Elektromobilita
Anonym
14
A díky němu sto let lodě, lokomotivy a náklaďáky užívají dodnes pro ně nenahraditelnou technologii a pomáhají budovat společnost, která pak plodí blbá hovada jako jsi ty.
Přejít do diskuze
která si mohou dovolit brutálně dotovat elektromobily, protože na to mají.
Jejich bohatství je totiž z VÝVOZU ROPY!
Jejich bohatství je totiž z VÝVOZU ROPY!
Po relativne kratke dobe pouzivani ID3 musim rict, ze jako treba 3. auto (a jen do mesta) to neni uplne od veci. Proste demokraticky Golf co jezdi na elektriku s celkem slusnym dojezdem a zazemim automobilky, ktera tady uz nejaky patek je a vetsinu energie misto marketingu venuje produkci.
JInak samozrejme elektrifikace v Norsku a Holandsku je k pobliti - jediny duvod proc si to uzivatele kupuji je neexistence zdaneni, nebo respektive priserny dane na ostatni auta. A to ze NL kvuli tomu snizi rychlost na dalnici pres den na 100km/h, aby ten papirovy dojezd mohl odpovidat i realnemu ... ble.
JInak samozrejme elektrifikace v Norsku a Holandsku je k pobliti - jediny duvod proc si to uzivatele kupuji je neexistence zdaneni, nebo respektive priserny dane na ostatni auta. A to ze NL kvuli tomu snizi rychlost na dalnici pres den na 100km/h, aby ten papirovy dojezd mohl odpovidat i realnemu ... ble.
Neděsí tě ty hrozný jízdní vlastnosti? Já tu váhu cítil pořád během těch pár jízd.
Ale tohle asi jsou obecně auta pro lidi, co tohle nevnímají/neřeší.
Ale tohle asi jsou obecně auta pro lidi, co tohle nevnímají/neřeší.
Dalo se to čekat a s nástupem dalších evropských automobilek do EV mohou začít přemýšlet komu prodají to zplundrované pole u Berlína.
Chápu, že otázka "jak souvisí výkyvy v zásobování s ročním poklesem prodejů o 75%" je hloupá. Mohl bys díky ní vypadat jako imbecil. Takže se omlouvám.
Pokud bys tady slíbil, že si nekoupíš žádnou elektroplečku, určitě bys u většiny diskutérů získal sympatie. Ale takhle? Naprosto nezajímavá informace. 😒]
55% norského e😜ortu tvoří ropa a zemní plyn, Norsko je největším e😜ortérem těchto surovin v západní Evropě. Poznámka o pokrytectví není v tomto smyslu vůbec mimo mísu.
Tak to si přečti ten článek o Tesle, co najela milion nebo kolik mil, ale s třemi bateriemi a čtyřmi motory. Nebo o problémech Leafu s degradováním baterie. Nebo o výrobní kvalitě Tesly Model Y.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To máš pravdu.
ID3 je prostě taky ...zlý.
Ale třeba hraje roli i pověst Tesly a jejímu přístupui k reklamacím a tak.
Nemůžeš to brát jakože compact vs sedan.
Vevnitř je ID3 velkej, to zas jo. A sedan není v Evropě zas takový plus.
Snažím se diskutovat normálně.
ID3 je prostě taky ...zlý.
Ale třeba hraje roli i pověst Tesly a jejímu přístupui k reklamacím a tak.
Nemůžeš to brát jakože compact vs sedan.
Vevnitř je ID3 velkej, to zas jo. A sedan není v Evropě zas takový plus.
Snažím se diskutovat normálně.
To jezdí do Norska zásilka jednou ročně? Loni 14tks, letos 3,2tks
Co takhle si vytáhnout hlavu ze zadku?
Co takhle si vytáhnout hlavu ze zadku?
Hlavne ten ev Toyota by som rad videl..
Toyota nedokázala vyvinúť ani poriadny diesel a k ev majú ešte hodne ďaleko.
A Nissan? Ev bez chladené baterky, bez tepelneho čerpadlá a s baterkou, ktorá je kapit po100000 km?
Vidím, že sa vyznas
Toyota nedokázala vyvinúť ani poriadny diesel a k ev majú ešte hodne ďaleko.
A Nissan? Ev bez chladené baterky, bez tepelneho čerpadlá a s baterkou, ktorá je kapit po100000 km?
Vidím, že sa vyznas
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Něco k věci by nebylo? Tesle roste konkurence a je možné, že ty neuvěřitelné kvalitativní úlety evropští zákazníci tolerovat nebudou.
Jóóó víra hory přenáší
... hloupých investorů jer dostatek
tak panáčci modlit se a modlit se ... Bůh je velký, bůh je Elon
... hloupých investorů jer dostatek
tak panáčci modlit se a modlit se ... Bůh je velký, bůh je Elon
Tak nad elektroplečkama tady tradičně slintáš hlavně ty (a teda ještě pár dalších elektropomatenců, abych ti nekřivdil). 😒]
Presne. Drazsi, mensi, pomalejsi s horsim dojezdem.
Ale samozrejme ze lepsi. 😁
Bo sou z Nemecka.
Ale samozrejme ze lepsi. 😁
Bo sou z Nemecka.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
U nás stojí na parkovišti 3 Tesly a všechny mají rozdílné pasování dílů, oken a lišt ☹️. Software super, auto na první pohled nic moc za ty peníze speciálně s dlouhým dojezdem. A platit 700 dolarů za každoroční upgrade je také dost.
Svezl jsem se v Tesle jen jednou. Řídil jsem Nissan Leaf a Kia Niro electric. Niro se mi zdá nejlepší. Co se týče pocitu z jízdy.
Svezl jsem se v Tesle jen jednou. Řídil jsem Nissan Leaf a Kia Niro electric. Niro se mi zdá nejlepší. Co se týče pocitu z jízdy.
Pokud ti roste konkurence, nemůže růst tvoje dominance na trhu. Tak to nefunguje, je mi líto. A problémy s kvalitou má Tesla po celou dobu své existence. Je to unavující.
Ja nemluvim o testu, ale o trhu. O tom je ostatně článek.
A ano, kdyBYCH si musel koupit nějaký další BEV a měl mna výběr mezi ID3 a M3, beru VW: Protože v Tesle bych se cítil jako pitcha.
A ano, kdyBYCH si musel koupit nějaký další BEV a měl mna výběr mezi ID3 a M3, beru VW: Protože v Tesle bych se cítil jako pitcha.
Vetsinu energie venuje VW produkci misto marketingu.
😁 😁 😁
To me pobavilo. Marketing je klicovy obor dnesnich automobilek...
To muze napsat jen clovek, co o tom oboru prilis nevi.
https😐/www.forbes.com/…ital-ad-dollars/
😁 😁 😁
To me pobavilo. Marketing je klicovy obor dnesnich automobilek...
To muze napsat jen clovek, co o tom oboru prilis nevi.
https😐/www.forbes.com/…ital-ad-dollars/
No kdyz vidim, jak id.3 v testu auto motor und sport smaznul Teslu Model 3...
Model 3 je o tridu vetsi, dynamictejsi s vetsim dojezdem atd. a hlavne Tesla v testu byla LEVNEJSI nez id.3.
No vyhral id.3, ze pry tolik neskace na nerovnostech.
😁 😁 😁
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…o-tesla-model-3/
Alespon, ze ted ty lzi propagujou elektro.
PS Jako slaba stranka Tesly byla jmenovana komplikovana procedura startovani za pouziti karty. Ale normalni ridic (majitel) pouziva telefon a nestara se o NIC....
Model 3 je o tridu vetsi, dynamictejsi s vetsim dojezdem atd. a hlavne Tesla v testu byla LEVNEJSI nez id.3.
No vyhral id.3, ze pry tolik neskace na nerovnostech.
😁 😁 😁
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…o-tesla-model-3/
Alespon, ze ted ty lzi propagujou elektro.
PS Jako slaba stranka Tesly byla jmenovana komplikovana procedura startovani za pouziti karty. Ale normalni ridic (majitel) pouziva telefon a nestara se o NIC....
Jasně, věnuje se produkci namísto marketingu. Das Auto, emisní podvody. Co tam máš dál?, bavíš mě. Ještě by stálo za vysvětlení, co je na tom verglu demokratického? Můžes si odhlasovat barvičku sedáteček?
Ono je to totiž mnohem horší. Tesla nemá problém s kvalitou. Tesla má ten problém ve své filozofii - a to je mnohem mnohem horší!
Tesla by totiž nepochybně dokázala udělat mnohem lepší a kvalitnější vozy. Jenže Tesla prostě není automobilkou. Tesla je technologickou a SW firmou, které pro svůj software omylem dodává i vozy. Nezáleží jí na kvalitě auta. Neřeší to a nepovažuje to za důležité.
Paradoxně podobný přístup jako měla svého času Lada, Kamaz, Ural... 😒]
Tesla by totiž nepochybně dokázala udělat mnohem lepší a kvalitnější vozy. Jenže Tesla prostě není automobilkou. Tesla je technologickou a SW firmou, které pro svůj software omylem dodává i vozy. Nezáleží jí na kvalitě auta. Neřeší to a nepovažuje to za důležité.
Paradoxně podobný přístup jako měla svého času Lada, Kamaz, Ural... 😒]
Iba tak strateny a nevzdelany diskuter ako ty moze stale bluznit o prodelavani spolocnosti ktora 5 kvartalov po sebe vykazuje zisk v case kedy mnoho ostatnych automobiliek vykazuje stratu 😁
Ja viem ze je ich ulohou pisat Clickbait nadpisy a clanky 😊 ale nie je im trapne stale zmykat ten isty stary znamy fakt ze Tesla posiela kazdych par mesiacov US produkciu do ineho regionu a teda vykyvy predajov sposobuju dodavky a nie zaujem zakaznikov?
Ropa dělá asi 20 % Norského HDP. Takže asi tak.
Proč nepíšeš o zisku z těžkého průmyslu s ele z vodních elektráren?
Proč nepíšeš o zisku z těžkého průmyslu s ele z vodních elektráren?
Norsko ročně z ropy a plyn dostane 300 miliard Norských korun. Je největší vývozce ropy v Evropě.
V lednu otevřeli novou těžební plošinu. Doma chtějí mít vše v cajku, ale dále budou vyvážet ropu a plyn.
Průmysl je zastoupen 40%, ale více jak půlka je ropný a plyn průmysl. Největší část HDP zajišťuje domácí spotřeba a služby.
Peníze za ropu jsou nižší kvůli soustavně se propadající ceně ropy.
Jsou to pokrytci a ještě mají kvetoucí obchod s dětmi to mluví za vše.
V lednu otevřeli novou těžební plošinu. Doma chtějí mít vše v cajku, ale dále budou vyvážet ropu a plyn.
Průmysl je zastoupen 40%, ale více jak půlka je ropný a plyn průmysl. Největší část HDP zajišťuje domácí spotřeba a služby.
Peníze za ropu jsou nižší kvůli soustavně se propadající ceně ropy.
Jsou to pokrytci a ještě mají kvetoucí obchod s dětmi to mluví za vše.
Jasně se začíná ukazovat, že Tesla prostě auta dělat auta nikdy neuměla a stále ani neumí 😒] 😒] 😒]
Ale abych každému soudil stejně - co je na Tesle špičkové, je na id.3 zoufalé. A co je na Tesle zoufalé, je na id.3 špičkové. I kdyby se spojilo to nejlepší z obou, tak tu stále máme ekobullshit jako výsledek politického ekoteroristického EV projektu.
Dieselu čest :yes:
Ale abych každému soudil stejně - co je na Tesle špičkové, je na id.3 zoufalé. A co je na Tesle zoufalé, je na id.3 špičkové. I kdyby se spojilo to nejlepší z obou, tak tu stále máme ekobullshit jako výsledek politického ekoteroristického EV projektu.
Dieselu čest :yes:
Kompakt (za VYSSI cenu) prevalcoval nizsi stredni tridu.
Co to tady zase předvádíš za lži??? Jaký kompakt??
Co to tady zase předvádíš za lži??? Jaký kompakt??
Demokraticky ve smyslu - nikoho nenastve, nikoho zasadne nepotesi .... proste je - neco jako Golf.
Kdyz si za hodne podobny penize nekdo koupi Teslu 3 tak zavistivi cesi zacinaj vykukovat, ale u tohohle ? proste folskwagen. To samy jak s Golfem.
Kdyz si za hodne podobny penize nekdo koupi Teslu 3 tak zavistivi cesi zacinaj vykukovat, ale u tohohle ? proste folskwagen. To samy jak s Golfem.
Jako neni to na zavodeni a prislo mi to proste prijemne civilni.
A presne jak pises - tohle je proste spotrebic stejne jako mixer, vysavac a podobne - nula emoce.
A vlastne prvni den si rikas jak je paradni to zrychleni, ale treba konkretne u tohohle tomu dojde dech relativne rychle a ve vyssi rychlosti uz to takova parada neni, takze od dne 2 uz jezdis normalne.
No a jak to ma baterky/teziste v podlaze, tak to i hezky sedi.
Normalne nad tim premyslim .... ze bych konecne nasel duvod pro ten wallbox v garazi
A presne jak pises - tohle je proste spotrebic stejne jako mixer, vysavac a podobne - nula emoce.
A vlastne prvni den si rikas jak je paradni to zrychleni, ale treba konkretne u tohohle tomu dojde dech relativne rychle a ve vyssi rychlosti uz to takova parada neni, takze od dne 2 uz jezdis normalne.
No a jak to ma baterky/teziste v podlaze, tak to i hezky sedi.
Normalne nad tim premyslim .... ze bych konecne nasel duvod pro ten wallbox v garazi
Nemas - natura nase a sousedovic je od zakladu jina.
Dane jsou jasny, protoze tydle neumetele to rozje@@li radne.
Kdyz ministryne finance prohalsi ze ji nejde o penize ale o lidi, tak to by sis zabalil kufr a odstehoval se 😒
Dane jsou jasny, protoze tydle neumetele to rozje@@li radne.
Kdyz ministryne finance prohalsi ze ji nejde o penize ale o lidi, tak to by sis zabalil kufr a odstehoval se 😒
Jo jo, z té ropy, bez které bys tu nemohl ani zvracet ty své vidlácké blitky. Z té ropy, bez které bys ani neměl po čem jezdit. Neměl bys ani židli, na které sedíš, nebo ledničku, ve které se ti chladí pivo na další vypití tvé prázdné palice.
Bez ropy by naše civilizace nebyla taková jakou ji známe. A rozhodně to není kvůli tomu, že ji pálíme v autech.
Že Norsko využívá zisky z kvalitní suroviny na dotaci vlastní ekologie? To není zločin.
Bez ropy by naše civilizace nebyla taková jakou ji známe. A rozhodně to není kvůli tomu, že ji pálíme v autech.
Že Norsko využívá zisky z kvalitní suroviny na dotaci vlastní ekologie? To není zločin.
Tuhle o krachu uz jsem dlouho neslysel..
Prani otcem.. hloupeho prispevku.
😁 😁 😁
https😐/fortune.com/…ic-vehicles-evs/
Prani otcem.. hloupeho prispevku.
😁 😁 😁
https😐/fortune.com/…ic-vehicles-evs/
No zrovna milion mil se 4 motory = to nedá leckterý V8 od evropský prémie :-!
Jo 3ka je dobrá možnost https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu :yes:
Jo 3ka je dobrá možnost https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu :yes:
Ty rozmyslas zadkom, davas neskutocne hlupe otazky a preto nepovazujem za zmysluplne reagovat na teba 😁 Pekny den.
To rekni tem majitelum, kdyz se k nim Tesla otocila zady a nechtela jim auto opravit. Urcite je to zahreje, ze maji nejlepsi pokrocile zaveseni kol.
Byl to jen příklad pro ilustraci toho pokrytectví, každopádně pacifismus je neslučitelný s lidskou podstatou, proto je utopistický. Jedno, jestli se zbraněmi nebo bez nich.
Ten clanek je z nejakeho humoristickeho magazinu ? Vzdyt tam proboha neni nic revolucniho, jen roboti, co jsou i v jinych automobilkach. Mimochodem ucil se u nejlepsich - Toyota a i kdyz se snazil zvysit podil robotu, logicky se to nepodarilo, coz ho vsichni varovali.
Proc je tak velka potreba delat z Tesla automobilky neco skveleho a uzasneho, kdyz je to jen mala automobilka zijici pouze z dotaci a eko vykupneho ?
Proc je tak velka potreba delat z Tesla automobilky neco skveleho a uzasneho, kdyz je to jen mala automobilka zijici pouze z dotaci a eko vykupneho ?
O HDP píšeš ty, já ani slovo. Reaguju na nahoře zmíněné pokrytectví, Norsko je e😜ortní země a pokud většinu jejího vývozu tvoří ropa a plyn, pak jejich vlastní energetická politika založená primárně na tom, že je bez těchto komodit, nutně působí pokrytecky. Je to jako kdyby stát vyvážel do světa hlavně tanky a kulomety a jako hlavní politický směr ve své zemi tlačil pacifismus.
Nikde opak nepíšou. Já napsal zpracování.
Materiály jsou bohužel i u id.3 bída. Ale materiály nejsou zpracování.
Materiály jsou bohužel i u id.3 bída. Ale materiály nejsou zpracování.
Zpracování.
Prostornost.
Jízdní vlastnosti.
Odladění mechaniky auta (odhlučnění, vibrace, tlumení...).
Prostornost.
Jízdní vlastnosti.
Odladění mechaniky auta (odhlučnění, vibrace, tlumení...).
tvůj mozek taky pracuje na plné obrátky. Rozdíl je v tom, že VW evidentně má aspoň nějaký výsledek :-!
Inu, řekli jsi "podle sebe..." Ty tady neustále tituluješ lidi jako neomarxisty, takže... To ti nevyšlo, co, šášo?
Ano, hlupy to investor ktory kazdy den zaraba na prudko rastucich akciach Tesly 😁 Na teba "pro hlupaka kazdy hloupy" sedi uplne dokonale 😊
Nejde o % e😜ortu ale peníze a to je pod 20%.hdp.
Proč se nebavís o tom jak jejich oze umožňuje funkci těžkého průmyslu?
Proč se nebavís o tom jak jejich oze umožňuje funkci těžkého průmyslu?
E😜ort není tvorba HDP = ropa dělá asi 12% tolik k pokrytectví https😐/www.e15.cz/…polovinu-1334657
I kdyz odhlidneme od Tesly, tak mela jednozacne vyhrat (pred id.3) Kia.
Vetsi, luxusnejsi, s vetsi baterkou a nizsi spotrebou.
Nejak nevidim, v cem je ten id.3 lepsi nez Kia, snad mozna krome jizdnich vlastnosti...
Ja jsem cekal, ze id.3 bude konkurovat cenou.
Takto si to muze koupit jen... Nemec. 😄
Vetsi, luxusnejsi, s vetsi baterkou a nizsi spotrebou.
Nejak nevidim, v cem je ten id.3 lepsi nez Kia, snad mozna krome jizdnich vlastnosti...
Ja jsem cekal, ze id.3 bude konkurovat cenou.
Takto si to muze koupit jen... Nemec. 😄
Souhlasím se vším, akorát bych řekl, že Toyota má společnou s VW jenom velikost. A to už taky pomalu končí.
Takto to bylo vzdy.
U AMS obzvlast.
Ale tohle uz je trochu moc.
Kompakt (za VYSSI cenu) prevalcoval nizsi stredni tridu. 😲 😲 😲
A spotrebu Tesly radeji ani neuvedli v tabulce.. Proc asi?
U AMS obzvlast.
Ale tohle uz je trochu moc.
Kompakt (za VYSSI cenu) prevalcoval nizsi stredni tridu. 😲 😲 😲
A spotrebu Tesly radeji ani neuvedli v tabulce.. Proc asi?
Jenze oni EV auta i za tech 10 let budou neco stat a to neco bude stale hodne. A dale nemam rad, kdyz mi nekdo neco vnucuje a jeste me presvedcuje jak je to skvely a uzasny jako Horst Fuchs - jeste chybi : dve za cenu jedne. Spousta majitelu spalovaku neodmitaji Ev auta, ale nevidi na nich nic, proc by si je meli koupit a v te chvili jsou pro EV fandy jak cerveny hadr na byka. Plus argumenty EV fandu jsou spise k smichu nez k obdivu.
S tou diskusí je to fakt těžký. 😄 Ještě musím dodat, že mě nekonečně irituje Hammuna tím neustálým opakováním dotací u nafty. V životě jsem naftu neměl, ale kvůli těmhle příspěvkům mám skoro chuť si nějakou just koupit... To se prostě nedá, číst znova a znova to samý, už asi posté. Nikdy jsem nechtěl používat hatelist, ale tohle je prostě fyzicky nepříjemné...
Co to je moderni energetika ? Zatim co slychavam od odborniku, ze poptavka po elektrine bude stoupat, cena take bude stoupat a na vyvoz muzeme rovnou zapomenout.
Takze budoucnost je v bateriich a lokalnich zdrojich (FV panely a vetrniky). A v zime kdy panely jsou na okrasu a nefouka, bude ty skvele smart baterie nabijet co ? Mimochodem ty baterie rostou kde ? Jo oni se musi nejdrive vyrobit, ale to urcite umime bez niceni zivotniho prostredi, nebo ne ?
Takze budoucnost je v bateriich a lokalnich zdrojich (FV panely a vetrniky). A v zime kdy panely jsou na okrasu a nefouka, bude ty skvele smart baterie nabijet co ? Mimochodem ty baterie rostou kde ? Jo oni se musi nejdrive vyrobit, ale to urcite umime bez niceni zivotniho prostredi, nebo ne ?
😁 To nemozes mysliet vazne, porovnava sa tu Tesla - ktora nema prakticky jedinu platenu reklamu ako jedina automobilka a VW ktore ma jednu z najnakladnejsich marketingovych kampani medzi vsetkymi automobilkami, Das Auto, Clean Diesel a teraz ID, ktorymi len prekryva skandaly 😊
Trochu menej zavadzania prospeje tejto diskusii 😉
Trochu menej zavadzania prospeje tejto diskusii 😉
Ano, definitivne nevies ani po nemecky ani po anglicky 😁
AMS: VW ID.3 So teuer kann der kompakte E-VW werden!
Tesla is Today’s Biggest Electric Vehicle Manufacturer in the World.
😁
AMS: VW ID.3 So teuer kann der kompakte E-VW werden!
Tesla is Today’s Biggest Electric Vehicle Manufacturer in the World.
😁
Pleties si pocet konkurentov (konkurencia) s poctom predanych kusov (podiel/dominancia na trhu). Ked cela 1.st seria ID.3 ma iba 30k kusov, predavaju ich niekolko mesiacov a este par mesiacov budu a Tesla preda taky isty pocet kusov kazdy mesiac uz par rokov, potom ti vyjde dominacia na trhu aj pri stale rastucom pocte konkurentov. Takto funguje matematika. Unavujuce je skor nevedomost ludi o zlepseniach kvality ked za rok dosahuje aj faktor 4 a mnohi diskuteri tu omielaju dookola dizajnove chyby ktore boli odstranene v maji 2019. Toto je unavujuce.
Aj ked bezne ICE auta horia 11x castejsie ako Tesly, stale citas len o nich.. tato neobjektivita je tiez unavna..
Aj ked bezne ICE auta horia 11x castejsie ako Tesly, stale citas len o nich.. tato neobjektivita je tiez unavna..
https😐/www.autobild.de/…ht-16963101.html
Es ist so weit: Der VW ID.3 kann ab sofort bestellt werden. Ein guter Anlass, noch mal eine Probefahrt im kompakten 😉 E-Auto zu unternehmen!
Es ist so weit: Der VW ID.3 kann ab sofort bestellt werden. Ein guter Anlass, noch mal eine Probefahrt im kompakten 😉 E-Auto zu unternehmen!
