Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
.... je to fakt zvláštní že nejlevnější PHEV auto je pořád asi Superb iV.... přitom je to auto jak kráva.... všechny tyhle malé PHEV crossovery jsou dražší, což je daň za jejich módnost, jinak si to moc nedovedu vysvětlit....
nebo je nějaké PHEV auto aktuálně levnější než ten Superb?
Jinak za mě - tyhle snahy o nadupané PHEV auta mi nedávají smysl.... PHEV je z principu těžké auto, což jakoukoliv zábavu předem eliminuje, navíc jakmile dojde baterka tak jezdíte sportovně s těžkým autem a máte spotřebu jak kráva.... má to prostě jezdit tak nějak důstojně a hlavně "zeleně" a levně, chtít po tom cokoliv jiného je blbost (viz Octa RS iV a podobné kraviny)....
nebo je nějaké PHEV auto aktuálně levnější než ten Superb?
Jinak za mě - tyhle snahy o nadupané PHEV auta mi nedávají smysl.... PHEV je z principu těžké auto, což jakoukoliv zábavu předem eliminuje, navíc jakmile dojde baterka tak jezdíte sportovně s těžkým autem a máte spotřebu jak kráva.... má to prostě jezdit tak nějak důstojně a hlavně "zeleně" a levně, chtít po tom cokoliv jiného je blbost (viz Octa RS iV a podobné kraviny)....
Normalka se s palcema neobtezuju, ale ty tvy kydy to se neda cist, tak ti taky jeden jako jezdec PHEV venuju. Osobne uz si neumim predstavit jine auto, ani fosil a ani baterkac
Ale je fakt, ze tyhle pseudo PHEV s foukanym motorem a zbytecnou prevodovkou mi taky nepritahujou vcetne nepovedenyho superba. Jediny auto kterymu bych turbo a prevodovku odpustil je Ford E😜lorer, ale tam je zase mimo cena. Jsem zvedavej na novy RAV4 PHEV
Ale je fakt, ze tyhle pseudo PHEV s foukanym motorem a zbytecnou prevodovkou mi taky nepritahujou vcetne nepovedenyho superba. Jediny auto kterymu bych turbo a prevodovku odpustil je Ford E😜lorer, ale tam je zase mimo cena. Jsem zvedavej na novy RAV4 PHEV
Nějak nechápu tvou reakci. Murphy má taky PHEV. Píše že mu jen nedává smysl dělat z nich sportovce, což ta tvoje pickla taky není. Takže kde vidíš problém?
Je spousta veci co nechapes ty a je spousta veci co nechapu ja. Ja nechapu jak si muze nekdo koupit parodii na PHEV ve ktery nekdy dojde baterka. V mem PHEV baterka nikdy nedojde, kdyz ji to nedovolim. Ja nechapu proc je moje pickla na svete nejprodavanejsi PHEV ve statisicicch kusech a u nas je to zrovna Superb. Tech nedodelku ma to auto mraky, zrovna tak jako spousta dalsich evropskych. Kdyby si tady vyrobci vzali priklad tam kde ty auta vyrabi spousty let, mohlo by to byt daleko zajimavejsi.
A proc nadupane auto? Protoze to lidi chteji. Chteji bezpecne predjet na cim dal kratsich mistetech mezi vesnicemi a pri cim dal intenzivnejsim provozu, chteji se bezpecne zaradit v pruhu, na kruhaci, na kriizovatce. jestli jsi ridic a nechapes to ze s nadupanym autem je to o rad bezpecnejsi , tak si kup kolobezku a chod s ni do parku
A proc nadupane auto? Protoze to lidi chteji. Chteji bezpecne predjet na cim dal kratsich mistetech mezi vesnicemi a pri cim dal intenzivnejsim provozu, chteji se bezpecne zaradit v pruhu, na kruhaci, na kriizovatce. jestli jsi ridic a nechapes to ze s nadupanym autem je to o rad bezpecnejsi , tak si kup kolobezku a chod s ni do parku
Aha. Takže když se Murphy diví, proč je malá 3008 o tolik dražší než Sup, jsou to kydy, protože nejlepší PHEV je tvoje Mitsu.
:yes: precizně zdůvodněné, hodné myslitele.
Ad ta technická nadřazenost tvojí pickly - pamatuju, jak jsi tu před pár měsíci nadával, že jí brutálně klesla kapacita baterie.
:yes: precizně zdůvodněné, hodné myslitele.
Ad ta technická nadřazenost tvojí pickly - pamatuju, jak jsi tu před pár měsíci nadával, že jí brutálně klesla kapacita baterie.
To lecos vysvetluje, jestli si lidi auta kupujou na vahu nebo velikost, tak je jasne proc to vypada jak vypada. Takovy Ferrari by vlastne melo byt levnejsi nez oktavka nebo dacia. Moje Mits se technicky neda srovnavat se supem, narozdil od tebe jsem jel s obojim a musim rict ze jizda supem byla horsi nez sem cekal.
Ad baterka. nenadaval jsem, s poklesem kapacity pocitam a vzdycky jsem pocital. Ted po trech letech jsem nekde na 80%. Kdyz si pamatujes A tak si vzpomen i na B. Mluvil jsem o poklesu kapacity BEV v souvislosti s mym poklesem. U mne 20% neznamena nic, zbytek dojedu na benzin ale kdyz u auta s dojezdem 250 km uberes 20%, tak to je hodne neprijemne. Ten pokles se ted uz bude zpomalovat. Furt sem nekde na 40-44 km.
Ja mam spis depku co bude pak, az budu chtit novy, Mits ma koncit a evropa vyrabi skutecne sragorky.vcetne tyhle. Tomu ty ale nerozumis. Stojis v male skupince proti nekolika statisicum lidi co vedi co maji pod zadkem.
Ad baterka. nenadaval jsem, s poklesem kapacity pocitam a vzdycky jsem pocital. Ted po trech letech jsem nekde na 80%. Kdyz si pamatujes A tak si vzpomen i na B. Mluvil jsem o poklesu kapacity BEV v souvislosti s mym poklesem. U mne 20% neznamena nic, zbytek dojedu na benzin ale kdyz u auta s dojezdem 250 km uberes 20%, tak to je hodne neprijemne. Ten pokles se ted uz bude zpomalovat. Furt sem nekde na 40-44 km.
Ja mam spis depku co bude pak, az budu chtit novy, Mits ma koncit a evropa vyrabi skutecne sragorky.vcetne tyhle. Tomu ty ale nerozumis. Stojis v male skupince proti nekolika statisicum lidi co vedi co maji pod zadkem.
Nejlepší mitsubishi ....blebleble.......nejlepší mitsubishi.....
Nestojím proti žádné skupince, nemám nic proti PHEV, jen proti oslům slepě adorujícím svoji garáž.
Nestojím proti žádné skupince, nemám nic proti PHEV, jen proti oslům slepě adorujícím svoji garáž.
No ja videl osla v diskusi o porche za 5 micu. Hlaska k cemu prachy kdyz si je clovek neuzije je na nobelovou cenu. Kdyz dojde technicky argument prijde nadavka, charakteristicke pro tvuj dialog.
Jinak pro tve info, kdyz se rekne lzice, muze byt na polivku, na boty, nebo treba zednicka. Porad je to lzice. A stejne je to s PHEV, ale o tom s tebou uz ne
Jinak pro tve info, kdyz se rekne lzice, muze byt na polivku, na boty, nebo treba zednicka. Porad je to lzice. A stejne je to s PHEV, ale o tom s tebou uz ne
20 % za 3 roky není málo. ;-\
Nemam to presne zmereny je to jen odhad. Navic mam MY2017, je mozne ze to bylo vyrobeny 2016. Je to Yuasa, mely by to byt dobre baterie, jedny z nejlepsich. Na pokles kapacity pod 70% je 8 let zaruka. ten pokles by se mel zpomalovat, nicmene to nic nemeni na tom, ze pro EV je to fatalni vec. Nema cenu se s tim u PHEV zabyvat dokud neklesne pod 50%, pak bych zvazil vymenu clanku nebo celeho setu.
https😐/youtu.be/Gf9fDbwF1K0
https😐/youtu.be/Gf9fDbwF1K0
Ja jako nechci být zlý, ale zrovna ten Outlander sice umí být docela rychlý, ale reakce v určitých klíčových situacích (v takových, kde zareaguje i spalovací motor a obyčejný hybrid) mívá někdy dost velký prodlevy.
Na druhou stranu to AWD tam funguje docela solidně, lépe, než v hybridní RAVce :yes:
Na druhou stranu to AWD tam funguje docela solidně, lépe, než v hybridní RAVce :yes:
jsi mimo tema, precti si prvni 3-4 prispevky vlakna a budes v obraze. To jenom jeden primitiv to vzdycky stoci jinam
tak moc nechápu co se rozčiluješ.... nepíšu nic proti PHEV (jak už tady zaznělo, jedno mám, že).... Jinak hejty na Superba nechápu, převodovka funguje, nevím v čem je problém.... 1.4T je na takové auto málo, na druhou stranu když vidím že Outlander má 99kW spalovák a k tomu elektromotory tak mi to taky nepřijde jako nějaká výhra, moc si nedovedu představit že by to něco předvedlo když šlápneš ve 130 na plyn.... Ostatně už to zrychlení Outlanderu na 100 za 10,5s naznačuje, že to žádné extra svezení nebude....
Sup iV je až na dynamiku ve vyšších rychlostech a měkký podvozek povedené auto.... Fakt ty hejty nechápu, to Mistu bude mít dynamiku i jízdní vlastnosti ještě horší....
Sup iV je až na dynamiku ve vyšších rychlostech a měkký podvozek povedené auto.... Fakt ty hejty nechápu, to Mistu bude mít dynamiku i jízdní vlastnosti ještě horší....
Sam pises kdyz dojde baterka, nikdy mi nedojde baterka, motor supa huci jak pilinaky pri vytaceni pri razeni, u me skoro nikdy nepoznas jestli motor bezi nebo ne. Jednostupnova rekuperace, nahon na predek. K tomu foukany maloobjemovy motor, tady si to vyrobci trochu zjednodusujou pouzitim toho co maji.
Ja ke kazdemu PHEV pristupuju jako k alternative za to co mam, navic se Sup tady prodava nasobne vic. Moje zklamani bylo vetsi nez jsem cekal. Ten tesny vnitrni prostor nepocitam.
No az toho proda skodovka statisice jako mits, tak to budu chapat jeste min, ale k tomu asi nedojde.
Ja ke kazdemu PHEV pristupuju jako k alternative za to co mam, navic se Sup tady prodava nasobne vic. Moje zklamani bylo vetsi nez jsem cekal. Ten tesny vnitrni prostor nepocitam.
No az toho proda skodovka statisice jako mits, tak to budu chapat jeste min, ale k tomu asi nedojde.
jak to myslíš že ti nikdy nedojde baterka? jako jo, i když je "vybitá" tak si vždycky nějakou rezervu nechá, ale to tak má každé PHEV ne? I ten Sup....
1.4T je při vytáčení slyšet, to je pravda a taky se mi to nelíbí, na druhou stranu to auto je prostě na plynulou jízdu, žádný sporťák (hmotnost, podvozek, prostě to auto na to nemá) takže 99% času s tím jedu v klidu a prostě taky nic neslyším....
Jednostupňová rekuperace mi nevadí - funguje tak jak má (buď tam mám "D" a auto plachtí, nebo "B" a auto hezky a intenzivně rekuperuje). už tak si s tím člověk celkem vyhraje že přepíná B/D tak si moc nedovedu představit že bych ještě ladil intenzitu rekuperace....
