Ruská automobilka GAZ dnes působí jen v oblasti užitkových a nákladních vozidel. Pořád ale existují tací, kteří by rádi viděli návrat jejích osobních aut.
Já jsem tedy s tím návrhem velmi spokojen. Vypadá to svěže, moderně a velmi elegantně, přitom ten odkaz čtyřiadvacítky je tam pořád jasně patrný. Paráda! 😊👍
P. S. Článek dobrý, jenom 2 upřesnění: GAZ M-21 se přezdívá nikoliv Císařovna, ale Carevna a k zahájení sériové výroby M-24 došlo až v roce 1969.
A čo čakáš od "nezávislého grafika"? Či je Čech alebo Rus alebo hocčo, stále je to len "umelec", ktorý začína aj končí úpravou fotiek a jeho predstava je priamo úmerná tomu, aké fotky vyhrabe a čo sa mu podarí z nich poskladať.
Asi bych to úplně nhanil podle dvou uvedených návrhů. Sice to nepůsobí úplně extra moderně, ale to by asi nebylo v dnešní době na škodu, skoro naopak. Těch "snah" o co "nejhnusnější" auto už tu máme dost.
Ale otázka je, jak by to vypadlo uvnitř, jaké by to mělo motory a jak by to jak celek fungovalo. Tam už mám celkem pochyby a myslím si, že by se to prodávalo stejně jen na východě a jinde by se jednalo o jednotky kusů individualistů.
Spát mohou naprosto v klidu, protože GAZ by to asi těžko vyvážel do EU a hlavně na vývoj nového osobního modelu nemá prachy ani know-how. :-) Ale že by tento návrh svou jednoduchou elegancí strčil odporně banánovitou nejnovější E-Classe do kapsy, na tom trvám a současná pětka taky není žádný designérský zázrak. Obě auta jsou bohužel navržena hlavně pro čínský (ne)vkus. :-(
Aurus, Aurus,... Aaaa, to je ten bastard co vypada zepredu jak Rolls od bangladesskeho absolventa pomocne designerske skoly a zezadu jak Warszawa 223, ze? https://commons.wikimedia.org/…yszemei_2008.jpg