Tady něco o tom, kdo se na co soustředí.
Tesla každopádně na výrobu.
I když si to zdejší hateři nikdy nepřiznají, bez ohledu na pohon, díky Tesle zažívá automotive rapidní progres.
https😐/cleantechnica.com/…set-tesla-apart/
U tradičních automobilek byla doposud největší inovace animovaný blinkr. 😁
Z tohoto je vidět, na co se soustředí koncern😒br /> https😐/youtu.be/ugPKi2xYhrA
''Nová definice komfortu, nová definice zábavy, nová definice bezpečí''
Ne, to není reklama na novou třídu S. 😁 😁 😁
To je marketing nový Scaly. 😲
Tesla každopádně na výrobu.
I když si to zdejší hateři nikdy nepřiznají, bez ohledu na pohon, díky Tesle zažívá automotive rapidní progres.
https😐/cleantechnica.com/…set-tesla-apart/
U tradičních automobilek byla doposud největší inovace animovaný blinkr. 😁
Z tohoto je vidět, na co se soustředí koncern😒br /> https😐/youtu.be/ugPKi2xYhrA
''Nová definice komfortu, nová definice zábavy, nová definice bezpečí''
Ne, to není reklama na novou třídu S. 😁 😁 😁
To je marketing nový Scaly. 😲
Problémy s kvalitou Tesly jistě existují.
Unavující spíš je, jak se mluví jen o nich.
A nespočet problémů tradičních automobilek nikoho nezajímá.
Včetně těch na poli elektromobility.
https😐/youtu.be/IOPFiR4pIhc
Nějak jsem nezaznamenal, že by na autofórech psali, že do Audi zatéká...
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…tung-elektronik/
Unavující spíš je, jak se mluví jen o nich.
A nespočet problémů tradičních automobilek nikoho nezajímá.
Včetně těch na poli elektromobility.
https😐/youtu.be/IOPFiR4pIhc
Nějak jsem nezaznamenal, že by na autofórech psali, že do Audi zatéká...
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…tung-elektronik/
Zkus mi vysvětlit, které lepší modely které značky přehlížím? Že jsem nepřišel na to, že jsou lepší, než Prius ve své kategorii?
Vysvetleni pro ty co nechapou (i pro tebe, Hame, ja cist umim, ty to mas s chapanim horsi)😒br />
''Prodat zplundrovane pole u Berlina'' (i kdyz to byl les..), je prispevek na urovni krachu Tesly od shorteru/hateru...
''Prodat zplundrovane pole u Berlina'' (i kdyz to byl les..), je prispevek na urovni krachu Tesly od shorteru/hateru...
Tak nastartuj google a zacni sa vzdelavat. Zistis ze EV vyrabaju a predavaju uz pekne dlho 😉 prve RAV4 EV uz v 1997 ked sa vacsine dnesnych EV vyrobcov o EV ani nesnivalo. Jedine co potrebuju vyvinut su baterky s lepsimi vlastnostami ako dnesni lidri trhu a teda solid state baterie na ktorych uz roky pracuju s BMW. Ked ich budu mat, pridu s EV, konkretne s BEV pre ktore nepotrebuju ziadny iny vyvoj kedze z BEV, HEV, PHEV a FCEV maju bohatsie skusenosti ako hociktora ina automobilka 😉
Nissan uz ma kvapalinou chladene baterie a uviedol na trh prve tepelne cerpadlo v EV 😁
Vidim ze sa vyznas.
Nissan uz ma kvapalinou chladene baterie a uviedol na trh prve tepelne cerpadlo v EV 😁
Vidim ze sa vyznas.
SUVeréně děSUVé = že by někdo v dnešní době nevnímal a nezajímal se o hmotnost nebo dokonce těžiště auta :😉
😊 Samozrejme ze konkurencia rastie, nebola najprv ziadna a teda nie je mozne aby konkurencia casom klesala 😁 Ale co s tym rozostavana fabrika v EU najvacsieho EV vyrobcu na svete ktora este zvysi jeho dominanciu? 😊 Tento chlapec to tu pise ze preto ze US vyroba Tesly bola odvezena za ten konkretny mesiac na iny trh ktory dovtedy cakal na ukor EU a to sposobilo ze sa vtedy predalo viacej pre VW stratovych ID.3 tak preto ma Tesla zacat hladat kupcu na svoju skoro dokoncenu fabriku ktoru tento chlapec oznacuje za zplundrovane pole lebo nie je schopny si vygooglit aktualne zabery fabriky? 😁 No viac odveci post ako jeho tu vazne nie je.
Ked uz tak problemy s kvalitou ma Model Y a S.. Ich najpredavanejsi model 3 vedie tabulkam spokojnosti a spolahlivosti, je otazkou casu kedy sa tam dostane aj kvalita Y. Prave fabrika v Berline ma mat novu technologiu liatia karoserie a predstavit uplne novu uroven kvality.. uvidime aka bude realita. Samozrejme nic to nemeni na tom ze je velka hanba Tesly ze po zvladnuti problemov kvalitiy Modelu 3 a po dosiahnuti dnesnej urovne spravili opat taku istu chybu pri Y a uprednostnili skore uvedenie pred vychytanim chyb alebo pred nedohliladnutim na odflaknute ukony svojich zamestnancov. Toto mi na Tesle vadi najviac, ich laxny pristup k povesti ohladom kvality vyroby.
Ked uz tak problemy s kvalitou ma Model Y a S.. Ich najpredavanejsi model 3 vedie tabulkam spokojnosti a spolahlivosti, je otazkou casu kedy sa tam dostane aj kvalita Y. Prave fabrika v Berline ma mat novu technologiu liatia karoserie a predstavit uplne novu uroven kvality.. uvidime aka bude realita. Samozrejme nic to nemeni na tom ze je velka hanba Tesly ze po zvladnuti problemov kvalitiy Modelu 3 a po dosiahnuti dnesnej urovne spravili opat taku istu chybu pri Y a uprednostnili skore uvedenie pred vychytanim chyb alebo pred nedohliladnutim na odflaknute ukony svojich zamestnancov. Toto mi na Tesle vadi najviac, ich laxny pristup k povesti ohladom kvality vyroby.
Jasne.
Diskuze o nicem jako obvykle.
Nizsi stredni vs kompakt.
Ale je to Tesla a ta je silene hrozna.
A Teslafans jsou pry zaslepeni...
Doporucuju nejezdit jen Citigo a id.3 a svezt se i tou hruzou Modelem 3.
😁
PS Proti premii jsem byl ochotny uznat, ze interier Tesly neni nic moc. Ale proti id.3??
Diskuze o nicem jako obvykle.
Nizsi stredni vs kompakt.
Ale je to Tesla a ta je silene hrozna.
A Teslafans jsou pry zaslepeni...
Doporucuju nejezdit jen Citigo a id.3 a svezt se i tou hruzou Modelem 3.
😁
PS Proti premii jsem byl ochotny uznat, ze interier Tesly neni nic moc. Ale proti id.3??
V testu urcite nebyl zahrnuty pristup k reklamacim.
Takze si fakt myslis, ze by byl id.3 lepsi nez Model 3, pri snaze o objektivni test?
Videl jsi ty parametry?
Takze si fakt myslis, ze by byl id.3 lepsi nez Model 3, pri snaze o objektivni test?
Videl jsi ty parametry?
To ale moc dobrého o diskutérech neříká že? Spíš asi že jsou DOST hodně MIMO realitu? 😉
Všech 5 bys oblíznul kdyby ti někdo koupil https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu slintal bys blahem kdyby nějaký tvý auto takhle jezdilo https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3
Všech 5 bys oblíznul kdyby ti někdo koupil https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu slintal bys blahem kdyby nějaký tvý auto takhle jezdilo https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3
Že pro drtivou absolutní totální většinu lidí stačí Prius = sem tu párkrát napsal = a protože to je pravda dostalo to slušnou sbírku :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: 😄
Nikdy by mi nenapadlo koupit VW nebo auto z koncernu VAG.
A jestli elektrický nebo spalovací model to už je jedno.
No s Teslou je to stejné.
Nissan jsem měl a kvalita byla prachbídná. Kdysi dávno jsem měl Primeru a Almeru a to byla jiná káva. Nissan se stal Hnissanem.
Toyota je japonský Volkswagen takže i když mám rád Japonce, Toyotu nikdy.
Uznávám že Dacia udělala pokrok ale je mimo můj dostřel.
Z BMW jsem dostal dopis ale neee.
Z Mercedesu jsem dopis nedostal ale taky už neee.
Moc se mí líbí SYM ale mám nakoupeno takže cca 3 roky nic nebudu kupovat a pokud zlikvidují diesely tak životnost automobilu je u dobrých přes 15 let ...
A jestli elektrický nebo spalovací model to už je jedno.
No s Teslou je to stejné.
Nissan jsem měl a kvalita byla prachbídná. Kdysi dávno jsem měl Primeru a Almeru a to byla jiná káva. Nissan se stal Hnissanem.
Toyota je japonský Volkswagen takže i když mám rád Japonce, Toyotu nikdy.
Uznávám že Dacia udělala pokrok ale je mimo můj dostřel.
Z BMW jsem dostal dopis ale neee.
Z Mercedesu jsem dopis nedostal ale taky už neee.
Moc se mí líbí SYM ale mám nakoupeno takže cca 3 roky nic nebudu kupovat a pokud zlikvidují diesely tak životnost automobilu je u dobrých přes 15 let ...
že si nikdy až do své smrti nekoupím ani Teslu ani VW a to ani nové ani ojeté a prostě vůbec žádné takové. Je dost jiných výrobců, kteří dělají nebo budou dělat solidní elektromobily. Například Nissan, Renault, Dacia, Toyota.
V diskusi hlavně neustále narážíme na to, že si neumíš ani dát 1 a 1 dohromady. Bohužel jsi zkrátka hlupák, což je bohužel jen konstatováním faktu.
Tak zatím nic takového není. Teda u nás, v jiných zemích je daň při nákupu a je to i dlouho a i na spalováky. Daně a pokuty je represivní věc s tím souhlas. Jde ale o to, že auta prostě vytvářejí škodlivé látky a mělo by to být zohledněno tak jako v jiných oborech.
Já věřím, že veškeré zvýhodnění ev brzo skončí a jedná se jen o přechodnou dobu kdy automobilky musí investovat na přechod na nový systém a je to něco jako podpora v tomto přechodu.
Já věřím, že veškeré zvýhodnění ev brzo skončí a jedná se jen o přechodnou dobu kdy automobilky musí investovat na přechod na nový systém a je to něco jako podpora v tomto přechodu.
Ona to nebude pokuta, ale nejaka forma zdaneni, kterou bude mit ajitel EV auta nulovou nebo vyrazne nizsi.
Dostáváš nějakou pokutu?
Optika čr je samozřejmě možnost, ale zase pokavaď to většina evropy a světa moc možností nemáme.
Optika čr je samozřejmě možnost, ale zase pokavaď to většina evropy a světa moc možností nemáme.
Tady vidím problém v tvém chápání textu. A nebo jsem to možná nenapsal dost jasně.
Téma "Kobaltové děti" nikoho před rozšiřováním ev nezajímalo i když stejný kobalt se používá do baterií mobilů. Mobilů se vyrábí miliardy kusů. Proč je to najednou takový problém u EV?
Ono ta situace je taková, že až s ev se tento problém začal řešit. Automobilky nechtějí být spojovány s tímto tématem a proto odebírají suroviny z kontrolovaných zdrojů. Samozřejmě nikdo asi nechce, aby někdo, natož děti, pracoval v takových podmínkách.
Jen pro tvou informaci, kobalt najdeš samozřejmě i v autě se spalovacím motorem (i když v mnohem menším množství).
Druhá rovina je baterka, hmotnost je většinou menší než 0,5t a samotného kobaltu (jeho použití v bateriích už nejspíš nebude nutné) i lithia je tam v jednotkách kg. Naprostou většinu hmotnosti baterie tvoří ostatní kovy jako je železo, hliník a měď.
Téma "Kobaltové děti" nikoho před rozšiřováním ev nezajímalo i když stejný kobalt se používá do baterií mobilů. Mobilů se vyrábí miliardy kusů. Proč je to najednou takový problém u EV?
Ono ta situace je taková, že až s ev se tento problém začal řešit. Automobilky nechtějí být spojovány s tímto tématem a proto odebírají suroviny z kontrolovaných zdrojů. Samozřejmě nikdo asi nechce, aby někdo, natož děti, pracoval v takových podmínkách.
Jen pro tvou informaci, kobalt najdeš samozřejmě i v autě se spalovacím motorem (i když v mnohem menším množství).
Druhá rovina je baterka, hmotnost je většinou menší než 0,5t a samotného kobaltu (jeho použití v bateriích už nejspíš nebude nutné) i lithia je tam v jednotkách kg. Naprostou většinu hmotnosti baterie tvoří ostatní kovy jako je železo, hliník a měď.
Nemyslím si, že bych měl být za učitele který ti má každou věc co neznáš vysvětlit. Stále kritizujes, ale při diskuzi s tebou narážím na základní neznalost problematiky.
Tam bych taky mile rád začal. Nicméně zemědělství je hodně specifický obor a dotace tam nejsou černobílé.
Dal jsi přirovnání k bateriím v mobilech. A náhle už to opět není problém, ono toho kobaltu je vlastně málo že... Jak říkám, opět jsi jen potvrdil, že jste jen banda prohnilých sedmilhářů :no:
Kdyby to tak bylo a 2/3 druhých aut budou jezdit na EV, tak mají výrobci vyhráno a Peugeot nebude stíhat bouchat e-208, tak uvidíme. Akorát nevím, proč má majitel obyčejné 208, který si tu elektrickou nemůže dovolit nebo nemá kde nabíjet, dostat pokutu. To je neuvěřitelné svinstvo. A samozřejmě to nevidím optikou Západu, když žiju v ČR.
Vím, zbytečně jsem rypal. Cena klesá. Sice pomaleji ale stále. Cena ev je stále dana spíš maloseriovou výrobou a nutným investicemi. Zájem bych neviděl optikou ČR. Nedávno tu byl odkaz na průzkum kde velká část lidí neuvažuje o koupi druhého auta na ice. 2/3 lidi v západní Evropě dají přednost ev.
Souhlas. Zkrátka při současných cenách a infrastruktuře je elektromobilita pro většinu lidí nesmysl. Pořád posloucháme přísliby, kdy klesne cena baterií hluboko pod 100 kWh nebo jak budeme mít solární energetiku, ale slibů se nenažereš. A to si přesně EV sektáři nechtějí připustit a budou do tebe hustit pořád to samé. Taky je vtipné, jak se na jednu stranu výrobci předhání ve výkonném nabíjení, a pak ti sektář řekne, že EV se na rychlonabíječkách nenabíjí. A už nevidí, že na ulicích stojí miliony aut, které wallbox nemají a mít nebudou.
V baterií jsou jednotky kg lithia a kobaltu. Procento kobaltu potřebné pro baterie je stále menší.
Většina z hmotnosti baterie je železo a plasty. Baterie lze po použití v autech využívat jako stacionární a poté recyklovat.
Hmotnost baterií si zkus porovnat s hmotností spálené ropy.
Většina z hmotnosti baterie je železo a plasty. Baterie lze po použití v autech využívat jako stacionární a poté recyklovat.
Hmotnost baterií si zkus porovnat s hmotností spálené ropy.
"Na základě specifického Norska a rozprodání dlouho objednaných iD3 nelze mluvit o jakékoliv tendenci .."
Proč je útočná? Možná právě proto, jak vehementně zelenoekořiťolezové protlačují nesmyslnou EV mobilitu, která v daném místě a čase absolutně nedává smysl. Čím více je přímé a rovné prostředí pokřivováno, tím více a ostřeji se musí na tyhle zločiny upozorňovat a bránit se jim :-!
Že elektrárna má lepší emise na to jsi přišel probůh kde??? Vlastně to ani nechci raději vědět, protože jsi měl zrovna hlavu v... :-!
Nebudu házet perly sviním.
Vy EV zelenořiťolezové totiž stejně veškeré argumenty, které dokazují nesmyslnost EV mobility v daném čase jen bagatelizujete a stejně přijdete s tím že může se tohle a může tamto... Přitom vás vůbec ale vůbec nezajímá co JE dostupné a co JE REÁLNÉ.
Můžeme vyrábět elektřinu ze slunce, můžeme vyrábět elektřinu z větru, majitelé Tesly můžou prdět jak jejich appka do vrtulí a vyrábět elektřinu. Ale v našich podmínkách vítr nefouká stále, slunce v noci nesvítí ani v létě a ani majitelé Tesly nebudou prdět věčně... Tyhle zdroje byly jsou a budou vždy jen doplňkem ve výrobě. Takže EV mobilita emise zkrátka nesnižuje pro naše poměry. Tak to zkrátka JE.
Jestli má někdo pocit, že závislost z ropy se vyřeší závislostí na drahých kovech, tak ten by měl dostat kobaltem po hlavě rovnou aby se vzpamatoval.
Když ti napíšu že baterie v mobilu neváží půl tuny tak odpovíš nesmyslem že tam není půl tuny kobaltu... Ale to ani nikdo netvrdil že!!! A ještě ten nesmysl povýšíš s tím že nevznikají v miliardových sériích... Vůbec si opět nespojíš, že masová EV mobilita by právě znamenala ty půltunové baterie v milionových !!! sériích !!! Mimochodem, na 1 baterie EV vehiklu odpovídá váhově řekněme cca 2.500 bateriím v mobilním telefonu !!! Takže i když je mobliních zařízení mraky, tak by to nebylo nic ve srovnání s masouvou roční produkcí EV vehiklů jen z ČR!
V ČR se vyprodukuje kolem 1 milionu aut ročně (ok, teď o něco míň). JEDEN MILION AUT znamená PŮL MILIONU TUN BATERIÍ!!! To jako vážně stále nikomu z vás ekozelenořiťolezů nedochází????
Nechápete význam vět, neumíte si spojit 1 a 1 dohromady. Jste prostě hloupí osli, co kráčí za mrkví pověšenou před nosem :-! :no:
Vy EV zelenořiťolezové totiž stejně veškeré argumenty, které dokazují nesmyslnost EV mobility v daném čase jen bagatelizujete a stejně přijdete s tím že může se tohle a může tamto... Přitom vás vůbec ale vůbec nezajímá co JE dostupné a co JE REÁLNÉ.
Můžeme vyrábět elektřinu ze slunce, můžeme vyrábět elektřinu z větru, majitelé Tesly můžou prdět jak jejich appka do vrtulí a vyrábět elektřinu. Ale v našich podmínkách vítr nefouká stále, slunce v noci nesvítí ani v létě a ani majitelé Tesly nebudou prdět věčně... Tyhle zdroje byly jsou a budou vždy jen doplňkem ve výrobě. Takže EV mobilita emise zkrátka nesnižuje pro naše poměry. Tak to zkrátka JE.
Jestli má někdo pocit, že závislost z ropy se vyřeší závislostí na drahých kovech, tak ten by měl dostat kobaltem po hlavě rovnou aby se vzpamatoval.
Když ti napíšu že baterie v mobilu neváží půl tuny tak odpovíš nesmyslem že tam není půl tuny kobaltu... Ale to ani nikdo netvrdil že!!! A ještě ten nesmysl povýšíš s tím že nevznikají v miliardových sériích... Vůbec si opět nespojíš, že masová EV mobilita by právě znamenala ty půltunové baterie v milionových !!! sériích !!! Mimochodem, na 1 baterie EV vehiklu odpovídá váhově řekněme cca 2.500 bateriím v mobilním telefonu !!! Takže i když je mobliních zařízení mraky, tak by to nebylo nic ve srovnání s masouvou roční produkcí EV vehiklů jen z ČR!
V ČR se vyprodukuje kolem 1 milionu aut ročně (ok, teď o něco míň). JEDEN MILION AUT znamená PŮL MILIONU TUN BATERIÍ!!! To jako vážně stále nikomu z vás ekozelenořiťolezů nedochází????
Nechápete význam vět, neumíte si spojit 1 a 1 dohromady. Jste prostě hloupí osli, co kráčí za mrkví pověšenou před nosem :-! :no:
Píšeš tu že argumenty pro ev jsou k smíchu a pak dáš takovouhle otázku....
I tepelná ele má lepší emise než spalovak vztazeno k vyrobené energii. Ele ale můžeš čerpat i z oze.
I tepelná ele má lepší emise než spalovak vztazeno k vyrobené energii. Ele ale můžeš čerpat i z oze.
Můžeš prosím poradit na co přesně se mám dívat? Naposledy vím, že chtěli 20 % dovážet ze zahraničí a zbytek hlavně plyn/uhlí/vítr. Já chci vidět tu soběstačnou solární energetiku s recyklovanými bateriemi, o které mluvíte.
Výhoda Ev je, že pak při provozu nevznikají jedovaté a karcinogenní látky jako je tomu u ice.
= LEŽ, vznikají v elektrárnách, které nejsou daleko od měst že...
Zajímavé je, že ta těžba kobaltu např na baterie mobilu nikomu nevadil.
= LEŽ, vadí taktéž, akorát že baterie v mobilu neváží půl tuny!!!
= LEŽ, vznikají v elektrárnách, které nejsou daleko od měst že...
Zajímavé je, že ta těžba kobaltu např na baterie mobilu nikomu nevadil.
= LEŽ, vadí taktéž, akorát že baterie v mobilu neváží půl tuny!!!
Tahle diskuse tady je strašně útočná... nevím proč. Proč se o tom normálně nemůžeme bavit bez větších emocí? Dost divný přístup ze strany EV fandů - působěj tu jako sekta - ale i z druhé strany je to zbytečně drsný.
Já zatím z elektrických aut nadšenej nejsem, jedině snad taycan mi připadá dobrej i jako auto. Teslu bych si zatím nekoupil žádnou, ani jeden model mě nepřesvědčuje. Ale zároveň mám dost silnej pocit, že za 10-15 let budeme nějak v elektromobilech namočený všichni a že nemá moc cenu se tady tomu vzpírat a nadávat. A za těch 10 let budou ta elektroauta už i za něco stát, předpokládám.
Já zatím z elektrických aut nadšenej nejsem, jedině snad taycan mi připadá dobrej i jako auto. Teslu bych si zatím nekoupil žádnou, ani jeden model mě nepřesvědčuje. Ale zároveň mám dost silnej pocit, že za 10-15 let budeme nějak v elektromobilech namočený všichni a že nemá moc cenu se tady tomu vzpírat a nadávat. A za těch 10 let budou ta elektroauta už i za něco stát, předpokládám.
Svět není jen EU. Co2 se řeší ve všech rozvinutých zemích.
Kobaltove děti = známé téma, právě ev na tohle téma upozornila a i ten problém řeší. A zase, kupodivu Tesla má jeden z nejnižších obsahu kobaltu v baterkach.
Kobaltove děti = známé téma, právě ev na tohle téma upozornila a i ten problém řeší. A zase, kupodivu Tesla má jeden z nejnižších obsahu kobaltu v baterkach.
Bože, ty jsi tak hloupý...
Vůbec nejde o to slovo kompakt. Jde o to co znamená a hlavně v jaké souvislosti je použito!!!
Vůbec nejde o to slovo kompakt. Jde o to co znamená a hlavně v jaké souvislosti je použito!!!
Moderní energetika je novodobá paní Colombová. Máte jí plnou hubu, ale nikdo ji ještě neviděl. Maximálně se zmůžete vytáhnout Norsko, Island apod.
Bavím se o evropském EV trhu. A zlepšování kvality vidíme na Modelu Y, aneb Tesla DoDo.
Neresi se u cehokoli, co je do EU dovazeno. Proc na dovazene vyrobky nejsou kladeny stejne podminky jako na vyrobene v EU ? Zajima snad EU, jestli tovarna v Cine, Indii, Africe se chova stejne ekologicky jako v EU ? Zajima nekoho, zda v kobaltovych dolech nepracuji deti ?
Moderní provázaná ekonomika? Myslíš provázaná absurdními dotacemi, které absolutně křiví trh a dává uměle vyvolaný smysl jinak naprosto neperspektivním věcem? Tak to jo... To je opravdu moderní ekonomika.
Navrhuji příspěvek do každé rodiny na vybudování domácí jaderné elektrárny ve výši 2 mld éček :-!
Navrhuji příspěvek do každé rodiny na vybudování domácí jaderné elektrárny ve výši 2 mld éček :-!
Možná ta tvá první otázka je ten problém. Kritizujes tu věc o které nemáš informace. To je přece v principu špatně, když chces kritizovat a
diskutovat tak základ je znalost problematiky.
diskutovat tak základ je znalost problematiky.
Ne. Naopak ty a další EV vypatlanci nechápou, že věnovat se snižování v naprosto neperspektivní oblasti bez výraznějšího potenciálu ke snížení za vynakládání absurdně vysokých neekonomicých částek je pouze politickým prázdným programem bez efektu a výsledku.
Stále nechápeš, že ev jsou jen malý stripek ve skladance moderní energetiky? Smart sítě, lokální zdroje ele, stabilizace sítě, pronájem kapacit baterie ev, v, užívání baterie pro napájení spotřebičů atd. Vse samozrejme i s lokálním dopadem na emise a tím vlivem na zdraví atd.
Článek popisuje, že jednorázový útlum z důvodu covid nic neřeší. Což jecelkem logické.
Článek popisuje, že jednorázový útlum z důvodu covid nic neřeší. Což jecelkem logické.
OK, tak jinak. Tesla je skvela a uzasna, ma revolucni podvozky, skvely software a management baterek. ALE neni vyrazne lepsi nez konkurence z pohledu obycejneho zakaznika.
Tak a ted se muzeme vratit k tomu, ze je to mizerne vyrobene auto.
Tak a ted se muzeme vratit k tomu, ze je to mizerne vyrobene auto.
Tak jsem si ho precetl a v podstate se koncentrace budou nadale zvysovat a i kdyz v dobe covidu jsou namerene koncentrace mensi, ale dopad není „větší než běžné meziroční výkyvy“.
Nikdo nezpochybnuje snahu o snizeni emisi, ale zpochybnujeme cestu, kterou se k tomu chceme dostat. Napr. prechod na EV auta nevzresi vubec nic, atmosfera to vubec nepozna resp. v celkovem meritku to jsou cisla za desetinou carkou. A kvuli tomu musime vynalozit stovky miliard euro. Dava to nekomu smysl ?
Nikdo nezpochybnuje snahu o snizeni emisi, ale zpochybnujeme cestu, kterou se k tomu chceme dostat. Napr. prechod na EV auta nevzresi vubec nic, atmosfera to vubec nepozna resp. v celkovem meritku to jsou cisla za desetinou carkou. A kvuli tomu musime vynalozit stovky miliard euro. Dava to nekomu smysl ?
Doporučuji si příště přečíst článek než na něj dáš odkaz. Ten článek je i tom, že je nutné produkci co2 snižovat. A zkus nastudovat, že tlak na snižování produkce co2 je napříč celým světem a celým průmyslem. Rozhodně nejde jen o automotiv a EU.
Je to jen troll. V "kompaktech" se pouziva i v cestine... Nic si z jeho ubohych urazek Slovaku nedelej.
https😐/zpravy.aktualne.cz/…abd0cc47ab5f122/
Citace😒br /> Škoda upravuje nabídku: Naftě v kompaktech 😲 zvoní hrana, nové motory jsou úspornější
https😐/zpravy.aktualne.cz/…abd0cc47ab5f122/
Citace😒br /> Škoda upravuje nabídku: Naftě v kompaktech 😲 zvoní hrana, nové motory jsou úspornější
To je jen dávání věci do souvislosti.
Přijde mi totiž divné na základě jednoho případů odsuzovat celou značku a zároveň to u jiných přehlížet.
Přijde mi totiž divné na základě jednoho případů odsuzovat celou značku a zároveň to u jiných přehlížet.
A stále jsi se nevyjádřil k technice. Teda k tomu podstatnému.
Jen dokola furt vytahovat jeden příběh ze stovek tisíc aut.
Jen dokola furt vytahovat jeden příběh ze stovek tisíc aut.
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…lenikovych-plynu
Výsledek? Dopad na skleníkové plyny nula, dopad na evropské automobilky drakonický...
Výsledek? Dopad na skleníkové plyny nula, dopad na evropské automobilky drakonický...
Dokonalé komunistické uvažování jsi předvedl. No a co že kradu, vždyť krade i soused... :no: :no: :no:
Vsechno ma sve pro a proti. Bude moc velka legrace opravovat ty velke odlitky hliniku - prakticky nemozne. Atd atd.
Uz zase poukazovani na ostatni. To i detem rikam, ze tohle neni argument. Kdyz soused zabije manzelku, muzes zabit i tu svoji a pouzit to jako argument u soudu ? No muzes to zkusit ....
Zajima me realita, ktera ukazuje na to, ze Tesla kasle na kvalitu, kasle na zakazniky, jede pouze kvantitu a jeste blbe. Zakaznikum je uplne jedno nejake revolucni zaveseni kol, chteji funkcni auto v odpovidajici kvalite a to Tesla nesplnuje.
Zajima me realita, ktera ukazuje na to, ze Tesla kasle na kvalitu, kasle na zakazniky, jede pouze kvantitu a jeste blbe. Zakaznikum je uplne jedno nejake revolucni zaveseni kol, chteji funkcni auto v odpovidajici kvalite a to Tesla nesplnuje.
https😐/europe.autonews.com/…ing-german-plant
https😐/electrek.c👋2019/07/22/tesla-revolutionary-wiring-architecture-robots-model-y/
https😐/www.spotlightmetal.com/…-plant-a-957409/
https😐/electrek.c👋2019/07/22/tesla-revolutionary-wiring-architecture-robots-model-y/
https😐/www.spotlightmetal.com/…-plant-a-957409/
kompaktním ELEKTROMOBILU!!!
Omg ty vážně umíš jen otrocky překládat slovo od slova a význam vět jde úplně mimo tebe!
Omg ty vážně umíš jen otrocky překládat slovo od slova a význam vět jde úplně mimo tebe!
Hdp udává přesně to na kolik je pro Norsko ropa důležitá. Taky to ukazuje jak prospěšné je pro ekonomiku nevyvadet peníze z ekonomiky za ropu. Jistě Norska životní úroveň je s ropou provázání, ale je to o tom, že zisky z ní dokáží použít na prospěšné věci. Proč nedávat prostor ev když maji elektřinu čisté z vody?
Podívej se na situaci v ČR. Není pokrytecke mít ekonomiku postavenou na automotiv a nechat ostatní ať platí vývoj nových technologií? Není pokrytecke vyvážet 10% ele vyrobené z uhlí a neinvestovat ty peníze do rozvoje a kritizovat ostatní?
Podívej se na situaci v ČR. Není pokrytecke mít ekonomiku postavenou na automotiv a nechat ostatní ať platí vývoj nových technologií? Není pokrytecke vyvážet 10% ele vyrobené z uhlí a neinvestovat ty peníze do rozvoje a kritizovat ostatní?
Elektrárna má na vyrobenou energii rozhodně lepší emise škodlivých látek než spalovací motor.
Tak ele mají jiný poměr škodlivin a lepší možnost filtrace. Taky lze vyrábět úplně bez škodlivých emisí. To že k výrobě paliva je potřeba také elektřina je zase jen bombonek.
Kobalt, baterie nemá půl tuny a Kobalt je v ní v řádu jednotek kilo. A na rozdíl od mobilu nevznikají v miliardovych sériích.
Kobalt, baterie nemá půl tuny a Kobalt je v ní v řádu jednotek kilo. A na rozdíl od mobilu nevznikají v miliardovych sériích.
Tak to bych netvrdil i když to množství tam nebude tak velké.
Výhoda Ev je, že pak při provozu nevznikají jedovaté a karcinogenní látky jako je tomu u ice.
Zajímavé je, že ta těžba kobaltu např na baterie mobilu nikomu nevadil.
Výhoda Ev je, že pak při provozu nevznikají jedovaté a karcinogenní látky jako je tomu u ice.
Zajímavé je, že ta těžba kobaltu např na baterie mobilu nikomu nevadil.
Přesně jak jsem napsal. Jsi příkladem tupého překladu slov. :no:
Tesla není automobilkou. Je technologickou firmou která mimoděk vyrábí automobily.
Tesla není automobilkou. Je technologickou firmou která mimoděk vyrábí automobily.
Ano. Tesla není automobilkou. Vzhledem k tomu že ty nechápeš významy slov a vět tak to nikdy nebudeš schopen pochopit.
Tak znova, zajímá tě bulvár nebo technika?
Ps: zeptej se majitelů tsi a htp jak se k nim výrobce postavil.
Ps: zeptej se majitelů tsi a htp jak se k nim výrobce postavil.
Z tohohle vidím, že tě zajímá spíš bulvár než technika.
Technicky má T3 velice pokročilé zavěšení kol.
Samozřejmě je to jiné téma než případná porucha na jednotkách aut ze stovek tisíc.
Technicky má T3 velice pokročilé zavěšení kol.
Samozřejmě je to jiné téma než případná porucha na jednotkách aut ze stovek tisíc.
Ano. Je to tak.
Ale porad lepsi vyvazet tanky a tlacit pacifismus, nez vyvazet tanky a podnecovat valku...
PS Pacifismus bez zbrani je utopie. 😉
Ale porad lepsi vyvazet tanky a tlacit pacifismus, nez vyvazet tanky a podnecovat valku...
PS Pacifismus bez zbrani je utopie. 😉
Tak být největší evropský vývozce ropy není tak těžké...
Znova, ropa dělá na Norskem HDP pod 20%. To je ukazující údaj.
Než nadávání norum by bylo lepší podívat se jak s ropou a zisky zachazeji a pak to porovnat s ČR jak zachází se zisky z e😜ortu ele (a tím i životního prostředí u nás). ČR vyveze cca 10% produkce ele.
Znova, ropa dělá na Norskem HDP pod 20%. To je ukazující údaj.
Než nadávání norum by bylo lepší podívat se jak s ropou a zisky zachazeji a pak to porovnat s ČR jak zachází se zisky z e😜ortu ele (a tím i životního prostředí u nás). ČR vyveze cca 10% produkce ele.
Zajímavé čemu dáváš u auta přednost. To že třeba nápravy a zavěšení má Tesla o level lepší je najednou maličkost.
Jseš si jistej? Třeba se zpracováním?
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…tung-elektronik/
Proč tady píšou opak?
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…tung-elektronik/
Proč tady píšou opak?
Co je konkrétně špičkové na id.3?
Jestli jsi to napsal, tak to klidně zopakuj. Ano Teslu znám. ID.3 moc ne...
Jsem jedno ucho.
Jestli jsi to napsal, tak to klidně zopakuj. Ano Teslu znám. ID.3 moc ne...
Jsem jedno ucho.
KAŽDÝ ev je uvnitř velký = nemá spalovací motor
Takže to MUSÍŠ brát jako auto o třídu větší versus menší = levnější vs dražší = rychlejší vs pomalejší = lepší vs horší zrychlení = vyšší vs nižší maximálka
Snažím se diskutovat normálně = i když s tebou je to těžký
Prostě je to STEJNÝ jako u aut jedno na co = větší ve všem lepší levnější vs menší ve všem horší dražší
Takže to MUSÍŠ brát jako auto o třídu větší versus menší = levnější vs dražší = rychlejší vs pomalejší = lepší vs horší zrychlení = vyšší vs nižší maximálka
Snažím se diskutovat normálně = i když s tebou je to těžký
Prostě je to STEJNÝ jako u aut jedno na co = větší ve všem lepší levnější vs menší ve všem horší dražší
Klidně tomu tak můžeš říkat = ale proč teda vyhrál (menší, dražší, pomalejší s horší zrychlením ale o to vyšší spotřebou) VW?
S bonusem přiznaných problémů s kvalitou? Nejen https😐/elektrickevozy.cz/…y-az-v-roce-2021
Není to MOC?
S bonusem přiznaných problémů s kvalitou? Nejen https😐/elektrickevozy.cz/…y-az-v-roce-2021
Není to MOC?
Nojo video jak velkej sedan Tesla rozdrtil Audi R8 V10 sem viděl = BYLO to HROZNÝ 😲 :😉
Za pomoci stovek miliard https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit se stal zázrak https😐/www.ahaonline.cz/…e-naskocilo.html :-!
Tedy https😐/www.tyden.cz/…enci_548802.html?… aneb PODPORUJI SVÉ zájmy = když mi to ty tupani https😐/www.irozhlas.cz/…s_2009222045_tzr žerou proč ne https😐/zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/ sem se přece toho https😐/neovlivni.cz/…do-je-jeho-vrah/ pro nic za nic
Tedy https😐/www.tyden.cz/…enci_548802.html?… aneb PODPORUJI SVÉ zájmy = když mi to ty tupani https😐/www.irozhlas.cz/…s_2009222045_tzr žerou proč ne https😐/zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/ sem se přece toho https😐/neovlivni.cz/…do-je-jeho-vrah/ pro nic za nic
Když to převedu do oblasti aby to pochopil fostek a další odmítači = Golf s vyšší cenou nižší maximálkou horším zrychlením a vyšší spotřebou = je ve srovnávačce LEPŠÍ než levnější Camry :😉 😁
Neuvěřitelný KAM sme došli
Sem (z více důvodů) pro přechod aut na ropu ale to co teď asi bude předVWádět VW a asi už proVWádí = bude možná docela PROBLÉM https😐/www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/
Neuvěřitelný KAM sme došli
Sem (z více důvodů) pro přechod aut na ropu ale to co teď asi bude předVWádět VW a asi už proVWádí = bude možná docela PROBLÉM https😐/www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/
Nebudeme odhlížet = byl sem u pár tisíc testů a tohle je fakt moc
VWyhrálo DRAHÉ (NEJdražší ale zase NEJmenší) s přiznanou PROBLÉMOvwOU kvalitou, výrazně nižší (no vlastně NEJnižší) maximálkou i (horším = tady není VW poslední ale PŘEDposlední) zrychlením (ale zase NEJvyšší spotřebou) to je fakt síla. Přitom dneska už se do Evropy vozí https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu
VWítěz srovnávacího testu = nejpomalejší, nejmenší s druhým nejhorším zrychlením ALE zase nejdražší a s nejvyšší spotřebou :yes: 😁 :-!
VWyhrálo DRAHÉ (NEJdražší ale zase NEJmenší) s přiznanou PROBLÉMOvwOU kvalitou, výrazně nižší (no vlastně NEJnižší) maximálkou i (horším = tady není VW poslední ale PŘEDposlední) zrychlením (ale zase NEJvyšší spotřebou) to je fakt síla. Přitom dneska už se do Evropy vozí https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu
VWítěz srovnávacího testu = nejpomalejší, nejmenší s druhým nejhorším zrychlením ALE zase nejdražší a s nejvyšší spotřebou :yes: 😁 :-!
Vím jak se dělají srovnávací testy ABY vyhrál ten kdo chceš = ale tohle je fakt asi HODNĚ PŘES míru 😐
Ne že by to překVWapilo, ale stejně TROCHU dost PŘEKVAPILO 😁
Trochu pVWoblém bude že koncern bude EV dík svým megainvesticím asi tVWačit https😐/www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/ víc než je zdrávo
Trochu pVWoblém bude že koncern bude EV dík svým megainvesticím asi tVWačit https😐/www.autoforum.cz/…-vane-z-nemecka/ víc než je zdrávo