Testy
Othello
7
Popis auta je poměrně podrobný, tuhle důležitou kapitolu ale autor trochu odbyl. Nevíme jestli pohon všech kol je trvalý nebo pripojitelný, za jakých podmínek atd. Pokud systém upravuje i chování diferenciálů nevíme jestli všech nebo jen některých a jakým způsobem. U auta do terénu je to docela důležité a napsat jen že auto projede víc než si autor troufnu asi nestačí
Přejít do diskuze
Tady kdyby dali do testu bagr, tak nejakej redachtor napíše, že autu chybí dynamika.
Dá se koupit i osmiválec s kompresorem. Předchozí jel max 145.
Jestli si někdo koupi tohle auto jen na asfalt, je to somaar.
Dá se koupit i osmiválec s kompresorem. Předchozí jel max 145.
Jestli si někdo koupi tohle auto jen na asfalt, je to somaar.
Ve skutecnosti vypada jeste hure - videl jsem v bilo-cerne kombi a neco tak skaredeho jsem dlouho nevidel. Navic nechapu 4,5 hvezdy za auto, ktere je dobre v terenu, kam jej nikdo netaha a na normalni ceste chybi dynamika. To vse za 1,8 m s 200 ps. Ten svet nejde uplne spravnym smerem…
A to si myslim, ze v tomhle se teda pletes.
Tohle neni nejakej spotrebni Kodiaq - tohle ma nejakou svou klientelu a presne pro ni je to vyborny kus auta. A podle toho take to hodnoceni - tady si muslim, ze redakce hodnoti podle spravnych meritek.
Pro bezneho cloveka je to samozrejme v tridverove verzi dost velky nesmysl, to je jasny.
Tohle neni nejakej spotrebni Kodiaq - tohle ma nejakou svou klientelu a presne pro ni je to vyborny kus auta. A podle toho take to hodnoceni - tady si muslim, ze redakce hodnoti podle spravnych meritek.
Pro bezneho cloveka je to samozrejme v tridverove verzi dost velky nesmysl, to je jasny.
A k cemu je dobre, ze to kdysi byl vyborny motor? Cas bezi, nekdy ne uplne spravnym smerem 😉
Nahradila ho 300, byl lepší, ale jen o trochu.
Ten hlavní rozdíl byl v převodovce - s motorem 200 byla spojená převodovka LT77, která toho moc nevydržela, ale společně s motorem byla nahrazena převodovkou R380 - nebe a dudy.
Proto byl Defender / Discovera nejlepší v provedení 300 Tdi, protože převodovka.
Pozná se to snadno, na té LT se zpátečka řadí před jedničku = k sobě a dopředu. Na R380 pak obvykleji = od sebe a dozadu.
😄
Ten hlavní rozdíl byl v převodovce - s motorem 200 byla spojená převodovka LT77, která toho moc nevydržela, ale společně s motorem byla nahrazena převodovkou R380 - nebe a dudy.
Proto byl Defender / Discovera nejlepší v provedení 300 Tdi, protože převodovka.
Pozná se to snadno, na té LT se zpátečka řadí před jedničku = k sobě a dopředu. Na R380 pak obvykleji = od sebe a dozadu.
😄
Tak za 1.9mil Kč určitě. Def nebyl nikdy z laciného kraje, ale tohle je úlet, zvlášť jen za 3dv kastl. I když má auto lepší proporce a není to takový mastodont 😉