Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sportovní plug-in hybrid Peugeot 508 PSE na nových fotografiích. Začátek prodeje je za rohem!

Peugeot pracuje na novém vrcholu nabídky modelu 508. Připravuje ho divize Peugeot Sport a bude to plug-in hybrid.
Zpět na článek
Avatar - xxc
8. 4. 2020 20:40
Re: Místo normálního motoru
praveze elektromotor vykuzli urcite vacsi usmev na tvari, ako hociktory motor. len tie baterky dotiahnut :-)
8. 4. 2020 20:24
Re: Hmm....
Ares,tak dufam,ze nas bude pan Boh poriadne ochranovat a dopraje nam viacej sportovnych hybridov...sportove hybridy nedavnej minulosti akymi su napriklad Ferrari LaFerrari,Porsche 918,McLaren P1..taka buducnost sa ti nepaci? :-!

Alebo takyto Peugeot hybrid by sa ti tiez nepozdaval? :-!

http://auto.pravda.sk/…ku-za-4-sekundy/
8. 4. 2020 22:07
Re: Hmm....
Ja to mam tak pri V8.
Kazda minca ma ale dve strany.
V dnesnej dobe zelenych eko mozgov v Bruseli musia vznikat hybridy,Plug-in,EV na jednej strane mince,aby mohli vznikat take skvosty ake mas rad na druhej strane mince.Takze mal by si byt vlastne vdacny autam s elektromotormi a nie oslavovat to,ze nevzniknu,lebo potom umru aj tie auta a motory,ktore mas tak rad..hold to je realita dnesnej ekofasistickej EU
Avatar - _Karel_
8. 4. 2020 20:14
Re: Hmm....
Problém je, že tady ty baterky dodávají poměrně zásadní část výkonu, a když dojde šťáva, co zbude z těch 360PS......
8. 4. 2020 19:42
Re: Hmm....
Ja vim, ze se to neda uplne srovnavat, ale kdyz do F1 zacali prosazovat hybridni systemy, tak si spousta lidi tukalo na celo, ale jak cas ukazal, dokaze to ve zrychleni ze zatacky hodne pomoci a pomoci ukrojit par sekund z casu na kolo. Kdyz uz nam elektriku nuti, tak jeji funkce jako pomoc ve zrychleni to spatne neni. Hlavne at tam ten spalovak nechaj.
Avatar - xxc
8. 4. 2020 21:16
Re: Místo normálního motoru
Vykon je dostupny hned, tak sa s tym da hrat. Treba vyskusat, je to fakt lepsie :-)
8. 4. 2020 20:36
Re: Hmm....
Nemluvě o výrazném nárůstu pohotovostní hmotnosti! :-( :no:
9. 4. 2020 09:53
Re: Místo normálního motoru
Zakazat nezakazu v pravom slova zmysle,ale urobia vsetko preto,aby ti to zneprijemnili.Ak bude doba EV,tak urcite dvihnu benzin do astronomickych vysok,daju vysoke zakonne poistky,nedovolia ti s autom ist do centra mesta,budes platit vyssie poplatky na dialnici,za parkovanie atd...
8. 4. 2020 21:40
Re: Hmm....
No, rozhodně tisíckrát "pravější" je hot hatch s 200-300 k, než nějaký 800 k supersport! ;-)
8. 4. 2020 21:10
Re: Hmm....
Vidim,ze mas rad fakty a dolezitejsie su pre teba skor cisla ako pocit z jazdy ;-)
Tak tu mas test 2 ludi co podla mna rozumeju autam a boli z toho auta nadseny.

http://www.youtube.com/watch?…

Auto nebolo nikdy v seriovom prevedeni,takze o nejakom finalnom navyseni hmotnosti,alebo rozlozeni hmotnosti nemoze byt ani rec v porovnani so seriovym prevedenim 308 GT.

