Ano, rozdíly tam jsou, ale malé.
Tedy pokud nepostavíme zadohrab BMW proti Quattru na sněhu. Tam je rozdíl propastný.
Na suchu se rozdíly smazávají a objevují se až v extrému, kterého normální člověk s pudem sebezáchovy nikdy nedosáhne.
Problém je, že 90% místních plácalů v BMW ani neseděla a od toho se odvíjí kritika. O věkovym průměru místních majitelu splácaných a několikirát nabouraných japonců ve stylu CRX ani nemluvím. Nazývat rozdílnou techniku, nebo jízdní vlastnosti mezi BMW, MB a Audi za "propastnou", může jen opravdový imbecil.
OMG "si vrcholovy manager, zabudni na Passat" apod.
Nejde jen o tenhle konkrétní příspěvek, ale poslední dobou to je tady fakt nálož. Náctiletý mudrlanti(?) tady trousej vzkazy "vrcholovejm managerům", "bráchům" apod. o autech, který nejspíš ani neparkovali. Lidi komu tyhle sra4ky píšete? A čtete to po sobě? Dyť to sou cintáty jak na školní lavici.
Když nemáte co napsat, tak prostě nic nepište, dejte palec nahoru, dolů, hotovo. Nezasírejte svejma blábolama z kopírky diskusi, kdo se v tom má přehrabovat? :no:
Víš co by to znamenalo, kdybys ho měl?
1) bylo by ti víc jak 15let (mentálně)
2) měl bys větší IQ než sťatý šimpanz
A můžeš být v klidu, už na tebe nebudu reagovat.. nebudu tady ostatním znepříjemňovat diskuze
1) Porovnavanie Passata a BMW rady5 si dovolil GTI! On ho dokonca dal na stejnu uroven ;-)
2) cislica 7 sa pise ako 7 ...a top managerom doporucujem prave tu "7" a nie "5"
3) "5" nech top manageri kupia pre manzelky a Passaty nech prenechaju zamestnancom ;-)
Tedy porovnávat Passata a BMW řady 5 bych si nedovolil ani kdybych měl v sobě flašku slivky. Navíc doporučovat vyšším managerům, aby prodali Pašíky a místo toho jezdili v "7" může jen chovanec psychiatrického ústavu. Navíc v první třídě by tě měli naučit, že číslice 5 se píše, čte a navíc má jiný význam než číslice 7 >:-[]
BMW kamo, je BMW....to nie je traktor, to je kral! Posadis sa do Passatu a zistis, ze sedis v beznom mainstreame...posadis sa do BMW a zistis, ze si na vrchole. Ano, ano....si vrcholovy manager....tak zabudni na Passat. Ten ti kazi image. Posad sa do BMW7. Ver mi, ze ten cenovy rozdiel nie je velky .....ale ten druhy rozdiel je giganticky! :yes:
Problém s vnitřkem mám jen v 7-er a 5-er, od nich už je to o.k. trochu tu designerskou manýru pak už zarazili. Ono to totiž na papíře mohlo vypadat hezky jenže naživo, provedeno z reálných materiálů, to pak vypadá dost jinak. Ale pokud jde o jízdní vlastnosti, mluvíc o pětce, pak na ty se současná A6 dívá tak z deseti kilometrů, runflaty nerunflaty. První Audi, jehož jízdní vlastnosti stojí za řeč je současná RS4, z konfekčních modelů A5.
Tak na tych fotkach to ma horsi posed ako KIA Picanto a od posedu krala to ma daleko!
Ale predpokladajme, ze to bude tradicne spickove vozidlo, co napokon garantuje znacka BMW :yes::yes::yes:
Ano, ano BMW to je skutocna spicka a nie ako koncernova "akoze" limuzina nazvu passat, s podpriemernym podvozkom a zvukom traktoru ;-)
Takze manageri (vyssi) predajte passaty a kupujte BMW 7....to je skutocne auto hodne vasich poctov. Passaty prenechajte malym "akoby" managerom- V Nemecku a Rakusku (teda zap. Europe) je Passat sluzobne vozidlo obchodnych zastupcov (pre sedlakov: SALES MANAGEROV)
BMW vzdy dokazalo oslovit. BMW je synonymem sily, rychlosti, BMW umi chytit za srdce a udrzet si ho. BMW doda potrebnou davku pohodli, snad i luxusu. Vse je perfektne zabalene do solidniho obleku. BMW je automobilem pro vsechny prilezitosti. Muze se s nim jet "vyblbnout" na okruh a potom primo do opery.
Docasne "boom" znacky Audi se rozplyne jako ranni mlha, o to se BMW hrave zaruci.
GTI seš frajer, když jezdíš na Fabii! Jak to děláš? Máš na střeše nějaké ráhno, kterého se v zatáčkách držíš nebo seš tak dobrej, že to používáš místo skateboardu?! Věděl sem, že si dobrý, ale že až tak! >:-[]
ten, by mě zajímal, to je prakticky jediná výtka, pokud pominu runflaty, kterou k E60 mám. Dá se to sice eliminovat zvolením béžové nebo hnědé kůže, ale i pak si stačí sednout do něčeho od Audi a člověku to přijde trochu líto, navíc ani facelift vnitřku E60 moc nepomohl. Nezbývá než v tomto směru doufat v F10.
Technické finesy jsou jistě hezká věc, ale pokud je to auto škaredé, tak jsou málo platné. Tvary současné pětky (sedan)jsou opravdu strašné - viz. víko kufru ve stylu Kie Rio sedan I. generace(!) nebo přístrojová deska s "nábytkovým" designem. Jestlipak se nástupce např. konečně vrátí ke střední části přístrojové desky natočené k řidiči?!
Technické finesy jsou jistě hezká věc, ale pokud je to auto škaredé, tak jsou málo platné. Tvary současné pětky (sedan)jsou opravdu strašné - viz. víko kufru ve stylu Kie Rio sedan I. generace(!) nebo přístrojová deska s "nábytkovým" designem. Jestlipak se nástupce např. konečně vrátí ke střední části přístrojové desky natočené k řidiči?!
moja rada znie počkať rok od uvedenia a až potom kupovať.. to je dosť času na to aby dali do poriadku všetke detské choroby. A že ich napriklad v súčastnej generácii bolo.. Ale inak to bude asi v pohode kára
Ještě že nám MaRRiánek pod Markovým článkem svým příznačně naivním způsobem podrobně vysvětluje, jak se to má ve světě s prémovou třídou, jinak bychom se museli začít domnívat, že o Audi je fakt velkej zájem :yes: Ale zpět k BMW... Tuším se naplňují slova mistra Bé, že totiž v další generaci nepůjde o revoluci vizáže, nýbrž jen o lehký aktuální evoluční posun. Je to tam, silueta nepřehlédnutelná, posaz na silnici je posazem krále. Máme se (opět) na co těšit. BRAVO BMW :yes: