Dopravní předpisy se země od země v lecčems liší. Víte, jestli se musí svítit přes den a jakou rychlostí se může jezdit v Německu, Rakousku, Chorvatsku nebo Itálii? Přinášíme přehled zásadních dopravních předpisů v zahraničí.
Ja som zvedavy dokedy budete tu sprostost o zakaze natacania v Rakusku opakovat. X krat vam v diskusiach boli dodane priame linky ci uz na rakuske autokluby alebo aj legislativu aj s vysvetleniami.
Jsem zde jediný, komu se vaří MacBook při návštěvě tohoto serveru, jako by hrál nejnovější hru na max. rozlišení a za pár minut se mu vybije baterka? Zatímco na stovkách jiných serverů se neděje nic. Nově už nejde přečíst článek, protože co 5 sekund naskočí spam o výhře mobilního telefonu od falešného “T-mobilu”.
Vážená redakce, potřebujete poslat almužnu na IT profesionála, nebo to děláte záměrně, aby se elektrorozvodná síť pomalu nachystala na nápor elektromobilů? Nebo jen nechcete žádné čtenáře a zkoušíte princip “Hospody na mýtince”?
Ze by v Rakusku policajti merali rychlost "usudkom" je tiez blbost. Maximalna hranica alkoholu nie je 0.5 promile, ale *do* 0.5 promile. To je trochu rozdiel, pretoze ked vam nameraju 0.5, hrozi uz pokuta 300 az 3700€...
Inak stalo by za to spomenut, ze v Rakusku nekonci obmedzenie rychlosti automaticky na dalsej krizovatke, ako u nas (tusim ze aj v CR?).
A taky není pravda že v rakousku nejsou ekoplakety. Vozidla homologovaná v kategorii N je mít musí, minimálně v některých oblastech - např. široké okolí Vídně
Samozrejme ze rychlost s privesom je obmedzena aj v inych krajinach, ale to by si autor musel dat tu robotu a pohladat to! Napriklad v Rakusku (obec/mimo/dialnica):
50/100/100 s "lahkym" privesom (nebrzdeny)
50/80/100 s "tazkym" privesom, pre ktory este staci vodicak skupiny B
50/70/80 so supravou auto+prives, na ktoru uz treba vodicak skupiny BE (kod96)
Ak ma niekto obytne auto >3.5tony, tak tie rychlosti su 50/70/80 (aj s privesom).
Netušil jsem, že existuje závada zvaná "nesnášenlivost serveru auto.cz" při které všechny ostatní servery fungují bez potíží, ale jen tento jeden dokáže počítač skoro uvařit. No nic, budu muset napsat do Cupertina, aby se na to mrkli, že to mají rozbitý oni.
100x vyvrácený nesmysl a stejně každý rok se to ve všech médiiích opakuje.
Tady máte vyjádření rakouského automotoklubu ÖAMTC, že pro soukromé účely (nesmíte zveřejňovat, ani "práskat" jiné účastníky) a za jízdy (nesmíte trvale natáčet) je palubní kamera naprosto v pohodě.
http://***/2xe9fXq
Bohužel dlouhodobě přesně naopak https://www.novinky.cz/…ke-unii-40324783 kdysi jsme měli připravenou fixaci 22-3 kč/euro a výhled pro příští rok je pokles z aktuálního 26-7 na 28-9 kč/€
“Tamní policie je nekompromisní, přímo alergická na agresivitu či provokace vůči ostatním účastníkům provozu, byť i jen gestikulací.” Ja bych vedel kteryho bombardaka tady sestrelit ze silnice :D pockame az dotahne z projizdky a honitby :D
hele, to s tím zákazem sexu v autě platí i pro obytná auta? Si nějak nedovedu představit jet s přítulí na 14 denní dovolenou a nemít možnost si vrznout.
A taky by mne zajímalo, jak je to jízdou starším vozem (veterána) v Itálii. Vztahuje se ten jejich limit i na nás? Pokud ano, uznávají náš průkaz FIVA, nebo smím mít jen veterána, kterého oni povolují?