Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německé plány na snížení emisí: Dramatické zvýšení cen za palivo a snížení rychlosti na dálnicích

Aby Německo splnilo své klimatické cíle v dopravě pro rok 2030, musela by cena jednoho litru nafty stoupnout o 70 centů (18 Kč). Rychlost na dálnicích by se navíc musela omezit na 120 kilometrů v hodině.
Zpět na článek
6. 12. 2019 16:15
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
A co jiného než politika to podle tebe je? :-)
6. 12. 2019 14:05
Německo "zachraňuje" planetu....
….aby ulevilo svému špatnému svědomí za II. světovou. I kdyby si mělo třeba zlikvidovat svůj průmysl a elektrárenství, vyhlásilo, že "klimatické cíle" splníme, ať to stojí, co to stojí" a uprchlíky příjmeme v neomezeném počtu! :D :D :D
6. 12. 2019 19:20
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Tak ale on ma pravdu. Dementni politici svyma zelenyma hlavama vedou Nemecko do hajzlu. 160 mil tun co2 a Cina vyprodukuje kolik asi 20 miliard. To to Nemecko fakt vytrhne. Vypatlanci :D
Avatar - Emel
6. 12. 2019 15:26
Je to tady
No, tohle jsem psal už před dlouhou dobou... že pokud chci omezovat emise CO2, tak pokutování nových aut povede k stárnutí vozového parku a paradoxně ke zhoršení problému... a že bude potřeba to řešit pro starší auta. A že nejspravedlivější pokutování emitovaného CO2 je prostě daň na palivo, ne nějaké pokuty při registraci.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2019 08:30
Německý fanatismus
Němci a jejich fanatismus opět zcela rozloží ekonomiku a mír v celé Evropě a možná i na celém světě. Jsem duchem optimista, ale začínám se obávat, že než umřu, tak zažiju minimálně občanskou válku v Evropě na vlastní kůži. A nikdo ty blázny nezastaví!
Avatar - Zetti
6. 12. 2019 20:21
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Dneska se mela uskutecnit protioteplovaci demonstrace za Fridays for Future v Kielu. Seslo se monstrozni masa asi 50 lidi
https://www.kn-online.de/…vor-Start-vorbei?…
Tak to zamazli pred startem. Tolik nemecke uvedomeni klimatickeho rizika. neboli nehazej vsecky nemce do jednoho pytliku
Avatar - Zetti
6. 12. 2019 16:19
Re: Je to tady
Taky sem psal pred dlouhou dobou ze nemci maji plan jak ty ekoauta do lidi nahustit. Ted je to v Nemecku a nebude dlouho trvat zapadni vitr to rozfouka do cele EU. Ono totiz o CO az tak v tomhle cirkuse nejde.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2019 23:40
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Fakt? Tu miliardy tun surovin nutných na stavbu továren, větrnků, panelů, dobíječek, infrastruktury a výroby auta kupují od koho???

Čina, Rusko, Afrika, zbytek asie vid, z 70% a zamoření planety těžbou. Navíc EV auta nikdonehasí a hasit nebude, stejně jako baráky s bateriovými úložisti a soláry, bavili sme se minulý týden s profi hasiči!!!
Avatar - Emel
6. 12. 2019 16:51
Re: Je to tady
Protože prostě... po dobrém to nepůjde. Pokud mám doma na vesnici pět, deset let staré Mondeo a jezdím s ním 10tkm ročně, tak mě nikdo nepřesvědčí, že si místo toho mám za půl mega koupit CitiGo EV.
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:58
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Silnice by nebyly ucpaný, kdyby lidi nejezdili 30, nerozjelo se na zelenou 4 auta, zatímco interval je ich shopno projet 8, uměli řadit, nebo když to nenumí si nekupovali fofrklacek a uměli pravidla zipu a byli k sobě ohleduplní a uměli používat blinkr :-)
Avatar - CHerokee
7. 12. 2019 12:26
Deutscher Plan
Němci mají vždy plán - ať to byl Drank nach Osten, měli plán na ovládnutí světa, rasový plán, plán na vyhlazení židovského obyvatelstva...a teď mají zelený plán. Zdevastují si vlastní hospodářství, rozvrátí EU a způsobí hospodářskou krizi.
Avatar - CHerokee
7. 12. 2019 12:21
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Jestli někdo drancuje Afriku, pak je to Čína a ne Západ.
7. 12. 2019 09:00
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Myslis ze jen ja? Nerikej :D a proto mas v diskuzich tolik nazorove sladenych podporovatelu :D Ne ja nejsem chytrej. Jen trosku uvazuju a nejsem zblblej eko propagandou to je cely. Totalni destrukce ekonomiky Nemecka dokonce ani jeho hypoteticky vymazani z mapy neovlivni emise NICEHO nejen CO2 ani o nudli takze co chces resit?
7. 12. 2019 00:14
Re: Čas na defenestraci
No, naposled jsme dostali přes hubu z východu, tak teď je na řadě zase Západ! :-(
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Zetti
6. 12. 2019 17:42
Re: Je to tady
Jak jsem rekl, chtel bych mit tvuj optimismus. Parizska klimaticka dohoda je a Nemecko hodla chrlit elektromobily.
V praxi to muze vypadat treba takto: https://www.idnes.cz/…058_automoto_fdv kdo to bude platit je evidentni a nemyslim ze by to tak vetsina lidi chtela. Ve Francii je taky demokracie a vecer se koukni na zpravy co se tam deje. Letna je proti tomu sraz decek z materskych skolek
Avatar - Zetti
6. 12. 2019 17:16
Re: Je to tady
Ne optimismus je to ze si myslis ze te k necemu nekdo nedonuti. Kdyz bude chtit tak donuti. To co se deje v Nemecku sem predpovidal prakticky uz od parizske klimaticke dohody. Potvrzenim byl masivni prechod nemeckych automobilek na elektromobily
nedavno probihalo v Nemecku referendum proti zdrazovani benzinu (navyseni dani) a k nicemu.
Staci aby se tu k veslu dostal nejakej eurovlezdoprd*elista a mame to tady. Legitimni proevropskej plan jak vymacknout z lidi dalsi penize. Pak je otazka jestli se nechas zdimat nebo proste pristoupis na EV.
Avatar - Emel
6. 12. 2019 17:00
Re: Je to tady
Nevím jestli je to optimismus... to, že budou muset být donuceni... to z mého pohledu moc pozitivní není.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2019 23:41
Re: Čas na defenestraci
EU je novodobý sovětský svaz jen to dělaj trošku jinak...
6. 12. 2019 22:09
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Kdyby Němci nebyli ze své vlády tak předposraní, tak už ji dávno ženou svinským krokem! Je to banda levičáckých vítačů, multikulturatistů a grétistů. Zdravý selský rozum si ale zachovali (díky jejich totalitní zkušenosti) jen bývalí Dederóni... :'-(
6. 12. 2019 18:17
Čas na defenestraci
Dřív takové nápady lidé ohodnotili defenestrací. Z EU se stal evropský svaz a ekoterorismus za chvíli zničí vše..
6. 12. 2019 19:59
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
A ty jsi ten chytrý co ví jak je to správně?
Proč číná produkuje takový množství CO2? Není to třeba tím, že vše co máš na sobě je z číny?
6. 12. 2019 14:24
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Jdi s politikou do prxele ! Takový kraviny si piš do Blesku, ne sem !
9. 12. 2019 08:43
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Hele tohle zelený hlavy s nízkým vzděláním nepochopí. Že energie z OZ je sice supr, ale jen jako doplněk k jaderný to jsem se nezvdělancům typu Hamuna pokoušel vysvětlit tisickárt. To je taková zvláštní sorta lidí, která přehlíží argumenty odborníků a mele si furt svoje. Že furt nefouká a nesvítí slunce jim nevysvětlíš. Inu musíš se smířit s tím, že někdo prostě nemá mentálně na to takový věci pochopit ovšem o to větší potřebu mají rozdávat rozumy ;-)
9. 12. 2019 08:29
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
No bylo by to tak ideální kdyby se rozhodnutí politiků řídila, tak jak píšeš, ale spíš bych řekl, že rozhodnutí politiků řídí různá loby a prachy. Nechci ale zase házet všechny do jednoho pytle. Jistě jsou i vyjímky.
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 23:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:55
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Umíš odpovídat na komentáře?

Kdo ty bolševiky v tom SSSR dostal k moci? Kdo jim to zaplatil , cestu, celou kampan na ovládnutí kmoci výměnou za ukončení bojů v Rusku v rámci 1. světové? Vč. Leninovy milenky Iness Armand všechno cálovali němci!!!!

Jaké národnosti byl Karl Marx?

Hmmm??
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:51
Re: Německý fanatismus
Němci sou ztracený národ fanatiků, který systematicky ničí Evropu a národ, který zabil nejvíce lidí v Evropě a neustále je zabíjí dál. Ted aktuálně migranty
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:48
Re: Čas na defenestraci
Nejde o ekonomiku ale o nucení názorů, restrikce, omezení, utlačování sovbody slova, ekonesmysly, potlační národních tradic a suverenity , propaganda a účelové ohýbání faktů.

To přesně je to co dělal sovětský svaz. :-)
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:44
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Kdo obdivuje Němce je kolaborant a nepřítel Evropy!
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:40
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Ne žádný ústřel, beton, ocel, vzácné kovy a všechny další suroviny sou většinou z asie, afriky a ruska.

Hašení elektro aut probíhá na úrovini , že se nehasí a hasit nebudou stejně jako domy s fotovoltaikou. Bavili sme se o tom s profi hasiči z Hasičského sboru ČR, chceš říct že lžou?
¨
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2019 20:19
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
To nepochybne jsou. Nicmene i ti se co tak pozoruju neztotoznuji s nazory politiku.Nebo myslis ze cerpam moudra jen tady v diskuzi?
Avatar - CHerokee
7. 12. 2019 12:22
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
A spolu s tím stoupá závislost na elektřině, baterkách z Číny a dalších drahých kovech. Je to prašť jak uhoď. EV auta opravdu nic nespasí...za to Němci nás opět zavlečou do hospodářské krize.
7. 12. 2019 08:56
Re: Je to tady
Presne tak. Demokracie je totiz zalozena na tom ze vetsina lidi je blbejch a da se s nima manipulovat pres media. Mysli si pak to co si maji myslet a podle toho jednaji a voli. Zdravy selsky rozum je dnes bohuzel hodne nedostatkova zalezitost.
7. 12. 2019 08:53
Re: Je to tady
A nejen ty. Psal sem to samy. Je to totiz nevyhnutelny dusledek a uvedomuje si ho kazdej komu to jen trochu mysli. Zjevne nejses blbej jako soudruzi z eurosojuzu. Bohuzel jim to dojde asi az za par let.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2019 23:44
Re: Čas na defenestraci
Bude potřeba postavit nové psychiatrické léčebny, v německu bude nutné tak 600 nových léčeben s kapacitou 250 000 lidí.... a šílence co sou volně na svobodě tam zavřít :-)

Nebo si počkat až ekonomicky zkrachují, to je druhá možnost :-)
Avatar - Emel
6. 12. 2019 22:26
Re: Je to tady
Jak to že to není o demokracii? I pokud se vládní strany "spiknou" a budou tvrdit, že to jinak nejde, tak pořád lze postavit novou stranu, která bude hlásat pracovní místa a neomezenou rychlost na dálnicích a levný benzín.

Jasně, nějaká propaganda se snáz dělá vládnoucím stranám... z druhé strany, je jednodušší lidi přesvědčit, že mají jezdit svým starým autem a lítat za pár Eur, než že se mají omezovat.
6. 12. 2019 17:44
Re: Je to tady
Demokracie - to je, ale ecotéma není o demokracii ale o to nastolit téma, zmanipulovat data, vyděsit lidi, nadiktovat "řešení", cíle, projekty, dotace, penalizace - cross přes všechny politické směry.

Už nyní je spotřební daň na paliva docela brutální tlak na lidi. E-auta nejsou ani ekonomická ani nijak zvlášť ekologická. Pokud by benzín / nafta byly zatíženy stejnými daněmi, jako elektřina, tak vyjde km za stejnou cenu. To by byla definitivní smrt vlhkého snu o e-autech.
Avatar - xxc
6. 12. 2019 15:33
Re: Je to tady
V Turecku to tak nejak maju, tie ceny benzinu som nechapal uz pred rokmi. Zmenilo sa tam nieco?
7. 12. 2019 18:19
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Píšu CO2. Ale samozřejmě to platí i o tom co píšeš. Pro koho to drancuje?
Máš na sobě něco co není z číny?
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2019 14:24
Pokud chtějí bojovat proti vysoké produkci CO2, tak...
tak ať zakážou benzínová a elektrická auta.
Avatar - Barrichello
11. 12. 2019 16:23
Re: Čas na defenestraci
A to že jeden pomatenec zabije za rok 6 lidí je smutné, to že jich migranti zabijou za rok 80 je trošku jiný číslo vid.

1 vs 80.

80 lidí co umřít nemuselo kdyby je sem nomarxisti nepozvali :-)
Avatar - Barrichello
11. 12. 2019 16:21
Re: Čas na defenestraci
Ne nevidím.

akorát to ukázalo, jaký nesmysl je odzbrojit normální lidi s legálně drženými zbraněmi resp. jim co nejvíc komplikovat život, když si každý poamtenec pořídí zbran ilegálně. Bavil sem s o tom s jedním kamarádem od Policie a údajně jde na černém trhu sehnat pistole od 20 tis Kč výše a vůbec prý to není problém....

Resp. důvod odzbrojení je někde jinde.. že
Avatar - Barrichello
11. 12. 2019 16:18
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Bylo jich násobně méně, dohledej si nezfalšovnaé statistiky o tom, jak v Německu stoupla kriminalita po migrační vlně.
10. 12. 2019 16:50
Re: Čas na defenestraci
Doufám že i sám na základě dnešní smutné události vidíš jak hloupý je tvůj příspěvek..
10. 12. 2019 07:08
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Na netu je x tisíc stránek se statistikou domácích FVE, tak se na to podívej a uvidíš, že realita používání je ok.
10. 12. 2019 07:05
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Napadlo tě někdy, že nemusíš mít pravdu? Že na to jde koukat i z jiné strany? Anebo cheš prostě zůstat malej a vystrašenej a věřit ve vůdce a jednoduchý svět?

Taková naváděcí otázka - když by nebyli migranti tak v něměcku žádné vraždy a znásilnění nejsou?
9. 12. 2019 15:40
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Ale já fotovoltaiku a větrníky nechci schazovat jen chci aby zelený hlavy typu Hamuna pochopily, že to je a vždycky BUDE jen doplněk buď k uhelný nebo lépe jaderný energetice. Může to tvořit 20-30% energetickýho mixu a prostě to někdy bude vyrábět elektřinu zadarmo. To není můj výmysl, to tvrdí odborníci a tím směrem konec konců směřuje i energetická koncepce našeho státu. Jinak to prostě udělat nejde.
Avatar - Barrichello
9. 12. 2019 14:43
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
tak tak, hlavně ted to svítí krásně, v 7 ráno tam a ve 2 odpoledně už šero :-)

To sou výkony. Známej to má na chatě na Slapech, říkal nemít tam v zimě elektrocentrálu, tak svítím tak od 9 večer leda svíčkou :-) :-)
Slavná fotovoltaika :-) :-)

A ještě nejlepší je, když nasněží a namrzne na ty panely, to je panečku výkon.
Samozřejmě, můžeš si koupit super systém s natáčením dle sklonu slunce a s omdražováním a já nevím s čím ještě za milion :-)

Ale než ten milion popálíš v elektrocentrále na LPG, to budeš svítit saaaakra dlouho :-)

Větrníky to samý, když je vyichřice, musí se to vypnout, když je bezvětří nebo slabej vítr, nic to nedává....

:-)
Avatar - Barrichello
9. 12. 2019 14:37
Re: Čas na defenestraci
Další mrtvý v Rajchu, vánoční trhy v Augsburgu, píše to Bild.
Okamura POUZE přecituje do češtiny, co píšou německá média, na to nemusím mít Okamuru. Přečti si to v Bildu. Kolikátý je to mrtvý v Německu Migranty? 50? Kolikátý v Evropě? 300?

Kolik bylo zraněno, okradeno a znásilněno? 50 000?

Ne, na to fatk nepotřebuju Okamuru.

