Vychodny trh este nieje pripraveny na nejake drahe auta so super dizajnom, takze Logan pre Rumunov a dalsich menej majetnych je co sa tyka dizajnu uplne na mieste (za tu cenu ti neda nikto viac). To iste prinesie na zaciatok aj Renault do Lady. Proste naco im je nejake SUPER drahe auto s nazvom LADA (no kto si to kupi) >:D . Tak radsej urobia kvazi ludove auticko, a ked im vzrastie image tak sa mozu pustit aj do kvalitnejsich auticiek s peknym vzhladom. Proste to xe trochu casu. Takze si myslim ze Dacia a Lada maju dost velky potencial a na ich trhu budu ziadane. Samozrejme neskor budu ziadane aj na ostatnom trhu. Takze Renault to VYHRAL :yes::yes::yes:
Do pořádku bys to mohl dát jenom ty Adiku. Svými věčnými věcnými argumenty jsi zde pčesvědči snad každého. Tvá všeobecná znalost, rozhled makro i mikroekonomický, přesná vyjádření vždy pefektně cílená až bere dech.
JsešˇÁdo fakt dobrej kemo!!!
A teď k věci.
Znovu opakuji, že C.Ghoson je managerské ESO a ví více než dobře, co má dělat. Toto je jen první krok z jeho komplexního řešení pro automobilový trh v Rusku. Nehledě na to, že možnost s propojením s GM není mrtvá.
Změnit image značky ze dne na den prostě nejde. A s plánovaným vstupem do prémie musí nejdříve budovat silnou, zdravou strukturu ve střední.V současné době není na světě jiného vhodnějšího hráče.A Němec to prostě být nemohl.
To ví i Ádík,GTI a další propagátoři nacionalismu převlečeného do 4 kol.
Takže Renault mille mercis. :yes:
-renault uz zacinam povazovat za automobilku druhej kategorie
-nedavno rumunska dacia a teraz lada hmm....
-uz to vidim ako za rok za dva sa po cestach vychodnej a strednej europy budu valit lady presne ako to bolo s daciami
Nasledovat bude rychly pad Ziguli pod vedenim francouzskych bordelaru a tunelaru z firmy rendlik a syn. Poradek ve vyrobe automobilu v Rusku mohli udelat jen Japonci, Korejci, Svedove, nebo Nemci. Je to skoda a az Rusove tech 25% budou muset vykoupit (pokud budou chtit tuhle automobilku zachranit), prodelaji na tom.
Súhlas.Je to malý podiel.A treba uvážiť,že keď tam nebude mať Renault hlavný vplyv,prečo by im malo záležať na úplnom ozdravení spoločnosti, masívnejšiej výroby a predaja.Sami na tom trhu predávajú svoje autá...Zdá sa,že ruské skupiny,ktoré automobilku ovládajú chcú na tom ryžovať,nakoniec aby to nebolo naopak.
To je fakt, ale když chceš slušný, relativně velký a bezpečný auto a v kapse toho moc nemáš, tak budeš rád i za Logan... A na východ od nás je těch s prázdnější kapsou dost ;-)
Těch 25% pro Renault je velmi málo: ta fabrika potřebuje tvrdou ruku a vypořádat se s problémy, který jsou tam dlouhodobě neřešený.
Do toho tam stále bude mít velký vliv, přímo nebo nepřímo, konkurent General Motors a další místní ruský skupiny. Právě možná i ty skupiny, kvůli kterým to tam tak silně zahnilo.
Když o tom tak uvažuji o něco déle, může toto být jen předehra dalších kroků, kdy závěrem bude třeba i rozparcelování AVTOVAZu nebo to bude nějaká a jakoby jen univerzální montovna různých aut různých značek pro ruský teritorium.
Nějak podobně to totiž dopadlo hned vedle na Ukrajině.
Když se Renaultu povedlo vytáhnout z bahna druhou největší japonskou automobilku Nissana,povede se to i s Ladou.Očekávám razantní vzestup kvality,designu,motorů atd.
V pripade expanze, je mozne zachovat pracovni mista, vyucit a tim zkvalitnit pracovni silu. Jiste prispeje ke zkvalitneni vyroby. Design je v tuto chvili az na druhem miste, Lada je totiz prvni automobilka, kterou konkurence z Ciny muze prevalcovat...
no nesouhlasím s tím že bez modelu fiat 124 by to tenkrát nešlo, když yb to nebyl on, bylo by to jiné auto. Jinak Renault prostě nemm rád, radši bych viděl partnerství s Fiatem, méně už s GM ale Renault raději ne. Nějak mě nenapadá jaká že superlativa kromě peněz jim může přinýst, design to rozhodně není. Chudák Nissan.
Na začiatku bol Fiat teraz Reanault.Nebyť Fiatu124 ktorý vdýchol Lade a jej žigulákom život a umožnil lepší rozvoj ruského automobilového priemyslu, tak by možno automobilka ani nevznizla. Uvidíme čo prinesie partnerstvo Avtovazu a Renaultu každopádne by malo dôjsť k skvalitneniu výstupov z továrne v Togliatti.