Testy
V dnešní době je to takový sleeper. Od prastaré klasické (ne RS) jedničkové Oktávky prostě nikdo nečeká, že pojede. Většina jich je 66kW TDI a 75kW MPI.
Tenkrát si můj známý pořídil zánovní Kodiaqa 4x4 TDI 140kW v plné palbě, černé barvě, jezdil s tím ostře a arogantně (tak jak majitelé velkých SUV často jezdí). Pak se strašně vztekal, když jsem na dálnici na výjezdu z tunelu do stoupání u mé obyčejné prastaré jedničkové Oktávky 1.8T 110kW vrazil trojku a on se vzdaloval.
Tenkrát si můj známý pořídil zánovní Kodiaqa 4x4 TDI 140kW v plné palbě, černé barvě, jezdil s tím ostře a arogantně (tak jak majitelé velkých SUV často jezdí). Pak se strašně vztekal, když jsem na dálnici na výjezdu z tunelu do stoupání u mé obyčejné prastaré jedničkové Oktávky 1.8T 110kW vrazil trojku a on se vzdaloval.
Zrovna kodiaq není nic extra rychlého. Obzvlast na ty dalnici. Toho s přehledem predjedu i s hybridní corollou, ačkoliv se snaží zrychlovat.
Jezdil jsem s šéfovo Kodiaqem 110KW TDI 4x4 v manuálu a to bylo fakt líné na můj vkus, čekal jsem že vrcholná 140KW verze na tom bude lépe.
Sleeper 😁 Tak urcite. Kolikrat zasnu, s cim vsim jsou lidi tyhle pekace spojovat, fakt.
To víš. Sleeper. Slapnes na plyn a usneš než se to rozjede. 😒]
Pro nechápavé😒br />https😐/cs.m.wikipedia.org/…ola_(literatura)
Pro nechápavé😒br />https😐/cs.m.wikipedia.org/…ola_(literatura)
Jo na dnešní dobu to jede slušně. Jen tím srovnáním s Kodiaqem si nejsem jistý. Pominu-li tu generalizaci jak jsou všichni majitelé velkých SUV arogantní, tak máme zrychlení po výjezdu z tunelu. To znamená zrychlení z 80 (s velkou pravděpodobností).
To je disicplína, kterou za nás už někdo změřil. viz https😐/zeperfs.com/…duel564-6500.htm
ze srovnání vyplívá, že Octavie má proti zmíněnému Kodiqu na vrch hlavně ve vyšších rychlostech. Nicméně v pružném zrychlení 80 - 120 (například ten tunel) je o 0,8 sekundy rychlejší.
Nechci aby to znělo nějak špatně. Jo to auto v přímce jede hezky. Dynamicky je dostatečné. Asi by pro mě nebylo ani překvapivé, že ve vyšších rychlostech je Octavia rychlejší. I když ji na zeperfs naměřili nižší maximálku než zmiňovanému kodiaqu.
To je disicplína, kterou za nás už někdo změřil. viz https😐/zeperfs.com/…duel564-6500.htm
ze srovnání vyplívá, že Octavie má proti zmíněnému Kodiqu na vrch hlavně ve vyšších rychlostech. Nicméně v pružném zrychlení 80 - 120 (například ten tunel) je o 0,8 sekundy rychlejší.
Nechci aby to znělo nějak špatně. Jo to auto v přímce jede hezky. Dynamicky je dostatečné. Asi by pro mě nebylo ani překvapivé, že ve vyšších rychlostech je Octavia rychlejší. I když ji na zeperfs naměřili nižší maximálku než zmiňovanému kodiaqu.
Nemám důvod cokoliv zkreslovat...
V tunelu byla stovka omezení a za tunelem se zrychlovalo na nějakých 150, což byla naše cestovní rychlost.
Je možné, že na těch 80-120 by byl ten kodiaq rychlejší. Na trojku byl právě nejlepší tah mezi 100-160 km/h, což odpovídalo vytočení ze 4000 na 6000 otáček. V 80 měla trojka jen kolem 3000 otáček (převody byly fakt hodně těžké). Otázkou by bylo jestli bych tam v těch 80 nevrazil dvojku :-!.
To byl turbomotor ze staré školy. To nebylo jako dnešní 1.8 TSI / 2.0 TSI, které táhnou jako prase už od 1500 ot.. Muselo se to točit. Do 2000 ot. byla turbodíra, pořádný tah začínal kolem 3000 a to nejlepší bylo mezi 4000-6000.
V tunelu byla stovka omezení a za tunelem se zrychlovalo na nějakých 150, což byla naše cestovní rychlost.
Je možné, že na těch 80-120 by byl ten kodiaq rychlejší. Na trojku byl právě nejlepší tah mezi 100-160 km/h, což odpovídalo vytočení ze 4000 na 6000 otáček. V 80 měla trojka jen kolem 3000 otáček (převody byly fakt hodně těžké). Otázkou by bylo jestli bych tam v těch 80 nevrazil dvojku :-!.