Na zbytek taky ne, stačí normální média informující co se děje tady i na západě, jaké boludnosti se vydávaj por 4 leté děti v mateřince a denně tu hřímě někdo z EU, že když si nevezemem migranty, tak že nám stopnou dotace.

Tak at si je nechaj když si je pozvali a at si tam enchaj vraždit vlastní lidi.

Pokud tohle popíráš si demagog a překurcovač faktů
9. 12. 2019 08:45
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Co dělá ČR? Prodává jim elektřinu když nesvítí nebo nefouká :D :D
9. 12. 2019 08:32
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Ta druhá polovina ale je, že Německo přijde díky nesmyslným rozhodnutím politků o 22 GW el. energie z jaderných elektráren, jejichž výpadek v současné době sanuje plynem a uhlím. V tomhle případě politici moc nepslouchali ty chytřejší jak jsi psal o kus výš. To je prostě diletantství nejhrubšího zrna.
8. 12. 2019 17:46
Re: Čas na defenestraci
A tohle jsi načerpal kde? Na sputniku a nebo to říkal okamura? To ti stačí takový laciný nenávistný hesla a nezkoumáš jak se věci mají doopravdy?
Jak si chceš na takovýhle nenávistných falešných heslech vybudovat názor na tak složitou věc jako je soužití 28 národů? Demokratické soužití kde má každá strana své zastoupení?

Tohle jsi si nechal nakecat od putina a místo aby jsi se přesvědčil jak je to doopravdy tak to tady paouškuješ..
Avatar - Barrichello
8. 12. 2019 16:34
Re: Čas na defenestraci
Gender, popírání tradiční rodiny , učení dětí v mateřince že není maminka a tatínek ale rodič 1 a rodič 2, omezování svobodoy držení zbraní, zatímco zločinci je maj všichni nelegálně, dotace a křivení trhu, kvoty na zemědělské plodiny a výrobu, snaha vytvořit evropský supernárod a potřít tak národní tradice, hodnoty a klturu jednotlivých členských zemí,nucení elektrmobility pod falešenou nálepkou ekologie a záchrany planety, nucení migrance, vyhřožování těm co to odmítaj, atd atd.
Avatar - Barrichello
8. 12. 2019 16:30
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
:D :D :D :yes: :yes: :yes:
8. 12. 2019 10:35
Re: Čas na defenestraci
"o nucení názorů, restrikce, omezení, utlačování sovbody slova, ekonesmysly, potlační národních tradic a suverenity , propaganda a účelové ohýbání faktů."
To píšeš o současném Rusku.)

Napiš konkrétně od každého bodu jeden příklad k EU.
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 23:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2019 22:45
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Jojo, proto byl celý SSSR obehnaný drátama aby tam ze západu nešli?.))
Avatar - Barrichello
7. 12. 2019 22:43
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
V čem si tu elektřinu vyrobí? snad na větrníky a fotovoltaikou, to jsou nestabilní zdroje závislé na počasí. Chceš nám namluvit že si na tom někdo postaví páteřní zdroj energie?

Jedině pomatení němci, ztracený národ kašparů, co kam vlezli, tam 200 let neroste tráva a co můžou za všehny prů*ery evropy za posledních 200 let vč nástupu bolševiků k moci, když pomohli Leninovi do čela sssr. Nebýt jejich penz, shnil by ve Švýcarsku :-)
7. 12. 2019 22:36
Re: Je to tady
A copak se jinde než u aut nic nedělá?
7. 12. 2019 22:35
Re: Je to tady
Apelace na "zdravý selský rozum" je jeden z osvědčených manipulativních principů.
7. 12. 2019 22:32
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Ne, jednoduché pozorování. Proč si neuděláme nejdřív pořádek doma a pak můžeme radit.
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
7. 12. 2019 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
7. 12. 2019 19:52
Re: Je to tady
No a co když mají pravdu? Respektive... oni mají pravdu... jen automobilový průmysl v Evropě asi není to nejlepší místo, kde začít.
7. 12. 2019 18:24
Re: Je to tady
A není o tom zdanění paliva tenhle článek?.)
7. 12. 2019 18:23
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Jo, to úspěšné německo je uplně hloupé, zato ČR to je něco, ta jim může radit jak se to má dělat:)
7. 12. 2019 08:27
Re: Je to tady
Obávám se, že když skupina "odborníků" bude děsit obyčejné lidi ve stylu Gréty, tak ztratí zdravý selský rozum.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2019 23:42
Re: Čas na defenestraci
ty máš vymitej mozek.....
Avatar - Barrichello
6. 12. 2019 23:38
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Protože tam nenažraný západ a USA dali všechno vyrábět, protože čínanů je tolik kolik je a donedávna tam těžce kašlali na ekologii a vyoupštěli do vzduchu a vody největší sra*ky
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 12. 2019 20:23
Re: Čas na defenestraci
Co ma bliz terorismu?

