Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M3 Competition – Kašlete na ledviny. Je úžasné!

119 komentářů

webpaja
Až by mě překvapilo, kdyby jsi napsal něco jiného. Test jsi ani nečetl. Od kdy má testovaná zadokolka pohon všech kol? ;-)

Přesto bude určitě Tesla lepší volbou...pro některé :-)

Btw: už jsi někdy zkusil co na suchém okruhu znamená výměna cestovních pneu za semislicky?
Mig_35
Váží 1,8 tuny, má prasečí rypák, pohon všech kol, a zajede Most za 1,55.
Tesla model 3 Performance váží stejně, vypadá lip, a Most s prstem v nose na první dobrou...
https://fdrive.cz/…e-na-okruhu-5895
Hejtuju ze všech sil - strašné co je z legendy za blivajz...
A ledviny už jsou jenom třešničkou na dortu
nope
Mam novy Volvo a 5 let starou 911 Turbo. Tohle BMW je odporny a je mi uplne jedno, jak to jezdi. Tak co povis ted, internetovy hrdino?
Mig_35
Kdyby to vazilo o 300 kilo min, at to má vepredu klidně kosoctverec... ale ano, asi jsem ještě neviděl v žádné generaci M3/4, které by se mi takhle ošklivilo...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :yes:
webpaja
...žádné servítky a dojmy, které bych chtěl od testera vědět.

Povedené Machi! :yes:
Avatar - Jenik3
Jenik3
Svezení s tímto autem je zážitek, ale ty emoce rychle vyprchaji.
Stačí si to půjčit párkrát za rok a někde se vyblbnout (bezpecne).
Avatar - woody-alien
woody-alien
Máš recht. Taky to zkus ještě jednou. ;-)
http://www.originalnetonery.sk/…-vacsina-chybuje
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemas nahodou golfa?:D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dlouho jsem vstřebával novou trojku a nevěděl úplně jak s ní naložit. Trojka byla vždy v zásadě tím NEJ BMW. Jen někdy v mých očích trojku převýšila pětka.

A pak přišla tahle ... podivnost. No a teď tu máme dokonce eMko. A přiznám se, že právě eMko ve mně vytvořilo závěr.

Co platí o trojce, o eM trojce platí dvojnásob. To auto může být jakkoliv dokonalé. Jakkoliv technicky promyšlené. Jenže stávající generace prostě absolutně postrádá ELEGANCI. Jasně, bude to skvěle vypadat v nějakým Fast and Furious, nebo Kurýrovi... Neříkám v žádném případě, že je škaredá, aby mě někdo nechápal špatně. Ale elegance? Taková přirozená lehkost a jemnost linií? Ne. Tady jde vše až na hranu vkusnosti.

Asi chápu tu proměnu, kterou se eM dalo. Tohle nemá být rychlá trojka na každý den. Od toho tu je 340i... Ale za mě si fakt nejsem jistý, jestli tohle je správná cesta :-!
Tom Pro
Ty hejtujou jen lidi od pocitace a doma oktavku
Avatar - Midlosek
Midlosek
Že ti stojí za to dělat ze sebe vola...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Begel??? :-[] :D
Mig_35
Upřímně M2ka je ve všech ohledech prave eMko. Tam je všechno v poradku. Jen mi je proste líto - to nej bylo vždycky M3.
Mig_35
Se 4kolkou 1900 :yes:
Supra po lehkých úpravách bude ještě pořád nejlepší aktuální BMW pro řidiče...
Mig_35
Zapomněl jsem - a je o třetinu levnější, náklady na 1 km má tretinove a nabíjení trvá o 20 minut déle.
ericn
tak nějak se pořád vzdaluje od původního určení - sportovně elegantní mrštný sedan/kupé k otyle dlouhé obludce. Ani to kupé (nyní 4er) už není sportovní auto, ale GT. Takže k původnímu zadání má nejblíž naprosto parádní M2 :yes: To bych chtěl mít v garži jako víkendovku ;-)
Xylo
Osobně si myslím, že M3 bude ještě dost dlouho ikonou a plakátovým snem mnoha lidí. Elektromobily jsou hodně odlišné a nemyslím si, že jnenípotřeba tyhle dva světy porovnávat. Každý ať si zváží jak a na co auto potřebuje a podle toho si vybere de svého vkusu a stavu bankovního účtu.
kesumb
na aktualni trojkovy rade mi strasne vadi, ze pokud nema M rizeni, neda se s ni jezdit. Pokud nema M brzdy, tak nebrzdi. A k tomu vsemu potrehuje M paket. A bohuzel 5er je na tom stejne. Obycejny rizeni je priserny. Zakladni infotaiment je pomalej..
Proste tim chci rict, ze ty auta bez kopce vybavy nejsou nicmoc. A treba 3er ma navic naprosto tragicky odhlucneni a to ikdyz ma aku okna. Je to tak na urovni oktavky. A v posledni rade jsou obe auta mrnavy. Za sebe rikam, ze nez obycejnou 5er vzal bych a6. A 3er muze jezdit sebelip, ale rvat do HF v rychlosti 150km/h snad uz taky nemusim. Zase jak se to vodilo bokem... Nevim proc to sakra nedotahli, mohlo to bejt dokonaly.
Mig_35
zdá se, že nějaké to elektrické know-how skutečně existuje. protože v disciplínách jako rozložení hmotnosti vozu, podvozek apod. by muselo BMW model 3 rozsekat na kousíčky. nemůžou mít problém s tím udělat lepší elektrické sportovní auto, než Tesla. ale nejspíš mají...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja ti neviem, ale myslím si že emisiám by pomohla práve menšia váha.
Avatar - iHoven
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
...nejen otylá ale i k.u.r.e.v.s.k.y dlouhá cca 4.8 m.... :-[]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kde se stala chyba, že je současná trojka tak nechutně tučná?
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Jediné auto co vypadá po crash testu lépe než před tím. On i ten zbytečně agresivní zadek se čtyřmi výfuky působí jako *** co si narve do pusy celou krabku cigaret. No aspoň člověk chápe, proč je v módě retro.

Vzpomínám na M3 CSL - decentnější design a 1380 kg. Tohle bobroprase by mělo zhubnout a to hodně.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Super text, vše podstatné napsáno.
Tohle auto chci :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já se už bál, že myslíš Bangleho. Jinak ty ledviny by poblil i Xi Xao.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Bejvavalo... suhlas.... ono posledna normalna M3 skoncila uz fakt hodne davno.... potom ale akoby utalo a je to zrazu uz len sama tazkotonazna obezna hruza... ta nova je cisty masac uz... cele zle
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo tak eště jednou :yes: :yes: :-!
Tom Pro
Jak se jmenujes? At nejsi za internetového hrdinu od klavesnice, ktery se vyznacuje prezdivkou . Normalne, jak te mam oslovit? Jinak proc sem chodis kdyz se ti nejaky auto nelibi a je doslova odporný. Vis jak, odporny je treba neco co nesnasis ale auto nemuze bejt odporny. Jenom se treba nekomu nelibi, jako treba Multipla. Kdyz se stitis bmw a jejich ledvinek, tak jdi na stranky ikei a vyber si dekor do volva a jezdi opatrně. A s 911 jed na vymenu oleje radeji driv, kdyz jsi okruhovy znalec. Aha, ty nejsi. Promin.
webpaja
Jistě...být tomu jinak, jsou okruhy pro veřejnost plné Tesel a ne eMkových bavoráků.
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, testy rýchlych áut Martinovi idú a M3 je unisono vo všetkých testoch hodnotená s nadšením. V podstate najlepší súčasný hotsedan, v jednotlivostiach sa mu môže konkurencia blížiť (napr. Giulia v riadení), ale v komplexe prekonáva všetkých a vyhráva všetky porovnávacie testy.
Ale aj tak sa tunajšia diskusia opäť a zase zvrhne na obličky. ;-\
Inak súhlasím s Machim, že táto testovaná konfigurácia je trochu over the top, bral by som základ, 480k, manuál, v zelenej Isle of Man s 19/20" diskami a je vymaľované https://bimmerlife.com/…mpe-1024x683.jpg
Alternatívne, keď príde, tak štvorkolku, predsalen ako píše Machi v reále je 510 koní na zadok je slušná nálož aj na suchú cestu, nieto v menej ideálnych podmienkach, naviac keď človek chce, môže ju úplne vypnúť.
Avatar - iudex
iudex
Ak to má byť paródia na Teslafans, tak OK.
Mig_35
Karle to 4x4 mi taky nevonělo. Jenže ono se dá nastavit, manuálně, kolik vykonu půjde na které kola. A nejsem si jistý, jestli to nepůjde vypnout úplně?
A mea culpa - parkrat v testu bylo zmíněno, tak jsem to špatně pochopil. Každopádně verze bez pohonu všech kol 1800 kg?
Interiér je mi buřt, obzvlášť s tak hroznym vnějším vzezřenim:(
M2 je proste nová M3.
Avatar - Emel
Emel
Nojo, což je ale prostě dané obecným růstem aut... prostě je dneska M3 spíš tam, kde bývala M5 (třeba E39)... a jak říkáš, zespoda to doplňuje M2, takže pohoda.
Za mě je to fajn, protože jak třeba ještě E46 a třeba i E91 kombík byl pro rodinu takový slim-fit, tak od minulé generace už to je rodinné auto bez kompromisů.
Mig_35
Musím se přiznat, ze v pátek jsem udělal první osobní zkušenost s bílou elektronikou jak píšeš byl u me kamarád s tou krabicí od BMW. Protáhl mne - tam co bydlím se jezdí závody do vrchu - par zatackama a byl jsem dost překvapený tím, jak ta i3 seděla, jak byla hbitá a rychlá...
Musím opravit svoje tvrzení o tom, ze to neprodukuje žádné emoce.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak aspoň že Space Star ti dělá radost. Vždycky je pro co žít. :-[]
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
evocolt
Hold,niekedy sa nezdari ani na druhykrat sa opravit :-[]
evocolt
Migu a este sa s TM3 da aj driftovat ako s M3 ;-)

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vidim to na dalsie vypasene tazkotonazne prasce s modrobielou vrtulou ... kdeze zlate casy M3ky su.... dnes je z toho uz len jedna vyzrata prerastena obezna obluda... a uz teraz sa tesme na dalsiu M3 ... odhadujem to tam na 2 tony... maska cez cely predok az dole k lizatku a plus 700 konikov... bude to pecka neskutocna vsadim sa :yes:
Avatar - WinDieseI
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ota4
Test super krásně se to četlo. Auto bude jistě neskutečný. Nádhera. Miluju tyto nabouchané sedany. P.S. Alfa na okruhu rychlejší nebude. Tohle bude více hardcore 👍👍👍👍👍👍👍👍
dyna15
Namiesto toho, aby sa BMW venovalo elektrickym modelom, dava energiu, cas a peniaze do tychto nezmyselnosti. Nechapem preco neuprednostnit omnoho modernejsiu Teslu 3.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Mam Taycana Turbo S, predchozi M3, 911 Sport Classic, Deltu Integrale Evo, ...., momentalne cekam na S Klasse s poradnym motorem a ta nova M3 se mi libi i s tema ledvinama, takze kdo vi.. Ty nope se ctyrvalcem.
gil54
Na tyhle ledvinky, resp. ledviny jsem si zvykl poměrně rychle a líbí se mi. Podobné reakce tehdy vyvolával i Begelův design ledvinek u E 60 a brzy jsem jej přijal a nejen já.
Jediné, co jsem dodnes úplně nestrávil byla zadní partie sedmy E65 - a jedno jestli před nebo po FL - jakoby z oka vypadlé z Warsawy 203/223. :-)
Mig_35
Kouzelníci v BMW umí udělat z X5 nebo X6 auta, které dokáží díky obrovské porci výkonu a všelijakých technických vychytávek udělat auta, které dokážou držet krok i s těmi opravdu sportovnimi.
Ale osobně bych si radši vybral vždycky to lehčí, byť by bylo méně výkonné.
Mig_35
Ještě jednou, dej mi na výběr mezi méně výkonnou M2 a touto M3 a nemám s výběrem ani na chvilku problém.
ledaže by příští M2 vážila 1700 kilo a dostala ještě větší ledviny...
z M3 je dneska M5. skoro.
Avatar - Dinar
Dinar
pitomá diskuse. Máme tu od bmw auto, které už konkurence neumí, skvělý šestiválec, manuál nebo at, rwd nebo awd, stačí si vybrat, navíc, podle všech testů skvěle jezdí. BMW zaslouží velký potlesk, protože ostatní na důstojnou konkurenci pro M3 této generace už rezignovali. Čest alfě! ;-)
kesumb
jako fakt je, ze ja vlastne nikdy zadnou a6 bez trilitru ani neridil. Ale po 3 a ted te 5 se nemuzu zbavit dojmu, ze nejdriv udelaj super auto a pak to kurvej tak dlouho az vznikne zakladni model... To rizeni je toho dukazem. Pritom to umi udelat poradne. Stejne jako brzdy
Mig_35
1855 kg a 507 hp - atmo E60 V10 M5.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Baterii to nemá a o tolik méně bezpečná než Giulia asi taky nebude.
webpaja
Manuál určitě lepší! Jen se musí ohřát a minimálně u nižších kvaltů při podřizování meziplyny, už trojka umí být při rychlém podřazení kostrbatější, natož dvojka ;-)
U běžného ježdění, ale pohoda.
webpaja
Brzdy a řízení naprostý souhlas. A přední část by opravdu měla být lépe odhlučněna. Obyč A6 bude FWD, to by ti nevonělo ;-)

Dokonalé to může být, ale musíš sypat...
webpaja
NN, pořád se dá za lepší iD připlatit.
ericn
Jestli je to správná cesta ukážou až prodeje, ten design polarizuje - buď ji miluješ nebo nenávidíš. Mě se ty bobří zuby taky nelíbí, navíc jsou nová BMW dost otylá a čím dál tím víc postrádají sportovní eleganci :-(
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak tohle 3er se mi líbí snad jen jako sedan s Mpaketem a po faceliftu...
Xylo
To je normální. Přesně takhle je to, když si pořídíš milenku (mladou a přítulnou) :D . Blbé je, že manželky se většinou snadno nezbavíš a milenka se brzo bude snažit stát se manželkou :D
Mig_35
když jsem měl nějaké podobně "nesmyslné" auto a pořídil jsem si k němu ještě jedno "normální", rychle jsem zjistil, že v tom "normálním" nejezdím úplně rád a většinou stojí v garáži...
Xylo
To je podle mého názoru stejné u každého nového auta, prostě má člověk dny (týdny, měsíc) radost z nové hračky. Pak si zvykne a už mu to přijde normální nebo začne přemýšlet jestli neměl koupit něco jiného nebo si nechat starou káru. Samozřejmě jsou výjimky, někdo je naprosto spokojený i s manželkou 8-s
webpaja
Víš kolik reálně váží konkurence s podobným výkonem?
kesumb
ted mam 520d xdrive, konfigurace na pest. Mpaket bez rizeni a brzd. A to auto brzdi opravdu mizerne a rizeni je snad jeste horsi nez u te A6. A pri zadani cile do navi to snad 10s pocita trasu. A podotykam ze z te 5 jsem do a6 presedl primo. Fakt je, ze a6 mam v trilitru.

A nevejde se mi ruka na volantu vedle kolene. Nicmene oproti 3er je v tom ticho. Naspecifikovat to s m rizenim, brzdama, natacenim zadnich kol a lepsim infotaimentem odpustil bych tomu ten prostor. Navic je to auto fakt poslusny. Ale s tou vuli v rizeni... Jo a to bych nerad vytahoval m sedacky, coz je inores dofuky vec, kterou na bmw fakt nenavidim, vrazeny bocnicw v ledvinach. Diky bohu ze sem si vzal komfortni.

apropo infotaiment, ta vec nepozna ze davam ruku k display a neprepne na qwery, jako vazne?!

nakonec musim rict, ze nejmilejc prekvapenej jsem byl z nalozeny x3 30d. Super podvozek, rizeni, brzdy (priplatek, priplatek a priplatek). Jenom zas ten hluk..
Avatar - Dinar
Dinar
S čím bych souhlasil, je řízení, to standardní má pomalý převod (to ale bmw mělo vždycky) a je nepřesné kolem středu, sportovně opravdu nepůsobí. Brzdy mají 3er nebo 5er výborné, jedno v jaké verzi, cit a dávkovatelnost se můžou ostatní učit, že by nebrzdily, nepotvrzuje ani žádný srovnávací test.
Design 3er nechám být, taky z něho neskáču nadšením, ovšem 5er, zejm po fl je jiná, akt nejhezčí sedan vůbec.
Přijde mi legrační nahradit 5er ášestkou, když má jít o řízení nebo brzdy, tak “plastové” řízení jako A6 nemá nikdo, stejně jako brzdy typu “vše na prvním centimetru” chodu pedálu. Kdybys napsal, že za obyč 5er obyč éčko, neřeknu nic, ale A6, která právě v těch obyč verzích působí jako větší oktávka, to je mimo.
Každopádně, pokud chceš jízdně dokonalou pětku, nepotřebuješ celý mpaket, stačí pasiv mpodvozek a adapt řízení s natáč zadní nápravy, to vše celkem za 45 tis, takto vybavená je pětka s přehledem nejlíp jezdíci auto své třídy.
A pomalý infotainment? To ani nemá smysl komentovat.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jestli nechápeš, proč neupřednostnit TM3 před M3, tak nemá smysl se pokoušet něco vysvětlovat.
webpaja
Tak oni nejvíce kritizují ti, co mají zkušenost s M3 tak přes sklo showroomu nebo zaručené zprávy od někoho jiného.
Optikou předstupně emtrojky, tj M340i, bude silnější brácha zřejmě horším daily carem. Všechno něco stojí a udělat naprostý univerzál je hovadina.

To jen experti zpoza obrazovky dokáže dělat soudy co je lepší ;-)

M2C je prima nářadí, ale jel jsem jen na okruhu. Silnici bohužel ne. ;-) Prima volba :yes:
Josef Sedlacek
Každodenní použitelnost je dost relativní. Koupil jsem si jako druhý auto na blbnutí BMW M2C a nakonec ho používám jako daily a nepřijde mi to nijak hrozný. :-)
webpaja
Že by bezpečnostní a emisní normy?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty toho zjevně nechápeš mnohem víc.
Avatar - wakantanka
wakantanka
...na plagáte má všetko 🙂
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já myslel, že je řeč o autech, ne o bílé elektronice.
gil54
:-):-):-) dneska nemám evidentně den, tak znovu Chris Bangle je snad dobře. :-) Toho jsem původně myslel.
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Ale jinak úžasné.
Avatar - JerryFuckman
JerryFuckman
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - speedfred
speedfred
Bolo mi povedané že vetrané sedačky nebudú min. do konca roku a m-packet mám pocit do zimy. Také velké problemy majú s dodávkami dielov
Avatar - Dinar
Dinar
Ale o sto tis. dražší!
Bez mpaketu to auto potřebuje hodně tmavou barvu, protože ty komedie v předním nárazníku se tím zamaskují. Vnitřek v koňaku a vše ostatní černé, je nejlepší kombinace, naživo je to o dvě třídy nad celočerným.
To auto trpí na kola, když tam dáš jen na zkoušku devatenáctky, viz. https://configure.bmw.cz/…onfigid/pcndj4b7 vypadá to mnohem líp. A to jsou přitom naprosto nijaká kola, jen prostě líp vyplňují blatníky. Obě černé, jak black sapphire tak carbon black jsou nádherné odstíny černé, k nim by pasovalo něco na styl akt. m3 kol v bronzové barvě. Pak s tím koňak interierem to bude designově naprosto na pohodu. Jak píšu, auto za 1,15 navíc padesát za kola, a máš pěknou a hlavně jízdně dokonalou levnou pětku, za max 1,2 bez daně.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak konkrétní barva ext. a int. je na každém, o to přece v té konfiguraci nejde, ukazuju, kolik může stát levná pětka, aby v ní bylo všechno, co z ní jízdně dělá nejlepší auto třídy. A to já tam mám, ty ne, ke svojí konfig přihoď parking asistent (5er bez kamery?) za 20 tis. a právě to úplně nejpodstatnější, natáč. nápravu s adapt. říz. 34 tis. a najednou jsi o 100 tis. výš, než je to moje auto. To je cena za mpaket, ale jak říkám, na něj pětka nejezdí.
Ty osmnáctky jsou zoufalé, kterékoliv, devatenáctky dtto, tj. kola vzít základ, výměna za aftermarket 19" je nutná.
Barevný interier vypadá mnohem líp než ten černý, taky mám klasiku mpaket s alcantarou, protože akt. bmw neumí dodat větrané sedačky, ale ta umělá kůže je teď v kvalitě toho, co dřív bmw dávalo jako základní kůži, plus perforace, je to snesitelné, bohužel momentálně není v nabídce verze sport line, kde byly sport sicny hadra/kůže. Každopádně furt řešíme auto za budget se vším, co jízdně dělá 5er premiantem.
Avatar - white label
white label
Jj, mnohem lepší, hlavně ten interiér....
Avatar - iudex
iudex
Ja by som to dal takto: modrá metla, krajšie disky a krajší predok, látka vnútri (za mňa alcantara ďaleko lepšia než umelá koženka) a spolu za 1,676M: https://configure.bmw.cz/…08R9,S08TF,S09QX
Avatar - speedfred
speedfred
V časoch predstavenia mala myslím M2 vyššiu váhu ako vtedajšia M4. Teraz sa karta obrátila a hľadať momentálne niečo svižnejšie tak asi idem do “malého emka”. M4 je už vcelku dosť veľká.
kesumb
Auto je normálně CZ, léto 2020. Infotaiment se ale chová jinak než v mé X5. Nezobrazuje mi při přiblížení rukou k display qwerty klávesnici a hlavně umí normálně zamrznout. To mi v X5 neudělalo ani jednou a to včetně dopravních dat. Podotýkám, že mi to udělalo i tam, kde to muselo mít bezproblémový signál GSM.

Brzdy jsou u té 520 bída, stejně jako u 320d. Jedna věc je účinek ale hlavně dávkování. Každopádně verze R6 budou mít diametrálně jiný, takže tam asi nemá smysl porovnávat. Naopak jak mi brzdí M brzdy v X5 i s 3t vlekem je prostě super, jsou lepší než byly v porovnatelný Q7.

Prostor myslím, když si pokrčím levou nohu a opřu ji o dveře, nedám už ruku mezi koleno a volant. To mně teda leze krkem dost. Mám to takhle v SL a za ty roky co to mám jsem si na to pořád nezvykl. Už vím, proč je X5 tak strašně široká. Nicméně i v X3 bylo tohle bez problému.

Musím říct, že jak jsem z X5 nadšenej, tak mi tahle konkrétní 5er leze krkem. Na víkend jsem jel radši tou A6. Je to pochopitelně o specifikaci, ale takhle je to dle mýho sotva průměrný auto. Přitom naladění toho xdrivu, zadokolkovej pocit a vůbec podvozek je super. Převodovka funguje tak jak může, ale tu dvoulitrovou naftu nezachrání. Ale aby mě to bavilo, musel by tam bejt 40i, řízení a pak ty brzdy.

Apropo sedačky, já vlastně nevím jaký to jsou. Je to hadr, neposouvaj se elektricky dopředu ale sklon jo. A maj nastavení bočního vedení, ale i tak jsem tam prostě zavřenej. Na to jak super jsou ty komfortní v X5 tohle fakt není můj šálek kávy. A přitom zase tak velkej taky nejsem...
Avatar - Markus1
Markus1
Nejdem obhajovat novu m3 .... nepaci sa mi design exterieru a neviem ako jazdi.....ale tieto tvoje ,,razne,, vyhlasenie ako plecka, tlste premotorizovane prasa atd. mi uz celkom idu na nervy.... vidis par cisiel na papiery a uz tu vyhlasujes veci ako keby si tie auta tyzdne testoval... ktorou generaciou m3 si jazdil? Jazdil si viac generacii ze to takto porovnavas? V com okrem hmotnosti a designu je aktualna horsia??
Avatar - speedfred
speedfred
Práve preto by som chcel skúsiť tento nový.Snáď niekedy.
Avatar - Dinar
Dinar
Navíc, tenhle manuál je údajně úplně nový, z testů zatím plyne, že se s ním řadí moc pěkně, žádné škobrtání, sám víš, že to u julče ani u f80 nebylo úplně ideální. ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
Aj tá ako vieme je už nejaký piatok bez manuálu, ani sa ale nečudujem. F80 mala príjemnejšie poskladaný manuál ako QV aj keď sú asi oba od Getragu.
Avatar - Dinar
Dinar
Mrkni na tohle, https://configure.bmw.cz/…onfigid/j9sf6c73 Tak si představuju "levnou 5er", auto v základu, a přitom dobře vypadá, metla, barevný vnitřek, a má všechno to, co mu zlepší jízdní vlastnosti. Zákl. osmnáctky bych si nechal na zimu, koupil nějaké aftermarket kované lehké 19" (ty akt. bmw jsou všechny o ničem) a dokonalost. Celkový příplatek za opšns 130tis., slevu 15% dostane u bmw každý, tj. auto za 1,15mil. bez dph. ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Řešit budget, tak bych se na mpaket vyprdnul, protože je drahý, a to podstatné, co hodně pomůže jízdnímu projevu, tj. adapt. řízení a natáč náprava, v něm standardně není. Se šestiválcem dostaneš i v základu větší brzdy, takže u mpaketu jde primárně o vzhled. Sport sicny stojí kolem 15 tis., plus těch 45 za adapt., mpaket pasiv podvozek za 10 a máš skvěle jezdící auto s pěkným sezením. Zbytek options je už jen otázka míry luxusu, kterou chceš. ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Spoustě věcí, o kterých píšeš nerozumím. To auto máš z D? Ani nevím, že by se u nás prodávala 5er s tím základním infotainmentem. Ten profesional je jako blesk, po fl s tím obřím displejem, reakce na dotyk nebo kolečko (ta obrovská výhoda, že nemusím po displeji patlat), kombinace ovládání, kolečko, rychlé volby nebo ten displej, tohle prostě nemá konkurenci.

Brzdy, měl jsem dvě g30 bez a dvě s mpaketem vč. brzd, bylo to všechno s R6 tak nevím, jestli základní brzdy u 520d jsou nějaké menší, ale u těch šestiválců jsem nepoznal rozdíl mezi mbrzdami a základními v účinku.

Pak ten prostor, nechápu, co myslíš tou rukou vedle kolene, jako že mezi pravou nohu a tunel nestrčíš ruku? BMW má jednu velikost řidičského prostoru napříč třídami, resp. 3,5,7 má pracoviště řidiče stejně velké, je to tak po generace, z mého pohledu super útulné, sedíš obklopený interierem, pro mně jedna z věcí, pro které bmw zatím preferuju. Vzadu, za mnou, určitě není v A6 víc místa než v G30.

Sedačky, nechápu vůbec, jaké bočnice v ledvinách, standard mpaket sedačky ani dofuk nemají, každopádně tak pohodlné, jako jsou standard sport sedačky právě třeba v tom základu bez el. posuvu, dofukování atp. nemá nikdo, audinácké jsou plošší, merc. má zas krátké opěradlo bez opory vršku.

Mám teď týden novou 540i, bez půlky výbavy bych se obešel, ale prostě operák, je to v mpaketu, ovšem trval jsem na přidání adapt. řízení a natáč. nápravy, a to auto je v této konfiguraci (vnitřek standard mpaket) naprosto dokonalé, v této třídě mi nic tak nesedí. Největší slabina, řízení, je pryč, na 19" je to jak na obláčku a přitom drží, přední náprava zaklekává tak, že to vůbec neodpovídá dvěma tunám, zadek to dotočí, to auto se agilitou vyrovná hh a přitom ticho a pohodlí. Dokonce to řízení, až se mi to u těch el. posilovačů ani nechce psát, dělá něco jako zpětnou vazbu, nechápu, protože to standardní nic takového neumí.

Jediné, co mi opravdu vadí, je spojeno s mildhybridem, kvůli kterému auto reaguje strašně nekonzistentně po uvolnění plyn. pedálu, jednou doslova zabrzdí (asi zrovna rekuperuje), podruhé plachtí, potřetí se chová jako by to bylo auto bez hybridu, fakt pitomé.
Avatar - speedfred
speedfred
mám rád nadovšetko ale tu by som bral asi sedan,proporčne mi príde v tejto gen. krajší. Podobnú dilemu som mal už u minulej generácii ale tu je to u mňa jasné. Myslím dizajnovo, praktičnosť je u mňa na druhej koľaji.
Predné partie a digi displej to aj pre mňa stále na hodne palcov dolu, to ste nemali robiť. :-)
Motorová technika je bez debaty ale tento nový "baworácky" manuál by som rád skúsil a porovnal s QV. Je zaujimavé ako už dokážu byť aj tieto 500 koňové strojovne usporné, teraz cez víkend som dal 700 km a svieti mi tam spotreba 10.9l. Pritom je s týmito autami stále radosť jazdiť, nevytrasú z teba dušu, keď treba obehnúť tak stačí iba trochu stlačiť dlhú dráhu plynu aj s plne obsadeným autom.
4x4 bude ako bonus, ale za mňa jedine RWD.
Pekne napísaný test Machi. :yes:
Avatar - iudex
iudex
To je silne subjektívne, u mňa je súčasná M3 na druhom mieste, po minulej F80ke. E90ka ma napríklad dizajnovo úplne míňa.
Sakra, už zase ale riešime dizajn a nie to, o čom to auto hlavne je, teda jazdu. ;-\
Avatar - iudex
iudex
O akom aute s 2t píšeš? Pretože testovaná M3 váži o dva metráky menej, takže o nej asi nie.
Avatar - iudex
iudex
Ako pokus o vyvolanie flame možno dobré. Inak... 8-s ;-\
Mig_35
mají problém, protože ještě vyrobeno není. jinak by už něco takového bylo. máme se dočkat letos, pak bude prostor pro srovnávání
https://fdrive.cz/…lektromobil-6434
a potom uvidíme. a pozor - píšu, že v tomto ohledu věřím BMW, že postaví lepší vůz ;-)

a ad to, kdo čím jel nebo nejel a co viděl přes sklo... objeví se tu nové Ferrari a všichni mají jasno a všechno je v nejlepším pořádku... dělá to Topper a děláme to všichni ;-)
webpaja
Která dvě EV si porovnával (BMW a TM)?
webpaja
Takhle, M brzdy jsou znát, ne že ne a příplatek za ně není nijak velký. Řízení je určitě lepší aktivní, rozdíl je opravdu velký. Ale k A6 bych to nepřirovnal.
Obecně je lepší než v F10, základní ale nedosahuje E-Classe nebo XF. Vůle tam zůstává, úplně zmizí s příplatkem za aktiv.
Infotainment mi přijde o řád lepší než má zbytek D3. O vypínatelných asistentech se ani nebavím.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes:
Avatar - Machýrek
Machýrek
Základní infotainment? On je ještě nějaký lepší za příplatek? Mám za to, že je jen jeden, ale třeba se pletu.
Marybel
No on reálný čas téhle M3 bude pod 1:50 v Mostě. Předchozí generace jezdila v pohodě 1:52, viz.

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - WinDieseI
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Z M trojek mám něco najeto jen s M3 Competition E92, a ta jako daily car byla naprosto v pohodě, jen mi občas štvala ta dvouspojka, manuál by byl asi lepší.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tedy, být grammar nazi ve dvou jazycích, to už je obdivuhodné ! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mimochodem zrovna popíráš machi(avelli)ho závěry = jako daily car nic moc

Na rozdíl od Alfy Giulia QV nebo Tesly 3 Performance

Tohle NEBUDE hacknutejma nickama :-!
webpaja
Proč ty emoce rychle vyprchají?
webpaja
Na řízení to bylo mazec. Mimochodem, všechny normální M3 se vždy daly používat jako daily car a tady tomu nebude jinak.
Nevím, jestli tu mají všichni hacknuté nicky...

BMW se vším nutným balastem dorovnalo bohužel hmotnost své konkurence, ale to i standardní M340 a přitom jezdí jako víno ;-)
Avatar - Emel
Emel
Co ty všechno nečteš za stránky...
Avatar - iudex
iudex
Otázka je, prečo si kupovať BMW bez M paketu, v tom skutočne nevidím moc zmysel, okrem výrazne lepšej estetiky sú to hlavne funkčné veci čo spomínaš. Ak zaškrtnúť len jediný príplatok v BMW, bude to práve M paket.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No... pravda je, že emisní předpisy zvýhodňují těžká auta. Nevím, jestli do té míry, aby se vyplatilo je dělat těžká, ale možné to je.
ericn
Asi je na elektrický otylý bobry :-[]
webpaja
JJ, bude to stát za srovnání. Bez plkařů a semislicků nebo jen na nich.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nabíjení trvá o 20 minut déle? Kde všude?
Zapoměl jsi taky "na rozdíl od BMW nemá interiér".
A 4x4, které vyčítáš BMW ,to BMW nemá, na rozdíl od tebou postnuté TM3, která ho má.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
2 tuny, 500 koní. To ti udělá radost to, že na to máš a ne, že to umíš krotit. Zvláště když vidím, že M5 vlastní řidičské kopyta.
Avatar - alf1963
alf1963
Mě se to auto ekluje. :-(
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No Alfa i Tesla ale zatím jsou rychlejší
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
https://www.auto.cz/…zpivejte-aleluja?…

Tohle byl kus nádhernýho auta!!! :-!


https://www.press.bmwgroup.com/…0%93-fotogalerie
6 generací... a ta současná je esteticky nejhorším výsledkem :-! :-(
Avatar - WinDieseI
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Oprava Bengel, stane se.... Jinak test super......
Avatar - SKAY
SKAY
Apakže Češi nemají vkus outdoor gaťě...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale četl = na rozdíl od rychlejší Alfy nebo Tesly = nevhodné pro běžné ježdění