Novinky
Tak tak
Přičemž bude muset projevit stejnou "kuráž"(citace) jako Audi v náhradě prodávaných a dobrých aut e-srancema. 😄
Přičemž bude muset projevit stejnou "kuráž"(citace) jako Audi v náhradě prodávaných a dobrých aut e-srancema. 😄
Když chce nalákat lidi a prodat víc aut, má mluvit o tom, že přijde
- výjimečný design
- ještě lepší materiály a zpracování
- super audio a tak
-lepší možnost personalizace
- lepší ceny, podmínky financování a lepší záruční možnosti
atd atd
Místo toho blekotá o elektromobilech. Tím počty nezvýší a zisk už vůbec ne.
- výjimečný design
- ještě lepší materiály a zpracování
- super audio a tak
-lepší možnost personalizace
- lepší ceny, podmínky financování a lepší záruční možnosti
atd atd
Místo toho blekotá o elektromobilech. Tím počty nezvýší a zisk už vůbec ne.
ptz pocet prodaných kusů nevypovídá nic moc o (ne)kvalite.
Dávno ne všechno, co D3 vyrobí, je "prémie" jak se tomu říká.
Když už je článek o Audi...tak ať mu dáme pokoj.... třeba taková B-Klasse? Vždyť je to kepl.
A takovejch kár najdeme napříč D3 víc.
JInak do budoucna se mi jeví nejobtížnější pozice BMW. Ale uvidíme.
Dávno ne všechno, co D3 vyrobí, je "prémie" jak se tomu říká.
Když už je článek o Audi...tak ať mu dáme pokoj.... třeba taková B-Klasse? Vždyť je to kepl.
A takovejch kár najdeme napříč D3 víc.
JInak do budoucna se mi jeví nejobtížnější pozice BMW. Ale uvidíme.
Historie se opakuje. Potřebují maximální průser aby dostali rozum. Bude nás to všechny hodně bolet.
Ale jistě že existují jiná řešení než jen baterky a s nimi spojené zatíme něvyřešené technické problémy. Jen zkrátka určité elektrolobby v Bruselu našla své propagovatele.
Ta kocovina po vystřízlivění, že baterky nejsou to pravé, ale bude děsivá.
Ta kocovina po vystřízlivění, že baterky nejsou to pravé, ale bude děsivá.
Ono to není 100% objasněný a teorii o vrtulce nelze vyvrátit.
Tak klídek. Tahle formulace se běžně objevovala i ve firemních materiálech.
Asi to ptravda nebude, ale za těch více než 100 let, co to logo a ta historka existuje (ne, auta ještě nějakej čas nedělali), se v podstatě rozšířila tak, že se pravdou stala.
Nauč se s tím žít.
Víš, jak málo lidí ve skutečnosti ví, co to je Audi?
To je ještě menší procento. A to jsou i Audi fans.
Tak klídek. Tahle formulace se běžně objevovala i ve firemních materiálech.
Asi to ptravda nebude, ale za těch více než 100 let, co to logo a ta historka existuje (ne, auta ještě nějakej čas nedělali), se v podstatě rozšířila tak, že se pravdou stala.
Nauč se s tím žít.
Víš, jak málo lidí ve skutečnosti ví, co to je Audi?
To je ještě menší procento. A to jsou i Audi fans.
Pokud ta alternativa má (zatím) nevyřešené technické problémy, tak se nejedná o alternativu..
A je otázkou jestli se někomu vyplatí investovat do řešení těch problémů když elektroauta už fungují a je z roku na rok vidět progres..
A je otázkou jestli se někomu vyplatí investovat do řešení těch problémů když elektroauta už fungují a je z roku na rok vidět progres..
Skús si ho nastudovat ty. Je to výrobca leteckých motorov. A, logo značí vrtulu.
Na 1 prodaný elektromobil 2 ztracené vozy se spalovacím motorem, takhle se prodeje nenavyšují.
A vůbec, německému D3 se prodeje elektromobilů moc nedaří ale natvrdle se o to dál pokoušejí.
Zaujal mne prodej e-Jaguaru u nás, 2,5x méně v roce 2019 než v roce 2018.
Prodej e-Mercedesu = bída s nouzí, BMW to samé, Audi nic moc.
Mohou vyrobit 1000 modelů EV ale kdo to bude kupovat když prakticky celou poptávku dražších EV sbírá Tesla?
A to ještě musíme vzít v potaz fakt že bez Kalifornie, Norska a Holandska by se žádný prodej EV vůbec neuskutečnil. Co se týče Číny, tam jsou EV s extrémně nízkým nájezdem extrémně dotované ale to už skončilo a tak prodeje padají o desítky procent.
V Holandsku zelení tak přitápí pod kotlem že ke to jen do dalších voleb ...
A vůbec, německému D3 se prodeje elektromobilů moc nedaří ale natvrdle se o to dál pokoušejí.
Zaujal mne prodej e-Jaguaru u nás, 2,5x méně v roce 2019 než v roce 2018.
Prodej e-Mercedesu = bída s nouzí, BMW to samé, Audi nic moc.
Mohou vyrobit 1000 modelů EV ale kdo to bude kupovat když prakticky celou poptávku dražších EV sbírá Tesla?
A to ještě musíme vzít v potaz fakt že bez Kalifornie, Norska a Holandska by se žádný prodej EV vůbec neuskutečnil. Co se týče Číny, tam jsou EV s extrémně nízkým nájezdem extrémně dotované ale to už skončilo a tak prodeje padají o desítky procent.
V Holandsku zelení tak přitápí pod kotlem že ke to jen do dalších voleb ...
Další pisálek co není schopen si alespoň vyhledat informace než něco začne psát. Sám máš asi "vrtulku" v pr*eli, když neznáš význam loga BMW.
Samozřejmě. Můžete si ho koupit, doma či jinde nabít, pak do něj sednout a jet kam potřebujete..
co je na tom nefunkčního?
co je na tom nefunkčního?
Elektroauta už fungují ?Zatím jsem si nevšimnul, že by byla alternativou k autům se spalovacími motory.
...Audi jenom ještě víc potopí. Buď je ta paní úplně blbá, nebo jenom hraje nařízenou komedii. 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Současné řešení je používáno už sedmým rokem, a tak se logicky diskutuje o tom, co jej bude následovat. Ke změně by mělo dojít v roce 2025 a Pat Symonds nyní přišel se vskutku revoluční ideou - dvoutaktním motorem.
To by mne opravdu zajímalo, říká že spousta aspektů je vyřešena, a že jsou výrazně účinnější.
To by mohli v Audi zkusit místo tlaku na ztrátové elektromobily.
Ale kdyby to vyřešili ve Formuli 1, tak by se to jistě dalo převzít do komerční výroby.
Wartburgy měly maličké 3-válcové motůrky ale na svoje dobu jezdily dobře. Trabanty se staly ikonou, trochu smradlavou ale přesto :yes:
To by mne opravdu zajímalo, říká že spousta aspektů je vyřešena, a že jsou výrazně účinnější.
To by mohli v Audi zkusit místo tlaku na ztrátové elektromobily.
Ale kdyby to vyřešili ve Formuli 1, tak by se to jistě dalo převzít do komerční výroby.
Wartburgy měly maličké 3-válcové motůrky ale na svoje dobu jezdily dobře. Trabanty se staly ikonou, trochu smradlavou ale přesto :yes:
Ne, tohle je pravděpodobně právě rozšířený omyl.
My se tady bavíme o level jinde. Nepoučuj.
My se tady bavíme o level jinde. Nepoučuj.
Nabiju za 5 minut, dojedu 1 000 km ? - včetně topení při -15°C ! A TCO stejné jako u auta se spalovacím motorem ?
Znám několik děsivých příkladů z nedávné doby. To by člověk nevěřil.