Ares,tak dufam,ze nas bude pan Boh poriadne ochranovat a dopraje nam viacej sportovnych hybridov...sportove hybridy nedavnej minulosti akymi su napriklad Ferrari LaFerrari,Porsche 918,McLaren P1..taka buducnost sa ti nepaci? :-!
Alebo takyto Peugeot hybrid by sa ti tiez nepozdaval? :-!
Ja to mam tak pri V8.
Kazda minca ma ale dve strany.
V dnesnej dobe zelenych eko mozgov v Bruseli musia vznikat hybridy,Plug-in,EV na jednej strane mince,aby mohli vznikat take skvosty ake mas rad na druhej strane mince.Takze mal by si byt vlastne vdacny autam s elektromotormi a nie oslavovat to,ze nevzniknu,lebo potom umru aj tie auta a motory,ktore mas tak rad..hold to je realita dnesnej ekofasistickej EU
Ja vim, ze se to neda uplne srovnavat, ale kdyz do F1 zacali prosazovat hybridni systemy, tak si spousta lidi tukalo na celo, ale jak cas ukazal, dokaze to ve zrychleni ze zatacky hodne pomoci a pomoci ukrojit par sekund z casu na kolo. Kdyz uz nam elektriku nuti, tak jeji funkce jako pomoc ve zrychleni to spatne neni. Hlavne at tam ten spalovak nechaj.
Zakazat nezakazu v pravom slova zmysle,ale urobia vsetko preto,aby ti to zneprijemnili.Ak bude doba EV,tak urcite dvihnu benzin do astronomickych vysok,daju vysoke zakonne poistky,nedovolia ti s autom ist do centra mesta,budes platit vyssie poplatky na dialnici,za parkovanie atd...
Vidim,ze mas rad fakty a dolezitejsie su pre teba skor cisla ako pocit z jazdy ;-)
Tak tu mas test 2 ludi co podla mna rozumeju autam a boli z toho auta nadseny.
Auto nebolo nikdy v seriovom prevedeni,takze o nejakom finalnom navyseni hmotnosti,alebo rozlozeni hmotnosti nemoze byt ani rec v porovnani so seriovym prevedenim 308 GT.
Porovnavas auta z roku 2015 a z roku 2020.
Ukazem ti ako v tej dobe dopadlo spickove AUDI RS3 v sprinte s 308 R Hybrid ;-)
Samozrejme ti tvoj nazor neberem a akceptujem ho.
Ja som obrovsky milovnik benzinovych turbomotorov a velkoobjemovych amerik a par specialit aj vlastnim,ale urcite by som nevidel v sportovom hybride nepriatela,ale skor pomocnika..napr. pre hluche spodky kym ti nafukne turbo
508 GT je úplně jiná kategorie... Mně je to jedno, V6 už nebude tak či tak, ale silnější motorizace 508 chybí a hybrid zde není úplný nesmysl. Horší je, že 208/308 GTi bude v nejlepším případě nahrazena něčím podobným, čímž ta auta dočista ztratí svůj charakter. :'-(
"Všechny z nich by přitom byly nějakým způsobem elektrifikované, takový je zkrátka plán automobilky"
Tak a je to odhalený. Správní rada Pažoutů je převlečenej Europarlament. Kdo by to řekl. :)
Vozil som sa doteraz s krasne gradujucim vykonom so stupajucimi otackami :-) Ale lepsie sa mi zda, ked mam vykon hned a uz len klesa. Samozrejme, kazdy sa zabavi inac, ale viac usmevu mam teraz a to mam len 61 kw vykonu.
Popravdě každý hybrid a elektrické auto, které nevznikne, klidně oslavím. Protože diky tomu může vzniknout klasické auto bez zbytečností a kompromisů, kterých chtě nechtě mají hybridy i Elektra více.
Už jen to, co slyšel řidič v té RS3. Úchvatný zvuk řvoucího pětiválce. Už to samotné vykouzlí úsměv i po nastartování v garáži.
V tomhle jsem zkrátka staromódní a auto je pro mě autem a ne nějakým ekologickým pokusem.
Takže si uděláme shrnutí. Z toho co jsi napsal tu máme malý HB, který váží o 300!!! Kilo více, než běžná verze GT a z toho má 60% na předku. Parádní rozložení. A teď... 500 koní na malém autě a sprint za 4s má být něco víc? Mercedes A 45 AMG S má dvoulitr se 421 koni a stovku má za 4s taky. Takže jsi si odpověděl sám. Takový hybrid by se mi nepozdaval. Protože s normálním motorem bude mít jinou hmotnost, ovladatelnost a ve finále i podobné, ne-li lepší parametry.
A hot hatche a sportove sedany su do dnesneho provozu to prave? :-) Nedavno som siel tempomat 90 km/h a skoro nikto ma neobiehal, az som nechapal, co ti ludia robia.
Prečo ste až tak ortodoxne proti niečomu inému? Samozrejme až to nebude že musime kupovať nasilu tak keď nás obohatia takýmto hybridom nevidím dôvod prečo nie? A tohto “Krišota” som videl niekde naživo tak vypadal parádne.
Ano důležitý je pocit z jízdy a ten je umocňen více vjemy. A pokud auto dosáhne parametrů tím, že podstatně přibere, zvuk má "ošizený" protože často tam je jen malý motůrek. A sprint je to poslední, co dělá jízdu jízdou a jen menší faktor zábavy.
Sorry, ale já na supersporty nikdy moc nebyl. Jelikož jsou pro běžného smrtelníka jsou zcela nedostupné (a v dnešním provozu i dost nesmyslné), nikdy jsem se o ně nějak zvlášť nezajímal. Mě vždy nejvíc přitahovaly nadupané sériové modely pro běžné smrtelníky - hot-hatche, sportovní sedany a také dostupnější kupé a kabriolety! ;-)
tam diky dnešní zvrácené době narveme x-set kilo baterek a jiného balastu k tomu potřebného. Přitom pěkný 2,5 - 3,0 by udělal násobně větší úsměv na tváři a působilo by to jako poradné auto a ne z nouze cnost.
…"sportovní hybrid"... Pán bůh nás ochraňuj! :-O:no:
Kromě "povinného hybridu" spřaženého se spalovacím motorem o směšném objemu 1,6 l to pro jistotu ještě dorazí šíleným i-cocpitem... :-(:no:
A kolik prodají těchto? Plánují 1000-2000 kusů, protože cena bude astronomická a ví, že jako nelimitka by se to neprodalo stejně. Takže to zkusí takto. Udělat V/R6 a nazat to limitkou na 2000 tak to bude úplně stejné.
A to je přesně ono, neřeknou, nesmíš to provozovat, ale nasadí na to takové restrikce, daně na provoz a jiné poplatky, že se to prakticky nikomu ne jen nevyplatí provozovat, ale dost možná na to prostě ani nebude mít peníze ani nervy.
Mě jde hlavně o to, že ono kdo doma něco má, tak si to bude muset hooodně hýčkat, protože prostě nového nic takového za chvíli už nekoupí. Ať jsou hybridy, eletro, ale volně a bez zásadních omezení i klasická auta, jenže to se bohužel úplně neděje a směřuje to všechno k tomu, že auto bez elektrické pomoci bude uvaleno v nemilost a přestane se vyrábět.
Ano, toho jsem si vědom, že jen díky těmto nesmyslům může vzniknout i normální auto. Jen prostě pokud vznikne například hybridní ostrá 308, tak už určitě nevznikne klasická nehybridní. Jasně že například takový nesmysl, jako je elektrické Porsche vzniknout musel, aby mechem zarostlé mozky ekoteroristů se mohli plácat po zádech, až si zlámou klíční kosti, jak to krásně nařídili a díky tomu mohly vyjíždět skvosty jako čtyřlitrový šestiválec v nejnižší řadě Porsche.
Vím, že u VW a potažmo i Škoda zkouší něco jako GTI/RS s Plugin hybridem, ale tomu se musí člověk jen zasmát. To už mohli "ostré znáčky" nalepit na elektrokolo a vyšlo by to stejně.
S tym co si napisal sa da len suhlasit.
Len proste patrim medzi ludi co najprv si to reale radi odskusaju a az potom hodnotim ci sa mi to paci,alebo nie a ci je to moja salka kavy..
Osobne ma mrzi,ze Peugeot nedotiahol svoju 308 R Hybrid do finale,kedze mozno by vo vacsine ludi zmenil tento model pohlad na hybridny HH.
Mam pocit,ze ty mas rad vsetko co "smrdi" benzinom a ked ma to auto baterku,tak jedine kvoli startovaniu ;-):yes:
Ked mas rad tie prave HH,tak od predajcu Toyoty v BA v Lamaci som sa dozvedel,ze v tyzdni od 4.5 do 8.5 pride Toyota Yaris GR do Toyoty na vyskusanie.To bude podla mna zaujimave povozenie dverami bokom :-!
Třeba proto, že nám to nutí násilím a ovečky ještě tleskají, co zase za novinku to máme, ale že plíživě přestává být na výběr a většina aut je už mildhybrid, což převážně vede k tomu, že už to je jen automat a tak to jde dál. Tím to začne a za deset let půjdu do krámu a jediné co mi nabídnou bude nějaký elektrický vehikl, nebo o nic lepší PHEV.
To není budoucnost, o kterou jediný opravdový autofanoušek stojí. Nebude to tak, že díky těmto nesmyslům budou i normální auta. To zůstane nějaký čas už jen u vyvolených, jako Porsche, ale směřuje to k tomu, že chvíli budou tato auta žít bok po boku a postupně vytlačována až do samotného zániku. Následně budou tyto nesmysly žít po boku ještě totálně větších nesmyslů, jako autonomní auta, která budou vytlačovat tyto menší nesmysly pod tlakem vydlabanců z Bruselu na bezpečnost na silnici, kterou zaručeně zajistí jen autonomní auta a éra automobilismu úplně zanikne. To asi bude sice problém hlavně už mých dětí, ale ani tak jim takovou dobu temna nepřeji.
To je caro v meste, ze mi blikla v dialke zelena, v dialke som dal plny akcelerator (plyn) a v tichosti som stihol semafor a preletel smykom bokom. Nieco aj buchlo v zadnej naprave, ale zvuk mi nechybal. So spalovacim motorom by som ostal cakat na tom semafore, lebo by este nebol nahriaty a nemohol by som tak ist naplno. Aj ked nahriate spalovacie auto by to asi dalo, ale sprevadzali by to nadmerne emisie a hluk.
Tiez nechapem preço to nevyhodili von,kedze v tej 308 by mi ten hybrid dal najvacsi zmysel.
Co sa tyka trhu a predajnosti 508 hybrid,tak to bude podla mna predajny prepadak..jedine snad vo Francuzsku budu ake take predaje kvoli ich patriotizmu voci francuzskym znackam.
Však ten hybrid už mali dávno vymyslený viď 308 R a osekaný použijú durch celou ponukou koncernu. A čo s tou váhou toho 6 valca čo by musel byť vpredu naprieč?
počínání PSA nedává žádný smysl. Nejdřív prdnou úplně stejné hybridní ústrojí jak do Peugeotu 3008 a DS 7 a teď udělají ještě výkonnější hybridní Peugeot 508, zatímco "prémiová" DS ostrouhá mrkvičku a mainstreamový Peugeot má nejlepší motor... ;-\
PS: aby bylo jasno. Nemám nic proti sportovním Peugeotům, ale ta nabídka musí mít nějakou hierarchii a něco musí být v nabídce na vrcholu a něco jen pod ním.
Aj keby tam ten V6 či R6 (ktorý mimochodom nemajú) nejak napchali, tak otázka je koľko by toho vôbec predali. Tuším posledné auto od PSA so 6 valcom bola C6 a pri mizerných predajoch sa predalo s ním minimum kusov. Druhá dôležitá vec je čo by to spravilo s rozložením hmotnosti pri koncepcii všetko vpredu. Zvuk je jedna vec a jazdný prejav je druhá. Tu si dovolím predikovať, že toto hybridné riešenie bude jazdiť lepšie.
To mas pravdu,ale mozno nevznikne ostra 308 v nehybridnej verzii,ale zasa taka hybridna verzia 308 moze pomoct,aby vznikla nadupanejsia verzia 208 GTI o ktorej sa suska...
Porsche je dobry priklad,ktory si sem dal a ako pises,tak bez EV verzie by nevznikali verzie GT3,GT3 RS,GT2..
Rovnako tak isto by tieto verzie neexistovali bez SUV,ktore Porsche vyhodilo na trh aj napriek silnemu odporu majitelov klasickych 911.
Cas ukazal,ze to bolo dobre rozhodnutie.
VW group nech si skusa co len chce.
Hlavne je,ze nam da na vyber.
Verim tomu,ze by ti bola ukradnuta Oktavia RS plug in pokial by dalej vyrabala vdaka Oktavii Audina RS3 s V5.
Ale viac nez pravdepodobne je,ze bez takej Oktavie by uz za par mesiacov,rokov ani ta RS3 s V5 neexistovala.
To je realita dnesnej EU.
Chodim volit,aby prisla zmena,ale ocividne vacsina ludi v EU je zato,aby nam vladli zeleny ekofasisti..smutne,ale je to tak
Aby to nevypadalo že som zelený mozog,tak mám doma nejakú výkonejšiu benzínovú “haraburdu” s manuálom ktorú si plánujem nehať na veky vekov ale tiež sa nebránim novým technológiam. Hybridy ok ale nechcem ho s tým zas.raným cvt či ecvt. To fakt nie.
z toho 308 R Hybrid bol tuším vygúľaný aj Chris Harris a ten už toho pojazdil všeličoho ... :)
popravde, čakal som kam túto techniku nakoniec šupnú a či vôbec. Niesom si ale celkom istý,
či práve 508 je práve to pravé orechové pre aplikáciu. Však uvidíme ako to nacenia a čo povie trh.
Tohle už je diagnoza s tím tvým nahřátím. Hlavně že ti tam sice něco bouchá na zadní nápravě :D:D:D . Nejsi "s prominutím" Blondýna? "nějak špatně to zatáčí...protože tam nemáš kolo miláčku"
Tak nějak na mě působí tvůj popis situace.
A hlavně že jezdíš po městě bokem. Zaprvé máš 61KW cosi, což silně pochybuji že se bude chovat jakkoli jinak, než jako přibližovadlo, co je tak vhodné k jízdě rovně a ještě po městě. A za druhů aby se to už tedy opravdu nějak utrhlo, musel by jsi naletět do zatáčky tak, že by jsi vyl večer na Nově ve zprávách, kde by psali, že krteček vyndal autíčko a dělal rebela na semaforu
Ono to zase az tak nesedi na ceste, cize ked uz zadok ide bokom, tak nieco tam na nie celkom rovnom asfalte buchlo. Ma to dost nizke pneumatiky, 185/50 R16. Ako mam jazdit v meste, ked kazdy od auta ocakava zazitky? Tak som jeden pridal. Cesty boli prazdne.
Presne tak, keby aspon vyskusal a tak hodnotil. Ale ako pisal Zeman, iba idiot nemeni svoje nazory :-) Cista spalovacia 508 GT uz bola, sice asi nemala manual, ale dieru do sveta podla mna velku nespravila. Uvidime, co bude toto.