Defenstrace demokraticky zvolenych politiku, nebo zavedeni dane na palivo?

Myslim, ze to nedas :-)
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
6. 12. 2019 17:19
Re: Je to tady
No to pozor... já napsal "nepřesvědčí", a to je bohužel rozdíl.

Co se Německa týče... no, uvidíme. Německo je pořád demokracie. Prosadit něco proti vůli většiny bude těžký. Upřímně - nevím, jestli je to dobře nebo špatně.
Avatar - Zetti
6. 12. 2019 16:58
Re: Je to tady
Chtel bych sdilet tvuj optimismus.
Avatar - CICERO
6. 12. 2019 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 12. 2019 07:06
Re: Němce zachrání už jenom židi
Tohle už je ale příspěvek který veřejně obhajuje fašismus:(
To je tak těžký sehnat informace kde je jasně psychologicky rozebráno proč každý režim potřebuje někoho označit za nepřítele? To jsi tak hloupý a necháš se vodit za nos?
Avatar - KANKUNEN
10. 12. 2019 06:59
Němce zachrání už jenom židi
až se to zhroutí , židé nakoupí jejich fabriky a budou němce vykořisťovat ve svých továrnách a statcích, jak to dělali před Hitlerem a další vývoj je už známý.
8. 12. 2019 10:32
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Jak se cheš dohadovat o složitějších věcech, když dokážeš popírat zřejmý fakt, že každým rokem je na silnicích více aut? :)
7. 12. 2019 22:31
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Miliardy tun surovin na větrníky a FVE:) Trochu ústřel.
Hašení ele aut:) To zas tak zásadní problém nebude:)
7. 12. 2019 22:29
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Tak politici se samozřejmě řídí podle chytrých lidí. Problém je, že třeba u nás podle odborníků na to jak si lacino získat voliče pomocí podněcování nenávisti.
A jak je vidět třeba i tady, mají úspěch.
7. 12. 2019 22:26
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Takže si necháváme dělat věci v číně a nadáváme jak jsou hrozný že produkují CO2 při jejich výrobě.
Nevím kde jezdíš, ale silnice a města jsou zacpaná auty stále více.
7. 12. 2019 18:22
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Elektřinu si vyrobí bez emisí to není problém a baterky jsou jednorázová věc.
Už jen proto stavíš teorii, že něměcko nás někam zavleče.) Ano Německo je velice velká ekonomika a asi proto, že to umějí a asi i teď ví co dělají. Co dělá ČR která jim chce radit?.)
7. 12. 2019 18:20
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Řídíš se snad správnost názorů podle diskuze na auto.cz?.)
Dokážeš uznat, že jsou chytřejší lidi na světě než tady?.)
7. 12. 2019 08:57
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
Ano, západ si produkci CO2 exportoval do číny a teď na ní ukazuje.
7. 12. 2019 18:25
Re: Čas na defenestraci
Jojo, má pravdu na sputniku to taky píšou:) To se necháš tak hloupě zblbnout že přirovnáváš druhou ekonomiku světa k sovětskému svazu?
6. 12. 2019 20:00
Re: Čas na defenestraci
Si necháš tak lacinu manipulovat ?
6. 12. 2019 19:57
Re: Německo "zachraňuje" planetu....
A co třeba vidět i druhou polovinu? Němcko které v roce 2030 získává 2/3 elektřiny obnovitelně, podíl ele vozů pomáhá odpoutání na totální zavislosti na ropě? Podíl peněz vyváděných do zahraničí za ropu citelně klesá atd.