Lenže, aby si ropu dostal von tak to tej diery často tlačíš niečo iné latky, ktoré tam už zostanú. Plus nie úplne ojedinelé úniky pri ťažbe a doprave. Ráz krajiny to možno nemení, ale čistá práca to nie je.
Ty to píšeš akoby sme do teraz jazdili na vôňu fialiek. Čistý pohon ešte nevymysleli. Vždy je z toho kopa bordelu. Ťažba a rafinácia ropy je podobný bordel ako ťažba a čistenie nerastov pre batérie. K presným číslam čo je viac ECO sa nikdy nedopracuješ, lebo väčšinu štúdii si niekto objedal už s konkrétnym výsledkom. A komplexnosť vstupov s ktorými musíš pracovať pri EV aj spaľovacích motoroch je tak veľká, že keď tu a tam niečo zanedbáš, tak máš výsledky aké potrebuješ.
Ty si asi neuvědomuješ že rozporuješ věci které jsem nikde nenapsal viď? Prostě zatměno před očima. Někdo si dovolil napsat fakt, což bereš jako útok na svou milovanou značku a tak se bez rozmyslu vydáš do protiútoku.
Sdělil si mi, že je Tesla největším výrobcem Světa. Ok, já nikde nepsal opak. Pořád platí že tvrdila že v roce 2018 vyrobí 500tis aut, což se nestalo. To že je největší výrobce SVěta s tím nesouvisí.
A ten ironický neúspěch? Já přece nikde nepsal že je Tesla neúspěšná.
P.S. Pokud za kvartál vyrobí 100tis, tak tam není zpoždění rok. Protože 400.000 aut není to samé co 500.000 aut. Čili cíl nebyl naplněn. Rozumíme si aspoň v tomto?
Ja si ale myslim, ze to spolu souvisi 500 tisic a nejvetsi vyrobce sveta.
Chtel jsem ti tim demonstrovat, ze Tesla sice cil nesplnila, presto je nejvetsim vyrobcem EV. Chapes?
To je normalni davat ambiciozni cile. Protoze co se stalo, kdyz to Tesla nesplnila?
Bordel je zo všetkého. Akurát zatiaľ čo do bateriek potrebuješ rádovo jednotky kg tých kovov, ktoré je naviac možné recyklovať, tak cez výfuk každého auta vyletia tony ropných palív, ktoré nám sadajú na pľúca a ukladajú sa v pečeni. A to je dosť podstatný rozdiel.
Tezba ropy je zjednodusene receno dira do zeme. Neni potreba kvuli tomuodvazet miliony tun horniny a uplne zmeni tvar krajiny. Staci se podivat na lithiove doly.