Novinky
Všude napíšu Prius, někde ani nebudu muset. Načež mne 20 dalších osočí co jsem to za čur...ka a já každému odpovím. První pozice jistá.
Jasně, kdo má hybrid ten fetuje vlastní prdy. Tenhle díl znám už déle než 2 roky. Sám jsem na něj už zde v diskusích poukazoval.
Chce to vic bojovat, ze nemam Mustanga jen na plakate a ze dvoulitr se 135 kw neni podladenej motor abych byl dobrej jako kucí.
Títo víťazi aj chodia do práce, alebo dostavajú za každý príspevok 10 Kč? :-!
EDIT: 10 Kč by bolo asi málo...
EDIT: 10 Kč by bolo asi málo...
Chodí sice do práce, ale nepracují....asi zaměstnanci veřejného sektoru, na které musí ostatní vydělávat.... 😒]
Ne, Hamuna je v soukromým sektoru.
Jen nerad se ho zastávám.
Jen nerad se ho zastávám.
CICZERO
takže dělá pro babiše? AGROHNOJ... nebo čistí rezervoáry v dukovanech?
Tak v tom prípade ľutujem jeho zamestnávateľa. Ale možno má prácu na 30 minút denne, zarába 100.000 Kč a vo voľnom čase testuje autá, aby sa o nich mohol v diskuziách odborne vyjadrovať. Len potom zase nechápem, kde ten čas berie, lebo to by musel diskutovať aj spoza volantu testovaného auta.
EDIT: Uz tam je prvy palec dole od vitaza 😄 Odbornika na vsetko 😄
EDIT: Tak uz su dvaja, co nevidia v mojom texte logiku 😄 Miesto palcov, by mohli radsej argumentovat, ved casu na debaty maju habadeeej (videli sme v roku 2020).
EDIT: Uz tam je prvy palec dole od vitaza 😄 Odbornika na vsetko 😄
EDIT: Tak uz su dvaja, co nevidia v mojom texte logiku 😄 Miesto palcov, by mohli radsej argumentovat, ved casu na debaty maju habadeeej (videli sme v roku 2020).
A tretí palec dole máš odo mňa - štýl a tón tvojho príspevku sa mi ani trochu nepáčia. S obsahom sa viac-menej súhlasiť dá; ale každý by sa mal hlavne pozrieť do zrkadla na seba a zamiesť si pred vlastným prahom.
Odo mna mas palec hore.
Styl a ton sa tazko odhaduje z pisaneho textu.
A realne, kazdy z nas si v robote najde trocha casu na relax, ale venovat hodiny debatam na nete? To si nemoze hocikto dovolit...
Stastny Novy rok.
Styl a ton sa tazko odhaduje z pisaneho textu.
A realne, kazdy z nas si v robote najde trocha casu na relax, ale venovat hodiny debatam na nete? To si nemoze hocikto dovolit...
Stastny Novy rok.
Si aj vsimni ale v akom čase kto pridáva príspevky. Nielen Hamuna ich píše často v dosť neskorých nočných hodinách. 🙂
Ako som už viackrát písal, palce hore či dole veľký zmysel nemajú, ale sú určitým vyjadrením súhlasu či nesúhlasu s príspevkom - aspoň čo sa môjho prístupu týka. Na ACZ je to žiaľ často aj vyjadrením sympatií či nesympatií k danej osobe, bez toho, že by dotyčný "hodnotiteľ" ten príspevok čítal...
Ak už mám byť kritický k Hamunovi, tak pre obsah jeho príspevkov, a preto, že tie isté nezmysly omieľa donekonečna, hoci mu už mnohokrát bol dokázaný opak a vysvetlené, že sa mýli.
Ale či píše 1 príspevok denne alebo 50, či to píše z domu alebo z práce, je len a jedine jeho vec. Nikoho do toho nič nie je a nikto tunajší nemá nárok to nejakým spôsobom hodnotiť ani komentovať.
Ak už mám byť kritický k Hamunovi, tak pre obsah jeho príspevkov, a preto, že tie isté nezmysly omieľa donekonečna, hoci mu už mnohokrát bol dokázaný opak a vysvetlené, že sa mýli.
Ale či píše 1 príspevok denne alebo 50, či to píše z domu alebo z práce, je len a jedine jeho vec. Nikoho do toho nič nie je a nikto tunajší nemá nárok to nejakým spôsobom hodnotiť ani komentovať.
Já se klidně k jednomu přiznám. Napsat příspěvek do diskuse je otázka méně než minuty. Napsat jich deset je méně než cigareta. I kdybych napsal třicet denně, pořád je to méně času, než průměrný kuřák stráví nad svou závislostí. A to samozřejmě ani neberu v úvahu fakt, že většinu člověk napíše mimo pracovní dobu.
Takže lituj jen sám sebe a svou hloupost.
Takže lituj jen sám sebe a svou hloupost.
Ano, napisat prispevok je minuta, ale tomu predchadza najprv precitanie celeho clanku a to je urcite viac ako minuta. A Potom zase nasleduje debata a citanie predoslych prispevkov. Takze sa ten cas pekne nabaluje...
Ty si myslíš, že většina ten článek čte?? 😁
Tak teraz si ma zabil 😄 Mas palec hore.
S takou alternativou, pustania sa do debaty bez precitania clanku, som teda nepocital...
Ale suhhlasim, urcite sa najdu aj taki diskuteri, ktori sice diskutuju, ale nevedia o com 😄
S takou alternativou, pustania sa do debaty bez precitania clanku, som teda nepocital...
Ale suhhlasim, urcite sa najdu aj taki diskuteri, ktori sice diskutuju, ale nevedia o com 😄
A prečo by nevedeli o čom? Nemusíš čítať článok, aby si vedel reagovať na príspevok, v ktorom jeho autor niečo tvrdí, pýta sa, alebo rozoberá nejaký problém. Tiež nie sú všetky príspevky priamo k článku. Asi by si sem mal viac chodiť, čítat a prispievať, aby lepšie vedel, jak to tu chodí a o čom to je. Prídeš sem raz za uhorský rok, a hneď hodnotíš a mudruješ. Pripomínaš mi môjho šéfa, ktorý príde do roboty, spýta sa, čo je nové, lebo netuší, čo sa mu vo firme deje, ale hneď potom začne breptať, kto čo všetko robí zle.
No, prave preto sem pridem raz za uhorsky rok, lebo casto pri svojej praci nemam cas si precitat ani noviny a nieto sa este pustat do siahodlhych debat, ktore casto vedu uplne k nicomu. Ale su aj dni, ked nie je do coho pichnut...
A auta mam rad a rad si o nich precitam nieco nove, pripadne nejaky test nejakeho, co sa mi paci. A niekedy sa pustim aj do citania diskuzie no ta zial malokedy naplni moje ocakavania.
A auta mam rad a rad si o nich precitam nieco nove, pripadne nejaky test nejakeho, co sa mi paci. A niekedy sa pustim aj do citania diskuzie no ta zial malokedy naplni moje ocakavania.
A ty máš jinak přístup k internetu zakázaný, že můžeš chodit jen v práci? 😁 😁
Vazne by ma zaujimala statistika prirastku diskusnych prispevkov v pracovne dni po hodinach.
(redakcia ju urcite ma)
(redakcia ju urcite ma)
A prečo ťa to zaujíma? Rád strkáš nos do vecí, ktoré ťa nemajú čo trápiť? Tak sa odo mňa drž radšej stranou. Takýchto sráčov nemám v láske. Bez ohľadu na to, koľko palcov hore mi pridáš.
Většina článků je v rozsahu do dvou minut čtení, delší jsou akorát testy. Ty zvládnu za nějakých deset minut i s pár vybranými fotkami.
A reakce v diskusi? Přečíst příspěvek jsou sekundy. Jestli ty máš problém, nepromítej ho do ostatních, nejsme všichni tak zaostalí.
A reakce v diskusi? Přečíst příspěvek jsou sekundy. Jestli ty máš problém, nepromítej ho do ostatních, nejsme všichni tak zaostalí.
A ako kazdy jing ma svoj jang, nie vsetci sme taki genialne rychli.
No hold, musia byt aj ti zaostali.
No hold, musia byt aj ti zaostali.
Komu vzdávaš hold? 😄
No predsa tomu, co pise: Přečíst příspěvek jsou sekundy. Jestli ty máš problém, nepromítej ho do ostatních, nejsme všichni tak zaostalí.
Fakt? Lebo mám skôr pocit, že nevieš, čo si napísal. Tak ako si to napísal, to ako pocta rozhodne nevyznelo.
Ja teraz uz zase teba nechapem... PF 2021
Použil jsi slovo "hold", měl jsi použít "holt". Každé má jiný význam, značně jiný. To se ti traveldrive snažil říct.
Aha, uz rozumiem.
Tak tam malo byt holt, sorry...
Ale to nic nemeni na fakte, ze som vzdal HOLD vsetkym rýchlym diskuterom, co nie su zaostali a na precitanie clanku, prispevku a reakciu im stacia sekundy.
To mne teda sekundy nestacia, mozno minuty 😒
EDIT: Odo mna mas za vysvetlenie palec hore.
Tak tam malo byt holt, sorry...
Ale to nic nemeni na fakte, ze som vzdal HOLD vsetkym rýchlym diskuterom, co nie su zaostali a na precitanie clanku, prispevku a reakciu im stacia sekundy.
To mne teda sekundy nestacia, mozno minuty 😒
EDIT: Odo mna mas za vysvetlenie palec hore.
Někdy, když tady člověk čte diskuzi, tak si říkám, že lepší v takový společnosti ani nebejt. Čest výjimkám, co dokážou psát rozumně a k věci, i když s nima někdy nesouhlasím. Ale neplevelej to tady jako to uměj někteří noví. A hlavně píšou k věcem, ke kterým maj co napsat, který zažili, k autům, ve kterých aspoň seděli. Zlatý časy před šesti sedmi lety. 😉
I tak všem hezkej novej, as snad lepší rok.
I tak všem hezkej novej, as snad lepší rok.
Posledni v tabulce napsal za rok vic, nez ja za svoji existenci tady na auto.cz 😊
Není o co stát 😄
Spousta příspěvků padla třeba jen na to vysvětlit jednomu zde diskutujícímu rozdíl mezi bilionem v Evropě a billionem v Americe. A stejně myslím že to nepřijal.
Zbytek jsou většinou otázky na které nikdy nedostanu odpověď. 😄
Spousta příspěvků padla třeba jen na to vysvětlit jednomu zde diskutujícímu rozdíl mezi bilionem v Evropě a billionem v Americe. A stejně myslím že to nepřijal.
Zbytek jsou většinou otázky na které nikdy nedostanu odpověď. 😄
1) dotovaná nafta
2) za všechno můžou neomarxisti
3) líp už bylo
4) auto má mít manuální převodovku a ručku
5) mě tohle auto nedává smysl a proto je zbytečné
6) cokoliv s capslockem
Pokud tohle z diskusí vymýtíme, ubude sice 80% příspěvků, ale diskuse zas začnou mít smysl.... 😉
Tak vše nej do roku 2021 :-!
2) za všechno můžou neomarxisti
3) líp už bylo
4) auto má mít manuální převodovku a ručku
5) mě tohle auto nedává smysl a proto je zbytečné
6) cokoliv s capslockem
Pokud tohle z diskusí vymýtíme, ubude sice 80% příspěvků, ale diskuse zas začnou mít smysl.... 😉
Tak vše nej do roku 2021 :-!
Navrhuji kompromis v podobě prvního bodu. Na tom se shodneme asi všichni.
.... proto je na prvním místě.... 😉 ale i dál je na čem pracovat 😄
Lidské osudy sou nevyzpytatelné vid, aneb jak se z fanatického fiatáka stal milovník elektromobilů.
Co dělá bratr Wolff? ten už má dle tohoto vzoru dneska aspon 4 Tesly ne 😄 😄 😄
A Alfista Hufnagl už určitě čalfu moreo v tichosti přestavěl na elektropohon 😄
Co dělá bratr Wolff? ten už má dle tohoto vzoru dneska aspon 4 Tesly ne 😄 😄 😄
A Alfista Hufnagl už určitě čalfu moreo v tichosti přestavěl na elektropohon 😄
Ja jsem fanaticky fiatak nikdy nebyl, jen fanda.... a fandim jim dal, jen si od nich nemam co koupit.....
A stejne tak nejsem fanda elektromobilu, jen umim videt i jejich vyhody narozdil od mistnich zabednenych hejtru.... to same plati i pro PHEV auta....
A stejne tak nejsem fanda elektromobilu, jen umim videt i jejich vyhody narozdil od mistnich zabednenych hejtru.... to same plati i pro PHEV auta....
Já žádný výhody nevidím, nemá to zvuk, charakter, historii, charisma, desing, nic.
Vymenoval si podružné veci, ktoré so základnou funkciou automobilu, a hlavným dôvodom, prečo existuje - dopravou z miesta A do miesta B - nemajú nič spoločné. Naviac s Tebou ani nemôžem súhlasiť, EV všetko, čo si napísal, majú. Zvuk - majú, typický, svojský, ale majú - odporúčal sa hlavne hluk. Charakter? Téma na rozpravu, ale určite charakter majú - samozrejme iný, ako spaľovacia konkurencia. Históriu majú tiež, aj keď pravdaže oveľa štíhlejšiu ako spaľováky, ale tiež zaujímavú. Charizmu? To je prípad od prípadu, bez ohľadu na pohon. Márne by si ju hľadal u mnohých benzínových aj naftových áut. Design? Neviem ako si na to prišiel - sú naopak často zaujímavejšie ako tzv. konvenčné modely.
určitě, taková Tesla 3 nebo Hyndai elektro sou deesignové perly, na to nemá ani Rolls a Bugatti 😄 😄 😄 😄
Ne pro každého je plechovka kysna pro přepravu z A do B 😄
Ne pro každého je plechovka kysna pro přepravu z A do B 😄
Tak určite zrovna Tesla 3 po dizajnovej stránke strčí do vrecka kopec súčasných crossoverov. Na rozdiel od nich rešpektuje v dostatočnej miere aerodynamiku a slovo elegancia jej nie je cudzie. Nehovorím o interiéri, tam ťahá za kratší koniec.
Ešte by som rád vedel, prečo sem ťaháš Rollsa a Bugatti, ty nejaké v garáži máš? Porovnávaj s tým, čo nám jazdí po cestách a čo ponúkajú v predajniach. To je celkom iná pesnička.
Ešte by som rád vedel, prečo sem ťaháš Rollsa a Bugatti, ty nejaké v garáži máš? Porovnávaj s tým, čo nám jazdí po cestách a čo ponúkajú v predajniach. To je celkom iná pesnička.
Jo jeden Rolls mi doma stojí 🤣 Tesla 3 je designový paskvil na úrovni auto budoucnosti, prezentované na autosalech kolem roku 1990. komu se to líbí, ten by si neměl rikat milovik aut🤣 Uvnitř je to totální traga
Ejha, niekto je tu znalec a ešte má pocit, že je vtipný... Trága sú tvoje argumenty.
Tak ta odpověď s tím RR mě fakt pobavila! 😒] 😒] 😒] :yes:
To víš no, pokus nevyšel.
To se stává v debatě s někým, kdo má auta jako koníček nikoliv jako prosteděk přepravy z A do B 😄 A ono i z A do B se dá jezdit v nečem, co ti dělá radost.
Těmhle lidem ale marný vysvětlovat, a ani jako káru pro zábavu by si nekoupili nic co baští 20 litrů, Takhle šáde 110 nebo alfička s 1,6, to je nejlepší veterán, protože na to umí spravit každej Lojza a jezdí to jen za 8 mámo 😄
To se stává v debatě s někým, kdo má auta jako koníček nikoliv jako prosteděk přepravy z A do B 😄 A ono i z A do B se dá jezdit v nečem, co ti dělá radost.
Těmhle lidem ale marný vysvětlovat, a ani jako káru pro zábavu by si nekoupili nic co baští 20 litrů, Takhle šáde 110 nebo alfička s 1,6, to je nejlepší veterán, protože na to umí spravit každej Lojza a jezdí to jen za 8 mámo 😄
Ach jo. Zase ty absurdní elektrohujerské plky... 😒 :no:
Tohle kopání do EV, a zejména do lidí, kteří o nich napíší cokoli dobrého, za každou cenu je už skutečně zoufalé. Takové krásné dokreslení tvé zoufalé osobnosti.
Tak to seš vedel jak ta jedle. Navzdory těm bruselským elektrosračkám, do kterých se vinou hloupých neomarxistických regulátorů a politiků řítíme, si s chutí užívám života a jsem v pohodě. To ale neznamená, že tady nebudu svobodně projevovat své názory a odhalovat absurdity této zločinné politiky! 😄
Jdi se léčit, hochu. 😄
Děkuji za tvé ***ské doporučení, zcela zbytečné a absurdní. Když holt dojdou konkrétní argumenty... 😉
Já tady nešířím nenávist a nesmysly, jako ty. 😁 Nehledě na to, že proti té tvé ideologické demagogii ani není čím argumentovat, to je jak hádat se Jehovistou. Stejná úroveň myšlenek a inteligence. Občas i ti Jehovisti jsou chápavější.
To co jsi vypsal jsou veci, ktere nezajimaji tak 90% lidi, co rozhoduji o nakupu auta.... clovek az nemuze uverit tomu, ze jsi to porad nepochopil....
Fakt 90%? Ses si jistej? Ne všichni maj auto jako skatuli co je vozí z A do B
Ne, 90 % to není. Ve skutečnosti spíš tak 98 %.
Určitě, tys to ještě vylepšil.
Kdo kupuje ty ameriky, porsche, ferrari, lamba, astony, lotusy, rollsy, bentley, maserati, alfy atd atd.
Všichni co se přepracují z A do B?
Kdo kupuje ty ameriky, porsche, ferrari, lamba, astony, lotusy, rollsy, bentley, maserati, alfy atd atd.
Všichni co se přepracují z A do B?
Hňupounku, já chápu, že pro tebe je tvůj RR středobodem světa, ale pro boháče je to jen auto na přepravu sem a tam. A opravdu ho netrápí, co má pod kapotou.
Ameriky jsou možná kultovní tady v Evropě u pár zaostalců, ale doma v USA je to jen spotřebák na dojíždění. Vidíš to z pohledu socky Evropana, pro kterého je vlastnictví lepšího auta statusovým symbolem.
Ameriky jsou možná kultovní tady v Evropě u pár zaostalců, ale doma v USA je to jen spotřebák na dojíždění. Vidíš to z pohledu socky Evropana, pro kterého je vlastnictví lepšího auta statusovým symbolem.
Kašpare, pokud jde někomu o přepravu z A do B, může si kopit Logan, ten to zvládne taky, netřeba si kupovat Alfu nebo Maserati.
Status je to pro celou Evropu, to by pak zbohattlici nejezdili výlučně v německé prémii, protože designově nebo v poměru value for money sou na tom třeba Lexus, Jaguar, Cadillac, Genesis, Maserati atd daleko líp. Je to jen vo tom o***t se, že když v tom jezdí většina úspěšných, musí ostatní taky.Když bude mít zejtra na instáči nějaká hvězdička řůžovou kabelku s hvězdičkama, musí jí mít ostatní taky. Aby byly řádně cool. Stjeně tak musí být 6x ročně v Dubaji, protože je to prostě trendy.
Označovat individualisty a lidi co maj vkus za zaostalce je poněkud trapné, ale co čekat od neomarxisty, že 😄
Status je to pro celou Evropu, to by pak zbohattlici nejezdili výlučně v německé prémii, protože designově nebo v poměru value for money sou na tom třeba Lexus, Jaguar, Cadillac, Genesis, Maserati atd daleko líp. Je to jen vo tom o***t se, že když v tom jezdí většina úspěšných, musí ostatní taky.Když bude mít zejtra na instáči nějaká hvězdička řůžovou kabelku s hvězdičkama, musí jí mít ostatní taky. Aby byly řádně cool. Stjeně tak musí být 6x ročně v Dubaji, protože je to prostě trendy.
Označovat individualisty a lidi co maj vkus za zaostalce je poněkud trapné, ale co čekat od neomarxisty, že 😄
Jasně, každý, pro koho auto není modla, je neomarxista. Inu, tobě opravdu inteligence ukázala záda z velké dálky. Opravdu netušíš, jak přemýšlejí lidi, kteří mají peníze, protože sám na vše koukáš jen jako socka.
Jasně já sem socka a co jsi ty?
Většinou se tu těmihle termíny ohání lidi co maj barabiznu s prochcanejma základama v hodnotě 2,5 míče v horní dolní, nebo solí 15 táců podnájem čii hypo a doma jim parkuje na dvorku Oktávka nebo zrezlá Felda nebo max Hnůjdaj😄 😄 😄
Většinou se tu těmihle termíny ohání lidi co maj barabiznu s prochcanejma základama v hodnotě 2,5 míče v horní dolní, nebo solí 15 táců podnájem čii hypo a doma jim parkuje na dvorku Oktávka nebo zrezlá Felda nebo max Hnůjdaj😄 😄 😄
Jinak když pro tebe není auto modla, proč tu oxiduješ, co sem lezeš?
Lidi pro který je auto pouhý prostředek co je někam doveze by tu neměli oxidovat. To nejsou autíčkáři a milovníci aut.
Lidi pro který je auto pouhý prostředek co je někam doveze by tu neměli oxidovat. To nejsou autíčkáři a milovníci aut.
A proč bych tu nemohl být? Někdo zakázal chodit na tenhle server lidem, které zajímají běžná auta? Nebo si o nich prostě jen čtou, protože je to baví? To jsi rozhodl ty, hňupe?
Ale jsem rád, že ses hezky chytil na tu socku, jak kolem sebe pěkně kopeš. 😄
Ale jsem rád, že ses hezky chytil na tu socku, jak kolem sebe pěkně kopeš. 😄
Definuj pojem bežný auto. Hajtra co má motor ze sekačky vyhnanej turbem, doprasená dpf a ekojebkama aby to plnilo nesmyslným ekonormy a mělo to papírovou spotřebu o 1 litr menší,, nebo elektrojebka bez charakteru a ještě půlka z vás sou plakátoví olizovači, protože na tu vysněnou elektrojebku ani nemáte 😄 😄 😄
Haha.
Mady may day amigo. Fakt se tu bavím
Haha.
Mady may day amigo. Fakt se tu bavím
Já sem ideální socka, mě stačilo v prosinci dělat 6 dnů a jinak sem měl veget 😄 Akorát sem zkontroloval maily, když sem se v 9:40 hezky vychrupnutej probudil 😄
Socky vyjížděly už 6😁0 do skladu a montovny v zachrchlaným busu nebo v tý oktávce, aby mohly odevzdat 15 litřiků paní majitelce za koji kde můžou milostivě složit hlavu nebo po dobu 25 let hodný bance.
I v příštím životě bych chtěl být stejná socka 😊
Socky vyjížděly už 6😁0 do skladu a montovny v zachrchlaným busu nebo v tý oktávce, aby mohly odevzdat 15 litřiků paní majitelce za koji kde můžou milostivě složit hlavu nebo po dobu 25 let hodný bance.
I v příštím životě bych chtěl být stejná socka 😊
Jo, jsi socka. A tímhle vymezováním se to jen potvrzuješ. Hraješ si na něco více, ale jsi stejná socka jako ti ze skladů a montoven. Vlastně horší.
Modroslunečníku, kde se v tobě ta nenávist pořád bere? Je mi tě opravdu upřímně líto! ;-\ 😲 ;-\
Nenávist? Proč do mě projektuješ sebe? To je neslušné!
No ano, jak se zde objeví nick Barika, vidíš doslova rudě, resp. zeleno-rudě! 😒]
Zelené mám dost přes den a červenou nemám rád. Proč myslíš, že jsem "modré" slunce?
A jestli něco fakt nemám rád, je to hloupost, lež a manipulace, kterou tady s Barim dost často předvádíte. A spolu s vámi ještě pár dalších matlů. Ale naštvat mě tím? Jen se vám směju, jak jste zoufalí.
A jestli něco fakt nemám rád, je to hloupost, lež a manipulace, kterou tady s Barim dost často předvádíte. A spolu s vámi ještě pár dalších matlů. Ale naštvat mě tím? Jen se vám směju, jak jste zoufalí.
Nic nedělat je nějaký úspěch?
Nemuset nic dělat když nechceš je úspěch.
Protože ti, jak mě syn modrého slunce nazývá musí, jinak by zdechli hladem , pan majitel by se hněval že mu nesolí nájemné a banka by dělala bububu, ty zlý chlapče, tenhle měsíc si neplatil.
Kdežto mě šly prachy i když sem nic nedělal 😄
Takže já se mohl procházt, kochat jízdou v youngtimeru a spát a ostatní hákovali. Jak říkáme my lingvisté, ´Cause I can 😄
Protože ti, jak mě syn modrého slunce nazývá musí, jinak by zdechli hladem , pan majitel by se hněval že mu nesolí nájemné a banka by dělala bububu, ty zlý chlapče, tenhle měsíc si neplatil.
Kdežto mě šly prachy i když sem nic nedělal 😄
Takže já se mohl procházt, kochat jízdou v youngtimeru a spát a ostatní hákovali. Jak říkáme my lingvisté, ´Cause I can 😄
A ano, vztekej se jak chceš, a kopej jak chceš, ale objektivně vzato je pohled "mám drahé auto - jsem znalec nebo fajnšmekr" pohled socky. Pro člověka vydělávajícího peníze v řádu vyšších desítek nebo nižších stovek tisíc měsíčně je prostě BMW či Alfa autem na běžné ježdění, ten člověk vůbec o ničem pod kapotou nepřemýšlí. Když jsou to vyšší statisíce a milióny, uvažuje se stejně o Maserati či Bentley. Lidi ta auta kupují prostě proto, že to k jejich společenské třídě patří, ne proto, že by ocenili konstrukční či motorické vlastnosti. Nebo myslíš, že předražené supersporty se kupují kvůli tomu, že jejich majitel s nimi bude vymetat okruhy a prohánět závodní auta? To sotva, kupují to lidi do sbírek s tím, že na tom jednou vydělají, nic více. Tyhle nákupy jsou jen chladnokrevný kalkul, nic více.
Jo, já tvůj pohled chápu. Ty tím žiješ a myslíš si, že nic jiného není. Ale takových lidí je ve světě méně než jedno promile. Nadšenců pro auta s menším zápalem než tvůj do těch dvou procent. Zbytek jsou uživatelé. Jen každý v jiné cenové úrovni, což tvůj ubohý mozeček neumí pobrat.
Jo, já tvůj pohled chápu. Ty tím žiješ a myslíš si, že nic jiného není. Ale takových lidí je ve světě méně než jedno promile. Nadšenců pro auta s menším zápalem než tvůj do těch dvou procent. Zbytek jsou uživatelé. Jen každý v jiné cenové úrovni, což tvůj ubohý mozeček neumí pobrat.
On každý milovník aut musí mít jen nová auta? Proč tolik lidí sbírá veterány a proč na akce, kam před 15 lety přijelo 170 aut přijelo předloni 640?
A každý kdo má velké prachy a kupuje podle toho segmentu neřeší co je pod kapotou? Fakt? Takže kdyby v Bentley byl třílitr V6 tak bych ho nadšně kupovali? Proč tam teda automobilky drží ty velkoobjemové motory a pořád zvyšují výkony?
Myslíš že s tím nikdo nejel nikdo po okruhu nebo že nějaký zbohatlý šejk či diktátorův synek nejel po běžné dálnici 300, protože prostě může a chce a policie ho nezatkne?
Fascinuje mě tvoje skálopevné přesvědčení, že se všichni jen přepravují z A do B, nikdo se nejde projet terénem pro zábavu a nikdo nevytáhne spersport nebo limuzínu aby se projel jen tak bez cíle a nikdo nejezdí na žádné srazy a setkání podobných nadšenců.
A každý kdo má velké prachy a kupuje podle toho segmentu neřeší co je pod kapotou? Fakt? Takže kdyby v Bentley byl třílitr V6 tak bych ho nadšně kupovali? Proč tam teda automobilky drží ty velkoobjemové motory a pořád zvyšují výkony?
Myslíš že s tím nikdo nejel nikdo po okruhu nebo že nějaký zbohatlý šejk či diktátorův synek nejel po běžné dálnici 300, protože prostě může a chce a policie ho nezatkne?
Fascinuje mě tvoje skálopevné přesvědčení, že se všichni jen přepravují z A do B, nikdo se nejde projet terénem pro zábavu a nikdo nevytáhne spersport nebo limuzínu aby se projel jen tak bez cíle a nikdo nejezdí na žádné srazy a setkání podobných nadšenců.
Jinak zákazníci RR jsou velmi konzervativní lidé a žádají pod kapotou stále spalovací benzínové motory. Diesly, hybridy a elektro nikdo nechce. Stejně tak chtějí i tlačítka a ne jen dotykové obrazovky, chtějí tradiční design a ne nějaké úlety atd atd.Zejména movití zákazníc v Arábii, Rusku, Asii a USA, což dělá 60% prodejů značky.
Chtělo by to o tom něco vědět 😄
Chtělo by to o tom něco vědět 😄
Jo jo, zákazníci Rollsu jsou tak moc konzervativní, že kvůli nim museli začít dělat SUV. 😁 😁 Tyvole, tyhle pohádky povídej doma dětem, a nekrm tím dospělé lidi.
SUV je bohužel celosvětový fenomén a jestli sis nevšiml, tak i to SUV ma tradiční hranatý design s tradičním grillem 😄
Ferrari už taky chystá SUV
Ferrari už taky chystá SUV
Hele, to jsou objektivně naprosté kecy. Kdyby zákazníci byli skutečně tak konzervativní, jak tvrdíš, Cullinan by nikdy nevznikl. Stejně jako by nikdy nejezdily Rollsy v šílených barvách a kombinacích, což je dnes běžný jev, protože to auto kupuje kdejaká serebrita jen na ukázku, že na to má.
Pestrobarevný barvy už to mělo před 30-40 lety, když v tom jezdili Lennon, Jagger, Tyson apod.
Výstřední lidé chtějí výstřední věci.
A brunejský sultán chtěl kombík, tak mu ho udělali. Proč by to nedělali. Když udělalo SUV Porsche, Lambo, Bentley tak přišel i RR, prostě čuli další možnost jak vydělat prachy. U BMW logicky taky chtěj vystřískat peníze navíc.
Když to neudělaj, půjdou lidi koupit jinam. Když tam nedaj barvy, nechaj si to lidi upravit u tunningových firem a firem co dělaj přestavby.
Časy se mění, bohužel k horšímu no.
Ale cikni si do Goodwoodu a Crewe, kolik lidí jim denně píše a volá, at začnou dělat elektrický Bentley a RR. Určitě je to 99% zákazníků vid
Výstřední lidé chtějí výstřední věci.
A brunejský sultán chtěl kombík, tak mu ho udělali. Proč by to nedělali. Když udělalo SUV Porsche, Lambo, Bentley tak přišel i RR, prostě čuli další možnost jak vydělat prachy. U BMW logicky taky chtěj vystřískat peníze navíc.
Když to neudělaj, půjdou lidi koupit jinam. Když tam nedaj barvy, nechaj si to lidi upravit u tunningových firem a firem co dělaj přestavby.
Časy se mění, bohužel k horšímu no.
Ale cikni si do Goodwoodu a Crewe, kolik lidí jim denně píše a volá, at začnou dělat elektrický Bentley a RR. Určitě je to 99% zákazníků vid
Jo jo, vyloženě konzervativní. 😁 😁 Pokračuj dál v tom sebeztrapnění, jde ti to samo.
Umíš pochpit větu konzervativní design? Když zítra láknu svůj RR do růžové se stříbrnými hvězdičkami, furt to auto bude mít tradiční konzervativní design.
Co není na tomhle předku konzervativního? podrobně mi to popiš
Je to moderní evoluce toho, co měl RR před 40 lety https😐/specials-images.forbesimg.com/…c06b08/960x0.jpg?…
Což se o tomhle říct nedá, že http😐/hips.hearstapps.com/…4-1569262878.jpg
Co není na tomhle předku konzervativního? podrobně mi to popiš
Je to moderní evoluce toho, co měl RR před 40 lety https😐/specials-images.forbesimg.com/…c06b08/960x0.jpg?…
Což se o tomhle říct nedá, že http😐/hips.hearstapps.com/…4-1569262878.jpg
sečti prodeje všech značek co jsi výše vyjmenoval a nedostaneš se ani na ty 2% trhu..... to je opravdu neuvěřitelné že ty nedokážeš pobrat naprosto zjevná, čísly podložená fakta....
Kde? V Evropě? Tady možná zkus to sečíct v Číně, USA, Rusku, Japonsku atd a budou to asi těžko 2%.
Evropa už dávno není nejdůležitější trh, to si myslíte možná vy tady. Prodeje tady půjdou navíc čím dál tím víc do kopru a pak tady tradiční automobilky převálcuje čína a korea s těma elektro plečkama 😄
Evropa už dávno není nejdůležitější trh, to si myslíte možná vy tady. Prodeje tady půjdou navíc čím dál tím víc do kopru a pak tady tradiční automobilky převálcuje čína a korea s těma elektro plečkama 😄
Ty si tuším odborník na komplet celý automobilizmus.
Jistě. Já se o to zajímám už přes 20 let, někteří z vás ještě tahali kačera na dvorku
A já se o auta zajímám již od vyššího dětského věku, tedy 40 let. A co jako? 😁
Čtyřicet let a tak bídná úroveň znalostí? To se nemáš čím chlubit.
Fakt je ovšem ten, že s délkou zájmu o nějaký obor zkušenosti dotyčného rostou. A Barik na tom po této stránce není vůbec špatně, ať se na něj Modré slunce snaží pražit sebevíc! 😒]
Musíme slunečníkovi pustit písničku,je sice o jeho bratru měsíčníkovi, ale bude mít radost https😐/www.youtube.com/watch?…
u niektorých neznamená kvalitu ani náhodou.
Pá, hodne zdravia, štastia, rekuperácie :-! ,lacné palivá, cesty bez psychopatov a vždy trafiť ten správny brzdný bod.
Pá, hodne zdravia, štastia, rekuperácie :-! ,lacné palivá, cesty bez psychopatov a vždy trafiť ten správny brzdný bod.
Jo... je škoda, že zmizely příspěvky od _MT_, od Ham., labela a nebo woodyho taky bývalo víc ke čtení... ten se holt drží zásady svého klubu 😄
Nu což, my už jsme pomalu jako ten strejda z Gran Torino...
Všechno nejlepší všem 😄
Nu což, my už jsme pomalu jako ten strejda z Gran Torino...
Všechno nejlepší všem 😄
Až na tu rekuperaci souhlas! 😉 :yes:
tak u teba platí :yes: ešte “trafiť ten správny kvalt” s manuálom
Gratulacia Hamunovi.... mne pride ze celkovo prispevkov v diskusiach je z roka na rok pomenej. Kde su tie casy ked ani na druhe miesto nestacilo tolko prispevkov kolko dnes uz stacilo v pohode na jasne prve miesto s naslokom namornej mile...
Inak mi pride ze sme tu v zozname v podstate opat ti isti... a to som sa tento rok ani nesnazil ... kedze uz mam aj ine povinnosti vo volnom case...
Ozzy... cakal som ze to das... az sa mi nechce verit kde a kedy ten naskok Hamuna ziskal... kedze teba tu vidim castejsie
PS: teraz este scitajme cicera a ciczera a razom je to skoro na bednu ( a hned som este o stupienok vyssie a aj mnohi dalsi )
Inak mi pride ze sme tu v zozname v podstate opat ti isti... a to som sa tento rok ani nesnazil ... kedze uz mam aj ine povinnosti vo volnom case...
Ozzy... cakal som ze to das... az sa mi nechce verit kde a kedy ten naskok Hamuna ziskal... kedze teba tu vidim castejsie
PS: teraz este scitajme cicera a ciczera a razom je to skoro na bednu ( a hned som este o stupienok vyssie a aj mnohi dalsi )
Já to má nárazové, někdy tu měsíc skoro nejsem a jindy, když je to zajímavé, tak tu pak diskutují 😁
Viaceri to mame takto.... :yes:
PS: Ale uz si tu raz aj vyhral nie?
PS: Ale uz si tu raz aj vyhral nie?
Nene jen druhý místo.
:yes:
Kam sa podel white label ... kedysi to tu drtil ale poslednu dobu kde nic tu nic. Inak bolo by zaujimave hodit sem zoznam diskuterov aj podla celkoveho poctu vsetkych ich doteraz pridanych prispevkov v diskusiach... az sa bojim sam sebe kuknut na to megacislo ( za tych 10 rokov co som tu )... predpokladam ale ze aj v tomto rebricku by Hamuna jasne vyhral...
