Škoda Auto v pondělí 19.listopadu představila Fabii Combi českým novinářům v okolí chorvatského Splitu. Při té příležitosti byly zveřejněny nové fotografie užitkovější verze druhé generace Fabie.
JE to tak! FII kombajn má šanci stát se legendou a ethalonem (rozuměj auto se kterým se srovnává konkurence) mezi auty (nejen) českých rodin... Jen ta šířka!
"Kéž by Boleslav naši Mladou osvítil duch designu, aby faceliftem lahodným blatníků čtyř s pozměněným to tvarem a koly s ET vyšším o jednotek několiko oblažil nás všechny..."
Pak zavládl by klid a mír a vyvážených proporcí ráj ;-)
To tedy opravdu je... ;-) A nutno také přiznat, že i já, jakožto bazarový cowboy, uznávám, že je hezčí hatchbacku a dá se na ní koukat.. Jsem hrdý na Škodovku a i když nejsem jejím zákazníkem, uznávám, že je FII combi povedený vůz a bude jeden z nejprodávanějších... Jen ta šířka... Pokud by facelift spočíval ve výměně blatníků za vyboulenější a kola s větším ET, nedalo by se ke kritice designu kombíku říct ani popel ;-)
na vsetkych fotkach je fabia v plnej vybave z hlinikacmi vyzra v pohode ale ked na ulici stretnem 1,2 HTP v zakladnej vybave tak sa asi povraciam :no: >:-[]
No řeknu to asi takhle... při zrychlování to žere jako tank (ale to je znatelné u každého auta), takže než se docílí dejme tomu té 150ky, tak jedete za dobrých 15 litrů. Udržování konstantní rychlosti už šlo celkem lehko při rozpětí 4-8/100 (samozřemě na rovině). Abych tady nebyl za objevitele ameriky, s HTP mám nalítáno víc než dost, ale byl to hatch, základ bez počítače a nejslabší 40kW verze tzn. kombik z výletu byla pro mě relativní novina.
Dnes jsem do schranky dostal nabidku od Renaultu je tak Megane Grantour( o tridu vys nez fabka) v 1,4 16V za 327.900,-... Myslim si ze je to lepsi nabidka nez nejaka oprzla Skodovka ktera je uzka a vypada opradu hrozne... Nevim no 5 hvezdicek v Euro NCAP oproti 4 u Fóbie...Z článku: Také s výbavou to nebude tak jednoduché. Všechny nové Fabie dnes mají například dva čelní a dva boční airbagy, ale v základním modelu první generace Fabie Combi je třeba za spolujezdcův airbag zaplatit 7.500,-Kč a za boční airbagy 8.900,-Kč... U Renaultu jich mate rovnou 6 a to zcela zdarma... Kdyz nejlevnejsi 1,4 16V Fóbie stoji 330.900,-.. To je opravdu k zamysleni...
celá rodina (4 lidí) včetně psa v kufru a na střeše rakev valíme si to do chorvatska...klasická česká dovolená...
motor 1,2 ... no co Vám mám povídat... božský hlas, velmi pěkný zrychlení... až z toho pes z v kufru blil... spotřeba v 4 lidech - přijatelných 9,5/80km.
na dálnici moje 165/70 R14 perfektně v powerslidu drží stopu... manželka ani nedutá, když pokořím 150km/hod ( považ ...v 5-ti lidech!)
v chorvu první servis... vstřikování je v háji... prý nekvalitní benzín...
druhý servis teprve po 2000km... přehřátí motoru, vadný termostat, ale v poho.... škoda se o nás postarala.. necelých 18 hodin jsme čekali na opravu... v ceně i kafe!! mezitím jsme si prohlédli Rovinj...
do cíle přijíždíme s otevřenými okny, protože klimatizace kterou nám dal prodejce zadarmo, přestala najednou fungovat... no, příště si ji musíme koupit, bude kvalitnější...asi nemají takový odborný servisní mechaniky jako ve výrobě ...
ráno jdeme na pláž a najednou vidím stejný auto, stejná barva, měl perfektní 14" hliníkáče, skoro bé em véé ( komentuje jedna krajanka) ale znak je trochu jinej... modrej, s dvojitým w... no, nějkakej fanda fauvé... jaký to překvapení, když takových fábii potkáme cca 10...
no, vidíš... a potom, že máme jenom škodovku... kontruje manželka...
Naprosto souhlasim mam osobni naprosto zoufalou zkusenost s Octavii 1.6. Skodu uz radeji nikdy vice, 10 francouzu nema tolik problemu co jedna skodovka, bohuzel!!! :'-(:no:
Keď sa tak pozerám na tie fotografie FabieII Combi, tak na prvý pohľad je to celkom pekné a vydarené auto. Ale "zabudli" ju nejako nafotiť kolmo zpredu a zozadu. A tam to potom príde. Náhodou nedávno parkovala vedľa mojej Kie céed FabiaII. Výškovo takmer rovnaké autá, ale do šírky rozdiel ako medzi moletkou a anorektičkou.Možno takých 10 cm pre Fabiu do šírky by tento optický pomer napravilo. Je to škoda, lebo ten nepomer šírky a výšky kazí celkový dojem tohto auta, bohužiaĺ aj vnútri sa sedi vo FabiiII akosi stiesnenejšie, ako v jej predchodkyni. Skúsil som prerátať cez oficiálny kurz ceny dieselovej FabieII Combi s motorom 1,9 TDI 77 kW na slovenské koruny. A vyšlo mi, že najlacnejšia by stála od 518 tis. Sk, a v najvyššej výbave 602 tis. SK. Keď si to porovnám s cenou Kia céed SW 1,6 CRDI v prevedení EX(630 tis. Sk), ktoré sa takmer vyrovná najvyššej výbave Fabie, tak bohužiaľ musím konštatovať, že radšej doplatím 28 tis. Sk a budem mať auto vyššej triedy, s lepším motorom, priestorom, zárukou. Je to škoda pre Škodu samotnú, lebo dve Fabie som mal a nemôžem o nich povedať naozaj nič zlé. A ešte väčšia škoda pre FabiuII je to, že okrem zmeny v tvare neprišla technologicky s ničím, čo by ju posunulo pred FabiuI.
Hm, kecy... Výbava Ambiente, která by měla být slušná, znamená, že bych si navíc musel pořídit deaktivaci airbagu, mlhovky, boční airbagy, klimatizaci, repráky, centrál na dálku. Pokud to koupím s motorem 1,4, jsem na ceně Ceed kombi, Stila SW, Meganu kombi a dalších aut. Proč tedy kupovat Škodu? Je to ale vlastně škoda, protože auto se mně jinak hodně líbí.
"Fabia kombi je jedničkou své třídy" - ano je jednicka ale len pre ludi, ktori sa o auta nezaujimaju a nerozumeju im. Nic proti nim, aj taki su. Kazdopadne, ak by si potencionalny zakaznici zistili, co sa okrem designu zmenilo (ktory je mimochodom podla mna horsi ako u Fabii I), tak by si ju nikdy nekupili. Ani jedna jedina technologicka novinka oproti Fabii I!!! Kto rozumny by totiz kupoval cca 8 rokov moralne zastaralu techniku??? 8-s
Nerob si nádeje, ja som ho videl vo Frankfurte, a musím povedať, že oproti Fabii Combi I je to poriadny krok vzad, čo sa dizajnu týka. Na mňa to auto proste pôsobilo veľmi odpudivo a hoci som svojho času o Fabii Combi I uvažoval, tak u dvojky by ma to nenapadlo ani náhodou.
Osobne som priaznivec Skody, vlastnim Feldu a Fabiu I. Rozmyslal som o obnoveni vozoveho parku smerom k novej Fabii combi, som vsak velmi sklamany z jej dizajnu. Vsetky fotografie zachycuju auto velmi sikovne - nikdy nie priamo z predu alebo zo zozadu. Obavam sa, ze auto v skutocnosti vyzera este daleko horsie, podobne to bolo s kratkou Fabiou II.
Diky, aspon jsem se s tim nemusel vypisovat. Jasny souhlas. Nekde jsem se docetl o moznem prichodu GP/Linea combi. Takze silny hrac proti Fabii, hlavne kvuli pomeru velikost/cena.
Daniel Design, prosim Ťa, neotravuj tu diskusiu svojimi imbecilnými príspevkami. Čítaj si to, lebo pre Tvoj intelektuálny vývoj je čítanie veľmi dôležité, ale do diskusie sa zatiaľ nezapájaj. Najprv sa douč pravopis a taktiež písať vety, ktoré dávajú aký-taký zmysel. Keď mám náladu, tak si pre zábavu prečítam Tvoje výplody, ale musím sa priznať, že napriek úspešnému zvládnutiu vysokoškolského štúdia Tvoje príspevky zatiaľ zvládam pochopiť veľmi ťažko. Neber to v zlom, nie každý musí byť spisovateľ, ale Ty si tu každému len pre srandu, hoci si meníš nicky možno častejšie ako ponožky.
Dalsi * ktory videl Fabiu len z fotiek. Zije v dedine kde jazdia same embecky a Favority a zmoze sa akurat na kritiku Skody. Pretoze Skoda ani to tolkych rokoch nemoze vyrabat kvalitne auta ze?
Ivana blondina. >:D 206SW bola najpredavanejsie kombi segmentu B aj napriek tomu ze bolo ovela naozaj ovela horsie ako Fabia Combi. Nevidim dovod preco by Fabia C2 mala byt napredavanejsia.
Existuje na světovém trhu užší kombík než je Fabia II Combi?
Ať tak či tak, ve verzi 1.2HTP to bude s velkou rezervou nejprodávanější rodinné auto. Fabie II Combi se prodá aspoň 5x více než 207SW a Clia Grandtour dohromady...
Ty si jeden ubozak ktory videl Fabiu len z fotiek. Takych mam najradsej. Ked bola predstavena revolucna O 1 este srali do pleniek a poriadne auto(okrem tej svojej Fabie) od Skody ani nevideli. Klepajuce sa dvierka.? Kvalita isla dolu?
Já tedy nevím, ale v součtu Clio+Corsa+P207 stále nedosahují počtu Fabie II... v Brně. Jediný, kdo to trošku vytrhává, je Yaris, kterých potkávám docela dost.
Máš na mysli ty dvě klepající se dvířka od schránek???? Tak příšerně udělanej interiér jsem už hooodně dlouho neviděl. Oproti FI kterou používám šla kvalita dolu :no:
Corsa vyhrála celkové, nebo jen v ČR?
Já osobně jsem z Corsy taky zklamaný. 5D ještě jde, ale 3D mi přišla, co se týká výhledu i vzhledu naprosto tragická.
Jo, ale někteří na ně nemají, tak budou nadávat i na tu základní, že když už si ji koupili, není to závoďák. Další budou nadávat, protože nemohou jet na okresce svých stotřicet, ale musí jet devadesát, neboť se tam táhne Fabia HTP, která asi více jet nemůže (jinak by přece jela, ne?) a někteří z principu, protože umí jen kritizovat a slyšeli od třetího stolu zprava v hospodě cosi o HTP.
Ten kdo pláče kvůli mému nasedání do mého auto... to je ale vůl :-) .
Jinak je jasné, že vysoké, vyžrané až otylé zvíře nikdy nepochopí proč se já normální člověk soukám do Fábie, když on by přes volant nedostal ani svůj pupek :-) .
Jinak za cenu nove fabie si můžeš koupit cca 85000 lahváčů v Kauflandu, což je určitě 100x lepší obchod...
Ohledně Fabia II - osobní názor mám takový, že první generace se mi líbí víc, což je smutné.
dobrý, ale marný, těm nepomůže ani chocholoušek - nicméně, problém všech těch superkritiků je skutečně v tom, že by rádi koupili, ale holt, jak zpívá Pepa Nos - V komoře není už ani vindra........ :yes::yes::yes:
Já jsme si ji prohlédl už ve Frankfurtu, pak i na Výstavišti v Praze a kombík se povedl - ti co tady "blejou" asi to auto naživo neviděli. Krátkou verzi jakž takž zkousávám, dlouhá (a nota bene scout) je mnohem lepší. Co je ale asi pro MB důležitější, je že přes zaručeně pravdivá a ověřená tvrzení kdekoho se na hlavních trzích Fabie líbí a prodává se jako houska na krámě. Kolik zasvěcenců tady doslova vyvádělo kvůli tomu, jaký propadák je roomster. A v Německu, kde se škodovek prodá dvakrát víc než v Česku a na Slovensku dohromady je roomsterů vidět mnohem víc než v Čechách. A měsíčně se jich tam prodá kolem tří tisíc....Já si Fabii kupovat nehodlám, ale už je mi špatně ze všech těch hysterických a hloupých výlevů, které tady čtu.....a nemusí se jednat jen o škodovku. Proboha, kupte se spray a jděte radši čmárat po zdech a zastávkách, máte-li ovšem odvahu.
Tak Škoda Fabia II combi ma potešila je mi sympaticka isto viac ako 207 SW ,ktore mi pride dosť divne...Clio a Fabia II vo verzii kombi jednoznačne pekne auta...combik fabie II bolo istim spôsobom spasenie je to velmi pekne auto vzhľadovo vyvážene krasne línie,priznam sa,že som mal obavy,ale tie sa nepotvrdili velky kufor dosť miesta vzadu čo poteši osobne to vidim tak,že v tejto triede aut je hlupost hovoriť o tom,že sa tam traja vzadu tlačia ja mať 5člennu rodinu tak si male auto nekupujem...kombik je pre 4osoby a batožinu vhodny a tak to aj projektovali celkovo palec hore ,pači sa mi viac ako hatchback
S hodnocením tvarů souhlasím, Fabia II má velmi povedené tvary, zdánlivě jednoduché, ale se smyslem pro detail, navíc perfektně funkční, tj. žádná omezení výhledu, velký kufr apod. Jenže, bohužel, celé to naprosto zabíjejí špatné proporce, stačilo by ubrat třeba i 1 cm výšky a přidat 3,4 cm šířky a výsledek by působil naprosto dokonale. Fabia, tak jak je, dokáže alespoň trochu vyváženě působit pouze ve verzi sport (snížený podvozek) a s většími a širšími koly. Ty verze na standardním, navíc poměrně vysokém podvozku, na 14 palcových kolech v nějaké světlé nemetal. barvě, někdy + černé plachty zástěrek, to je opravdu zoufalý pohled. :'-(
Hochu,hochu,seš jak kolovrátek,pořád meleš to samý,chtělo by to přehodit výhybku,národ resp. národy nehodnoť,nemáš na to a to ani právo a proč ti vadí,že si lidi resp. typická česká rodina koupí něco jinýho,než bys chtěl ty? Ty si kup vod německejch Arábáků co chceš a českou rodinu nech na pokoji. Nebo se ti kousne pumpa,ty uplakanej vodborníku.
Tak litrový motor je na novou Corsu dost slabý.Osobně mám zkušenost s 1.2,je to čtyřválec a sám jsem byl jeho kultivovaností,výkonem mile překvapen.To zmiňované OPC:to je nářez,v té jejich modré barvě... ;-)
Možná tak OPC ;-) Koukám na ní každý den a nepřišel jsem na nic čím by vynikala (5dv.) Jako "třešeň" na dortu je ten jejich tříválec proti kterému se zdá rádo zesměšňované koncernové HTP jako vrchol luxusu. Podobné drnčení-chrčení co se ozývalo z útrob Corsy jsem naposledy slyšel v 15let staré vykloktané Felicii a to ještě po najetí půl milionu kilometrů. Vcelku šok, který byl ještě umocněn rozjezdem, kdy za zvuku celého rozladěného orchestru lajdácky sune auto vpřed. Zklamání je asi slabé slovo 8-s
Proc se nevozis i po ostatnich z B segmentu? Vzdyt to vsechno stoji a ne-jede skoro stejne. Proste dusledne pod kazdym autem z B segmentu napis, ze je to s*acka. Bud trochu konzistentni, clovece ;-) Myslim, ze bys s svym prehledem nemel setrit jen na schade.
Ve srovnání s první generací je F2 výrazně vyváženější, přední a zadní část se konečně hlásí k tomu stejnému autu, ne jako u F1, kde vysoko posazené, ostře řezané světlomety absolutně nekorespondovaly s oblými zadními světly, které F1 opticky "vláčela po zemi". Ale F2 má jednu naprosto kritickou vadu a tou je šířka. Proč je to auto tak úzké??? Škodováci udělali obrovskou chybu. A to se projevuje i na prodejích. Na venkově a v malých městech tomu možná díky věrnosti zákazníků není, ale v Brně vídám F2 jen výjimečně. Když se objevil favorit, felicia a F1, okamžitě se "vrojily" a nebylo před nimi úniku. V případě F2 to tak není. Naštěstí. Je dobré, že zákazníci dostávají rozum a ve třídě malých aut vybírají lepší, designově povedenější a širší vozy od konkurence.
Nerekl bych... Nova Fabia II at se ti to libi nebo nelibi, je designove tak rozporuplne auto, ze si clovek na to musi zvykat delsi dobu... Urcite je to kvalitni auto, snad bude i spolehlive, ale ten design musis uznat, ze se celkem nepovedl, chapu skodovku, chtela uprednostnit hlavne velikost prostoru, ale bohuzel prave na ukor designu jako celku na rozdil treba od unikatniho Roomsteru, ktery je prostorove jeste na tom lepe a design je cistejsi a napaditejsi. Fabia II tudiz nikoho hned nenadchne, ale po delsi dobe si na to zvyknes a zacnes objevovat i jeji silne stranky jako vyborne zpracovani, presne razeni a solidni jizdni vlastnosti. Myslim, ze se prodavat urcite bude a na silnici tady v CR a obcas uz i na silnicich SK ji potkas, ale nebude to zadna celoevropska pecka jak se nekteri tady mylne domnivaji... ;-) Musim zaroven dodat, ze bohuzel pro Skodu. :-(
Corsa ma sklamala podobne ako asi Teba. Nepáčil sa mi posed, nemohol som si za volantom nájsť pohodlnú polohu, má hrozné výhľady a interiér je strohý a veľmi tmavý. Dizajn exteriéru mi nič nehovorí veľká hrča s pár hranami a predné svetlá ako z auta o dve čísla väčšieho. Možno má iné kvality, ale tie, čo vnímam prvé, u mňa kvalitami neboli.
GP ma sklamal interiérom, nedobrý pocit som mal najmä z palubovky, jej tvar mi proste nesadol, ani materiály nijak neoslovili, hoci je to lepšie ako v Punte. Vysoká línia okien tiež nie je veľmi praktická, výhľad vzad úbohý, ako ostatne vo väčšine súčasných áut.
Clio pokladám z tejto trojky za najlepšie, ale aj od malého auta čakám viac ako veľké plochy tvrdých plastov. Platí výtka s výhľadom dozadu, a nejak mi nepasoval do ruky volant. To je asi tým, že som zvyknutý mať ľavý lakeť na opierke dverí a rukou držať veniec volantu asi na 8 hodinách a prstom zakvačeným o priečku volantu korigovať smer jazdy (dúfam, že som to napísal zrozumiteľne) - v Cliu to proste nešlo. Mimochodom, táto poloha ruky nie je možná ani vo Fabii.
Viac ako spomínané autá ma oslovili iné vozy. V prvom rade to bol Hyundai Accent. Mnohí ho radia o pol triedy vyššie, ale je to hlúposť. Je to síce sedan ale rozmermi (aj cenou) presne zapadá do nižšej strednej. Z ponuky vypadne, lebo zhora sa naňho tlačí i30 a zospodu bude nový i20. Accent je možné považovať za vylepšený Getz vo vyhotovení sedan. Kia vyrába Rio hatchback aj Rio sedan a je to technicky zhodné s Accentom. Getz mi vyhotovením pripadá jednoduchší, ale je to tiež vcelku sympatické auto.
Druhým autom, ktoré sa mi páči viac je Fiesta, hoci jej súčasná generácia už končí. Vyskúšal som si ju na pár desiatok kilometrov, a môžem povedať, že ma oslovila. Síce dosť tvrdý podvozok (mám rád pohodlnejšie autá), ale príjemná, nezáludná a praktická. Navyše pekná, tento dizajn sa mi napriek istej strohosti páči, je vydarený. Pozitívne ma oslovil aj jej "mestskejší" derivát Fusion, keď som zvažoval kúpu auta, bol vážnym kandidátom.
Nesmiem zabudnúť na Mazdu 2, dizajnovo je to o celý vesmír inde ako nová Fabia.
No a nakoniec snáď Jazz, ktorý je síce minivan, ale často je práve s fabiou porovnávaný a v priamej konfrontácii Fabia-Jazz by som neváhal ani minútu. :-)
A jejich vděčné téma „Škoda“ nikde jinde se nenajde tolik odpadu, jako pod články o Škodě. Výkřiky – humus, hnus, HTP nejede, je to předražené, HTP žere, fujjjjjjjjj (množství použitých „j“ vyjadřuje jednotku znechucení autora) nikdy bych si to nekoupil, koupím si Kiu, atd. Čím to je, nějaké frustrace, či co? Mlátil snad autory těchto výkřiků fotr po hlavě, hm, nechápu.
Autor vystupující pod těmito nicky by si měl nechat naordinovat nějaké utišující léky. ;-\
dnes 08:54Autor: neregistrovaný: "George...." [77.78.80.XXX]
dnes 08:57Autor: neregistrovaný: "dededed" [77.78.80.XXX]
dnes 10:28Autor: neregistrovaný: "fjfjfjffjf" [77.78.80.XXX]
dnes 10:32Autor: neregistrovaný: "Mates." [77.78.80.XXX]
Je to designovy humus! A to sa snazili fotit z roznych uhlov, aby tomu dodali trosku stavy. No na zivo to bude bleeeeee! Ale sprosty narod cesky a slovensky po tom prahne ako somalci po bochniku chleba.
GTI zase bodoval, co uz? Dosli mu prasky, tak sa prejavil. Treba pockat, kym pride sestricka a donesie mu dalsie.
Bazarove auta som nikdy, nikdy nekupoval a napriek tomu som kritikom Skody! A pokial sa nemylim, tak jediny bazarovi vymetaci su tu:
GTI - Golf III >:D >:D
a jeho kamos Zezulka - Audi A4 combi >:D
Takze GTI o com kecas????????????????????????????????
A moj nazor je taky, ze radsej doviezt trojrocny Focus, pripadne Mondeo (za cenu novej Fabky) a bude to 100x lepsia kupa. NIekde sa tu niekto vyjadril, ze ked vidi typicku cesku rodinu ako sa sklada do tej malej, nepohodlnej krabice, potia sa celou cestou bez klimy, musia vytacat 1,2 ***ToPojede......tak mu je do placu. Tu sa majitelia Mondei s full vybavou (za cenu novej Fabky) mozu len tisko usmievat, ked cestuju s rodinou v pohodlnom aute, vyklimovanom prstredi, so silnym a uspornym TDCI-ckom............ ;-)
No, mě to příjde jako hmyz se šilhajícíma očima. Hmyz nesnáším, dělá se mi z toho zle a z tohohle auta taky ... FUJ ! Kdyby tomu dali jiná světla (normální, decentní) tak by to bylo i celkem pěkné auto, ale ty světla se hóóóóóóódně nepovedla !!!! :no:
S většinou se dá souhlasit i když nejsem tak kritický k designu hatchbacku. Opticky vypadá o něco menší než F1, přesto, že je stejná nebo větší, a úzkost budí jen některý pohled zezadu který je zapříčeněn tvarem světel.
Jinak nemám větší výtky, POUZE v případě, že má standartní 15" kola a ne zapadlé 14ky z podstandartní verze. Naštěstí těchto ořezaných F2 jezdí minimum.
Konkurence je silná, ale Fabia se bude opět prát o přední příčky mezi HB. Kombi teprve čeká zřejmě na jediného silného hráče a to Clio, které na fotkách vypadalo až podezřele dobře :yes:
Nedá mi to nezeptat se, které konkurenty ceníš výše, když ne Clio,GP,Corsu? ;-) Jinak mezi námi, Corsa je asi největší zklamání, nechápu jak mohla vyhrát Auto roku :*)
To je jednoduché - protože by to místní odpůrci Škody nepřenesli přes srdce. Stále nějak nerozumím tomu, proč všichni chtějí od HTP, aby bylo supervýkonné, superúsporné, superrychlé a superlevné. Leda až k tomu někdo dá turbo a vznikne THTP.
Zmíněná jednadvojka je sice dobrý motor, určený pro malé auto na kratší a střední cesty, ale musim i oponovat letošní nemalou zkušeností, když jsme ve třech lidech s kufrem naloženým po roletu sjeli kus evropy (celkem 3300km) v půjčené Fabii Combi 1.2 HTP. Dálniční cestování 130-150kmh je hračkou nijak dramaticky se projevující na spotřebě, Alpy i krkolomné výstupy v Provence taktéž zcela bez problému. Finální průměrná spotřeba těsně nad 6,5 litry byla příjemným překvapením a to jsme to nijak nešetřili... Tak proč by nemohl jet někdo s rodinou do Chorvatska? 8-s
Me prijde slozena ze vseho co WW zbylo... Proste heges. Radsi si doujdu pro kiu nez tenhle paskvil. Jinak se to neda ani nazvat. Pripomina mi to auta znacky sangyong.
Opäť oduševnelý chválospev. :-) Ako keby si ju vlastnil, alebo prinajmenšom mal v pláne kúpiť, a nedáš na ňu dopustiť...(?) ;-)
Aby krátka Fabia hrala rolu štýlového auta je skôr zbožné želanie (neviem či len Tvoje, alebo majú takú predstavu aj sami škodováci) ako realita. Úzka a vysoká stavba a súdkovitý celkový vzhľad ju vizuálne dosť degradujú, hoci jazdné a úžitkové vlastnosti auta za konkurenciou nijako nezaostávajú.
Tvary Fabie II možno označiť za zaujímavé, ale nie za pekné, alebo dokonca ušľachtilé.
Kombík je na tom lepšie. Nevydarené proporcie krátkej verzie v tomto prípade zakamuflovala dĺžka. Je vidieť, že dizajnéri si na kombi verzii dali mimoriadne záležať a citlivo dotiahli všetky detaily. Najmä zadná časť sa im podarila výrazne lepšie. Čo sa vzhľadu týka, logicky sa dá očakávať väčšia obľuba kombi.
Fabia II kombi jedničkou triedy...trochu na zamyslenie, ale mohla by ňou byť. S poznámkou, že dôvodom je najmä slabé obsadenie tohto segmentu, resp. aj konkurenční zástupcovia malých kombíkov sú zameraní inak ako na praktické rodinné potreby. V tom je Škoda zatiaľ viac-menej sama, 207 je aj v kombiprevedení skôr štýlovka s neveľkým užitočným objemom kufra, Clio zatiaľ nie je, Palio sa u nás nepredáva äneviem ako v Čechách), Dacia je veľkosťou, ale aj určením a vyhotovením úplne inde. Väčšina ostatnej konkurencie za cenovo dostupné a praktické auto nelogicky vydáva nie až tak praktický sedan, vytvorený obvykle "nalepením" kufra na hatchback.
Fabii II ako takej vyčítam podivné proporcie (u kombi nie až taký výrazný problém), príliš strohé, až strnulé tvary (vplyv nemeckej dizajnovej školy - Škode podľa mňa tento smer dosť škodí, ona to vie aj lepšie), málo miesta na šírku vnútri (vpredu spôsobené natlačením sedadiel až na dvere a zbytočne veľkou vzdialenosťou medzi nimi), spolu s nadmernou šírkou a nevhodným tvarovaním stredového panelu palubovky. Prekvapili ma dosť rovné a tvrdé sedadlá a najmä operadlá vzadu.
Vzdvihol by som priestrannosť v pozdĺžnom a zvislom smere, hoci pocit, že so sebou vozím "príliš veľa vzduchu) ako v MPV je dosť citeľný. V neposlednom rade treba pochváliť prakticky tvarovaný kufor so slušným objemom, a to v oboch verziách.
Je viac áut z radov konkurencie, ktoré cením vyššie ako Fabiu II. Hoci práve často porovnávané Clio, GP a Corsa to nie sú.
Čo sa týka Fabie Combi, tá nemá priamu konkurenciu. A kým ju nebude mať, jej pozícia - jednička medzi malými kombíkmi- bude neotrasiteľná.
Hymnus bazarových kovbojů, první odstavec je velmi dobrý :yes: Ale mám vážnou obavu, že ti, kterým je hlavně určen, ho nebudou schopni bez zakoktání ani přeslabikovat, natožpak pochopit :-)
Nová Fabia je hnus (zezadu i ze strany fujjjjjjjjjjjjjj) a to i kombi! Tím , že škodovka chtěla ušetřit a nerozšířila jí tak to ***a a podle mě to na prodeji pozná!!!!Jediná hezká škodovka je již jen Octavia II. Mam Fabii I a chtěl jsem Fabii II kombi, ale teď ani náhodou. Počkám a půjdu do Octvie II, protože Octavii III určitě taky zmršej tupci :no:
Zajímá mě, nezdá se vám že vzhledově (zepředu + zešikma) je F II složená jakoby ze dvou aut? Nárazníky, maska, kapota, blatníky, boky, jsou vyloženě kulaté. Kdežto čelní sklo + A sloupky tam vyloženě nepasují, neboť jsou vzhledem ke zbytku auta šíleně hranaté skoro bych řekl kubické. Je to jen můj dojem nebo se vám to zdá taky?
Bohuzel souhlas. Tezko najit skaredejsi auto (s horsimi motory a vybavou uz vubec). Jak by se chtelo nad Fabii hrde prohlasovat ze je to pekne ceske auto ;-\
Všem kritikům Fabie, těm zoufalcům touhy - My, lační a zoufalí, my zbití a v tmách. My velebíme naši naději, nás vedou bazarsvětla v bažinách. Naší cestou je cesta podpatků sešláplých, naší cestou je pádu směr. Tak pomáhej brzdit ten trychtýř zoufalých. Cíl je přec známý, jen prodluž tu pouť, ber, kde ber.
Škoda opět překvapila. Krátká Fabia hraje na notu stylovky, auto pro mladé, a škodovka dokázala vystavět též vskutku dokonalý chrám příznivcům malých kombi. Domnívám se, že Fabia II bude dokonce v mutanci kombi populárnější, než-li fabia krátká. Shlédneme-li snímky, pak závěr je jediný - Fabia kombi je jedničkou své třídy. Dnes velké BRAVO ŠKODA :yes:
Téměř dokonalá idyla:Chorvatsko,Split,Fabia Combi...Země kam každé léto vyráží milióny Čechů za azurovým mořem,za neopakovatelnými zážitky...a k tomu neodmyslitelně patří combi s kufrem narvaným až po střechu.Škoda nemohla vybrat lepší prostředí,jak úsměvné. ;-) Jinak myslím,že úsměv na tváři se ale neobjeví konkurenci,neb nová Fabia Combi je velmi podařený vůz a na trhu se objevuje významný hráč. ;-)
Možno keby to bolo najmenej o nejakých 10,15 cm širšie , tak by sa to ako, tak dalo zniesť, ale toto je dačo otrasné. Snáď jediné škaredšie auto v tejto kategórii, čo ma teraz napadá je Yaris verso.
No tak tohle je humus. Fabii kombi 1.generace jsem mel jako sluzebaka 1,9sdi a bylo to pohodovy a pekny auto, ale tohle kdyz vidim ani bych si do toho nesedl. To je des. Dneska se automobilky snazi udelat libive auto plne krasnych prechodu a linii, ale tohle je uplne mimo. Fakt me to mrzi uz kvuli samotny znacce skoda. Prodeje budou mozna jakz takz ale to jen diky tomu ze to ma znak skoda. Kazdopadne fotky celkem prikrasluji. Jen si predstavte tohle monstrum na plechacich s poklicema a chudy vybave. To bude jeste mnohem mnohem horsi a az to zaplavi celou republiku asi koupim BIOLIT:o)))))) Tak ted se do me muzete pustit ale tohle je muj nazor...
Opět chybí přímý pohled zezadu, některé automobilky a jejich modely se tímto pohledem defacto chlubí, zde asi není žádoucí, protože pravděpodobně není s čím.
Designově je to odporný mutant. Fabia je hnus, ale verze kombi ji bezpečně přebila... Nemluvím tu o užitné hodnotě, kvalitě zpracování, motorech a pod. Já tvrdím, že Fabia II. je designově stejný paskvil, jako byly Š 100 a 105.
neni nikomu divne to vyoseni kol mimo blatnik? Neverim tomu, ze skodovaci na reklamnich fotkach nepouzivaji zaretusovane podlozky pod kola nebo jine ET u litych kol, aby zachranili uzkou a vysokou siluetu auta. I 16" tam vypada taktak a pritom na minule generaci by to byl uz velky tuning...
Myslím si , že většina odborné veřejnosti uznává, že Superb je technicky i esteticky muzejní kus. A to klasifikuji slušně.Ani Octavia není vůbec ničím vyjímečná. Ani technicky, a designově zde jezdí spousta lepších aut. Je to prostě spotřební zboží, jako třeba automatická pračka, nebo počítač.
Mám pocit,jako by někteří mysleli,že je dnes 22.11.1988,tj. rok do toho pokusu o změnu(obávám se,že v hlavách ještě hodně lidem nenastala a hned tak ani nenastane žádná změna).On někdo někoho nutí jít si stoupnout frontu před Mototechnu,dát 10-20 tyček všimné panu Samohýlovi nejstaršímu a jemu podobným a čekat a čekat,jestli auto bude nebo nebude,nebo jestli jej nedostane nějaký protekční bolševik? Snad ne!Kdo nechce,tak nekoupí a je.Kdo koupí,jeho věc.co mne do toho? Nic!Stále řešit motory aj koko*tiny...Co se tu kur*v@ pořád řeší? To mi uniká.By to chtělo na rok zavést nějaký rok 1985,např.,tak,kondičně,všem a ve všem a bude klid.Konečně,Škoda stále hledá lidí,i designéry,stačí jít.Snad to není zas takový problém...
Ty nejslabší designerské stránky nové fábie ( absurdní výška vozu v poměru s jeho šířkou )u kombíku vyniknou ještě mnohem víc, takže vůz vypadá jako komický mutantek. Tak to vidím já. Opravdu se mi nelíbí, ale v věřím tomu, že v reálu vypada alespoň o trochu lépe. Ty forky musí zkreslovat
příplatek 20 tisíc za kombi ... proč si někdo koupí krátkou verzi? ... Kombi je za tak nízký příplatek i ekonomicky výhodnější, při dalším prodeji bude rozdíl větší. Nemluvě o tom že je i "pěknější". I když mezi konkurencí nejsi nejlepší, jsi mezi nimi, BRAVO kombíku
Lehnout si pujdu s vedomim, ze tato "vec" nastesti nebude nikdy stat v me garazi!!! :*)
Nezlob se na mne, ale to auto se bohuzel Skode desingove opravdu nepovedlo! Ani ho nezachrani to, ze se asi jedna jinak o solidne provedeny vuz. A nepisu to s radosti, Skode jinak fandim ale tohle opravdu ne. Fabii Combi II bych nazval opravdu nepovedenym "chrobakem". No neni ta podobnost pri sikmem pohledu z predu dokonala?
Bohuzial. :-( Viac sa mi paci ako 207SW. Ale presne si to vystihol. Kde je ta elegencia? Fibia Combi 1. to je po GPunte najkrajsie auto b-segmentu.
Povedal by som ze s vynimkou Jetiho Ingenlath Skode len skodil. Vyzera teraz tak hravo. Ta ovalnost im tentokrat nevysla. Spominate na prve spy photo Fabia COmbi 2? Myslel som ze krasou prekona Fabia c1. A tam (aspon sa mi to zadalo) bol zadok hranaty. Proste sedelo jej to. Ale snaha ist v slapajach predchodcu tentokat nevysla. :-(
No nechci se nikoho dotknout ale Fabia Combi II vypada primo odpudive, kam se ztratila decentnost a urcita usedla noblesa 1. verze?
Tipuju Fabii Combi II na nejnevkusnejsi auto segnmentu B!!! :'-(
Má "jen" o 2kW víc, ale to je rozdíl u maximálního výkonu, v běžných cestovních otáčkách je ten rozdíl daleko větší, navíc se ta 1.6 oproti té 1.4 nemusí tolik točit, žere míň a to nejenom benzinu (u té 1.4 doporučený N98), ale i oleje (a to o dost), a to jsem se nezmiňoval o velikosti a průběhu točivého momentu...
Aby bolo jasno. Aj ja by som sa rozhodoval medzi 1,4 a 1,6. Ale naco 1,6 ked ma len o2kW viac ako motor 1,4 vo F1?
Ja by som HTP nevolil. Ale myslim ze je to najpredavanejsi motor. A ak nie tak v kazdom pripade je to besteller. :-)
F. kombi je fajn a motory sú dobré. 1.2 besteller? No, koľko ľudí, toľko chutí. 1.4 59 kW je perfektný,som spokojný a že 1.6 sa nehodí? Teraz keby som kupoval, veeeeeľmi dlho by som sa rozhodoval medzi 1.4 64 kW a 1.6 77 kW. :yes:
Ve všem s tebou souhlasím, i s těmi řečmi. Zdá se mi, že sem píší většinou jenom samí zatvrzelí odpůrci škodovky. Možná je to proto že vždy napíší nějakou "blbost" a slušní lidé na to prostě nemají co říct.
PS: NEVZDÁVEJME SE A PODPORUJME ŠKODOVKU
Technika z VW. Kvalita z VW. Detaili ceske. Toto je najlepsie kombi triedy B. Ani Clio ani ten malinky 207SW. Staci sa pozriet do interieru. Do spracovania plastov. A vobec do detailov. Alebo poznate auto v b alebo c ktoremu sa automaticky otvori shcranka? Ale motory by som vytkol. Duo 1,4 bolo to najlepsie co bolo v tej trede svojho casu. 1,6 sa na taketo auto nehodi. Poistenie a spotreba...
Ale je tu besteller 1,2.
Favorit je jasny-Fabia. AUTO ROKA 2008