Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+ – Rozmazaný svět

Jestli mě paměť neklame, asi jsem ještě neřídil auto, k němuž by se vázalo tolik zajímavých superlativů a pozoruhodných - v tom dobrém slova smyslu - vlastností. A přitom je to "jen" hatchback nižší střední třídy.
Zpět na článek
14. 10. 2020 15:45
Re: supersport za 1,5
Jo ták, tys s tím nejel. Tak jak to víš, že manuál nechybí? :-!
Avatar - wakantanka
14. 10. 2020 14:29
Re: supersport za 1,5
s čerstvým vodičákom dostať Yaris GRMN ? 9 z 10 by to do pol roka rozsekali v lepšom prípade len so sebou vo vnútri. To asi nebude práve najlepší nápad, pokiaľ od 6 nejazdíš motokáry. :-)
14. 10. 2020 14:28
Re: supersport za 1,5
Relickovej,to je to spravne slovo pre fun zabavu s autom..aspon pre mna.Mam rad,ked sa mozes k autu chovat hulvackejsie a ono ta odmeni zato poriadnou zabavou za volantom.A k tomu patri aj ten manual,ktory by mi chybal v A 45.
Avatar - Dinar
14. 10. 2020 14:19
Tenhle motor
jsem vzal na milost, i když to je čtyřválec. Jde o to, že přidanou hodnotou víceválců ve sportovních variantách konfekce byly vždycky dva aspekty, zvuk a "tah na branku", taková ta gradace výkonu v horní třetině ot. spektra, kterou ty šesti a osmihrnky umí i přes osazení turby a čtyřválec ne.
Jenže se staly dvě věci, ta první je smutná, kvůli všem tlumivým "eko" aspektům zní dnes většina amg osmihrnků nebo i bmw M šestihrnků ve sport verzích velmi sterilně, žádný řev ze sání, žádný mechanický zvuk motoru, buď jen jalové bručení skrze klapky výfuku nebo dokonce umělé stereo. Takže zvukový argument pro víceválec už zcela neplatí, protože amg45 motor umí ta ártifišl kouzla úplně stejně a bohužel koupí v8 amg si v tomto člověk moc nepomůže.
Druhá věc je veselejší, a je jí prostý fakt, že amg stvořilo opravdu skvělý motor, jeho projev netrpí turbočtyřválcovým neduhem, tah v horní třetině otáček neuvadá, má to šťávu a charakter. Osobně bych pořád dal přednost šestiválci konkurence, ale čistě ze zvyku, moje auto prostě musí mít min. šestiválec, každopádně mercedesu za tento motor tleskám. :yes:
14. 10. 2020 13:53
Re: supersport za 1,5
Alternativu k Evu a STI by som skor videl v novom Yarise GR ako v A 45.
Vozenie v A45 je to zaujimave,ale bez vzrusenia.Snad ten pocit vzrusenia zo soferovania prinesie spat ten Yaris..uvidime..
14. 10. 2020 13:05
supersport za 1,5
Tak nakonec nezijeme v az tak spatny dobe. Muzes si za 1,5 koupit auto co ma zrychleni a jizdni vlastnosti jako kdysi meli jen supersporty. Diky za test 👍
Avatar - pradeda777
14. 10. 2020 14:50
Re: supersport za 1,5
Jasný....manuál je manuál, ale musí to být dobrý manuál....ala Honda nebo Mazda. Prý Porsche umí manuály také.... :-!
Avatar - Dinar
14. 10. 2020 14:24
Re: supersport za 1,5
Je tady CLA 45AMG, to je přesně ono, dospělé auto, které ale jezdí stejně jako to áčko. ;-)
14. 10. 2020 14:37
Re: supersport za 1,5
Netvrdim,ze tam chyba,kedze ta prevodovka je super zladena s tym motorom,ale mne by tam chybal aj tak ten manual pre moj sposob predstavy zabavy za volantom..
14. 10. 2020 14:16
Re: supersport za 1,5
Souhlas, bude to asi hoodně zajimavé svezení a vypadá skvěle zvenku i zevnitř. Dostat ho ve 22 jako druhý auto po tom, co se naučíš trochu jezdit a rozsekáš to první - určitě bych skákal 3m do vzduchu, škoda jen že já nikdy žádný auto nedostal :D V pozdějším věku už by to chtělo asi něco dospělejšího ze sekce sedanů / kupé protože pak už v tomto vypadáš dětinsky :yes: Yaris GRMN je něco úplně jinýho to se s těmito auty vůbec nedá srovnávat... :no: To je přesně to auto co můžeš dostat tak možná v 18 k autoškole, nebo ještě Fiestu a Clio atd.. Jinak sou oničem.
