Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 3008 Hybrid4 300 – Elegán do zásuvky

Peugeot 3008 se na konci roku začne prodávat v modernizovaném provedení. Ještě předtím jsme vyzkoušeli klíčovou novinku uvedenou krátce před faceliftem.
Zpět na článek
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 13:34
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Vždycky bylo je a bude. Reálný kupec si prostě sedne a nastaví si sedačku a volant a vidí perfektně. Zatvrzelé konzervy a bychaři, kteří buď nezkusili, nejeli, nebo jen trvají na železném zvyku mít volant vysoko, aby je bolelo za krkem a pak pyskovat, že na něco nevidí, tak ti budou mít asi problém stále. Nejspíš používají i tlačítkový telefon, protože s dotykovým to prostě nejde, jelikož má ťukání řešeno jinak.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 18:03
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Co jsi? No to nevím. Řekněme, že zatím svobodný jedinec, který si může vybrat. Pokud dáš přednost klasice, nemám s tím problém. Obecně mi spíš vadí ty nářky, nebo plivání některých expertů, že je i-Cockpit úplně k hovnu a že se v tom nedá nijak sedět a řídit.
Za mě je to naopak naprosto super. 20 let jezdím koncern a za 1 minutu už jsem měl v 508 ideální pozici za volantem a pro mne mnohem příjemnější, než v Golfu VII, nebo Passatu B8. Mě při dlouhých jízdách teda obtěžuje mít ruce nahoře a podvědomě hledám, jak a kam bych je nacpal níž. Proto mi tohle Pežotí řešení přišlo docela fajn. A byl to jeden z mnoha důvodů, proč jsem si 508 koupil i když vnější design není něco z čeho bych padal na zadek. Asi už jsem starší, ale nenamáhá to tolik oči, není třeba tak moc přeostřovat a člověk má větší klid na jízdu.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2020 16:15
Re: Cenový paradox...
Nějak nechápu tvou reakci. Murphy má taky PHEV. Píše že mu jen nedává smysl dělat z nich sportovce, což ta tvoje pickla taky není. Takže kde vidíš problém?
23. 9. 2020 14:28
Cenový paradox...
.... je to fakt zvláštní že nejlevnější PHEV auto je pořád asi Superb iV.... přitom je to auto jak kráva.... všechny tyhle malé PHEV crossovery jsou dražší, což je daň za jejich módnost, jinak si to moc nedovedu vysvětlit....

nebo je nějaké PHEV auto aktuálně levnější než ten Superb?

Jinak za mě - tyhle snahy o nadupané PHEV auta mi nedávají smysl.... PHEV je z principu těžké auto, což jakoukoliv zábavu předem eliminuje, navíc jakmile dojde baterka tak jezdíte sportovně s těžkým autem a máte spotřebu jak kráva.... má to prostě jezdit tak nějak důstojně a hlavně "zeleně" a levně, chtít po tom cokoliv jiného je blbost (viz Octa RS iV a podobné kraviny)....
Avatar - _Karel_
23. 9. 2020 18:03
Re: Cenový paradox...
Aha. Takže když se Murphy diví, proč je malá 3008 o tolik dražší než Sup, jsou to kydy, protože nejlepší PHEV je tvoje Mitsu.
:yes: precizně zdůvodněné, hodné myslitele.
Ad ta technická nadřazenost tvojí pickly - pamatuju, jak jsi tu před pár měsíci nadával, že jí brutálně klesla kapacita baterie.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 18:32
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
No, na místní smetánku zdaleka nemám, to je fakt... :-)
23. 9. 2020 17:25
Re: ČAU LIDI !!!
Bohužel seš úplně vedle. Násilné nucení elektrosráčů a muslimských nájezdníků jsou levičácké´zločiny, které ve vedení EU většinou prosazuje stejná progresivisticko-marxistická špína, která chce za každou cenu zničit a rozložit svobodnou západní společnost. :-( :-( :-(
23. 9. 2020 15:01
Re: ČAU LIDI !!!
... jo a taky Třinec vyhrál v předehrávce 11. kola extraligy v Litvínově.... to je asi tak podobně relevantní informace jako tvoje spamy o EU.....
Avatar - lamal
24. 9. 2020 12:42
Re: No nevím
Mam skor pocit, ze nelobuje za VW group ako na ACZ a inych spolocnych weboch... ono staci ACZ, Autorevue, Svet motoru + Vaculik a nedivim sa, ze tu ma vacsina ludi pak vygumovanu hlavu.

Chvala nie je uplne kritik, skor sa uskromni, na druhej strane z jeho testov je jasne, ze dnesne auta vseobecne jazdia velmi podobne, je jedno ci korea, skoda, peugeot a podobne... nepride mi, ze by mal tak vyznamnych favoritov ako sa pretlaca na inych weboch VW grupka.
24. 9. 2020 10:31
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
musim priznat, ze jsem k tomu byl taky skepticky. Nicmene , minuly tyden jsem se byl divat na 5008 , mam 183 a citil jsem se uvnitr skvele. Ale hlavne, poloha volantu a kaplciky , mi prisla naprosto v pohode. Jsem fakt byl prekvapen.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 21:07
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Není nic lepšího, než to v klidu projet a nelpět na starých pořádcích. Třeba otáčkoměr naruby mě sral asi minutu. Pak jsem to přestal vnímat. Nakonec je to symetrický, relativně elegantní, BMW i Aston to má taky a Aisin si stejně řadí sám... :-) Ruce relaxujou, záda v masážních křeslech AGR taky, odhlučnění fajn, podvozek nemlátí ani z poloviny tak jako Passat a k tomu ta cena a materiály, noční vidění atd... Spoustu věcí to nemá a neumí, ale zase to dělá skvěle jiný. Třeba asistent jízdy v pruzích jako málokterý...
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 19:39
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Hele nekecáš teď? Já mám totiž FAKT 190 rsp. 189 a půl a kámoš co má 508 je eště vyšší NĚKDE bude nějaká chyba
Avatar - twistedTSD
23. 9. 2020 18:06
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Osobně jsem nikdy neměl problém.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2020 18:49
Re: Cenový paradox...
Nejlepší mitsubishi ....blebleble.......nejlepší mitsubishi.....
Nestojím proti žádné skupince, nemám nic proti PHEV, jen proti oslům slepě adorujícím svoji garáž.
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 17:46
Re: ČAU LIDI !!!
Tak je pravda že zrovna náš českej zástupce ve vedení EU je za ANO = soukromou stranu eSTéBáka a KOMUNISTY = ale tak zlý jak to vidíš to zas nejni

