Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem Audi RS e-tron GT: Brácha Porsche je neskutečná bestie

Audi RS e-tron GT přichází na trh s technikou sdílenou s Porsche Taycan. Chce být ale více autem pro každý den, a tak se ho nebojme nazývat "takovou elektrickou RS 6".
Zpět na článek
Avatar - pradeda777
8. 4. 2021 14:33
2.3 tunový sporťák.....
.....je jako 150 kg baletka.... :D :D :D
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2021 13:20
Re: čekám dobu
Předci byli prozíraví, když stanovili hranici 3,5t pro osobák.
8. 4. 2021 14:24
Strašák všech hasičů
Krásné karosářsky, technicky úžasné. Chtěl bych ho, ALE:
Když zkratuje a zahoří, tak ho jednoduše a hlavně krátce neuhasíte. Německá města již zakazují vjezd těchto neuhasitelných aut do podzemních garáží. Hoří totiž i pod vodou.
Za dva tři roky budete chtít novou baterii - cena jak za další auto.
A pak ta otrava jak s mobilním telefonem - neustále myslet na nabití a na šňůru.
Tak si říkám: staré dobré TDI - také zatáhne hezky do sedaček a ještě nevrčí umělým zvučkem.
Avatar - iudex
8. 4. 2021 17:04
Re: Back to the Future
Asi nemá zmysel vyvracať hoaxy a klišé slogany od niekoho s elektrinou v nicku, tak len poznamenám, že prechod z koní na autá bol diametrálne odlišnou situáciou oproti súčasnosti, keď prechod na autá bol dobrovoľný, štátom a zákonmi nevynucovaný a nefinancovaný, proste ľudia pochopili, že automobil je na prepravu a cestovanie lepší ako zviera.
8. 4. 2021 13:35
Elektromobilita není pro každého ...
....Elektromobilita pořád není pro každého a podle mého názoru nikdy ani nebude.....

Tohle je myslím hodně krátkozraký názor.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 13:16
čekám dobu
kdy bude na "auto" potřeba Céčko.
Je tu "sporťák" jak bejk, lehké jak pírko. Má to jen bezmála dvě a půl tuny :D
8. 4. 2021 14:21
Elektromobilita
S novymi modely jako Taycan, Etron GT, EV6, Ioniq 5 bude tech argumentu proti EV postupne ubyvat...
:yes:

Tohle Audi ma navic uzasny design.
Avatar - pradeda777
8. 4. 2021 20:18
Re: Back to the Future
Ekofašisté se vyskytují na všech kontinentech, nevíš?
8. 4. 2021 14:49
Re: super
No, nějak ti nevěřím, ale budiž. Přijde mi ale, že malinko píšeš o něčem jinym, než se šofér ptal. Tak se jen zeptám: kolik bys ujel touhle audinou při stejné jízdě jako s tím GT2 RS? 100, max 150 km a hurá na tři hodiny ke stojanu. Super, to je sportovní jako bejk... Leda, že bys u toho stojanu skákal přes švihadlo. :-) Ale nic ve zlym.
8. 4. 2021 13:43
Re: Elektromobilita není pro každého ...
přesně, dá se to napsat i jednodušeji- auto k ho*nu!
8. 4. 2021 22:48
Re: Quattro - Game Over
Klasické quattro v RS6 nic nepřipojuje, protože to je permanentní čtyřkolka, kde trvale teče 60 na zadek a 40 na předek. Takže mluvit o nějakém času připojování zádní nápravy když je trvale připojená je nesmysl. To jsou jenom marketingové cancy.
8. 4. 2021 15:10
Re: super
no hele když si dám na spritmonitoru vylistovat 911ky s výkonem nad 400 koní, vyjde mi průměr 12,5 litru. nezpochybňuju, že někdo dokáže jezdit na okruhu tak, že tu spotřebu vytáhne na 30-35 litrů. jak dlouho se takovým stylem dá jezdit po okreskách? asi se dřív podíváš do stromu, než to zjistíš...
8. 4. 2021 14:39
Re: Tohle je EkoPowerCars
Pokud to chtějí tlačitna základě ekologie, tak Zoe nebo ShityGo blé dávají smysl při popojíždění po městě a kolem něj. Sám jsem si to elektrické Cígo vyzkoušel po Praze a super, s nabíjením v garáži mi to dává velký smysl pro rozvoz dětí, dojíždění do práce, na nákupy, prostě druhé menší auto do rodiny. Bohužel po vjetí na dálnici to byl horor a cena je v porovnání se spalovákem úplně jinde a na "jednoúčelové" auto trochu mimo. Kde je ta ekologie u 400+ PS aut je mi záhadou.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 14:21
Re: Tohle je EkoPowerCars
A to má být jakože ta ekologie? u Auta typu ZOE se o tom alespoň můžeme bavit.
8. 4. 2021 13:58
nova doba
zaujimave, ze audi superauto ma viac fyzickych tlacidiel, ako zvysok portfolia celeho koncernu spolu. zeby sa vo vw blizkalo na lepsie casy? Mercedes predstavil mega displej, sam som zvedavy kam sa to posunie
Avatar - Emel
8. 4. 2021 15:08
Re: Elektromobilita
Při průměrné mzdě řádově 35t hrubého je to pravidlo nesmysl i u spalováků ;-)
Avatar - iudex
8. 4. 2021 14:27
Re: nova doba
Nie, tlačítka budú luxus, ktorý dostaneš len v drahších modeloch koncernu, plebs bude matlať displeje. :-[]
8. 4. 2021 15:23
Re: Strašák všech hasičů
já myslím, že není nic okoukaný, ale to, co Němci dělají je logické. Protože když blafne auto se spalovákem tak hasiči přijedou a hasí, tady se nechá dohořet a pak se vloží na týden do mobilního bazénu s vodou, dost velký rozdíl. Navíc s tím nejde po tu dobu manipulovat. Cca před 14 dny došlo k nehodě mezi elektroautem a autobusem myslím v Ostravě, na webu najdete fotky, jak hasiči studovali před zásahem na místě manuál, kde se tomu odpojují baterie! A co by mne také zajímalo je, co se stane, až do sebe pořádně trefí dvě auta na baterky? Zkrat? Bude to probíjet jeden do druhého? co posádka, nezabije je to, když sáhnou na něco kovového? Máte to, drazí zastánci aut na baterie ošéfované?
8. 4. 2021 13:41
Re: Elektromobilita není pro každého ...
Veľmi decentne napísané. :yes:
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 13:22
Re: čekám dobu
A potomci budou muset být ještě prozíravější a tu hranici posunout, protože za chvíli to nebudeš moct naložit ani spolujezdcem, aby jsi tu hranici nepřesáhl :D
8. 4. 2021 14:56
Re: 2.3 tunový sporťák.....
Taky to sporťák není. Na To má Audi jiná auta.
8. 4. 2021 15:00
sportovni jizda
Hele, ja nevim jak ty ale sportovni jizda docela unaví. Takze jet 150km na plný koule je pro trenovaný borce. Myslim, že tady to neni nikdo. Ale chápu, že se vztekáte jak parchanti, jenom tak, protože čas elektřiny je tu. A to jsem měl tři Mustangy V8, takže neplač. Ale baví mě to tady. Dáme palcovací letko mínusy, protože jsme děti dlouho doma? Tak rychle sem 😂
8. 4. 2021 17:00
Re: super
opravdu je tak těžké pochopit, že nezpochybňuju, že pod zátěží auto žere 30 litrů, ale že zpochybňuju to, že takhle dokážeš jezdit tři hodiny v kuse? jantare?
jen tak pro zajímavost, jakou spotřebu ukazuje na okreskách tvoje auto, když se trochu rozvášníš?
Avatar - iudex
8. 4. 2021 16:56
Re: Elektromobilita
Vo Vitovom svete všetci zarábajú aspoň 300 tis mesačne, tam nie je problém kúpiť si e-tron za 3,8M. :-[]
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 15:58
Re: super
Elektrický a lehký v jedné větě? :D
Obzvláště u Caterhamu? Dej pokoj, ještě takhle doj*ebat tak úžasné řidičské "motokáry"
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2021 14:36
Re: Elektromobilita
To budou hádky mezi chlapama, kdysi se hádali jestli je lepší jejich Octa TDI nebo Corolla v benzínu. Teď ty spalováky hodí ze skály a na operáky budou fachčit s Taycany a EV6 a tak.
Avatar - iudex
8. 4. 2021 14:32
Re: Elektromobilita
Jj, teším sa na tú budúcnosť, keď budú mať všetci elektrické autá: https://pics.me.me/m-zu-653e-electric-cars-the-way-of-the-28389990.png
https://thedriven.io/wp-content/uploads/2018/12/IMG-0738.jpg
8. 4. 2021 22:43
Re: Back to the Future
To je zvlastni. Ta EV jsou ve vsem lepsi,ale ta populace je tak blba,ze je za normalnich nepokrivenych podminek preferuje procento populace...
8. 4. 2021 19:32
Re: Back to the Future
Nebuď jako režisér sci-fi, podívej se se myslelo o všech těch relativně blízkých budoucnostech kdysi.
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 16:26
Re: Strašák všech hasičů
Za 8 let se to hodí ze skály?
8. 4. 2021 13:28
Re: Vsechno dobry, jenze...
Cena není evidentně problém, v ČR už jsou do konce roku vyprodané a berou se objednávky na rok 2022.
8. 4. 2021 14:38
Re: Strašák všech hasičů
Za dva tři roky budete chtít novou baterii - cena jak za další auto. :no: :no: :no:
WTF

Jsi pako, promin.

''.....samozřejmě také záruka na baterii 8 let nebo 160 000 kilometrů.''
8. 4. 2021 13:13
super
Diky za ochutnavku. Videl sem to nazivo a fakt paráda. Aura superauta, i pro ty co chteji jen spalovaci motor. Povedlo se!
8. 4. 2021 13:45
Re: super
a jaké superauto se spalovákem dnes doplňuje palivo co 250-300 km?
9. 4. 2021 07:40
Re: Quattro - Game Over
Prostě jsi napsal kravinu opsanou od marketingu Audi, počtem smajlíků to nezachráníš.
Koncepci Rimacu se nejspíš postaví opět Porsche nebo Audi, protože tam má VW velký majetkový podíl.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:28
Re: Quattro - Game Over
Šimpanz ti vysvětlil, že jsi napsal hovadinu a nerozumíš fungování Quattra, které není závislé na náladě elektroniky, ale jasně, jeď si to svoje.
8. 4. 2021 23:16
Re: Back to the Future
Muj prispevek byl sarkasmus....Tady ti EV proponenti furt vykladaji, jak je to EV ve vsem lepsi, pritom 98% populace si proste EV nezvoli...Ale EV diktatori jim budou rikat, co je pro ne dobre...
8. 4. 2021 23:10
Re: Quattro - Game Over
Bohužel jsi vůbec nepochopil, že opravdovému petroheadovi nejde jen o absolutní rychlost na okruhu, ale hlavně o zábavnost samotného řízení a ovládání vozu. A to těžký elektrokrám bez zvuku a řazení s vytáčením motoru řidiči nenabídne, ani kdyby se rozkrájel! :no: :-( :-(
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 17:08
Re: Elektromobilita
Záleží, co tím myslíš. EV stačí i 230V zásuvka, ale plnohodnotná nabíjecí stanice s 300kW stojany asi tak snadná na výstavbu nebude.
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 16:24
Re: Elektromobilita
Můžeš mi nějak vysvětlit, jak RS e-tron GT mně jako člověku, který si chce za půl mega koupit univerzála na vše, bere argumenty proti EV?
8. 4. 2021 19:29
Re: sportovni jizda
A po nich musí v lepším případě desítky minut nebo v horším déle stát a tankovat?

Mimochodem, při slušnějším dálničním tempu jsou současné supersporty až překvapivě střídmé.
Avatar - _Karel_
8. 4. 2021 17:30
Re: super
při stejné jízdě jako s tím GT2 RS !!
Avatar - Emel
8. 4. 2021 13:28
Re: Vsechno dobry, jenze...
Však ono to víceméně je Porsche
8. 4. 2021 13:21
Vsechno dobry, jenze...
Vsechno dobry, jenze to stoji stejne penize jako sourozenec Porsche Taycan... :-!
(v Anglii je rozdil asi 2 tisice liber pri cene neco pres 80 tisic).

A co se designu tyka tak Taycan v bile barve s temi bilymi koly je uplna pecka.
Uz jsem ho videl aspon 50x a libi se mi vic a vic.
8. 4. 2021 16:53
Re: 2.3 tunový sporťák.....
Až na maličkost, že to není sporťák ale konkurent aut kategorie velkých GT jako třeba Panamera nebo AMG GT 4dv a ty se s osmiválci také pohybují hodně přes 2 tuny.
8. 4. 2021 15:48
Re: Strašák všech hasičů
Tak hasiči mají plány zásahu na většinu aut. Ať už jde o airbagy nebo jak stříhat karosérii při vyproštění. Teď k tomu jen dostanou další informace o odpojení baterie.
Strach o posádku a úraz elektrickým proudem z baterií bych neměl. Šance, že se dotkne obou pólů baterie je minimální.
8. 4. 2021 14:50
Re: Tohle je EkoPowerCars
Tesla u cybertrucku miri na 800km normovany dojezd ne? To bude realne 600-650 to uz zacina byt zajimave.
Mercedes EQS ma mit myslim 700km.

To zacinaji byt zajimava cisla, za 5-10 let takhle muzeme byt na dojezdu 1000km. Tudiz za 15-20 let muze byt dojezd 1000km bezna vec v kazdem EV.

Jinak v clanku pisou akcni radius 300km (realne dojede 350 v pohode ale 50 chces pro jistotu nechat). Ja bych teda rekl ze akcni radius je polovicni, abych se taky vratil domu bez nabijeni. Ale to je asi uhel pohledu na vec.
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2021 14:31
Re: Tohle je EkoPowerCars
To je 2x ekologie, protože do flotily se počítá 2x nula. A když to vyrobíš jeden metr za hranicí EU , tak to bude i uhlíkově neutrální výroba.
8. 4. 2021 14:57
Re: Strašák všech hasičů
Hori i bezna auta, neni to nic vyjimecneho. Tenhle argument uz je fakt okoukany.

EV hori statisticky mene casto nez spalovaky, jen tak pro zajimavost.

Co se haseni tyka, to je ti pak uz jedno, auto je okamzite odepsany at je to spalovak nebo na baterky, hasici to zlikviduji a pojistovna zaplati.
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2021 13:26
Tohle je EkoPowerCars
Nebýt Elona, všichni by dělali hloupě auta typu ZOE a teď můžeme mít Hummera s výkonem Megawattu.
Avatar - CountachSV
9. 4. 2021 07:35
Jako fak(t)?
Když nahlídnu tady do dyzkuze, nechápu. Vážně existují lidé, kteří se půjdou v Sobotu ráno projíždět na oblíbené silnice v autě, které nemá zvuk??

Dále zdravím šecka vemena, po kterých tu musím číst perly typu "jezdil jsem VůzXXX". Jste řidiči, nebo kovboje?
9. 4. 2021 00:43
Re: Tohle je EkoPowerCars
Ty jsi unikátní kus... diskutera :yes:
Podle mého názoru jsi největší tlučhuba, co sem chodí.
Normálně se předpokládá, ze jsme ve společnosti dospělých lidí, kteří nelzou, ale v tvém případě učiním výjimku a poprosím te: vyfot mi na jednu fotku Taycana, I-pace, GT2 RS a přidej tři Mtrojky. Je mi samozřejmě jasne, ze těch aut mas ještě daleko víc, ale tyhle postačí, velký vezíre :yes:
9. 4. 2021 00:34
Re: Quattro - Game Over
Odkud je je mi úplně buřt, je prostě nekonečně odporná... :-( :no:
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:27
Re: Quattro - Game Over
RS6 má motor. Zvuk. Charakter. To není pračka na kolech.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:22
Re: Back to the Future
Můžeš to napsat třeba stokrát, ale pořád to bude fanatický nesmysl.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:20
Re: Back to the Future
Tvé uvažování zase mívali budouvatelští pošuci blábolící o jaderných autech.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:19
Re: Back to the Future
Slyšel jsem, že GM se snaží zalíbit demokratům, aby dostal subvence. 2035 je daleko, slibem nezarmoutíš, takže bych to nebral nijak extra vážně. GM je závislý na americkém trhu, na kterém momentálně bodují šestiválce, a bude se muset americkému trhu přizpůsobit. Zatím to tam nefunguje jako v Evropě, že automobilka prodává, co přikáže regulátor, takže sorry Done, ale měl bys brzdit nadšení.

PS: Na to zapomeň.
9. 4. 2021 00:15
Re: Quattro - Game Over
Já myslím, že už není co dodat, malůvka vedle tvého nicku hovoří za vše! :-[] :no:
Avatar - Emel
8. 4. 2021 21:21
Re: Back to the Future
Za volných tržních podmínek by to ale nevycházelo. Dneska Tesla v Evropě inkasuje statisíce za prodej jednoho auta s nulovejma emisema... a relevantní benzínová konkurence statisíce za auto platí. Půlka ceny benzínu je spotřební daň a jsou tu dotace a jiná zvýhodní (zejm. v tom Norsku, ale i v Německu a jinde mimo EU).

No nic... tak to prostě je.
8. 4. 2021 20:01
Re: Strašák všech hasičů
A co když se dotknou havárií zdeformované články přímo v baterii??? A netvrďte, že je to nemožné.
8. 4. 2021 19:58
Re: super
Řekl bych při těch tvých kecech, že to máš všechno v měřítku 1:48, tak já mám jen jedno ale 1:1, uznávám jsi plakátový King!
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 16:17
Re: super
Tak dá se čekat, že tohle nebude sloužit výhradně k víkendovému ježdění po okolí, tak jako k tomu podle mě neslouží RS6, ale může se klidně prohánět po německém autobahnu. A tam už to bude horší.
Avatar - pradeda777
8. 4. 2021 20:16
Re: 2.3 tunový sporťák.....
To porovnávání s Taycanem a název RS je co? Noha?
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 16:24
Re: Elektromobilita
Ne, protože fosilní auto dobiješ za 5 minut.
8. 4. 2021 20:21
Re: Back to the Future
Jak si to vysvetlim?
Uplne snadno. Proc by to vyrabeli, kdyz to nikdo nebude chtit?

Treba elektronkovej pocitac uz taky necrci.
Lwdnicky na freony uz taky neprodas.

Doba jde proste dopredu.
Jak to rikal ten Stephen Hawking? Inteligence je schopnost se prizpusobit.
8. 4. 2021 13:42
Podle odstavce o spotřebě
bych odhadoval, že reálný dojezd je mezi 250-300 km... tak to je fakt dost drahá hračka.... ;-\
8. 4. 2021 17:36
Re: super
i na 50kw nabijecce bych s Taycanem nebyl na nabijecce dele nez nejakych 90 minut, ale ne, specialisti z diskuze co elektromobil videli mozna projizdet okolo nich by tam nabijeli 3 hodiny :yes: a ze na nabijecce pod 100kW jsem byl naposled asi pred 3 mesicema a jen proto ze jsem vedel ze tam proste budu asi pul hodky na nekoho cekat a tak jsme to teda zapojil na kabl a par kW nabral
8. 4. 2021 17:29
Re: Strašák všech hasičů
Autor prispevku psal nehoraznost o dvou az trech letech a srovnaval s mobilem.

To je proste fail.
Podivej se, jestli se osmilety Tesly hazeji ze skaly.
A pak pis. ;-)

Osm let je zaruka, ne zivotnost.
Neplest. :D

https://www.sauto.cz/…rce/osobni/tesla?…
8. 4. 2021 13:44
Re: Tohle je EkoPowerCars
ano, a s reálným dojezdem ??????
8. 4. 2021 16:03
umělý zvuk
No, vytvářet umělý kravál, to mi přijde jako bizár. Předpokládám, že to stejně většina jenom vyzkouší, když se bude předvádět před kámoši a pak zjistí, že to parádní zrychlení za jemného bzukotu je pěkně návykové a tento nesmysl vypne.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 4. 2021 15:52
Re: Strašák všech hasičů
Nic - elektroauta maji spoustu pojistek, ktere se okamzite rozpoji, pokud proud jde jinam nez ma jit. Je to v radu milisekund.

Takze pokud po nehode neskonci pasazeri holym zadkem nahodou presne na obou hlavnich "konektorech" baterky soucasne (jsou uvnitr krytu baterky, takze by to byla fakt nahoda), tak se nestane vubec nic.

Stejne tak se muzes ptat, jak dopadnou pasazeri, kdyz se pod ne vyleje nadrz s benzinem a preskoci jiskra.

EDIT: Jestli umis anglicky a mas cas, tak je to celkem podrobne rozebrane tady: https://www.youtube.com/watch?…
8. 4. 2021 13:10
Od koho mají ty elektromotory a baterie?
A nyní k úsporám.
Od koho mají ty elektromotory a baterie?

A další úspora
Na dálnici to žere stejně jako Enyaq..

Tyto úspory se čtenářům líbit nebudou a opět doastanu mínus.
Avatar - _GTE_
8. 4. 2021 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2021 14:23
Re: super
pokud ho trosku prislapnes, tak i casteji, s GT2 RS kde mam tusim 90 litrovou nadrz dam pri projizdkach po okreskach (ted teda ne kdys jsem jeste zavreni a navic ty gumy by to asi ani ted moc nedavali, takze auto spinka pod plachtou) prumer nejakych 29-30 litru, takze da rekneme tak 250-300 kilasku :-[] ale vlastne to neni supersport, ten vlastne zadnej nemam, ale kdys jsem mel v Nemecku na vejkend pujcenej Hurakan nekdy predloni, tak bastil taky tak nejak do 35 litrtu a nadrz mel o neco mensi, takze rekneme idelane do tech 250km, a samozrejme jako spravni setrilci do toho jiste lidi tankuji nejaky mliko a ne premiova paliva :-[]

hele šofére, az zas otevrou pujcovny, seber rekneme 300k ze sporiciho uctu na kauci + dalsich cca 30k na pujcovne, pujc si v nejaky lepsi autopujcovne aspon na par hodin nebo lip den neco co ma znaky sportovniho auta, a pak tady mudruj o dojezdu ;-)
9. 4. 2021 08:29
Re: Back to the Future
Nejsem Tvuj kamarad.

31 az 73 + 53= 84 az 126 g/km2. To je celkem blizko 95g,ktere poptava od vyrobcu EU.

Tech 150 tis. je odhad najezdu prumerne rodiny, 6 letx25 tis. Ano,muzes najezdit i 300 za 12 let,pak budou celkove emise cca 70-90 g C02. Stale ne zcela mimo 95g CO2.

Ad emise auta: u EV "emise z vyroby auta"prece tez vznikaji.

Koukej,je mi jedno,at si koupi co chce kdo chce,ale delat z EV nucenou volbu v situaci,kdy to emisim ani nepomuze moc (osobni doprava neni ani 10% vsech), je pro me tezko akceptovatelne.

Hezky den.
9. 4. 2021 08:00
Re: Back to the Future
Tesla by davno zkrachovala,nebyt prijmu z emisnich odpustku.
EV nejsou kupr.v ceskem energetickem mixu zadna slava a jsou (stejne) skodlive jako ICE.
1 priklad: Tesla 3 má cca. 75 kWh baterii, což dle studie IVL jen při výrobě vygeneruje 4,6 – 11 tun CO2. Při ujetí 150 000 km to znamená 31-73 g CO2/km. K tomu přidejte energetický mix ČR (439g Co2/kWh), což při spotřebě 12 KWh/100 km vyprodukuje dalších 53 g CO2/km.

https://www.ivl.se/download/18.14d7b12e16e3c5c36271070/1574923989017/C444.pdf

https://www.electricitymap.org/zone/CZ
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:26
Re: Back to the Future
Kdo by čekal, že nechceme být nuceni si koupit něco, co si nemůžeme dovolit.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:24
Re: Back to the Future
Boj proti globálnímu oteplování možná ve tvé hlavě. Přechod na obnovitelné zdroje se zatím ve střední Evropě taky nekoná.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:14
Re: Back to the Future
Ježkovy zraky, já nic testovat nechci. Teda kromě RS6.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:11
Re: Elektromobilita
Benzínka je díra v zemi. Navíc žádnou stavět nemusíme. Tahat kabel s takovým proudem (a to se zatím bavíme jenom o osobácích) nemusí být vždy jednoduché, hádal bych. Že vyvážíme do zahraničí, to sice ano, ale pokud se má přejít na OZE, tak žádný vývoz nebude.
Avatar - Emel
8. 4. 2021 20:47
Re: super
Tak pokud to srovnáváš s Panamerou, tak Panamera zrovna dálniční auto je.... sotva by si ji někdo kupoval pro zábavu.
Tohle jako městské auto... to úplně nevím, i když možný je všechno.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 17:05
Re: Elektromobilita
Stojan benzínky nemusíš budovat, těch už je tolik, že určitě nebudeš přemýšlet, kde natankuješ a jestli dojedeš.
8. 4. 2021 17:04
Re: 2.3 tunový sporťák.....
Však Helenka Růžičková byla tanečnice.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 17:02
Re: super
Tak to už sem můžeš dát formuli, vsadím se že ta byla vývojově i levnější než ID R.
Caterham je prostě klasika a symbol zábavy. To je snad posldní auto, kam by tenhle pohonný blázinec měl přijít.
Cat má relativně lehký motor a váží okolo 550Kg. To baterkama rozhodně nevylepšíš.
Avatar - kari.laz
8. 4. 2021 16:04
Re: Tohle je EkoPowerCars
Protože to jsou krabice na hranici céčkového řidičáku, kdo ví jestli některá americká nebudou už za hranicí, pak tam může být tuna a půl baterek a budeš se bavit o podprůměrném dojezdu spalováku. Takže prsit se tím, že to dojede možná 600km je trochu zavádějící.
Avatar - Emel
8. 4. 2021 21:03
Re: Back to the Future
No... při "volných tržních podmínkách" by nikdo nechtěl to EV. Respektive by tu byl ten podíl, co byl třeba za rok 2019... 0,xx%. Protože se to prostě dneska nevyplatí, value for money nevychází, až na výjimky.

Ale volné tržní podmínky jsou fikce, nikdy nebyly, ani dneska nejsou... a lepší to nebude. Je potřeba žít s tím co je, co bude.

Lepší příklad než elektronkovej počítač jsou třeba vodou ředitelný laky... nikdo je moc nechce, ale nikdo se nás taky neptá.
8. 4. 2021 16:06
Re: Elektromobilita
No argument je cena. Nikto nezpochybnuje, ze ev budu o par rokov lepsie a ze nabijanie a dojazd budu uplne na inej urovni ako dnes. Ale nebudem dnes vyhadzovat 100k € na nieco co bude o dva roky bezcenne. Takze zatial ako hracka pre majetnych preco nie. Ja si pockam
8. 4. 2021 13:51
Podvozek
Tady je naladění ideální, a u auta co testoval p.Kadera v Autorevue je podvozek tvrdý. Obě mají ale stejnou SPZ.

https://www.autorevue.cz/…i-nemaluj--testy
Avatar - Emel
8. 4. 2021 16:27
Re: Elektromobilita
...a v ČR je 7000 čerpacích stanic. Zase je ale jednodušší vybudovat dobíjecí místo než stojan benzínky.
Avatar - Mokrous
8. 4. 2021 16:59
Re: Elektromobilita
Jo, takže ti slušněji placení nad mediánem, honem vrátit nový auta a šup do Áček pro vylítanou dvojkovou Ovci a a zbytek pro jedničkovou Fabii.
8. 4. 2021 15:07
Re: Elektromobilita
Platí zlaté pravidlo, že člověk by si měl koupit takové auto, na které za půl roku vydělá. Kolik procent Čechů podle tohoto pravidla dosáhne alespoň na Ioniq5? Sakra, vlastně on skoro nikdo nedosáhne ani na ten nejlevnější elektromobil na trhu... Tak teď už zbývá jenom extrapolovat ceny baterek v čase. Když natáhneme extrapolaci dost daleko, budou vlastně zadarmo.
Avatar - Emel
8. 4. 2021 15:07
Re: super
Pokud se jdu projet, jen tak bez cíle, tak si třebas i s těmi 150km vystačím, hezky na dvě hodinky z domu a pak zpět na nabíječku... takže elektrický Caterham nebo něco takového, relativně lehký s relativně malou baterkou... klidně.
Horší je to u firemní limuzíny, od který čekám, že mě odveze kam si vzpomenu a třeba i rychle a daleko... a ani tam není problém těch 300km dojezdu, ale doba dobíjení v kombinaci s množstvím nabíječek.
9. 4. 2021 11:28
Re: Back to the Future
Ja nevim, proc do toho furt tahas zivotnost baterie...To je jak rikat, ze zivotnost auta determinuje motor. Realita je takova, ze 300 tis. km a 95 z 100 aut se bude houpat na elektromagnetech, a ne proto, že jim chcipl motor nebo baterie. Nektera auta jsou na odpis zrala mnohem driv

https://www.autojournal.cz/…-vyvedlo-z-miry/

Mozna tu baterii pouzijes na baraku, ale urcite ne v aute.

Jinak, jsem rad, ze uz vis na zaklade clanku z aktualne.cz jake budou emise v roce 2033. To je dar, takto jasne videt budoucnost.
9. 4. 2021 08:55
Re: Tohle je EkoPowerCars
vždyť ty je máš všechny naráz: máš Taycana, GT2 RS, IPace, dvě nebo tři M3ky, všehno to máš v garáži podle diskuse. tak sem se společnou fotkou! mohlo by to být o dost lepší než tvůj šílený pravopis :yes:
edit: takže ulhánek? apartmány po celé Evropě kam se jezdí elektromobilem, pozemky kolem paneláků skoupené na nabíječky, miliony vydělané na bitcoinu... a ruka v nočníku :-) :-) :-)
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2021 00:14
Re: Strašák všech hasičů
Osmileté Tesly se ze skály nehážou, jen mají mnohdy vyměněný skoro celý pohon.
8. 4. 2021 22:05
Re: Elektromobilita
cca 35% lidí má příjem nad cca 47tis hrubého (https://www.cfoworld.cz/…-a-mzdy-v-cesku/). Ty si nové auto se spalovákem (podle tohoto pravidla) klidně koupí. Bude to základní Fabia nebo Dacia, ale bude to nové auto. Kolik procent má tímto pravidlem na nový elektromobil? Podle odkazu odhaduji tak 3%. Myslím, že právě tahle statistika ukazuje, jak jsme daleko od rozšíření elektromobility (proti které nic nemám, naopak)
Avatar - iudex
8. 4. 2021 17:06
Re: nova doba
A bude sa to (znovu)zavádzať ako medzigeneračný pokrok. :D
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 16:21
Re: nova doba
No ale u Audi se taky přecházelo na matlání, a teď najednou nic. Můj tip je, že díky nadšenému zákaznickému feedbacku se matlání omezí nejdřív u Audi a pak snad i v dalších modelech koncernu.
9. 4. 2021 13:13
Re: Jako fak(t)?
Zelenorudý zkratomozek vyblil další várku ekodemagogických odporných demagogických hemzů a lží. :-( :no:
9. 4. 2021 01:59
Re: Back to the Future
Heled, jsou tady diskuteri, ktery prorokujou neustale krach Tesly, narust podilu dieselu a dokola vysvetlujou, jak jsou EV skodlive.

Ja uz tu nejaky cas tvrdim opak.
;-)

Chapes, co se ti tim snazim sdelit?
Avatar - Emel
8. 4. 2021 23:11
Re: Back to the Future
Snížení závislosti na OPEC :-)
Samozřejmě to má svoje důvody, jen tak pro zábavu by to nikdo (ani politici) neprosazoval.

Nicméně se nelze zbavit dojmu, že je už delší dobu evropská legislativa dost odtržená od reality... EU pokutuje litrové mini s GPF za příliš vysokou spotřebu, zatímco po cestách jezdí čím dál starší auta (ne že by patnáctileté auto bylo nutně vrak, ale těch 15 je průměr... a co je nad ním...).

A pokutuje je tak, že ve finále třeba přesouvá miliardy Eur od Fiatu k americké Tesle... což je ekonomicky nešikovný, pro Evropu, která nutně potřebuje každou trošku konkurenceschopnosti.
Avatar - pradeda777
8. 4. 2021 20:13
Re: 2.3 tunový sporťák.....
Nebyla baletka....kapiš?
8. 4. 2021 15:26
Re: super
Hele tuhýku, nenatřásej si tady peruťe, je to zbytečné, trapné a hloupé! Asi máš malého pindíka či jiný komplex, který si kompenzuješ těmi plky! Já se klidně, projedu, víš, ale raději na svém bawu, Zrychlení mám podobné a jedu-podle palubního počítače za tři a půl litru benálu!
8. 4. 2021 15:01
Re: Podvozek
Dobrý den, kolega Kadera testoval základní verzi e-tron GT, já provedení RS e-tron GT. V galerii jsou lokální fotky jen základního provedení. Během testu jsme se s Vláďou potkali a podivovali se, jak to, že mně ostřejší verze přijde pohodlná a jemu základní verze spíše tuhá. Kdo ví, čím to je, třeba zjistím při plnohodnotném týdenním testu :-)
8. 4. 2021 18:27
Re: Elektromobilita
Pises podobny veci pod testem osmickovyho BMW?

A ano osmickovym se cestuje lip nez jednickovym...

PS O nutnosti snizovani ceny v nizsich tridach sam pisu...
V tehle tride mne to neprijde tak spatna cena, kdyz porovam treba s RS6.
Avatar - Emel
8. 4. 2021 15:20
Re: Elektromobilita
Trošku mi to připomíná situaci u sportovních aut.

Pokud máš třeba 3M, tak ten výběr není vůbec špatný... víceválce, manuál či automat, hybrid nebo čistej spalovák... není problém.

A totéž ty EV... nechci vypadat jako nekritický fanda Škodovky, ale pro mě je Enyaq první auto, které jakž takž dává smysl coby náhrada rodinného kombíku za dejme tomu akceptovatelnou cenu - no ale pořád je to mega+.
8. 4. 2021 17:38
Re: super
i8? zvazoval jsem ale nevzal, a BMW super, mam v garazi dve M3 a na zahrade ceka jedno super na renovaci :yes: ale asi te naseru, strasne se me ted libej restomody, takze dostane asi elektriku
8. 4. 2021 16:13
Re: Elektromobilita
https://www.alamy.com/…ge-48285049.html

Jasne.... Stejne jako kdyz maji vsichni fosilni auta, tak to urcite vypada porad takto, vid.
:no:
8. 4. 2021 20:34
Re: Elektromobilita
Co je na tom slozityho? Proste tam vede kabel s elektrikou.
To uz lidstvo nejakou dobu zvlada - polozit kabel.
Si jako myslim ze bude vyrazne slozitejsi vybudovat benzinku nez polozit jeden dva kabely.

Jen dodam, ze CEZ i EON oficialne oznamili, ze na 2 miliony aut v CR pri najezdu 45km denne (prumer v CR) neni s prenosovou soustavou zadny problem.
Neni potreba nic predelavat, je dimenzovana dostatecne.

Co se tyka spotreby elektriny, je to vyrazne mene nez kolik CR v soucasne chvili vyvazi do zahranici. Takze neni potreba stavet zadne nove elektrarny.
Avatar - _GTE_
8. 4. 2021 22:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2021 21:29
Re: Back to the Future
Jo, je to tak. Zalezi ale, co vsechno zapoctes...
A jednou to urcite vyjde. ;-)

U EV mas zase spoustu benefitu, ktere se dost tezko ekonomicky kvantifikuji.
Jako prinos pro zivotni prostredi, potazmo zdravi lidi (predevsim ve mestech).
Boj proti globalnimu oteplovani.
Prechod na obnovitelne zdroje.
Decentralizace energetiky.
Cirkularni ekonomika.
Atd.

Problem techto diskuzi je, ze nekteri zdejsi diskuteri (zcela neprekvapive) neznaji nic jinyho nez auta. A auto prumysl. Autoprumysl, ktery sto let byl zalozen na spalovacich motorech.
Pro nektery je fetis diesel, pro jiny paka rucni brzdy.
Ale pro vetsinu z nich se stal absolutni prioritou cas straveny na benzince resp velikost nadrze.
:D
Dat si po 300km jizdy 20 minut pauzu je naprosto, ale naprosto neprijatelny.
8. 4. 2021 17:20
Re: Tohle je EkoPowerCars
tohle je realne konkurent pro cestovni GT, treba kunkurent pro BMW M850ix Gran Coupé a jemu podobna auta

ciste prakticky vahu auta resi jen diskuteri, nikdy me vaha u zadneho auta co jsem kdy kupoval nezajimala, a prijde me to desne vtipne si predstavit ze jdu do autosalonu Audi/Porsche a prvni na co se prodejce zeptam je "a kolik to tak jako vazi" :-[]

stejne dojezd, ac je to cestovni GT, tak cestovat v tom bude asi docela malo lidi nejaky delsi streky, ale co si budem namlouvat, Ionity se celkem snazi a stavej nove a vone nabijecky, no takze jo, bude to tezke s temahle autama dobudoucna, tech 250-270kW nabojeni je malo a za rok dva to bude zastaralej kus auta co nikdo nebude chtit
8. 4. 2021 16:15
Re: super
"max 150 km a hurá na tři hodiny ke stojanu."

nekomu kdo napise takovouhle hovadi myslim nema smysl cokoliv faktickeho psat

ano dal zij v bludu ze s elektromobilem se travi kazdych 150km 3 hodiny na nabijecce :-[]
8. 4. 2021 21:53
Quattro - Game Over
Citace:
''Dvojice elektromotorů zajišťuje pohon všech kol, který funguje nepřetržitě a zcela variabilně optimalizuje rozdělení hnací síly mezi nápravy, a to v taktu několika tisícin sekundy. Jedinou výjimkou je režim efficiency, který upřednostňuje pohon předních kol. I v jeho případě se však v případě potřeby připojuje zadní náprava, a to mnohem rychleji než u mechanické čtyřkolky.''
:yes: :yes: :yes:

Doufam, ze vsichni zdejsi petrolheadi z popisu konecne pochopili, ze elektricka 4x4 je mnohem rychlejsi nez klasicka.

Quattro is dead.

Btw. RS6 stoji taky pres 3M jako tenhle Etron. A ma horsi zrychleni.
A pomalejsi Quattro...

PS A to nemluvim o tri a ctyrmotorovych hypersportech....
8. 4. 2021 21:08
Re: Back to the Future
To neni pravda.
U TM3 to kazdopadne vychazi.

Ale mas pravdu, cim nizsi trida tim hur pro EV.

Tady je nutny predjimat, co bude za dva, ctyri roky.

V GM to vi. A rozhodne se nerozhoduji na zaklade tlaku ekofasistu. :-)
Naopak.

https://electrek.co/2021/04/07/norways-gas-car-sales-crashing-world-follow/

Norway’s gas car sales are crashing to a crawl and rest of the world will follow faster than you’d think

world will follow faster than you’d think

world will follow faster than you’d think

world will follow faster than you’d think

world will follow faster than you’d think

gas car sales are crashing
:-!

PS Ano, saamozrejme ze pri ''volnych'' trznich podminkach by price parity nastala pozdeji. K tomu presne ale napr. dotace jsou, aby urychlily nastup novych technologii.
8. 4. 2021 18:34
Re: Back to the Future
Jak si vysvetlujes ukonceni vyroby spalovacich aut v roce 2035 u GM???

Taky EU? Politika?
Vazne?
:-O

https://www.motortrend.com/…m-ev-sales-2035/

General Motors is the latest automaker to pledge that it will phase out combustion engines worldwide ;-) replacing the fleet with electric-powered vehicles. In a release today, GM sets a 2035 target to stop selling vehicles powered by a gasoline or diesel engine with the goal of becoming carbon neutral by 2040. That means cleaner new vehicles, as well as the plants that make them which will be powered with renewable energy.
:yes: :yes: :yes:

Promin, ja ten rozdil spalovak-EV a kun-spalovak marne hledam.
;-)
Snad to casem pochopis i ty a prestanes sem davat ubohy odkazy na nabijeni dieselgeneratorem.
Na to ja mam jen tuto odpoved:
https://www.pinterest.co.uk/pin/485122191103800709/
Protoze EV (opakovani):
That means cleaner new vehicles..
:yes:

Preloz si to, jestli to umis.

PS Pravdepodobne to nastane mnohem driv nez v 2035, ale to je jedno.
8. 4. 2021 17:43
Re: Back to the Future
trosku vynucovane to bylo, ve mestech to celkem hodne smrdelo od hovynek, a i na botach to nebylo zrovna super, v nekterych mistech velkomest tehdejsi doby se odklizenim konskych vykalu zivilo i 5-6% obyvatel daneho mesta, a na nekterych mistech se hromadili vykali vykali i nekolik metru, mezi domy na to byli specialni nezastavena mista :yes:

nekteri dnesni zhyckani jedinci co jim vadi ze soused vysava hlucnym vysavacem, nebo ze mu moc smrdi sekcka na travy v nedeli odpoledne, by tu dobu nerozdejchali :-[] nastesti ja tu dobu nezazil, a ani moje prababicka kdys jeste zila o ni mnoho nezminovala (narozena 1903), ale rad si ctu a posloucham historicke dokumenty a knihy z dejin prelomu prave 19-20 stoleti kdy to pekne odsejpalo s novyma vynalezama a napadama
10. 4. 2021 08:19
Re: Elektromobilita
https://archiv.ihned.cz/…tu-elektromobilu

Spíše než o revoluční půjde o postupný evoluční proces posilování. Nemá podle mě smysl se zabývat úvahou typu: "Co by se stalo, kdyby teď najednou v ulicích jezdil milion elektromobilů." Sítím také odlehčí využití akumulačních technologií v místech spotřeby. V dynamickém prostředí nové energetiky elektromobily velmi pravděpodobně přestanou být jen čistými odběrateli energie. V domácnostech a firmách budou stále častěji plnit i funkci úložiště elektřiny. To může dále přispět ke stabilizaci celé energetické soustavy.
:yes:
10. 4. 2021 07:15
Re: Elektromobilita
hmmm, vyborne, tak nam sem prosim linkni odkaz na web, kde taketo prehlasenie najdeme :-) :-) :-)
Avatar - white label
9. 4. 2021 19:34
...tak se ho nebojme nazývat "takovou elektrickou RS 6"???
Všiml si někdo vůbec, že RS6 je v prvé řadě kombík a tohle má naopak ke kombíku zatraceně daleko?
Víte o tom, že existuje i nějaká RS7, která má charakterem karoserie k RS e-tronu GT logicky mnohem blíž, než RS6?
Avatar - white label
9. 4. 2021 19:19
Re: Quattro - Game Over
Takže nakonec sám přiznáváš, že nevíš, ale to ti nebrání napsat "skoro žádný", nebo "jestli to vůbec ještě nějaký má".
Všechny podélně uložené s větším/velkým krouťákem ho pořád mají (viz dieselové V6) plus sportovně orientované verze S/RS, a logicky všechny Audi, které mohou mít sport dif. vzadu.
9. 4. 2021 17:09
REKLAMA
Na tej stranke uz mate tolko reklamy, ze prekryva aj samotny text clanku. Dokonca aj teraz pri pisani tu mam vyskakovacie okno...
9. 4. 2021 16:42
Re: Strašák všech hasičů
"A co když se dotknou havárií zdeformované články přímo v baterii?"

Rád bych odpověděl, ale dokázal by jsi se nějak rozepsat o tom co cheš tou větou říct?
9. 4. 2021 11:45
Re: Back to the Future
Baterku uvadim, protoze ta je zatim kriticka pro zivotnost EV.
Proc by mel byt EV se zdravou baterkou po 300.000km ve srotu???

Stejne tak o uhli.
Precti si neco o planovanem ukonceni vyroby el. energie z uhli a pak pis.

Cau

PS Ano, zivotnost mnoha ubohych fosilnich aut skutecne limituje motor.
9. 4. 2021 10:56
Re: Back to the Future
Prumerny najezd v CR neni 25 tis ale 16,5 tis km rocne na auto (45km denne prumer).
9. 4. 2021 09:32
Re: super
google? to si musím taky pořídit:)
co ta fotka? nebude? oko kdekterého čtenáře se potěší takové sbírce... imaginární:)
Avatar - Emel
9. 4. 2021 09:00
Re: super
Což ale nedává smysl. Tohle přece nemá být náhrada za Huracan, ne? Naopak to přesně sedí k top specifikacím Panamery - rychlé čtyřmístné auto na dálnici.

Lidi, kteří si to koupí, asi vědí, do čeho jdou... takže jo, asi s tím velký problém mít nebudou. Zajet z Hostivic do Prahy do divadla, na to to bude super :-). Trošku plýtvání výkonem a tak... ale jsou to každého peníze.
9. 4. 2021 00:24
Re: Elektromobilita
Až na tu poslední větu O.K. :-)
9. 4. 2021 00:22
Re: nova doba
No ano, ovšem s tím rozdílem, že tlačítka ti pak v autě dodají za tučný příplatek! :-( :no:
Avatar - Ozzman
8. 4. 2021 20:32
Re: nova doba
To stejné bude s motorizacemi, teď nás navedou na elektriku a Audi 2030 bude mít horkou novinku, motor TDI! Jen pro horních 10 tisíc :D
Avatar - Ozzman
8. 4. 2021 19:11
Re: super
300 - 350 na nádrž dam i s obyčejným starým neostrým c segmentem , když ho trápim pod plynem :D
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2021 17:16
Re: nova doba
Nová Škoda Octavia V, 100% nedigitální. :D
9. 4. 2021 09:50
Re: Back to the Future
Tak si tech 71 vydel trema! Ne, 150.000km neni DNES zivotnost (baterie) EV ani nahodou. :no:
https://vtm.zive.cz/…913/default.aspx
Brzy si to budes moct vydelit dokonce deseti.
:-! :-! :-!

A jaky emise z vyroby el. energie budeme mit za dvanact let????
V roce 2033!
Taky tretinovy? Nebo nizsi?
To budou jeste vsechny dnes koupene EV provozovany.
:yes:

https://zpravy.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/#…

Uz toho nech, 150.000km a podobne je jen ohybani cisel v neprospech EV.
;-)

Jakej argument budes mit po skonceni uhli?
:-!

Krasny den i tobe.
9. 4. 2021 08:39
Re: super
tak ja ho nikdy nemel, takze cajk
Le zavody jsou zavody pro lidi co nemaji licenci a chteji si zazavodit na okruzich, za nejakych tusim 20 tisic se tam da i pronajmout starsi okruhove BMW relativne znameho ceskeho zavodniho teamu
9. 4. 2021 08:12
Re: Strašák všech hasičů
Co je to mnohdy?
:D :D

Jsem rad, ze sis odpovedel na vlastni otazku z predchoziho prispevku.
:yes:
9. 4. 2021 08:04
Re: Back to the Future
Ty uz to nehul kamo.
:-)

Vis kolik je 31+53???

A vis, ze spalovaku musis taky pripocist emise z vyroby auta?
A z vyroby paliva???

A vis ze Tesla (baterka) ma vyssi zivotnost nez 150.000km? Dejme tomu 3x?
9. 4. 2021 01:56
Re: Back to the Future
Jaaasne.

Cely svet vcetne GM je plny fanatiku.
Jen v diskuzi acz je svet jeste v poradku.
:D :D :D
Avatar - Emel
8. 4. 2021 18:21
Re: Elektromobilita
Jasně, to jsem myslel tím, že je u nás 7000 benzínek... tohle je ten problém, málo nabíječek + dlouhá doba nabíjení. Pro auta jezdící dálky je to smrtící. Pro auto, se kterým vystačíš s dojezdem z domu, to problém není.
8. 4. 2021 14:46
Re: Vsechno dobry, jenze...
Presne tak.

Chtelo by to prime porovnani, Ta auta si budou jizdou velice podobna. Audi bude asi v komfortnim rezimu pohodlnejsi.

Co jsem videl recenze, vsude chvali podvozky obou s tim, ze Porsche umi byt precejen o neco agresivnejsi pri jizde na hrane, ale ze to neni tak velky rozdil. Nicmene zatim nikdo nemel na recenzi obe auta zaroven na prime porovnani, co jsem videl.

Spis mi prijde zvlastni, ze Audi a Porsche maji stejnou cenovku. Ale budiz, proti gustu zadny disputat, kdyz se to prodava... :-!

Ja bych pri stejne cenovce proste musel mit Porsche. Bych bych bych.
9. 4. 2021 13:33
Re: Quattro - Game Over
Skoro zadny audi uz dnes nema klasicky quattro pres torsen. Ani nevim jestli to vubec jeste nejaky ma.
9. 4. 2021 08:44
Re: Tohle je EkoPowerCars
mnou vlastnena auta jeste pred Taycanem tu vyfocena jsou i s popisem ;-) a opravdu to nebudu postovat znova a znova jen proto ze nekteri diskuteri maj potrebu stale dokolecka omylat to same
9. 4. 2021 08:42
Re: super
to zdejsi diskuteri nechapou, z jejich pohledu je to neprakticke a drahe, a jen proto ze na to vesmes nemaji, ma to pro ne nesympaticky pohon, a tudis je to cele spatne
8. 4. 2021 20:23
Re: super
Tady jde o to, že superauta si člověk nekupuje úplně jako drsný workhorse auta, který musí odkroutit šílený kilometry naráz. To nejsou auta pro cesťáky s vložkama Always. Ono ani zvukově to není moc příjemný, nechcete to poslouchat na dálnici 3 hodiny a víc. Samozřejmě existujou nějaký přijatelný gétéčka, ale to je spíš menšina. Jinak vám u superaut malý range prostě nevadí. Ostatně bývá to majitelovo páté auto... A stejně je to s touhle elektrickou audinou... Garantuju vám, že se najde dost majitelů, kterým tenhle range bude naprosto stačit... Drtivou většinu denních cest po městě s tím v pohodě vyříděj... Možná budou až překvapení, že tu elektriku používaj víc, než mysleli... A delší cesty budou řešit jiným autem...
8. 4. 2021 20:16
Re: Vsechno dobry, jenze...
Mně se třeba zvenku víc líbí taycan, ale uvnitř zase ty audiny. Interiér taycanu mě kupodivu malinko zklamal - říkám kupodivu, protože jinak mi poršácký interiéry velmi seděj. Ale taycan je tak nějak moc vyhlazenej a jakoby příliš jednoduchej... Ale zároveň to není minimalismus, co mají některý EV... takže to mi ten taycan trošku sráží.
Avatar - _GTE_
9. 4. 2021 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2021 02:08
Re: Back to the Future
E-Mobility has won the race

Prej ''budouvatelští pošuci blábolící o jaderných autech''....

To říká VW.
:D :D :D

PS Jaka ze je nejhodnotnejsi automobilka sveta?
Ne nevyrabi ani auta se spalovacima motorama, ani s jadernyma.
;-)
9. 4. 2021 00:06
Re: Quattro - Game Over
Mate Rimac je petrolhead. ;-)

Viz odkaz vys.
Avatar - _GTE_
9. 4. 2021 00:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2021 23:35
Re: Back to the Future
Nic takoveho tu nikdo nevyklada. Tohle vkladaji do ust fanouskum EV jejich zaryti odpurci. Podobne jako nulove emise. :no:
Hlavnim problemem vetsiny EV je porad jeste cena (kdyby tomu tak nebylo, tak nejsou potreba dotace...).
A doba a dostupnost nabijeni.

Nicmene tohle Audi spoustu nedostaku (a tim nemam na mysli cenu) uspesne minimalizuje.
:yes:
8. 4. 2021 21:33
Re: super
Tak Panamera neni superauto. Puvodni pisatel psal o superautech. Ta opravdu na nejake velke tahy nejsou, krome par getecek. Ale v Huracanu apod. proste nechcete sedet 6 hodin v kuse...

Cely muj point je v tom, ze lidi, kteri si koupi tohle EV za 3-4 mega, nebudou mit s jeho dojezdem problem. Protoze maji i jine moznosti. Ja si naopak myslim, ze tohle audi je prekvapive prakticke a klidne si dovedu predstavit, ze ho budou v pohode pouzivat 5-6 dni v tydnu.
8. 4. 2021 20:44
Re: sportovni jizda
V nejlepsim pripade (na Ionity) to uz dnes muze byt 10-80% za 21min.

https://ev-database.org/…-tron-GT-quattro

A rychlost nabijeni 840km/h.
:yes:
Avatar - Emel
8. 4. 2021 18:20
Re: super
Zase si vem, že to ID R byla vlastně EV prvotina... F1 si stáje piplaj dlouhý roky. I samotný VW bylo překvapený, jak to ve finále třeba na tom Pikes Peaku funguje... a mě by zajímalo, jak by z toho šlo (nebo nešlo) udělat lidový sportovní EV auto. Caterham ber spíš jako inspiraci - lehký, levný, s omezeným komfortem, nic na dlouhý štreky.
Avatar - Emel
8. 4. 2021 16:23
Re: super
Nevím, tohle je zatím "pole neorané"... VW ID R má i s řidičem pod 1100kg... což na 500kW auto není marný... ale jasně, bude to samej karbon. Zajímalo by mě, jak by to mohlo vypadat v produkčním provedení, klidně s polovičním výkonem.
Avatar - _GTE_
9. 4. 2021 09:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2021 07:59
Re: Quattro - Game Over
Zjisti si neco o regulaci a pak pis o kravinach, vopicaku.
:D :D

Porsche ze se postavi Rimacu je podobne usmevne a svedci o tom, kolik toho o tematu vis.
:-)
Asi tak jako se stavi Rimacu Koenigsegg.
:D

Rimac je kral hypersportu.
:yes: :yes: :yes:

https://www.rimac-automobili.com/…nt-from-porsche/

Since Porsche’s first investment in 2018, the team at Rimac Automobil has doubled to nearly 1,000 people, and the Croatian technology company has continued to produce some of the world’s most advanced electrified powertrains, batteries, infotainment and other components related to electrification. Rimac Automobili now works with many major car manufacturers, including Hyundai, Kia, Porsche, Aston Martin, Automobili Pininfarina, Koenigsegg and many more.
:-!

PS Zajimavy je, ze s kym Rimac spolupracuje, ten ma spickovy high power elektricky pohon. Naposledy treba Kia EV6. Je to v ostrem kontrastu s Mercedesem nebo BMW...

PPS Ano, taky ziskava penize od investoru, jako Tesla. A taky to neni bublina, nybrz TOP technology firma. Mate Rimac - :yes: :yes: :yes:
https://www.youtube.com/watch?…
9. 4. 2021 01:39
Re: Quattro - Game Over
Umis pobavit - prej pracka. Jako vys nekdo jiny s zivotnosti EV 3 roky.
:D
9. 4. 2021 01:33
Re: Quattro - Game Over
Ano, ''pripojovani'' neni ten spravny pojem.

Jak jsem psal, i zadni e-motor je pripojen porad. :-)

Jedna se o rychlost regulace.
Ale to ti stejne asi moc nerekne... :D
Avatar - _GTE_
9. 4. 2021 00:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2021 23:30
Re: Quattro - Game Over
A myslis si, ze u Etronu neni pripojeny zadni motor neustale?
:D :D :D

Pochop, ze jeden motor muze asi dost tezko konkurovat dvema motorum (na kazde naprave).
Jedine mozna jeste to RS6 s jeho zadnim ''sportovnim diferencialem''.
Na to ma ale zase odpoved Tesla s modelem Plaid a tremi motory (dvema vzadu). ;-)

Jak jsem psal, Game Over.
Uz dnes (pajo...).

PS Jaka koncepce ze se postavi 4-motorovemu Rimacu?
:-!
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - _GTE_
8. 4. 2021 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2021 20:47
Re: Back to the Future
Jeste az si to takto vysvetli iudex, pradeda a paja...
:yes:
8. 4. 2021 17:40
Re: super
3 hodiny v kuse nejezdim, a to ani na okruhu, a jestli jsi nekdy byl na Le zavodech, tak jsme se potkali treba i na trati :yes:
8. 4. 2021 16:18
Re: super
hosi je to opravdu tak slozite si takove auto treba na den pujcit a zjistit na valstni penezence kolik takove auto opravdu papka pri bezne projizdce po okreskach?
8. 4. 2021 16:05
Re: sportovni jizda
Přesně tak. I současné benzínové supersporty mají dojezd 200-300 km při trošku slušnějším dálničním tempu.
Avatar - _GTE_
9. 4. 2021 00:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2021 20:41
Re: Back to the Future
Myslis v Nokii, v Kodaku?
Tam meli tve uvazovani.
Smartphone a digitalni fotky povazovali za sci-fi....
;-)

Uz tady par let o elektromobilte pisu a nastup EV je realitou.
Prosperita Tesly take.
A vysledek?
VW Power Day:
https://www.eba250.com/…n-vws-power-day/
:yes: :yes: :yes:
E-Mobility has won the race: Reflections on VW’s Power Day

Tak toho nech, tech plku o sci-fi.
;-)
To je totiz realita - dnes.
:-!