14. 10. 2020 13:35
Re: supersport za 1,5
Jezdil jsem s tím. Na okreskách se se supersportem nechytáš.
Poté, co umřelo EVO a WRX a FoFoRS, je tohle překvapivá alternativa.
Ovšem k dokonalosti mu chybí jediná věc - jako mnohaválcový supersport nejen skoro jede, ale i váží. A fyzika je fyzika.
Avatar - iudex
14. 10. 2020 15:46
Re: Tenhle motor
S tým zvukom bohužiaľ súhlas. Dnešné filtrom utlmené viacvalce sa zvukovo zhoršili. Už prechod z atmo na turbo mal negatívny vplyv na zvukový prejav a GPF to dokonal. Diskutovalo sa o tom hodne pri päťvalci 2,5 od Audi, aj pri R6 v M2, všetky po inštalácii GPF zvukovo upadli, proste doslova ten GPF je štupeľ do výfuku.
Bavorácka šestka B58 je parádny motor, radený medzi top 10 motorov v histórii BMW a aj s turbom má stále výborný zvuk, ale do celkového zvukového prejavu musí vypomôcť výfuk (a keď je upchatý GPF, tak aj reprákmi). Keď naštartuješ a potočíš atmo R6 N52, tak ten prejav je úplne o niečom inom, samotný motor znie ostro, mechanicky, proste iná liga.
Samozrejme to utlmenie platí aj pre R4, len s tým rozdielom, že tie ani predtým žiadny zvuk nemali, tak veľmi nebolo čo zabiť.
14. 10. 2020 15:44
Re: supersport za 1,5
Někomu chybět může. Tak nemluv za všechny.
14. 10. 2020 15:41
Re: supersport za 1,5
Přesně tak, s automatem nemůžeš dávat meziplyn viď ;-)
14. 10. 2020 14:30
Re: supersport za 1,5
Ano, to je pravda, nicméně jsem myslel ještě malinko dospělejší :D :yes: Například u MB řadu C, BMW 3/4 a pod..
14. 10. 2020 15:47
Re: supersport za 1,5
CLA je navoněná bída. Dospělý tak pro zoufalce. Však mercedes už tyhle srance pomalu utne.
14. 10. 2020 14:02
Re: supersport za 1,5
Jo v tomhle máš asi pravdu. Ten Jarin je víc relíčkovej. Škoda, že nemá silnější motor. Ale ještě jsem s ním nejel.
Já vnímal svezení v A45 docela vzrušivě - na dnešní dobu.
14. 10. 2020 14:35
Re: supersport za 1,5
Je to možný, asi máš částečně pravdu. Možná to beru víc podle sebe. Jezdil sem vždycky rychle ale přecejen s určitým respektem a opatrností,no... Jasně že nějakej zpovykanej 18 vypatlanec by to okamžitě rozsekal, ale to i Felicii. :no: Boužel v tomhle je to člověk od člověka a záleží na výchově...
14. 10. 2020 14:32
Re: supersport za 1,5
Věř mě, ten váš "MANUÁL" v tom autě určitě nechybí...Naštestí tam dali perfektní dvouspojku - nejsem si jen jistý tou suchou lázní, ale to na tom nic nemění. :yes:
16. 10. 2020 07:35
Re: supersport za 1,5
...jo, tak určitě je to přeci jen novej MB, vevnitř pěkně udělanej, z venku taky ujde, motor silnej, takže bezevšeho. On myslel spíš to, že už ta platforma prostě A / CLA a ty další deriváty prostě je od základu na***. Jistě že ve vrcholné variantě s patřičnou výbavou se to minimalizuje a je maximalizujou se ty lepší aspekty. :yes:
Avatar - Dinar
15. 10. 2020 08:47
Re: supersport za 1,5
Ale ano, já tu kdykoliv, kdy je debata o něčem vyhoněném, postaveném na podvozku kompaktu, co se prodává za cenu auta o třídu výš s klasikou koncepcí, říkám, berte to auto ze střední, motor podél, primárně zadokolka, jízdní vlastnosti jsou citelně lepší. Ale v případě CLA45amg to není tak jednoduché, osobně bych pořád sáhnul po C43amg za podobný peníz, ale jde-li někomu o chuligánský charakter, pak by musel jít do C63, ale to je cenově jinde, a právě CLA45 má k tomu brutus charakteru plnotučného C63 blíže než C43, což je výborné auto, ale míň chuligán. A o jízdní vlastnosti CLA45 se není třeba bát, mě to auto hodně překvapilo, nedá se srovnat s běžným CLA, amg to opravdu dochodilo, pokud bych četl, jak je tu někdo nespokojen s jízdním projevem CLA45 amg, protože céčko jezdí výrazně líp, pak se budu jen usmívat a myslet si něco o pozérech. Jinými slovy, přerostlá auta na podvozku kompatku obecně nebrat, CLA 45 AMG je výjimka potvrzující pravidlo. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 10. 2020 07:29
Re: Tenhle motor
a taky se sluší dodat, že to zdechne ve zlomku času oproti klasickému plnění turba...
14. 10. 2020 18:50
Re: Tenhle motor
Migu,vies ako sa tam u Vas hovori: "Za penize v Praze dum" :-!
Kazda sranda, ale nieco stoji a v tomto pripade tomu musis prisposobit motor,zakupit programovatelnu riadiacu jednotku od Motecu,alebo lacnejsiu od Ecuteku,sikovneho elektrikara a ladica "piana".Dost na vysokej urovni to ma u Vas zmaknute Mr.Komarek (Komvetracing.cz)
Potom,ale je ta jazda so zapnutym ALS uplne o niecom inom,ked to kope,striela do vyfuku a non stop to taha na plny výkon.
Avatar - wakantanka
14. 10. 2020 17:52
Re: Re: supersport za 1,5
Ale pravdepodobnosť že sa to stane vo výkonnom modernom aute je podľa mňa ďaleko väčšia, zvlášť keď to auto dostane darom.
14. 10. 2020 15:48
Re: supersport za 1,5
Áááááááááááááááááááá!!! :*)
Když se nenaskládá do auta, na co 420PS?
14. 10. 2020 15:47
Re: Tenhle motor
Zapomněl jsi ale na osmiválcový Mustang, tam je zvuk ještě pořád top! :-) :yes: :yes: :yes:
14. 10. 2020 15:45
Re: supersport za 1,5
No, ty to ani neumíš, tak neprskej.
14. 10. 2020 15:17
Re: Tenhle motor
Antilag systém, v skratke ALS, je system proti oneskoreniu nastupu tlaku turba.pouzivaju to rally auta na eliminovanie turbo lagu.
14. 10. 2020 14:50
Re: Tenhle motor
Vdaka twin-scrollu sa podarilo znizit dieru pri nizkych otackach,ale aj tak na spodku bola citi turbo diera kym sa vacsie turbo nafuklo.Zato ked sa nafuklo s plnych sil,tak bol to slusny zatah az po vrch.Proste objem a vakce nicim nenahradis a ked chces vydolovat vysoky vykon z 2.0,tak musis nieco obetovat..a tym je turbodiera na spodnych otackach..nastastie,ze existuje als,ktory tu dieru eliminuje
14. 10. 2020 18:52
Re: supersport za 1,5
...protože tam, kde je špičkovej automat s pádlama pod volantem nikdy nechybí "manuál" :D :yes:
14. 10. 2020 15:56
Re: supersport za 1,5
Já to myslel ve smyslu, že bych automat taky nechtěl, protože to je jedna z věcí co by mi chyběla, tak nepruď.
Avatar - pradeda777
14. 10. 2020 15:01
Re: supersport za 1,5
Je tady ještě dospělejší GLA 45 AMG pro ještě starší borce..... ;-)
14. 10. 2020 13:20
Dnes se již podruhé ptám
kde jsou BYkupci aby nám řekli, že CTR je lepší.
BTW podle reakce ano, mělo o půl hvězdy víc.
Vůbec fantastickej ten totální výslint vo těch japonskej kusovkách, co byly "lepší"
Avatar - Enthusiastic.driver
16. 10. 2020 12:51
Re: Tenhle motor
No, to bych právě rád věděl. Přece jen emise částic je u benzínů stále řadově nižší než u dieselů a limity pro uspěšné absolvování emisní kontroly jsou benevolentnější než homologační limity, takže mě to vede k myšlenkám, že to není až tak nerealizovatelné...

Já teď legálně prolezl emisema jen s polovinou katalyzátorů, které bych měl na autě mít :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
16. 10. 2020 12:48
Re: Dnes se již podruhé ptám
Asi nerozumím. Já tady jen reagoval na typický fostekův asiafobní slint. V článku jsou naprosto korektní informace a přijde mi podivné opomíjet to či pozastavovat se nad tím.
Japonci dělali rychlé čtyřkolky a už je v Evropě nenabízejí. To je fakt. Teď dělá suverénně nejrychlejší kompakt Mercedes a není to jen limitka. To je taky fakt.
Avatar - white label
16. 10. 2020 12:32
AMG A45 S vs M2C
Tohle auto má štěstí, že už nejde objednat M2C, vedle něj mi totiž moc nedává smysl.
Avatar - wikinko
16. 10. 2020 06:39
Re: test
jo ano to suhlas, tam nevydrzim ani pol minutu.
Avatar - Alf1k
16. 10. 2020 02:40
Re: Díky za test
Jo už jsem nad tím přemýšlel, chtěl bych to během prosince dát dohromady dřív to nezvládnu těch dojmů je hodně a furt přibejvaj zatím naštěstí vesměs pozitiva :-)
Avatar - white label
15. 10. 2020 21:56
Re: Dnes se již podruhé ptám
Ale dnes celkově taky na úkor hmotnosti...
A kde jsou ty japonské limitky (a nejen ty) dnes, taky bys do toho (jejich dnešní absence) netahal předpisy/limity?
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 10. 2020 21:47
Re: Dnes se již podruhé ptám
Ale to tam je zmíněno. Kdyby to bylo pominuto, někdo by tu vyskakoval, že A45 rozhodně nemá nejlepší zrychlení, protože už to kdysi mělo hento a tamto. A předpisy bych do toho netahal,navzdory jejich limitům máme nyní nejvýkonnější motory v historii.
15. 10. 2020 18:37
Re: supersport za 1,5
Zajímalo by mě, v čem jezdíš? CLA 45S AMG jsem vyzkoušel a to auto je v téhle třídě naprostý unikát. Zpracování interiéru je úplně jiný level a to i ve srovnání s většími Audi nebo BMW. Narozdíl od autora recenze mi v interiéru nic nevrzalo, zpracování bylo špičkové a pokud majitel požaduje nenápadnost a serióznost, lze auto konfigurovat tak, že jediným nápadným prvkem budou čtyři koncovky výfuků. V komfort módu je auto tiché a pohodlné. Neřve na kilometr, že má přes 400 koní. Mě naprosto nadchlo. Nečekal jsem, že bude až tak skvělé. Jasně, je to pořád čtyřválec, ale senzační. Za mě dostupné auto pro radost, i na denní ježdění.
Avatar - white label
15. 10. 2020 15:20
Re: turbo diera
K čemu potřebuješ zrovna u 0-100, aby to "tahalo odspodu"?
Nespletl sis to náhodou s pružným zrychlením? ;-)
15. 10. 2020 15:03
turbo diera
Ked ma taku obrovsku turbo-dieru a netaha odspodu, ako to ze ma 0-100 za 3.9s?
Avatar - Dinar
15. 10. 2020 12:01
Re: Tenhle motor
Ano, je pravda, že ten motor (ve vztahu k jeho max. výkonu) dole moc nejede, ale umí tu gradaci v horní třetině, což je jednak to, co ho odlišuje od většiny čtyřválců, jednak to, co z něj dělá správné amg.
Avatar - white label
15. 10. 2020 11:16
Re: Díky za test
Zvuk jde postupně do kopru obecně, ale pořád je tam zřetelný rozdíl mezi zvukem R5 (TTRS/RS3) a R4.
Avatar - white label
15. 10. 2020 10:50
Re: Dnes se již podruhé ptám
Byly, ale byly to limitky a hlavně v dobách úplně jiných předpisů/limitů.
15. 10. 2020 09:26
Re: Tenhle motor
Ked to pisu,tak to tam asi ma,ale ocividne v miernejsej forme,kedze ja som mal na mysli agresivny anti lag..nieco taketo..

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Dinar
15. 10. 2020 08:35
Re: supersport za 1,5
Na označení CLA coby navoněná bída, mám copyright, tak opatrně, jenže se to týká předchozí generace, tahle je podstatně lepší, ve verzi 45Amg hodně zajímavé auto. Ale to bys musel vědět a znát, nejen plácat.
Avatar - iudex
15. 10. 2020 08:28
Re: supersport za 1,5
Ja teda som odporcom základnej prémie všeobecne, ale zase tie najnovšie generácie prémiových kompaktov išli interiérovo dopredu a cítiť to aj v základe, nielen v topmodeloch. A ten Golf zase išiel interiérovo dole, takže ten v minulej generácii neexistujúci rozdiel (G7 deklasoval 1er) sa vrátil.
Avatar - iudex
15. 10. 2020 08:24
Re: Díky za test
Súhlas so všetkým, od RS3 ako etalónu zvuku až po chválu A45AMG, ale jeho nezmyselnosť v kontexte väčších hotsedanov s V6/R6.
Mimochodom nespravíš aspoň stručnú recenziu na Tvoju C43? Dosť by ma to zaujímalo.
Avatar - iudex
15. 10. 2020 08:21
Re: Tenhle motor
Tak videl som YT videá kde to borci spravili. Ale silne pochybujem, že to prejde emisnou. ;-\
Avatar - iudex
15. 10. 2020 08:20
Re: Tenhle motor
No neviem, ja som všade čítal: Turbo Petrol Engine in the New Ford Focus ST Features Anti-lag Function.
https://www.springerprofessional.de/…i-lag-f/16494438
https://driftandtuning.cz/…anti-lag-system/
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 10. 2020 07:31
Re: Tenhle motor
Jak to vlastně je s tou nekorektní věcí, ehm... vyndání toho zlého filtru? Benzín oproti dieselu emituje pevných částic řadově méně, takže by to snad i mohlo projít?
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 10. 2020 07:27
Re: Dnes se již podruhé ptám
Já ti nevím Fostku, ale docela bych tipnul, že CTR se v české kotlině prodalo víc než těch Áček... A japonské limitky prostě byly na stovce rychleji no... co tom máš dál?
Avatar - Alf1k
15. 10. 2020 05:03
Díky za test
Není to tak dávno, co jsem si říkal jestli se tohle auto vůbec v dohledné době po uvedení na trh dostane i sem, takže potěšilo. :yes:
Ten motor je nejspíš momentálně technicky na špičce ledovce všech čtyřválců, který se daj dnes pořídit a je fajn, že nezaostává auto ani jako celek a funguje brutálně. Bohužel zvuk resp. hlasitost má dnes už taky svoje normy + filtry a v tu chvíli i 5válec RS3 (předfiltrová podle mě etalon toho jak má HHatch znít) ztrácí hodně ze svého kouzla.
A45S jsem zvažoval, než jsem si do toho nějak vlezl, nebo spíš jsem se tam musel naskládat, je to maličký, pro mě trošku klaustrofobie.
Ať už vyberu jakejkoliv HHatch co se dá dnes objednat, tak co se týče čtyřválcového motoru tak všichni včetně BMW jen pozorují AMG jak i ze čtyřválce dělá klenot, samozřejmě cena je vysoká.
Ale i přes to všechno si ho nedokážu představit místo bezfiltrového šestiválce v C43 s performance výfuky. A právě jedna bába už povídala, že taková je budoucnost ;-\
14. 10. 2020 23:21
Re: test
Jsou bohužel i horší. To já zase nesnáším topspeed.sk, to se prostě nedá! :-)
14. 10. 2020 23:18
Re: A45 bez S
Ano, přesně je to slušná výška, prakticky stejná jako na nejklasičnějších volkswagnovských 17" 225/45 a to je moc dobrý. A kdyby se k tomu dal i nastavitelnej podvozek, nebyl by to snad špatnej povoz. A i ty kola (čistě za mě) nevypadaj nijak strašně na to že je to základ, mně se naopak často spíš nelíběj některý ty 19".
14. 10. 2020 23:09
Re: supersport za 1,5
Súhlas, ale zas AMG už majú aj inú kvalitu interiéru. Také Áčko v základe..to radšej Golfa. Ale to je problém všetkým prémiových kompaktov.
14. 10. 2020 23:03
Re: supersport za 1,5
Bez vzrušenia? Bež sa s tým previezť, je to bomba. :)
Bez vzrušenia bolo pre mňa M135i, ale jasné, tu sme aj cenovo už inde.
Avatar - white label
14. 10. 2020 21:44
Re: A45 bez S
245/40 má slušnou výšku (profil), skoro jako 225/45 (rozdíl jen 3,25 mm).
14. 10. 2020 21:08
A45 bez S
Ještě je tu "socka", tedy verze bez "s", kterej je v mým vážným hledáčku. Řídil jsem ale esko a i na 19" kolech 255/35 je dost dobrej, určitě pohodlnější než třeba Golf R. On taky MB používá o 5% vyšší profil a/nebo širší gumy a je to sakra znát. Verze bez "s" má 245/40 a jelikož moje zadání zní malý auto, rychlý a zároveň pohodlný (zdánlivě neslučitelný) tak je to jasná volba. Rozdíl ve výkonu zanedbatelný, kraviny typu drift mod nebo vyztužení jsou v reálu zanedbatelný nebo k ničemu. Máme u MB citelný firemní slevy, v koupi mi ale brání to, že v Brně to prakticky vůbec není kde servisovat. Kamarádi, co mají MB to v Brně neservisují, Hošek nemá dobrou pověst.
Nevýhody: je to pouťovka, plná cingrlátek, blikátek a zbytečných položek v menu a už je to auto, ve kterým se všechny bezp. asistenti nedají TRVALE vypnout tak aby po restartu nenaběhli. Ten hloupej hlasovej asistent se naštěstí nechá vypnout a aktivovat tlačítkem.
Odspodu to moc nejede, Golf R jede dole určitě víc. Testovačku jsem jel půlku normálně, druhou šnečím tempem, průměr 10.3. Servis, byť znám řčení o opici a banánech, je až nesmyslně drahý pokud servisováno u dealera.
Výhody: pohodlí a ještě jednou pohodlí, fakt mě to dostalo. Head up displej, matrixový světla, palubní kamera, skvělý řízení, na který Golf R nemá ani omylem. Rozumná cena 18" pneu pro bez "s" verzi. Je to ještě auto s tlačítkama. Červená + černý doplňky nemá chybu.
14. 10. 2020 20:30
Re: supersport za 1,5
Chcel :yes:
Ja som mienil,pocitac menil co sa mi tu v poslednej dobe stava casto,ze ma to prepisuje...
Avatar - white label
14. 10. 2020 19:48
Re: supersport za 1,5
Určitě si chtěl napsat niektoré manuály...
14. 10. 2020 19:06
Re: supersport za 1,5
Tak,tak ;-)
Aj ked niektore automaty pokial sa nemylim uz davaju automaticky medziplyny..
14. 10. 2020 19:03
Re: Tenhle motor
Nie je ale nad kombinacie hutnej V8 s doprovodom kviliaceho kompresoru..nic krajské som v zivote nepocul :*)

https://www.youtube.com/watch?…

Yaaa baby, big american balls :-[]
14. 10. 2020 18:54
Re: Tenhle motor
To pochybujem,ze to v podstate likviduje motor a turbo,zeby to dávali do serioveho auta.Videl som to max tak na Focuse RS,ale aj ten bol motoricky porobeny a mal nahodenu zavodnu riadiacu jednotku,kde sa da v programe aktivovat ALS.
14. 10. 2020 18:51
Re: Tenhle motor
Tu ti dam link ,kde to je opisane o co sa jedna... ;-)

https://autoride.sk/…uzi-tento-system
Avatar - wikinko
14. 10. 2020 16:55
Re: test
Na testy tohto trageda sa neda pozerat.
14. 10. 2020 16:38
Re: Tenhle motor
Přesně.
OPF zacpalo hubu i atmo V10ce. A nejen hubu, ale i apetit k vytáčení.
Nejvíc je to asi znát u R5 v Audi jak píšeš.
Akorát bych nesouhlasil s poslední větou - hele A45 před OPF řvalo, ječelo a střílelo, dokonce to prásknutí při přeřazení bylo až čílený...zkrátka někdy i R4 může mít zvuk.
14. 10. 2020 16:37
Re: Tenhle motor
No..prostě V8 jako Camaro nebo Challenger/Charger. Že by to rvalo koule, to se říct nedá. A netočí. Ale jasný, atmo V8 zní pořád skvěle.
To před OPF A45AMG prskala a střílela víc.
Avatar - pradeda777
14. 10. 2020 15:45
Re: Tenhle motor
Sounds good....myslím, že jsem o tom již někde četl. Používá se tam el. motor, který pomáhá roztočit turbo v nízkých otáčkách....?
14. 10. 2020 15:39
Re: Tenhle motor
a to sa dá kupiť pán vedúcí?
Avatar - pradeda777
14. 10. 2020 14:58
Re: Tenhle motor
....existuje als????? What the hell is als?????