Jak jinak ukázat výhodnost koupě nového maxikombi za minipeníze, než na srovnání s domácími bestsellery? Do nákladů na reklamu ale musíte započítat jedno auto od konkurence...
Mohol by som ti k tomu povedat vela nakolko pracujem vo VW. Auto je sice vydarene ale jeho cena nezodpoveda kvalite. Za tie peniaze sa predavaju urcite konkurencie schopnejsie auta a o nieco lacnejsie. No Dacia ku nim urcite nepatri!
...a kdyby to bylo v Itálii, tak nejlepší je Fiat, Lancia... a kdyby to dělala francouzská firma, tak k nejlepším patří Peugeot, Renault,Citrón.... a kdyby ve Finsku, tak vyhraje Nokia TD >:D Je to komedie o penězích...
Moc hezký:yes: , dokonce mi tam přijde i lepší to srovnání s Porsche, protože u toho Passatu to může zaváňet tím, že chtějí MCV srovnávat s Passatem, což jednoduše nejde. (viz. výš moje příspěvky regující na GTího). U toho Porsche jednoduše kritizují cenu, s Passatem si mohou naleťet. ;-\
ADAC tak ako kazdy rok, tak aj tento spravil prieskum, ktora znacka je ta najlepsia a ma najspokojnejsich zakaznikov. Prieskumu sa zucastnilo vyse 55849 vodicov a vodiciek a o prvenstvo "bojovalo" 32 znaciek.
V kategorii spokojnost s autom najlepsie vysla znacka : 1.Subaru, 2.Porsche,3.Honda ,4.Toyta,5.Jaguar + Mazda, 7.Mitsubishi + Volvo, 9.Daihatsu na 10 mieste bolo BMW, za nim Skoda, Hundai na 12 mieste, Audi na 13, na 14 Lancia, 15 az 16 Seat+Suzuki, 17. Saab, 18. Nissan,19. Citroen, 20az21. Kia a Opel, 22.Ford ,24. Mercedes ,25. Land Rover ,Daewoo +Chevrolet 26 az 27,28. Peugeot , 29. VW ,tesne za nim Fiat a posledne miesto mali SMart a Renault.
Na otazku ohladne spokojnosti s kvalitou elektroniky :
prve 5miesta ako najlepsi :Subaru,Honda,Toyota,Daihatsu a Mazda
najhorsi : VW, Fiat,Lancia,Peugeot a Renault
Na otazku ohladne kvality spracovania vnutorneho priestoru:
najlepsi
Porsche,Jaguar,Audi,Suabru,BMW
a najhorsi
Seat,Suzuki,Smart,Fiat a Renault
Na otazku spokojnost so spotrebou
najlepsi
Daihatsu, Skoda,Smart,Toyota, Seat
najhorsi
Renault,Suabru,Kia,DAewo,Chrysler
Dneska jsem si byl vyzvednout svoji novou fabii 1.2HTP 12V Ambiente, připlatil jsem litý kola, modrou storm metlu a klimu...výsledná cena 295000....reklama měla pravdu....byla to láska na první pohled...Tak nová fabka vystřídá můj letitej fiat punto II :yes:
A Kefalín, co si představujete pod tím pojmem "nadhodnocená cena"? ;-) Ta cena není nadhodnocená, je hezky napasovaná na (marketingem notně podporovaný) dojem, že odpovídá hodnotě. Jak to vypadá, když dojem z hodnoty nesouhlasí s cenou, to se jdi zeptat třeba k Jaguáru, nech si ukázat vývoje prodeje a pochopíš... ;-\ A ruku na srdce - ačkoliv Koncern moc nemusím, tak musím objektivně vidět, že blbý auta nedělá. Kdyby je totiž dělal, tak neláme jeden prodejní rekord za druhým. Lidi jsou sice dost setrační, ale ne úplně blbí a hlavně i sebevětší setrvačnost nefunguje dvacet let...
... reklama na Logan, aspoň tady v Německu. Na obrázku je volant a čtyři koberečky, pod tím nápis "tolik Porsche dostanete za celého Logana" >:D Jak je pro mě Logan naprosto nezajímavým autem, musím uznat, že reklamy dělaj dobrý ;-):yes:
Klidně mě obviňuj, že jsem euroautofil, nebo jak to nazýváš, ale já mám evropská auta rád a dost si cením třeba (pro mě zatím jen teoretickou) možnost "individualizace" výbavy, tedy vybavit si auto tak, jak chci. A jestli je moje současné auto v tabulce poruch o jedno, nebo dvě promile horší, než nějaký Japonec, to mě mrzí opravdu pramálo.
A když už tady hlásíš nějaký bludy o spolehlivosti - hoď okem na TÜV-Report z roku 2007, tam jsou u aut do tří let v první desítce právě dvě neevropská auta, do pěti let stáří jich je pět... Takže ty kecy o japonské nadvládě ve spolehlivosti se taky pomalu stávají minulostí
[odkaz]
Je možné, že Evropani v 90. letech zaspali, ale po prozření začátkem století tento náskok de facto vymazali...
částečně souhlasím,křídla a falešná sání nesnáším ,ale nebudeš mít pocit uniformity (čistě teoreticky) kdyby byly ulice plné japonců a korejců.Samozřejmě a určitě ale nepoletíš do dacie
je sice drobna chyba v clanku,ale nic noveho, jako vzdy. kvalita nemeckych aut je zalostna, kdyz uz i fiat je predstihl, je to k smichu. Nevim, kde se vzal ten mytus,ze nemecky auta jsou kvalitni, mozna v dobe, kdy zadny jiny auta v evrope nebyly.Ale francouzi narozdil od nemcu jdou nahoru a lidi co to sleduji to vedi. my jsme ted koupili do firmy 5 novych octavek a po tydnu jsme 3 z nich museli vratit pro poruchy. VW group za 700tis, proste super kvalita, v teto cene ty auta nemaji ani v zakladu lita kola ci tempomat(11000). Nekoupil bych si od VW ani kolo, protoze prodavat takovy kramy za takovy penize, je nehorazna drzost.
Zrovna mně není třeba zdůrazňovat to, že v tabulkách spolehlivosti vedou Japonská auta, už dlouho to vím, jen by tento fakt měli do svých populistických žvástů zakomponovat euroautofilové. >:D A hlavně by se měli pokusit obhájit euro-auta proti smršti dokazujících spolehlivostních průzkumů, jenže o tom budou mlčet, protože říct proč nejsou Německá auta na špici nedokážou, jelikož výmluva, že Japonské automobilky uplácejí Německé národní výzkumné ústavy je silně iracionální.
>:D
bych to řek jinak, v časopise SM byla auta do 300 000,- a co je zvláštní,že u Škody a VW seženeš auto poze s motorem 1,2 a výbavou co se nedá nazývat výbavou jiné automobilky se tam ukázaly s motory 1,4 s nesrovnatelnou výbavou >:D
To sice může, ale přijde mi to jako zvěrstvo, jediné co mi přijde z tuningu jako výborná věc, je úprava motorů, výfukových systémů a podvozku, protože názor, že řidič auto stejně vidí jen zevnitř mi není cizí, takže nějaý vééééliký spojlery mi přijdou směšný.
Dost natvrdo řečený, ale úplně souhlasím. Jsi můj člověk! :yes::yes::yes::yes::yes: . Ta myšlenka, že všichni budou euro-auta vynášet do nebes do té doby než dojde na placení je neskutečně pravdivá.... Mimo jiné bych potřeboval nějaké názory euro-auto-filů na výsledky jejich "polobohů" v takových srovnávačkách, jako jsou NĚMECKÝ TUV Report(přehláska nad U) nebo NĚMECKÝ Auto Bild Report. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
tato reklama jasne dokazuje, ze koncernove auta su kvalitou, uzitkovou hodnotou a vlastnostami niekde o triedu nizsie. Ovsem oni si pytaju ceny jak za spickove modely. Tam ale koncern nepatri. Koncernove auta su vyuzitelne len ako bezni pracanti (Passat v AUT a D) sa predava len ako sluzobne auto pre minimanagerov a obchodnych zastupcov a ma stejnu poziciu ako Octavia v Cesku. Vyspely podnikatel v Rakusku alebo Nemecku povazuje Passat za podradne auto. Imidz koncernu je vo vyspelych statoch na strednej urovni a tato reklama to dokazuje.
1. Zenska dosla kupit auto na vozenie materialu (zrejme do firmy) a zavitala kam? No predsa do salonu VW ;-)
2. Zensku ani vo sne nenapadlo, ze by si VW mohol pytat za tie sunky viac ako 8000 Eur ;-)
Koncern je nespolahlivy a predrazeny. To dokazuje narast predaja japoncov a korejcov. Vsak kto by si uz kupil holeho Golfa za 700 000, ked moze mat za 500 000 korejca f plný palbě? Navyse korejec mu bude sluzit bez poruch a nebude sa kazit ako koncernovy zvratok. To, ze naror cesky je na tom ekonomicky slabo dokazuje i fakt, ze sice spievaju oslavne ódy na koncern (Zezulka, GTI, AG, Falco) no sami si koncernove auta nemozu dovolit. Preto si kupia ojazdenu sunku typu AudiA4 a pred kamosmi budu prednasat vety typu: "já to koupil nový, pred tremi lety, ty krávo!" >:D >:D >:D
A ked uz nema manager velkej motoristickej redakcie na nove auto, tak potom co ma hovorit obycajny cechacek?
No nic, len si musi kupit toho korejca. Nie kazdy totiz dokaze vlozit svoje financie do jazdeneho srotu - vacsinou firemneho, s pretocenym tachom (z 300tis. na 120tis.) a pouzivat auto po neznamej osobe,,,FUJ!
Takze vykaslat sa na drahy koncern a sup ku korejcom, pripadne japoncom ;-)
souhlasím sám mam myšáka ale o to mi nešlo, mam dojem že originalita je v první řadě o kvalitě po všech stránkách.Na druhou stranu kdo nechce mít (tuctovku) může tůnit...
Chcešli auto, co je obrovské, svou užitnou hodnotu a předurčení splní na jedničku při nízké ceně pak kup Logana. Chcešli auto, které se prodává kvůli logu na kapoťě, jsi menší podnikatel nebo nacionalistický Němec pak kup Passat...... řečeno mírově, ty auta nejdou srovnávat, Passat je luxusnější kombi/sedan a MCV je dodávčička..... Za tu cenu se holt s horším lícováním MCV musí počítat, protože majiteli MCV vozícímu pately s cihlama nebo 6 dělníků na stavbu na lícování vůbec nesejde.... Platit ale přemrštěnou částku za kolečko s V a W nad sebou za průměrný sedan/kombi své třídy je zbytečné, zvlášť přihlédnemeli v tomto exaktním případě k designu nabobtnalého plechu bez osobitého ducha.
Za každou cenu určitě ne, to je hloupost, ale jestli se opravdu kloníš k myšlence, že k evropským autům se např. v japonsku nenajdou plnohodnotné ekvivalenty pak se nemáme o čem bavit, prostě se neshodnem.
Jestli jsem tu odpověď pochopit správně (byla zvláštně nejednoznačná), tak na to odpovím to, že jsem nepsal nic o kvalitě vozů, ale o osobitosti, lišení se nebytí konvenčním řadovým majitelem Evropské šedi... o tom, aby si všichni nebyli rovni tím, že budeme jezdit jen v Passatech, Škodách, atd. Automobilismus je i vystoupení z davu, třeba tím, že si Evropskou káru nekoupím, ale zabrousím na východ. ;-\
v mém příspěvku se nevyjadřuju k tomu, že by neměl jezdit v Passátech, ale v Dacii, o té tam nepadlo ani slovo. Jsou nesrovnatelné to je jisté, psal jsem o tom, že mít holt auto, které namá každý druhý evropan je supr.
A este jedna poznamka: 8500eur vychadza na tak 300 000SK. To ako Passat by stal len 600 000??? :-O
Toto jasne hovori ze ide o trapnu reklamu na Daciu. Ved aj Logan je tráápny. :no::no::no:
Chceli povedat ze za polovicnu cenu Passata dostanete auto tak priestranne a tak honosne ako Passat. Priestrane urcite. Teda priestrannejsie. Ale preco by sa mal Logan MCV okrem priestoru rovnat Passatu. To asi vymysleli Rumuni... :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no: :no: :no:
:-) nepochopoil si ty! Ona vysvetlovala predajcovi ake maju poziadavky na auto a tak okolo 8000 EUR by si priala cenu.....tak jej ponukol (za tu cenu) len polovocu auta ;-)
Ono nebolo o kvalite Logana!!! Ale o tom ze auto prerezali a potom si ta baba tipla zeby to auto stalo 8000eur. Alebo kolko si tipla. A oni potom ukazali ze tolko stoji Logan... :-!
No iskry z rezania lietali malo. Takze to asi nebolo ozajstne auto. A kde by zobrali taku pilu?????? Zeby z James Bonda??? >:D >:D >:D
Dufam ze zartujes... :no:
Je to úplně normální inteligentní člověk, který holt nechce jezdit v něčem, v čem polovina Němců nebo např. v něčem, v čem jezdí polovina Čechů. Chce se odlišovat a proto je automobilový trh tak rozmanitý a proto by se neměli odsuzovat neevropské vozy, protože individualita je jedním z jejich velkých lákadel.
Absoulutní pravda, na celém je ale nejsmutnější to, že kdyby se do pozice řezaného auta dosadilo jakékoli VW/Škoda auto a srovnalo se s jakoukoli několikanásobně renomovaňejší a kvalitnější značkou (oproti Dacii) třeba z Japonska, vždy by ho kus odřízli... proti Dacii nic nemám, reklama je to super, pravdivá, konkrétní a po faktografické a praktické stránce nedosažitelná
O krásnu Passatu bych se moc nebavit, v tom mám jasno. Určitě mi ale přijde parádní pustit se do takového jména jako je VW Passat a třeba si tak i zvýšit prodeje. Škoda, že u nás neudělají něco podobného proti Škodě, Češi by se měli nějak dozvěďet jak je to s "levností" tuzemských aut.
Porovnavat Rumunsku a Nemecku robotu je naozaj smiesne. To sa napr.nerozprava v tom klipe nic o rozdielnej bezpecnosti Loganu a Passata. Ved koniec koncov ten rozdiel v cene niekde musi byt nie?
PS: Je mi jasne ze cena za VW Passat je tiez trochu nadhodnotena.
Řekl bych, že na rozdíl od výkladu redakce spot spíš ukazoval, kolik Passata můžou dostat za 8400 eur. Ne, jak by se musel upravit, aby měl prostor jako Logan. Ale to jen tak na okraj. Spot je jinak super. :yes: