Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík: Toto je jedno z posledních nových aut, které vám vydrží celý život!

53 komentářů

ProchyTom
Ale víš jak, 1,5 mega... to vesničan nedá. Bude kvičet bavlněný Honzík a tleskat, ale nemá to.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vesničan dá, třeba zemědělec, dost časté auto na venkově.
frite
Ojeté, dovezené, stočené, servisovane Vencou ( Václav, pro cizí jenom Václav) od vedle..
Za pár let bez šance projít STK takže používané na dovoz dřeva z lesa..
Avatar - Anonym
Anonym
Některý Venca umí servisovat líp než ofiko servisy kde jsou akorát měniči dílů. Takže laskavě nepaušalizuj 😄
frite
"než ofiko servisy kde jsou akorát měniči dílů"
Tak boj proti paušalizaci vedeš přímo ukázkový, to nemohu říct.. 😄 :yes:
jam2015
A výfuk - pre zicher - pozváraný z lešenárskych trubiek 😉
Avatar - Anonym
Anonym
za 1,5 mega je ostrá V8 v Dodge Charger a ta vydrží taky 40 let 😄 😄 😄
https😐/www.sauto.cz/…charger/19005741?…
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
To by me zajimalo ktery Chrysler vydrzi 40 let navic s “hemi” 😒]
Avatar - Jenik3
Jenik3
Jestli to nebude tim, ze Toyota.
dyna15
Tak ak dizel do konca zivota, tak to musite mat 70 a viac. Sotva bude 30 rocnemu dizel do konca zivota, ked uz o 10 rokov vas s rakymto chrochtatom nepustia ani do Hainburgu. Pan Vaculik je odbornik, ale taketo hluposti by nemal sirit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A dodávky budou jezdit na genderové plyny.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Těch posledních aut, co vydrží celý život, už bylo nějak moc 😒]

Jinak aut na celý život díky covidu nebývale přibylo. Díky naší hvězdné pěchotě ve vládě začíná být autem na celý život pro čím dál víc lidí v podstatě cokoliv... 😲 😢
jam2015
A vďaka vláde dostalo spojenie ,,stretneme sa Na Růžku" nový význam.
Partia pije vonku na stojáka na růžku a aspoň má prehľad, či sa spoza rohu neblíži policajná patrola.
Šimpanz
Nejlepší Toyota, chvilka napětí, má diesel.
Niemand
Po svete sa ich vacsina preda s benzinom. Len EU je taky divny trh s emisnimi pokutami a sialene zdanenimi palivami.
ryccardo
Jak zdanenymi palivy? Dan je jen na benzinu. Nafta je u nas do aut preci dotovana 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
😁 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
V amerike maju hned niekolko takychto nesmrtelnych japoncov.... zase mozeme len zavidiet okolitemu svetu... rovnako predpokladam ze v amerike ci australii nam nejake litrove trojvalce so spotrebou 1,6 atmo u nas v eu nikto nezavidi... skor sa nam smeju v akych sme uz s.rackach...
DonVito
Tak cerne bych to nevidel.
Kdyz je downsizovanej motor povedenej, tak je to urcite prinos. Samozrejme, ze nebude nesmrtelnej jako atmosfera...

Ale to co zacalo v EU, uz je dnes i v USA.
Viz treba Honda a jeji motory.
1.5 i 2.0 turbo jsou spickovy.
A ta 1.5 je spickova jak vykonem, tak spotrebou.
Bezne se da jezdit do 6 litru.
Oproti predchozi slabsi 1.8 atmosfere je tak o litr uspornejsi. V realu.

https😐/www.motortrend.com/…rst-test-review/
My V-6 Accord-owning roommate told me this car feels just as quick, if not quicker than the six-cylinder Honda in our driveway. That the 1.5-liter also offers some of the best fuel economy in the segment at 30/38 mpg city/highway is only further evidence Honda understands what its buyers are after.

PS Ano o pocatecnich problemech 1.5 vim.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nesmrtelná atmosféra... to přeci taky není vůbec pravidlo, jen dnes se to povídá, protože se zapomíná na spousty problémů, které bývaly dříve. Stačí si přečíst recenze ojetin 20 let starých aut a né každá atmosféra je sázka na jistotu.
DonVito
Jasne, mas pravdu.
Ja pritom myslel predevsim na Hondu.

Pak taky zalezi na druhu vstrikovani...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Právě.... nemám rád tyhle omlácená tvrzení, kdy se z atmosféry dělá naprosto dokonalý motor, přitom polovina z nich není rozhodně volba na jistotu. Ono to není jen o Hondě, najdeš jich samozřejmě více, ale není pravidlo, že atmosféra = nesmrtelný motor, stejně, jako, že diesel či turbomotor se rozpadne...

p.s. má slabší atmosféra má lepší parametry zrychlení, než tvá silnější Honda 😁 Nedávno jsme to přeměřovali 😁
DonVito
Nez Honda 1.5 turbo?
Tomu nerikam uplne slaba atmosfera.
Jak jsem psal vys, porovnava se se starsimi V6...
Uplne ti nerozumim.

Kolik ma 0-100?
Mas atmosferickeho dalnicniho predatora?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty si upgradoval? 😁 Čekal bych elektromobil..

Nemám, jen si to troufne na Civic G9 1.8 😊
DonVito
Já ne. Ja jsem psal o silnějším 1.5 výš...
Další už bude EV.

Tak se pochlub časama.
😉

Když to není predátor, tak nevím, nevím.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Měřili jsme jen dynamiku 60-100 a 80-120

60-100 5,7s vs 6,3s
80-120 7,7s vs 8,3s

99kw francouzská atmosféra v kombíku 😁

To jen takové rýpnutí proti motorům od Hondy 😒] 😁 😁
DonVito
No moje rypnuti by se zase mohlo tykat ty spolehlivosti. 😉

Kazdopadne rozdil 5kw v muj prospech neni nijak propastny...
A u techto casu bude hodne zalezet na zprevodovani.
Nejsem si jisty, ze mas prevody do (tachometrovych) 230. 😄

Kazdopadne blahopreju ke krutoprisnymu predatorovi v kombajnu i k vitezstvi v teto discipline.

PS Moje atmosfera je urcite priskrcena emisnimi normami...

PPS V 60-100 by mohl byt EV dobrej. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, budeš se divit, ale spolehlivost u tohoto motoru je fakt slušná 😁 Což neplatí o pověstech zbytku auta. Převody - má to 4rychlostní měnič 😁 Nad 200 to nejede, ale jede to fakt slušně od 50-170.

Na dálnici mám samozřejmě jiné auto, které má ten nejvhodnější pohon pro tuto disciplínu, to znáš 😁 popřípadě služební s ještě legendárnějším motorem 😉

p.s. - jo já vím, taky to myslím s nadsázkou 😁 Jen mne toto minivítězství země galského kohouta nad přetechnizovaným Japonskem potěšilo 😁 Tohle je Euro 4 motor, ale jsou tu tací, kteří ho mají ve verzi, s kterou by mělo i slabší EV fakt velkej problém, ted nemyslím Teslu 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
No rapida 1.0TSI ještě nemá. To přijde třeba 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] No na toho nemá zadnej civic 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Sice to není atmosféra, ale dálniční predator prý jo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak když vidím rapidy, uhybam i s mondeem 😂to je jiná liga.. Vaculík ví o čem mluví... Taky nejedna oktavka spráší 3er...když neví, že se závodí
Avatar - Mikesus
Mikesus
Hlavně 66kw rotačka. 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Edit 2x
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně,proto sem dneska opětovně přijel do práce autem z roku 1985 😄

Nesměl sis jako atmosféru koupit zdechlou 1,3 od FéééFéééé 😄 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co? Já a ani naše rodina nikdy s atmosférou problém neměl 😁 Ať už to byla rodičů Felicie 1.3, Cordoba HTP, VW 1.6, Toyota 1.3 či Renaultí 1.2 a 2.0.

Prostě, né každá atmosféra je stoprocentně spolehlivá, stejně jako není nespolehlivý každý diesel.
Avatar - Anonym
Anonym
Já s žádnou a to sem jich měl už 13 😄 A špatnou pověst měla jen jedna a do díky tomu že tam bylo blbý čerpadlo a lidi tam lili špatný olej ale i tak mi spolehlivě sloužila 3 roky.

Taky krom smartu ani jedna nebyl pod 2,0 a to ten dvoulitr sem měsíc, takže vlastně krom Smartu pod 2,4. Ten Caliber bych nepočítal 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
No vidíš, blbý čerpadlo, to je stejný jako říct, že nějaký turbomotor má blbé turbo, nebo jinou blbou součástku, ale většinou dost dlouho trvá, než se na to příjde. Třeba staré Dci od Renaultu mělo "jen" špatně dimenzovaný olejový filtr, kdo ho vyměnil za neorigo, jezdí to spolehlivě dál.. i tak je to nespolehlivý motor.. chápeš, kam tím mířím?

Prostě jsou dobré a spolehlivé motory a ty ostatní.. je fuk, jestli s turbem, bez, na naftu či s elektromotorem.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty atmosféry ale bývaj naddimnezované, zláště u V6 a V8 a až na těch pár profláklých motorů, o kterých se dá předem vše dočíst a zjistit sou to držáky.

Samozřejmě nejde to čekat u litru a 1,3 atd, u nákupních tašek nikdo nečeká že to bude mít nájezdy 400 tis
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak vím, že problémy mívaly i třeba 2.5 a 3.0V6 od Fordu a naopak 1.6/1.8/2.0 R4 ne... a takových najdeme více, prostě pořád platí co jsem napsal..
DrRS
Jenže dnes jdou problémy jisté. Napr. Přímé vstřikování. Pak turbo (kdo se umí chovat k turbu?). Pak tu máme diesely a močovina?
Avatar - Anonym
Anonym
V americe maj hlavně i řadu ensmrtelných amerik https😐/www.sauto.cz/…charger/19005741?…
ProchyToman
Kup mustanga, ne posledniho s filtrem a eu normou, ale 2013 s tuhou zadni napravou. V Nemecku jich je hodne, najeto do 20tis km jako vikendovky. Takze jeste jednou, sracky jsou v hlave. Ještě jednou a tedy po druhe. Muzes si koupit V8 5.0 450hp Okej? Fortik ti to kdyztak doveze, pres Litvu a Polsko. Plesk na ucho!
Avatar - Marin2
Marin2
Na těch origo JPN baterkách něco bude. Na M323 vydržela 10 let, na M3 8 let, a doma mám ještě traktor Iseki z roku 89, a mám podezření, že ta baterka je tam snad origo...
Xylo
Taky mám podobnou zkušenost - Lancer origo baterka (jen s japonskými znaky) 11 let a to jsem jí měnil preventivně. S výdrží LandCruisera bych to osobně nevyděl tak růžově, stačí se podívat kde jsou prodaná LC, Pajera, Patroly a spol. Už v té době, kdy se prodávaly se o téhle skupince mamutů psalo, že jsou více náročné na servis a trpí větší opotřebovaností.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Pořád lepší než Nissan Navara, který se rozlamoval na dvě půlky https😐/www.autoevolution.com/…ssue-115247.html :-!
Xylo
Chybka se občas stane, i u sebe ji občas viiiiidím 😲
Avatar - wikinko
wikinko
to fakt v tomto pocasi pan Vaculik na dennom svieteni?
jam2015
To som fakt nevedel 😉
wolf03
Ďakujeme pán Vaculík za ďalšie skvelé,odborné video. :yes: Keby som mal financie na kúpu takéhoto auta,Land Cruiser by som uprednostil pred BMW X5 alebo Mercedes ML.
DrRS
to byla chyba. LC je lepší než x5 nebo GLE.

Jediná slabina v LC je motor. Ne výkon, sle nafta a močovina. To je atribut, který ukazuje, ze toto auto do duchodu nebude...

LC je super auto, ale motor 2.8 už ne. Chce to benzin.

Lexus RX je možná auto do důchodu,
IPace
no nevim nevim jestli bych chtel zit zivot jen s jednim autem, videa pana Vaculika sleduju a je to na Ceske scene podle me nejvetsi odbornik mezi autonovinari ktery ro ma vyslovene jako dream job a ne jen pro svezeni se a par vet pro vejplatu

do konce zivota to auto bude mit promile prvomajitelu, protoze ac to auto treba nebude problemove a bude to ten skutecny drzak, tak co si budem namlouvat, co a kde bude zakazane za 10-15-20 let nikdo z nas nevi a drtiva vetsina prvomajitelu to nekupuje jako drzak na doziti, ale jako auto co se po case obmeni za novejsi, a jako fandu aut by me teda ani nebavilo po tu dobu do konce zivota mit jen to jedno auto a nezkusit neco dalsiho a zase treba lepsiho, modernejsiho, blbuvzdornejsiho, nehlede na fakt ze vetu "tohle je posledni Mohykan a nic lepsiho jiz nebude" slichame a cteme na autowebech tak poslednich 10-15 let, nehlede na to ze individualne si muzeme dovezt vesmes temer jakekoliv auto, a pokud bych to chtel do konce zivota, tak zaruka prvnich 2-5 let u takoveho auta nebude az tak rozhodujici faktor a tedy si to klidne necham dovezt s motorem ktery v Eu nemusi vubec v nabidce figurovat
Mig_35
To je nadsázka. "Do konce života". I když v dnešní době covidové nikdy nevíš. Každopádně😒br />https😐/www.auto.cz/…na-znacka-132935
i tady u nás v bazarkovách narazíš na starší Land Cruisery okolo deseti let a prodává je první majitel - a navíc si dost nechutně drží cenu. Když si vezmeš, že moderní SUV v terénu nic moc nepředvedou, je o kus dražší a po pár letech provozu je prodáš daleko levněji, než LC...
A souhlas, Vaculík předvádí opravdickou novinařinu, i když nejezdí zatáčky bokem :yes: