Ekonomika
Mikesus
4
Trochu mi tam chybí, kolik z toho je mHEV.
.....Nabídkou hybridních a elektrických vozů si automobilky snižují průměrné emise na flotily vyráběných vozů. Za překročení limitů jim v EU hrozí sankce. Jinými slovy - zákazníky máme na háku. Ber nebo nech být.
Podle šéfa českého zastoupení Škoda Jiřího Maláčka je téměř 100 prodaných enyaqů v červnu důvodem k optimismu, na rozdíl od váznoucích dodávek ostatních modelů kvůli chybějícím dílům. Jinými slovy - hlavně kompletovat EV a až co zbude tak ICE.
Plán podpořit elektromobilitu u nás s vozem, který spojuje moderní, plně elektrický provoz s vlastnostmi, které nejen čeští zákazníci značky Škoda oceňují, je zatím na dobré cestě. Jinými slovy - na dobré cestě, ale zatím takový vůz vyrobit neumíme.
Jen pokračování obligátní mediální masáže.
Podle šéfa českého zastoupení Škoda Jiřího Maláčka je téměř 100 prodaných enyaqů v červnu důvodem k optimismu, na rozdíl od váznoucích dodávek ostatních modelů kvůli chybějícím dílům. Jinými slovy - hlavně kompletovat EV a až co zbude tak ICE.
Plán podpořit elektromobilitu u nás s vozem, který spojuje moderní, plně elektrický provoz s vlastnostmi, které nejen čeští zákazníci značky Škoda oceňují, je zatím na dobré cestě. Jinými slovy - na dobré cestě, ale zatím takový vůz vyrobit neumíme.
Jen pokračování obligátní mediální masáže.
Kolik z těch “prodaných” Enyaqů je napsaných na dealery? Půlka, 3/4? Je ale fakt, že už začínají být na silnicích vidět…
To je, samozřejmě, další věc.
Ale 100x opakovaná lež se stává pravdou. Média, prohlášení automobilek, chování dealerů a prodejců, plky z EÚ, uměle omezené nabídky, jisté výhody (možná jen dočasné), kecy v hospodě a..... Slabší povahy trvalému tlaku mohou podlehnout a koupit si něco, co vlastně ani nechtějí. Jako když stařeček jede na vejlet na Karlštejn s obědem zadarmo a vrátí se domů s hrncema.
Cíl je jasný. Omezit nabídku ICE motorů a plošně je zdražit, aby byly - v porovnání s komplikovanějšími a výrobně dražšími hybridy všech variant od mHEV až po plug-in a sice s technicky jednoduššími, ale dražšími EV - cenově alespoň srovnatelné.
Rozkaz zněl jasně! Muž s koženou brašnou nesmí projet za žádnou cenu. Nebyl čas, lámat si hlavu, kdo je kdo. Chceš říct, soudruhu kapitáne..............no jo, dvě dávky, služba je služba.
Ale 100x opakovaná lež se stává pravdou. Média, prohlášení automobilek, chování dealerů a prodejců, plky z EÚ, uměle omezené nabídky, jisté výhody (možná jen dočasné), kecy v hospodě a..... Slabší povahy trvalému tlaku mohou podlehnout a koupit si něco, co vlastně ani nechtějí. Jako když stařeček jede na vejlet na Karlštejn s obědem zadarmo a vrátí se domů s hrncema.
Cíl je jasný. Omezit nabídku ICE motorů a plošně je zdražit, aby byly - v porovnání s komplikovanějšími a výrobně dražšími hybridy všech variant od mHEV až po plug-in a sice s technicky jednoduššími, ale dražšími EV - cenově alespoň srovnatelné.
Rozkaz zněl jasně! Muž s koženou brašnou nesmí projet za žádnou cenu. Nebyl čas, lámat si hlavu, kdo je kdo. Chceš říct, soudruhu kapitáne..............no jo, dvě dávky, služba je služba.
Kam porad chodite na ten mytus, ze hybridy jsou komplikovanejsi nez bezny spalovak?
Protože má jak ten spalovák, tak i hybridní techniku navíc.
A taky spoustu veci nema (resp. nemusi mit, zalezi na vyrobci a konkretni implementaci).
Nemá cenu se přít kvůli jednomu slovíčku. Pokud chceš, klidně to "komplikovanější" odvolám, smysl mého původního příspěvku to však ani nezmění, ani neovlivní.
Neni potreba nic odvolavat. Ale jen uz prosim nesir to tvrzeni, ze hybridy jsou komplikovane. Neni to pravda.
Mimochodem, ten citat konci "rozkaz je rozkaz", ne "sluzba je sluzba" 😉
Mimochodem, ten citat konci "rozkaz je rozkaz", ne "sluzba je sluzba" 😉
Jsou komplikovanější, alespoň většina, ale šířit to tedy přestanu. 😄 Bude to takové naše malé tajemství.
A mimochodem https😐/www.youtube.com/watch?…
A mimochodem https😐/www.youtube.com/watch?…
takže 2x elektromotor v děliči výkonu a 1x baterie je složitější než turbo, alternátor, spojka, startér, dvouhmota, převodovka.
Nezapomen na invertor...
a pak přišel VW a hodil do pluginu TROJspojkovou DSG převodovku a turbo.. to bych se na to podíval, aby tam nebylo co opravovat 😁
A čo tak 2.0 atmo od Mazdy.Tá má kde turbo alebo dvojhmotu a takisto nemusí mať spojku a už vôbec netuším čo si myslel tou prevodovkou.To ako hybridy nemajú prevodovku ? A to hučiace eCVT čo zabíja výkon je čo ?Stačí sa spýtať čo stojí servisná prehliadka na Corollu 1.6 atmo a tú istú Corollu 1.8 alebo 2.0 hybryd.Už samotná cena auta je pri rovnakej výbave takmer o 1/3 vyššia a tie náklady sa ti ani za 10 rokov nevrátia.Takže hybrid je určite komplikovanejší ako atmosféricky motor.Porovnávaj atmosféru a nie turbo benzín alebo turbo diesel.
Něco si nastuduj. Čekal jsem, ze se ozveš zrovna ty. Víš co je delic výkonu? Je to planetove soukolí s 2 elektromotory, označováno jako ecvt. A jak ecvt zabíjí vykon? Pořád si to pleteš s variatorem. Těžko to bude převodovka, kdyz to nemá zadne převody, ale jako převodovka se to označuje pro technický nechapave jedince. Je to asi pro tebe překvapení, že to nemá ani jeden převod, co?
No já ti nevím, s těmi servisním náklady. Víš o tom, ze se ptát nemusíš a máš to veřejné na stránkách Toyoty. Děláš jen ze sebe blbce. Natrhla ti hybridni corolla na semaforech zadek co?
No já ti nevím, s těmi servisním náklady. Víš o tom, ze se ptát nemusíš a máš to veřejné na stránkách Toyoty. Děláš jen ze sebe blbce. Natrhla ti hybridni corolla na semaforech zadek co?
Dnes ani rádio není žádná krystalka se 3mi součástkami. Důležité je, že někomu může vyhovovat, že umí rekuperovat energii a jezdit tiše. V neposlední řadě, ale ne nejdůležitější, že jezdí za malou spotřebu. A že má nižší servisní náklady. To jsou jeho výhody.