V tom Mistu jsem nejel, moc si podle parametrů nedovedu představit že čím by mělo oslovit - OK, tišší motor a víc místa nad hlavou.... 4x4 nepotřebuju, ale budiž, obecně to je výhoda.... ale jinak fakt nic moc nevidím, naopak vidím vyšší hmotnost, horší aerodynamiku, vyšší spotřebu v hybridním režimu.... A taky je dražší, i když základní cena je pěkná.... ovšem když to člověk trošku nakliká tak to celkem letí nahoru....
Nevím, musel bych se v tom projet.... takhle mi to přijde jako zajímavé auto když chceš SUV.... já SUV nechci a ten kombík se mi zdá tím pádem lepší....
1.4T je při vytáčení slyšet, to je pravda a taky se mi to nelíbí, na druhou stranu to auto je prostě na plynulou jízdu, žádný sporťák (hmotnost, podvozek, prostě to auto na to nemá) takže 99% času s tím jedu v klidu a prostě taky nic neslyším....
Jednostupňová rekuperace mi nevadí - funguje tak jak má (buď tam mám "D" a auto plachtí, nebo "B" a auto hezky a intenzivně rekuperuje). už tak si s tím člověk celkem vyhraje že přepíná B/D tak si moc nedovedu představit že bych ještě ladil intenzitu rekuperace....
V tom Mistu jsem nejel, moc si podle parametrů nedovedu představit že čím by mělo oslovit - OK, tišší motor a víc místa nad hlavou.... 4x4 nepotřebuju, ale budiž, obecně to je výhoda.... ale jinak fakt nic moc nevidím, naopak vidím vyšší hmotnost, horší aerodynamiku, vyšší spotřebu v hybridním režimu.... A taky je dražší, i když základní cena je pěkná.... ovšem když to člověk trošku nakliká tak to celkem letí nahoru....
Nevím, musel bych se v tom projet.... takhle mi to přijde jako zajímavé auto když chceš SUV.... já SUV nechci a ten kombík se mi zdá tím pádem lepší....
Re: Cenový paradox...
jak to myslíš že ti nikdy nedojde baterka?
Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet
1.4T je při vytáčení slyšet, to je pravda a taky se mi to nelíbí, na druhou stranu to auto je prostě na plynulou jízdu, žádný sporťák (hmotnost, podvozek, prostě to auto na to nemá) takže 99% času s tím jedu v klidu a prostě taky nic neslyším....
***To souvisi s tim prvnim, kdyz jedes hybridni rezim, auto radi, motor slysis
Jednostupňová rekuperace mi nevadí -
Vicestupnova rekuperace rizena padly se da ridit rychlost auta pri zpomalovani, dojizdeni ke krizovatce, jizde z kopce apod. bez slapnuti na brzdu, to je navykova vec, bez toho si tu jizdu vubec neumim predstavit. Outlander ma 6 stupnu
4x4 taky nepotrebuju, ale v outlanderu smysl dava. Jednak eliminuje potrebu klasicke prevodovky, druhak se s tim autem daji delat docela psi kusy, kdyz se nebojis slapnout na plyn do zatacky. Kdyz te to bude zajimat najdi si S-AWC na wiki nebou youtube.
https😐/www.youtube.com/watch?…
jak to myslíš že ti nikdy nedojde baterka?
Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet
1.4T je při vytáčení slyšet, to je pravda a taky se mi to nelíbí, na druhou stranu to auto je prostě na plynulou jízdu, žádný sporťák (hmotnost, podvozek, prostě to auto na to nemá) takže 99% času s tím jedu v klidu a prostě taky nic neslyším....
***To souvisi s tim prvnim, kdyz jedes hybridni rezim, auto radi, motor slysis
Jednostupňová rekuperace mi nevadí -
Vicestupnova rekuperace rizena padly se da ridit rychlost auta pri zpomalovani, dojizdeni ke krizovatce, jizde z kopce apod. bez slapnuti na brzdu, to je navykova vec, bez toho si tu jizdu vubec neumim predstavit. Outlander ma 6 stupnu
4x4 taky nepotrebuju, ale v outlanderu smysl dava. Jednak eliminuje potrebu klasicke prevodovky, druhak se s tim autem daji delat docela psi kusy, kdyz se nebojis slapnout na plyn do zatacky. Kdyz te to bude zajimat najdi si S-AWC na wiki nebou youtube.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Hele Zetti, myslim ze stekas na spatny strom.
"Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet"
Takhle se chovaji vsechy PHEV. Jenom je tim "dojde baterka" mysleno to, ze se uroven nabiti dostane tam, kde auto nucene zapne spalovak at uz ridic chce nebo ne.
Neznam PHEV, ktere by si neumelo dobit baterku za jizdy na urcitou uroven. Presne jak popisujes v tom "Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet". To umi vsechy PHEV bez vyjimky, myslim. Neni to vysada Mitsu.
"Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet"
Takhle se chovaji vsechy PHEV. Jenom je tim "dojde baterka" mysleno to, ze se uroven nabiti dostane tam, kde auto nucene zapne spalovak at uz ridic chce nebo ne.
Neznam PHEV, ktere by si neumelo dobit baterku za jizdy na urcitou uroven. Presne jak popisujes v tom "Nikdy nedojde kdyz to nedovolim, klidne objedu evropu a budu mit v baterce tolik energie kolik potrebuju. Auto si automaticky umi ten stav udrzet". To umi vsechy PHEV bez vyjimky, myslim. Neni to vysada Mitsu.
To určitě o to žádná = ale zvláštnost PSA je viz včera Blue Sun 19:01 (a já 20:42) vlákno "No nevím". Prostě u PSA je nastavení nějak trochu víc jinak = jinak prostě SOUHLAS
Ja jsem nenapsal, "kdyz dojde baterka" to napsal murphy kdyz uz jsme ut toho stekani😒br />
*PHEV je z principu těžké auto, což jakoukoliv zábavu předem eliminuje, navíc jakmile dojde baterka tak jezdíte sportovně s těžkým autem a máte spotřebu jak kráva.*
No to už se fakt nedá číst. Já chápu, že si chválíš svojí garáž ale tohle už je moc. Se Supem iV jsem ujel 1500km a baterie se nedostala pod 60%, nastavil jsem to tak. Vyjadřovat se o kňučení motoru ve srovnání s Outlanderem, no to fakt ne. Pak Outlander je na tom dynamicky neporovnatelně hůř. Aspoň za to jde dát vlek, ikdyž o nižší hmotnosti než za Supa. A pak už konečně nech být ty atmosférické motory, jediná cesta jak uělat pořádný PHEV je vzít co největší a co nejnafoukanější spalovací motor (ideálně benzínový V/R 6), dát k němu baterie na cca 50-70km a k tomu ideálně i silný elektromotor (tady je zatím zakopaný pes). Pak to může reálně fungovat. Jinak je to vždycky velký kompromis.
Miru vnitrniho hluku ovlivnuje zpusob jizdy. Kdyz to neumis, tak to huci. U Supa to huci furt tedy mimo el. jizdu. Ze to huci nepopira i Murphy
A co se tyce motoru pisu to v 24. 9. 2020 08:08. Vsimni si pro tebe velkyma pismenkama MALOOBJEMOVE.
Taky pisu, ze bych skousnul E😜lorera se 6V a turbem. Mam ti to dohledat? Ale 1,4 to ne diky.
A co se tyce motoru pisu to v 24. 9. 2020 08:08. Vsimni si pro tebe velkyma pismenkama MALOOBJEMOVE.
Taky pisu, ze bych skousnul E😜lorera se 6V a turbem. Mam ti to dohledat? Ale 1,4 to ne diky.
viz třeba test od Stelatha, při rychlostech kolem 130km/h je úplně jedno, jestli to jede na elektřinu nebo na benzín. Žádné otravné hučení se tedy nejedná. Krom toho je to celý blbost, třeba TMX je ve vyšších rychlostech na dálnici hlučnější bež obnobný spalovák.
