PSA mělo všechny předpoklady k sesazení Golfu. Špičkový design všech značek, nejspíše nadále solidní úroveň interiérů, dobré jízdní vlastnosti nových modelů a v neposlední řadě i vlažné prodeje G8. Jenže ta nabídka motorizací v kompaktní třídě je celkem bizár. Jeden poměrně slušný benzín ve dvou průměrných výkonech, jeden diesel a dvě PHEV, které se vzhledem k cenám mimo dotované trhy nemají šanci prosadit. Lepší benzín se dá koupit i v 2008. Vypadá to, že při současných emisních pravidlech pro ně již nemá smysl za každou cenu navyšovat prodejní čísla a posunovat se do pozice lídra, důležitější je zachovat marže.
Všechny nové modely Stellantisu v C segmentu mají naprostou zoufalé benzínové motorizace, ze kterých není co vybrat (bohužel vč. modernizovaného Tipa). Suzuki Swaze je jen Toyota se znáčky Suzuki, fakt trapné a navíc hybridní. No a ta Audina a BMW jsou jen v automatu... :-(:no: