Dovolím si vás opravit, trdla... Ony tak "unikátní" ližiny má už současný Kangoo! A ani není potřeba nic šroubovat, příčníky jsou hotový za minutu.
Jinak kára vypadá parádně, akorát doufám, že přibydou dveře od kufru do stran... To je výborná věc.
Trochu ma mrzí, že Kangoo stratilo hravosť predchádzajúceho modelu. Vyzerá dobre, ale tvári sa veľmi vážne a zapadlo medzi konfekciu. Vzadu zamrzia výklopné stolíky na operadlách predných sedadiel. Opäť zle, vyklápajú sa zospodu hore, čiže cez kolená zadných cestujúcich. Majú to tak všetci a za mňa je to fail - napriek kritikám sa na to vykašlali. Poslednou výtkou je výrazný nárast rozmerov auta, s dĺžkou atakujúcou 4,5 metre a šírkou 1,91 metra (!) už ťažko možno hovoriť o kompaktnom aute.
Inak asi fajn. Veľmi dobre vyzerá kabína, aj z praktického pohľadu aj po dizajnovej stránke. Ide s dobou a s dotykovým ovládaním to príliš nepreháňa. Chcelo by to vyskúšať.
Tohle se mi líbí, zvenku i zevnitř. Snad jenom zadek je víc Dacia než Renault (viz tvar světel)... a s tím masivním nárazníkem to působí trošku připos...
Ta zahrádka je hezký simply clever řešení :-)
Vevnitř taky rozumná kombinace digi a klasiky... jen teda tahle fotka je všeříkající: https://t.cncenter.cz/…igin-6908443.jpg?…
Zatímco dřív jsme tahali kabel zespoda nahoru, budem ho teď tahat shora dolů? Kua proč?
Prosím ťa, a koľko ľudí tie isofixy skutočne využíva? Na ACZ ty, xxc a kto ešte? Akože je to pekné systémové riešenie, ale drvivá väčšina ľudí, čo poznám, beztak používa sedačky, ktoré sa pripevňujú bezpečnostnými pásmi a s výnimkou vajíčka sú v aute nahodené dlhodobo. Takže pre niekoho to nevýhoda je, ale ako vyslovený fail to nie je.
Suhlas... pekne auto... pre mna spolu s cliom a capturom najpodarenejsi renault... dnes uz urcite radsej kangoo ako megane ci scenic a pod... za mna je idealny rodinny voz.... casy monterkovej dodavky su fuc... teraz je to uz seriozny rodinny pracant v znackovom obleku :yes:
Keby si trochu rozmýšľal a nenadchýňal sa tu svojou "múdrosťou", možno by si prišiel na to, že tá "ručka" je automatická. Po vypnutí motora sa zatiahne, pri rozbehu samočinne vypne. Kvôli čomu ju potrebuješ v lepšom dosahu? Oveľa lepšie je mať v ideálnom dosahu šaltpáku ako tlačítko brzdy, ktoré je tam len na občasné použitie a ako zicher. Ale ty sa, trúbka, potrebuješ kasať aký si "chytrý" a ľudia z Renaultu hlúpi. Tak nech ti nenaprší do nosa, lebo je to naopak.
Ja som Kangoo mal. Strešný nosič je úplne perfektný, montáž/demontáž priečok proste neriešiš. Delené dvere boli za príplatok a sú neporovnateľne praktickejšie ako jednodielne veko. Podľa mňa túto možnosť zachovajú.
Vešli jsem se ve s jedním děckem do 3dv Bsegmentu, když bylo potřeba, ale cestování i na krátkou vzdálenost s kočárkem je prostě kompromis, takže i pro takovou rodinu začíná ten slušný základ někde od C segmentového kombíku, aby si nemusel přemýšlet, jak ty puzzle poskládáš.
Myslím bezdrátový nabíjení. To taky většina umí... ale ne úplně všechny.
A nevypadá to, že by tady bylo další USB... jasně, můžeš vrazit redukci do zapalovače.
Jo, i v tý Dacii to jde, jestli jsem to správně pochopil tak pokud připlatíš za navi... a samozřejmě musíš mít i telefon, co umí bezdrát (což je dneska běžný, ale u cílovky Sandera a Kangoo asi ne 100%).
A čo máš za auto, že ti el. brzda tak na howno funguje? A čo to pletieš o spolujazdcovej zóne, prosím ťa? Je to na strednom paneli pod ovládačom klímy, aká spolujazdcova zóna? Keď ti chýba argument, vymyslíš si hocijakú hlúposť?
To ale nesmíš brát nějakou prehistorickou el.pakrovaci brzdu, co namotává lanko. Víš jak to funguje dnes ( aspoň u nekterych)? Natlakuje ti to brzdovou soustavu čerpadlem a parkovací brzda brzdi všechna kola. Dokonce za jízdy to používá i ABS.
Tak sa zasmej, je to vraj zdravé. Tej zbytočnej elektroniky sú v aute mraky, automatizovaná ručka patrí k najjednoduchším a najmenej problémovým veciam v súčasných autách. Radšej aby si sa vrátil ku konskému záprahu, tam bude tej problémovej elektroniky minimum a budeš to mať bez starostí. ;-)
Ja bych je taky využil, ale nemám problém vzít sedačku bez nich, takže pro mne úplný fail to není. Ale zase když to konkurence ma, tak jít po takovém aute, určitě to buď ejejich výhoda.
Zas porovnávať predaj štyroch značiek a dvoch značiek, pričom u Mercedesu to bol s falošnou prémiovosťou Citanu riadny prepadák, je trochu nefér, nemyslíš? ;-)
To je OK, ale neznamená to, že bez isofixu dieťa v sedačke bezpečne neodvezieš. Buď ho pripútaš pásom, alebo ho cvakneš do pravého krajného isofixu. Jediné bezpečné miesto nie je strede, a tiež nemôžeš mať vzadu v strede všetky deti naraz, že...? Tvrdenie, že bez isofixu v strede sa nedá hovoriť o aute pre rodinu je skrátka a dobre blbosť.
No tlačítkový ... Já si třeba furt držím I. gen iPhonu SE, protože prostě nechci velký telefony. A takovejch lidí je dost, a ten teda bezdrát neumí, ani nevím jaký první jabko bezdrátový Carplay zvládne.
Jo tak... to už není tak jednoduché. Ale bezdrát umí Dacia jen s nějakým příslušenstvím k navigaci navíc, což asi nebude úplně spolehlivé řešení. Navíc ještě do loketní opěrky, nic volně přístupného...
Však bezdrátové AA umí už i mobil za tři tisíce... jedině, že by snad člověk měl tlačítkový telefon, ale to pak zase nepotřebuje propojovat s infosystémem.
Preziju, akurat i-size norma ti dost vela veci znemoznuje, napriklad pripevnenie pasom. Moja posledna sedacka sa pasom priputat jednoducho neda, iba isofix. A vyslovene ju potrebujem mat prave v tom strede.
Tak tentokráte se vůz vyvíjel již s myšlenkou odvozeného "malého" mercedesu Třídy T/Citan2, tak jestli to není vedlejší efekt. Skelet je prostě víc univerzální a méně Renault. Byť teda ten interiér, který se předělá snadno, je opravdu hodně "německý"...
Já se změně ani nedivím. Malé rozměry a právě ta designová hravost jsou příčinou, proč se ho prodává polovina oproti ostatním modelům. Když si pak vezmeš, že čtyřčata od PSA/Toyoty zvládnou dohromady nějakých 160 000 kusů ročně, je dvacet tisíc Kangoo dost málo.
Už se těším zase na to hýkání, jak VW má špatnou ergonomii a tady jsou zachovaný nějaký tlačítka. A pak vždycky ukážu tu jejich ruční brzdu. https://www.auto.cz/…i-dvere-postrada?…
To může vymyslet jen renault - ručka u spolujezdce za řadící pákou. Asi jako kdysi ovládání tempomatu na středový konzoli u ruční brzdy :D
22 let jsem Renault miloval. V rodině jich postupně jezdilo 8, od R 19, Clia Grandtour, přes Captury, až po Megany Grandtour. To, co ale rencek předvádí poslední rok, s tím se neztotožním. Nejen, že se mně motor rozsypal po 55t km :'-( , ale i nová cenová politika rencka mě nutí opustit tuto značku.
Dokonce i mnou prokletá značka Škoda se nabízí lépe, jak Renault. :-O
Takže přátelé, bylo mně s Vámi 20 let krásně, ale z důvodu posledního roku mně nezbývá než zvolat - sbohem... :no:
el. brzdu samozřejmě mám, a kdybych ji používal tak jak říkáš tak mi auto brzo někam ujede. Ale i kdyby se to dalo používat jak píšeš, to má být jako důvod proč ji dát spolujezdci do jeho zóny? Aby si s tím hrál? Takhle fakt můžou uvažovat je inženýři z francie. :D
Mne na Citroene C5 nejak automatizovana rucka nejake lanko suchala a vzdy mali vyhrady na stk. Oprava vraj 1000€, auto vsak brzdilo bez problemov. Aj to bol jeden z dovodov, preco som sa auta zbavil.
Akoby si nemohol? Vsak 3 sedacky = 3 autosedacky. Alebo das dozadu 2 a jednu dopredu, ale tie zadne dve chces mat jednu z nich v strede. Z jednoducheho dovodu - predierat sa medzi sedackami do stredu pokial nemas 50kg 160cm manzelku, je vopruz.
Tych ludi je viac, mne vydrzal motor asi 38 000 km. To by asi nebol najvacsi problem, keby aspon tych prvych par tisic km fungovalo auto normalne :-) Snad sa to vsetko na lepsie obrati so zmenou vedenia.
Auto sice pekne, ale ako rodinny voz nemozem suhlasit. Absencia isofixu v strede v zadu vnimam ako fail pri tomto type - ked konkurenti ho maju. Dovod bude asi, ze lavica je delena na 1/3+2/3 a nie 3 samostatne sedacky, mozno za priplatok budu, potom ok. Tiez to vyzera ako pevna konstrukcia miesto posuvnych.