Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 330e plug-in hybrid – Překvapení roku

V redakci se zastavilo plug-in hybridní provedení BMW řady 3 (G20). Čarovat dokáže nejen se spotřebou, ale i jízdním komfortem.
Zpět na článek
18. 10. 2020 20:54
Re: Nejlepší faleš
.... pri jezdeni po Praze je PHEV lepsi nez jakakoliv nafta i bez nabijeni.... ale snad jsou lidi normalni a ty auta nabijeji....
19. 10. 2020 07:36
vtip nebo překlep?
Testovaný vůz s výbavou 1.754.510 Kč? :D
Za tuhle cenu by si ho někdo koupil? Kdyby to aspoň byla 5ka, tak jo.. ale za 3ku bych víc než milion nedal.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 21:05
Re: Nejlepší faleš
Z toho plyne poučení, že s hybridem se nedá jezdit za 2-3l.
Já četl, že většina šoférů fasující v práci benzínová a naftová auta jezdí jako dobytci a zdaleka nedosahují spotřeb dle NEDC ani WLTP. Je to celý podvod.
18. 10. 2020 20:52
Re: Nejlepší faleš
Smir se s tim, ze PHEV funguje.... ja se Supem za prvnich 15tkm za 3,2 litru.... tech 15tkm najel za 7 mesicu.... ano, na dalnici je lepsi diesel... ale v celkove kombinaci u vetsiny uzivatelu ma PHEV smysl....
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 20:38
Re: Nejlepší faleš
uživatel Schlooper- 70 tankování, 2,21l/100
Stag - 91 tankování, 2,79l
Mooskis -90 tankování, 2,85l
Mě to přijde reálné a poměrně dlouhodobé.
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2020 07:34
Zelená politika funguje
Hybridy tu snad byly před 20ti lety, v době kdy nafta smrděla a kouřila. Na reklamě byla eko. Teď když má dvoulitrová nafta 200 koní, čistý výfuk a SCR řeší NOx je na reklamě nafta mor. Auto které jezdí kombinovaně na benzín a elektriku se počítá jenom benzín. A zelené ovce tleskají. Dokonce jde vyladit nejlíp podvozek, když to má baterky.
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:32
Re: Nejlepší faleš
No právě. 4,85 l je určitě supr. Jenže být to hybrid, tak věřím že reálná a dlouhodobě udržitelná spotřeba bude nižší.

BTW. 10 let starý 320d mají průměr reálných spotřeb 6,11 l ... Takže tolik k tomu skvělému vnucovanému tabulkovému pokroku.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 21:13
Re: Nejlepší faleš
Pokud jsou úzce specifické podmínky to, že se auto určené k nabíjení musí nabíjet, tak ano.
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:15
Nejlepší faleš
O BMW jsem stále přesvědčený. Cením si jich za to, že kdysi dávno přišli s doslova nadčasovou a neprůstřelnou filozofií Efficient Dynamics. A té se stále drží. V rámci PHEV tedy nemám pochyb o kvalitách.

Jenže pak tu máme otázku PHEV samotnou. A zde nezbývá než z testu vyzdvihnout jedno slovo - a to je FALEŠ. Faleš v podobě podvodu na pravé ekologii, kterou tato koncepce vyměnila za tabulkovou pseudoekologii diktovanou ekofašisty. Pokud by se jednalo o pravý hybrid, vůz by jezdil s excelentní spotřebou, netahal s sebou zbytečné kila baterie a nezatěžoval životní prostředí ekologickou zátěží danou bateriemi. Takto opět zvítězila koncepce, kdy vůz může fiktivně vykazovat nereálné spotřeby (dlouhodobě neudržitelné).

Pro BMW :yes: Pro PHEV :no: :no: :no: :no: :no:

PHEV = EEE = Excelovská Euro(pseudo)Ekologie. Upřímné označení je BMW 330eee :-!
18. 10. 2020 19:53
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
Pokud vím, není to biturbo ale twinscroll, takže jde spíš o reakce a průběh. U PHEV je potřeba krouťák v různém spektru otáček, aby motor byl schopen dobíjet baterie při požadavku na sportovní jízdu.
Avatar - Emel
18. 10. 2020 18:54
Plugin dobrý
Jo, plugin dobrý... už BMW vyřešilo problém a auta se můžou nabíjet :-) ?
18. 10. 2020 22:09
Re: Nejlepší faleš
Ja jezdim kolem 35-40tkm rocne a s supem iv krom jednech cca 5tis. km bez nabijeni (cca 4x za ten najezd, mel jsem celkovou spotrebu 6,5l) jsem nikdy nemel vic nez 4,4l + cca 25kc na elektrinu. Totez jsem s 200kw tsi nikdy nejel pod 10l N98+, s 140kw tdi to nikdy nebylo pod 7. Ano, ani nahodou to nejsou 2l, ale porad je to podstatne min nez klasika. Elektrina zapoctena v nocni sazbe..
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:51
Re: Nejlepší faleš
Víš proč ho koupí většina pražských majitelů...? Aby mohli stát za 0 na modré zóně... :-! To jen tak na okraj.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 20:48
Re: Nejlepší faleš
Bravo, objevil jsi ameriku. PHEV je auto určené k nabíjení. Nemá smysl, aby s ho kupoval ten, kdo nechce nebo nemůže nabíjet.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 19:41
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
Mě docela překvapuje, že na těch bídných 135kw má motor dvě turba. Smysl mi uniká.

Pro redakci: " Na konci 100 km úseku máme baterii vybitou do plna" ?
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 20:53
Re: Nejlepší faleš
Jdi na okraj = a skoč :-!
19. 10. 2020 02:44
Pokud někdo touží po hybridu....
...a koupí si dejme tomu Toyotu nebo Lexus, je to sice podivný pohled na automobilismus, ale budiž, lze to pochopit. Když si ale někdo pořídí hybridní pohon v BMW řady 3, je to pro mě nefalšovaný automobilový bizár, který mě nutí zamýšlet se nad jeho duševním zdravím.... ;-\ :-O :-( :no:
P.S. Ten dekl v LP blatníku je mimořádně ohavný! :-( A ten přístrojový štít jakbysmet. Neslibovalo už BMW před mnoha měsíci, že do nabídky virtuálních přístrojových štítů doplní i normální čtveřici kulatých ukazatelů?!! :-O :-( :-(
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:49
Co třeba servisní náklady?
Na příkladu Tesly snad i ti co mají zkratované obvody v hlavě pochopili, že elektromotor není bezporuchový a může se vysypat úplně stejně jako cokoliv jiného.

Tady máme kombinaci elektromotor + převodovka. Dost možná smrtelná kombinace... Tahle integrace dílů je možná fajn pro prvomajitele a po dobu záruky, ale poté je to prokletí :-!
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 21:01
Re: Nejlepší faleš
Podle Miles Consultancy se však většina šoférů, kteří v práci dostali plug-in hybrid přidělený jako služební vůz, ani nenamáhala vybalit dodávaný nabíjecí kabel z ochranného obalu. V autě tedy využívali zejména konvenční spalovací motor.

Takže asi tak.
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:42
Re: Nejlepší faleš
Reálné za úzce specifických podmínek. A o tom to je. O tom se bavím. Abych měl onu spotřebu, tak musím vůz používat jednoúčelově v jednom konkrétním režimu.

Mimochodem, je to jen lež tahle spotřeba, protože to je 2,21 l/100 km + ??? kWh, 2,79 l/100 km + ??? kWh, 2,85 l/100 km + ??? kWh .

Jinými slovy - i vykazované emise jsou jedna velká lež. Protože u nás 60% elektřiny = uhlí :-!
18. 10. 2020 20:24
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
Baterie vybitá do plna je pěkný blábol. :-) Už jsem to opravil, díky.

A pokud jde o 215 kW v tabulce, viz moje reakce před pár minutami. Z nějakého důvodu není tabulka v testu komplet. Už se na tom pracuje.
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 22:37
Re: Jak se vůz chová v zimě?
Dík.

A když nenastavím cíl a jedu se studeným na elektriku, tak jak vůz hřeje?
Avatar - 3_diamanty
18. 10. 2020 18:49
Re: Nojo benzín a elektřina
paci sa mi ta stredova konzola ako to ma v kabine riesene aj s tym displejom... moc pekne :yes:

PS: inak ani cenovka nie je spatna necelych 1,3 mega ( teba bez tych dalsich priplatokov ) ... ved ked zvazime ze nejaky e golf stoji kludne aj 900 litrov .. tak ... tak potom za mna radsej takyto plugin od bawa :yes:
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 22:02
Re: Nejlepší faleš
O závažné poruše svědčí tvoje neustálá pravidelná neschopnost porozumět psanému textu. Já nikde netvrdím že to nefunguje. Naopak. Tvrdím, že to funguje, ale za určitých konkrétních a úzce specifických podmínek :-!
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 22:35
Re: Nejlepší faleš
A nebyl tak trochu TDI a TSI AWD? Protože jinak nevím jak bys jezdil nad 7l ...
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 22:00
Re: Nejlepší faleš
Ne. úzce specifické = nabíjet + příměstský provoz + max 50 km.

P.S. Přesně na tohle určení si člověk nepochybně kupuje středně třídní sedan že...
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 20:29
Re: Nejlepší faleš
"vůz může fiktivně vykazovat nereálné spotřeby (dlouhodobě neudržitelné)" vůz může ledaco: https://www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
18. 10. 2020 19:22
diky za test
Pokud uz dnes novy auto, kdy je aktualni tema elektro, tak pro normalniho cloveka tahle kombinace prumernyho vykonu a elektra co pomuze. Je fajn ze tady bago upustilo od tvrdosti podvozku, a zase to jen připomnělo ze neni bmw jako bmw. Jinak souhlasim ze predchozi petka byla neohrabana, i kdyz to majitele neradi slysi. No a co se tyka ceny 1,2, tak kdyz si vezmu ze vw t-roc tu v testu byl taky za tyhle penize, tak to je to o cem se bavime. Vw prumer ve vsem, a kdyz neco funguje tak se to vyzdvihuje. Tahle trojka je rychla, pohodlna a za dobrej peníz, super!
Avatar - Blue Sun
18. 10. 2020 21:58
Re: Nejlepší faleš
Chlapče, ty máš fakt závažný problém. Když ani důkazy tě nepřesvědčí o tom, že to zkrátka funguje, a pořád si hledáš nějaký důvod k popírání, to už svědčí o závažné poruše.
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 21:05
Re: Nejlepší faleš
Ne nemá. Superb či Octavia patří mezi vozy s největšími průměrnými nájezdy u nás. Proč asi? Oni ty km netočí ve městě... :-!
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 20:58
Jak se vůz chová v zimě?
Jak se vůz chová v zimě? Preferuje elektriku? Tzn. budu i se studeným vozem jezdit na elektriku a když budu potřebovat plný výkon, tak bude spalovák dostávat těžkou sodu? Nebo si vůz nejprve ohřeje spalovací motor?? Předpokládám že a) je správně... Když tedy pojedu se studeným spalovacím motorem, budu uměle vyrábět teplo přímo z elektriky?? Nebo se na teplo musí ohřát spalovací motor??
Jestliže je dojezd na elektřinu někde kolem 60 km, bude to znamenat že v zimě to bude jen třeba 30 km?!
18. 10. 2020 19:20
Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
Cosi o 215 kW najdeme jen v přehledu cen. Ovšem technické údaje na konci uvádějí jen bídných 135 kW spalováku, a o nějakém elektromotoru v nich není ani zmínka.
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 21:07
Re: Nejlepší faleš
Reálné za úzce specifických podmínek. A o tom to je. O tom se bavím.

Tak mi tu zas nepodsouvej překroucené věty. Reagoval jsem na "snad jsou lidi normalni a ty auta nabijeji".
19. 10. 2020 06:21
Re: Pokud někdo touží po hybridu....
1) BMW neslibovalo alternativní klasickou grafiku, informovali o tom dealeři

2) Co je špatně na hybridu od BMW s pěknou dynamikou pohonu i podvozku? Jezdím do kanceláře cca 25km, pro mě naprosto využitelné a na dálky přes noc nabiju a nechám to v hybridním modu si pracovat samo.
19. 10. 2020 20:38
Provoz 330e na dálnici
V posledním videoblogu jsem udělal něco jiného, než v předchozích videích. Už jsem zkoušel jet Praha - Ostrava eko za 4,6 zkoušel jsem kapacitu baterie po třech letech a padesáti tisících kilometrech.
Vzal jsem 330e na dálnici a pozapínal, co se dalo. Klima, ze začátku výhřev sedadel, rádio atd.
Režim SPORT nebo COMFORT podle situace.
Rychlost 150 km/h tempomat kromě zúžení a snížení rychlosti.

https://youtu.be/WEMPh78ujoI

Výsledek byl takový, že cesta trvala 3 hodiny, průměrnou rychlost jsem měl 120,6 a spotřebu 6,7l
Podle diskuzí a podobně jsem čekal devět nebo deset litrů.

Dlouhodobá spotřeba po 67 tisících je 3,4.
Avatar - fOE
19. 10. 2020 09:18
Re: vtip nebo překlep?
Pises "za 3ku bych víc než milion nedal", tedy ctu "3er pro tebe jedine se ctyrvalci".
Zajimava uvaha, takhle od stolu se dobrovolne vzdat hlavni prednosti, kterou premiova stredni nabizi = benzinove a dieslove sestivalce.
18. 10. 2020 20:23
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
Zdravím,

díky za upozornění. Tabulka níže má být samozřejmě komplet včetně údajů o elektromotoru a systémovém výkonu. Proto to tak zmiňuji v textu. Bohužel nám do článku z nějakého důvodu protekla jen spalovací část. Opravíme to co nejdříve.

Hezký večer,
Standa
18. 10. 2020 20:09
Re: Plugin dobrý
Tak záleží kterou várku máš na mysli, ta minulá
https://www.bmwblog.com/…-hybrids-recall/
je asi v řešení
Ta současná.
https://driving.ca/bmw/auto-news/news/bmw-issues-global-recall-on-plug-in-hybrids-over-fire-risk-posed-when-charging
asi těžko, ta je známá od pátku.
Avatar - Dinar
19. 10. 2020 08:26
Re: plugin
Jsou to hrozný pindy, prý 320d má houpavý sterilní projev, naopak 330d je šíleně udrncaná, každé z nich má jinak chovající se řízení, hybrid je ale zázrak, prostě, no comment.
Podle mého má 3er nejlepší podvozek ve třídě, jedno v jaké motorizaci, mně se nejvíc líbí ve variantě m-paket bez adaptivu, a je jedno, jaká kola obouvá, ač nejlepší jsou 19" (v případě nějaké potentnější motorizace), protože u nich jsou zadní kola širší, každopádně na komfort nemá rozměr kol u akt. 3er prakticky vliv.
S řízením je to horší, nejde o vyvážení, ale o to, že je pomalé (převod), prostě moc otáčení, v tomto je řízení např. céčka lepší. Je to ale řešitelné volbou adaptivního řízení, tam je to ok, a o zpětnou vazbu se není třeba bát, tu nemá žádné řízení v konfekčním autě napříč značkami už min. deset let.
Avatar - 3_diamanty
18. 10. 2020 19:01
Re: Plugin dobrý
ved prave.. aj mna ta jeho cenovka vcelku prijemne prekvapila... samozrejme dalsie priplatky su brutalne a da sa tu priplacat za dalsi polmelon ale uz aj bez tych kdejakych priplatkov je to super kara tak ci tak ... navyse voci nejakemu sterilnemu a o triedu mensiemu cistemu elektru v podobnej cene je toto nadalej seriozne chlapske auto so slusnym motorom pod kapotou :yes:
18. 10. 2020 19:56
BMW PHEV
330e neznám, ale co můžu po vyzkoušení XC90 T8, 60TFSIe Q7, DS7 4, Supa iV a X5 45e říct je, že BMW má ty phev nastaveny nejlépe. Mají to opravdu dobře odladěné.
18. 10. 2020 22:05
Re: Jak se vůz chová v zimě?
nejde rict obecne, pokud mas nastaveny cil v navi ktery je dal nez je dosah elektro a navoleny rezim hybrid, tak se to hned po startu (do stovek metru) nastartuje, ohreje a ohreje interier (sup iv). Az pak to jede na elektrinu. Pokud cil nenastavis zalezi jestli mas nastaveny elektro nebo hybrid rezim. Pokud elektro tak to jede dokud to jde na elektro.
18. 10. 2020 21:45
Prémiová e-střední
.... teď jsem najezdil asi 30km s MB-C v plug-inu.... nějaké 2.0T + adekvátní elektromotor.... čísla neznám.... Naprosto příjemná jízda, nepoznatelné kdy jede na benzín a kdy na elektřinu (také díky naprostému informačnímu chaosu na přístrojovce). Oproti Superbu iV pocit dostatečného krouťáku pořád, krásných jízdních vlastností (plavné, ale nehoupe).... Vůbec se nedostavil pocit těžkopádnosti auta jako u Supa....

Prostě parádní svezení a pokud člověk denně jezdí do práce a nemá to primárně na dlouhé přelety, je to za mě ideální kára.... Akorát proti tomu Supu je to holt malé, takže já bych to mít nemohl.... :-) jinak ale při jízdě v tom autě fakt cítíš, proč si někdo připlatí za prémii.....
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 21:12
Re: Nejlepší faleš
Problém je že prokazatelně PRŮMĚRNÉ běžné podmínky (průměrný denní nájezd aut je ZNÁM) ty ten průměr nazýváš naopak "úzce specifické"

Prostě si bojovník PROTI = a místo snažit se pochopit = co se to děje proč se to děje = VYMÝŠLÍŠ důvody proč je to špatně. Když ty to chceš POSTARU jak si zvyklý
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 18:30
Nojo benzín a elektřina
Ještě lepší je 545e xDrive 400 koní = benzínový R6 + 80kW elektrických :yes:
19. 10. 2020 09:41
Re: vtip nebo překlep?
No to fakt ne, když ještě vezměš v potaz aktuální cenový nasazení, tak se klidně může stát, že vyjde 330e ve finále levnějc. A hele po 3/4 roce s Superbem iV myslím můžu říct, že to auto není špatný, ale těch chyb je opravdu už moc a pak je tu podvozek. Celý GTE u VW bylo vymyšlený a nastavený na Golfa. Větší modely měly mít místo 1,4TSI 2,0 TDI a 3,0 VR6. Ale protože VW šetřil aby měl na ID3, tak se dělaly kompromisy. Ty u BMW v téhle kategorii nejsou. Pořád si můžeš koupit 3er s takovým motorem s jakým chceš.
18. 10. 2020 22:11
Re: Nejlepší faleš
ja to mam a mam garaz... Proste se mi s tim jezdi lip nez s 200kw tsi, ktery jsem mel pred tim. Ikdyz ten podvozek a softwarovy chyby mne vadi strasne, takze tenhle je uz posledni
Avatar - _Karel_
18. 10. 2020 19:58
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
"Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW? To díky funkcí XtraBoost, která ve sportovním režimu při razantním sešlápnutí plynového pedálu na deset sekund přidá dalších 30 kW. "
19. 10. 2020 08:17
Re: Nejlepší faleš
TSI ano, naftu jsem mel od 125 pres 130 az po 140kw a ty krajni i v manualu. Rozdil byl kolem pul litru za haldex. Ty predokolky mi cas od casu i ukazly kolem 6,5, jenze dle palubaku a realne to bylo 7. Se 130kw dsg 4x4 passatem jsem jezdil porad za 8.
Hele jednoduse receno, na trase dlouhy 150km mi Sup iv jede za stejny naklady, jako TDI evo 85kw manual v oktavce 4, coz je dle meho jedna z nejuspornejsich kombinaci. Vsecko co je do toho tak je uspornejsi iv, vsecko nad pak tdi. Elektrina opet zapoctena v nocni sazbe. Ale iv je neporovnatelne dynamictejsi a taky vetsi auto. Takze mas pravdu v tom, ze za normovanou spotrebu nejezdim a ze to je dvojnasobek, ale je tomporad min nez klasika. A teda jako zenina a6 200kw tdi ma taky jezdit za 6 a dlouhodobe jezdi za 10.
19. 10. 2020 08:14
Re: Pokud někdo touží po hybridu....
Opätovne nariekaš , akoby bmw nemalo v ponuke klasiku...Ako som písal vyššie, pri súčasnom eko šialenstve mne osobne táto alternatíva pripadá voči nám motoristom spolu s hybridmi asi najmilosrdnejšia.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 20:53
Re: Co třeba servisní náklady?
To je ten problém s méně myslícimi a méně znalými = furt dokola z toho obviňují OSTATNÍ
A černej humor = snad tomu i věří :*)

No tak tohle je dávno i auto statistikami podchycené a obecně známé = poruchovost Z PRINCIPU je u elektromotoru nesrovnatelně NIŽŠÍ než u spalovacího motoru. Je to i celkem LOGICKÉ

