Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dodge Challenger R/T Scat Pack 50th Anniversary Edition – Když benzin teče a emoce stříkají

Dodge Challenger slaví padesátiny. První kus výroční edice dorazil do Česka a dokonale si nás omotal kolem prstu. Rajcuje nás víc drzá vizáž, hulvátský řev, brutalita osmiválce Hemi, nebo lákavá cena? Nejspíš všechno dohromady.
Zpět na článek
20. 12. 2020 18:52
Re: ano ale
I s malým kašpárkem dá se zahráti hezké divadlo ;-)
V6 zvuk a zátah V8 nenabízí, ale i tak je to krásné svezení.
Než nám Greta & seberou radost ze života, upínám se k cíli sehnat si R/T a GT AWD přenechám milované manželce.
Hýčkejme si ty krásky.
20. 12. 2020 18:46
Re: Až nebudou takovýhle auta...
Máte pravdu, hýčkejme si je. Na rozdíl od hybridů nabíjejí naše životní baterky.
8. 11. 2020 09:00
Re: Spotřeba
Mám v něm manuál, nebo automat? Pokud je to tak, to je to lepší, než jsem si myslel. :-) :yes:
Avatar - trapid
8. 11. 2020 01:49
reklama na třetí
"Vážená" redakce. To jako fakt?
Pustím si video a po přetrpení 2 reklam si konečně mohu přehrát to originální a výhradně pro čtenáře auto.cz vytvořené a česky mluvené REKLAMNÍ video k článku, který curwasportiva výše (zcela oprávněně) nazval reklamním.
:no: :no: :no:
Avatar - Beefcake
7. 11. 2020 20:27
Re: ty si picus ty scat pack
Rofl. Mohol by si to trochu (y?) este rozviest ? Ale rozmyslaj pomaly, aby ti pri tom nepraskla zilka.
Avatar - kari.laz
6. 11. 2020 16:55
Re: Scat pack ?
Nebo něco co má v papírech napsáno CVT :D
Avatar - white label
5. 11. 2020 17:08
Re: ty si picus ty scat pack
To není o zeměpisné délce, ale o tom, co má kdo v hlavě...
P.S. Někteří se tu zase podepisují hned v úvodu/nadpisu, místo na závěr příspěvku/reakce.
5. 11. 2020 08:09
ty si picus ty scat pack
Chapes ze jsi na webu o autech? Napsat komentar pod muscle car, s kterym nemas zkusenosti, a zaobirat se myslenkou, ze co ma napsano a kdo takovej jsi to koupi? Vy tam na vychode nemate internety aby si nas prestal obohacovat tady na zapade?
Avatar - Barrichello
4. 11. 2020 21:17
Re: Spotřeba
50 ha sleva už tě nevytrhne. Já byl tedka po 4 letech u OMV tankovat benzín a to jen proto, že sem dostal zadarmo poukázky za 1500 Kč.

Jinak by mě tam nikdo neviděl, poslední prémiová čerpačka kde sem jinak byl za svoje byla Benzina letos 3x LPG a loni benzín a nafta.

Vono to totiž za těch 25,50 jede stejně jako za 28,50 :-)
Avatar - curwasportiva
4. 11. 2020 18:45
Re: Reklamni sdeleni
To ze je opet v textu nekolukrat zmineno jmeno prodejny? Ma to byt test auta ne reklama na jeho prodejce... Navic tech par odstavcu ma k testu opravdu daleko. Za to jsme se dozvedeli, ze silna zadokolka na mokru klouze...
Avatar - Beefcake
4. 11. 2020 18:36
Scat pack ?
Kto si kupi hocico s takymto menom je blazon.
Avatar - Emel
4. 11. 2020 11:33
Re: Spotřeba
Tak mnozí zase na těch čerpačkách neplatí "stojanovou" cenu...
Avatar - Barrichello
3. 11. 2020 21:10
Re: Spotřeba
prča je, že za těch 16 jezdil po Praze i V6 jako Cadillac CTS.

Já nemam důvod si spotřeby vymejšlet.

S naftovým XF sem jezdil špičku Praha + podíl asi 30% středočeský okresky za 9,6-10,2 dle toho jak byl provoz a jestli jela klima.

