Každý z nás má nějakou představu o pohodlném cestování obytným automobilem. Někdy ale můžete být až překvapeni, jak málo vlastně člověku na cestách stačí.
opět to má plný počet bodů, za co ? asi za tu pořizovací cenu. Opět placená reklama od Hitler Wagenu.
Nejlepší auto na světě Volkswagen. Ideální Pašík, 250tis namotáno s manuálem a TDI. Sen každého čecha
Myslím, že jde o tu univerzálnost, ne? My jsme používali jako kapelni auto t4 s touto luzkovkou, bez stanu. Přes týden to kámoš používal plus mínus jako normální auto, o víkendu se naložilo a jelo se na festak, v noci v tom ta min ozrala polovička kapely prespala a trada domů. Mělo to svoje kouzlo.
Dodatek. Který vemeno da za toto palec dolů nechápu :D
Nerozumis. Je to u kazde diskuze kde je "camper". Ano, za tu cenu mas obytnak, ale tohle je spis "normalni" auto (delka 5m, vyska do 2m, rychlos 160km/h) se kterym muzes fungovat bezne cely rok a pritom se v nem obcas vyspis. Nebo chces-li, takove auto na vikendove akce. Asi by jsi se divil, ale je plno lidi co sni o takovem aute spis nez o klasickem obytnem.
Take tak funguji, mam auto na bezne jezdeni a obcas o vikendu se v nem mohu krasne vyspat v alpach atd.
Podle textu máš nějaký psychický problém. Tady píšeš Hitler Wagen a nevadí ti se hlásit k japonské automobilce. Buď měř stejně, nebo se nechovej jako omezenec.
A jestli sníš o ojetém pašíkovi, kup si ho a nemel ;-)
Myslel jsem, že si přečtu něco zajímavého v diskuzi a vidím jen samé haty. Nenávidím VW, nenávidím redaktora, nenávidím život... asi depréze, Corona či co.
K věci: mě se to auto líbí - že je obytňák za stejnou cenu? To ano, ale s Californii se i dobře jede, parkuje a můžete vyjet i někam do lehčího terénu, narozdíl od obytňáku. Kdybych na ní měl už jí mám v garáži.
Děti bohatých rodičů mají spíš od Bmw X5 po i30N. Ne všichni, ale většinou si toho moc neváží, jezdí stylem pozor já jedu. Policajt blbec, silničář blbec, počasí blbec. Já mám mobil a kam si zavolám, tam mi musí všichni pomoci a podělat se zě mě. Zodpovědnost a schopnost poradit si mizivá. Co je v autě nevědí. ;-) Ale co jsme si vychovali, to máme. Za mě je hurmoné označení 6.1. U SW nebo některých technických produktů je to nomální. U hotových aut jsme vždy měli T3, za x let T4. Tady co chvíli drobná evoluce, je nový i není. Jak princezna koloběžka, přijela nebo přišla. Hodně se mi líbí přístrovka :-!
Jestli si na marketingu VW složili pro novináře, jako vstupní model do rodiny, Californii za 2,3M s top motorem 199k, asi slušně šňupou. Z legrace jsem si poskládal konkurenční Mercedes-Benz Marco Polo Activity (což je srovnatelný model mercedesu) a jsem na 2M s daní. A to jsem oželel silnější motor 239 koní a odolal vábení vzít si pouze 163 koní a zadokolku, to by bylo doma dalších 150 000,- káčé... Škoda již nedostupné předokolky se 136 koňma a manuálem, mohlo to stačit. Activita má ve srovnání s Beach-em sice pár nedostatků, ale za ušetřených čtvrt mega se dají třeba u mercedesu chybějící chytrý stoleček a židličky, nebo pořádná kompresorová lednice, pořešit pro celou flotilu aut.
Cena možná je mimo (alespoň pro většinu populace co na to nikdy nevydělá), ale podívej se kolem. Mercedes-Benz Marco Polo Activity, Ford Transit Custom Nugget, Toyota ProAce Verso Camper, Citroen Campster, Renault Traffic (nevím jak se teď varianta se spaním jmenuje), Opel Crosscamp Life a najdou se jistě i další... to jistě není náhoda. Ne každý potřebuje bydlíka! Nemůžeš s ním do center měst a jízdní vlastnosti se blíží malému náklaďáku, už jenom kvůli rozměrům. Který pak navíc jinak kromě 2 - 3 vyjížděk a jedné dovolené celý rok stojí na dvorku... Navíc tady ještě máme luxusnější Californii a plnotučné Marco Polo s kuchyňkou. Na víkend takové řešení úplně stačí, a většinou i na dovolenou a po zbytek roku to je docela normální auto s velkým kufrem. Rodinný ideál.
No nečetl jsem detailně jakou konfiguraci mělo auto v testu, ale protože mně to zajímá postavil jsem jsem si rozumnou konfiguraci se 110 kw za 1,54 mil Kč, bez příplatků by byla 1,29. A to mi přijde vůči Marco polu jako láce , na to že toto je lepší auto.
Ok pokud clovek potrebuje dodavku ok, jinak letos jsem stravil na divoko ve Francii a spal v Ostavii 3, na pohodu se tam vyspi i dva lidi
Cili pokud clovek nepotrebuje dodavku lze to vyresit za tretinu ceny rozumne velkym kombikem, do nej mezipodlaha a matrace za hubicku a hotovo, a zbytek roku slouzi jako rodinny auto.
Pro vic nez dva lidi pak uz spise mensi karavan a opet na divoko.