Měli sme tam už i horší https://www.ahaonline.cz/…n-z-bruselu.html?… ten ani neumí anglicky (trochu je to i vidět :D
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 18:57
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
S takovou výškou bys vůbec neměl mít problém, když ho nemají ani lidi výrazně menší. Zjevně se v autě naprosto neřidičsky rozvaluješ.
Avatar - wakantanka
23. 9. 2020 18:29
Re: Re: Cenový paradox...
Tak si nám to všetkým vysvetlil. Ešte že ťa tu máme :)
23. 9. 2020 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2020 14:27
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
A k čemu je vlastně dobrý zrychlení z 0-100 za 5,9 u takovýho auta? teda kromě toho abych machroval na semaforech. Pružný zrychlení tu uvedeno není tak nevím...a jak to bude s vybitym akumulátorem? za 10?
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 13:41
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Takže když jsem seděl, zkusil, jezdil a i tak bych tomu nedal přednost před klasikou, tak jsem co ?

Jinak co to je za kravinu, že by mne z volantu vysoko v klasickém interiéru bolelo za krkem? :D Jezdím dlouhodobě Fordy, Renaulty,Škodovkami, Toyotou a nikdy se mi tohle nestalo.. to je divné, že ? A to jsem jinak vyzkoušel všechno možné i nemožné...
24. 9. 2020 07:49
Re: Cenový paradox...
tak moc nechápu co se rozčiluješ.... nepíšu nic proti PHEV (jak už tady zaznělo, jedno mám, že).... Jinak hejty na Superba nechápu, převodovka funguje, nevím v čem je problém.... 1.4T je na takové auto málo, na druhou stranu když vidím že Outlander má 99kW spalovák a k tomu elektromotory tak mi to taky nepřijde jako nějaká výhra, moc si nedovedu představit že by to něco předvedlo když šlápneš ve 130 na plyn.... Ostatně už to zrychlení Outlanderu na 100 za 10,5s naznačuje, že to žádné extra svezení nebude....

Sup iV je až na dynamiku ve vyšších rychlostech a měkký podvozek povedené auto.... Fakt ty hejty nechápu, to Mistu bude mít dynamiku i jízdní vlastnosti ještě horší....
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 21:42
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Tak v 508 je hodně věcí vyřešeno inteligentně a člověk si je nastaví sám podle chuti. Třeba ty lane assisty to má 2 a jeden se zapne až nad 65km/h sám a jen to hlídá a zasahuje do řízení až v "krizi" (pro něj) a lze vypnout tlačítkem na palubce velmi rychle a ten druhej lze zase tlačítkem vedle zapnout v případě únavy a dlouhé štreky. A ten umí jet uprostřed a nebo vlevo, nebo vpravo, tam kde mu to člověk vysvětlí. V kombinaci s adaptivním tempomatem s funkcí STOP&GO to při únavě na štrekách může přijít vhod. Na okresce na 50 kiláků tohle moc neřeším taky. A mraky věcí jdou v Pažoutovi natvrdo vypnout, nebo nastavit podle chuti.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 21:21
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
ANO bude líp a za pár dní-či týdnů bude projíždka v autě to jediné, co pro zábavu půjde dělat... Mimochodem u nás na maloměstě teď začal parkovat modrofialový Lexx LC500, tak jsem si na tebe vzpoměl :D .
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 21:10
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
No, to je možné, ale já zatím chci zachovat kombi.... popřípadě vzít starší levnější kombi a pro mne něco nepraktického :D
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 21:06
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Trh vozů střední třídy roky dramaticky padá = ve světovym TOP10 je jen Camry a čínský vw Lavida

C5 se koncem poslední generace prodávalo 20-30 tisíc kusů = to je katastrofa. Ironie že jako o ojetinu byl zájem násobnej = ale to ukončení výroby nezabrání

Teď nám pandemie trochu zkomplikovala posuzování, ale propad těhle aut a vzestup karosérií SUV bude asi eště pokračovat
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 21:05
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Insignia je podle me s Mondeem nejlépe jezdící auto střední třídy, ale me se Insignia moc nelíbí, navíc když jsem kupoval, Insi II. začínala.

Ostatní parametry už nejsou tak dobré a tam se dá asi říct, co člověk, to jiný vkus :)
23. 9. 2020 20:59
Re: ČAU LIDI !!!
.... a to se prosím Třinci zranili oba gólmani a musel to dochytat obránce....
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 20:53
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Měřím 188cm, v 508 jsem jezdil, ostatní Peugeoty jsem zkoušel a viděl jsem vše... nýbrž se mi to nelíbí, takže bych to taky nechtěl :)
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 20:33
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
No výše si všechny odmítače icockpitu docela odstřelil a to já moc nemám rád.

