Malá hranatá Kia se dostala přes oceán až do evropského vývojového centra v Rüsselsheimu. Evropské testování naznačuje, že model, prezentovaný nejprve jen v USA, bude určen i pro Evropu.
Ještě znovu sem dám odkaz na conceptcars, kde je o Soulu celkem podrobné povídání, dost fotek a dole tabulka s rozměry: [odkaz] . Produkční verze se liší především změnou z dvoukřídlých dveří bez B sloupku na klasické a se sloupkem, ať žije tt (torzní tuhost). Délka myslím zůstane bez větší změny, čili těsně nad 4 metry, rozvor je proti cee'du kratší (2550) - platforma tudíž může vycházet i z nově připravované generace Ria. Interiér kombinuje metrosexuální hračku s praktickým univerzálem na výlety za paintballem (vzadu dvojitá podlaha, úložná schránka na mokrá bagančata a obarvené hadry ve víku zadních dveří atd.) První studie vznikla dříve než Ingenlathův Yeti, ale evidentně všichni kluci chodili na Royal College of Arts ke stejnému kantorovi :-)). Kia správně zachytila před několika lety vítr a příští rok už nejspíš pošle Soul na trh, právě včas, když je vlna zájmu o malé crossovery na jasném vzestupu. Pro běžné spotřebitele bohatě postačí agilní 1,4 benzin a přední náhon, takže bude schopný odlákávat i klienty Fordu Fusion a nabídnout hodně dobrou cenu. Pro Žilinu ideální doplnění programu, na evropském trhu podařeně načatém cee'dem. Ještě se pomodlit za slušné naladění podvozku bez tlučení a nervozity zadku a raději německy než italsky nastavený posilovač a můžeme se dočkat i zábavy.
hm, cena na urovni cedniku, a vyssia stavba a variabilita? Znie to dobre - dufam, ze radakcia bude mat pravdu...
ak ano - rozhodne y to stalo za vyskusanie. :yes::yes::yes:
..."A" stĺpik na spôsob Swiftu alebo Fabie len ešte výraznejšie hranatý príliš sympaticky nevyzerá... Uvidíme, ako to vyznie v kontexte s celým autom...