Nové Audi A4 se na českém trhu objeví ještě před letošními Vánocemi a již nyní je možné vozy objednávat. Zájem o novinku bude podpořen i atraktivními cenami.
Měl jsem A4 2.0TDi quattro, najel jsem s ní cca 200 000 km za tři roky, z toho asi 70 000 na Slovensku. Teď mám A6 3.0 TDi quattro za rok asi 70 000 km asi 25 000 km na Slovensku. Obě auta bez problémů, bez závad. Máš pravdu, že na Slovensku je ježdění v zimě - díky přírodním podmínkám - dost náročné. A mimo hlavní cesty velice náročné...a bez pohonu čtyř kol si to nedokážu představit. Pokud chceš MB - tak jedině se systémem 4 matic. S klasickým zadním náhonem zůstaneš brzo stát v prvním stoupání se sněhem. S audinama v quattru jsem naprosto spokojený. Je to věc osobních sympatií a preferencí.
A nejlepší je stejně AR159 případně vybavená Q2-kou.V dojčland testech jízdy to natřela i trojce(ostatně stejně jako dřív 156-ka tehdejší) a navíc to v ní tolik nedrncá.Počkejte až jí uberou nějaký kila,to se to tu bude machrovat :-)
hmm..ok..len som pocul na margo MB C220 ze ma hlucny motor..ja som sa v nom viezol a nezdal sa mi hlucny (pisali v recenzii na autorevue.cz)..mne sa pacia oba, len ako som uz pisal, hlavne ma odradza zadny nahon u M-B..ma to sice 4matic, ale ta cena je potom 1,5mil.co je pre mna dost..takze tak...skor by ma zaujimali nazory jazdcov z mercedesu na zimnych cestach:) nemam v zaujme si kupovat tehly do kufra :-)
diky za rady :-)
hmm..ok..len som pocul na margo MB C220 ze ma hlucny motor..ja som sa v nom viezol a nezdal sa mi hlucny (pisali v recenzii na autorevue.cz)..mne sa pacia oba, len ako som uz pisal, hlavne ma odradza zadny nahon u M-B..ma to sice 4matic, ale ta cena je potom 1,5mil.co je pre mna dost..takze tak...skor by ma zaujimali nazory jazdcov z mercedesu na zimnych cestach:) nemam v zaujme si kupovat tehly do kufra :-)
diky za rady :-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D:yes::yes::yes::yes::yes::yes:;-) Tvůj příspěvek nemá chybuuuuu!!!!! Tak už jsem se dlouho nenasmál! Jedno slovo a stačí! Dík, jsi frajer! :yes:
Venuji ti trochu sveho casu... :-) Pokud pises o jedinecnosti Mercedesu a vyjmenovavas duvody pro koupi MB-C, pak musis psat opravdu o vecech, ktere jine automobilky nemaji...TEDY...PRO SAFE je soubor funkci (ABS,ESP,kontrola trakce atd.), ktere ma kazda premiovka v zakladni vybave a ktere pomahaji ridici kontrolovat vuz za kazde situace. PRE-SAFE je soubor cinnosti, ktere vozidlo automaticky provede, pokud vyhodnoti, ze bezprostredne hrozi kolize, tj. pritahne pasy, zavre stresni okna, nastavi sedacky atd...a tohle treba Audi nenabizi. Uz to chapes? Kdyz pises o vyhodach MB, nemuzes psat o ESP...tedy PRO SAFE ;-) Koneckoncu, precti si ofi web MB poradne :-)
Diky predvadeckam je mam prijety vsechny vc. cernych ovci 9-2, 9-7. U jednoho pana jsem mel moznost projet se s Viggenem a to zanechalo stopu. Kdyz mam moznost projet se se Saabem, vzdycky se tesim.
odpovidas si sam...spis chces utvrdit ve volbe A4, ze jo :-) tak ode mne mas :yes: ale s MB-C by to bylo taky za :yes: elektronika (ESP,protiprokluzy atd.) dneska vyresi skoro vsechny situace, kdy za volantem sedi normalni clovek...silencum nepomuze ani katapult ;-\
Jednoznacne jednoznacne C-classe. ;-)
Jinak C-classe jede objednat i jako 4-matic.
Proc tak nalehave C? :
1. Pro-Safe
2. Inteligent light system
3. Comand APS
4.20GB harddisk
5.cela mapa Europy
6. Mercedes-Benz chce dostat 6(!)* v EUROncap(nevim jak to chu dokazat) za zadni naraz
7. 20 000 000km testovaci jizdy-dost duvodu aby byl kvalitni
8. 1000 skladeb hudby
9. Design-krasa
10. ...
Tohle je podle mne to co melo dostat titul: Svetove auto roka 2007! :yes::yes::yes::yes:
no dyt to taky byla ironie, protoze AUDI je JASNA premiovka z D3, tedy "Holy Trinity" a s tim nikdo nehne, i kdyz mu dedecka zastrelili fasisti, audi za to nemuze :-) (nebrat osobne) ;-)
nazdar, zaujimave nazory..ale co by ste poradili mne, ktoremu sa paci aj A4 aj C220 ???? len je problem v tom, ze na slovenskych cestach ked nasnezi, neviem neviem ako sa bude to c-cko chovat (zadny nahon)..ja sa skor pozeram na pouzitie auta a nie len na dizajn a veci s tym spojene..takze co by ste mi radili??
diky..za odmenu mam slovenske ceny A4 komplet aj z vybavou :-)
proc bych ti vysvetloval svuj vztah k volvum? proste jejich novy design miluju ;-) jejich image mi take sedi, ale ze D3 je technicky lepsi temer ve vsem...to je fakt, ktery nikdo nezpochybni. Jasne, muzu se citit mnohem lepe v interieru nove S80 nez v BMW 5, protoze mi proste vic "sedi" a ma cistsi vzduch, nealergizujici materialy atp....to je pravda...ale technicky, tedy motorove podvozkove bude D3 ve vetsine modelu lepsi. Ze tuningari jezdi v audinach a bmw, ktere maji vyssi vykon audia nez motoru? :-) no jasne, je to tak...vzdyt se taky tech aut proda x krat vic nez od volva a asi nechteji byt za slusnaky >:-[] spis za tvrdaky. ALE ojetiny bych sem netahal, to je jina oblast. Taky bych nekategorizoval kupce jednotlivych znacek, auto nemuze za majitele. ;-)
A ty sem ted strkas Mazdu....Hochu, ma tohle vubec cenu? Ze zkusenosti bych asi sel do nejaky srdcovky. SAAB je vzdycky dobrou volbou. Vyznava uplne jiny hodnoty, nez nemci, k ridici i osadce je pratelstejsi a neni tuctakem.
Vis CarAuto to jsou jen a jen pitomci ktery by pochvalili vuz jen kdyby vsechno bylo Ferrari nebo Aston Martin.
Jinak kdyz jezdilo Audi Quattro asi byl Harris jeste mimino a pil mleko :-O . Nikdy nebyla sportovni? A co skara Quattro nebo 80. Ja nerikam ze je to neco jako Bmw. Ale "nikdy" si tedy opravdu mohl odpustit! ;-\ :no:
To GTI tady dela z Audi Bentley. Pritom jeste pred 15 lety to byl normalni mainstream. Lancer ho dokonce strcil do Luxusni tridy. Je novackem v premiovkach. Nikdy jsem ho nestrkal kam nepatri. Precti si nejdriv cely vlakno, tady zpivas u spatnych dveri.
Pravda je ze ja miluji C-classe. Ale taky Passat. Vyjmecna auta. A rozdil opravdu neni nejaky zasadni.(tedy alespon na pohled)A uz vubec ne v cene. Jednou sem se podival do konfiguratoru Passat. Vetsinou ty nejdrahsi doplnky a -Passat stal vyse 1 800 000Kc!!!
Ale rozdil je! Passat nebo Mondeo a jiny mainstreamove nic prevratneho neponukaji. Ale C-classe Bmw 3 A4 jo.
To ze nemas rad Volvo si uz v par diskusiach preukazal,takze to teraz nemusis zapierat ;-) A mam pocit,ze klientela AUDI je vyrazne odlisna od klientely Volva, predsa len, tazko vidis na ceste namachrovaneho 18 rocneho chlapceka, ktoremu to v aute basuje, ze sa vezie na 15 rocnom volve...vacsinou su to stare audiny alebo bmw, ktore su dotiahnute z nemecka... inac, uz to tu niekto spominal.. ked vyhra nejaky sedlak v lotte 100 milionov, co myslis,co si pojde kupit? volvo? asi tazko... pojde si kupit BMW al. Audi, to je iste.. Volvo si kupi clovek, ktory ma vkus,ktory ma styl.. Nie nadarmo v americkych filmoch, kde vystupuje nejaky zastupca americkej "strednej vrstvy" sa povacsine vozi na Volvach... :-)
Treba poveadt,ze dalsi faktor ktory odlisuje tzv. "premiovku" od bezneho mainstreamu je aj cena. predsa len,mondeo,passat alebo nova M5 su auta pod milion SK, kym "premiovky" pod milion urcite nejdu... a suhlasim s tym,ze auta premiovej kategorie sli s kvalitou dolu, hlavne co sa tyka interieru, plastov a pod. vid MB C alebo BMW obecne.
