Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru Outback 2.5i (124 kW) – Výtečné auto, až na jednu věc

Populární Subaru Outback na český trh přijíždí v nové generaci. Cizelovaná koncepce zvýšeného kombíku se pořád ukazuje jako výtečná, jednu zásadní chybu ale toto jinak skvělé auto má.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 13:18
Re: Tlieskam
Mne naopak na tohle auto příjde spotřeba super, já se svým kompaktem s menším atmomotorem jezdím za 10, i když asi dynamika bude podobná.

Ale mne by tohle auto jako rodinné asi stačilo i když bych věděl, že soused s Passatem TDI mi to natře v každé možné chvíli, snad až na polňačku, protože tam by si utrhnul nárazník :D

On ten B6 taky nebyl takový zázrak, z nuly se mu moc nechtělo, díky líné převodovce a na stovce nebyl o moc rychleji, než testovaný kousek.
Avatar - wakantanka
21. 7. 2021 13:09
Tlieskam
Subaru za takéto vozidlo. Zvýšený kombík, 4x4, automat, atmo motor, konečne nielen funkčný ale aj pekný interiér, vcelku rozumne nastavená základná cena. Škoda len, že neexistuje motorová alternatíva napríklad táto 2,5 s turbom keď už B6 je nepriechodný.
Avatar - fOE
22. 7. 2021 12:42
Subaristi
Subaristi jsou zvlastni sorta.
Mam kolegyni, ktera ma subarovou celou rodinu. Sama mela XV s dieslem, ktere radeji poslala do sveta se 120tis km neb se bala co s tim pak bude, a s kterym i kdyz zasadne nejezdila vic nez 125kmph jezdila se spotrebou 6,5L+. Mimochodem si objednala cerneho, dostala stribrny, i to dealerovi proslo.
Dcera mela outback s dieslem. Mela, neb jak pisu nahore jej relativne nedavno zadrela pri 230k km.
Manzel mel benzinoveho outbacka minule generace, ktereho ted odprodal dealerovi a vzal nejnovsiho. Barva tentokrat klapla, ale tazne se nekde ztratilo. Zpatky k dceri, ktere po tom co se ji zadrel jeji outback nezustalo nic jine nez za + 3tis E vykoupit pred tydnem na protiucet prodane otcovo auto. Pro ni jedina cesta aby mela zase outback, neb dealerstvi subaru typicky vypada jako po loupezi, a i kdyby meli komu tak nemaji co prodat.
Zpet ke kolegyni, ta nahradila dieslove XV ///pauza pro efekt, pauza pro efekt/// hybridnim XV, s kterym ted (a ze jsem to z ni tahal jak z chlupate deky) jezdi za krasnych 9L (tech stejnych dalnicnich 125kmph). Se spotrebou je spokojena, neb i po dotankovani ji to zere presne tolik kolik ji hlasi BC, narozdil od podvodnych (jeji slova) nemeckych automobilek, ktere kecaji poprve v papirech a podruhe v BC. Holt je lepsi mit 9L v papirech subaru, 9L v realu subaru, nez mit treba 7L v papirech od skodovky a 7,5L v realu od skodovky.

Solidni bizar, kdyz to tak nazvu, a to je to jinak neuveritelne inteligentni a v pohode clovek, ale pokud jde o auta je i s rodinou takova, specificka. :-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2021 13:41
Zvýšený kombík vs SUV
Obecně se tu má za to, že SUV jsou špatná, protože krabice, jsou příliš velká atd., atp., naopak zvýšený kombík, to je to správné řešení. Jenže kde je hranice? Co je ještě zvýšené kombi a což už fuj bakané SUV?

Srovnejme zde testovaný outback např. s BMW X3.
outback - délka 4,87m, výška 1,67m, kufr 560 litrů.
X3 - délka 4,71m, výška 1,67m, kufr 550 litrů.
Vzhledem k ostatním vnitřním rozměrům mi tato auta přijdou z užitk. hlediska velmi porovnatelná a z uvedených čísel plyne, že BMW zabírá méně místa a vzhledem ke stejné výšce obou aut také těžko o jednom tvrdit, že je to krabicovité SUV a o druhém, že je to šikovný přizdvihnutý kombík.

A dále, je ten outback opravdu dobrá nabídka, za 1,2 mio?
Výkon 124kW z atmo motoru s variátorem dává na dnešní dobu velmi diskutabilní dynamické hodnoty 0-100 za 10,2s a vmax jen 193 km/h.
Základní X3 2,0i má turbených 135kW, 0-100 za 8,4s a vmax. 215 km/h. Stojí od 1,27 mio, dovybavené na outback úroveň to bude chtít ještě aspoň stovku navrch, ale v tomto světle mi outback za dané peníze rozhodně jako nějaký kauf roku nepřipadá. Nemluvě o legračním designu, vnitřku z devadesátek, takže spíš než volba rozumu, bude tohle auto dnes ryze fanouškovská záležitost.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 14:49
Re: Tlieskam
Nebo zahodit lineatronic hééééén hééén hééééééééééééééééééééééééééééééééén :D
21. 7. 2021 13:30
Re: Tlieskam
D.Bureš asi jezdí tdi či hybridem po městě.Spotřeba 10 město je super a 9 dálnice standard u benzínu.Není to turbo motor tak snad stejně jako u motorů Mazdy jsou třeba otáčky aby to jelo.
Avatar - hugino
21. 7. 2021 15:38
Nový Outback ?
Toto že je nová generácia , Však vyzerá ako tá z pred 10-15 rokov dozadu.Má zastaralí atmo motor zastaralí variátor Lineartronic a katastrofálne oplastovanie bočných lemov blatníkov / zaujimavé že pri CX 30 to väčšine diskutujúcich vadilo / tu to nikto nespomenie.S touto dynamikou a spotrebou to patrí do muzea.Za 1 180 000 kč mám Tiguan Allspace 2.0 tsi DSG 4 Motion 190 k s R-line paketom.Subaru pomaly ale isto v Euópe končí. :no:
21. 7. 2021 15:42
Motor dělá auto
Mně se Outback vždy hrozně líbil, obzvlášť verze s 3,6 byla skvělá. Ale sorry, auto bez motoru prostě nikdy. Mrzí mě to, protože jinak se zdá být perfektní, ale pro mě je první věc u auta vždy motor, respektive celé pohonné ústrojí....a to zde je absolutně nedostačující
21. 7. 2021 15:25
Star Trek
Na test Outbacku jsem se těšil a jsem rád, že Subaru nezklamalo :yes:

Tohle je auto pro zážitky a dobrodružství na cestách. Doveze rodinu v parádním pohodlí a tichosti přes půl Evropy, s horskými koly na kouli a rakví na střeše. Po dálnici hodíte tempomat na 140 a nic neřešíte, EyeSight všechno hlídá. Není problém dojet rozbitou polňačkou až k vodě, když je potřeba složit kajaky. Vyveze Vás po zasněžené neudržované alpské silničce až na sjezdovku i s bagáží. Nebojí se větví a kořenů na rozbahněné lesní cestě. Zbytečně na sebe neupozorňuje, ale je s Vámi a je na něj spoleh.

Nový design je fantastický, oproti předchůdci opticky štíhlejší a akčnější. Světlá výška 22 cm není na ozdobu, ale dává tušit, že s tímhle autem se v podstatě nemusíte zastavit. Je jako dobré trekové boty. A dle testu to vypadá, že tohle auto na pořádné treky se plejádám skutečně povedlo. :yes:

Expert Pepa v prvním testu minulé generace na Autosalonu řekl, že koupě Subaru Outback je projevem inteligence. Tehdy jsem si klepal na čelo, ale jak poznávám víc a víc aut, myslím, že dnes už přesně chápu, jak to myslel.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 17:45
Re: Motor dělá auto
Ten motor by byl vykonem skvely pro kompaktni kombik, tady uz ma proste hodne prace, ale zase nejak nedostatecne to neni, takova Impreza s udychanou 1.6 a CVT uz je vetsi peklo
Avatar - wakantanka
21. 7. 2021 14:39
Re: Tlieskam
Spotreba mi tiež príde v pohode na tú veľkosť a váhu. Len by to asi chcelo niečo s viac koníkmi pod kapotou, proste aby bolo na výber.
22. 7. 2021 01:36
Re: Neskutocne
Potvrzuješ, že jsi opravdu Subaru fanatik. Tohle prostě normální není a ten motor je na svou kategorii podprůměrný. Resp asi tomu ani nepomáhá převodovka.
Avatar - lamal
21. 7. 2021 15:46
Re: Star Trek
Dobre si to vystihol, navyse nesmrdí ako diesel.
Avatar - WinDiesel
21. 7. 2021 15:32
Takže chyby jsou nakonec 2 a zásadní ... 4 a 1/2 hvězdy za c
??????? bez výkonu a se šílenou spotřebou, realita bude ještě horší ... :no:
22. 7. 2021 12:04
Re: Motorizace
V USA má ještě 2.4 turbo 190 kW...
Nový motor uvidíme, 1.8T a evoluce 2.4T až na 265kW. V Evropě ovšem asi nic z toho.
V améru a doma v Japonsku mají velmi úspěšné prodej, vyrábí stejně aut jako škodovka ~900k aut ročně.
Avatar - Ham.
22. 7. 2021 11:34
Re: Neskutocne
Prodejní čísla v EU a v ČR mluví zcela opačnou řečí. V EU (19. místo v prodejích daleko za Insignií nebo Mondeem) se Outback prodává daleko hůř než v ČR. V ČR je Outback na 7 místě prodejů, před Modeem, na úrovni Insignie. Takže ta tvoje teorie o bohatších zemích je totální konina, v bohatších zemích EU je slabý motor ještě větší překážkou ke koupi než u nás (pokud přijmu teorii, že jedinou slabinou Outbacku je dynamika resp. pohonný řetězec). A navíc, když se podíváš na prodejní čísla Outbacku pár let dozadu, tak jeho prudký pokles prodejů v EU podezřele koresponduje s přechodem na implicitní CVT, zdechlé motory, ústup od diferenciálů u 4x4 a s důrazem na el. asistenty.
http://portal.sda-cia.cz/stat.php?m
22. 7. 2021 08:01
Motorizace
Atmosférickou 2,5 l H4 bych pochopil jako základní motorizaci a nikoliv jako jediný motor do vlajkové lodi. Je žalostné, co emisní normy EU udělaly s nabídkami japonských automobilek. 2,4l turbo 190 kW tomuhle auto chybí jako sůl. Přitom při běžné jízdě by si vzalo o 1.5 l/100 km více než neduživá dvaapůlka. Zákazníky si i s touto atmosférickou motorizací jistě najde, ale spoustu dlouholetých zákazníků včetně mne Subaru ztratilo....
21. 7. 2021 19:46
Re: Motor dělá auto
Jedna věc je, jaký má motor výkon. Druhá věc je, že se musí prát s vysokou karoserií (Outback je vyšší než mnohá SUVéčka), vysokou hmotností, variátorem a pohonem 4x4. U auta za milion se taková slabá dynamika už dnes nevidí. A ani dříve ne, i 20 let starý Outback byl rychlejší.
22. 7. 2021 08:52
Motorizace to zabije
Tohle je dnes víceméně SUV. Běžné SUV se kvůli ekologii snižují s každou generací a tyhle terénní kombíky jsou pořád stejné. Outback je dost velké auto. A kdybych hledal něco v této kategorii, tak se porozhlídnu v rajónu 7-místných SUV. A třeba takové Sorento by nebylo špatné. S více penězi třeba Tiguan Allspace.
Jezdil jsem dlouho s Levorgem a nedokážu si představit, že bych stejný motor a převodovku nacpal do Outbacku. Ten má boužel motor ještě slabší a je těžší. Už v Levorgovi je to s výkonem na hraně. Subaru nemá plnotučný hybrid a nebo něco jako kočkopes Skyactiv-X (ten modernizovaný 2021) a nebo diesel. Nic co by přidalo krouťák. Atmosféra může být sebeboxerovitější, ale netáhne, když musí táhnout takový kus auta.
Prodeje tomu budou odpovídat...
21. 7. 2021 14:16
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Z X3 už je dneska kus auta a i když na zadních sedadlech asi nebude mít srovnatelně místa s Outbackem, sám jsem se při srovnávání Superbu s Hondou CRV přesvědčil, že dnes už co do užitných vlastností SUVčka kombíka plnohodnotně nahradit můžou.

Pokud si při hodnocení, jestli je Outback dobrá nabídka, vezmeš kalkulačku a začneš dělit tabulkový údaj o zrychlení 0-100 cenovkou vozu, tak si Subaru samozřejmě nikdy nekoupíš, kouzlo toho auta je úplně jinde a objeví se až při reálném používání. Řekl bych, že test je vystihuje docela dobře a vysoké hodnocení je solidně zdůvodněné.
22. 7. 2021 07:01
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Proste Subaru motory veľké mínus.

Na BMW 540ix - 250kW som mal spotrebu pod 8l/100 km (asi 7,6, kým som ho predal po 80 tis. km). Nie som žiaden trhač asfaltu, ale určite som jazdil dynamickejšie ako toto Subaru :-!

Teraz X5 30d bežne dôjdem 80 km do práce so spotrebou pod 7, Chorvátsko 6,8 pri priemere 100 km/h cez Maďarsko, plne naložené. Zasa uřcite dynamickejšie ako Outback (výkon používam na bezpečné predbiehanie, inak podľa +- predpisov 50/100/130-140).

Outback 2.5i má príjemnejšiu cenovku a celkovo jazdí fajn, 2012-2014 som ho mal a prežil som s ním pekných 106 000 km kým mu prasklo tesnenie pod hlavou valcov ;-\. Dizajnovo pokročili, 4x4 funguje perfektne, výbava skvelá. Zdravenie sa vodičov Subaru skvelý pocit 👍

Tento týždeň tu bolo nezmyselné X2 s nálepkami za 1,55 mil - voči tomu to Subaru úplne inde úžitkovou hodnotou.
Avatar - twistedTSD
21. 7. 2021 17:14
Re: Nový Outback ?
Pokud něco v Evropě končí, tak Tiguan 2.0 TSI DSG 4 motion, takže kupuj, dokud máš možnost.
21. 7. 2021 15:45
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Myslíš, že rozdíl 9mm je definice menší použitelnosti? Kluci, nevím kolik jste toho v X3 najezdili, ale mě a mým kolegům jich už pár rukama prošlo a jezdí po stavbách naprosto bez problémů.
Vůbec nezpochybňuji kvality Outbacku, ale tahle dehonestace X3 je irelevantní. Auto jezdí pěkně jak na okreskách, tak na dálnici a v terénu nebude mít limity o nic moc jiné než ten Outback. Neznám nájezdové úhly, ale řekl bych, že X3 bude mít i menší převisy.

A rozdíl v reálné dynamice? To i proti tomu 20i bude celkem tryzna. A s každým pasažérem větší a větší.
Avatar - lamal
21. 7. 2021 15:27
Re: Zvýšený kombík vs SUV
A svetlu vysku podvozku si kde nechal ?

Ja ti to upresnim, ked bude mat X3 pri svojej vyske 213 mm (220 mm v USA) svetlu vysku podvozku tak to bude zrovnatelne. Tym padom je X3 vysoka ako Outback, ale v terene menej pouzitelna a tazsia. To je ta ona zbytocnost. Subaru ma lepsi podvozok a ovladatelnost ako X3, to nie je zanedbatelne.

Spotreba X3 bude s 2,0i velmi podobna az nie vyssia a v reale bude pri akceleracii tichsia, ale ze by Subaru neslo to si nemyslim, ide len potrebuje otacky... to je to co dnes drviva vacsina testerov nevie skusnut, ale pre realneho uzivatela to nie je taky problem. https://youtu.be/VGtyBqMXwVY?t=78
Avatar - twistedTSD
21. 7. 2021 15:03
Re: Tlieskam
V nabídce Subaru asi není smysluplnější auto.
Avatar - Beefcake
21. 7. 2021 23:56
Neskutocne
Auto vytocit az(!!) na 3500, aby zrychlovalo ? Na sialenych 60% maxima? To aby ten motor nevyskocil spod kapoty ...
Toto je deformacia myslenia eu trhu v priamom prenose a od redaktora autowebu ?!?
Ked uz zacnem , ze strecha ma nosnost 100kg, tak asi je normalne dodat aj dolezitejsi udaj, ze staticky je to prave pri Fielde az 318kg. To uz redaktor nemal zaplatene?
Zase raz nedotiahnuty test, co sa musel vojst do stanoveneho rozsahu, hoci by sa to auto dalo ovela lepsie popisat.
A to minus za "zakladnu vybavu" niekto pochopil?
Niekomu chyba holobyt a cena od, ako je to casto pri premii ?

Porovnajte s tymto https://www.roadblog.cz/…back-field-2021/
Avatar - KANKUNEN
21. 7. 2021 14:32
To auto na mě působí tak solidně,
jestliže smíchám všechny vlastnost všech aut, tak tohle je ten nejdokonalejší unirvezál. To co je pod kapotou, je neskutečně nedůstojné. To oturbené pojede, ale spotřeba bude taková, že by tě to už nebavilo s tím jezdit. Fakt tam nejde narvat hybrid z Toyoty s 2,5kou? Raději neboxer než lenocha. Ale osobně bych v tom viděl nejraději diesel s řádným HDM. I teď všechny Subaru co jedou po dálnici v levým jsou v dieslu. Diesel je zatím jediný pohon, který zvládá větší zátěž bez prudkého zvýšení spotřeby. Proto je v dodávkách a taky prémiových autech, protože chlapi mají na antiradar a nemusí se šourat po širokých cestách podle nevhodně zvolených značek.
Avatar - Roman Horký
21. 7. 2021 13:47
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Kombík je hnusný taky. Zvýšený, nebo snížený, nebo libovolný. Hezké auto je sedan, kupé a tak podobně.
Avatar - wakantanka
22. 7. 2021 13:06
Re: Nový Outback ?
pche, kam sa hrabe nejaký Tiguan, keď za to môžem mať Buchanku Bajkal v plnej paľbe?! :-)
Avatar - Ham.
22. 7. 2021 12:13
Re: Neskutocne
Pokud jsi myslel USA, tak tam se nabízí 2.4 T s 260 hp. Takže ti zbývá, že jediný normální národ jsou Japonci.
Avatar - twistedTSD
22. 7. 2021 00:09
Re: Motor dělá auto
Hm, jel jsem e-boxer a bylo to takové neurazí/nenadchne. 1.6 si v Impreze neumím představit, tu ta CVT musí utýrat.
Avatar - Ada je zase tady
21. 7. 2021 21:02
Výtečné auto, až na dvě věci
Nemá diesel a manuální převodovku... :no:
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 17:58
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Nesouhlas, ale Oktavka v urcitych generacich jako kombi byla hezci, treba dvojka a trojka
Avatar - Dinar
21. 7. 2021 15:27
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Viděl jsem ruské video, kde x6 jezdila rozmoklou oranicí na poli, ačkoliv by měla mít podle kdysi TG problém jet po mokré louce.

Ale hlavně, o tom tohle vlákno nebylo, ptám se kde je rozdíl mezi suv (zlo) a přizvednutým kombíkem (dobro), když jsou to rozměrově velmi podobná auta, a na výšku (ta všude zmiňovaná krabicovitost) dokonce na chlup stejná?
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 15:02
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Já ti nevím, ale to auto žere kolem 9, s V6tko by jezdilo za kolik? Za 10-11 při normální jízdě (tak jezdila H6 Outback s 180kw) ? To už by nebyl taková rozdíl. On i ten diesel v takovém velkém autě (R4) nepojede za 5, ale za 7-8, po městě i za 10. Outbacky si nikdo nekupuje na desítky tisíc km ročně, takže za lepší dynamiku si připlatit litr dva navíc ? To by za to myslím stálo, jako alternativa proti těm turbodieslum či hybridum.

Jasné, emise... jinak mne výhody dieslu nemusíš vysvětlovat, já sám naftové auto podobné kategorie mám (jen není zvýšené).
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:50
Re: Neskutocne
Allroad s V6TDI není konkurent, ten stojí mnohem více... to zase na obranu Outbacku. Ten začíná na 1,8m S V6TDI
22. 7. 2021 08:49
Re: Motor dělá auto
2,0 TSI 221 kW a R6 3,0 TwinTurbo 250 kW
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 14:38
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Ono by stačilo pod kapotu dát alespoň šestiválec, co má kolem 200-250 koní a hned by to bylo lepší, čert vem spotřebu, tohle nikdy nebude auta pro cesťáka, na to se kupují Passati TDI a nebo prémiovky.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 06:19
Re: Tlieskam
Myslíš, že nízkej Passat bude hůř zatáčet, než tahle zvýšená "obluda" ? Možná by si se mohl někdy svézt i v nějaké jiné značce :)
Avatar - Ada je zase tady
21. 7. 2021 21:10
Re: Zvýšený kombík vs SUV
nemá diesel a manuální převodovku a proto je prakticky neprodejný. Pokud by měl tyto dvě podmínky splněné, prodával by se v Evropě velice úspěšně.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 11:20
Re: Neskutocne
Ked si to opravis s dodatkom - ako jediny motor tak mozno. Ale vo vseobecnosti na tom motore nic podpriemerne nie je, akurat subaru nema nic pre narocnejsich. Pre normalnych ludi to je uplne adekvatna motorizacia. Ano v nasich krajoch ked niekto da 1mil za auto, tak to musi byt raketa, pretoze sme chudobni a vacsina ma tie ujete predstavy, ze za mega to musi byt raketa. V bohatsich krajinach toto neexistuje, tam maju peniaze a kupia si auto, ktore im vyhovuje a nie auto co ma najviac koni, alebo newtonmetrov. Takze tvoja uvaha odraza mentalitu nasho trhu.
Avatar - lamal
21. 7. 2021 15:44
Re: Nový Outback ?
presne na toto som cakal, Tiguan jede :D :D
Avatar - WinDiesel
21. 7. 2021 15:33
Re: Star Trek
... jaké zážitky když se na to nedá šlápnout? tedy dá ale motor zařve a ...... nic :no:
Avatar - Dinar
23. 7. 2021 10:32
Re: Zvýšený kombík vs SUV
To, co dokáže outback, dokáže každé suv s podobnou konfigurací, jestli nějaká technika vydrží víc nebo míň je docela spekulativní, každopádně ta snad spolehlivější (čti jednodušší) technika subaru má zas nevýhodu v tom, že to auto je dnešními měřítky pomalé a žere. Jestli je to proto, že je to vysoká krabice (jakkoliv je zvána kombíkem) nebo proto, že ty hnací řetězce subaru jsou prostě zoufalé, to je otázka. Za ty peníze, které subaru za outback chce je tu v kategorii auta, se kterým se dá i na polňačku, dost lepších nabídek. Tou poslední větou jen potvrzuješ, co píšu výše, současný outback je čistě pro fandy značky, rozumově nezdůvodnitelná koupě, sotva průměrné auto (možná s jedním nadprůměrným parametrem) za nadprůměrnou cenu.
22. 7. 2021 13:11
Re: Zvýšený kombík vs SUV
To BMW je asi o 200-300 dražší podle výbavy Subaru a výhřev zadních sedadel v BMW je dalších 200 tyček za výbavu k nim ..
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:56
Re: Neskutocne
Jo, tak, že se bojí vytočit motor, to je hovadina, to nekomentuju.... ja taky točim do omezovače, když chci jet :D To je snad základní znalost vlastností motoru u auta, s kterým jedu.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:19
Re: Neskutocne
Ale já jsen konstatuji realitu, proč tady hejtovat testery a ostatní diskutéry, to auto stojí přes 1M a dynamika odpovídá základním verzím Fabie. Kdo ho chce, ať si ho koupí, jak jsem řekl, mne by to zas až tak nevadilo takovým autem jezdit, ale platit už bych se zdráhal.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:03
Re: Neskutocne
Ty se prostě nemůžeš přenést přes ten stín vlastní garáže, že jo ?

Outback je slušné auto, ale psát tu takové ódy na interiér v kontextu konkurence prémiovek, nebo na motor, to je trochu přehnané.

Jezdil jsem s mnoha Subaru, bohužel né v této nejnovější verzi, klidně bych ho i bral jako rodinné auto, ale už bych se hodně zdráhal za něj vytastit tuhle sumu.

Ta dynamika - jistě, že se s tím dá jezdit a kdyby ten motor byl v předokolkovém Levorgu s normálním automatem, tak to bude i slušně dynamické auto, ale pohání to monstrum a vymlouvat se na dnešní limity je takové ubohé, to ti pak stačí pro ježdění i základní Fabie s HTP (pardon MPI) tříválcem a reálně ti v tomto Outbacku bude na dálnici dýchat na záda litrové TSI, protože ty před sebou potlačíš masu vzduchu.

Takže ano, bez turba to není za tu cenu ono, nebo bez elektromotoru (podívej na Toyoty a Fordy, jaké mají parametry s atmosférami a elektromotory) a pak tu je ta další konkurence s turbodiesly či turbobenzíny...

Je to drahé a líné... i když zajímavé a pro mne i docela hezké auto.
Avatar - iHoven
21. 7. 2021 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 7. 2021 19:27
Re: Nový Outback ?
Prodeje Subaru na evropském trhu mají sestupnou tendenci a loni byl podíl na trhu rekordně nízký. Kdyby to v Evropě za pár let zabalili, vůbec bych se nedivil.
21. 7. 2021 15:46
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Já radši vyšší než delší kvádr ;-)
Avatar - white label
26. 7. 2021 02:12
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Mikesus 24.7. 21:44
Reaguji tímto i na tvou sebevědomě přitroublou SZ:

Zjevně máš (mimo jiné) nějakou utkvělou představu, že jsi jediný na světě, kdo má zkušenosti s přepravou kočárků a podobných věcí v autě.
Nejdřív píšeš v obecné rovině a nakonec komicky vytáhneš Céčkové kombi a ještě se u toho trapně naparuješ. Jednak Outback (pod kterým je diskuse) má k C segmentu zatraceně daleko a už Dinar psal logicky a jasně o srovnání awd kombi/crossoveru vyšší střední!, s SUV vyšší střední třídy. Já jsem se k němu přidal s tím, že jsem uvedl jasný konkrétní příklad: A6 allroad vs Q7.
A ty do toho nakonec začneš mávat s céčkovým kombi vs kompaktní SUV. Prostě mimo mísu. Většina kompaktních kombi má fwd, takže handicap nízkého kufru (viz awd kombi) odpadá a většina kompaktních SUV má zase kufr velmi krátký, takže jeho výška nedokáže eliminovat rozdíl délky ložné plochy! Ale proč bych měl zrovna pod Outbackem řešit srovnání kompaktního kombi s nějakým kompaktním SUV??? To by mě ani ve snu nenapadlo...
Vozil jsem několik kočárků nejen v Golfech, ale i v (A6) allroadu a Q7, takže (právě na rozdíl od tebe, ty "teoretiku") vím, o čem píšu...
Už jsem tu pár SZ dostal, ale v trapnosti zatím vedeš. To bývá tak, když se potká přepálené sebevědomí s hloupostí..., nebezpečná kombinace.
Avatar - white label
23. 7. 2021 10:40
Re: Zvýšený kombík vs SUV
To je nesmysl. AWD kombík/crossover má sice "letiště" (třeba na nouzové přespání dobré), ale velmi nízké, takže právě kočárek a harampádí se vejde snadněji do SUV s mnohem vyšším prostorem v kufru.
Např. A6 allroad vs Q7.
Avatar - Dinar
23. 7. 2021 10:23
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Garantuju ti, že například u SUV vyšší střední vs kombík vyšší střední je to právě naopak.
22. 7. 2021 14:16
Re: Star Trek
Dekuju za vysvětlení. Co z těch vyjmenovaných aktivit nezvládne Superb 4x4?
Avatar - Mikesus
22. 7. 2021 11:11
Re: Tlieskam
I to TDI z vlastni zkušenosti po městě (Praze) jezdi za 9l. Obecne všechny dvoulitrove nafty se po Praze pohybují 9-10l.
Avatar - lamal
21. 7. 2021 15:42
Re: To auto na mě působí tak solidně,
presne maju na antiradar a pak to s mobilom v ruke alebo hlavou na volante a pretazenou dodavkou porusujucou max rychlosti naperu zo zadu do niekoho... tento kolorit na dialnici chceš, lebo ved spediter neda vyspat vodicovi, love love si vyjazdí bez pauzy
21. 7. 2021 15:00
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Doporučuji se svézt, údaj 0-100 je dán převodovkou, ten motor v reálu nejede špatně (alespoň u minulé generace). Asi to není nic, kvůli čemu by si člověk to auto kupoval, ale určitě ne deal breaker.

Toyotí hybrid by tomu sice slušel, ale řadový čtyřválec tam pasovat IMHO nebude, boxer je umístěný podél a pohání kardan symetrického AWD, na to příčně uložený čtyřválec nepřipojíš.
21. 7. 2021 14:48
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Ale to je stále stejná písnička- kvůli přezelenalé a přeregulované Evropě Subaru dělat nějaké šachy nebude, přece jen je to malá automobilka a úspěšná je v Austrálii, USA a Japonsku, asi to tak má být.
A kdo by měl zájem o lepší výkon, musí do indivindy dovozu.

https://www.impexta.com/…ktualni-nabidka/
21. 7. 2021 14:17
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Pokiaľ nemáš na programe častú jazdu v teréne, Outback Ti z praktického pohľadu nič naviac nedá. Na asfalte sa s ním zrovná viacero možno aj lacnejších áut. Mimo spevnené cesty, cez blato, kamene a na snehu by som mal ten Outback radšej ako X3, či podobné iné auto. Takže z tohto pohľadu by Outback mohol byť aj čiste pragmatickou voľbou. A čo sa týka výbavy - aj ušetrená stovka, ktorú by som pri X3 platil naviac, by neurazila. ;-)
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:43
Re: Neskutocne
Nerobi vse lepsie, ma horsi interier, ma horsi a drncavejsi podvozok a celkovo nudny jazdny prejav.
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2021 12:41
Re: Neskutocne
Co to meleš, to auto má dynamiku, že bez snažení neudržíš tempo osobní dodávky a Fabie s litrem. To není jenom o tom, za kolik to dá stovku, ale jak to ten výkon podává. A to nemluvím o tom, že bys přelezl z Allroada s V6 TDI. To bys to hodil ze skály.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:01
Re: Tlieskam
Ja si to myslim tiez, Outback ma lepsie jazdne vlastnosti + komfort ako Passat. Asi myslis alltrack, ten ma tiez zdvihnuty podvozok.
Avatar - Mikesus
22. 7. 2021 11:40
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Kdo někdy nakladal kočárek, spolu s dalším harampadim, ten ví, že SUV stejne kategorie nikdy nemůže nahradit kombik, I když má papírové stejne nebo více litru.
Avatar - Beefcake
21. 7. 2021 23:40
Re: Tlieskam
Z tej redaktorskej spotreby si uber. To je spotreba na urovni Forestera a Outback je uspornejsi. Passat TDI ti to natrie akurat na rovinke.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 17:22
Re: Nový Outback ?
Hugino je jen teoretik ;) Tak ho v tom nechme…
Avatar - lamal
21. 7. 2021 15:56
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Ja zase nespochybnujem kvality X3 a uznavam, ze Dinar dal zaujimave cenove zrovnanie. Akurat ta dilemma ´´ptám se kde je rozdíl mezi suv (zlo) a přizvednutým kombíkem (dobro)´´ nie je taka ako popisuje kvoli tej svetlej vyske, ten zruba 1cm oproti X3 nie je az tak malo. Ono priemer pri SUV je tak 160mm, X3 je zrovna na tej lepsej strane, bol to fikany priklad. Suvisi to aj zo zdvihmi naprav, Outback je do terenu lepsi aj kvoli tazisku. Ano bezneho uzivatela to asi trapit nemusi s X3 prejde co potrebuje, ale ako dobrodruzne auto pre rodinu by som bez vahania zvolil Outbacka aj napriek nutnosti ho tocit. V tomto vyhovie aj najnarocnejsim.

Ta dynamika je skor vnimana cez akustiku, 2.5ka je dost velky objem na to aby sa nezlakol nejakeho nakladu, ale OK vyssi krutiaci moment predsalen bude citit pri 2.0i. Oznacit, rozdiel dynamiky za priepastny by som si vsak nedovolil. Outback ma na svoju kategoriu priemernu dynamiku, na tom mi nic spatne nepride, na tie rychlostne obmedzenia ake tu panuju to bohate staci. Kto ma potrebu mat trochu viac, tj. napriemer, tak nepochodi to je iste skoda, ale kolko % zakaznikov to realne vadi neviem odhadnut. V diskusiach to pochopitelne vadi vacsine.
Avatar - KANKUNEN
21. 7. 2021 14:53
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Ozzmane, vůbec to není čert vem spotřebu, kvůli kapkám benzínu se dělají alotrie s odpojováním pumpy a start stopy a kde co. Instalací dieslu jsi najednou 2 litry dole. Jen musíš co 7 t km do toho nalít za 150 korun močoviny. 5 let jezdím s močovinou a největší potíž byla chytrý termostat. Jen s tím nesmíš jezdit na spotřebu, ale svižně.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 13:46
Re: Zvýšený kombík vs SUV
X3 neznám, ale většinou ty litry u SUV nižších tříd, jsou uspořádány jinak, než u kombíku, ložná plocha bývá menší a sbírají se body na výšku, takže úplně konkurenti to nejsou. Sám mám zkušenost s C segmentovými SUV a kombíky a i přes velmi podobné litráže je kombík pro rodinu mnohem vhodnější. Tenhle problém se pak bude mazat u těch velkých SUV typu Touareg, X5 a podobně.

Edit, za ty peníze je to šílené, mne by to asi jako rodinné auto bylo milejší, než SUV, ty nemám rád, ale s vědomím, že to není dynamicky nic moc... spíš nic, než moc.
22. 7. 2021 14:19
Tak pokud by člověk měl skousnout ten ohavný design...
...tak by to auto fakt muselo mít ten 2,5 l doplněný o turbodmychadlo a nejlépe i manuální převodovku. Takto to je pro 99 % lidí nekoupitelné... :-( :-( :-( :no:
Avatar - Beefcake
25. 7. 2021 23:59
Dalsi test
Tak Rasto Chvala mal tiez evidentne ine auto na test ako tunajsi borci a SM.
https://youtu.be/8q_h7E_P2TU
23. 7. 2021 16:58
Re: Subaristi
No zrovna před týdnem jsem se na toto téma bavil s jedním známým a říkal jsem to stejné. Majitelé Subaru jsou takový specifický fanklub konzervativních řidičů žijících v tom, že jediné použitelné auto je Subaru. 😃 nic proti, ale třeba tenhle Outback za danou cenu je fakt jen pro fanoušky 😞
Avatar - fOE
23. 7. 2021 11:13
Re: Subaristi
Ale v tom ja s tebou prece souhlasim, ze subaru ma pozitivni auru z nejakeho duvodu. Proto ale nebudu slepy ke vsemu ostatnimu co se s tim autem deje.
V "rebrickoch vernosti" se sveho casu umistnoval i Saab a jak dopadl. S timhle pristupem si subaru koleduje, a to co ji jine znacky mohou zavidet (ne co do poctu, ale co do vernosti) nejen muze, ona je proste casem zakonite ztrati. Kazdy ma svou miru, kterou kdyz prekrocis...
I subaristi. ;-)
Avatar - Dinar
23. 7. 2021 10:51
Re: Zvýšený kombík vs SUV
A přesně to jsem měl na mysli. Díky, že je tu někdo, kdo chápe podstatu sdělení. :-) :yes:
Avatar - white label
23. 7. 2021 10:48
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Když postavím dnešní Outback vedle allroadu, tak je jasně vidět, že už je to spíš SUV, než crossover, a rozměry (směrem do výšky) to v podstatě potvrzují.
22. 7. 2021 23:03
rodinny problém
jako problem vidim detail v nemoznosti sklapet sedačky v pomeru 40 20 40. to je vopruz, celou zimu bych musel mit rakev. to by me stvalo vic, nez ten prumernej vykon.
22. 7. 2021 20:37
Re: Star Trek
https://www.autoexpress.co.uk/subaru/outback/91190/subaru-outback-vs-skoda-superb-outdoor

Nezkoušel jsem, tady ti zkoušeli
Avatar - Beefcake
22. 7. 2021 16:30
Re: Neskutocne
Suhlas :*)
Asi len naivne ocakavam istu uroven a prehlad od autonovinarov a nie pouzivanie terminov "zasadny problem" tam, kde to vobec nie je namieste.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:45
Re: Neskutocne
No, serie to při objektivním srovnání.

Tohle je prostě výrazně horší, než ten Passat/Superb, Superb je za ty peníze Scout s 206kw TSI...

A pokud má být tester objektivní, tak se to holt musí napsat, je to stejná kategorie aut. Outback má to a to, Superb/Passat to a to lepší X horší.

Nevidím v tom problém, já také nevybíral auto podle toho, jestli je nejrychlejší, ale takové, jaké mi vyhovuje, ale nebudu se rozčilovat u každého testu, že to tam napíšou jako mínus, tak to prostě je. Stejně je to s tím Outbackem.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:34
Re: Neskutocne
Já ti rozumím, ale pořád nechápeš, že já to auto neodsuzuji, jen je potřeba se na to dívat reálně, za 1,2m to moc nejede.. komu to neva, ať si to koupí, ale ten Passat prostě bude rychlejší.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:33
Re: Neskutocne
Vím, že se ti to nebude líbit, ale ten Passat Alltrack s TDI prostě bez pohledu na techniku, dělá vše trochu líp.

Méně žere, v drtivé většině pro Evropana projede to stejné (což o to, to projede jakákoliv předokolka, tady se offroad nejezdí), motor je dynamičtější, cenovka také tučnější, ale VW umí hodně slevy, takže pro finálního kupce to pak bude asi zajímavější volba.

edit: Passat je pěkně drahy, ale Superb Scout se stejnou technikou Alltracku stojí jako Outback a to jako 147kw a nebo 206kw TSI... tady asi není o čem..
22. 7. 2021 11:50
Re: Nový Outback ?
Toyota je dlouhodobě proti elektromobilitě. Zaměřují se primárně na atmo motory s neplug in hybrdimi motory.
Avatar - iudex
22. 7. 2021 10:44
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Ja som tu zástancom tej teórie, že lepšie zvýšené kombi ako SUV, takže asi mieriš trochu aj na mňa, takže zareagujem.
Tá myšlienka má stále svoje rácio, avšak v tomto konkrétnom príklade neplatí, a to práve pre tie konkrétne autá. Outback ako zástupca zvýšených kombi je na hornej hranici toho, čo sa dá ešte za zvýšené kombi označiť, ale prakticky je to SUV. Naopak SUV sa stávajú stále viac cestnými a znižujú sa (svetlá výška i celková výška). Takže si našiel práve tie modely, ktoré sa dosť prelínajú a tie hranice nie sú zreteľné. Takže máš skutočne pravdu, že deliť to na "dobrý kombík Outback" a "zlé SUV X3" je v tomto prípade nezmyselné, lebo tie autá sa líšia len tou dĺžkou.
Ak by sme ale dali klasické zdvihnuté kombi ako je Passat Alltrack vs. klasické SUV ako je Kodiaq (v podstate obdoba Passatu vo svete SUV), myslím, že tie rozdiely a výhody/nevýhody tam sú jasnejšie. Súčasne rovnaká technika umožní férovejšie zrovnanie dynamických rozdielov (ako keď porovnávame dýchavičnú pridusenú atmosféru Subaru s turbomotorom BMW).
Takže s motorom TDI 140 kW (nový 147 kW som narýchlo nenašiel) má Passat Alltrack takúto dynamiku: 220 kmh max., stovka za 7,9s. Kodiaq 210 kmh, stovka za 8,9s. Zreteľné sú aj rozdiely vo výške: Passat 1,50m Kodiaq 1,68m; nadväzne na to potom odpor vzduchu a spotreba. Pritom svetlá výška sa líši pomerne málo, Passat 17,4 cm, Kodiaq 18,7 cm, teda v zásade cenťák, čo nerobí asi citeľný rozdiel. Takže tu jasne platia tie výhody zvýšeného kombi vs klasické SUV, t.j. pri rovnakom výkone lepšia dynamika, nižšia spotreba, pri podstatne nižšej karosérii (18 cm) len zanedbateľne nižší podvozok (1,3 cm) a z toho vyplývajúce lepšie jazdné vlastnosti.
Čiže pri klasickom zdvihnutom kombíku vs klasické SUV tie rozdiely stále zostávajú.
Inak čo sa týka Outbacku, tam som tvrdil, že minulá generácia (obzvlášť ku koncu) bola výborná kúpa, dal sa kúpiť za cca. 800t v solídnej výbave, čo bolo za zdvihnutý kombík s automatom a štvorkolkou super cena, kde sa dala akceptovať aj tá (pod)priemerná dynamika 129 kW atmosféry. Novinka s podstatne vyššou cenou a ešte slabším motorom už taká zaujímavá zďaleka nie je, ako sám hovoríš, cenovo už má oveľa viac (a lepších) alternatív.
22. 7. 2021 06:51
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Výborný postreh a porovnanie.

- Subaru skvelé auto, škoda toho motora a prevodovky.
21. 7. 2021 16:45
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Pozor, nebavíme se o délce zavazadlového prostoru u HB ;-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2021 16:35
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Světlou výšku jsem vůbec nezkoumal, terén neřešil, 1cm mi přijde o ničem, a jestli terén, pak budou opravdu nájezdové úhly podstatnější než čistě rozdíl jednoho cm ve sv výšce. Ale znova říkám, o terén mi vůbec nešlo, ty polňačky, pro které jsou oně auta max určena, také obě zvládnou, a že by si někdo kupoval outback na tahání dřeva z lesa, nebo výlety do divočiny, o tom pochybuju.

Mně šlo o to zlo, kterým bývá u suv míněna jeho výška, krabicovitá karoserie, která je, údajně, oproti zvýšenému kombíku problémem, a to na silnici, horší aerodynamika, auto nejede, vysoká spotřeba. Proto se ptám (a proto jsem uvedl zrovna x3, páč má stejnou výšku jako outback), kde je ten rozdíl, proč je outback zbýšené kombi, tedy dobrý a x3 suv, tedy špatné?

To další o dynamice a ceně je už jen dodatek ohledně výhodnosti/nevýhodnosti outbacku jako nabídky, a bohužel při srovnáni s x3 taky nic extra. ;-)
Avatar - twistedTSD
21. 7. 2021 15:08
Re: Zvýšený kombík vs SUV
No, viděl jsem ruské video s poslední X3 hoblující M paketové nárazníky o hlínu. Ale fakt nevypadala, že se jí to líbí. :D
22. 7. 2021 16:53
Re: Star Trek
Všechno to zvládne Felicie s řetězy. :-)

Ale pokud se ptáš zrovna na Superb, tak já si tam nenajdu ideální pozici za volantem: Křeslo nejde dát pořádně dolu, navíc v nejnižší (i tak dost vysoké) pozici má špatný sklon sedáku, volant nejde pořádně přitáhnout k tělu. DSG je mimo silnici nevhodná převodovka a podvozek v porovnání s Outbackem úplně tragický, lakonicky řečeno drncá a naklání se, zatímco Outback ve srovnání s ním nedrncá a nenaklání se. Superb je výrazně hlučnější od kol i od větru. Tuhost karoserie úplně někde jinde, u Superbu když se v terénu dostaneš do křížení náprav (stojíš na levém předním a pravém zadním) a otevřeš zadní dveře, tak už je nezavřeš (fakt, zkus si to). To u Outbacku nehrozí. To vše srovnávám s předchozí generací Outbacku, podle všech testů je tato nová ve všem ještě o kus lepší.

Ano, zvládne to Felicie s řetězy a zvládne to i Outback. Superb je mezi nimi tak na půl cesty. ;-)
Avatar - Beefcake
22. 7. 2021 16:23
Re: Subaristi
Alebo je tu este druha moznost, ze tie auta davaju vodicom nieco viac, co v tabulkach neuvidis, ze ano .... A ze si nenechaju vrtat do kolena kvoli par € na 100km. Asi to nebude nahoda, ze znacka sa v rebrickoch vernosti majitelov umiestnuje pravidelne uplne hore.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 13:54
Re: Neskutocne
Vsetky oturbene boxery su ako jazdenka pruser, atmosfery 2.0 a 2.5 su v pohode pokial to nejazdilo so spatnym olejom a nizkou hladinou oleja kedy klepali. Tieto novsie atmo motory s línortronicom budu drziaky, to plynule davkovanie zataze bez razov robi motoru dobre.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 13:10
Re: Neskutocne
no hlavne to zakladne 95k TSi uz na dialnici moc nejde, takze su to take plky...
https://youtu.be/Y5wAQ7wpqMM?t=33
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2021 12:59
Re: Subaristi
Neser, moje Subaru dá kilo za rovných 5. Subaru s tím dieslem bylo parádní svižné auto, XV dalo kilo za 9. No jo no, ten motor se sypal, namísto aby ho doladili, tak ho zamrtvili. Mazda to stejné, 2,2 je super, kdyby odstranili slabé místo, tak to prodávali ve velkém. V CX 5 4x4 to jede mnohem líp než ta 2,5 atmo. Ta stačí do 6ky.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:54
Re: Neskutocne
Ved mohol napisat, ze dynamika je priemerna a na silnejsich nestaci a nie pisat blbosti a tragikomedie o vytocenom motore nad 3500ot. No nic uzavrime to :-)
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:42
Re: Neskutocne
Len reagujem na pohlady typu ´´za 1,2m to moc nejede.. ´´ pretoze nie kazdy potrebuje a vyuzije nadpriemernu dynamiku a je jedno v akej cene.

A detto ´´komu to neva, ať si to koupí, ale ten Passat prostě bude rychlejší.´´ koho to serie, ze je Passat rychlejsi ?

Ano komu to nevadi nech si to kupi, to je zaver, potom sa je zbytocne bavit o tom, ze passat je rychlejsi.
Pri kazdom zrovnani aut najdes nejake, ktore bude za menej penazi rychlejsie, keby to bol jediny argument, tak tie ostatne sa nepredaju.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:24
Re: Neskutocne
Preto, ze reci o tom ako vytoceny motor na 3500ot je katastrofa su proste postavene pre koncernove riesenia. Ziadnemu majitelovi japoncov to vadit nebude, pretoze s tym zili odjakziva. Navyse po zrychleni sa to ustali a pohon je tichy a prevaluje sa v nizkych otackach. Vo vysledku to hejtil sam tester.

pozri si to zrychlenie na dialnici, ked sa uz bavime o dynamike zakladnej fabie 66kW:
https://youtu.be/VGtyBqMXwVY?t=86
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:19
Re: Neskutocne
Ano, ten podiel kolko ich je oproti 2.5ke atmo je pomerne slaby. Je podstatne, ze maju na vyber aj ti narocnejsi, to nepopieram a pisem to v diskusii, ale holt v EU sa to uz neoplati. Ked pridu baterky, tak sa konkurencia vrati, krutiak nebude problem ani prevodovky :-) Dovtedy to budu skusat s tym co maju.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:05
Re: Neskutocne
Myslel som USA a Japonsko v EU im vadi lineartronic s tym suhlasim. Pozri si obsah testov a diskusii, 80% tych tvrdeni je, ze auto v tej cene a s tou dynamikou... to je to o com pisem ;-)
Avatar - lamal
22. 7. 2021 11:25
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Ja som mu to uz napisal, povedal ze najazdove uhly su dolezitejsie ako svetla vyska :-) Priklady si dal lepsie, ale tiez som mu pisal, ze priemer pri beznych SUV je tak 160 cm svetlej vysky pri zhodnej celkovej vyske ako ma Outback.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 14:28
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Já bych zase BMW nepodceňoval, spíš kdo by chtěl ničit X3 v terénu :D
Avatar - Mikesus
24. 7. 2021 21:44
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Narozdil od vás teoretiků jsem si celou plejádu musel projet a vyzkoušet. Mel jsem sebou kočárek pro dvojčata, cestovní postýlku, vaničku, cestovní kufr a přepravku.
Až to někdy absolvujete osobně a nebude kecat o něčem, co jste nikdy nezkusili, tak dejte vědět. Aby to probralo SUV, musel jsem koukat právě až na rozmezí D a E segmentu. Kombik to zvládl i C segment.
Melete jen své domněnky a nesmysly.
Je super, že můžu nakládat výš, ale když to nepobere tu postylku s délkou metr deset a kočárek 1m x 80cm dohromady, tak je dost k ničemu, mít možnost skládat nahoru.
Avatar - Beefcake
22. 7. 2021 12:21
Re: Neskutocne
To som nepisal ja :) Interier som nespomenul,ale medzigeneracne byva interier vzdy citelne vylepseny. Takze ak si v tom nesedel, zbytocne hodnotit.

A potom niekto vytasi Passat TDI ako etalon :) Nie dakujem. To je uplne nepochopenie toho auta.
Co mate vsetci s tou dialnicou, to su ake argumenty ? Nevie to ist 130-160 ?

Ano, to auto je monstrum, so vsetkymi minusmi aj plusmi. Lebo je tak postavene a pred mnoho rokmi definovalo svoju vlastnu kategoriu.

Ake parametre ma Toyota a za aku cenu ? Ake technicke riesenia ? Ten elektromotor vzadu naozaj nie je extra vyhoda.

Ale ta cena trochu neprijemne prekvapila aj mna. Avsak ked to zrovnas so zvysenymi cenami vsetkych aut, nie je to az tak uletene (obzvlast vzhladom na vybacu), ako nie tak davno napriklad Kodiaq RS za 50K+ :)
21. 7. 2021 18:17
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Tá mokrá tráva bol extrém a nebola to lúka ale výjazd do strmého stúpania. Tam Subaru proste zvládlo viac. Ale ako píše nižšie Ozzman, kto by do takého terénu išiel, mnohé dnešné SUV sú už príliš načančané a mimo asfaltu by si mohli poškriabať svoju lesklú fasádu, :-)
Inak podľa mňa hľadáš neexistujúci rozdiel. Ja si myslím, že ono "zlo" je len nejaká nelogická kombinácia auta a jeho používania, čiže offroad výhradne na asfalte, minikompakt na dlhé diaľničné štreky a v Bratislave som raz zažil aj to, že chlapík prišiel s manželkou do divadla na zelenom Multicare... :-[]
Holt ľudia dnes majú rôzny vkus, a čo je pre niekoho zlo, inému zase plne vyhovuje.
Ja používam ako rodinné auto vpodstate užitkáča, je to fakt krabica na kolesách, ale mne vyhovuje, a je mi ukradnuté, ak sa to niekomu nepáči.
Avatar - lamal
21. 7. 2021 16:54
Re: Zvýšený kombík vs SUV
V pripade X3 nie je taky rozdiel v pomere vyska vozidla/svetla vyska, ale vseobecne to rozdiel je, pretoze SUV su vysoke a maju pomerne nizku svetlu vysku 150-160mm, kde zdvihnuty kombik ma okolo 200 - 213 mm.
X3 nie je jedine SUV totiz a tak by som bral skor do uvahy triedny priemer pri zovseobecnovani zla medzi tymito kateg. Tych 5-6 cm svetlej vysky mi uz moc zanedbatelnych nepride :-)

Outback sa nevyuziva na tahanie dreva z lesa, ale na rozne dobrodruzne expedicie, kde to auto musi vela vydrzat a pohodlne previezt posadku. To vsetko pri spickovom komforte. Nevravim, ze sa nenajde SUV, ktore dokaze to co outback, ale to su uz take debaty... v tej cene s takym priestorom, s takym pomerom jazdnych vlastnosti a komfortu s dobrou spotrebou ho budes hladat tazko. Nafta nie je vhodna na cesty po roznych kutoch sveta kvoli kolisajucej kvalite paliva a citlivosti dieselov na to.

A netreba zabudat ani na servisne naklady, Subaru ma velmi odolnu techniku a vysoku zataz na necestach vydrzi dlhsie ako SUV, ktore je stavane len na obcasne vyuzitie v takych podmienkach. Ono to vsetko ukazuje na to, ze Outback nie je pre niekoho komu staci obyc SUV.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:17
Re: Neskutocne
S tym litrovym TSI prilievas zbytocny flame, toto je auto pre ludi, ktorym je ukradnute ze ich bude nejaky blboun tlacit na dialnici s litrom aby si vykompenzoval svoje mindraky. Ano je smutne ze subik nema nic silnejsie, ale sa mu to holt neoplati v EU, tak nechapem na co sa to tu tak hrotí.

Za chvilu tu bude battery heaven, neboj konkurencia sa vrati v plnej sile a zmaze sa toto prechodne obodbie kedy sa tymto malym automobilkam neoplati vyvijat motory pre EU na par rokov... a platit pokuty za emisie, pretoze ziaden silnejsi motor nebude mat 95g/km.
Avatar - 3_diamanty
21. 7. 2021 17:49
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Nesúhlas... napr arteon v kombiku je krajší ako v lifte
21. 7. 2021 18:27
Re: Motor dělá auto
Ani to nie je peklo, nie že by viac koní nepotešilo, ale ani zvlášť tragické mi to neprišlo. Je dosť áut, ktoré sú na tom motoricky podobne.
Avatar - Beefcake
22. 7. 2021 11:23
Re: Neskutocne
Silnejsi motor na nasich cestach je na co (tu uz odpada aj druhy oblubeny nezmysel o obrovskom kufri).? U nas su dolezitejsie ine veci.
Kecy o bezpecnejsom predbiehani fakt neberiem. Ten motor je na to auto uplne primerany.

Takze si dovolim z https://www.roadblog.cz/…back-field-2021/ zacitovat. Zrejme mal na test uplne ine auto.
"I ve vyšších otáčkách zní dobře, ale tam ho moc často slýchat nebudete, jelikož modernizací prošel i Lineartronic, tedy pro Subaru typická převodovka. Ta má nově další virtuální stupeň a nebojí se ho použít. Neznalý člověk by si mohl myslet, že je to klasická převodovka, protože tak opravdu působí. Kdy však neřadí virtuální převodové stupně, tak to je při požadavku největší akcelerace. Pak drží otáčky v optimální výši a auto příjemně zrychluje. Na stovku se dostane za deset sekund, což je pro rodinné kombi do terénu naprosto dostatečná hodnota.

V mých očích Outback vždy charakterizoval motor a podvozek. Motor je zde stále skvělý, ale co podvozek? Tato generace stojí na nové globální platformě, která je pevnější a bezpečnější. Bojíte se toho slova pevnější, že by zmizelo to pohodlí a ta pohoda při cestování? Nebojte! Je tu pořád a dokonce ještě lepší. Někde jsem četl, že by se podvozek dal přirovnat ke vzduchovému. Tak daleko bych nešel, ale troufnu si tvrdit, že mezi nevzduchovými je to ten nejlepší. Navíc se auto téměř nenaklání, což je právě zásluhou nové platformy.

Chtěl jsem napsat, že kombinace motoru a podvozku přispěla k tomu, že se mi s autem dobře cestovalo. Ale pak mi došlo, že to není vše. Je to i kombinace materiálů, prostornosti, jistoty z pohonu všech kol a světlé výšky, vzhledu… vlastně celého auta. Cestování byla opravdu radost, jel jsem se třeba jen tak projet, najel jsem 600 kilometrů a užíval jsem si každý metr. V tomto autě totiž naprosto platí, že i cesta je cíl. Ne, není to Subaru BRZ, kde si také užijete každý metr. Tohle je jiné užívání. Můžete ho nazvat dospělejším, ale užívání to je. "
Kazdy ma samozrejme ine ocakavania, ale taketo rozdiely hovoria nieco o autorovi.
A to, co som napisal hore, zodpoveda aj skusenostiam majitelov a nie pisalkov, ktori uz bez turba nevedia jazdit. Vid to zhrozenie z vytoceneho motora na 3500 otacok. To nie je dechtomet, kde uz su pomaly v cervenom. A vid ta spotreba. Panacek je zvyknuty asi jazdit brzda plyn na dechtomete.

Niekde je teda asi problem. Vytvorila sa tu karma, ktorej podlahla aj abs.vacsina recenzentov, ze auto bez turba "nejede".
2.4T z US by bolo pre to auto isto fajn, ale toto su jednoducho kecy.
22. 7. 2021 09:04
Re: Motorizace
A ostatní automobilky to dělají jak? Taky dávají slabé atmosféry do velkých nebo vlajkových lodí? Asijský Hyundai/Kia má v 7-místném SUV na výběr hned z několika motorů, všemožné hybridy, dostatečný diesel,... A když už dají slabší motor jako třeba Mazda s CX-5, tak tam alespoň nenarvou CVT, které potřebuje nějaký ten výkon navíc. A to do nástupce chtějí nacpat hned dva motory V6.
Outback dokonce ani v USA nemá nic silnějšího než atmosféru 2,5.

Budoucnost Subaru = koupí to Toyota a bude dělat jen elektromobily. Od Subaru už nový motor nebo nějakou novou převodovku neuvidíme.
12. 11. 2023 15:39
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Prišiel čas rozlúčiť sa s mojim ML a kúpiť niečo nové. Ako prvú voľbu som mal Outback. Po skúšobnej jazde som bol zhrozený a sklamaný. Ten motor vôbec nejde. Zrýchlenie absolútne žiadne. Vrčí to ako kosačka. Už chápem keď som tieto auta videl na ceste prečo sa vliekli v kolónach. Pozor nejazdím rýchlo. Mám väščinou v aute deti a tiež už nemám 25, ale to auto je totálny zdochliak. Taktiež podvozok je o dosť slabší v porovnaní so vzduchom a nemá možnosť meniť výšku, čo využívam v snehu alebo prejazdom cez vodu. Je to pekné imidžové auto, ale tam to končí. Tieto auta trpia na prasknuté výfukové zvody, prečo? Lebo každý tlačí plyn na podlahu...
18. 9. 2023 00:05
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Nedá mi, aby som nereagoval.
Outback ide na snehu ako po kolajniciach a zastaví ho jedine to, že zostane visieť na bruchu.
S Outbackom som prešiel 30cm snehom bez problémov a auto pred sebou hrnulo sneh ako snežný pluh.
Obávam sa, že X3 by sa snehu nedostala tam, kam bez problému prejde Outback.
Avatar - Beefcake
25. 7. 2021 09:52
Re: Subaristi
Je strasne vela aut, co su podla tohoto meradla len pre fanuskov.
Avatar - Beefcake
25. 7. 2021 09:51
Re: Subaristi
S autom sa nedeje absolutne nic, akurat, ze nema turbo, o com sa podaktorym "pretekarom" aj sniva. A komu toto nevadi, dostane vzdy vyborne a vyvazene auto. Ostatne veci ma vzdy vyborne vyriesene bez ohladu na model - ergonomia, bezpecnost aktivna aj pasivna, vyhlad z auta, miesto pre posadku, jazdne vlastnosti on aj offroad (pohon, svetla vyska), specialne podvozok bez zbytocnej elektroniky.
Avatar - Beefcake
25. 7. 2021 09:39
Re: Motorizace
Tym nezmyslom o 2.5 v US ako max a neznalostou novych motorov si sa pekne predviedol. Pokracuj dalej v hejtovani.
Avatar - Beefcake
25. 7. 2021 09:33
Re: Neskutocne
Dobre moj, nic konkretne. Lenze ono je to prave naopak a ten isty shitstorm zakazdym od tých istych ludi.
A potom su tu ti "premiovi"...
Avatar - Beefcake
25. 7. 2021 09:27
Re: Neskutocne
Aj ked sa vravi, ze dizel po 2011 uz bol "ok", resp. lepsi, tak nebrat. Nie je to ideal.
23. 7. 2021 16:13
Re: Subaristi
Mazdí 2.5ka jezdí (alespoň v 6tce) podstatně lépe, než 2.2 nafta.
Avatar - lamal
23. 7. 2021 11:44
Re: Motor dělá auto
je to tak, na druhej strane zas tak tragicke to nebolo, cakal som ze to bude horsie :-)
Avatar - Dinar
23. 7. 2021 10:44
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Ano, narážel jsem na někoho konkrétního, ale určitě ne na tebe, viz. minulá debata pod X2 s avatarem souhvězdí subaru. ;-)

Proto jsem u testu outbacku schválně mrknul na X3 a hle, stejná výška jako to hodné kombi outback. Nikde nepíšu nic obecně ohledně kategorie kombi vs suv, ptám se zcela konkrétně, proč je outback výborné řešení, protože zvýšené kombi oproti X3, které je řazena do krabicovitých suv, když mají stejnou výšku a dynamické hodnoty a hodnoty spotřeby jdou u výkonově porovnatelné motorizace jednoznačně za bmw.

Takže tvůj text je fajn, nijak nezpochybňuju, co píšeš, ale reaguješ jím na něco, co jsem nenapsal.
Avatar - Dinar
23. 7. 2021 10:38
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Cos mi napsal? Vždyť tvrdíš přesně opak toho, co Iudex, raději si ten jeho text přečti.
On říká, že rozdíl ve světlé výšce 1cm nehraje roli, totéž tvrdím já, podstatné pro tu krabicovitost (rozdíl mezi kombíkem a suv) je celková výška.
A pokud tvrdíš, že jsi někdy jel s něčím v terénu a smajlíkuješ tvrzení, že nájezdové úhly nejsou důležitější než centimetr rozdílu světlé výšky, pak těžko věřit, žes nějaký terén viděl.
22. 7. 2021 21:21
Re: Star Trek
Jakoze nedivím se, ze to v USA kupuji, boxer 3,6 se dá koupit i do Legacy i do Outbacku. Ale nadávají na lineartronic.
U nás už to je auto pro fandu, co značce hodně odpustí. Jel jsem kdysi Outbackem 3,6 a byl to ten stary s hydromenicovym automatem. To byla skutečná vlajková loď a tehdy bych se tak ptát nemusel :)
22. 7. 2021 20:49
Re: Star Trek
Tak vyzkoušej, ať aspoň víš, o čem píšeš.

Zrovna na obou autech v tomhle tvém odkazu mám najeto x tisíc kilometrů, toho Superba jsem pět let měl v garáži, takže se můžu jen smát, co tam píšou za nesmysly.
Avatar - twistedTSD
22. 7. 2021 20:11
Re: Motor dělá auto
Je diskutabilní, zda je vytáčení trápení pro atmomotor, ale rozhodně je to trápení pro řidiče. Jasně, i Fiestou 1.2 se jezdit dá, ale jde o to, co člověk čeká od kompaktu za 3/4 mega.
22. 7. 2021 15:49
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Dobré příklady. Já bych ještě doplnil, že výška 167cm u Outbacku MY 2021 bude asi měřena včetně velmi vysokých ližin. Outback MY 2020 měl o 7 cm méně a právě jiné ližiny.
Avatar - wakantanka
22. 7. 2021 13:11
Re: Neskutocne
Ja by som pád predajov videl aj v tom, že ešte niekoľko rokov dozadu v podstate Legacy Outback nemal veľa konkurentov, napadá ma len prvý Allroad či XC70. Dnes je všade hafo SUV a aj zvýšené oplastované kombíky robí kde kto.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:55
Re: Neskutocne
Přesně bych si dovolil vzít tu tvou předposlední větu, do terénu... ano, tam souhlasím, taky bych radši vzal Outback, ale problém je, že na tohle ty auto nikdo nekoupí, maximálně na polní cestu či cestu na chatu, proto je pro mnoho kupců duležitější ta dynamika na silnici a Outback se prodává tak, jak se prodává... bohužel. Tedy u nás samozřejmě.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:47
Re: Neskutocne
Outback a vůbec tyhle kategorie aut jsou zábavné za volantem ? :D To snad ne hele :D Já Outbackama jezdil, jediě snad Forestr s motorem z WRX byl zábavný :D

Já ti nevím, Passat má fakt pěkný interiér, já v tom faceliftu seděl a jakou dělají ostudu u Tiguanu a Trocu, tak tady to je pořád ještě v pořádku.
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:38
Re: Neskutocne
Všude se píše, že jsou problematické, bratranec ho měl a pořád s tím byl v servisu (od nova, bohužel už je to hodně dlouho a nepamatuji si, co přesně s tím bylo), hned jak doplatil leasing, tak se ho zbavil a koupil Alltracka (tenkrát B7).

Nevím, ale já bych si to jako ojetinu rozhodně nekoupil :D
22. 7. 2021 12:36
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Jako nedelal sem s x3 pitomosti pul hodiny, ale mokry kameny, trava, blato a auto se krizem houpalo a vyjelo to vcelku dost dobre. V terenu bych si na velky rozdily nevsadil
Avatar - fOE
22. 7. 2021 12:26
Re: Neskutocne
To bych zase netvrdil, dceri od kolegyne se zadrel az pri 230tis km. A ted jestli je ta sklenice poloplna, nebo poloprazdna. :-)
Avatar - Ozzman
22. 7. 2021 12:17
Re: Neskutocne
Myslím, že mu uškodil i boxer diesel, to nebyly dobré motory.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 16:55
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Ale Dinar se ptal, jestli SUV uz nezastoupi kombik v tom prostoru kufru. Ja rikam, ze do urcite velikosti auta ne prave pro tu loznou plochu. C segmentovi zastupci SUV maji tu plochu prave mensi, nektere modely podobne hatchbacku a litry “honi” do vysky a proto né kazdemu muze vyhovovat :)
Avatar - lamal
21. 7. 2021 16:20
Re: Tlieskam
To je test z SM aspon podla toho co sedi za volantom.
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 15:53
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Ja vozim kocarek, potrebuju plochu 8-s
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 15:41
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Psal jsem ze u mensich SUV a k nim odvozenych kombi je, viz vyse v tvaru zavazadelniku. Tedy z me zkusenosti
Avatar - Ozzman
21. 7. 2021 15:15
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Technicky za to muze hlina a ne x3 8-s
Avatar - white label
2. 8. 2021 16:46
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Kombinace hlouposti a důležitosti/arogance bývá nepříjemná...
Napsal jsem ti jasně, že mám praktické srovnání s A6 all vs Q7, takže karty jsem dal na stůl. Tys naopak doteď (kromě důležitých keců) nenapsal, s jakým konkrétním kombi vs jakým konkrétním SUV máš osobní zkušenost/porovnání.
Po nesmyslné argumentaci céčkovým kombi. teď ještě vytáhneš dvojčata (čím překvapíš příště, paterčaty)? Proč si to nenapsal hned...?
S jakým jiným SUV od Audi bys asi tak chtěl A6 allroad srovnávat? Místo Q7 si klidně dosaď Cayenne, Touareg apod.
Mimochodem rozdíl délek není u aktuálních modelů Audi (A6 all/Q7) 13 cm, ale 11,2 cm, viz audi.de.
Mám A6 allroad dodnes (takže to není žádná obhajoba vlastní garáže) a jeho jednoznačně největší slabinou je (ne)využitelnost zavazadlového prostoru, který má sice spoustu papírových litrů prostoru, ale k vůli velmi malé výšce (po roletu), a "položenému" prosklení pátých dveří, tam nic moc velkého nevleze, na rozdíl od větších SUV, kde je na výšku nesrovnatelně více prostoru a páté dveře jsou více kolmé.
Vozil jsem v autech kočárky (normální, pro jedno! dítě) značek Inglesina, Chiccho, Teutonia..., poslední byl Stokke.
Pod roletu se mi kočár nikdy nevlezl "na sebe", vždycky jsem musel dát boudu vedle podvozku a tím pádem mi zabral skoro celou plochu kufru. Přitom i do krátkého fwd Golfu (GTI) se mi normálně vešel na sebe pod plato. Takže pokud tady šermuješ nějakým kompaktním fwd kombi a srovnáváš to s kompaktním awd SUV, je to jiný příběh, než s Outbackem, nebo allroadem. No a s těmi dvojčaty si tomu zase nasadil další korunu.
Avatar - Mikesus
31. 7. 2021 14:47
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Takze přiznáváš, že SUV musí být o číslo větší, aby to odvezlo. Aspon jsme se shodli.velikost C segmentu kombiku se vyrovná D segment SUV, D segmentu kombiku se vyrovná SUV E segmentu atd.
https://www.carsized.com/…udi-q7-2015-suv/
Ještě aby nezvládla Q7 mít stejnou nebo o chlup lepší přepravní kapacita kdyz je o 13cm delší.
Myslel jsem, ze píšeš vždy o věcech, kterým rozumíš, nebo si měl možnost vyzkoušet. Kdyz se mi narodili dvojčata a jezdil jsem od showroomu k showroomu a beznadějně hledal auto, kam bych ten kočárek s dalšími věcmi dostal, měl jsem se místo toho zeptat tebe. Ušetřil bych spoustu času a ve vyslekdu i paliva, protoze bych s dětmi nikam jezdit nemohl, neboť by se mi tam věci ani nevešly. Nebo by mi padali při jakémkoliv brzdění na děcka vzadu.
Tak nám pověz, s čím máš zkusenosti s nákladním kočárku a jakého kočárku.
Avatar - Mikesus
24. 7. 2021 21:46
Re: Zvýšený kombík vs SUV
Souhlasíš s něčím, co jsi nikdy nezkusil. Jak typicke u zaslepeného teoretika.
Avatar - Dinar
23. 7. 2021 10:49
Re: Neskutocne
Číst si tvé komentáře v debatě, kde je zmíněno něco od subaru, to je fakt zážitek.
Neskutečný koncert trapnosti. :D :D
Avatar - lamal
22. 7. 2021 17:51
Re: Motor dělá auto
Je to motor do mesta a na kratke trasy, jazdy medzi obcami aj nejakych 120 na dialnici v pohode. Kedysi davali do Mondea 1.0 Ecoboost a to bolo tazke Mondeo. Rozhodne by si mal zaujemca tu 1.6 vyskusat aby vedel co kupuje :-) Mysim, ze to nebude o nic horsie ako nejaky 1.0 MPi vo Fabii, alebo liter v Octavii.

https://www.youtube.com/watch?…
Podla mna to ide slusne a nijak sa to netrapi, posud sam. (vytacanie a otacky nie je trapenie pre atmo motor)
Avatar - lamal
22. 7. 2021 17:45
Re: Motor dělá auto
Outback ma vysku udavanu vratane tych lyzin, strecha bude nizsie ako pri SUV, to ze je vyssi nez mnohe SUV je uplny nezmysel. Kolko maju tie mnohe SUV vysku a kolko ma Outback ? Bud teda konkretny ;-)
Avatar - lamal
22. 7. 2021 13:02
Re: Neskutocne
Passik je na dialnice a na cestu k chalupe. Na to je ´´dokonaly´´. Na to by stacila aj octavia scout.
Ja tak nejak chapem, ze outback si kupi niekto kto ho vyuzije. Ono si ho kupi asi aj subarista neprahnuci po drtivom zrychleni, alebo akykolvek clovek co oceni kvalitu, spickovu bezpecnosti, spickove jazdne vlastnosti a komfort ci spolahlivost A nevadi mu priemerna dynamika. Spektrum zakaznikov je uzke, ale to je snad jasne.

Ze robi passat VSE o kus lepsie nie je pravda z mojho pohladu, preto som reagoval.
22. 7. 2021 09:11
Re: Nový Outback ?
Možná ne. Postupně navyšuje podíl Toyota a ta zajistí to, co čeká všechny automobilky = elektromobilita. Subaru dostane nějakou platformu včetně pohonu od Toyoty a k tomu si udělají specifický interiér a nějaké další kraviny. Případě nebude dělat vůbec zadokolky/předokolky, ale vždy dvoumotorové 4x4.
Podobně dopadne i Suzuki. Across je začátek nové budoucnosti. A v případě Subaru projekt bZ4X.
Avatar - zorg43x
21. 7. 2021 22:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 7. 2021 16:46
Re: To auto na mě působí tak solidně,
Jenže tady je už jiný motor.
Avatar - lamal
22. 7. 2021 12:52
Re: Neskutocne
Ano a preco nie ? Myslis, ze vyssia svetla vyska je automaticky stopka pre zabavne vozdilo ? To by rally asi neexistovalo :D

Passat nema spatny interier, ale subik ma lepsi a o moc lepsie materialy. Navyse VW nie je auto, ktore je odolne a spolahlive, takze pokial ide auto do terenu ciastocne a na divoke cesty, tak by som si VW nekupil. To je moj osobny pohlad, nevnucujem ;-)
Avatar - Beefcake
22. 7. 2021 12:14
Re: Neskutocne
" Takze tvoja uvaha odraza mentalitu nasho trhu." - bingo !
Avatar - WinNafta
21. 7. 2021 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.