Nová generace modelu CTS se veřejnosti poprvé představila na lednovém autosalonu v Detroitu a svou evropskou premiéru měla na ženevském autosalonu. Nyní vstupuje na český trh s dvojicí motorů a ve dvou stupních výbavy.
novy CTS byl tady v mistnich novinach oznacen spolu s BMW 3 za nejlepsi sadan na trhu a i ostatni motoristicke casopisy
v usa co jinak v testech dost kritizuji vetsinu americkych aut toto nove caddy chvali a objevilo se v jejich "best 10"
Pěkný, svěží, hranatý design a velice povedený interiér, který vypadá i na kvalitní zpracování. Ještě pod kapotu šoupnout turbodehet a amíci pro evropu nebudou stíhat vyrábět. Akorát by v těch tabulkách mohli opravit počet válců. Už jsem se lekl že američani zapoměli počítat do šesti.
Uplny suhlas. Este by som tam pridal mozno STS a XLR. Ale BLS a SRX boli krokmi vedla. Jednoznacne. A DTS? No, uz posledny DeVille bol divny, takze DTS v porovnani s nim je lepsi, ale na predposledne DeVille sa nehrabe.
Záleží na úhlu pohledu, mohl bych se zas ptát, jak chtějí v ČR prodávat, když mají jedno prodejní místo a servis (možná už víc, akt. situaci neznám). Osobně si neumím představit, že bych měl jezdit do servisu dál než max. pár desítek km, je to krajně nepraktické. A přitom začíná být Caddy lákavou nabídkou, jestli je CTS tak dobré, jak se o něm říká, pak vidím velmi solidní šance na to, etablovat se jako plnohodnotná alternativa k něm. trojce. Třeba Lexus, snažící se o totéž, v ČR dnes nabízí velmi úslužný způsob prodeje a navíc disponuje sítí Toyoty, při stávajícím systému, pokud se importér s někým nespojí, to bude mít Caddy i při nesporných kvalitách těžké. ;-)
Ceny jsou opravdu více než lákavé. Aspoň je na co šetřit. :-) Ten servis půjde ruku v ruce s potenciálním úspěchem. Nemůžou vybudovat zázemí v každém okrese, dokud prodávají pár aut ročně. Ani by to nedávalo smysl. ;-)
Tak na svezení s tímhle se opravdu těším. V ohlasech od těch, co s novým CTS už jeli, se nešetří superlativy, zejména pokud jde o podvozek a kvalitu kabiny, takže se klidně může stát, že CTS, auto velikosti pětky za cenu trojky, bude nabídkou roku. Jen by to u nás chtělo dotáhnout to ostatní, co je k úspěchu třeba, tedy hlavně rozšířit servisní síť. ;-)