Jdi do hajzlu, s tebou se nehodlám bavit. Mám Tě dávno na hate listu, ale koukám, že musím být přihlášený, abych tě neviděl. Jen tu plevelíš každou diskusi.
Necharakterizuje to spíš NEmyšlení a NAmyšlení některých diskutérů?
Motor co se dával jen do pár aut skončil = a nevyplatilo se ho inovovat. To co dospělí lidé s volebním pravém jsou schopni předvést = je smutný
Prostě výjímka byla Euro 4 to bylo před 15ti lety a jako obvykle byly motory který to plní rokY dopředu = a NENÍ problém tam dát nějakej současnější motor
Je to normální běžná motorová evoluce = to fakt nevíš že tak to vždy bylo? Dokonce i ve velmi zaostalym socialistickym bloku. Prostě ten článek jde napsat normálně https://www.autorevue.cz/…-odchazi-stylove a NEBO úmyslně bulvárně a populisticky = PRO lidi jako si ty
To že není problém tam dát jiný modernější motůrek než historický V2 60kW to chápeš? Ale výrobce se rozhodl že ne = no tak ne. Ten motor se dával jen sem = prostě skončil. To je EKONOMICKÉ rozhodnutí = kdyby mu vycházelo že jo = tak to udělá. HYSTERIE co někteří fanatici furt dokola předvádí je fakt.. hele nejsi ty ženská https://www.idnes.cz/…51_xman-styl_fro:-!
Ještě že nevíš že ten historický 2takt bude nahrazen elektromotorem :-!
Ten kotel bys si stejně museli koupit, protože marxistické vlády zakazují topení starými, v Praze už to nejde topit starými kotly na tuhá paliva, jinde to přijde, ted Praha zakázala vjezd busů a nákladáků starších než rok 2014 do centra + další oblasti, má to platit 2022 nebo kdy.
Sem zvědav kde na to budou brát firmy peníze, tady když se dálá nějaká oprava, najímaj se na to firmy a soukromníci na subododávky a to jsou Pragy V3S (dneska sem zrovna jednu viděl na Jarově), Tatry 815, Liazky, staré Mercedesy, Avie atd.
docela zajímavé je, že o se týče bydlení, nikomu nevadila zelená dotace, spousta lidí si dala solární panely, koupila lepší kotel atd.
že spoustě lidí nevadí, že někdo hlídá, jaký éčka se dávají do jídla, jestli se nemelou chcíplý kusy do salámu atd.
a přitom princip je víceméně pořád stejný...