Novinky
del42sa
4
milionkrát zrecyklovaný článek :no:
Přejít do diskuze
klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé klišé
redaktoři Auto.CZ jsou na klíček. Natáhnete je a pořád z nich vypadávají stejné věci.
EU si přála u dieselů takřka nulové emise NOx - všechny motory už to splňují :yes: , ale … někdo jim nakukal že "V dnešní době ekologicky stále méně přijatelné motory" a tak to pořád papouškují. :no:
Diesely mají od roku 2004 DPF :yes: - ale to nestačí, a tak píší "V dnešní době ekologicky stále méně přijatelné motory" … 😐
Slavné benzíny dostaly BPF před 2 roky, tedy mohly mohly dalších 12 let emitovat jemné částice ale nikdo kromě odborných kruhů na to nepoukazuje :no:
redaktoři Auto.CZ jsou na klíček. Natáhnete je a pořád z nich vypadávají stejné věci.
EU si přála u dieselů takřka nulové emise NOx - všechny motory už to splňují :yes: , ale … někdo jim nakukal že "V dnešní době ekologicky stále méně přijatelné motory" a tak to pořád papouškují. :no:
Diesely mají od roku 2004 DPF :yes: - ale to nestačí, a tak píší "V dnešní době ekologicky stále méně přijatelné motory" … 😐
Slavné benzíny dostaly BPF před 2 roky, tedy mohly mohly dalších 12 let emitovat jemné částice ale nikdo kromě odborných kruhů na to nepoukazuje :no:
Pamatuji fritování některých jedinců v dobách, kdy řepkové oleje v supermarketech spadly pod 20,-Kč/L, řadové vstřikovací čerpadlo v "piánu" (pro neznalé Mercedes-Benz E generace W123 z přelomu 70 a 80 let) a vlastně i v nástupci, mercedes řady W124, by natlačilo do válců i máslo. V létě to normálně jezdilo, v zimě tak garážované auto a minimálně směs 50%/50%, jinak to ztuhlo ve filtru pro palivo a nešlo nastartovat. Odvážnější jedinci to provozovaly i s auty jiných značek s rotačním čerpadlem. Avšak viskozita kuchyňského oleje je vyšší a bez předehřevu to choulostivějším "rotačkám" už tak dobře nedělalo.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co tu motas zase ?
"Diesely mají od roku 2004 DPF - ale to nestačí," - mas pocit, ze to donedavna stacilo ?
Tie tvoje slavne benziny - to sa tyka len priamovstrekovych, obzvlast s turbami, co je len cast. Zato dizel mal pruser prakticky kazdy. A trochu ineho kalibru.
"Diesely mají od roku 2004 DPF - ale to nestačí," - mas pocit, ze to donedavna stacilo ?
Tie tvoje slavne benziny - to sa tyka len priamovstrekovych, obzvlast s turbami, co je len cast. Zato dizel mal pruser prakticky kazdy. A trochu ineho kalibru.
"každopádně z výfuku je pak cítit odér kuchyně čtvrté cenové kategorie." - to by bolo super. Dnes navonana A6 a hnoj z vyfuku. Ten ojety pasat par metrov vedla (na parkovisku) ma uz ani neprekvapil. Tam to bolo aj s dymovym efektom. 10r TDI, to je istota.
Stare golfy, escorty, peugeoty ale aj oktavky 1.9 tdi to su vsetko auta, ktore v lete v pohode odjazdis aj na fritovaci olej. Po jednuduchej uprave aj v zime, alw uz bude potrebovat dve nadrze kvoli preplachu a pod. Ale na letne jazdenie uplne bez problemov. Ale ked stojis za takym autom, prve, co ta napadne je objednat si hranolky 😊 Inak, ked sa tu rozpisu pamatnici, na co vsetko sa dalo kedysi jazdit, to bude iny clanok 😊. Ja mam odskusanu len babetu na naftu. Slo to, ale ten dym a smrad bol des a neslo to vypnut.
V3S vie ísť aj na starý motorový olej. Akurát ten motor by som po takej jazde repasovať nechcel...
Pokud vím, tak na tohle uměl jezdit dobře i starý 1.8TD od Fordu, náš fyzikář fritoval každou cestu do práce 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.