At uz je nova A4 nejlepsi ve tride nebo ne...vlastne je to jedno. Z tria AUDI,BMW,MB prvne jmenovana znacka nejvic polarizuje nazory, rozdeluje na zaprisahle priznivce a odpurce...a to je dobre...to vypovida o sile znacky, jejiz image opravdu prodava. Takovemu Volvu fandi kde kdo, temer nikdo na nej nenadava, proste je to obvykle sympaticke rodinne auto, OVSEM na prodejich to neni znat, s cisly od Audi se to neda srovnat. Takze asi je sympaticke, ale pak sahnou po Audi :-) No a Saab je potvrzenim tohoto stavu az do smutnych dusledku. :'-(
Neobvinujte mne, ze nemam rad Volvo, je to blbost, jejich design miluji...ostatne jako u vetsiny premiovek. U kritiku Audi mam neodbytny dojem, ze jsou to casto zradci "z vlastnich rad", totiz neukojeni majitele nadupanych Octavek, kteri usetrili par set papouchu a misto A4 vzali OII a ted je drobatko mrzi, kdyz stoji na parkovisti vedle sveho zapreneho snu. Temhle lidem BMW 3 ani MB-C nevadi, pac na ne pri koupi ani nepomysleli. Zaverem chci rici, ze nova A4 je zrejme povedene auto, ale spise evoluce. Ze soucasneho portfolia Audi bych si opravdu koupil jedine A5, ovsem nova A4 ji trochu degraduje, jak uz psal nekdo nade mnou. ;-)
mas premiovku? kupoval jsi nekdy novy premiovy vuz? vlastnil jsi ho dele nez rok? Pokud na vsechny tri otazky odpovidas ne,pak chapu, ze nevis o cem mluvis, pokud ano, tak mluvis z cesty ;-)
Ano. Myslím, že proti starému céčku je to nové úplně něco jiného! Je to velice dynamické auto, výborně ovladatelné (na suchu). Fantasticky brzdí. A motor byl tichý a dobře se točil, se slušným průběhem točivého momentu. Na druhou stranu mě zklamalo zpracování karoserie. "Tapecírung" v kufru byl na mizerné úrovni, zpracování přístrojové desky - nic moc, vrzalo to dost ošklivě. Ale dívat se na svět skrz hvězdu na kapotě není zlé...
Asi tě překvapím, bude to céčko ve sportovní verzi. Připadalo mi, že "dovolí" řidiči nejvíc vyvádět. Jezdil jsem s C350 s vypnutým ESP a silný motor přetáčel auto doleva doprava prostě sem tam. Přitom se ty smyky daly dobře kontrovat. Lépe než u trojky. A4 tohle pochopitelně vůbec neumožní. Ale jasně to na normální silnici nepatří, byli jsme na letišti u Hořovic... a blbli jsme jak malí kucí. V normálním provozu mi sedí nejvíc ta A4. Ale to jezdím "při zdi" klidně, svižně.
Co je "sportovní?" Že je hodně tvrdé, nejméně pohodlné, tudíž je sportovní? Nebo je nejrychlejší? Na suchu, nebo na ledu? Nebo dělá "sportovní" rámus? Já nepodléhám reklamním bludům. Vozy této třídy (A4, trojka, céčko) jsou kompaktní, tudíž na okreskách či státovkách lépe ovladatelné než A6, pětka, éčko a proto rychlejší. Každé toto auto si můžeš naladit použitím různých pneumatik a případně pružin a dalších komponentů tak, že bude vyhovovat tvému stylu. Osobně pro celoroční ježdění budu preferovat A4 quattro, které je v zimě vynikající. V zimě se klasická "sportovní" trojka nechytne. Na suchu je trojka super, a A4 moc neztrácí. Ale znovu říkám, je to věcí osobních preferencí!
Tak co ktere je podle tebe nejsportovnejsi? U Audi rikaji ze A4. Audi je takova polosportovni znacka. Ale Bmw je sportovni- RADOST Z JIZDY. Takze ja zastavam nazor ze Bmw 3.
pěkná... Jo, nová A4 vypadá moc dobře. Zdá se, že u Audi silně zapracovali. Dlouho se svých zákazníků vyptávali, co že jim na audinách vadí. A potom tyto závady odstranili. Tak přijíždí nová generace A4/A5, která nemá mnoho slabin. Německý AMS hodnotí A5 3.0 TDi 5 hvězdičkami. Novou A4 1.8 TFSI hodnotí také velmi vysoko. Je to fajn, že má AUDI nová dobrá auta. A pokud se někomu líbí BMW 3, nebo Mercedes C, O.K. ať si ho koupí, žádnej problém. Na druhou stranu musím po pravdě říci, že se všemi jmenovanými vozy jsem jezdil, a rozdíly mezi nimi jsou minimální. Rozdíl je zejména v nastavení podvozku, brzd, řízení,...atd, ale v běžném provozu jsou to rozdíly minimální. A minimální rozdíly jsou nakonec i v těch cenách. Stejně si nakonec každý z nás koupí co se mu líbí, a na co má. Jenom si to každý trochu jinak zdůvodní.
To je sice pravda, ale docela nechápu, že se najde dost lidí kteří to za těchto podmínek kupují.Není žádný problém objednat a koupit vůz v rámci unie.
Jinak auto je myslím povedené, měl jsem možnost v něm sedět.Dojem kvality je prvotřídní.
ide len o to,že audi ako prve prišlo s 4x4 rally špecialom,ktory vytvoril novu skupinu...tak sa možu ostatne tymi tiež snažiť však je to len traktor ne?
ked už nič ine tak aspon sa dokazalo,že diesle v športe môže fungovať dobre a porážať benzíny
však je to audi mne osobne to je jedno a4je sedan pre manažérou ,ktory pohodlne odvezie 4roch ludi v luxuse ,a5 je trochu inde a5 aj ked sa ponaša na a4 maju rovnaky podvozok ,motory tak čo je za problem chceš a4 kup si chceš a5 kup si...
pozor pozor audi 100 bola premenovana na a6 ešte pred uvedenim novšej a6... s 80môžem suhlasiť,ale audi 100bola jasne konkurencia pre bmw 5 a mecedes e to sa neda zapriet ,kvalita vyhotovenia ponuka motoru jednoznačne ukazuje,že je to premiovka
A porovnali jste někdo cenu s Německými cenami na audi.de konfiguratoru.Připadá mě, že si spíš dělají z nás legraci.Po přepočtu by euro muselo být 30 Kč, ale nyní je 27 a dlouhodobě 28.Tak nevím zda rozdíl na autě takřka 100tis., je normální.
Co že vymysleli???? :-) Jediný úspěšný auto bylo quatro.To už je sportovnější Fiat.
To,že vyhráli v LeMans je taky zásluhou ne úplně dotažených technických regulí a jediná konkurence je Peugeot,ale tady jde spíš o válku kdo umí lepší diesel.To samý se daří i Seatu ve WTCC.
Audi 80 byl mainstream. Audi 100 byl rekl bych trochu vetsi, sportovnejsi mainstream. "Zlom" prichazi az v roce 1995, kdy se z Audi80 stava A4, a o prvnim vstupu do premiovek se da mluvit az od roku 1997 kdyz se z Audi100 stava A6.
nikdy nebola? audi vymyslelo wrcčka ešte v 80rokoch ,le mans vyhravaju s dieslom a konkurencia sa nezmohla na nič lepšie lan spraviť tiež dieslove auto,lebo si nevedia rady a aj tak sa im nedari nejako extra dobre...ked už nči ine tak je audi viac športove ako mercedes a bmw samozrejme vedie
Re: O budoucnosti této skvělé německé značky nemusí nikdo po
Primlouvam se. Je tady vetsina hodnotnych prispevku a do toho jakysi "Look" s 30-ti prispevky jak ze zakladni skoly. Prosim o zabanovani, jinak to tady lide prestanou cist.
pozor pozor kvalitnejši...hm sedel si v cčku,3jke ,alebo a4ky či aspoň a 5tke??momentalne by som nepovedal,že audi ja posledne minimalne su všetky tri značky na tom rovnako
pokial zoberieš,že maju rovnaky predok a zadok tak su na tom rovnako aj mercedesi ,nie?alebo ide vlastne len o to,že audi je v skupine vw a je nemyslitelne ,aby sa tu chvalil výrobok volkswagen group?? ked je automobilka tak zaklad je aby mali ucelenu ponuku modelou čo sa tyka zamerania a potom jed druha vec,aby mali tie modeli identitu ludia musia vedieť,že je to audi,mercedes či hociktora ina značka ,musia tam byť znaky ,ktore vystihuju danu značku u audi je to single frame...mercedes ma zas masku či zadne svetla vo vačšine modelou ,bmw zasa ladvinky...
to by bola pravda keby spomínaš Ečko...ale nenapisal si konkrétny model A4je v rovnakej triede ako Mercedes triedy C takže niet pochyb,že je bezpečnostou na tom rovnako
opäť musím nesúhlasiť...audi je premiovka už dlhú dobu napriklad audi 80 už bola čosi viac ako konkurencia a audi 100/A6 už nemusim snad ani pisať,že to bolo premiove auto...omega sa už nemohla zrovnavať.to znamena,že audi je už minimalne 17rokou premiovou značkou...
Přesně jak psal Harris v CarAutu:Nechápu,proč se Audi snaží vytvořit dojem sportovní značky,když nikdy nebyla a trochu sazí v LeMans to nespraví.Prostě jen kvalitní a dobře zpracovaný auto. :-O
Spozna ho každý, že ? Stale píše svojim detským hlúpim mozgom a ten za češtinu nesková. Ale zase začína baviť ludí a je tu aj sranda aj keď sem patria iné články.
Ve střední třídě se rozdíl mezi maistreamem a prémiovkou už skoro nepozná. Většina významných automobilek má na evropském trhu momentálně v této kategorii "nové" modely. Passat, Mondeo, ale i třeba nová C5 jsou větší než klasická prémiovka střední třídy. "Kvalita" materiálů v interiéru je již naprosto srovnatelná. Bohužel hlavně proto, že u prémiovek šla v rámci šetření dolů. Stejná je ale prakticky i cena Passat, nebo Mondeo stojí se srovnatelným motorem a v podobné výbavě prakticky totéž co A4, nebo C. Zůstavají tak už jen dva aspekty, které odlišují prémiové značky od maistreamu- větší nabídka výkonnějších motorů (vzhledem ke snahám EU to asi už dlouho platit nebude) a pohon zadních kol - to se ale Audi netýká.
To není o tom, že si někdo koupil nový bávo, jak Ty píšeš. Je to tím, že jsme stát konzervativců a je to jen o odvaze si auto vymazlit tak, aby unikátní bylo už po sjetí z linky a pak nebudeš rěšit, kdo si koupil jaký auto. Černý Audi nebo cokoliv si umí koupit každej, zatmaví si skla a stejně je to 2,0 TDI. Když si koupíš pořádný auto v krásné a individuální barvě, a motoru, každej si z něho sedne na *, ať to je Audi, MB, nebo BMW. Každá tahle značka má svý zákazníky a jen těžko se přetahují jinam. MB si kupují lidé, kteří dají na luxus, mají rádi pohodlnou plynulou jízdu, znám pár lidí, kteří svoje MB nikdy netočili přes 3 tisíce, nebo ani neví, že mají sportovní režim automatu. BMW je pro sportovní nadšence, lidi, kteří jezdí dynamicky a jízdu si užívají, neberou auto jen jako prostředek k přeprave z bodu A do bodu B. A AUDI? To je pro lidi, pro které je na prvním místě styl a vzhled, chtějí tak trošku od BMW a od MB, ale ještě k tomu vyžadují, aby vypadali super kdekoliv, kam přijedou. Nová A4 není špatná, jen si podle mě Audi trošku podrazlio nohy, protože je strašně podobná s A5 a to se jeho potenciálním kupcům určitě líbit nebude. Moje volba je 335i >:D Samozřejmě v bílé :-!
Chtě nechtě když sleduju dění kolem sebe, tak jako jedíná volba v prémii se mi jeví Mercedes. Každou chvíli slyším jak si támhle Lojza koupil "nový Bávo" nebo jak Pepa od vedle kočíruje "novou Audinu"... V mých očích to tyto dvě značky degraduje a nic na tom nemění to, že právě tyto dvě značky považuju za to nejlepší co lze v této kategorii pořídit. Jenom se prostě nechci řadit mezi ty Pepy a Lojzy (nebo nedej bože Fera a Deža, ale to už mluvím spíš o ojetinách minulých generací) a podobnou zbohatlicku verbež, která se těmito krásnými vozy čím dál tím častěji prezentuje. Je to škoda. Nová A4 bude úžasné auto.
Neříkám, že se mi to nelíbí (aspoň trochu), ale není to kokpit. Kokpity dělá jen mááálo automobilek, spíš se od nich upouští, je to takový nepěkný trend (BMW,Volvo atd.) i když nové palubky vypadají uklazeně, jsou "čistší", tak mě se líbí více ten oldschool. Posaď se do Aera, kokpit olemovaný (či vykládaný)hliníkem ;-):yes:
I E-classe ma plasty. :-! Ono je to i kvalitou ale i plochou. Je ho tam spousta. A to hodne znizuje dojem. Proste si s tim designeri nejak nepomohli. Plus takovy hrbolaty povrch. ;-\
Ahoj,
no ja nevim,mozna na tom Mariankovi a jeho kritice interieru neco bude.Mel sem asi pred 3 mesici pujcene C220cdi...budiky v interieru byly ohranicene tim stribrnym plastem a take musim rict,ze to ve me nezanechalo nejlepsi dojem.Ta cerna bude asi lepsi volba.Tady je "problem" zrejme v tom,ze kdyz udela plast audi v A4 nebo BMW v trojce tak to tam patri...jsou to sportovne ladene interiery.Ale MB jakozto pojem luxusniho,nebo alespon pohodlneho svezeni nemuze poskytnout patricne materialy do C-classe,kdyz jsou na miste az v kategorii S-classe,kde jsou take zaplaceny.Proto je tezke udelat nizsi kategorii vozu znacky,ktera ma ve jmenu ne primo sportovni,ale spise pohodlne cestovani se vsim co k tomu patri.
Nebudu se tady s nikym dohadovat.Cecko se mi libi a v teto trojici jasno nemam,jaky vuz bych sam volil.
Mas tady i Škodu. Konfekce za opravdu hodne rozumni peniz. Nebo Fiat. Nebo jsem to spatne pochopil? Ja jsem to pochopil tak ze Rolls-Royce by mel pak stat 2 000 000Kc a to by byla opravdu lidovka. :-O
Re: O budoucnosti této skvělé německé značky nemusí nikdo po
Look, cim viac citam tvoje prispevky tak zistujem ze si uplne dilino, asi nieco fetujes a to ti uskodilo.... :no::no: Pises tu ku kazdej novinke ako keby si pozral vsetku mudrost sveta, vsade si bol, vsetko videl a o vsetkom pocul, podla mna by ti lekar predpisal nejake ucinne lieky, urcite by ti pomohli >:D
A inac, ta tvoja cestina je fakt otrasna, tak ako ti uz pisali viaceri, mal by si sa v.* na to a radsej nepisat prispevky, len sa zhadzujes, lepsie urobis ked budes pisat prispevky do zeny a zivot...... magor :no::no:
GTI, novy vzhled BMW je zde tak dlouho jako Audi v premiovce. Lide si uz zvykli. Navic nove koncepty BMW byly prijaty s nadsenim (viz CS). Zde na auto.cz vidis i nove BMW7. Stavajici je vedle BMW6 mym oblibencem. Ano BMW3 je dosti rozsirenym vozem na nasich silnicich. Rozdil oproti A4 je ale v tom, ze BMW bylo premiovkou driv nez jeho nynejsi ridici dostali ridicske opravneni. To se o Audi rici neda.
M-B uz neni co byval a nove C-Klasse si stouplo prinejmensim krucek bokem (ne-li zpet). Nastesti pozice M-B je podobna te BMW. Puda duveryhodnosti se ale pod M-B otrasa diky nepovedenemu A-Classe, chybam v S-Klasse a spatnem V-Klasse. Image ale drzi (zatim) ale zbytecne nechal prostor pro Audi.
"PREMDA" napsal zcela spravne co je Audi. Pockejme az uzraje.
Bezpečné ano,už si se válel v Mercedesu po silnici?? Já ano,a jsem tu v pohodičce,audi určitě je bezpečná,ale A4 je v jiné nišší třídě a o tom to je...
Re: O budoucnosti této skvělé německé značky nemusí nikdo po
na svete je cim dal vic bohatych lidi kteri si muzou dovolit drahe auta. Pred 20lety to byla jen zapadni eu, amerika, japonsko. Dneska je situace uplne jina 1 milion prodanych aut mi ani nepripada moc, mercedes proda pres 2miliony, pocitam ze do r. 2020 bude nemecke trio prodavat uplne jiny pocet aut, uz dneska ovlada audi,bmw,MB a porsche 80% svetoveho trhu z premiovymi auty.
MERCEDES-Benz ML
Pokusím se odpovědět,cena je určitě podel značky,docela dobrá,jezdila jsem do ted Audi A6,ted jsem se dala na Mercedes,každá značka má své.....jedno je pohodlné a druhé bezpečné,to je opravdu o tom kolik toho najezdíte a co je vaše priorita..
Vždy se očekává víc... :-)
Ale ja to prece menit nechci. Chci naopak, aby se tam Audi usadilo. Je to zelenac v premiovce. Kdyz se zeptam cloveka, ktery o autech neco vi na 3 namatkove luxusni auta, vetsinou dostanu odpoved RR, Bentley, Jaguar. Nekdo nadhodi M-B, Nekdo Lexus, objevi se i Infiniti a Daimler. Audi ale hodne zridka. Audi se jeste neusadilo jako premiova znacka, natoz luxusni.
audi už premiovka je a to je fakt to už nezmeniš...je mercedes ,bmw,audi táto trojka je znama a nikto ti pri otazke na luxusne značky nepovie hned ako prve lexus či ine
O budoucnosti této skvělé německé značky nemusí nikdo pochyb
Lavina nových, kvalitních a líbivých Audi pokračuje.. Do roku 2015 bude nabízet tato automobilka 40 modelů a chce prodávat až 1,4 milionu automobilů, nemám důvod jim nevěřit!
všetko čo si napisal je len bla bla bla a ešte raz bla >:D sadni si do Cčka a povedz ,že ma kvalitnú palubovku,3jka ano jazdne vlastnosti športove vzhlad sa im nevydaril ,nema na a4 či Cčko...
BMW 3 automatickú klimatizáciu v sérii naozaj nemá (príplatok 770 euro), ale inak majú obe autá zhruba rovnakú výbavu. Vo vyššej strednej triede ponúkajú v sérii obe automobilky rovnako veľa/málo.
Jinak opravdu nevim co jsou vsichni tak ohureni z designu. Zadny original. Tak jsem se tesil! :-) Ale pak jsem byl opravdu zhrozen. Udelali jen A5 sedan. Zajimavost? Diody jak na housenkove draze.
Audi umí,to je bez debat.Každý nový model se řadí ke špičce své třídy.Nová A4 je typickým modelem této značky,jasná německá škola se všemi svými klady,pro které je Audi vyhledáváno:elegantní vzhled,sportovní šmrnc,vynikající interiér...Nová A4 navíc nabízí už v "základu" velmi dobrou výbavu a taky neprémiovou cenu,za kterou ovšem dostaneš prémiový vůz.Tak neváhej... ;-):yes:
len taky detail,ze pri bmw napr. automaticka klimatizacia nie je ani nahodou v zaklade :-) nehovoriac o inych dalsich detailoch. Pri BMW neplati 100-150tisic to spravi ale tak 200-300 a si na normalnej vybave. Do 5ky ak das vsetko co chces, tak mas priplatkovu vybavu 1mil. bez mihnutia oka - ved to je cena auta strednej triedy. Takze az tak super s tymi cenami by som to nevidel.
A ma Audi Pre-Safe???Nebo celou Europu v mape??? Nebo pamet pro 1000 skladeb??? A co ten Pra-Safe??? Jsou to jenom reci aby sis obhajoval svuji A4. I ja fandim Audi. Ale C-classe je proste nejlepsi!!!BRAVO Mercedes-Benz!!! :yes::yes::yes:
audi a4 je ve svoji tride momentalne nejlip vybavena bmw a ani MB nenabizi napr. Drive Select - ridic si muze nastavit citlivost plynu, body prehazovani, rizeni, tlumice. Dohromady nabizi audi 24 moznych programu !!2tdi motor je uspornejsi a dynamictejsi jak 200cdi.
Klidek GTI, aby ses nezakuckal. Delas z Audi Bentley. Z mainstreamu se premiovka nestane za dve generace modelu. Audi tam uz patri, ale jeste tam neni uplne. Pockjeme si jeste tak 10 let az se vytrati ze silnic modely z maistreamove ery. Potom budou tvy ody namiste.
No Audi ma sportovni tradice a vyraby sportovne zamerane vozy. Treba nova A6.
Ale Bmw. Hmmm. Jednou jsem se koukal na ten pitomy test Autosalonu na Prime kde po te sve draze s nim sli na cas. Ve velke rychlosti do zatacky a temer okamzite jde auto do puvodni polohy z nakloneni v zatacte. To tedy musi byt zvezeni... :-):yes::yes::yes:
Bmw jsem doted nijak nefandil. Ale stale zacina delat auta mich snu! :yes::yes::yes:
Mimochodem jde o Bmw 5.
