Cena na hraně milionu se asi dala čekat. V kontextu BMW je to dobrá cena, protože dostanete ostré BMW o 150k levněji než M135i a sranda s tím taky bude.
Zkoušel jsem v konfigurátoru ke 120i přihodit M-Sport paket + větší kola, tzn. Ti specifikace, a rozdíl je 84k. To mi přijde dobrý.
pradeda777
4
Ještě lepší by bylo, kdyby byl v nabídce s manuálem a o 50k levnější.... 😉
Freddka
0
Vsechno dobry.
Ale sel bych si koupit predchozi generaci klidne rocni 140i (zvazil bych i xdrive) a jeste bych balik usetril, takze ani spotreba trilitru ani naklady na opravy by me nemusely trapit, stale usetris a mas lepsi auto a lepsi motor (a trochu mensi kufr, coz by u tohoto auta nemelo hrat velkou roli).
PS: ale jo asi i tohle sve kupce ma. Spousta lidi chce jen hot hatch nic extremniho, pekny interier, technologie ... to vsechno dostanes. A pomaly to nebude.
webpaja
1
Už jsme to tu probírali, taky si neumím představit, že si jdu pro sportovní BMW a bude mi hrabat předními koly.
pradeda777
2
Proboha ACZ už něco udělejte s tím programem, co nesmyslně rozděluje slova..... 😒]
iudex
0
Tiež ma to rozčuľuje. Je to ako návrat k písacím strojom, kde človek musel vždy roz-
mýšľať, ako slovo rozdeliť, resp. ho dať až do ďalšieho riadku.
webpaja
1
Údajně to řeší, ale už od pátku nic.
iudex
0
Ber to tak, že si nejdeš primárne pre športové BMW, ale chceš hotheč. Doteraz si vyberal výhradne v rámci mainstreamu (GGTI, Focus ST a spol.) a zrazu Ti pribudla prémiová alternatíva. To samé osebe je konkurenčná výhoda a lákadlo. A nejak si neviem predstaviť, že by BMW jazdilo horšie než Golf.
kari.laz
0
Tak ona ta varianta byla i v případě minulé generace, jen to stále byla zadokolka.
Na druhou stranu ono to lidem dneska stejně moc meříká. Bude určitě hodně těch, co ani nebudou mít tušení která náprava je hnaná a najdou se i tací, kteří nebudou vědět, jaký motor v autě vlastně mají (myslím objem).
Když se obecně podíváš na to, kam se přsouvá vmínámí lidí. Zkoumají jestli auto prdí a můžeš si zahrát hru, když trčíš na nabíječce. Pak je tu asi sedm článků o celoročních gumách. Dneska jsou jízdní vlastnosti, motor a ovládání na druhé koleji a preference je pohodlí v SUV (asi jsou vyšichni stošedesátikilový nepohyblivý mastodonti a nebo důchodci).
Myslím, že u BMW ani nezaregistrují nějaký jiný zájem mezi touto a předchozí generací jedničky.
iudex
0
Nemyslím, že M140i bola alternatíva k bežným hothečom typu GTI, na to bola predsalen vyššie cenovo umiestnená a konkurovala RS3 či A45 AMG. Už M135i je faktický downgrade a 128ti je ešte o ligu nižšie, takže sa dostala do triedy tých bežných predokolkových hothečov. A tam proste doteraz prémia zastúpená nebola.
Preto hovorím, že 128ti mi dáva väčší zmysel ako M135i. M135i je totiž logicky porovnávaná s predchodcom M140i a tam nemôže uspieť. Kdežto lacnejšia 128ti toto bremeno porovnávania nenesie, je dostupnejšia a podľa prvých náznakov môže byť dokonca zábavnejšia ako ťažšia štvorkolka M135i.
webpaja
0
Kari, u běžných HB máš pravdu. Ale u HH předpokládám už budou klienti chtít nějakou nadstavbu a ví proč se neberou běžný model.
kari.laz
0
Nemusím ani chodit daleko. Známá si pořídila BMW 240i asi před rokem a půl. Má to čistě jako "sebeprezentaci" . To ž eto byl automat byla podmínky, neumí řadit (což nemyslím nijak zle na její osobu, to jsou její slova) a jezdí s tím stylem "vajíčka za oknem" protože z aprvé se jim nelíbí, že to celkem papá a za druhé se bojí využít potenciálu. Neuřídili by to. Proto drtivou část jízd absolvují v Renaultu Clio. Prakticky jim je jedno, co to má pod kapotou a která kola jsou hnaná.
webpaja
0
To ale asi nebude reprezentativní vzorek klasického majitele HH 😉
iudex
0
Tak ono je tu ešte jeden majiteľ šesťvalcového HH, ktorý radšej jazdí do Prahy Yarisom. 😉
Dinar
0
Je to tak, každopádně třeba pro mně, je taková cena nesmyslná v kontextu ceny 330i, která je o jen o padesát tisíc dražší, a to je bavor klasické koncepce, zadokolka, stejný motor. Ale proti gustu... 😉
iudex
1
330i je iste dobrá kúpa. Ale cenový rozdiel od 128ti tam stále je. U nás je 330i od 43300 eur, čo je tak 3600 eur viac ako očakávam cenu 128ti. A 3er nevyhnutne potrebuje M-
paket, aby vyzerala (ktorý 128ti fakticky má), to sme na 50t eurách bez príplatkov. Takže rozdiel cca.10t eur. A to je myslím primerané vyjadrenie toho odstupu triedy a dosť na to, aby niekto zvažoval menší hotheč.
Škoda len, že 128ti nemá manuál, to by zvýšilo jej atraktívnosť (najmä pre kupujúcich tejto kategórie HH) a tiež znížilo cenu (vrátane toho odstupu od 330i).
pradeda777
0
Přesně. Dost velká část zájemců a tento model by určitě "šáhla" po manuálu. Skalní "kvedlaři" proto odnesou svůj business ke konkurenci.... :-!
speedfred
0
a k akej? tam toho manuálového tiež už moc neostalo.
twistedTSD
0
Tak když se podíváš na kategorii HH, do které 128ti technikou zapadá, možnosti jsou.
speedfred
0
ale hóóódne obmedzené.
webpaja
0
Ano snažím se to tak brát, ale nejde mi to 😉
iudex
0
Tak keď chceš dvojročnú a minimálne jazdenú M140ku, oslov toho pána nad Tebou. 😉
Dany
0
Akurát neušetrí balík
pradeda777
0
Přesně. Neušetří balík, lépe řečeno ušetřil by cca 50k. Ale získal by dnes již unikát......M140i v manuálu a s M parts samosvorem......... :-!
speedfred
0
máš tam ale pár dverí naviac na môj vkus.
špéru som mal aj ja, ale že by to nejako pridalo na cene,no neviem.kupec bol ale rád. ty máš ale hodne času to predávať. 😒]
iudex
0
Cena je primeraná, ,presne medzi M135i a 120i. Keď si tú 120i dovybavíš na úroveň 128ti, tak je cena skoro rovnaká. Takže so far so good, takú cenu sme od prémie čakali.
Ale aj tak BMW u nás premeškalo príležitosť vypáliť konkurencii rybník lepšou cenou. V Británii totiž stojí bavorák ešte menej ako Golf GTI (!), a to o takmer 2000 libier: https😐/www.topgear.com/…cheaper-golf-gti Ak by taká cena bola v našich končinách, všetci by zabudli na výhrady k predokolkovému bavoráku a kupovali ho húfne a nik by si na Golf ani nespomenul.
U nás ako tradične sme poslední a cena ešte nie je, ale vychádzajúc z českej ceny a cien 120i a
M135i tipujem cenu 128ti niekde na úrovni 39600 eur. To nie je síce moc vysoko nad GGTI (36200), ale
to je skôr prestrelenou cenou GTI než extra výhodnou cenou BMW.
Dany
0
Súhlas. :yes:
ptr078
0
Tak v uk padol cely trh, tak sa predajcovia snazia zachranit co to da. Momentalne su ceny premie viac ako prijemne. Ked to budes kupovat na znackach od lokalneho dilera, tak este par tisic udetris. Osobne dufam v hard brexit chaos a poriadny pad libry, mam pripravene nejake eurace na zaujimavy kup.
pradeda777
0
Bohužel manuál už není v nabídce ani u 120i...... 😒 U GGTI a Focus ST stále možno.... :yes:
iudex
1
GTI síce bude aj s manuálom, zatiaľ na trh prišla len verzia s automatom. Aj ten Hyundai i30N po facelifte ešte nie je dostupný. A Megane RS po facelifte o manuál prišiel. Takže fakticky si dnes s manuálom kúpiš len jediný HH: Focus ST.
twistedTSD
0
Co Type-R?
iudex
0
My bad, zabudol som naň.
pradeda777
0
No vidíš, já zapomněl i na i30N...."so, it´s not so bad"....ještě tu s námi zůstali 4 malý Indiáni.... 😉
Arese
0
...ale bez manuálu je tento hot-hatch (či warm hatch?) zcela nezajímavá nabídka! 😒
Zkoušel jsem v konfigurátoru ke 120i přihodit M-Sport paket + větší kola, tzn. Ti specifikace, a rozdíl je 84k. To mi přijde dobrý.
Ale sel bych si koupit predchozi generaci klidne rocni 140i (zvazil bych i xdrive) a jeste bych balik usetril, takze ani spotreba trilitru ani naklady na opravy by me nemusely trapit, stale usetris a mas lepsi auto a lepsi motor (a trochu mensi kufr, coz by u tohoto auta nemelo hrat velkou roli).
PS: ale jo asi i tohle sve kupce ma. Spousta lidi chce jen hot hatch nic extremniho, pekny interier, technologie ... to vsechno dostanes. A pomaly to nebude.
mýšľať, ako slovo rozdeliť, resp. ho dať až do ďalšieho riadku.
Na druhou stranu ono to lidem dneska stejně moc meříká. Bude určitě hodně těch, co ani nebudou mít tušení která náprava je hnaná a najdou se i tací, kteří nebudou vědět, jaký motor v autě vlastně mají (myslím objem).
Když se obecně podíváš na to, kam se přsouvá vmínámí lidí. Zkoumají jestli auto prdí a můžeš si zahrát hru, když trčíš na nabíječce. Pak je tu asi sedm článků o celoročních gumách. Dneska jsou jízdní vlastnosti, motor a ovládání na druhé koleji a preference je pohodlí v SUV (asi jsou vyšichni stošedesátikilový nepohyblivý mastodonti a nebo důchodci).
Myslím, že u BMW ani nezaregistrují nějaký jiný zájem mezi touto a předchozí generací jedničky.
Preto hovorím, že 128ti mi dáva väčší zmysel ako M135i. M135i je totiž logicky porovnávaná s predchodcom M140i a tam nemôže uspieť. Kdežto lacnejšia 128ti toto bremeno porovnávania nenesie, je dostupnejšia a podľa prvých náznakov môže byť dokonca zábavnejšia ako ťažšia štvorkolka M135i.
paket, aby vyzerala (ktorý 128ti fakticky má), to sme na 50t eurách bez príplatkov. Takže rozdiel cca.10t eur. A to je myslím primerané vyjadrenie toho odstupu triedy a dosť na to, aby niekto zvažoval menší hotheč.
Škoda len, že 128ti nemá manuál, to by zvýšilo jej atraktívnosť (najmä pre kupujúcich tejto kategórie HH) a tiež znížilo cenu (vrátane toho odstupu od 330i).
špéru som mal aj ja, ale že by to nejako pridalo na cene,no neviem.kupec bol ale rád. ty máš ale hodne času to predávať. 😒]
Ale aj tak BMW u nás premeškalo príležitosť vypáliť konkurencii rybník lepšou cenou. V Británii totiž stojí bavorák ešte menej ako Golf GTI (!), a to o takmer 2000 libier: https😐/www.topgear.com/…cheaper-golf-gti Ak by taká cena bola v našich končinách, všetci by zabudli na výhrady k predokolkovému bavoráku a kupovali ho húfne a nik by si na Golf ani nespomenul.
U nás ako tradične sme poslední a cena ešte nie je, ale vychádzajúc z českej ceny a cien 120i a
M135i tipujem cenu 128ti niekde na úrovni 39600 eur. To nie je síce moc vysoko nad GGTI (36200), ale
to je skôr prestrelenou cenou GTI než extra výhodnou cenou BMW.