V řádech jednotek až desítek milionů českých korun za jedno auto se řeší příplatky splácené stovkami tisíc. Nejlepší možnosti útraty přebytečných peněz si postupně projdeme jednu po druhé včetně jejich cen.
když jsem viděl deštníky...má je Fabia.
No a opravdu dohřívané a chlazené držáky nápojů? To jako fakt?
Svým způsobem to má i Transporter T6. Ale úplnou verzi jsem naposled viděl ve starý Lančce, ta co byla přebrandovanej tříkilo Chrajzlér.
Hodně dobrá téma, horší článek.
Když sám napíšu u jedný z největších deseti zhýralostí...že je má škodovka skoro v každým modelu, měl bych asi zkusit najít něco jinýho. :-!
Chlazení a ohřívání pití měla i T148. Buď jsis dal vratnou sklinku do košíčku co byl na vnějším zpětném zrcátku nebo naopak vedle motorového tunelu. Není to tak elegantní, ale efekt byl stejný.
Škodovka by měla začít tím, žeby měla mít vedle sebe oboje dírky na konektory. Jsem měl jednou půjčenou a tam byl ten jiný. Takže jsem si nemohl zapojit telefon s navigací s čímž jsem počítal. Takže jsem měl telefon celou cestu v ruce a bez obrazu aby se nevybil a navigaci jsem jen poslouchal a před nejasným místem jen na momentík operativně pustil obraz. Od těch dob nosím hřiba do zapalovače do všech neznámých aut.