Jenže zase je fajn, když dokáže auto obstojně fungovat v EV režimu a nemusí zapínat a trápit spalovací jednotku, když to není nutné. RS iV to prý bez problémů zvládá. Vem si, že slabší PHEV stojí stejně. Akorát jedou hůř.
... já mám u RS iV problém spíš s marketingem toho auta a s tím, že to je ekologický PHEV a zároveň na to věší agresivní nárazníky a dávají tomu široké kola.... to mi prostě nedává smysl.... jako na druhou stranu jo, pokud slabší Octa PHEV bude stát jen o pár korun méně, proč nevzít RS kde dostaneš i kopec výbavy navíc....
Mně naopak smysl dává. Stejný druh smyslu, jako RS TDI, což je pomalý a nudný pekáč, ale vypadá dobře a nejezdí za 10, takže se prodává. To, že nám marketing Škody cpe iV jako to jediné správné RS, má nejspíš emisní důvody.
To asi jo = evropské automobilky roky no desetiletí řešily emise přes dotovanou naftu = teď se holt honem honem přeorientovávají
u RS počítám že budu jezdit rychle, klidně v přímce, ale rychle.... u TDi to jde.... Pokud budeš konstantně a rychle na delších trasách jezdit s iV, tak budeš jezdit za 10.... na to se přece PHEV nekupuje....
Nemám s koncernovým PHEV zkušenost, ale rychle přece se 180 kW dokáže jet taky, když na to přijde. Holt si ho ale nekoupíš na konstantní a dlouhé cesty, jako TDI, ale na dojíždění do práce v elektrickém režimu a víkendové ježdění v hybridním.
... ale jo... ale přečti si tohle: https😐/www.garaz.cz/…a-rs-iv-21004762 - "Elektrická část pohonu totiž dodává svůj boost jen po omezenou dobu (10 sekund na plný plyn), pak už je to čistě na benzinovém motoru (který má jen 150 koní), takže ve skutečném světě RS iV prostě není stejně rychlé jako benzinové RS." - u běžného PHEV by mi to asi nevadilo, těch 10s na předjetí stačí.... ale u RS očekávám že ho můžu dusit pořád, ne? 😉 prostě je to takový falešný sob, tohle RS.... aspoň pro mě.... ale samozřejmě si dovedu představit že s vědomím všech omezení si ho i tak někdo koupí a bude spokojený....
Zajímalo by mě, čím se těch 10 sekund vyresetuje. Jestli pouhým uvolněním plynu, pak by to bylo snesitelné. Co se týče falešných sobů, k těm řadím i RS TDI. Už se mi stalo, že jsem musel prudce brzdit, aby mě sebevědomý majitel při předjíždění nesejmul.
to samé platí i u superbu?
neplatí, stál jsem tomu na krku i déle v kopci někde mezi 80-170km/h a jelo to pořád stejně. Ale Sup asi neumí dát takovej boost, přidává to pouze tak těch cca 50 ale spíš 40kW/h elektro.
https😐/www.idnes.cz/…421_automoto_fdv Tady čtu, že se to týká 50Nm boostu přetížením elektromotoru.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
... jo a taky Třinec vyhrál v předehrávce 11. kola extraligy v Litvínově.... to je asi tak podobně relevantní informace jako tvoje spamy o EU.....
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohužel seš úplně vedle. Násilné nucení elektrosráčů a muslimských nájezdníků jsou levičácké´zločiny, které ve vedení EU většinou prosazuje stejná progresivisticko-marxistická špína, která chce za každou cenu zničit a rozložit svobodnou západní společnost. 😒 😒 😒
Tak je pravda že zrovna náš českej zástupce ve vedení EU je za ANO = soukromou stranu eSTéBáka a KOMUNISTY = ale tak zlý jak to vidíš to zas nejni
Měli sme tam už i horší https😐/www.ahaonline.cz/…n-z-bruselu.html?… ten ani neumí anglicky (trochu je to i vidět 😁
Měli sme tam už i horší https😐/www.ahaonline.cz/…n-z-bruselu.html?… ten ani neumí anglicky (trochu je to i vidět 😁
Svobodná společnost se skvěle rozkládá sama, protože je tak svobodná, až je nespolečenská. Jsi toho nádherným důkazem.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twistedTSD
Soudě dle testů mi přijde, že plug-in Peugeotu je v momentě. kdy dojde baterie, bezradný. Jako by nedokázal tak dobře pracovat s rekuperací. To je docela blbý, schopnost pracovat jako full-hybrid považuji za jednu z výhod plug-in hybridu.
Na mě to působí jako kdyby režim full-hybridu úplně vynechali. Buď elektro nebo spalovací.
Není to pravda. Stačí shlédnout Garaz.tv kde to Rasto Chvála vysvětluje.
Rasťo chvala se dostal do bodu, že bychválí i lejno u silnice. Jak jsem ho měl rád a koukal na něj, tak je to teď bída. Hodit mu tam tuk tuk, tak ho vychválí do nebes. Už začíná být jak autosalon.
Pro PSA to platí dvojnásob. Ale jestli někde podrobně vysvětlil fungování PSA plug-inu, tak se rád podívám.
Mam skor pocit, ze nelobuje za VW group ako na ACZ a inych spolocnych weboch... ono staci ACZ, Autorevue, Svet motoru + Vaculik a nedivim sa, ze tu ma vacsina ludi pak vygumovanu hlavu.
Chvala nie je uplne kritik, skor sa uskromni, na druhej strane z jeho testov je jasne, ze dnesne auta vseobecne jazdia velmi podobne, je jedno ci korea, skoda, peugeot a podobne... nepride mi, ze by mal tak vyznamnych favoritov ako sa pretlaca na inych weboch VW grupka.
Chvala nie je uplne kritik, skor sa uskromni, na druhej strane z jeho testov je jasne, ze dnesne auta vseobecne jazdia velmi podobne, je jedno ci korea, skoda, peugeot a podobne... nepride mi, ze by mal tak vyznamnych favoritov ako sa pretlaca na inych weboch VW grupka.
lamal
😁 zase sa vydarili tabulky... tam je 2.0 MIVEC pokial mi je zname...
https😐/www.mitsubishicars.com/…0/specifications
https😐/www.mitsubishicars.com/…0/specifications
Jinak co to je za kravinu, že by mne z volantu vysoko v klasickém interiéru bolelo za krkem? 😁 Jezdím dlouhodobě Fordy, Renaulty,Škodovkami, Toyotou a nikdy se mi tohle nestalo.. to je divné, že ? A to jsem jinak vyzkoušel všechno možné i nemožné...
Za mě je to naopak naprosto super. 20 let jezdím koncern a za 1 minutu už jsem měl v 508 ideální pozici za volantem a pro mne mnohem příjemnější, než v Golfu VII, nebo Passatu B8. Mě při dlouhých jízdách teda obtěžuje mít ruce nahoře a podvědomě hledám, jak a kam bych je nacpal níž. Proto mi tohle Pežotí řešení přišlo docela fajn. A byl to jeden z mnoha důvodů, proč jsem si 508 koupil i když vnější design není něco z čeho bych padal na zadek. Asi už jsem starší, ale nenamáhá to tolik oči, není třeba tak moc přeostřovat a člověk má větší klid na jízdu.
K 508 jsem se vyjádřil níže, je to bezpochyby hodně dobré auto, ta starší byla až moc průměrná a nevýrazná, má i slušný podvozek, motory HDI pak v mainstreamu beru jako top (velmi dobrá zkušenost, byť né v Peugeotu, hlavně tedy co do spolehlivosti), ale pro mne je ideál střední třídy ještě trochu jinde, nýbrž je to moje volba a bez icockpitu 😁
Co se líbí Tobě?
Ostatní parametry už nejsou tak dobré a tam se dá asi říct, co člověk, to jiný vkus 😊
Nic co bych si nezvykl, ale u 508 mi nezkousnutelne vadila ta hrozná odezva na plyn u HDM s HDI. Abych , s nadsázkou, minutu před prejizdenim přemýšlel, jestli tam něco pojede nez auto zareaguje.
Ale tvrdit, ze kdyz je volant nahoře, bolí z toho za krkem. Co to je za blbost?
Neznám nikoho, kdo by si stěžoval an bolest krku z auta.
A záda? Ty máme každý z nás v jiném stavu, takže asi reagujeme jinak. Já teda když musím držet ruce 4, 5, 6 ... hodin zvednutý, tak mě už docela bolí od ramen, přes trapézy až po krk. Člověk už pak neví kam je narvat a rozhodně je nedrží v předepsané bezpečné poloze. Já to drobné snížení prostě naopak kvituji.
A k té reakci sport vs normal, já se s tím taky chvíli učil jezdit, ale mám zkušenosti s powershiftu, nýbrž když jedu na plny na S motor se zbytečně přetáčí, naopak když ho držím na půl plynu, reaguje to perfektně a pouští maximální výkon na kola (rozuměj né maximální otáčky motoru, což u nafty nemá smysl), navíc se chvíli "učí"... když jedeš klidně a hodíš S a šlápneš na plný, nic moc se neděje a jen to vytočí motor.. Na Drive je to pak takové vyhlazené a až na Mikesuse tam cukání při řazení skoro nikdo nepozná... byť DSG je rychlejší, to ano.
Jo, ten automat od Aisinu je maličko ležérnější z místa, ale zase při běžný jízdě geniálně sametovej a nechává to HDI pracovat v ideálním režimu. Nepodtáčí to jako DSG, neduní, neklepe, otáčky lze dávkovat nohou, ve 140-150km/h se to motá okolo 2000 ot./min. Velmi relaxační jízda. A kolony atd. to už je asi všem jasný. Kde je HDI s dvojspojkou? Myslíš v Mondeu? 😄 Edit 😄 už to čtu výše, že je to Mondeo.
C5 se koncem poslední generace prodávalo 20-30 tisíc kusů = to je katastrofa. Ironie že jako o ojetinu byl zájem násobnej = ale to ukončení výroby nezabrání
Teď nám pandemie trochu zkomplikovala posuzování, ale propad těhle aut a vzestup karosérií SUV bude asi eště pokračovat
Není to tahle https😐/www.novinky.cz/…e-barvy-40049392 modrá?
Už si viděl https😐/www.auto.cz/…ni-i-bez-strechy?…
http😐/images.caradisiac.com/…ivite-372142.jpg
tohle bude ta barva...
Každopádně jestli má ta atmosféra aspoň 3 litry a 6 válců, tak to potom chápu. 😄
Já mám radši ty turbíny... A benzínový. Jenže v případě 508 jsem se tý 1.6 tak moc bál, že jsem šel radši do "starý" dobrý litiny v dehtu. A i když ta 225hp 1.6 jede znatelně rychleji, tak to HDI jede tak nějak samozřejměji a v pohodě. Je to dáno krouťákem, jinou verzí AT8 převodovky a naladěním softu atd. a podle mě si to HDI s tím Aisinem rozumí líp, než ten benzín. A nebo jsem měl v dehtu jen lepší náladu 😁 Ale tento dojem potvrdilo už mnoho jiných lidí.
HDI je skvělá volba, já jsem rád, že mám ještě Mondeo s tímto motorem, od poloviny loňského roku však Ford nasadil své motory, tak uvidíme, jak si povede, ty poslední turbodiesly Fordu byly dost.. řekněme nespolehlivé 😁 THP jsem nikdy nejel, nedokážu posoudit, ale to taky není, nebo alespoň nebýval zrovna spolehlivý motor, že ? 😁
A osobně je pro mě peugeot nekoupitelny z jinych a pro mě podstatnějšich duvodu než jen nějake budiky atd, i když jejich řešeni určitě nepovažuji za šťastne a je mi uplně jedno zda figuruje v nějake tabulce na čtvrtem či jakemkoliv jinem mistě co se nějakych prodeju tyče.
EDIT po 3 hodinách = ty :no: na tom asi nic nezmění 😁