Vim, ze duvody proc p.Vaculik netoci videa casteji jste uvadeli, ale nejak ho zlomte :D
Neuveritelne dobre se to posloucha a rad si pustim i video o autech mimo muj zajem.
Ocenuji jeho vysokou odbornost, lidsky popsanou problematiku a tak trochu jiny pohled na mnoha "konfliktni temata" :)
Jak pisu, osobne bych si dovedl predstavit i jeho osobni kanal na Youtube.
Skusil niekto vymenit tie zadne tlmice za ine? Akosi nemozem uverit, ze by prave ta vola sposobovala buchanie od napravy...
Inak pochvala za tie vzpery kapoty! Na ovela drahsom aute v plnej vybave som to musel sam domontovat. Prkotina za ~50€, nechapem ze sa na tom tak setri. A kto vravi ze to nepotrebuje: skuste otvorit kapotu a podopriet ju tym prutom, a to vsetko jednou rukou (pretoze v druhej drzite nadobku s tekutinou do ostrekovacov)! Ale jasne, da sa to aj na chvilu polozit na zem do toho bordelu, a potom takto zadrbane zase do kufra...
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli systém LPG e nejaky modifikovaný? Například Logan má z fabriky LPG Landi Renzo a problém je ventil přepínání, který je součástí toho reduktoru Přitom každy plynař při přestavbě tento typ systému nepoužívá a dává ventil zvlášť, mimo reduktor. My měli asi 10 reklamaci a až plynař nam pomohl
Překvapivě dobrá spotřeba na takovou krabici.
Co se týče LPG systému za 10 tisíc bez nutnosti výměny nádrže po 10 letech, tak to na první pohled vypadá lákavě. Jenže je tu uzamknutá řidící jednotka LPG, dále specifické a často neopravitelné LPG díly a k tomu nezkušenost autorizovaných servisů s LPG auty mohou výsledek obrátit ve prospěch klasické přestavby u zkušeného plynaře.
Duster si za těch pár let vydobyl pevnou pozici na trhu.
Kolísavá kvalita LPG je jen výmluva těch, kteří neumí dělat kvalitní LPG komponenty nebo kvalitní montáž. Prakticky celou dobu jsem tankoval u "no-name" čerpaček a nikdy jsem se vstřikovači nebo reduktorem neměl problém.
S emisema at se jde EU vycpat. Ani by me nenapadlo prefukovat kvuli par gramum co2 gumy. Vsechny auta co jsem mel jsem foukal na 2,2. Neumim si predstavit uskakanost auta pri 2.7 barech. Jeste ze nas EU nenuti tyhle hovadsky napady dodrzovat.
S emisema at se jde EU vycpat. Ani by me nenapadlo prefukovat kvuli par gramum co2 gumy. Vsechny auta co jsem mel jsem foukal na 2,2. Neumim si predstavit uskakanost auta pri 2.7 barech. Jeste ze nas EU nenuti tyhle hovadsky napady dodrzovat.
Zdravim. Pan Vaculik zminoval v recenzi Dusteru, ze auta od Renaultu patri mezi nej́epsi vozy, tak mi to udelalo docela radost, mam Megane 4 kombi. Muzete mi napsat argumenty, proc je nyni lepsi, nejlepsi a v cem se zhorsili ty ostatni. Dekuji
Zdravím. Rád bych se zeptal v jakém poměru si systém přidává benzín k LPG. Když jsem se asi před rokem nebo dvěma informoval u Dacie na Logana LPG tak mi řekli, že je spotřeba LPG: benzín asi 50:50 kuli tomu, že LPG je suché a tak se tam musí přisřikovat benzín kuli mazání. 50:50 mi přijde trochu jako nesmysl jelikož pak LPG prakticky ztrácí smysl co se týče levného provozu. Jak to tedy prosím je? Je to skutečně tak nebo jsem pouze narazil v Dacii na člověka co měl špatné informace?
Děkuji
Já jsem si nechal namontovat LPG na Astru H 1.8 103 kW ve 120 000. Teď tam mám 320 000 a motor běží jak hodinky. To LPG je nějaká italská značka - na název si teď nevzpomenu :-)
padnes na riť ale tlmíče sú tam originál pôvodné, je na nich najazdené 600 tisíc km
to čumíš
samozrejme predné ramená a silentbloky sa pravidelne menia, to je spotrebný materiál,
ako olej a filter
ale tlmiče nič
ja som očakával, že ich tak každých 100 tisíc km budem meniť, ale nie
súdruhovia v rumusku ten podvozok riadne predimenzovali
a to som na tom aute viezol max náklad
1050kg
dobre čítaš tisícpäťdesiat
a bežne 600-700kg
neskutočné auto
ja som na mojej prvej dacii najazdil 600.000 km/ vyše/ - to bol ešte benzín
podvozok v perfektnom stave, okrem výfuku, drobná hrdza na zadných/5/ dvokrídlových dverách, bol to 2-miestny van 5-dverový, tých 600tisíc km+ som dal na to asi za 9 rokov,
ked som prišiel na STK po 8 rokoch, tak kontrolor len čumel v akom je to auto výbornom stave
preto som kúpil Dokker a tam už mám vyše 130,000 km
vrele doporučujem
za tú cenu niet lepšieho auta, kto nie je malomeštiak a zoberie rozum do hrsti, tak Dacia mu to tisíckrát vráti
Nevím Teda, ale fiat punto běžně používá landi renzo, a má taky ventil na reduktoru... Reduktor LI-10 a neměl jsem nikdy problém že by to špatně seplo a to už má za sebou 160tis
Vím o jednom konkrétním případě tovární Dacie LPG, která skončila až u soudu (kupovaná nová, celou dobu autorizovaný servis)... Za mě nemám v LPG důvěru. Rozhodně ne u nás, kde kvalita LPG bývá kolísavá, řečeno velmi diplomaticky.
Co se týká nádrže na LPG - myslím, že třeba koncernové CNG mají životnost plynových lahví 20 let. U Dacie se evidentně nejspíš předpokládá, že tou dobou už bude auto dávno ve šrotu kvůli jiným věcem, třeba kvůli shnilé kastli.
Nevím jak se kluci z Rumunska postavili k problému LPG versus sedla ventilů, ale Dacie + LPG = 130 tis km a trada na repas hlavy jelikož jsou ventily někde hluboko v hlavě...
Je to naopak. Výrobky téhle firmy patří k tomu nejhoršímu, co automobilový trh nabízí. Však také výsledky tomu odpovídají. https://www.novinky.cz/…miliard-40332051
Až rendlíci skončí, osvobodí to Nissan, Mitsubishi a Dacii od břímě francouzské nekvality a kreaturního myšlení. :yes: Už aby to bylo!