Porovnavas auta z roku 2015 a z roku 2020.
Ukazem ti ako v tej dobe dopadlo spickove AUDI RS3 v sprinte s 308 R Hybrid ;-)

http://www.youtube.com/watch?…

Samozrejme ti tvoj nazor neberem a akceptujem ho.
Ja som obrovsky milovnik benzinovych turbomotorov a velkoobjemovych amerik a par specialit aj vlastnim,ale urcite by som nevidel v sportovom hybride nepriatela,ale skor pomocnika..napr. pre hluche spodky kym ti nafukne turbo
Avatar - xxc
8. 4. 2020 20:58
Re: Místo normálního motoru
Som si ho kúpil a porovnávam :-)
Avatar - xxc
8. 4. 2020 20:44
Re: Místo normálního motoru
elektromotor je asi jednoduchsi, nie?
8. 4. 2020 20:41
Re: Místo normálního motoru
Přesně tak, zároveň by takové auto bylo mnohem jednodušší, lehčí a mělo by parádní poctivý zvuk! A mohlo by mít i verzi s manuální převodovkou! :-(
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2020 11:04
Re: Místo normálního motoru
508 GT je úplně jiná kategorie... Mně je to jedno, V6 už nebude tak či tak, ale silnější motorizace 508 chybí a hybrid zde není úplný nesmysl. Horší je, že 208/308 GTi bude v nejlepším případě nahrazena něčím podobným, čímž ta auta dočista ztratí svůj charakter. :'-(
Avatar - speedfred
9. 4. 2020 09:57
Re: Místo normálního motoru
Myslel som na toto. Vždy sa vymyslí niečo záujme vyššieho dobra. Ja to beriem už ako zakazovanie.
Avatar - speedfred
9. 4. 2020 09:43
Re: Místo normálního motoru
Toto ma se.rie tak isto, ale snáď nám časom nezakážu aspoň to čo už máme.
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 09:00
Re: Místo normálního motoru
Ještě tuhle opilou ostudu národa sem tahej.
9. 4. 2020 08:14
Re: Místo normálního motoru
A hlavně slyšíš s tou gradací výkonu zvuk motoru.
9. 4. 2020 09:46
Prej
"Všechny z nich by přitom byly nějakým způsobem elektrifikované, takový je zkrátka plán automobilky"
Tak a je to odhalený. Správní rada Pažoutů je převlečenej Europarlament. Kdo by to řekl. :)
9. 4. 2020 08:43
Re: Místo normálního motoru
Bože to je blábol.
Avatar - xxc
8. 4. 2020 22:40
Re: Místo normálního motoru
Vozil som sa doteraz s krasne gradujucim vykonom so stupajucimi otackami :-) Ale lepsie sa mi zda, ked mam vykon hned a uz len klesa. Samozrejme, kazdy sa zabavi inac, ale viac usmevu mam teraz a to mam len 61 kw vykonu.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 21:58
Re: Hmm....
Popravdě každý hybrid a elektrické auto, které nevznikne, klidně oslavím. Protože diky tomu může vzniknout klasické auto bez zbytečností a kompromisů, kterých chtě nechtě mají hybridy i Elektra více.
Už jen to, co slyšel řidič v té RS3. Úchvatný zvuk řvoucího pětiválce. Už to samotné vykouzlí úsměv i po nastartování v garáži.
V tomhle jsem zkrátka staromódní a auto je pro mě autem a ne nějakým ekologickým pokusem.
8. 4. 2020 21:43
Re: Místo normálního motoru
Tady se ovšem nebavíme o elektromobilu, ale hybridu, pokud sis toho ještě nevšiml!
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 20:51
Re: Místo normálního motoru
A vhodný maximálně do mixéru
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 20:49
Re: Hmm....
Takže si uděláme shrnutí. Z toho co jsi napsal tu máme malý HB, který váží o 300!!! Kilo více, než běžná verze GT a z toho má 60% na předku. Parádní rozložení. A teď... 500 koní na malém autě a sprint za 4s má být něco víc? Mercedes A 45 AMG S má dvoulitr se 421 koni a stovku má za 4s taky. Takže jsi si odpověděl sám. Takový hybrid by se mi nepozdaval. Protože s normálním motorem bude mít jinou hmotnost, ovladatelnost a ve finále i podobné, ne-li lepší parametry.
Avatar - xxc
8. 4. 2020 20:42
Re: Hmm....
A hot hatche a sportove sedany su do dnesneho provozu to prave? :-) Nedavno som siel tempomat 90 km/h a skoro nikto ma neobiehal, az som nechapal, co ti ludia robia.
Avatar - xxc
8. 4. 2020 20:39
Re: Hmm....
stava asi len tak nedojde, motor vacsinu casu nejde naplno ani pri sportovej jazde aj ked by mohol
Avatar - speedfred
8. 4. 2020 23:38
Re: Místo normálního motoru
Prečo ste až tak ortodoxne proti niečomu inému? Samozrejme až to nebude že musime kupovať nasilu tak keď nás obohatia takýmto hybridom nevidím dôvod prečo nie? A tohto “Krišota” som videl niekde naživo tak vypadal parádne.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 21:28
Re: Hmm....
