Novinky
Jasně že to známe, fajn kára. Akorát na podmáčeném povrchu se projeví velká hmotnost a hned se to boří. V lese s teploměrem nikdo neobíhá, jde pouze o to zda tam je motor Cummins nebo Gaz. S Gazem se jezdí normálně podle potřeby -55C atd. Cummins má mít předehřev, když ho náhodou nemá tak se opravdu uvádí teploty slabší. Ale nějakých -14C bych neřešil, to je blbost co od sebe všichni kopírují.
existuje i civilnní verze i Typhoon verze jako doplněk k velkým Kamazům a Uralům Typhoon. Super auto co zvládně hodně
Mozno to malo byt -40 ktovie ci tam nie je chyba... lebo -14 fakt nie je ani u nas nie to este v rusku ziaden extrem...
Pancéřové kabiny na Nimra jsme svařovali ve Vop.Cz.Fabrika nabízela tohle vozidlo naší armádě,ale nebyl zájem.Místo toho ten střep z Přelouče
Fungování jen do -14°C mi pro Rusko přijde jako dobrý výsměch