Proto říkám, že na to LPG jezdím s tím HEMI za prachy jako s V6 naftou stejný velikosti (aspon přibližně stejný velikosti).
Zejména když vezmu, že tu naftu lidi tankujou u prémiových čerpaček, kde ještě stojí o 3 kč víc :)
3. 11. 2020 19:50
Re: Spotřeba
Tak tohoto si od tebe cením :yes:
Avatar - Barrichello
3. 11. 2020 16:59
Re: Spotřeba
Hmm, já měl 7,7 nejméně s 2,7 V6, ale to byla kára s 1500 kg a z roku 2001. S 300C 5,7 V8 to na dálnici pod 9,7 nešlo a to sem jel po rovince 100-110..... Jakmile přišlo stoupání, lezlo to minimálně na 10,1....

V Praze to pod 16 nejezdí v běžných hodinách (7:00-19:00).
Naopak v kolonách v pohodě 18-24 :-)
Avatar - ZdenalGT
3. 11. 2020 14:00
Re: Spotřeba
Byl to usek spíše z Valle a bylo to kolem osmé večer. Co se připletlo do cesty to jsme předjeli jako vlak, jeden za druhým. Doufal jsem že to jsou místní a vědí co dělají. Dálnice znám jak ze severovýchodu kolem New Yorku, PA, MD dále Floridy, Západ i střed USA. Ta rychlost myšlena pochopitelně na volné dálnici.
3. 11. 2020 13:46
Re: Spotřeba
Tahoe/Suburban jsou skvělé auta, oproti nim jsou Evropská SUV jako dětské hračky. Kolem 10L není problém při vypínání 4 válců. BTW nebyl to motor 5.3L? Motory 5.4 se dělaly v 70. letech.
3. 11. 2020 13:41
Re: Spotřeba
No já mám za poslední roky v USA projeto přes 400.000 km. To co popisuješ je možná tak běžná rychlost na dálnici z LA do Las Vegas, jinak Amíci jezdí pomaleji ( i díky nižším limitům), samosebou se najdou hovada. Z Williamsu do GC je pěkně blbá cesta a většinou před tebou jede pomalý RV a moc prostoru k předjíždění není. Pokud jsi chytl takto rychlé kolegy, tak to jsi měl štěstí.
3. 11. 2020 13:36
Re: Spotřeba
tak asi kecá PP, V8 mi po rovině bere 8-9 nebo mám verzi hybrid :-) Policajt mě vychytal při 150 km/h naštěstí byl pohodář a říkal "toto je Oregon, jako prase si jezdi v Californii". Limity jsou v USA nižší, i když platí nepsané pravidlo, že policie toleruje 10 mil "nad"
Avatar - ZdenalGT
3. 11. 2020 13:12
Re: Spotřeba
Po USA mám najeto více jak 25 000km. Běžná dálníční rychlost je 125-130 km/h a kolikrát tě při ní předjíždí kamion, pokud se potřebuje rozjet do kopce. Nic vyjimečného. Jednou jsem spěchal z Texasu do Grand Canyonu a poslední asi 50km úsek jsem se chytnul asi tak 5 aut jelo se pořád těch 160-170km/h, silnice taková lepší okrska.
Avatar - Barrichello
3. 11. 2020 12:07
Re: Spotřeba
V USA je skoro všude limit 120 a pod pojmem "stavěla mě policie" si představuju že si jel 132.....protože kdyby si jel 180, okamžitě si skončil v jailu s hooooooodně moc tučnou pokutou.
Tolik asi realita.

Po rovinách když se to nehoní jede V6 za 8-9 a V8 tak kolem 10. Cokoliv niž už je utopie nebo kecá PP
3. 11. 2020 11:34
Re: Spotřeba
JJ, tak to je prostě zázrak. Kdyby jsi nespěchal, mohlo tam být i pod 6l/100km. Moc super :yes:
Avatar - ZdenalGT
3. 11. 2020 11:32
Re: Spotřeba
V americe jsem měl na Chevrolet Suburban V8 5,4 spotřebu po 5500km do 10L. Na průměrných 12L vylezla až po jízdách po LA v kolonách kde nebyl problém mít průměr 25l. https://www.vehiclehistory.com/…odland-green_9v5
Avatar - ZdenalGT
3. 11. 2020 11:09
Re: Spotřeba
Nechápu proč by to někdo dělal. Mám Mustang GT 2018, za 2,5 roku průměrná spotřeba 11,2l po 46 000km. Na spotřebu rozhodně nejezdím. Na Audi A6 V6TDI jsem jezdil za necelých 10l. Stejné trasy, jen Mustanga občas vytáhnu do ALP. S Audi by mně to nenapadlo.
3. 11. 2020 10:23
Re: Spotřeba
Pokud máš za 6 dní razit přes 4000km a k tomu strávit nějaký čas v divočině, tak prostě spěcháš a v autě chceš strávit co nejméně času. Spotřebu pod 11L mám u HEMI. Takže se budu opakovat, doporučuji nejdříve vyzkoušet.
3. 11. 2020 09:56
Re: Tak tohle ano...
z těch muscle cars se mi líbí asi nejvíc, Mustang je designově až za ním...
3. 11. 2020 09:40
Re: Tak tohle ano...
Jasný, určitě má něco do sebe, není to můj šálek kávy, ale už jen kvůli té strojovně musí být na wish listu každého, kdo má rád auta aspoň na projetí ;-)
3. 11. 2020 09:29
Re: Spotřeba
Je otázka, co si představuješ pod slovy "To jsem to nijak nešetřil a několikrát mě stavili policajti za rychlost". Rychlost přes 30mph?

Spritmonitor (a to tam ještě dal někdo spotřebu pod 1l/100km) je průměr u V6 10,92 u 17-ti aut. Věřím, že se s tím dá jet i pod 8, ale ne, že to nešetříš.
Avatar - _Karel_
3. 11. 2020 08:19
Re: Reklamni sdeleni
Co tě k této sofistikované úvaze vede?
3. 11. 2020 07:54
Re: Spotřeba
Nemám potřebu si cokoliv vymýšlet. Až v tom najedeš několik tisíc km, tak se sem vrať a napiš vlastní zkušenost.
Nedalo mi to a našel jsem fotku spotřeby: https://www.flickr.com/gp/190886436@N02/E3cpmf
3. 11. 2020 07:05
Tak tohle ano...
...není to moje krevní skupina, ale zkusit ho bych velmi rád. Vlastně se mi ani nelíbí, nicméně je to pěkná strojovna a zábava bez přemlouvání. ;-) :yes:
3. 11. 2020 06:58
Re: Spotřeba
7 litrů dynamicky Charger s V6? Tak to jo ;-)
3. 11. 2020 01:02
Re: Spotřeba
Zajímalo by mě, jestli má někdo vyzkoušenou aplikaci LPG do 5.0 V8 v Mustangu. :-)
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 23:04
Re: ano ale
V6 je na pohodu, ale nemá to ten zvuk a zátah, to je nutné akceptovat.
Avatar - curwasportiva
2. 11. 2020 22:50
Reklamni sdeleni
Mila redakce, chtel bych jen upozornit, ze jste nedopatrenim, tento clanek zaradili do kategorie “test” namisto do kategorie “reklama”....
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 22:22
Re: Spotřeba
Jde tam dát toroid místo rezervy, pokud nechcete omezení v kufru. Já tam mam válec 80L, neb mě to neva, na to co tam vozím mi zbytek kufru stačí
2. 11. 2020 22:16
Re: Spotřeba
Kdybych dal do Chargeru LPG tak přijdu o kufr. Raději dám víc za PHM a ušetřím na opravách "turba, vstřiků, DPF aj," LPG mi dává smysl u Pick-up.
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 22:11
Re: Parádní kára
Tyhle auta ale nejsou konkurencí Supry natož Porsche.

tohle je kategorie sama pro sebe, btw letos v USA je Challenger neprodávanější, Mustang je až druhý.
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 22:09
Re: Spotřeba
Kdo řeší spotřebu nebo jezdí hodně město tak LPG.
Pak to vyjde jako kdybys jezdil dieslovou V6
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 22:07
Re: Poctivá klasika
Manuál se k tomu moc nehodí.....Tohle není Corvette.
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 22:06
Re: ano ale
Neboj se vlka nic. Jde s tím jezdit i na sněhu, pár zim a to ještě býval sníh jsem s RWD už absovoval, třeba 2011-14 s 300C a Jaguarem a všude sem dojel. A tom mam schované krásné fotky jak bylo na zahradě 20 cm sněhu nebo jak sem jel jen traktorem protaženou cesou mezi novými baráky a na konci sem zapadl.
Tak sem vyndal z auta koberečky, hodil je pod kola tradá, už se jelo dál :-)
2. 11. 2020 21:18
Re: ano ale
tu V6 je treba poradne rozmyslet. Bezny scenar je ze koupis V6 protoze ti to staci. No a pak zjistis ze stejne chces V8.
2. 11. 2020 20:46
Spotřeba
Měl jsem na týden v US půjčeného Chargera s V6 a jel na trip ze San Francisca nahoru do Montany do Glacier NP. Po návratu byla dlouhodobá spotřeba pod 7 litrů. To jsem to nijak nešetřil a několikrát mě stavili policajti za rychlost :-[] Auto pohodlné, prostorné oproti koncernu mnohem lépe vybavené už od základní výbavy. Aktuálně mám v ČR Chargera, ale už s HEMI 5.7 a na dálnici si to při 130 bere kolem 8 litrů a vypíná 4 válce. Jak tomu ovšem člověk zatopí pod kotlem, tak to žere i děcka kolem cesty :-! Ten zvuk prostě za to stojí :*)
Avatar - Emel
2. 11. 2020 20:39
Re: Parádní kára
Asi bych dal přednost té Supře nebo dospořil na GTS.
Velký motor asi jo, no ale v dnešní době už jsem ochoten za něj považovat i tu 3.6. Otázka je, jestli to s tou váhou bude na takové to domácí žvýkání, nebo i něco víc... ale pořád je to za cenu BRZ s 2.0... a pokud by s tím měl člověk jezdit na kochačku, tak by těch 300k stačit mohlo.
Avatar - white label
2. 11. 2020 18:29
Re: Poctivá klasika
Souhlas, u Mustangu bych se klonil k manuálu spíš, tím víc pokud by to byla víkendovka, ale tady s V8 a na daily jasně automat.
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2020 18:26
krasa
krasne auto.... a snad by sa s tym dalo jazdit aj denno denne na bezne pouzivanie... dizajn dokonaly... rovnako aj vyzarujuca charizma z tohto auta je velmi .. velmi silna .... samozrejme ciel tohto auta je iny ako povedzme v pripade porsche ci ferrari.. ale prave tato cesta akou sa vydal mustang ci challenger mi je podstatne blizsia :yes:
Avatar - white label
2. 11. 2020 18:24
Re: Parádní kára
Tak co se samotné ceny týče, tam to zase naopak s V6 dává logicky smysl spíš, ale jako celek už to taky není tak lákavé, na takovém autě by měl být velký i (a hlavně) motor, nemyslíš?
Nemyslel jsem přímo na srovnání s P......e, to je hodně jinde nejen charakterem, ale i cenou.
Za 2 mega bys u Porsche dostal maximálně tak Cayman S s "polovičním" plochým B4.
Ale i tak, čemu bys dal přednost?
Ale za 2,3 mio už máš GTS s atmo B6 4.0.
Původně mě napadla spíš Supra.
Avatar - Dzakobo
2. 11. 2020 18:06
Re: Poctivá klasika
Při denním používání, a tedy jízdě většinou na pohodu, by mě tuhá spojka brzy začala sštvát, navíc když tenhle automat je fakt supr. U Mustangu by mi vadilo příliš převodů - 10.
Avatar - Dzakobo
2. 11. 2020 18:03
Re: ano ale
Jj, taky jsem uvažoval, jestli časem zkusit koupit a používat Challengera jako daily, varianty bych měl dvě: 5.7HEMI a v zimě dotížit kufr nebo 3.6 AWD - zajímavá varianta pro méně movitého petrolheada, který opravdu musí mít jen jedno auto na vše.
Avatar - Emel
2. 11. 2020 17:55
Re: Parádní kára
Je mi to jasné... začíná to na Por a končí na sche :-) . Vidím to stejně... i když si občas říkám, že mě to hledání limitů víc stresuje než baví... a možná je to právě krok tímhle směrem, uvidíme.

Tak pořád je tam V6 300k s manuálem a RWD, za milion... a co dneska koupíš za milion?
Avatar - white label
2. 11. 2020 17:50
Re: Parádní kára
Já přece nepíšu, že to je vada, píšu jen čemu bych dal osobně přednost.¨
Jenže bez velké V8 mi ta "vlastnost" dává ještě menší smysl. ;-)
Avatar - Emel
2. 11. 2020 17:33
Re: Parádní kára
Tak pseudosportovní není v tomhle případě vada, ale vlastnost...
Docela mě zaujala ta základní varianta 3.6 300k za mega...
Avatar - white label
2. 11. 2020 17:23
Re: Parádní kára
Jo, ten příměr k HD docela sedí, toho bych si taky nevybral. :-)
A hlavně za ty prachy to nemusí být až tak "pseudosportovní" auto
2. 11. 2020 17:08
Re: Poctivá klasika
Co? No přece 6st. manuál. Ale ten je v tomto americkém skvostu taky k mání, neníliž pravda? :-) :yes:
2. 11. 2020 17:06
Re: Až nebudou takovýhle auta...
A hlavně je ochraňujme před zelenými euromarxisty!!! :-O
2. 11. 2020 17:06
Re: Tohle auto je moje nejoblíbenější ze
Tak Challenger je jistě super, ale já bych stejně dal přednost současné generaci Mustangu. Je prostě dokonalá! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
2. 11. 2020 17:05
Re: Parádní kára
Si piš! :D :yes: :yes: :yes:
2. 11. 2020 17:01
Re: ano ale
doufam, ze mas pravdu. Mam challengera V6 jako daily car a ceka me s nim prvni zima, takze sem zvedavy jak mi to pujde. Navic planuju uprgrade na V8 :-!
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 15:10
Poctivá klasika
design co nestárne s odkazem na muscle cars 60-70. let, poctivý plnotučný osmiválec a skvělá převodovka ZF. Co víc si přát :yes:

Jedině snad kupujte, dokud to nezakážou vyrábět a prodávat.
Avatar - Barrichello
2. 11. 2020 15:03
Re: ano ale
Jezdím Chargerem přes rok, tj jezdím s tím i v zimě (ono v podmínkách čr žádná zima není, kdybych to letos v Lednu nevytáhl do Nový Paky a Krkonoš, sníh to nevidělo). Takže se s tím fungovat dá normálně.

Samozřejmě když je mokro a budeš z každýho kruháče odjíždět s plynem na podlaze, hrabe to a jede bokem. Bud to musíš akcepotovat, nebo přizpůsobit jízdu charakteru a povaze vozovky.

BTW to není muscle carem, BMW 650i dělalo to samý. Takže je to o koncepci, výkonu a kroutáku, ne že to je muscle car a amerika.
Avatar - Emel
2. 11. 2020 14:15
Re: Parádní kára
Jo, já vím že to není sporťák, ale přece jen... 2,1t a přes 5m?
No dobře, už mlčím... určitě to bude mít svoje kouzlo, jako ho má ten Harley...
2. 11. 2020 14:08
ano ale
Všechno je hezký, jenže když más vysolit dva míče, tak už se drbeš na palici jestli Dodge a nebo něco co neni jen na efekt. Kdo nikdy neměl muscle car jako celoroční auto nepochopí a nasolí palec dolu. Plesk!
2. 11. 2020 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2020 13:30
Tohle auto je moje nejoblíbenější ze
současných Muscle Car. I když je (jako ta ostatní) z mého pohldu na sportovní auta nefumkční.
Ale jak napsal kari.laz. O to tu nejde. Je to kategorie, kde jde o něco jiného. jako HD nesrovnáváš s Firebladem.
Ale chci napsat zajímavost, kterou ještě žádnej českej motoristickej novinář myslím neuvedl.
A to, že je to ve své prapodstatě W210ka masařka.
Nj...koukal jsem na Redeye. Ten je šílenej.
Avatar - SKAY
2. 11. 2020 13:09
Re: Parádní kára
co má skoro obsah pístu jak správný motor z Bruselu :D
Krasavec :yes:
Avatar - kari.laz
2. 11. 2020 12:56
Parádní kára
Žádný závoďák, ale to ani být nemá. Prostě pořádká kára s pořádným motorem a víc na tom není co hledat, ale ani k tomu dodat :yes:
Jen škoda, že to nebylo v manuálu, když se nabízí.