Ano důležitý je pocit z jízdy a ten je umocňen více vjemy. A pokud auto dosáhne parametrů tím, že podstatně přibere, zvuk má "ošizený" protože často tam je jen malý motůrek. A sprint je to poslední, co dělá jízdu jízdou a jen menší faktor zábavy.
8. 4. 2020 20:40
Re: Hmm....
Sorry, ale já na supersporty nikdy moc nebyl. Jelikož jsou pro běžného smrtelníka jsou zcela nedostupné (a v dnešním provozu i dost nesmyslné), nikdy jsem se o ně nějak zvlášť nezajímal. Mě vždy nejvíc přitahovaly nadupané sériové modely pro běžné smrtelníky - hot-hatche, sportovní sedany a také dostupnější kupé a kabriolety! ;-)
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 21:30
Re: Místo normálního motoru
Ty nemáš o zábavě za volantem ani ponětí :D
Zkus se svést v něčem, co ti krásně graduje výkon se stoupajícími otáčkami
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 19:35
Místo normálního motoru
tam diky dnešní zvrácené době narveme x-set kilo baterek a jiného balastu k tomu potřebného. Přitom pěkný 2,5 - 3,0 by udělal násobně větší úsměv na tváři a působilo by to jako poradné auto a ne z nouze cnost.
8. 4. 2020 19:09
Hmm....
…"sportovní hybrid"... Pán bůh nás ochraňuj! :-O :no:
Kromě "povinného hybridu" spřaženého se spalovacím motorem o směšném objemu 1,6 l to pro jistotu ještě dorazí šíleným i-cocpitem... :-( :no:
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 13:42
Re: Re: Místo normálního motoru
Hybrid taky museli nejdřív "vymyslet" Ale ten je s požehnáním mechových hlav, kdežto V6 by byl těžce trnem v oku
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 11:04
Re: Místo normálního motoru
A kolik prodají těchto? Plánují 1000-2000 kusů, protože cena bude astronomická a ví, že jako nelimitka by se to neprodalo stejně. Takže to zkusí takto. Udělat V/R6 a nazat to limitkou na 2000 tak to bude úplně stejné.
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 11:02
Re: Místo normálního motoru
Podívej se na nově příchozí modely, kolik z nich tuto technologii má.
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 11:01
Re: Místo normálního motoru
A to je přesně ono, neřeknou, nesmíš to provozovat, ale nasadí na to takové restrikce, daně na provoz a jiné poplatky, že se to prakticky nikomu ne jen nevyplatí provozovat, ale dost možná na to prostě ani nebude mít peníze ani nervy.
9. 4. 2020 10:42
Re: Místo normálního motoru
většina aut že je mild hybrid? To jako že většina aut má 48V sít a elektromotor? A ve kterém vesmíru?
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 09:41
Re: Místo normálního motoru
Mě jde hlavně o to, že ono kdo doma něco má, tak si to bude muset hooodně hýčkat, protože prostě nového nic takového za chvíli už nekoupí. Ať jsou hybridy, eletro, ale volně a bez zásadních omezení i klasická auta, jenže to se bohužel úplně neděje a směřuje to všechno k tomu, že auto bez elektrické pomoci bude uvaleno v nemilost a přestane se vyrábět.
Avatar - speedfred
9. 4. 2020 09:34
Re: Místo normálního motoru
To čosi je Citigo EV, a tiež by som chcel vidieť to jazdiť bokom. Poprípade si už musel ísť v meste ako prasa, čo u teba ale nie je nič nezvyklé.
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 08:31
Re: Hmm....
Ano, toho jsem si vědom, že jen díky těmto nesmyslům může vzniknout i normální auto. Jen prostě pokud vznikne například hybridní ostrá 308, tak už určitě nevznikne klasická nehybridní. Jasně že například takový nesmysl, jako je elektrické Porsche vzniknout musel, aby mechem zarostlé mozky ekoteroristů se mohli plácat po zádech, až si zlámou klíční kosti, jak to krásně nařídili a díky tomu mohly vyjíždět skvosty jako čtyřlitrový šestiválec v nejnižší řadě Porsche.
Vím, že u VW a potažmo i Škoda zkouší něco jako GTI/RS s Plugin hybridem, ale tomu se musí člověk jen zasmát. To už mohli "ostré znáčky" nalepit na elektrokolo a vyšlo by to stejně.
8. 4. 2020 21:49
Re: Hmm....
S tym co si napisal sa da len suhlasit.
Len proste patrim medzi ludi co najprv si to reale radi odskusaju a az potom hodnotim ci sa mi to paci,alebo nie a ci je to moja salka kavy..
Osobne ma mrzi,ze Peugeot nedotiahol svoju 308 R Hybrid do finale,kedze mozno by vo vacsine ludi zmenil tento model pohlad na hybridny HH.
8. 4. 2020 21:18
Re: Hmm....
Mam pocit,ze ty mas rad vsetko co "smrdi" benzinom a ked ma to auto baterku,tak jedine kvoli startovaniu ;-) :yes:


Ked mas rad tie prave HH,tak od predajcu Toyoty v BA v Lamaci som sa dozvedel,ze v tyzdni od 4.5 do 8.5 pride Toyota Yaris GR do Toyoty na vyskusanie.To bude podla mna zaujimave povozenie dverami bokom :-!
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 08:58
Re: Místo normálního motoru
Třeba proto, že nám to nutí násilím a ovečky ještě tleskají, co zase za novinku to máme, ale že plíživě přestává být na výběr a většina aut je už mildhybrid, což převážně vede k tomu, že už to je jen automat a tak to jde dál. Tím to začne a za deset let půjdu do krámu a jediné co mi nabídnou bude nějaký elektrický vehikl, nebo o nic lepší PHEV.
To není budoucnost, o kterou jediný opravdový autofanoušek stojí. Nebude to tak, že díky těmto nesmyslům budou i normální auta. To zůstane nějaký čas už jen u vyvolených, jako Porsche, ale směřuje to k tomu, že chvíli budou tato auta žít bok po boku a postupně vytlačována až do samotného zániku. Následně budou tyto nesmysly žít po boku ještě totálně větších nesmyslů, jako autonomní auta, která budou vytlačovat tyto menší nesmysly pod tlakem vydlabanců z Bruselu na bezpečnost na silnici, kterou zaručeně zajistí jen autonomní auta a éra automobilismu úplně zanikne. To asi bude sice problém hlavně už mých dětí, ale ani tak jim takovou dobu temna nepřeji.
Avatar - xxc
9. 4. 2020 08:25
Re: Místo normálního motoru
To je caro v meste, ze mi blikla v dialke zelena, v dialke som dal plny akcelerator (plyn) a v tichosti som stihol semafor a preletel smykom bokom. Nieco aj buchlo v zadnej naprave, ale zvuk mi nechybal. So spalovacim motorom by som ostal cakat na tom semafore, lebo by este nebol nahriaty a nemohol by som tak ist naplno. Aj ked nahriate spalovacie auto by to asi dalo, ale sprevadzali by to nadmerne emisie a hluk.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 21:02
Re: Místo normálního motoru
A v čem ta "přidaná" zábava má tkvít?
8. 4. 2020 21:42
Re: Místo normálního motoru
Přesně tak! :-)
Avatar - kari.laz
8. 4. 2020 20:52
Re: Místo normálního motoru
jak jsi na takovou kravinu přišel?
9. 4. 2020 18:51
Re: Hmm....
Tiez nechapem preço to nevyhodili von,kedze v tej 308 by mi ten hybrid dal najvacsi zmysel.
Co sa tyka trhu a predajnosti 508 hybrid,tak to bude podla mna predajny prepadak..jedine snad vo Francuzsku budu ake take predaje kvoli ich patriotizmu voci francuzskym znackam.
Avatar - wakantanka
9. 4. 2020 17:30
Re: Re: Re: Místo normálního motoru
Však ten hybrid už mali dávno vymyslený viď 308 R a osekaný použijú durch celou ponukou koncernu. A čo s tou váhou toho 6 valca čo by musel byť vpredu naprieč?
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 13:38
Re: Hmm....
Tak to mě by se tohle autíčko zamlouvalo více než dost a ani by mi nevadil tříválec v tomto případě :D
Avatar - wakantanka
9. 4. 2020 12:41
Re: Re: Místo normálního motoru
Stále ostáva jeden problém. 6 valec ktorý nemajú. 🙂
Avatar - del42sa
9. 4. 2020 12:32
PSA
počínání PSA nedává žádný smysl. Nejdřív prdnou úplně stejné hybridní ústrojí jak do Peugeotu 3008 a DS 7 a teď udělají ještě výkonnější hybridní Peugeot 508, zatímco "prémiová" DS ostrouhá mrkvičku a mainstreamový Peugeot má nejlepší motor... ;-\

PS: aby bylo jasno. Nemám nic proti sportovním Peugeotům, ale ta nabídka musí mít nějakou hierarchii a něco musí být v nabídce na vrcholu a něco jen pod ním.
9. 4. 2020 11:01
Re: Hmm....
O tom autě samozřejmě vím. Svezení to jistě bude parádní, ovšem po designové stránce se mi to autíčko ale vůbec nelíbí... ;-\
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 10:58
Re: Hmm....
Ale ono to je postupné vytlačování, u toho, že bude to i ono nezůstane, to je hlavní problém.

PS: v RS3 je R5
Avatar - wakantanka
9. 4. 2020 10:19
Re: Místo normálního motoru
Aj keby tam ten V6 či R6 (ktorý mimochodom nemajú) nejak napchali, tak otázka je koľko by toho vôbec predali. Tuším posledné auto od PSA so 6 valcom bola C6 a pri mizerných predajoch sa predalo s ním minimum kusov. Druhá dôležitá vec je čo by to spravilo s rozložením hmotnosti pri koncepcii všetko vpredu. Zvuk je jedna vec a jazdný prejav je druhá. Tu si dovolím predikovať, že toto hybridné riešenie bude jazdiť lepšie.
9. 4. 2020 09:44
Re: Hmm....
To mas pravdu,ale mozno nevznikne ostra 308 v nehybridnej verzii,ale zasa taka hybridna verzia 308 moze pomoct,aby vznikla nadupanejsia verzia 208 GTI o ktorej sa suska...

Porsche je dobry priklad,ktory si sem dal a ako pises,tak bez EV verzie by nevznikali verzie GT3,GT3 RS,GT2..
Rovnako tak isto by tieto verzie neexistovali bez SUV,ktore Porsche vyhodilo na trh aj napriek silnemu odporu majitelov klasickych 911.
Cas ukazal,ze to bolo dobre rozhodnutie.

VW group nech si skusa co len chce.
Hlavne je,ze nam da na vyber.
Verim tomu,ze by ti bola ukradnuta Oktavia RS plug in pokial by dalej vyrabala vdaka Oktavii Audina RS3 s V5.
Ale viac nez pravdepodobne je,ze bez takej Oktavie by uz za par mesiacov,rokov ani ta RS3 s V5 neexistovala.

To je realita dnesnej EU.
Chodim volit,aby prisla zmena,ale ocividne vacsina ludi v EU je zato,aby nam vladli zeleny ekofasisti..smutne,ale je to tak
Avatar - speedfred
9. 4. 2020 09:30
Re: Místo normálního motoru
Aby to nevypadalo že som zelený mozog,tak mám doma nejakú výkonejšiu benzínovú “haraburdu” s manuálom ktorú si plánujem nehať na veky vekov ale tiež sa nebránim novým technológiam. Hybridy ok ale nechcem ho s tým zas.raným cvt či ecvt. To fakt nie.
Avatar - wakantanka
9. 4. 2020 09:30
Re: Hmm....
z toho 308 R Hybrid bol tuším vygúľaný aj Chris Harris a ten už toho pojazdil všeličoho ... :)
popravde, čakal som kam túto techniku nakoniec šupnú a či vôbec. Niesom si ale celkom istý,
či práve 508 je práve to pravé orechové pre aplikáciu. Však uvidíme ako to nacenia a čo povie trh.
9. 4. 2020 08:53
Peugeot
Stejne musim rict, ze ta 508 vypada brutalne :) Snad ten smer, nastavenej 508 a 208, udrzej :)
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 08:44
Re: Místo normálního motoru
Tohle už je diagnoza s tím tvým nahřátím. Hlavně že ti tam sice něco bouchá na zadní nápravě :D :D :D . Nejsi "s prominutím" Blondýna? "nějak špatně to zatáčí...protože tam nemáš kolo miláčku"
Tak nějak na mě působí tvůj popis situace.
A hlavně že jezdíš po městě bokem. Zaprvé máš 61KW cosi, což silně pochybuji že se bude chovat jakkoli jinak, než jako přibližovadlo, co je tak vhodné k jízdě rovně a ještě po městě. A za druhů aby se to už tedy opravdu nějak utrhlo, musel by jsi naletět do zatáčky tak, že by jsi vyl večer na Nově ve zprávách, kde by psali, že krteček vyndal autíčko a dělal rebela na semaforu
Avatar - kari.laz
9. 4. 2020 08:35
Re: Místo normálního motoru
aha, tak to pak jo :D :D :D :D :D
Avatar - xxc
9. 4. 2020 21:49
Re: Místo normálního motoru
A to ste este neskusali dostat dotaciu na elektromobil, kolko nervov len na toto treba :-)
Avatar - xxc
9. 4. 2020 13:19
Re: Místo normálního motoru
Ono to zase az tak nesedi na ceste, cize ked uz zadok ide bokom, tak nieco tam na nie celkom rovnom asfalte buchlo. Ma to dost nizke pneumatiky, 185/50 R16. Ako mam jazdit v meste, ked kazdy od auta ocakava zazitky? Tak som jeden pridal. Cesty boli prazdne.
Avatar - xxc
9. 4. 2020 08:28
Re: Místo normálního motoru
Presne tak, keby aspon vyskusal a tak hodnotil. Ale ako pisal Zeman, iba idiot nemeni svoje nazory :-) Cista spalovacia 508 GT uz bola, sice asi nemala manual, ale dieru do sveta podla mna velku nespravila. Uvidime, co bude toto.