Kam sa podel white label ... kedysi to tu drtil ale poslednu dobu kde nic tu nic. Inak bolo by zaujimave hodit sem zoznam diskuterov aj podla celkoveho poctu vsetkych ich doteraz pridanych prispevkov v diskusiach... az sa bojim sam sebe kuknut na to megacislo ( za tych 10 rokov co som tu )... predpokladam ale ze aj v tomto rebricku by Hamuna jasne vyhral...
Ja to zase vidím tak, že odkedy si sa oženil neprispievaš ani zďaleka toľko čo kedysi. Ergo zato že nie si prvý, môže tvoja manželka. 😁
No jooo. Ale raz som tu uz aj prvy bol..tusim v r. 2014?.... este ako kia_world.... dodnes tusim som jediny slovak co to tu "vyhral" ale nechvalim sa .. len konstatujem. Tak po roku 2017 mam uz ine povinnosti veru.... a teraz v r 2020 ked sme uz konecne traja pribudli dalsie. Napriek tomu som stale tu. Fakt neviem dokedy tu budem ale zatial akosi nedokazem odist... uz som tu aj pred rokom vravel ze koncim a pozri.. nejde mi to 😲 ... stale ma to tu taha... ale pisem uz podstatne menej... to ano
Malé zamyšlení mě přivedlo k myšlence, že vlastně diskuse zde je obrazem společnosti a jejího přístupu k autům.
Jsem rád, že jsem zažil ten věk nadšenců, který byl reprezentován jistým panem GTI. Přes jeho nectnosti, a že jich bylo, se mu nedala upřít láska k autům. Zvláště těm z jednoho koncernu... Ale každý máme nějaké úchylky.
Tahle etapa dávno zapadla za obzor současného automobilového světa. A přišla etapa zeleného mužika, jehož jedinou zálibou je šířit do automobilového světa jisté ideologické lži. A jde mu to tak náramně, že již třetím rokem je nositelem zlata v téhle královské disciplíně ACZ (rozuměj diskusi).
A ono je to tak vlastně i v tom našem zapadákově Evropské unii, kde Evropská komise vlastně činí totéž a stejně vehementně jako tenhle zelený mužík...
Nicméně i přesto doufám, že katalyzátor myšlenek u něho bude fungovat hůře a hůře a třeba od něj nějaká nějaká myšlenka vzejde na světlo boží. Jestli se tenhle moment podaří zachytit v diskusi na ACZ 2021, dejte mi vědět 😒]
Ať žijí emise i v roce 2021, protože svět bez emisí by byl světem bez aut!
Jsem rád, že jsem zažil ten věk nadšenců, který byl reprezentován jistým panem GTI. Přes jeho nectnosti, a že jich bylo, se mu nedala upřít láska k autům. Zvláště těm z jednoho koncernu... Ale každý máme nějaké úchylky.
Tahle etapa dávno zapadla za obzor současného automobilového světa. A přišla etapa zeleného mužika, jehož jedinou zálibou je šířit do automobilového světa jisté ideologické lži. A jde mu to tak náramně, že již třetím rokem je nositelem zlata v téhle královské disciplíně ACZ (rozuměj diskusi).
A ono je to tak vlastně i v tom našem zapadákově Evropské unii, kde Evropská komise vlastně činí totéž a stejně vehementně jako tenhle zelený mužík...
Nicméně i přesto doufám, že katalyzátor myšlenek u něho bude fungovat hůře a hůře a třeba od něj nějaká nějaká myšlenka vzejde na světlo boží. Jestli se tenhle moment podaří zachytit v diskusi na ACZ 2021, dejte mi vědět 😒]
Ať žijí emise i v roce 2021, protože svět bez emisí by byl světem bez aut!
Přiznám se, že s ohledem na upadající diskuse jsem začínal mít trochu obavy, že to dotáhnu na bednu. Nicméně naštěstí mi sedla šťastná třináctka! TOP10 ale na dosah... 😄
No ja som s 15tkou spokojny.... popravde sa az divim ze som nadalej este v tabulke.. snad prvykrat po x rokoch som to tentokrat jak by povedal Kaja ... vobec necakal 😄
Tuhle anketu bych vyhrát nechtěl, tolik práce a přitom taková blbost. 😁
...že stříbrnou příčku jsem nečekal! 😄 Říkal jsem si, že být v první pětce by nebylo špatné, ale že spíš skončím ještě níže... 😄
Jinak všem vše nejlepší do roku 2021! :😉 :yes😒br /> A milým diskusním kolegům, kteří tady se mnou usilovně brání normální auta, o které mají běžní Češi skutečně zájem a hlavně zdravý rozum - neklesejme na mysli, s elektrofašismem a progresivistickým euromarxismem je třeba bojovat do posledního dechu a nikdy to nevzdat! Však ono se jim nakonec na Západě v hlavinkách taky rozsvítí, jde jen o to, kolik to Evropu mezitím bude stát na zbytečně vynaložených nákladech na pseudoekologické nesmysly a zbytečně způsobených ekonomických ztrátách.... Snad nebude příliš pozdě, aby pak bylo možné evropský autoprůmysl a automobilový trh ještě resuscitovat ;-\ ;-\ ;-\
Jinak všem vše nejlepší do roku 2021! :😉 :yes😒br /> A milým diskusním kolegům, kteří tady se mnou usilovně brání normální auta, o které mají běžní Češi skutečně zájem a hlavně zdravý rozum - neklesejme na mysli, s elektrofašismem a progresivistickým euromarxismem je třeba bojovat do posledního dechu a nikdy to nevzdat! Však ono se jim nakonec na Západě v hlavinkách taky rozsvítí, jde jen o to, kolik to Evropu mezitím bude stát na zbytečně vynaložených nákladech na pseudoekologické nesmysly a zbytečně způsobených ekonomických ztrátách.... Snad nebude příliš pozdě, aby pak bylo možné evropský autoprůmysl a automobilový trh ještě resuscitovat ;-\ ;-\ ;-\
😁 😁 😁 Tvá sebejistota v tom, že tvůj přístup je správný, je vskutku ohromující. 😁
Nevidím na tom vůbec nic zvláštního. Stačí zapojit zdravý rozum (a naše otřesné historické zkušenosti s reálným socialismem). 😉
Zdravým rozumem se statistika nedělá, ani jiná věda.. ta se opírá o podložitelné a přísně definované vztahy a skutečnosti měřených dat 😊 Takže Většina tvá, vydedukovaná zdravým rozumem se nerovná většině kupců aut 😉 Hezký nový rok 😊
Zdravý rozum je něco, co se v tvých příspěvcích ještě nikdy neobjevilo. 😁
Tak to říká ten "pravý"! 😒]
Spaľovací motor, ručná parkovacia brzda a mechanická prevodovka, to je definícia rozumu?
Ne, to je definice auta, které přináší normálnímu (nezdegenerovanému) řidiči opravdovou radost. 😉
Aha, tak to jsou řidiči většiny supersportů a téměř všech výkonnějších aut asi zdegenerovaní... 😁 😁
Tak supersporty jsou zcela specifická kategorie. A ty současné jsou už tak brutálně přemotorované, že souhlasím, že automat je v jejich případě asi už nustnost (pro většinu jejich řidičů). Ovšem ten segment "výkonnějších aut", tam je ta absence manuálu v nabídce většiny současných modelů neomluvitelná. Viz. např. AR Giulia 2.0.... 😲 😒 :no: :no: :no:
Většina lidí ale nepotřebuje auta pro radost, ale aby plnily formu dopravního prostředku. Takže je vše v pořádku, kdo chce auto pro radost pořád toho jde koupit hodně, ale denně budu do práce radši jezdit něčím s automatem..
Normálně jsem docela hodný a v zásadě i dobrý kluk. Ale tobě přeju v tom letošním roce hodně a hodně testů a článků o EV, plug-inech a elektrické mobilitě. 😁
Úplně zbytečně. Takový odpad většinou ani nečtu. 😄
A jak vieš, že odpadom nie je zrovna to, čo rád čítaš ty?
Pro tebe jsou "odpad" články o normálních pořádných autech? 😒] Máš "zajímavý" vkus! :no:
Základ asi bude v tom definovat, co je to "normální pořádné auto". Což je věc, ve které se od počátku neshodneme.
A ano, i o spalovacích autech je tu napsáno spoustu odpadu a zcela zbytečných článků. I když odhlédnu od té tvé ideologické zaslepenosti, pak je daleko více odpadu o spalovácích, než o elektromobilitě.
A mimochodem, když to nečteš, proč do každé diskuse pod elektroauta nabliješ ty své ideologické nesmysly?
A ano, i o spalovacích autech je tu napsáno spoustu odpadu a zcela zbytečných článků. I když odhlédnu od té tvé ideologické zaslepenosti, pak je daleko více odpadu o spalovácích, než o elektromobilitě.
A mimochodem, když to nečteš, proč do každé diskuse pod elektroauta nabliješ ty své ideologické nesmysly?
Poriadne auto? Podľa čoho definuješ poriadne auto? Ja podľa kvality, priestoru, ergonómie, dizajnu, materiálov, jazdných vlastností. výkonov...používaš nejaké iné parametre? 😉
Jistě. V první řadě to auto musí mít spalovací motor (nejlépe nezprzněný hybridizací), aby bylo schopno nabídnout uspokojivý poměr užitná hodnota/praktičnost/cena. 😄
Pěkný Nový rok i tobě brachu :yes:
Díky! 😄
Je pekné vidieť, ako sa dve spriaznené duše našli. 😄 :yes:
Však je nás tu i víc! 😉
Jo jo, založte si klubík, hošové. 😁
Tak mě zcela nekorektně napadá, tedy soudě podle tvého nicku a našeho oslovení ve tvém posledním příspěvku, že ty asi chodíš do klubu Modrá ustřice... 😉
Soudě dle tvého povědomí o tom klubu jsi tam zjevně stálým hostem. 😉 Já bohužel v ČR nic takového neznám.
Je mi jedno, kto na čom bude jazdiť, aký má názor na autá, alebo dizajn.
Všetkým solídnym ľuďom z tejto komunity, ktorí majú svoj názor, diskutujú, dokážu rešpektovať iné názory, a majú v sebe aj potrebný kúsok slušnosti a úcty k iným, týmto všetkým prajem šťastný celý rok 2021. Nech nás konečne opustí Covid, nech všetkým slúži zdravie, nech vydrží optimizmus, nech sa darí v láske aj v práci.
Všetkým ostatným prajem to isté - ale naviac ešte to, aby našli silu sa nad sebou zamyslieť, a v roku 2021 to zúročiť.
A aby redakcia ACZ nezostala skrátka, prajem všetkým tvorivého ducha a veľa dobrých článkov, aby bolo veľa dôvodov na chválu, a čo najmenej na kritiku.
Všetkým solídnym ľuďom z tejto komunity, ktorí majú svoj názor, diskutujú, dokážu rešpektovať iné názory, a majú v sebe aj potrebný kúsok slušnosti a úcty k iným, týmto všetkým prajem šťastný celý rok 2021. Nech nás konečne opustí Covid, nech všetkým slúži zdravie, nech vydrží optimizmus, nech sa darí v láske aj v práci.
Všetkým ostatným prajem to isté - ale naviac ešte to, aby našli silu sa nad sebou zamyslieť, a v roku 2021 to zúročiť.
A aby redakcia ACZ nezostala skrátka, prajem všetkým tvorivého ducha a veľa dobrých článkov, aby bolo veľa dôvodov na chválu, a čo najmenej na kritiku.
Konečně článek ve které není ten hnůj octaviaq, to je panečku počtění 😂
.... ze ve 2021 se nikam moc neposunem, co uz :-!
Jelitka si chteli jeste nahonit bodicky do konce roku, nejlepe komentem po stopadesate ze zdejsi apka neumi priradit prispevek reagovat. Gratuluji, co se tyka ceny “ podrazdeny klucina v auticku” na prvnim miste. To se to pak umistuje v prednich pozicich. V hlave? prázdno
Na každej tvuj debilní a nejapný příspěvek budu reagovat s tím, aby si se naučil používat diskuze, jako to zvládají dnes i pětileté děti. Buď tě to dokope se to naučit, nebo omrzí a odejdeš rozdávat svá moudra jinam, myslím, že mohu mluvit za většinu, chybět nám nebudeš... možná Fostekovi 😉
První místo má tradične zaseklý neomarxistický kolovrátek, tak tam to bylo jasné 😄
Ale tak co, já jsem prozměnu Díky Ing. Machalovi v tabulce 2X ....