Tím elektromotor + převodovka = dost možná smrtící kombinace = si to dozazdil :-O :D :-!
19. 10. 2020 09:34
Re: vtip nebo překlep?
Tak to není špatný z hlediska BMW :yes:
19. 10. 2020 09:30
Re: vtip nebo překlep?
Zkusil jsem konfiguraci, docela hezká kombi 330e s HK, střechou, navi prof, tažným, mpodvozkem, sportovním řízením a 360 kamerou vyjde na 1760, obdobně naloženej Passat GTE pak na 1,586....
Avatar - speedfred
19. 10. 2020 09:05
Re: vtip nebo překlep?
Podľa tvojho prirovnania by mal stáť taký Zoe asi 150tis a nie 800t
Avatar - Dinar
19. 10. 2020 08:54
Re: plugin
Já to mám naopak, rozdíl mezi nastavením řízení éčka a akt. pětky ve prospěch MB mi přijde větší (hlavně kvůli třídě, u vyšší střední mi ta "nesportovnost" lehkého MB řízení přijde logičtější), než mezi céčkem a akt. 3er kde bych řekl, že je to plichta, protože to u MB je příliš lehké a u bmw zbytečně těžké, ani jedno úplně ideál, ale jak u 3er tak u 5er to řeší adaptiv, pak je řízení ok. ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
19. 10. 2020 08:44
Re: Jak se vůz chová v zimě?
Tak nejak - situaci, kdy jsem musel pri naskoceni motoru dat plny plyn jsem za 45 tisic najetych km zazil asi dvakrat. Jinak se proste za jizdy pripoji spalovak a auto jede primarne na elektriku, nez se spalovak dost ohreje. Diky tomu, ze se vykon ze spalovaku a elektriky da davkovat prakticky v libovolnem pomeru, to neni problem.

Ale jak pise kesumb - chce to trochu rozumu. Kdyz treba vyjizdim z Prahy smer D11, tak nekde na rovince za mijenim s Prumyslovou zapnu spalovak (stisk jednoho tlacitka na palubovce), aby se trochu prohral pred tim prvnim stoupanim na D11.
19. 10. 2020 08:54
Re: Pokud někdo touží po hybridu....
Toyota bohužel nabízí jen svoji prapodivnou převodovku k hybridům, takže se spojení ZF plus elektromotor vůbec nedivím jakožto lepší volbě...
19. 10. 2020 08:28
Re: vtip nebo překlep?
Co je vtipného na tom, že novinářský kousek má extras za 450tkč. 3er se zrychlením na 100 pod 6 by jsi chtěl levněji než Octavii?
19. 10. 2020 02:45
plugin
Aaa jeeje, na auto.cz dospeli k zaveru, ze kdyz BMW, tak plugin.

Tak jestli je to tak, asi si BMW jen tak hned neporidim. Nemam doma kde nabijet.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 20:43
Re: Nejlepší faleš
Samozřejmě že to je u auta který průměrnou denní trasu může ujet JEN na elektřinu = reálné

Jedno jestli je to BMW nebo jakákoliv značka https://autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/
19. 10. 2020 06:18
nejen na autoCZ
Mrkni po netu na vsechny testy e330, kde se zkratka pise, ze jde o super nastaveni podvozku, tichosti motoru a solidniho zrychleni. To ze si my jeste pamatujeme kostitrasy e90, vzponiname na tuhost e46 uz od 320d a vsecko tohle je hezky, ale bmw potrebuje prodavat tem lidem co maji love na new car a ne pro BB (bych boys). To ze jiny trojky 320d a pod. se takhle vyladit nepovedlo mi zavání trochu špekulací, aby pri zkusebni jizde proste bago zaujalo hybridem, ale to je zas ta česká nátura hledat problém tam i kde neni. Ja uz do nafty nepujdu, silnej benzin sem mel celej zivot a nikdo nerika ze doma ti vedle tady toho auta nemuze stat neco levnyho, staryho a se silnym motorem pro zabavu
18. 10. 2020 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2020 10:56
Re: Provoz 330e na dálnici
Díky za konkrétne info. Máš aj prehľad aká je po 67 tis. km spotreba elektriny?
Avatar - iudex
20. 10. 2020 09:59
Re: vtip nebo překlep?
Skôr by som povedal "jedine s trojvalcami". Lebo už tá 320i začína na milióne, pod tým je len 318i a to je... 1,5 trojvalec. ;-)
Avatar - iudex
20. 10. 2020 09:58
Re: vtip nebo překlep?
No ale obávam sa, či súčasné nie je posledné auto s manuálom. Lebo ak človek pozerá po niečom silnejšom, povedzme 300k a viac, tak už sú pomaly všade len automaty, či už je to GTI Clubsport, alebo M340i (áno, je tu ešte manuálna M3, ale to je už trošku iná cenová).
Avatar - iudex
20. 10. 2020 09:51
Re: plugin
Tiež som bol ako Ty teoretický odporca runflatov, lebo všade sa písalo, že sú zlé a ruinujú komfort. A potom som jedny kúpil a zistil, že to (už) neplatí, subjektívne necítim rozdiel v komforte medzi letnými RFT a zimnými klasikami.
Avatar - Dinar
20. 10. 2020 07:45
Re: Provoz 330e na dálnici
To je hodně slušný, mě to v F30 gen. přišlo jako slušná varianta k 330d, podobná dynamika, podobná spotřeba, samo trochu jiný projev, ale přesto. Navíc, pokud má člověk vyšší podíl těch cukaček kolem komína, co zvládne jen na elektriku, je to velmi zajímavá verze. Mmch., jaký vidíš pokrok u 330e G20?
Avatar - Dinar
20. 10. 2020 07:41
Re: vtip nebo překlep?
Tak, tobě věřím, že bys to koupil, takových vás bude v ČSR možná deset, v Evropě pár stovek, pak dalších pár tisíc Areseů, co o tom sice furt melou, ale taková auta nekupují, takže je zřejmé, že manuál v konfekční trojce (desetisíce prodaných ročně) se bmw už dělat nevyplatí. ;-)
Avatar - Dinar
20. 10. 2020 07:37
Re: plugin
To je taková tvoje klasika, "jasný názor" bez znalosti věci.
Runflaty dostaneš v 3er až od 19tek, každopádně z hlediska komfortu nejsou dávno téma, tedy alespoň u bmw.
Ale i k runflatům si můžeš vzít rezervu, je to zhruba za devítku, takže je na výběr, runflat, obyč gumy s lepící sadou, rezerva, resp. jakákoliv kombinace.
Jinými slovy, zrovna bmw je značka, která v tomto směru ještě dává zákazníkům možnosti.
19. 10. 2020 21:57
Re: Nejlepší faleš
Obecně mi auta žerou hodně, jen co je pravda. Nemyslím si, že jezdím nějak moc agresivně, ale svižně určitě ano. Pro mě je to o tom, že jezdím naprostou většinu kilometrů na dálnici a většinu času ve městě. Reakce na plyn jsou v iV v městských rychlostech prostě podstatně lepší než u TDI nebo TSI. Na okreskách a dálnici je podstatně většim omezením špatný rozložení hmotnosti a mizernej podvozek než pohon. A pak mě teda strašně štve, že s vozejkem se to nehne ani na suchý trávě. Já za sebe to mám určitě radši než TDI. To 2,0 TSI ve verzi s DSG6 a 206kW bez filtru jsem měl rád, na R36 vzpomínám rád ještě dneska. Ale to kam koncern klesl nastavením převodovek DSG (a přitom ta v R36 byla skvělá) a utlumením motorů mě donutilo poohlédnout se jinde.
Avatar - JirkaVejrazka
19. 10. 2020 21:00
Re: Provoz 330e na dálnici
Jojo, diskuteri obecne spotrebu PHEV dost prestreluji. Ja jel o vikendu 400km po okreskach a kousku dalnice. Beznym tempem na hranici predpisu, spotreba 3,7
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2020 17:54
Re: Nejlepší faleš
Je pravda, že 140 kW TDI si vezme víc. Nicméně s načipovaným 2,0 opravdu není problém jezdit za 6,5 i s haldexem. 7l určitě věřím, ale buď těžká noha, nebo poskakování po městě.

iV do města určitě lepší. Ale jinak? NE :-[] ;-)
Avatar - iudex
19. 10. 2020 16:49
Re: vtip nebo překlep?
Jj, manuál buď základný dízel, alebo až M3. ;-\ Pritom takej 330i zadokolke by sa to úplne žiadalo.
Ale mňa osobne viac než absencia manuálu v 3er štve jeho absencia v novej 128ti. Hotheč, auto pre zábavu a výhradne automat. ;-\
19. 10. 2020 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2020 14:41
Re: vtip nebo překlep?
Jo, ale neemkovou 3er s benzínem už v toto nové generaci vůbec (ani v jediné verzi!) nenabízejí s manuálem! :-O :-( :-( :no:
19. 10. 2020 14:37
Re: plugin
Tak ono by to hlavně chtělo mít možnost to auto objednat bez debilních run-flatových gum a s pořádnou vanou na rezervu v podlaze kufru. Ale BMW v tomto smyslu prostě na své zákazníky ostudně kašle! :-( :no:
19. 10. 2020 09:11
Re: plugin
Mě se řízení 5er líbí o něco víc než 3er. MB C je sice lehčí, ale nechybí mu vyvážení. To mám rád ;-)
Avatar - iudex
20. 10. 2020 09:53
Re: nejen na autoCZ
Keď už nie si schopný používať tlačidlo reagovať, aspoň napíš na začiatku, na koho reaguješ. Dosť to pomôže prehľadnosti diskusie. ;-)
19. 10. 2020 08:41
Re: plugin
Těm podvozkům nerozumím. Ať s M340i nebo 320d jsem na M-kovém podvozku ocenil hlavně komfort spolu s pevností. Taková ta příjemná kombinace obojího s tím, že když jsem u 40i tlačil, tak mi přišlo, že by tam mohl být ještě jeden tvrdší režim na kvalitní silnice.
Řízení je nejen pomalejší, ale pořád mi tam chybí vyváženost při různém zatočení, jakou má MB. Je to škoda, sice se pomalu zlepšují, ale kdysi to bylo nejlepší řízení z D3. Teď mu na MB něco chybí. Jen u 5er vs E mi to přišlo spíš jako plichta. Oba před facelifty. ;-)
19. 10. 2020 08:24
Re: Jak se vůz chová v zimě?
ne, jakmile nastavis natvrdo ev rezim, tak to jede na elektrinu pokud je to mozne. Kdyz hodne mrzne tak se to stejne nastartuje. Jakmile to uz nastartuje, tak to necha bezet klidne i na krizovatce dokud se to nezahreje a nepromaze (x5 dela totez). Ale sup ma z nejakyho duvodu i klasicky benzinovy webasto, takze se ohrejva hodne rychle. Je to snad jedinej phev kterej ma krok nezavislyho elektro topeni i bufik. Ale pokud se ptas na to, jestli kdyz projedes celou baterku pouze na elektro a pak das plnej plyn, tak se to i pres vyssi otacky snazi jet hodne na elektrinu. Tedy pri zahratym motoru, stejnym zarazenym rychlostnim stupni, stejne zmacklym plynu a stejny rychlosti to tam da jinej pomer benzinu a elektriny nez za studena. Pokud ale das podlahu, tak si motor zazije svoje. Ja to delam tak, ze jedu centrem na elektrinu a jeste pred dalnici to necham ohrat. Ale je to fakt rychly, ten moturek je mrnavej a s tim bufikem je to hned
19. 10. 2020 08:09
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
no to je chyba, ale v technicaku se vsadim bude pouze 135kw
18. 10. 2020 19:54
Re: Proč je tedy v tabulce maximální výkon soustavy 215 kW?
V TP se uvádí výkon, který je auto schopno poskytovat nějakou poměrně dost dlouhou dobu (tuším něco jako desítky minut). Pokud vím, tak třeba 370kW TMX měla v TP taky něco jako polovinu.
19. 10. 2020 00:51
nahon
Chapu to dobre ze, je to zadokolka? Da se to koupit i v xDrivu?
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 20:44
Re: Nejlepší faleš
Zhruba přesně OBRÁCENĚ = za mimořádných podmínek VYJÍMEČNÝCH od průměrného denního nájezdu km = tak TAM to bude jinak. Tam to bude běžný hybrid
19. 10. 2020 08:04
Re: Nejlepší faleš
Strielaš mimo, nejdem tvrdiť, Že klientela na takýto hybrid nie je špecifická, ale zrovna ja som na takéto auto adept. Denne ráno 30 km mesto, poobede detto, k tomu do mesiaca cca 3 x 500 km iných ciest. Spolu 2500-3000. Ak si mám vybrať cestu do pekla, tak plugin hybrid, ako tento testovaný kúsok, alebo superb iv mne osobne pripadajú ako najmilostivejšia alternatíva.Vzhľadom k môjmu aktuálnemu používaniu by som mal spotrebu v rozmedzí 2-3 litrov skvapalnených dinosaurov na 100 km a k tomu tú elektriku.
Avatar - caliban
19. 10. 2020 02:10
Re: CO TO TADY VSICHNI PLACATE !!! VCETNE REDAKTORA !!!
Tuten turecko-bavorský samohyb doporučuje 5 z 5ti velbloudů. Alláhu Akbar!
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2020 20:42
Re: Nejlepší faleš
Ty asi nechápeš z principu rozdíl = mezi hybridem a plug-inem?

320d na starou dobrou DOTOVANOU naftu? S bonusem kterej je eště drsnější = že na barel ropy dojedeš dál na benzín, než naftu? Tolik k pokroku = a kritikům kteří neznají ani základní principy

Ale KRITIZUJÍ :-)