Zajimava myslenka. Tak trochu nestadartni, neovlivnena davem. Tady se bud hromadne masturbuje, nebo hromadne zvraci. Mozna ti trochu rozumim. A4 i A5 jsem si projel na predvadeckach a nemohl jsem se zbavit toho, ze ridim jen Volkswagen v norkovym kozichu. O tom co srazi image Audi: podle me je to tim, ze stale jezdi A4ky vyrobene jeste pred tim, nez Audi vstoupilo do premiovek.
Mercedes-Benz C-Klasse na tom s tim interierem tak spatne neni. No, vypada otresne a materialy zlevnily, ale setrit se musi a zakaznici to Mercedesu odpusti.
BMW3 tak trochu preslapuje na miste, ale jinak souhlasim. Ridici BMW se ani jinam nedivaji, jde o jedny z nejvernejsich. Pomalu ale i BMW zabira, nova Sedma bude pecka.
SAAB 9-3 je kapitola sama o sobe, moc bych ji sem neradil, jde o srdcovku s uplne jinou image.
me osobne taky prekvapilo, kdyz Audi prohlasilo, ze A4 bude nejsportovnejsi... popravde s Vami musim souhlasit, protoze BMW 3 opravdu je nejsportovnejsi, Audi je spis takovy krizenec sportovnosti a elegance, BMW je spis pro ty, kteri vyslovene chteji vychutnavat kazdy ujety metr jizdy a hrat si s vozem pri jizde, audi je spis pro takovou tu klidnou, suverenni a komfortni jizdu.. ;-)
Co to autor článku píše o úýasných cenách, to fakt nechápu!! V porovnání s MB a BMW, potažmo s Lexusem je Audi dražší a to celkem výrazně, jak někdo už uváděl v diskuzi...LAe jinak se mi taky líbí, jsem pro benzín, takže u mě by to asi stejně vyhrál základní motor 1,8TFSI, protože má nejlepší poměr cena/výkon/náklady
Marianku, sakra, vypadá to, že snad trojkovejch bavoráků tu jezdí málo. Co to zase plácáš? Nejhůř je na tom z pozice přitažlivosti BMW neb musí lámat zažité vizuální vjemy u miliónů milovníků klasických BMW. Bangle je sice geniální, leč je velmi těžké zlomit desetiletí budovanou jednotnou linii BMW.
MB-C "dospěl" a stane se z něho současná jednička v tomto triumvirátu. Jestli ti nekde na autosalonu pustili hlavu na deset vteřin do bočního okénka mercedesu, prosím, nepiš o jeho vnitřku jako o vnitřku Trabantu, nevypovídá to ani tolik o mercredesu, jako spíše tobě.
Image AUDI nemá co srážet (bože) neboť jen poměrně strmě stoupá vzhůru, a to nejenom v Česku. Ty asi vůbec nebereš do úvahy, že do tohoto segmentu vstupují kupující jednak z nižších tříd (kde až na výjimku vše jede na předku) resp. kupující z mainstreamu, tedy kupující, kteří jsou najetí na předním náhonu a logicky v něm chtějí pokračovat i v tomto prémiovém segmentu. A protože jim AUDI nabídne skutečně exkluzivní jízdní vlastnosti, je jen logické, že prodeje u AUDI stoupají, přičemž u BMW se o ně musí neustále prát s Mercedesem.
Velmi bych tě prosil, abys tu nemotal hlavy takovými nesmysly, jakos napsal nahoře. Mám tě rád, ovšem někdy se moc necháváš unášet touhou napsat nejakou vzletnou myšlénku a ona ovšem... není jaksi ani moc vzletná. Tedy pokud to vůbec myšlénka je. Doufám mi rozumíš, myslím to dobře :yes:
Ja se taky nezastavam nejak Bmw. Jen jsem myslel ze kdyz nejsportovnejsi tak preci Bmw ne? To je vsechno. Jasne ja jsem (bohuzel :'-(:'-(:'-( ) nesedel ani v jednom z nich. A lidi z Audi rikaji ze je nejsportovnejsi. Takze ktovi jak je to. Ale ja si myslim ze stejne bude nejsportovnejsi Bmw 3-BMW - RADOST Z JIZDY !!! :yes:
BMW 3 Touring je zajiste skvele auto, co se tyka jizdnich vlastnosti je bez debat etalonem sve tridy, ja ovsem u BMW postradam takovou tu ladnost a tu jemnou eleganci, me BMW prijde takove krecovite, co se tyka designu, ale je to jen muj nazor, pokud se vam BMW 3 Touring libi, je to urcite skvele, kazdy ma prece odlisny vkus... ja bych radeji volil Audi, i kdyz treba po tech jezdckych strankach na BMW nedosahuje, hlavne kvuli pouziti predniho pohonu, ale nemyslim si, ze bych si s Audi neuzil skveleho cestovani a velmi prijemneho svezeni... ale jak rikam, je to jen otazka vkusu, nic proti BMW nemam, jen se mi proste nezamlouva jejich design... ;-)
naprosty souhlas, audi dela nejhezci premiova kombi podle me a souhlasim s vami, taky bych bral 3.0TDI s quattrem, to bude opravdova lahudka... pevne doufam, ze kdyz ma sedan 480l zavazadloveho prostoru, tak snad neudelaji v avantu nejaky poddimenzovany kufricek, ale poradnej kufr odpovidajici rozmerum (i kdyz se to v premiovem segmentu moc nenosi).. opravdu se nemuzu dockat, nevite nekdo, kdy by mohl byt avant?? je realne leto pristiho roku?
:-) Já myslím, že A4 Avant bude z prémiového triumvirátu pohledově nejsportovnější a pro "dravé srdce" nejpřitažlivější kombi. Audi umí kombi a jestliže sedan je nádhernej (a to je), nemůže AUDI kombi zvzat. Ten 3.0 v naftě a na Quatru... to bude dokonalé dělo.
Nastup nove A4 ulehcil M-B C-klasse se svym nedustojnym interierem. Problemem byla ale cena. Holt i Audi muselo s cenou dolu, kdo by si to jinak kupoval? Ted mame ceny stredni nemecke trojky jakz takz v rovine a je jenom na zakaznikovi, ktereho borce si vybere. Osobne si myslim, ze nejvic zaplace M-B diky jiz zminenemu interieru. Dokonce i interier Audi vypada premioveji (pritom to je jen Audi). BMW si samozrejme sve zakazniky udrzi. V premiovem stredu jde ale i o image. A4 jezdi vsude okolo prilis mnoho a to srazi image Audi v teto tride do kolen. Osobne vidim jako nejlepsi volbu v teto tride 9-3 a BMW3.
Koncern si za svoje produkty necháva v strednej Európe náležite zaplatiť.
Pre porovnanie:
A4 2.0 TDI (105 kW) za 927 000 Kč,
Mercedes C 200 CDI (100 kW) 861 000Kč,
Mercedes C 220 CDI (125 kW) za 914 000 Kč
BMW 318d (105 kW) 864400 Kč
BMW 320d (130 kW) 921100 Kč
ano gti, musi to byt krasne...jen bych jeste priradil, pokud teda trosicku privres oci, novou 9-3....
chces radu na zaver?...napis roman, prodavat se bude neuveritelne. prinejmensim si ho koupi vsichni ctenari auto.cz a na novou stredni premiovku bude ani nemrknes ;-):yes:
ale 3.2 Quattro to je lepsi cena nez za Legacy/Outback. Oboji ctyrkolky a A4 jeste k tomu pojede lip. Neporovnaval jsem vybavy, ale i tak tohle se Audi povedlo
tohle auto je podle me opravdu skvele vybrousenym diamantem v premiovem segmentu stredni tridy... krasny design, ve kterem se snoubi konzervativni luxusni elegance a prestiz s velmi prijemnym sportovnim nadechem... a mne vubec nevadi ty led diody, o kterych psal GTI, ze mu prijdou kycovite (ale to je samozrejme vec nazoru a vkusu)... navic ten krasny interier, ktery audi vzdy zdobi... musim uznat, ze je to opravdu nejhezci A4 zatim (i kdyz jich jeste tak moc nebylo)... jen skoda, ze planujou davat quattro jen do 3.0TDI a 3.2FSI a pak asi samozrejme do S a RS, ale stejne uz podle prvnich testu se vyrazne snizila nedotacivost, ktera byla u Audi nejvetsim problemem a tato A4 tedy jezdi o poznani lepe nez predchozi generace, kdyz to Audi dotahne k dokonalosti, mohlo by se dostat na spici mezi auty s prednim nahonem... myslim, ze neochvejna pozice A6 v mem zebricku oblibenosti vozu se zacina otrasat v zakladech, uz se fakt nemuzu dockat A4 avant :-)
Ta cena se mi zda uplne bezna Jen me stve fakt ze to neni i s 1.4 v zakladu. Jinak podle mne jsou tady hezci auta. Co je tohle zas?
Vzdyt tohle je A5 v provedeni sedan. :-!
Interier taky A5. Kdyz to udelali u Q7 rikal jsem si nevadi. A6 ma povedeny legendarni interier. Ale tohle uz ne. Proc neudelat jednou neco originalni?
Audi bude mit svou klientelu. :-! Ale podle mne to neni nejaky zasadni naskok. A uz vubec ne diky designu. Jo je krasny ale dnesni svet potrebuje originalni styl :-!
Audi rika ze je nejsportovnejsi. Ale co Bmw 3?
MB ma napr celou mapu Europu. V Audi tam dali proste jen MMI a to je vsechno. Technika v interieru neni tak daleko jako u C-classe.
Osm set šedesát dva tisíce za střední prémiovku, to je snad sen. Tak i když víme, že to chce přihodit nejméně sto až stopade navrch, i tak je to krása. Přitom ta základní motorizace není žádným kompromisem chudých, naopak.
A4 přijíždí do velmi silně vykryté třídy s velmi silně nadupanou nabídkou. Auto je na špici designových trendů (spodní boční prolis ho dokonale posazuje na silnici), pracoviště řidiče je opravdu tím nejlepším, co lze pořídit, a tak snad jen ty kýče předních diod trochu kazí jinak dokonalý dojem.
No, obměnu na výtečnou zvládl ve střední třídě Mercedes, zvládlo ji i AUDI, BMW nemá co zvládat, to je premiant stále... Takže - musí být krásné dnes vybírat na příští jaro svůj nový vůz mezi středními prémiovkami, co? No jen si to představ... :yes: