Novinky
gil54
3
Bylo to jen trochu líp okarosované 2CV, nic víc. A ani nic víc to být nemělo.
Přejít do diskuze
Bez víka kufru to byl trochu úlet, ale jinak to fungovalo.
Že dneska "potřebujeme" dvoutunová auta a 300 koní pro jízdu po městě fakt ještě neznamená, že to tak je dobře.
Že dneska "potřebujeme" dvoutunová auta a 300 koní pro jízdu po městě fakt ještě neznamená, že to tak je dobře.
Pokud tě trápí pouze to víko kufru, tak bez něj se vyráběl asi jen 1/2 roku.
Zoufalost je možná příliš silný výraz.
Zoufalost je možná příliš silný výraz.
zoufalost je že to bez víka vůbec navrhli a dokonce i pustili do výroby. Aspoň že rychle pochopili závažnost takového přešlapu.
A k tomu ještě výkon jen 20 koní ... to i trabant byl silnější
A k tomu ještě výkon jen 20 koní ... to i trabant byl silnější
Frantíci coby konstruktéři aut podávali dost nevyrovnané výkony (asi to trvá dodnes). Na jedné straně navrhnou velmi pokrokový DS, a zároveň vymyslí zoufalost bez otvíracího kufru v podobě Ami 6
....až je svým způsobem úchylně zajímavé! Ten sedan s podseklým zadním oknem je fakt eklhaft, ale ten kombík je na tom o dost líp. Každopádně jen těžko dnes člověk věří, že se něčeo takového prodalo milion kusů! 😄