Ty si fakt hlupák. Načo filozofuješ, keď nemáš ani tušenie, čo tí ľudia v skutočnosti robia?
Čo takto lícovanie dielov, kvalita povrchov, kvalita zvarov, kvalita laku...? Nič ti to nehovorí, že? Ty hladič plechov. Nehľadiac na to, že je to promo, nie dokument o výrobe.
Ano, napriek blbostiam co si myslis, automobilky vyrabaju presne to o co maju zakaznici zaujem. Preto 308 a 3008 nema 2.0hdi, lebo o tych motoroch sa na forach a roznych portaloch sice krici tak, akoby robili aspon 90% predajov, ale realne su pod 10 - a to ich robia ti, co maju peniaze, nie zbytocne reci.
Zmier sa konecne s tym, ze to o com si myslis, ze by vsetci chceli v skutocnosti nechce takmer nik.
Pretoze o nu nemali zaujem uz ani v predchadzajucej verzii? Ona tam bola a skoncila pre mizerne predaje a nezaujem. Uz ked zmizla z cennika, tak sa to "vo velkom" riesilo, tak info z importu za dany rok (tusim 2017) bolo, ze ich nepredali ani 5 na SVK.
Takze ake hluposti si este vymyslis, len aby si si svoj postoj obhajil?
Hele, záměrně jsem vytáhl sociální verzi, protože nevidím nikde, že zrovna ty bys měl nějaké GTi či FR či cokoli jiného.
Ty máš sice plnou hubu keců o výkonných verzích, ale pak koupíš stejně jen socku.
Neblázni, speedfred. Automobilky chcú zarábať - nebudú vyrábať tovar, ktorý si kúpi málo ľudí, lebo ich to položí. Ev musia ísť s cenou dolu, iná možnosť nie je.
SVK je malinký a chudobný trh a na HH zvášť.
V minulosti som 205/309 GTi mal (nie nové) po rokoch som zvažoval 208/308 GTi (208 sa mi fakt páčila) ale poviem ti pravdu tie budíky ma sr.ali a u 308 nakoniec cenu vždy prebil VW. Situácia sa zmenila a kúpil som nakoniec 508GT (predchádzajúci model). Auto fajn a Krišota ako aj FR autá mám rád ale poviem ti pravdu teraz 0 bodov u mňa, pjekné ale sú.
V 80/90rokoch neverím že predávali viac HH ako teraz a vyplatilo sa im to aj alebo iba 3dv verzie. Teraz sa nevyplatí? Áno nevyplatí pretože stupídne emisné pokuty a priblblé homologácie aby mohli prispievať na rozvoj EV proti ktorým ale vcelku nič nemám.
Arese má v tomto pravdu alebo to vidíme aspoň rovnako, že EV sú pretláčané tak nenápadne nasilu.
Mna skor zaujima, kedy ti dojde, ze je to naopak. Ze nie ja, ale ty sa mylis a ze "lidi to velmi citlive vnimaji a silne kritizuju" u piva a potom nadobudnes falosny pocit, ze je vas viac. Pripadne ked kupujes jazdene auta, mas znovu falosny pocit, ze ma tvoj nazor pre vyrobcu vahu. Nema. Ak by ludia aj kupovali tak ako sa vyplakavaju, tak by tie predaje aj aktualny trh vyzeral ale ze uplne inak.
A prečo si myslíš, že máš automaticky nárok na všetko, čo chceš? To je zvláštna predstava. Keby chcel mať každý doma atómovú bombu, bolo by podľa teba vporiadku, keby ju niekto sériovo vyrábal a predával?
Je to jen reklamní video, které má ukázat, s jakou péčí to auto vyrábí. Podle mě je půlka z toho jen nahraná. Pracovník, co kontroluje svary po robotech?
Je mi líto, že jsem tě zklamal. Jdu si dát za trest 100 kliků.
Servisy před odevzdáním auta, tak určitě... Tobě zjevně do hlavy přibližně naházeli mozkové buňky, ale zapomněli na propojení. A bohužel nebyl servis, který by to napravil.
Tak na to ti odpovím zcela reálně a střízlivě. Ačkoliv jsem původně nic takového neplánoval, tak letos si pod dojmem šíleného antiautomobilového běsnění EU kupuju poslední nové auto. Protože za několik málo let už jako nové zřejmě nebude k mání. A toto auto mi (spolu se dvěma dalšími) bude muset (samozřejmě pečlivě opečovávané a konzervované) vydržet až do konce mé řidičské kariéry - tedy odhadem cca 30 let (pokud se tedy dožiji osmdesátky, možná jsem přílišný optimista :-) ). Žádnou radost z toho opravdu nemám, ale zelenorudá bruselská pakáž mi bohužel žádný jiný budoucí postup coby milovníku normálních aut nedovolí. :-(:-(:-(:no:
Začínaš sa vznášať v oblakoch, kámo, tak sa snažím držať Ťa pri zemi. Aby si nespadol a neublížil si. Keď si teraz zo súčasných trendov tak mimo, čo budeš robiť za pár rokov, keď naozaj nebude na výber a buď budeš mať elektro, alebo jazdiť autobusom (možno tiež elektrickým). Prispôsobiť sa situácii je ľudské, príliš tvrdohlavé konzervy vždy ťahajú za kratší koniec. Vo všetko, nie len čo sa týka nášho malého sveta áut.
Ono vůbec není třeba na něčem "fičet", stačí jen sledovat sebevražednou antiautomobilovou politiku politické reprezentace EU. Je příznačné, že ani jeden z těch levičáckých pošahanců nemá technické vzdělání, přitom ale rozhodují o budoucnosti nejdůležitějšího odvětví evropského průmyslu, který živý miliony lidí... :-(:no:
Protože byla drahá. Původně byla 1.6 THP skoro základní motor po 1.2 MPI, ke konci byla tuším pouze v GT a s automatem. Srovnej to s Ceedem nebo Golfem.
EDIT: Pokud byla řeč o GTI, tak to je zase další věc. Bylo ve své době drahé a MRS i Cupra měly lepší image.
Áno, zvary sa kontrolujú aj po robotoch. Asi nie na každom aute, ale máš pravdu, viaceré scény do videa sú asi nahrané.
P.S. Ušiel mi v Tvojom predchádzajúcom príspevku utajený dvojzmysel? Tak to si tých 100 klikov pôjdem dať ja... ;-)
Škoda... Co opravdu nechápu, je, že dokonce nenabídnou ani vrcholné verze 1.2 PT. A to jsem si říkal, že dosavadní 308 evidentně utlumují, protože osekali nabídku motorizací na úplný základ, přitom to byla naopak předzvěst toho, co přijde v nové 308. Evropský trh směřuje k tomu, že člověk v běžné cenové hladině dostane jeden motor "pro všechny", pak dlouho nic, a vrcholem bude PHEV.
Arese, to je klasicka zufala nariekacka na tvoj styl. Dojmy a nazory, ale fakty, nejake podlozene cisla alebo cokolvek, co by tuto teoriu podporovalo absentuje. Presne ako u teba.
Oficialna verzia je, ze sa predavala slabo, takze ju zarezali. Nedisponujem predajnymi cislami povedzme v ramci europy, ale aspon som tu nejake relevantne info dal - narozdiel od areseho dojmov a nazorov. Nesuhlasim s tym, ze je to vsekto zla EU, ale jednoducho preferencie realnych kupcov su naozaj ine ako sa prezentuje na internete a v krcme. Pozri na alfu, ktoru tusim mas. Vynikajuce auto a predaje tomu nezodpovedaju lebo je to o tom istom spolocnom menovateli - vela reci, malo alebo ziadne peniaze.
Srovnávat osmdesátá léta a dnešek fakt není možné. Auta byla výrobně jednodušší, a s elektromobilitou to fakt vůbec nic nemá společného. Ale jo, museli jste si najít třídního nepřítele, jinak by se vám zhroutil svět.
Obávám se, že jsi fakt nejhloupější tvor na světě. Ale klidně si dál mysli, že si přeju tvoji smrt, dobře ti tak. :-) Aspoň tebou můžu konečně zcela otevřeně pohrdat, coby největší špínou světa.
Tiež si súčasné skoro nové, vcelku výkonné auto s manuálom nehám do budúcna.
Za tých 30 rokov aby nás ale pustili z rezervácie aj pojazdiť alebo mali sme čo do toho naliať 8-s , bude to boj ako v Mad Maxovi.
Jejda, cto Ťa nenapadlo, že do videa vybrali veci, ktoré poukazujú na veľký dôraz na kvalitu? Zo samotného výrobného procesu je tam len zlomok, však je to promo video, nie dokument. Kájo, teraz si ma sklamal, u Teba som takú naivitu naozaj nečakal.
Tak pokud narážíš na můj Leon, tak 1.4 TSI je v koncernu VW v C-segmentu takový slušný střed nabídky. Sockoidní je tam ten základní litrový tříválec. :-)
??? Co to proboha meleš?! Normální nízkoemisní auta jsou pro tebe "atomová bomba?! Ty už máš tu hlavu taky řádně vygumovanou grétistickou propagandou! :-[]:no:
Vím, že by tě má smrt určitě potěšila, ale pravděpodobně budeš zklamán (doufám)! :-[] Do svého nového auta si za pár let hodlám pořídit i kompletní nový motor do zásoby vč. dalších potřebných dílů a antikorozní nástřiky budu pravidelně kontrolovat a obnovovat.
Opět jsi klesl na úplné diskusní morální dno a v tom bahně si přímo rochníš. Já bych o tvé smrti určitě ani nežertoval, nemluvě o tvém obvyklém ohňostroji urážek. Je mi tě opravdu líto... :-(:no:
Prodávala se míň, protože její šestnáctistovka na ostatní dvoulitrové hot-hatche nestačila, a zdaleka ne každému vyhovuje kontroverzní i-cocpit. Mnohem horší je ale absence nějakého normální benzinového čtyřválce v rámci nabídky běžných cestovních verzí... :-(:no:
Takže mi tady fakt chceš tvrdit, že kdyby Peugeot v nové řadě 308 vyráběl sportovní verzi GTI s přeplňovaným benzínovým čtyřválcem 2 l a 6st. manuálem, tak by o ni zákazníci neměli zájem? Nebo o čtyřválcovou přeplňovanou 1.6? Proč tak nestoudně lžeš? :-O
Hluboce se mýlíš, čím dál rychlejší mizení řidičsky atraktivnějších motorizací z nabídky automobilek na trzích EU lidi velmi citlivě vnímají a silně kritizují! Spousta Evropanů auta miluje a rozhodně je nevnímá jen jako dopravníky z místa A do místa B!
Coby som nemal sajn, v takom Douai urcite nepracuje ani jeden hladic plechov :-) Tam su nahadzane priblizne a nastavuju to +- servisy pred odovzdanim auta. Tu to myslim bude po facelifte dobre auto, ked odladia vylepsenu platformu. Inak si treba pozriet video, na polovici videa len hladia plechy, na to som narazal.
Přesně tak, je to jen reklamní blbnutí lidí. Jinak nová 308 se mi bohužel nelíbí ani zvenku (nesedí proporce - vysoký předek vůbec neladí s příliš nízko připláclou střechou, předek je vysloveně přezdobený, snad ještě ten zadek docela ujde) ani uvnitř - pracoviště řidiče jak pro pilota kosmické lodi mě vysloveně odpuzuje, stejně jako ten dole utopený šišatý volant). No a motorizace dílo zkázy spolehlivě završuje - v nabídce nemají jediný hybridizací nezprzněný benzinový čtyřválec - to je fakt tragédie... :-O:-(:-(:-(:no: Takže, jak říkal Jára Cimrman - Tudy ne, přátelé!
Ja s elektrikou problém nemám, ale nikdy nenahradí to ked si v garáži nahryznem tú moju haraburdu, chvílu to počúvam a potom sa idem len tak prevetrať.
EV bude ďaleko rychlejšie ale nebude to už ono a súčasné generácie to už nebudú chcieť poznať ako terajšia mládež by už nechcela poznať sytič a nastavovať karburátor.
To by me zajimalo, jestli nekdy nekomu dojde, ze by bylo pro automobilku i zakaznika cenove vyhodnejsi udelat proste jednu variantu svetel, jednu variantu narazniku a nekomplimovat si zivot.