Novinky
0
mne sa zda ze je drahe take cudo ako Roomster, mozno francuzi udelali chybu a mali dat do 308my trojvalec od toyoty, ... cena by poklesla na uroven fabky a zahradkari z krkonos by mali o chrobaka viac... >😁 >😁 >😁 >😒]
Přejít do diskuze
kamo, co se ti zda nemoderne, asi si jeste nevidel pokope vsechny novinky, co tak reknes na modernost ceedky? hranata plechova krabice za 400 tisic...a cena 308 je na urovni 307, stale este o 5O mene jako Golf..pa
Vycházím z reality, kterou důvěrně znám. O logistických procesech v MB nevím nic, nemohu tedy reagovat, ale často jezdím kolem.. Někdy i o víkendu. A obrázek je stále stejný.. Haldy aut na dvorku, včetně těch zasněžených. Ale poskytl jsi možná bezděky zajímavé téma k zamyšlení.. Denní produkce Škody okolo 2.500 aut oproti jednomu modelu Peugeota na 1.400 vozech denně.. To jsou zajímavá čísla 😉
:-! To co tvrdíš je jen z části pravda .Vem si třeba škodovku devadesát devět procent aut , které jedou po lince má už svého zákazníka.Ty to auta jsou označeny velkým písmenem Z.Pár kusů vyrábí v určité výbavě , jako referenční vozy a předváděcí vozy pro novináře.Ale opravdu jinak se na sklad nevyrábí.Já vím , že namítneš , když jedeš kolem škodovky , kolik tam je aut , jenže si vezmi , že denní produkce je něco kolem 2500 aut a že rozvést takové množství není jen tak .Proto o sobotách a nedělích se z větší části parkoviště vyprazdňují..
Tak to jsi koupil za skvělou cenu,já dal za ní před 2,5roky o sto tisíc víc,ale nelituji,50000 a bez jediné závady.
Děkuji Ti a přeji nejen Hezké Vánoce, ale ať si udržíš dál svůj střízlivý pohled na svět.. 😉 :yes:
Ahoj Perune. Už dávno jsem si všiml srdnatého obhájce a reka bojujícího za práva Peugeotů a francouzských aut. A to je dobře, že tady někdo takový je, protože jinak by diskuse k nové 308 byla velmi chudá. Mohl by jsi to jěště zlepšit tím, že by jsi se stal maniakem typu GTI, díky němuž jsou diskuse na téma Volcvagen a Škoda zábavné a veselé. Já na to nemám čas, ani nejsem mistrem klávesnice. GTI je též zábavný a veselý. GTI naštěstí není komunista a píše sem, ne na Novinky. Já nevím co, kdo a proč furt kafrá na téma p 307 my. Kdybych ty škarohlídy poslouchal, tak ji nemám. A věru není čeho litovat. Za 4 měsíce jsme spolu odkroutili 16.000 km a pořád se nic nekoná. Já byl ze začátku tak zpitomělý tady z těch stěžovatelů, že jsem jenom poslouchal pazvuky (pořád žádné), sledoval výpadky elektroniky, bláznění počítače, zamýšlel se nad měkkým podvozkem a tragicky nepřesným řazením (?????). Já to auto totiž prva koupil a pak na netu zjišťoval o co go 😃)). Já jen věděl, že u nové P307 SW 1.6 16 V v ceně 400.000,-Kč vč. DPH není o čem přemýšlet a měl jsem na rozmyšlení 20 min.Jeden z posledních kusů na trhu.A jsem velmi spokojen. O kvalitách nové 308 nepochybuju. Ten nový motor (kooperace BMW) vypadá báječně. Těším se na SW čko a utěšuje mě jen to, že faceliftovaná 307 je novému modelu naštěstí tak moc podobná, že většina laiků nepozná, že mám starý model. 😃) Hezké Vánoce.
Ano, dovedu. Ta informace je už více, než měsíc stará, je možné, že od té doby počet objednávek ještě podstatně vzrostl. Pak tedy o to lépe pro Peugeot. Ale vyvedu tě z omylu, pokud si myslíš, že automobilky nevyrábějí tzv. "na sklad". Pokud se nejedná o vysloveně nedostatkový model, který je na dlouhou dobu dopředu rozprodaný, tak každá mainstreamová automobilka vyrobí něco málo na sklad. A někdo i více než to "něco málo". To jim samozřejmě na dvorku nezůstane a celkem běžnou formou čtvrtletních nebo měsíčních kvót to s klidným svědomím donutí naskladnit jednotlivé importéry. Většinou to samozřejmě odnesou tam, kde má trh nějvětší potenciál ten počet vstřebat... Tak se rodí některé Akce 😉
:-! žádná automobilka si nemůže dovolit vyrábět na sklad.To co tvrdíš je nesmysl .Pokud denně vyrobí 1400 automobilů a mají jen 1200 ojednávek , dokážeš si představit , za jak dlouho by byly firemní parkoviště a jiné skladové plochy přeplněný??? :-!
Trosku ma to sokuje. Tymto tempom to ma auto namierene do top 10 na europskych trhoch.
A pritom je to francuz...
No co, drzim palce a snad sa poucili zo starych chyb...
A pritom je to francuz...
No co, drzim palce a snad sa poucili zo starych chyb...
To je číslo, které dělá konkurenci vrásky na čele.. přes všechno to kvákání žab voda teče dál.. přesněji, valí se dál 😉 Až laskavý čtenář auto.cz usedne do předváděcího vozu, pochopí, že to číslo není náhoda, ale logický důsledek poctivé práce. A tak to má být, nejen u Peugeota :yes: