Re: Jednou jsem byl nucen na vojně jet buchankou jako pacoš,
Tahle věc má přímo hororové jízdní vlastnosti. Díky vysokému těžišti a balonovým gumám je to stabilní asi jako post ministra zdravotnictví. Měli jsme to taky jako sanitku u útvaru (Litoměřice) a klukům se jí povedlo v autoparku převrátit na bok při říznutí zatáčky. Druhá popelnice co tam dělala tuhle službu byla troska od TAZu a ač se to nezdá, ta sedí jak přitlučená.
někam... netrpím rusofobií, Putina mám i celkem rád, ale tohle ať zůstane na Sibiři nebo v Mongolsku, kde se jezdí na benzín s klackama, tam to má opodstatnění, tady tenhle střep, co pamatuje snad ještě Koněva na pozemních komunikacích jako NOVÉ vozidlo nemá co dělat. Bojím se otevřít pomalu internet, aby na mne někde nevypadla zase nějaká debilní buchanka, nedej Bože se s tím střepem srazit..
hele to je tak "blbý" až je to dobrý. :D
Koupí si to určitě minimum lidí, ale věřím, že někdo se najde a popravdě nebýt mi líto za to ty peníze vyhodit, tak si to snad koupím taky a budu s tím z recese sem tam jezdit někam přespat :D
Jo vyrábí a prodá se pár kousků i v EU, napiš si do AMC Radíkovice, oni ti řeknou kde všude to už prodali. Je v tom i rakousko, německo atd, budeš zírat :-)
Nové auto a veterán není to samé i když to možná Vaculík tak tendenčně prezentuje. Tudíž ekvivalent není T1 nebo první transit, ale nový multivan nebo nový transit, kde při srážce na přechodu aspoň přežiješ. To samé platí pro posádku toho střepu v případě nehody, minimálně pro její nohy.. jednou je to nové auto, tak má splňovat legislativu bez žádných ojebů, který stojí výrobce a spotřebitele miliardy eur, které tento sovětský pomník nesplňuje a v principu je to nefér. Tudíž tu nemá jako nové vozidlo legálně co dělat, i sami rusáci se styděli, když jsem jim řekl že to sem vozí. Asi jako by se přihlašoval od nova 1203/1500.
A co srazit se Pragou V3S, tatrou 815, Lizay 100-300 , Avií A31 ti neva? Dnes a denně to potkávám na cestách, donedávna to měl i dopravní podnik než jim koupili nový Renaulty, dodnes to maj SDH v polovině obcí a řada soukromých autodopravců, včera sem potkal krásně zrenovovaný LIAZ 300, dneska Avii a 31 (už tu porevoluční s palstovou maskou), v pondělí V3S, v neděli fekál Liaz 200, v úterý Tatru 148 autojeřáb atd atd
Nemluvě o veteránech osbních, na razu v Jizbicích jich bylo tak 150-200 (krom nových aut) a všichni přijeli po vlastní ose.
Včem je horší narazit do Buchanky než do elvisovského 1959 Cadillacu co jede trasu Olomouc - střední čech a zpět?? Nebo do Liazu co veze písek?
to sem pořád nějak nepochopil
No ale nekúp to!!!! Pri základnej verzii za cca 27000 € si za ruské záclonky priplatíš iba cca 700€ - oproti tomu, čo zacvakáš za benzín je to malina (preto neuvádzajú spotrebu - robil som v opravovniach , kde sa to kedysi opravovalo...)
ono se to nevozí jen sem ale i do řady zemí EU a všude to jede přihlásit. To samé Niva Classic bez airbagů :-)
Ale pořád nevím jeký rozdíl je bourat do Buchanky a do veterána Transit 1, co má legální bílé noty (nemluvě o tom, že když vytáhneš 40 litránků tak jde přes polsko na bílé přihlásit i 40-50 let starej americkej pikap)
Ale ten veterán si můžeš dovéz, registrovat a denně s tím jezdit. On jde totiž postavit i na bílé, pokud je ze zemí EU.
Takže jinak, co když si někdo doveze z Německa VW Transporter 1 generace nebo obdobnou dodávku MB nebo Transita? Hodí si to na bílé a může vesele drandit. Taky do něj nebudeš asi chtít bourat.
Tady je akorát rozdíl to, že je to nové. Ale jinak je to úplně to samé.
Já jsem rád, že se dá individuálním dovozem a homologací ještě přihlásit taková auta.
No, v takové nejnovější S-Classe by to mohl být celkem zajímavý a hlavně bezpečný adrenalinový zážitek - dejme to do rychlosti 50 km/h při nárazu do vhodně vysoké a poddajné překážky... :-[]
Jako to jsem čekal, že jsi trochu chytřejší, než mi tu předhazovat staré přežité náklaďáky, nikoliv dodávky a navíc nikoliv nově registrované
Co je nesrozumitelné na slovním spojení NOVĚ REGISTROVANÉ, nikoliv nějaký veterán, nebo nákladní auto??? To není opravený veterán ta idiotská buchanka a nebo UAZ 469, to je prostě švejkováním ochcávání při přihlášení nového nebezpečného šrotu, který v tomto segmentu nemá obdoby. V civilizovaném světě s NCAP to nemá co pohledávat.