To byl turbomotor ze staré školy. To nebylo jako dnešní 1.8 TSI / 2.0 TSI, které táhnou jako prase už od 1500 ot.. Muselo se to točit. Do 2000 ot. byla turbodíra, pořádný tah začínal kolem 3000 a to nejlepší bylo mezi 4000-6000.
jj taky si pamatuju, když měl kamarád v první generaci superbu jeho 132 kw verzi (či kolik to mělo - nejsem si teď z hlavy jistý). Pořád se mu zdálo, že to nejdede, než mu bratr poradil, aby podřadil 😊.
Já jsem právě přítel lineárních zátahů moderních turbomotorů.
Já jsem právě přítel lineárních zátahů moderních turbomotorů.
Tak on byl tenhle motor v kontextu doby vcelku cíleně "podladěný", šlo o základní nejslabší verzi, vždyť o pár let později byla vrcholem verze se 176kW.
Někdy v roce 2004 jsem si nechal upravit SW tohodle základního motoru u Motordesign v Mníšku a výsledek byl na tehdejší dobu a toho, co se pohybovalo po našich cestách, bomba - 148kW//295Nm, přitom dlouhodobá spotřeba pod osm litrů. Stačilo mít vždy aspoň 2.200 ot., dát plný a držet do omezovače. 110 na dvojku, 165 na trojku. Velmi příjemný a tichý motor.
Někdy v roce 2004 jsem si nechal upravit SW tohodle základního motoru u Motordesign v Mníšku a výsledek byl na tehdejší dobu a toho, co se pohybovalo po našich cestách, bomba - 148kW//295Nm, přitom dlouhodobá spotřeba pod osm litrů. Stačilo mít vždy aspoň 2.200 ot., dát plný a držet do omezovače. 110 na dvojku, 165 na trojku. Velmi příjemný a tichý motor.
Aneb jak jsem porazil toho kdo ani nevěděl že s ním závodím..
Kdyz tyhle drag race jsou mnohdy nesrovnatelne s merenim. NIKDY neslapnete na plyn stejne a kdyz se nejaky ten honic chce chytit na jine auto, musis pocitat s prodlevou, od te doby kdy se rozhodne slapnout na plyn, auto musi preradit ( nebo ridic) a motor se musi dostat do otacek a to je klidne otazka 2-3s a i slabsi auto dostane naskok a na nejake rychle chyceni a predjeti potrebujes obrovsky rozdil ve vykonu v tvuj prospech. Zkratka kdyz slapnu na plyn o par vterin drive i v te 110kw turboofci, 140kw kodiaq bude mit velky problem mne chytit a dojede mne az v mnohem vyssi rychlosti.... chapeme ?
Já spíš myslím, že to kodiaq projel kvůli 400 kg nadváze a horší aerodynamice... Šlápnout na plyn jsme museli až na konci tunelu. V tunelu jsou radary, které hlídají rychlost...
A přesně s tímhle to měření nepočítá. S prodlevou. Prostě se měří, až to začne zrychlovat. Ale to že několik vteřin předtím už by mělo, ale auto se stále rozhoduje, to už se do výsledků nedostane.
Ono to neni jen o aute, ale i o ridici, ktery zareaguje, nebo se spis rozhodne toho dalsiho chytit, ujet atp...
A já si myslel, že člověk s manuálem ma bleskurychle reakce, jak tu někteří píší. Tím to přeci být nemůže 😒]
No, vím, že to myslíš s nadsázkou, ale i to rozhodnutí řidiče, že na to šlápne chvíli trvá....třeba já to tak mám, protože si říkám, svezu se, nebo to bude zase stát 2 stovky, když šlápnu jednou na plyn 😁
Pamätám si, keď si sused v 2003 spravil radosť a kúpil si novú striebornú Octaviu liftback s týmto motorom. Veľmi sa tešil, že konečne si môže kúpiť svoju obľúbenú značku a zároveň pôsobiť reprezentatívne. Má ju dodnes, garážovanú a donedávna len na víkendové jazdenie na výlety či za rodinou. Pamätám si, keď bolo auto nové a išli sme s ním do Tatier a za rekordne krátky čas. Na cestách ešte staré škodovky, žiguláky, tak faceliftovaná Octavka medzi nimi ešte celkom svietila.
Krasna doba kdy jeste svet nesilel kvuli CO2 a auta se nedelala za jedinym ucelem - co nejnizsi emise. Tenhle motor byl vyborny. Idelni k nacipovani na 132 kW a to je slusny na jezdeni i dnes. Kdejaky 100kW hybrid to smazne jako nic 😉
Tak ještě aby ne, když srovnavas 132kw vs 100kw. To je jedno co to bude za pohon. 32% vyssi vykon je znát. A přesto nám ty hybridy ukázaly, že i s tím nižším výkonem jsou v městský rychlostech dynamičtější než ty 132kw motory.
To je jako rict, ze se ta O1nechyta na PHEV rav4, která má 300koni.
To je jako rict, ze se ta O1nechyta na PHEV rav4, která má 300koni.
Kdyz ja covece ve meste nezavodim, takze me dynamika motoru v mestskym provozu nijak netrapi. Vetsinou jezdim tak na ctvrt plynu
No vidíš. Já taky jezdim ve městě na čtvrt plynu. Město není o závodění, ale o to bezpečné vyjet z vedlejší a dostat se na rychlost aut na hlavní. A tam na ten hybrid fakt nemají. Pak něco takového udělají s klasickým ICE a nehoda je na světě protože se to prostě nerozjede.
Zrovna na to někam rychle vjet a připojit se byla 1.8T dobrá. Měla totiž hodně dlouhou jedničku, ta šla až někam k 70 km/h když bylo zapotřebí, takže tě nezdržovalo řazení, jako u nafťáků... Samozřejmě muselo být sucho, na mokru ji to prokluzovalo...
Jo to byla dřív výhoda. Dnes už jsou často hodne krátké.
Nicméně ten hybrid ma vykon pořád, nemusí se roztacet turbo, dostávat se do otáček nebo prokluzovat spojka v záběru. Prostě dostaneš hned plnej vykon a máš ho tam dokud nepustiš plyn.
Nicméně ten hybrid ma vykon pořád, nemusí se roztacet turbo, dostávat se do otáček nebo prokluzovat spojka v záběru. Prostě dostaneš hned plnej vykon a máš ho tam dokud nepustiš plyn.
Presne tak. Dlouha jednicka te vypalila krasne kupredu :yes: Me jede auto mezi 50-60. Zrychleni ve meste tudiz bleskurychly.
Škoda, že na letišti to nebylo poznat, že ti to vystřelí vpřed. Ale beru, že bylo hodně vody.
Videl si ty plesaty pneumatiky co jsem mel vepredu? Ja nevedel ze tam budete chtit vy posuci zavodit 😁 nicmene prijde ti stovka pod 10 sekund jako nedostatecny zrychleni do mesta?
Jak to že si to nevěděl https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 ?
Ty si tam pro jistotu ani neprijel, takze ty mlc 😁 Nevedel. Bylo to sraz, tak jsem se tam jel podivat, abych trochu zmenil klima emisema z myho auta 😁 Neresil sem co se tam bude dit. Chtel jsem pokoukat a pokecat s jinyma automobilovyma nadsencema 😁
A co s tím vědět/nevědět má že JÁ tam nebyl? Viz odkaz = o tom to bylo (poprvé i podruhé = kdy to bohužel totálně zazdil déšť
Ta část že ses jel pokoukat pokecat je ok = ta část že si nevěděl.. je jako že nevíš viz já 14:25 = začalo to NEŽ ses vůbec narodil a skončí to AŽ POtom co tu nebudeš(-me 😉
Ta část že ses jel pokoukat pokecat je ok = ta část že si nevěděl.. je jako že nevíš viz já 14:25 = začalo to NEŽ ses vůbec narodil a skončí to AŽ POtom co tu nebudeš(-me 😉
Ono nejde o stovku, ale o 0-50. No mokro bylo fakt dost, to i mne na tech zimních to bralo ASR ještě kolem stovky
S tim jsem nikdy nemel problem snad u zadnyho auta. Jo kdyz jsem byl mladej tak jeste na Pionyru. Pro nej bylo 50 uz zavratna rychlost. Ale s autem vyjet rychle z vedlejsi a zrychlit na 50-60. To umi kazdy auto verim ze ten hybrid taky. U auta jsi limitovany adhezi gum nez nedostatkem vykonu motoru. 😉
No tak toho si tedy moc neprojel asi. Ozzman mne jednou takhle chtěl asi zabít, kdyz vyjizdel z vedlejší a ten Outlander prostě nejel. Na ty hlavní měl co dělat, aby to uhradil. A další z vlastni zkušenosti, kdyz najednou po rozjetí a sepnutí spojky je to mrtvé a sbírá se to neochotně. Já radši tedy bezpečně najedu bez jakéhokoliv omezením než věřit tomu co jsem měl dát přednost, ze začne brzdit.
Ono se taky bezne autum na hlavni dava prednost ne ze se tam za kazdou cenu cpu. To bude asi hlavni problem 😁 Kdyz premyslim nad nejakym chciplym autem z posledni doby ve kterym jsem jel tak asi Toyota Yaris 1.3 benzin. To je smutnej pribeh. Jak asi jede litr. Radsi nemyslet 😁 Outlandet nevim. V tom jsem nejel.
Yaris 1.3, která gen? Ozzman ho má a neřekl bych, že to je nějaké line. Jen to ma hrozne tvrdou spojku.
2009. Jestli to má tvrdou spojku, tak to má možná u toho konkrétního auta to nejlepší za sebou. To mi ani nepřijde, že by to mělo tuhou spojku, ale chybí tomu zátah turba. Než se to probudí a rozhýbe a je úplně jedno jestli podřadíš a dřeš motor do omezovače. Nějak mě to čoveče nenadchlo. Ono to je možná tím, že to má nesmyslně dlouhý převody a motor je neutáhne. To je teď móda dělat dlouhý kvalty kvůli emisím i ke slabým motorům a ono to pak nechce jet. To je ode zdi ke zdi. Před tím byla zase móda dělat nesmyslně krátký převody, takže ti auto už ve 140 točilo 5000 otáček a při 160 jsi byl skoro v omezovači. Takový Focus 1,6 74 kW například nebo Renault Megane 1,6. Teď zase dávají do aut převodovky, kdy ti dvojka jede skoro 100 a trojka 140 akorát na to motor nemá absolutně sílu. Možná ten Yaris nejede z toho důvodu, že má dementně poskládanou převodovku. Jiný ročníky to můžou mít zase jinak.
Ne to měly všechny https😐/www.cars.cz/…76019115247.html
Zkus současnej Yaris https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 klidně i jen https😐/www.youtube.com/watch?…
Už v minulý generaci byl neuvěřitelně povedenej motor https😐/www.garaz.cz/…-bestseller-1748 + https😐/www.autanet.cz/…-malych-aut-4219
Zkus současnej Yaris https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 klidně i jen https😐/www.youtube.com/watch?…
Už v minulý generaci byl neuvěřitelně povedenej motor https😐/www.garaz.cz/…-bestseller-1748 + https😐/www.autanet.cz/…-malych-aut-4219
Nemám kde bych ho zkoušel. Neznám nikoho s novým Yarisem a hlavně nemám proč bych ho chtěl zkoušet. Nechci si to auto kupovat. Ani netvrdím, že ten motor není povedenej. Jen mě prostě výkonově nenadchnul. Věřím, že pro ženskou na ježdění po městě je to super motorizace, která vydrží jezdit bez závady roky.
No já taky neznám nikoho s Yarisem = půjčí ti ho normální prodejce
I v tý pradávný generaci z před 16ti let byla slušná verze Yaris 158kW 270Nm
V tý následující už jen 11 let starý (od 2010) pak přišel (doslova) vynikající R4 1.5 = s tím se jezdí = tak nějak přesně OPAČNĚ než popisuješ ten prastarej yarísek
I v tý pradávný generaci z před 16ti let byla slušná verze Yaris 158kW 270Nm
V tý následující už jen 11 let starý (od 2010) pak přišel (doslova) vynikající R4 1.5 = s tím se jezdí = tak nějak přesně OPAČNĚ než popisuješ ten prastarej yarísek
Počkej počkej, první či dvojkový Yaris s 158kw?!! Kde? To chci zkusit, dohledal sem jen verze s 1.8vvti a něco pod 100kw
Čekám čekám https😐/www.theparking.eu/used-cars-detail/toyota-yaris-grmn/7-5l-100km-komb-241-g-co2-km-komb/CC1F8SWL.html až podáš zprávu 😄
Je to 1.8 kompresor https😐/www.carforyou.ch/fr/aut👋cabriolet/toyota/yaris/18-ts-bemani-kompressor-1920070 starší verze https😐/www.autorevue.cz/…s-ze-stare-skoly
Zvuk vypadá nadějně https😐/www.youtube.com/watch?… :-!
Je to 1.8 kompresor https😐/www.carforyou.ch/fr/aut👋cabriolet/toyota/yaris/18-ts-bemani-kompressor-1920070 starší verze https😐/www.autorevue.cz/…s-ze-stare-skoly
Zvuk vypadá nadějně https😐/www.youtube.com/watch?… :-!
Hele, to si ale pleteš generace, tohle je Yaris 3 a né ten 16 let starej 😁 To je ta samá genrace, kde byl první hybrid či ta tvoje oblíbená 1.5R4 s MT
Ale ten MOTOR je furt stejnej 😄
Ty ACZ blokovaný odkazy (proč?) jsou 2kový Yarisy 158kW video se zvukem motoru..
Ty ACZ blokovaný odkazy (proč?) jsou 2kový Yarisy 158kW video se zvukem motoru..
No jestli myslíš původní 1.8VVTi, co měla i Corolla či Yaris Verso a asi kdoví co, tak to jo, ale ten v Yarisu 2 přeci neměl 158kw, to je až Yaris 3 s kompresorem a GRMN verzi, nebo mi něco uniká a někde se vyráběla už v druhé generaci nějaká taková ostřejší verze ?
Já znám Yaris 2 TS jen takový
http😐/www.sauto.cz/…a/yaris/19032156?…
Já znám Yaris 2 TS jen takový
http😐/www.sauto.cz/…a/yaris/19032156?…
Ano viz ty 2 odkazy a text viz já 9:42
Ty si napsal, že ten 16 let starý Yaris má 158kw, takže ne 😁 prostě si se spletl, ten 16 let starý měl jen 98kw.
Ne pleteš se ty = viz odkazY 😄
Co tu nefungují = musíš si holt vyťukst = poděkuj machi(avelli)mu :-!
2. generace která se začala prodávat před 16ti lety = už v tý je motorizace 158kW 270 Nm
Kterou znáš pak v další generaci jako GRMN
Co tu nefungují = musíš si holt vyťukst = poděkuj machi(avelli)mu :-!
2. generace která se začala prodávat před 16ti lety = už v tý je motorizace 158kW 270 Nm
Kterou znáš pak v další generaci jako GRMN
Ok, prosím pošli mi odkaz na článek, inzerát či cokoliv, kde je popsána motorizace 158kw 270NM v Yarisu 2. generace, o to tě pořád prosím, to co si poslal za video, je TSport s 1.8 98kw atmosférou 😊
Nikde jsem toto nenašel.
Nikde jsem toto nenašel.
Ty odkazy tu máš DVA celou dobu 😄
Nechci vám kazit zábavu.
Druhá generace yarisu (😜90) měla nejvýkonnější 1.8 v ti 97kw
https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Toyota_Vitz
Až třetí generace ( 😜150 ) dostala ve verzi GRMN 156kw
https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Toyota_Vitz#GRMN
Druhá generace yarisu (😜90) měla nejvýkonnější 1.8 v ti 97kw
https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Toyota_Vitz
Až třetí generace ( 😜150 ) dostala ve verzi GRMN 156kw
https😐/en.m.wikipedia.org/…wiki/Toyota_Vitz#GRMN
Ano, to se snažím celou dobu Hamunovi vysvětlit, ale čekal sem, že třeba někdy v USA či JAP byla nějaká verze Yarisu 2, kterou v Evropě neznáme, ale pořád mi posílá Yarise 3 GRMN 😁
Evropa 2. generace Yaris 158kW 270Nm = sorry jako :-!
Bavíme se tedy o generaci 😜90? Jen abychom mluvili o tom samém?
Pokud je to 16 let starý Yaris, to se začala vyrábět 2. generace, tudíž 😜90 a tudíž se buď a) Hamuna splet, nebo za b) ví o nějaké speciální verzi, která se v EU neprodávala, ale myslím, že a je správně, jen to nechce přiznat 😁
a) hamuna se většinou neplete 😁
b) hamuna má koule = klidně se přizná když občas něco splete = má VELKÝ koule a VELKÝHO :-!
c) https😐/www.carforyou.ch/fr/aut👋cabriolet/toyota/yaris/18-ts-bemani-kompressor-1920070 tady rok výroby 2009 https😐/www.theparking.eu/used-cars-detail/toyota-yaris/toyota-yaris-1-8-ts-bemani-kompressor/8UA0DWJ4.html
b) hamuna má koule = klidně se přizná když občas něco splete = má VELKÝ koule a VELKÝHO :-!
c) https😐/www.carforyou.ch/fr/aut👋cabriolet/toyota/yaris/18-ts-bemani-kompressor-1920070 tady rok výroby 2009 https😐/www.theparking.eu/used-cars-detail/toyota-yaris/toyota-yaris-1-8-ts-bemani-kompressor/8UA0DWJ4.html
Ok už jsme to našel.
Toyota Yaris 1.8 TS Bemani
Limitka upravena Švýcarskou firmou Bemani. 50ks upraveno.
Toyota Yaris 1.8 TS Bemani
Limitka upravena Švýcarskou firmou Bemani. 50ks upraveno.
Takže neofiko aftermarket 😊
Asi jako https😐/www.auto.cz/…dinny-tuning-648 u dealera s plnou zárukou
Stejnej motor jako ty znáš pak v další generaci jako GRMN 😄
Stejnej motor jako ty znáš pak v další generaci jako GRMN 😄
Tak jste se hoši koukám po delším výslechu dobrali konce. Takže zjevně to bylo za A. Ačkoliv myslím, že se ten jednokulčák stejně nepřizná, že to bylo jinak než prezentuje 😁
Jako vždy = ryccardo sám o sobě :yes:
Nebo si už našel KOULE = se omluvit za https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit ? A je to (bez přehánění) mnoho SET vulgarit = jen k tomuhle jedinýmu tématu (který si teď nedávno KONEČNĚ pochopil ?
edit = a nejdávej furt :yes: sám sobě = je to takový RYCCARDOvský 😉
Takže v 3. generaci 400 kusová limitka pro celej svět = stejnej motor. V 2. generaci 50 kusová jen v Evropě
Nebo si už našel KOULE = se omluvit za https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit ? A je to (bez přehánění) mnoho SET vulgarit = jen k tomuhle jedinýmu tématu (který si teď nedávno KONEČNĚ pochopil ?
edit = a nejdávej furt :yes: sám sobě = je to takový RYCCARDOvský 😉
Takže v 3. generaci 400 kusová limitka pro celej svět = stejnej motor. V 2. generaci 50 kusová jen v Evropě
Jo a pak se to v další generaci celosvětově rozrostlo na 400 ks https😐/www.auto.cz/…usu-elise-108533
No jenže, tohle už je postavený přímo Tyotou, to je trochu rozdíl, ale budiž 😊
No spíš je to jako Alpina a BMW = kde taky občas něco zkusí = a pak je to použitý jako ofiko Toyota v další generaci
Prostě to samý v 2. generaci 50 ks a pak v 3tí 400 ks
A teď bez limitu mikesusův R4 2.0 s odříznutým válcem https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 😄
Prostě to samý v 2. generaci 50 ks a pak v 3tí 400 ks
A teď bez limitu mikesusův R4 2.0 s odříznutým válcem https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 😄
No to o tom má cenu vyloženě psát. To je teda masovka 400 kusů na celý svět 😁
Jo má cenu psát o výjimečných věcech https😐/www.hifi-voice.com/…uzlo-tri-ampingu
Četl si někdy nějaký hifi test? Zkus tenhle https😐/www.hifi-voice.com/…io-sl-103-sm-103
Furt dokola mluvíš o autech pro zábavu = no tak TOHLE sou auta pro zábavu (stejně jako můj hatchback s nižším těžištěm než tvůj autobus, s lepším rozložením hmotnosti mezi nápravy než tvůj autobus, s menšími převisy karoserie než tvůj autobus, se sofistikovanějším zavěšením kol než leVWné řešen v tvém autobusu 😉
Četl si někdy nějaký hifi test? Zkus tenhle https😐/www.hifi-voice.com/…io-sl-103-sm-103
Furt dokola mluvíš o autech pro zábavu = no tak TOHLE sou auta pro zábavu (stejně jako můj hatchback s nižším těžištěm než tvůj autobus, s lepším rozložením hmotnosti mezi nápravy než tvůj autobus, s menšími převisy karoserie než tvůj autobus, se sofistikovanějším zavěšením kol než leVWné řešen v tvém autobusu 😉
Yaris grmn mne napadá. Ale to asi není 16 let.
Edit:už to tam hamuna psal.
Edit:už to tam hamuna psal.
No GRMN to nebylo, já jsem googlil a ve 2. generaci byl jen 1.8Tsport 98kw, žádné 158kw ne. Pokud vím, tak jen Cellica měla nějaký 1.8 VVTi s cca 140kw, popřípadě Corolla měla 1.8 kompresor 141kw.
Největší problémy mi dělají vždy automaty. Tam kolikrát jsem šlápnul na plyn a auto se hnulo až za 1,5 vteřiny a dočkal jsem se vyblikání.
Automat v kombinaci se slabym motorem to je radost 😁
Že smaže 100kW hybrid není až tak zajímavé, zajímavé je, že smaže stejně výkonný a o více 20 let mladší hybrid.
https😐/zeperfs.com/…duel359-7902.htm
https😐/zeperfs.com/…duel359-7902.htm
To je ta stránka, kde naměřili hybridní Camry zrychlení na 200, i když na omezovač na 180 a dvoulitrove corolle na 100 za 9, I když všude jinde to změří za 8? Jako orientační to je dobré, ale na tu corollu, z vlastni zkusenosti nemá. Jedna taková O1 RS se za mne povesila, na dalnici do Plzně. Stačilo pár kamionů, rozjezd z 85 na na dalnicni rychlost a než se na ni dostal, už mu tam najel další a já byl pryč. Takze při tom rozjezdu tolik ztrácí, ze se udělá místo na kamion, který může v klidu začít ptedjizdet. Ale jinak ano, kdyz se udělalo volno, prolitnul okolo rychlosti, za kterou by byl na několik let bez řidičáku.
To je ta stránka, kde nic nenaměřili, to je stránka kde se shromažďují výsledky dynamických testů z AutoBildu, AutoHebdo, AutoJournal, AMuS, AutoPlus, Auto Zeitung, AutoCar, Autopista, Echappement, Le Moniteur Automobile, Quattroroute, Revue Automobile Suisse, Sport Auto, Action Auto Moto, Auto a dalších. Tam kde je od jednoho modelů víc výsledků od více redakcí se pak do tabulek zapisuje průměrná hodnota ze všech měření.
Takže třeba 0-100 za 8,7 u té Corolly je průměr z měření 8 redakcí a třeba pružné zrychlení z 80 na 120 za 5,2 je průměr měření 4 redakcí.
V každém případě je OI RS rychlejší v každém režimu, v zrychlení je na všech průběžných rychlostech dříve a ještě více dominuje v pružném zrychlení lhostejno jestli je to 80-120 nebo 40-140 nebo 80-180. Samozřejmě to platí pro nová nebo zánovní auta. Jestli ty jsi závodil s OI RS, tak není jednak jasné jestli i ta Octa závodila s tebou a za druhé závodil jsi v každém případě s autem o více než 20 let starším a nejspíše s nájezdem 200-300 tkm nebo i více a patřičně unaveným. Se zánovní OI RS bys nestíhal v žádném režimu, to je zcela evidentní, stopky nelžou.
Takže třeba 0-100 za 8,7 u té Corolly je průměr z měření 8 redakcí a třeba pružné zrychlení z 80 na 120 za 5,2 je průměr měření 4 redakcí.
V každém případě je OI RS rychlejší v každém režimu, v zrychlení je na všech průběžných rychlostech dříve a ještě více dominuje v pružném zrychlení lhostejno jestli je to 80-120 nebo 40-140 nebo 80-180. Samozřejmě to platí pro nová nebo zánovní auta. Jestli ty jsi závodil s OI RS, tak není jednak jasné jestli i ta Octa závodila s tebou a za druhé závodil jsi v každém případě s autem o více než 20 let starším a nejspíše s nájezdem 200-300 tkm nebo i více a patřičně unaveným. Se zánovní OI RS bys nestíhal v žádném režimu, to je zcela evidentní, stopky nelžou.
Ok. Tak mi vysvětli, jak změřili Camry 0-200?
https😐/zeperfs.com/…y-2-5-hybrid.htm
Ještě bych rád věděl, z jakých redakci to berou. Ať kouknu kdekoliv na YT, hodnota podle jejich měření se shoduje s udavanymi.
Rád bych tedy potkal na živo tu O1RS, která je rychlejší. Ta na dalnici byla tedy nějaká zdechlina. Zkus někdy praxi misto teorie.
https😐/zeperfs.com/…y-2-5-hybrid.htm
Ještě bych rád věděl, z jakých redakci to berou. Ať kouknu kdekoliv na YT, hodnota podle jejich měření se shoduje s udavanymi.
Rád bych tedy potkal na živo tu O1RS, která je rychlejší. Ta na dalnici byla tedy nějaká zdechlina. Zkus někdy praxi misto teorie.
Tenkrát si soused pořídil taky Oktávku 1.8T a říká mi to jede jako prase... Měl jsem ji taky, tak říkám no jo... Pak jsem ho vezl někam svoji a on mi říká - máš v pr.... turbo píská ti, to v mojí není ani slyšet... Přitom jsem měl turbo pár tisíc po repasi a bylo tiché, byl slyšet jen svist jak má být... Tak jsem sednul do jeho a říkám mu nejede to, tak jak má - má to jet úplně jinak. Napichnul jsem mu tam diagnostiku a turbo mu tlačilo jen 0,3 bar. (správně má být kolem 0,7 bar.) A pak mu v servisu zjistili, že má prasklou podtlakovou hadici, kde mu utíkal tlak turba. Ale jelo to podle něj jak prase i s děravou hadicí a 0,3 bar...
Podle mě to byla nejlepší volba do Oktávky. Dobře to jelo. Spotřeba nebyla velká, dalo se s tím jezdit i celkem úsporně na okreskách. A navíc ten motor uměl vydržet to samé co to legendární TDI. 500 000 km nebyl problém, pokud se o to člověk staral. Odcházeli na tom vždy jen samé blbosti, hadičky, čidla, ale motor jako takový byl odolný. Samozřejmě spojka a turbo vydrželo podstatně méně než na TDI, pokud se výkon využíval... Ale to bylo jednoduché malinké obtokové turbo za pár korun.
Chces vypravet o prodrenych hrnickovych hydrostelech na tom legendarnim TDI? Kazdy motor umi zlobit a i nespolehlivy motory se spravnou peci umi fungovat. Chce to tomu motoru jen dat to co potrebuje a spravne s nim zachazet. Nicmene tyhle 1.8 turbo byly vykonny a skutecne celkem trvanlivy. TSI motorum trvalo nekolik let nez se z nich stala dustojna nahrada neprimovstrikovych predchudcu.
To auto melo fajn motor, ale ten podvozek ho brutalne nestihal 😁
Myslíš jedničková Oktávka všeobecně? Hele vyřešil jsem to sportovníma pružinama a tlumičema. Přestalo se to pak tak nesmyslně naklánět a výrazně líp to kroužilo zatáčky. Plus z toho musíš samozřejmě slíknout ty příšerný 15 palcový kola a dát tam aspoň 16ky. Zázrak to ale samozřejmě nikdy nebyl. TDI byl sice fajn motor, ale taky jsem na něm řešil dost závad. 2x prodřený hydroštely a následná rozborka hlavy, pak prasklá hlava a začalo to žrát vodu a k tomu běžná kratochvíle - každý dva roky vyndat turbo a rozhýbat regulaci, aby to nepadalo do nouzáku. Celkem jsem si s tím taky užil. Trošku bych ten motor konstrukčně předělal. Nepovažuju ho úplně za dokonalej. Myslím, že dost věcí VW mohlo udělat líp.
Jo, s TDI to je katastrofa, těžký předek a ta 1.8T byla trochu lepší, ale pořád to bylo neochotné do zatáček a nevěřím moc, že by tomu hodně úprav pomohlo tak, aby to zatáčelo jako jiná auta, která mají od začátku ten podvozek stavěný na zatáčky. Nejlépe asi jezdily dvojkové Ofce, sice to nebyla žádná řidičská nirvána, ale takové nenadchne, ale neurazí. Ještě na komfort nebyla tak hrozna O3 Scout, na rozdíl od verzí s tyčí vzadu...
1.8T je celkem těžký motor. V servisu mi bylo tenkrát řečeno, že 1.8T má vepředu jiné tlumiče a pružiny (tužší), než 1.6i.
Hodně těžký. Problém je že s tou tuhou nápravou vzadu stejně zázraky neuděláš. Sporťák z toho nikdy nebude. Ale zase to díky tomu těžkýmu motoru jezdí dobře v zimě. Trakci na předku máš úžasnou 😉 Já myslím, že jestli má někdo sportovní ambice, tak v Oktávce žádný zázraky nezažije. Šel bych k jiný značce.
No a tady se přes odkazy a opakovaný vysvětlování = krutě pleteš
Tehdy svět už šílel jen ty si to nevnímal (nevěděl) to je celý. Ty procesy běží celej tvůj život = ale to teď už VÍŠ. Tak neopakuj to samý z dob kdy si to nevěděl. Nejde o tvý pocity ale realitu = už tehdy svět po tvým šílel = snažil se snižovat emise, jen si to tehdy nechápal. A auta se dělala se stejným účelem jako dnes = jinak viz mikesus 11:09
Je to kontinuální proces = začal než se narodil. A samozřejmě probíhal i v době = o který píšeš (svý chybný představy). Skončí nakonec autama s nulovými emisemi. Je to proces na délku lidského života (i delší = celoplanetárně to bude spíš na 2 😊 takže tobě přijde PŘILIŠ RYCHLÝ :-!
Dneska je fakt krásná doba na auta https😐/www.autoforum.cz/…h-doslova-boura/ a lepší nebyla (škoda že díky komunistům jsme dobu dostupnosti větších motorů...
Tehdy svět už šílel jen ty si to nevnímal (nevěděl) to je celý. Ty procesy běží celej tvůj život = ale to teď už VÍŠ. Tak neopakuj to samý z dob kdy si to nevěděl. Nejde o tvý pocity ale realitu = už tehdy svět po tvým šílel = snažil se snižovat emise, jen si to tehdy nechápal. A auta se dělala se stejným účelem jako dnes = jinak viz mikesus 11:09
Je to kontinuální proces = začal než se narodil. A samozřejmě probíhal i v době = o který píšeš (svý chybný představy). Skončí nakonec autama s nulovými emisemi. Je to proces na délku lidského života (i delší = celoplanetárně to bude spíš na 2 😊 takže tobě přijde PŘILIŠ RYCHLÝ :-!
Dneska je fakt krásná doba na auta https😐/www.autoforum.cz/…h-doslova-boura/ a lepší nebyla (škoda že díky komunistům jsme dobu dostupnosti větších motorů...
Znal jsem člověka, co žil v domění, že 1.8 20V turbo je pětiválec.
Tak to byl pěkný pitomec, vždyť z té zkratky je naprosto jasné že se jedná o dvacetiválec do V.
to mi teď pripomnělo, jak jsem na parkovišti potkal Hyundai Kona a na bocích měl "hrdě" vylepené ( už z výroby ) 48V.
Každá doba má něco svého. Před 20 lety to bylo uvádění počtu ventilů a počet červených písmenek na znaku TDI. Dokonce i u znaku HTP mohlo být písmenko P stříbrné, nebo červené. Podobně směšné jako uvádět napětí hybridního systému.
Já miloval dobu, kdy výkonná auta 80. let měla přes celý bok velikánský nápis TURBO. :yes:
https😐/www.autoforum.cz/…x_02_800_600.jpg
https😐/lh3.googleusercontent.com/…G_rAWINI9sJ8YlRQ
https😐/www.rajveteranu.cz/…arrera-30-eu.jpg
https😐/64.media.tumblr.com/…ti77kbo1_640.jpg
a další
https😐/www.autoforum.cz/…x_02_800_600.jpg
https😐/lh3.googleusercontent.com/…G_rAWINI9sJ8YlRQ
https😐/www.rajveteranu.cz/…arrera-30-eu.jpg
https😐/64.media.tumblr.com/…ti77kbo1_640.jpg
a další
Ja ji mel kolem roku 2003 a mel jsem ji moc rad. Zadny provozni naklady a melo to roztomilej turboefekt. Pak jsem roky jezdil v 110,125 a 130kw tdi a vzpominal.. Jasne, podvozek, poddimenzovany brzdy.. Ale jelo to.
Zajímavé že i přes skokové zdražení které nastalo za poslední rok je i dnes po 23 letech Octavia je 110 kw, lepší bezpečnostní, výbavou, dynamikou, spotřebou a plnící daleko přísnější emise levnější o 90 tis.
A radši ani nehledám jaká byla v roce 98 průměrná mzda... Tolik asi k místnímu koloritu brečením nad cenami nových aut a házení to na EU...
(Octavia 3 110kw byla oproti octavce v testu levnější o nějakých 155 tis.)
A radši ani nehledám jaká byla v roce 98 průměrná mzda... Tolik asi k místnímu koloritu brečením nad cenami nových aut a házení to na EU...
(Octavia 3 110kw byla oproti octavce v testu levnější o nějakých 155 tis.)
Dnes se totiž prioritně nevydělává na prodeji aut, ale na servisu, náhradních dílech atd.
Třeba telefony za tu dobu zlevnily. Prostě všeobecný pokrok.
Na bedra EU se hází spíše omezená dostupnost levných aut. Třeba Dacia u nás minulý rok nemohla prodat cca 2 tisíce svých aut, aby splnila emisní cíle EU. A do budoucna to bude jen horší.
Na bedra EU se hází spíše omezená dostupnost levných aut. Třeba Dacia u nás minulý rok nemohla prodat cca 2 tisíce svých aut, aby splnila emisní cíle EU. A do budoucna to bude jen horší.
Zítra se musím podívat do garáže, zda tam to 20 let staré auto s 500.000 km na krku stále stojí.
Asi dostane plnou nádrž premiového paliva k těm kulatinám. Nicméně Verva 100 se nově nabízí s 10% biosložky...fujtajbl.
Asi dostane plnou nádrž premiového paliva k těm kulatinám. Nicméně Verva 100 se nově nabízí s 10% biosložky...fujtajbl.
A dnes tydle výkony běžně mají lidé v B segmentu.
a bezny litrovy TSI ve fabii vytre podlahu s obema