K 508 jsem se vyjádřil níže, je to bezpochyby hodně dobré auto, ta starší byla až moc průměrná a nevýrazná, má i slušný podvozek, motory HDI pak v mainstreamu beru jako top (velmi dobrá zkušenost, byť né v Peugeotu, hlavně tedy co do spolehlivosti), ale pro mne je ideál střední třídy ještě trochu jinde, nýbrž je to moje volba a bez icockpitu :D
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 14:53
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ono to není nic šíleného, ale je to nezvyklé, zvláštní, zkoušel jsem to v několikach Peugeotech a třeba P508 bych asi nakonec zkousl, je krásná, ale asi bych si to dobrovolně nekoupil, protože je pořád výběr konvenčního kokpitu.
Avatar - kari.laz
24. 9. 2020 08:58
Re: No nevím
Rasťo chvala se dostal do bodu, že bychválí i lejno u silnice. Jak jsem ho měl rád a koukal na něj, tak je to teď bída. Hodit mu tam tuk tuk, tak ho vychválí do nebes. Už začíná být jak autosalon.
23. 9. 2020 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 18:18
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Lepší je nejspíš na většinu zdejších komentů nereagovat. Co na tohle napsat? Takže všichni ti, co si kupují auta od cca 4. největšího hráče na trhu jsou penisové, protože si nastaví volant do polohy, kde vidí dobře na budíky a je jim přitom dobře? A ti ostatní, co si nastaví u ostatních aut volant do polohy, kde vidí na budíky, jsou co? Vagíny? Já myslel, že jsme všichni jenom řidiči/uživatelé vymyšlené techniky, která každá funguje lehce odlišně, ale v reálu velmi dobře.
Avatar - miromen
23. 9. 2020 14:50
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Hrozna omluvenka pro ergonomicky špatně provedene ovladani. Ale to bude zřejmě tim, že sediš za volantem jak "penis" a ne +- tak jak se ma pro to, aby se auto co nejlepe a nejbezpečněni ovladalo.
Avatar - Ozzman
25. 9. 2020 07:34
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Já ale nehejtuju hluk pod každym testem :D Jen u Škodovek :D
Avatar - JirkaVejrazka
24. 9. 2020 10:31
Re: Cenový paradox...
Hele Zetti, myslim ze stekas na spatny strom.

"Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet"

Takhle se chovaji vsechy PHEV. Jenom je tim "dojde baterka" mysleno to, ze se uroven nabiti dostane tam, kde auto nucene zapne spalovak at uz ridic chce nebo ne.

Neznam PHEV, ktere by si neumelo dobit baterku za jizdy na urcitou uroven. Presne jak popisujes v tom "Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet". To umi vsechy PHEV bez vyjimky, myslim. Neni to vysada Mitsu.
Avatar - Ozzman
24. 9. 2020 06:56
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Chtěl jsem napsat, že do nákupních tašek se motory V6 v Evropě zpravidla nedávají a nedávaly, ale zrovna u tohoto modelu, který mám bych kecal, nýbrž já mám pouze základní slabý čtyřválec, i tak je to příjemná změna, samozřejmě k moři s tím jet by spíš byl hec a roadtrip, než příjemné cestování jako s moderním autem.

HDI je skvělá volba, já jsem rád, že mám ještě Mondeo s tímto motorem, od poloviny loňského roku však Ford nasadil své motory, tak uvidíme, jak si povede, ty poslední turbodiesly Fordu byly dost.. řekněme nespolehlivé :D THP jsem nikdy nejel, nedokážu posoudit, ale to taky není, nebo alespoň nebýval zrovna spolehlivý motor, že ? :D
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 21:50
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ok, proti gustu... já stejně radši jezdím ve staré nákupní krabici s atmosférou a manuálem :D Tam ještě řídím :D
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 21:12
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Mne asistenti moc neberou, to vždy kvetu, když jedu v Mikesusově Corolle, nebo jiné jeho Toyotě, to tam vše na mě pípá :D Já třeba dnes po dvou letech zjistil, že mám i aktivní udržování v pruhu (našel jsem to v menu PP, tak jsem to zapl) a hned zase vypl :D Nepříjené, že mi to nenechá najíždět na střed a koukat se před auta :D Pak mi začne ještě otravovat, že si mám dát kávu... ještě ,že Ford to umí vše vypnout natvrdo.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 20:59
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Jo, kdybych vybíral podle podvozku a pohonu 4x4, tak by asi bylo pořadí Mondeo, Insignia, 508, atd. V tom je Mondeo určitě super. Já to bral ale jako komplex všeho a tam jsem zvolil 508. Čas ukáže jestli to byla dobrá volba.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 20:40
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Tak ona i ta 508 SW GT HDI má do ideálu daleko. Ideální vůz asi neexistuje. Ale to co mi nabízí a za jakou reálnou cenu pro mne bylo v daný "okamžik" asi nejlepší volba.
Co se líbí Tobě?
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 20:30
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Já jezdil jen tím sedanoliftem , tam jsem měl už problém na zadních sedačkách se stropem u hlavy, interiér je hodně dobrý, ale ten icockpite je ještě maličkost, která mi trochu vadila. Další drobnost na kráse byl trochu váhavý HDM automat v 2.0 HDI, mám stejný motor s dvouspojkou a třeba rozjezdy z křižovatky jsou daleko rychlejší.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 19:01
Re: No nevím
Na mě to působí jako kdyby režim full-hybridu úplně vynechali. Buď elektro nebo spalovací.
Avatar - twistedTSD
23. 9. 2020 18:31
Re: Cenový paradox...
Jenže zase je fajn, když dokáže auto obstojně fungovat v EV režimu a nemusí zapínat a trápit spalovací jednotku, když to není nutné. RS iV to prý bez problémů zvládá. Vem si, že slabší PHEV stojí stejně. Akorát jedou hůř.
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 18:27
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ano, je to nezvyklé. Ano, je to zvláštní, Ano, je to jiné. A lidé bohužel nemají obecně rádi jinakost a zvyk je železná košile. Takže když někdo 10, 20, 30,... let kouká na budíky skrz a najednou má dát ruce o fous níž, tak je z toho malér. Nemusí se to líbit, ale rozhodně to je plně funkční a speciálně v 508 ergonomicky v celku dotažené. Mě se třeba 508 zvenčí zas tak moc krásná nezdá, ale interiér GT mě naopak docela dostal a byl jedním z plusů při koupi. A posaz je super. Dlouhý nohy, krátký ruce, tělo nízko a volant působí jako v nějaký F1, nebo motokáře
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 14:55
Re: sеznamоvací místo
A kde je ten odkaz?
Avatar - Zetti
24. 9. 2020 08:52
Re: Cenový paradox...
Re: Cenový paradox...
jak to myslíš že ti nikdy nedojde baterka?

Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet

1.4T je při vytáčení slyšet, to je pravda a taky se mi to nelíbí, na druhou stranu to auto je prostě na plynulou jízdu, žádný sporťák (hmotnost, podvozek, prostě to auto na to nemá) takže 99% času s tím jedu v klidu a prostě taky nic neslyším....

***To souvisi s tim prvnim, kdyz jedes hybridni rezim, auto radi, motor slysis

Jednostupňová rekuperace mi nevadí -
Vicestupnova rekuperace rizena padly se da ridit rychlost auta pri zpomalovani, dojizdeni ke krizovatce, jizde z kopce apod. bez slapnuti na brzdu, to je navykova vec, bez toho si tu jizdu vubec neumim predstavit. Outlander ma 6 stupnu

4x4 taky nepotrebuju, ale v outlanderu smysl dava. Jednak eliminuje potrebu klasicke prevodovky, druhak se s tim autem daji delat docela psi kusy, kdyz se nebojis slapnout na plyn do zatacky. Kdyz te to bude zajimat najdi si S-AWC na wiki nebou youtube.

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 22:44
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Jak říkáš, je to na vkusu každého soudruha... Já taky většinu času rád řídím sám. Ale jsou momenty kdy ty pomocníky ocením. Ale stárneme a mě třeba už to kvedlání šaltpákou nějak omrzelo. A auta mě sice zajímají, ale víkendové ježdění pro radost mě nějak nebere. Ocením hlavně komfort v kombinaci s jistotou a dynamikou za rozumnou cenu.

Každopádně jestli má ta atmosféra aspoň 3 litry a 6 válců, tak to potom chápu. :-)
Já mám radši ty turbíny... A benzínový. Jenže v případě 508 jsem se tý 1.6 tak moc bál, že jsem šel radši do "starý" dobrý litiny v dehtu. A i když ta 225hp 1.6 jede znatelně rychleji, tak to HDI jede tak nějak samozřejměji a v pohodě. Je to dáno krouťákem, jinou verzí AT8 převodovky a naladěním softu atd. a podle mě si to HDI s tím Aisinem rozumí líp, než ten benzín. A nebo jsem měl v dehtu jen lepší náladu :D Ale tento dojem potvrdilo už mnoho jiných lidí.
Avatar - Zetti
24. 9. 2020 08:08
Re: Cenový paradox...
Sam pises kdyz dojde baterka, nikdy mi nedojde baterka, motor supa huci jak pilinaky pri vytaceni pri razeni, u me skoro nikdy nepoznas jestli motor bezi nebo ne. Jednostupnova rekuperace, nahon na predek. K tomu foukany maloobjemovy motor, tady si to vyrobci trochu zjednodusujou pouzitim toho co maji.
Ja ke kazdemu PHEV pristupuju jako k alternative za to co mam, navic se Sup tady prodava nasobne vic. Moje zklamani bylo vetsi nez jsem cekal. Ten tesny vnitrni prostor nepocitam.

No az toho proda skodovka statisice jako mits, tak to budu chapat jeste min, ale k tomu asi nedojde.
Avatar - Mikesus
24. 9. 2020 08:01
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Jezdil jsem i s 508, zrovna vrchol ergonomie to není. Věřím, že nekomu to muze vyhovovat mít volant mezi nohama, ale mne to trochu vadilo. Nicmene zduraznuju trochu, v menších peugeotech mi to přišlo horsi.
Nic co bych si nezvykl, ale u 508 mi nezkousnutelne vadila ta hrozná odezva na plyn u HDM s HDI. Abych , s nadsázkou, minutu před prejizdenim přemýšlel, jestli tam něco pojede nez auto zareaguje.
Ale tvrdit, ze kdyz je volant nahoře, bolí z toho za krkem. Co to je za blbost?
Neznám nikoho, kdo by si stěžoval an bolest krku z auta.
23. 9. 2020 20:06
Re: No nevím
Není to pravda. Stačí shlédnout Garaz.tv kde to Rasto Chvála vysvětluje.
Avatar - Zetti
23. 9. 2020 19:03
Re: Cenový paradox...
No ja videl osla v diskusi o porche za 5 micu. Hlaska k cemu prachy kdyz si je clovek neuzije je na nobelovou cenu. Kdyz dojde technicky argument prijde nadavka, charakteristicke pro tvuj dialog.
Jinak pro tve info, kdyz se rekne lzice, muze byt na polivku, na boty, nebo treba zednicka. Porad je to lzice. A stejne je to s PHEV, ale o tom s tebou uz ne
Avatar - Zetti
23. 9. 2020 18:13
Re: Cenový paradox...
To lecos vysvetluje, jestli si lidi auta kupujou na vahu nebo velikost, tak je jasne proc to vypada jak vypada. Takovy Ferrari by vlastne melo byt levnejsi nez oktavka nebo dacia. Moje Mits se technicky neda srovnavat se supem, narozdil od tebe jsem jel s obojim a musim rict ze jizda supem byla horsi nez sem cekal.

Ad baterka. nenadaval jsem, s poklesem kapacity pocitam a vzdycky jsem pocital. Ted po trech letech jsem nekde na 80%. Kdyz si pamatujes A tak si vzpomen i na B. Mluvil jsem o poklesu kapacity BEV v souvislosti s mym poklesem. U mne 20% neznamena nic, zbytek dojedu na benzin ale kdyz u auta s dojezdem 250 km uberes 20%, tak to je hodne neprijemne. Ten pokles se ted uz bude zpomalovat. Furt sem nekde na 40-44 km.

Ja mam spis depku co bude pak, az budu chtit novy, Mits ma koncit a evropa vyrabi skutecne sragorky.vcetne tyhle. Tomu ty ale nerozumis. Stojis v male skupince proti nekolika statisicum lidi co vedi co maji pod zadkem.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2020 19:02
Re: ČAU LIDI !!!
Svobodná společnost se skvěle rozkládá sama, protože je tak svobodná, až je nespolečenská. Jsi toho nádherným důkazem.
Avatar - Zetti
23. 9. 2020 17:26
Re: Cenový paradox...
Je spousta veci co nechapes ty a je spousta veci co nechapu ja. Ja nechapu jak si muze nekdo koupit parodii na PHEV ve ktery nekdy dojde baterka. V mem PHEV baterka nikdy nedojde, kdyz ji to nedovolim. Ja nechapu proc je moje pickla na svete nejprodavanejsi PHEV ve statisicicch kusech a u nas je to zrovna Superb. Tech nedodelku ma to auto mraky, zrovna tak jako spousta dalsich evropskych. Kdyby si tady vyrobci vzali priklad tam kde ty auta vyrabi spousty let, mohlo by to byt daleko zajimavejsi.

A proc nadupane auto? Protoze to lidi chteji. Chteji bezpecne predjet na cim dal kratsich mistetech mezi vesnicemi a pri cim dal intenzivnejsim provozu, chteji se bezpecne zaradit v pruhu, na kruhaci, na kriizovatce. jestli jsi ridic a nechapes to ze s nadupanym autem je to o rad bezpecnejsi , tak si kup kolobezku a chod s ni do parku
23. 9. 2020 17:21
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Meleš kraviny. Volant sice mám rád vysoko, ale rozhodně mě z toho nebolí za krkem - měřím skoro 1,9 m. A kvuli tomu šílenému i-Cocpitu si žádný modernější Peugeot nikdy nekoupím. Mít kvůli slušnému výhledu na přístroje maličký volantík pomalu v rozkroku, o to tedy opravdu nestojím! :-O :no: :no: :no:
Avatar - Zetti
23. 9. 2020 16:00
Re: Cenový paradox...
Normalka se s palcema neobtezuju, ale ty tvy kydy to se neda cist, tak ti taky jeden jako jezdec PHEV venuju. Osobne uz si neumim predstavit jine auto, ani fosil a ani baterkac

Ale je fakt, ze tyhle pseudo PHEV s foukanym motorem a zbytecnou prevodovkou mi taky nepritahujou vcetne nepovedenyho superba. Jediny auto kterymu bych turbo a prevodovku odpustil je Ford Explorer, ale tam je zase mimo cena. Jsem zvedavej na novy RAV4 PHEV
23. 9. 2020 13:07
dobry dík za 1,2 - nekup to
A uz je videt na budiky pres volant? Kdyz uz jsme tak vydreny z ty bezpečnosti
Avatar - Mikesus
25. 9. 2020 16:52
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Myslim ze u Toyoty se nikdy nedočkáme individualizace. Na novou generaci si ještě nejakou dobu počkáme. Jestli to bude jako u yarise, tak ještě cca 7 let
Avatar - Mokrous
25. 9. 2020 16:06
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Jsem zvědavej, co předvede další generace. Jestli se polepší, klidně přestoupím z 508 do Corollky. Má spoustu skvělých vlastností. Škoda, že to sráží blbostma. Což se děje samozřejmě i jinde a 508 má taky spoustu nedostatků. Vždycky je to o konkrétním voze a jeho verzi a o momentálních potřebách a touhách kupce.
Avatar - Mikesus
25. 9. 2020 15:56
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Sedacky, spotřeba, dynamika a okamzite reakce. K tomu ještě ta spolehlivost a blbuvzdornost. Jako minus je průměrné odhlučnění, nemožnost individualizace.
Avatar - Mikesus
25. 9. 2020 15:54
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Jo já to vzal kvuli svetlum a tomu kufru. Kuzi bych vyhodil hned, 18" bych nedával, ale oproti zimním 17" je u dvoulitru minimalni rozdil. Nebo spis ja ho nepoznám.
Avatar - Mokrous
25. 9. 2020 14:20
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Za mne teda spíš genialita a blbuvzdornost pohonného řetězce spolu s jeho odolností. Nicméně stejně to není pro každého.
Avatar - Mokrous
25. 9. 2020 14:19
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Tak to mě docela dost překvapuje, protože jsem strávil dlouho času studiem Corolly a porovnával zda VIP ano či ne. A podle mých výzkumů byl jediný rozdíl v potahu sedaček, ale tvar byl stejný. No, možná jsem něco přehlédl. A rozhodně se mi nechtělo dávat 50 tisíc za tvrdý kola, umělou kůži a el. kufr. Snad jen ta světla stála za úvahu. A to je to, co mě na asiatech sere nejvíc. Chci jednu věc, ale musím vzít 5.
25. 9. 2020 09:56
Re: Cenový paradox...
neplatí, stál jsem tomu na krku i déle v kopci někde mezi 80-170km/h a jelo to pořád stejně. Ale Sup asi neumí dát takovej boost, přidává to pouze tak těch cca 50 ale spíš 40kW/h elektro.
25. 9. 2020 09:53
Re: Cenový paradox...
viz třeba test od Stelatha, při rychlostech kolem 130km/h je úplně jedno, jestli to jede na elektřinu nebo na benzín. Žádné otravné hučení se tedy nejedná. Krom toho je to celý blbost, třeba TMX je ve vyšších rychlostech na dálnici hlučnější bež obnobný spalovák.
Avatar - Ozzman
25. 9. 2020 07:35
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ty priplatkové sedačky u Corolly jsou skoro to nejlepší na celém autě :yes:
Avatar - Mikesus
25. 9. 2020 07:02
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ta kuze je no.. bez komentáře. Ale tvarování je ještě trochu jiné oproti executive.
Avatar - Zetti
25. 9. 2020 06:37
Re: Cenový paradox...
Miru vnitrniho hluku ovlivnuje zpusob jizdy. Kdyz to neumis, tak to huci. U Supa to huci furt tedy mimo el. jizdu. Ze to huci nepopira i Murphy

A co se tyce motoru pisu to v 24. 9. 2020 08:08. Vsimni si pro tebe velkyma pismenkama MALOOBJEMOVE.

Taky pisu, ze bych skousnul Explorera se 6V a turbem. Mam ti to dohledat? Ale 1,4 to ne diky.
Avatar - Zetti
25. 9. 2020 06:31
Re: Cenový paradox...
Ja jsem nenapsal, "kdyz dojde baterka" to napsal murphy kdyz uz jsme ut toho stekani:
*PHEV je z principu těžké auto, což jakoukoliv zábavu předem eliminuje, navíc jakmile dojde baterka tak jezdíte sportovně s těžkým autem a máte spotřebu jak kráva.*
Avatar - Mokrous
24. 9. 2020 23:28
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Executive, ty považuju osobně za nejlepší volbu v Corolle. Umělá kůže bez ventilace není můj favorit.
Avatar - Mikesus
24. 9. 2020 22:04
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Záleží jestli jsi jezdil s temi priplatkovymi sedackami u Corolly (VIP paket ). Urcite by se hodilo normální nastavování opěradla, to taky nechápu. Ty AGR byly opravdu super.
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2020 21:35
Re: Cenový paradox...
https://www.idnes.cz/…421_automoto_fdv Tady čtu, že se to týká 50Nm boostu přetížením elektromotoru.
Avatar - Mokrous
24. 9. 2020 21:29
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
No já zrovna tu Corrolu 2.0 H TS zavrhl mimo jiné kvůli sedačkám. Nebyly by samy o sobě špatné, kdyby šel prodloužit sedák a měnit jeho sklon a přesně nastavovat úhel opěradla. A elektrika by taky bodla. Naopak v 508 mě ty AGR s masáží dostaly jak vzhledem, tak materiály, tak komfortem a rozsahem nastavení. A to jsem do teď jezdil ERGO-Active u VW. Nejhorší byly pro mne vždy ve Škodovce, což jsem nechápal, když VW to uměl dobře.
Avatar - Mikesus
24. 9. 2020 21:22
Re: Cenový paradox...
to samé platí i u superbu?
Avatar - Mikesus
24. 9. 2020 21:20
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Někdo je zvyklý na ticho na palubě a na horsi nadává, nekdo je zvyklý na okamžitou reakci na plyn a na horsi nadává. Tak to je u dalších věcí. Neni potreba neco hejtovat, ke to jen konstatování faktu. ta Allroad Audina mi vůbec navadila, reagovala hezky a necukala, jako dvouspojky a nebyla lina jako HDM.
24. 9. 2020 21:09
Re: Cenový paradox...
No to už se fakt nedá číst. Já chápu, že si chválíš svojí garáž ale tohle už je moc. Se Supem iV jsem ujel 1500km a baterie se nedostala pod 60%, nastavil jsem to tak. Vyjadřovat se o kňučení motoru ve srovnání s Outlanderem, no to fakt ne. Pak Outlander je na tom dynamicky neporovnatelně hůř. Aspoň za to jde dát vlek, ikdyž o nižší hmotnosti než za Supa. A pak už konečně nech být ty atmosférické motory, jediná cesta jak uělat pořádný PHEV je vzít co největší a co nejnafoukanější spalovací motor (ideálně benzínový V/R 6), dát k němu baterie na cca 50-70km a k tomu ideálně i silný elektromotor (tady je zatím zakopaný pes). Pak to může reálně fungovat. Jinak je to vždycky velký kompromis.
Avatar - Mikesus
24. 9. 2020 21:02
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Proto jsem psal s nadsázkou. Já mám obecne problem s bederkou, takze s volantem problem nemam, ale dobré sedacky poznám rychle. Ty byly v 508 skvělé. Coz se o Mondeu nedá říct. I kdyz kdo ví jak to je třeba v jiných vybavach. Treba u Toyoty jsou skvělé sedacky v nejvyšších vybavach, v tech nižších to bývá o dost horsi.
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2020 18:01
Re: Cenový paradox...
Zajímalo by mě, čím se těch 10 sekund vyresetuje. Jestli pouhým uvolněním plynu, pak by to bylo snesitelné. Co se týče falešných sobů, k těm řadím i RS TDI. Už se mi stalo, že jsem musel prudce brzdit, aby mě sebevědomý majitel při předjíždění nesejmul.
Avatar - Mokrous
24. 9. 2020 17:19
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Tak dvojspojka je obecně rychlejší, takže v tom nevidím rozpor. Hydroměnič je zase obecně velmi jemný. Zbytek je o nastavení elektroniky s ohledem na emise. A jak píšeš, převodovka se taky trochu učí styl majitele a naopak se majitel musí naučit žít s daným systémem. Mě závodění a rychlost přestává bavit a proto volím vláčnější řešení. Myslím, že furt budu rychlejší, než kdybych jel ve Favoritu, nebo v 1.0 TSI manuálu a snažil se tam honem nakvedlat správnej kvalt. A ty 3.0 TDI asi záleží na ročníku. Dřív co vím to bylo fajn, ale v nedávně době se rozmnožily stížnosti na nekonečnou reakční dobu a horké chvilky ve městech při snaze vjet do kruháče, nebo se zařadit do mezery. Neumím ale napsat přesné ročníky a kombinace, natož, abych je všechny jel. Ale Toyotu 2.0 Hybrid jsem jel a málem koupil. Kéž by tak šlo poskládat auto z Hybridní Toyoty, Passata a 508 SW :-)
24. 9. 2020 14:40
Re: Cenový paradox...
... ale jo... ale přečti si tohle: https://www.garaz.cz/…a-rs-iv-21004762 - "Elektrická část pohonu totiž dodává svůj boost jen po omezenou dobu (10 sekund na plný plyn), pak už je to čistě na benzinovém motoru (který má jen 150 koní), takže ve skutečném světě RS iV prostě není stejně rychlé jako benzinové RS." - u běžného PHEV by mi to asi nevadilo, těch 10s na předjetí stačí.... ale u RS očekávám že ho můžu dusit pořád, ne? ;-) prostě je to takový falešný sob, tohle RS.... aspoň pro mě.... ale samozřejmě si dovedu představit že s vědomím všech omezení si ho i tak někdo koupí a bude spokojený....
Avatar - Ozzman
24. 9. 2020 14:19
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
On Mikesus trochu zbytečně hejtuje vše, co není hybridní Toyota :D Samozřejmě, že to není tak hrozné, ale třeba proti té dvouspojce to pomalejší je. Naopak Audi 3.0TDI i 4.0TDI jsem zkoušel a tam opravdu prodleva nebyla, asi nejlepší měnič, co jsem zkusil.

A k té reakci sport vs normal, já se s tím taky chvíli učil jezdit, ale mám zkušenosti s powershiftu, nýbrž když jedu na plny na S motor se zbytečně přetáčí, naopak když ho držím na půl plynu, reaguje to perfektně a pouští maximální výkon na kola (rozuměj né maximální otáčky motoru, což u nafty nemá smysl), navíc se chvíli "učí"... když jedeš klidně a hodíš S a šlápneš na plný, nic moc se neděje a jen to vytočí motor.. Na Drive je to pak takové vyhlazené a až na Mikesuse tam cukání při řazení skoro nikdo nepozná... byť DSG je rychlejší, to ano.
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2020 13:46
Re: Cenový paradox...
Nemám s koncernovým PHEV zkušenost, ale rychle přece se 180 kW dokáže jet taky, když na to přijde. Holt si ho ale nekoupíš na konstantní a dlouhé cesty, jako TDI, ale na dojíždění do práce v elektrickém režimu a víkendové ježdění v hybridním.
24. 9. 2020 12:37
Re: Cenový paradox...
u RS počítám že budu jezdit rychle, klidně v přímce, ale rychle.... u TDi to jde.... Pokud budeš konstantně a rychle na delších trasách jezdit s iV, tak budeš jezdit za 10.... na to se přece PHEV nekupuje....
Avatar - lamal
24. 9. 2020 12:36
Outlander PHEV 2.4 ?
:D zase sa vydarili tabulky... tam je 2.0 MIVEC pokial mi je zname...
https://www.mitsubishicars.com/…0/specifications
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2020 11:49
Re: Cenový paradox...
To určitě o to žádná = ale zvláštnost PSA je viz včera Blue Sun 19:01 (a já 20:42) vlákno "No nevím". Prostě u PSA je nastavení nějak trochu víc jinak = jinak prostě SOUHLAS
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2020 11:43
Re: Cenový paradox...
To asi jo = evropské automobilky roky no desetiletí řešily emise přes dotovanou naftu = teď se holt honem honem přeorientovávají
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2020 10:50
Re: No nevím
Pro PSA to platí dvojnásob. Ale jestli někde podrobně vysvětlil fungování PSA plug-inu, tak se rád podívám.
Avatar - Zetti
24. 9. 2020 10:45
Re: Cenový paradox...
Nemam to presne zmereny je to jen odhad. Navic mam MY2017, je mozne ze to bylo vyrobeny 2016. Je to Yuasa, mely by to byt dobre baterie, jedny z nejlepsich. Na pokles kapacity pod 70% je 8 let zaruka. ten pokles by se mel zpomalovat, nicmene to nic nemeni na tom, ze pro EV je to fatalni vec. Nema cenu se s tim u PHEV zabyvat dokud neklesne pod 50%, pak bych zvazil vymenu clanku nebo celeho setu.

https://youtu.be/Gf9fDbwF1K0
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2020 10:44
Re: Cenový paradox...
Mně naopak smysl dává. Stejný druh smyslu, jako RS TDI, což je pomalý a nudný pekáč, ale vypadá dobře a nejezdí za 10, takže se prodává. To, že nám marketing Škody cpe iV jako to jediné správné RS, má nejspíš emisní důvody.
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2020 10:32
Re: Cenový paradox...
20 % za 3 roky není málo. ;-\
Avatar - Mokrous
24. 9. 2020 10:15
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Zase bych to tolik nepřeháněl. Sekunda není minuta, ale chápu, že třeba Hybrid Toyoty reaguje okamžitě. Ideální auto se prostě nevyrábí a dnešní přiškrcené motory + automaty reagují dost opožděně. Myslím, že třeba majitelé prémiových Audi A6, Q7 atd s 3.0 TDI by mohli vyprávět o horkých chvilkách, které musí řešit režimem sport a podobně, aby se auto pohlo. Se vším je potřeba se naučit jezdit. To bychom mohli všichni chtít Aventadory, aby se nám dobře předjíždělo :-) Zrovna to HDI mi přijde, že líp reaguje na půl plynu v režimu normal, než na kickdown ve sportu. Prostě to auto se zvenku tváří jako sporťák, ale v reálu je celý naladěný na komfort. Navíc hydroměnič je vždy jemnější a pomalejší než dvojspojka. I když ZF8 v BMW to umí líp, to je pravda.

A záda? Ty máme každý z nás v jiném stavu, takže asi reagujeme jinak. Já teda když musím držet ruce 4, 5, 6 ... hodin zvednutý, tak mě už docela bolí od ramen, přes trapézy až po krk. Člověk už pak neví kam je narvat a rozhodně je nedrží v předepsané bezpečné poloze. Já to drobné snížení prostě naopak kvituji.
Avatar - Mokrous
24. 9. 2020 09:58
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
No nebýval a co jsem slyšel, tak stále není. Krom toho mne odradil vynucený servisní interval na svíčky po 20 000 km u verze 225hp. To byl další signál, že to asi nebude úplně optimální motor. Ta verze 180hp už se spokojí s delším intervalem, není totiž tak vyhoněná, ale pořád se mluví o silné karbonizaci a papání oleje a postupném klesání výkonu, plus trošku vyšší spotřeba. To HDI sice zkraje žere taky trošku víc, než moderní hliníkáče, ale po 20 tis. si to sedne a dá se s tím vozit svižně za 6.
24. 9. 2020 08:29
Re: Cenový paradox...
jak to myslíš že ti nikdy nedojde baterka? jako jo, i když je "vybitá" tak si vždycky nějakou rezervu nechá, ale to tak má každé PHEV ne? I ten Sup....

1.4T je při vytáčení slyšet, to je pravda a taky se mi to nelíbí, na druhou stranu to auto je prostě na plynulou jízdu, žádný sporťák (hmotnost, podvozek, prostě to auto na to nemá) takže 99% času s tím jedu v klidu a prostě taky nic neslyším....

Jednostupňová rekuperace mi nevadí - funguje tak jak má (buď tam mám "D" a auto plachtí, nebo "B" a auto hezky a intenzivně rekuperuje). už tak si s tím člověk celkem vyhraje že přepíná B/D tak si moc nedovedu představit že bych ještě ladil intenzitu rekuperace....

V tom Mistu jsem nejel, moc si podle parametrů nedovedu představit že čím by mělo oslovit - OK, tišší motor a víc místa nad hlavou.... 4x4 nepotřebuju, ale budiž, obecně to je výhoda.... ale jinak fakt nic moc nevidím, naopak vidím vyšší hmotnost, horší aerodynamiku, vyšší spotřebu v hybridním režimu.... A taky je dražší, i když základní cena je pěkná.... ovšem když to člověk trošku nakliká tak to celkem letí nahoru....

Nevím, musel bych se v tom projet.... takhle mi to přijde jako zajímavé auto když chceš SUV.... já SUV nechci a ten kombík se mi zdá tím pádem lepší....
24. 9. 2020 07:51
Re: Cenový paradox...
... já mám u RS iV problém spíš s marketingem toho auta a s tím, že to je ekologický PHEV a zároveň na to věší agresivní nárazníky a dávají tomu široké kola.... to mi prostě nedává smysl.... jako na druhou stranu jo, pokud slabší Octa PHEV bude stát jen o pár korun méně, proč nevzít RS kde dostaneš i kopec výbavy navíc....
24. 9. 2020 01:55
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
A já mám přesně 188 cm. Stačí? ;-)
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 22:26
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ne, ale ta barva u modelu bez střechy sedí :)

http://images.caradisiac.com/…ivite-372142.jpg
tohle bude ta barva...
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 21:34
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Velmi ale fakt velmi mě to mrzí = ten není můj :D

Není to tahle https://www.novinky.cz/…e-barvy-40049392 modrá?

Už si viděl https://www.auto.cz/…ni-i-bez-strechy?…
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 21:16
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Něco nepraktického = rozhodně ANO :yes: ;-)
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 20:58
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Budu muset ten SW zkusit, jak říkám, líbí se mi, pro mne je tam překážkou ten icockpit :D Jinak fajn auto... škoda, že to vzdal Citroen, už moc alternativ nezbývá, Mondeo taky vymře po meči...
Avatar - Mokrous
23. 9. 2020 20:54
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ten lift je jen designovka pro úzkou skupinu zájemců. SW je jiná káva. A mně se SW líbí i víc opticky. Kufr je luxusně obří (čísla od výrobců a jejich opakování testery jsou nonsens) stačí vzít do ruky metr. Kdo dnes nabídne "kvádr" 108x113x50? Vzadu je nad hlavou místa dost a na kolena taky. Jen nárty nejsou zn. ideál - řidič pak musí zvedat sedačku. Ale to samé je u nové trojky a dalších. A já jezdím 95% času sám a zbytek ve dvou.
Jo, ten automat od Aisinu je maličko ležérnější z místa, ale zase při běžný jízdě geniálně sametovej a nechává to HDI pracovat v ideálním režimu. Nepodtáčí to jako DSG, neduní, neklepe, otáčky lze dávkovat nohou, ve 140-150km/h se to motá okolo 2000 ot./min. Velmi relaxační jízda. A kolony atd. to už je asi všem jasný. Kde je HDI s dvojspojkou? Myslíš v Mondeu? :-) Edit :-) už to čtu výše, že je to Mondeo.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 20:49
Re: Cenový paradox...
Ja jako nechci být zlý, ale zrovna ten Outlander sice umí být docela rychlý, ale reakce v určitých klíčových situacích (v takových, kde zareaguje i spalovací motor a obyčejný hybrid) mívá někdy dost velký prodlevy.

Na druhou stranu to AWD tam funguje docela solidně, lépe, než v hybridní RAVce :yes:
Avatar - Ozzman
23. 9. 2020 20:45
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Já jezdím Mondeem,dle mého srovnání má ještě o trochu lepší podvozek a odhlučnění, ale zase je docela těžké + má slušný 4x4 pohon a i když nemá nejrychlejší převodovku, přišla mi lepší, než ta v 508, hlavně ty reakce v sportovním režimu.
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 20:42
Re: No nevím
Tos napsal dobře = je to takový nějaký (divný)
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 19:37
Re: Cenový paradox...
Takže proti VĚTŠINĚ lidí :*)
Avatar - twistedTSD
23. 9. 2020 18:39
No nevím
Soudě dle testů mi přijde, že plug-in Peugeotu je v momentě. kdy dojde baterie, bezradný. Jako by nedokázal tak dobře pracovat s rekuperací. To je docela blbý, schopnost pracovat jako full-hybrid považuji za jednu z výhod plug-in hybridu.
23. 9. 2020 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Zetti
24. 9. 2020 07:29
Re: Cenový paradox...
jsi mimo tema, precti si prvni 3-4 prispevky vlakna a budes v obraze. To jenom jeden primitiv to vzdycky stoci jinam
Avatar - miromen
23. 9. 2020 20:09
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Ty se mi snad jen zdaš. Z jednoho extremu do druheho. A věř, že se mi nějaka kontroverze a neergonomie od PSA nechce rozebirat, protože tohle tema, už je davno vyčerpane a mnohokrat probirane, ale jak vidno, stale je to pro některe na pořadu dne.
A osobně je pro mě peugeot nekoupitelny z jinych a pro mě podstatnějšich duvodu než jen nějake budiky atd, i když jejich řešeni určitě nepovažuji za šťastne a je mi uplně jedno zda figuruje v nějake tabulce na čtvrtem či jakemkoliv jinem mistě co se nějakych prodeju tyče.
Avatar - _Karel_
23. 9. 2020 18:15
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Na tom není nic divného. Pokud máš tu správnou postavu, event. ti vyhovuje "ten správný" posez, pak žádný problém mít nemusíš.
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 15:03
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Za míň než 10 zrychluje i ta základní verze s tříválcem 1.2 96kW

EDIT po 3 hodinách = ty :no: na tom asi nic nezmění :D
Avatar - Hammunasakra
23. 9. 2020 14:09
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Auto co zrychluje za 5,9 s = eště nedávno stávalo i o dost víc. Mělo teda i o dost vyšší spotřebu a provozní náklady = tohle stojí v základu půl milionu?
Avatar - _Karel_
23. 9. 2020 16:13
Re: dobry dík za 1,2 - nekup to
Bože ty seš chytrolín.....