Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Mobilize Limo je tu: Původem čínský sedan chce v Evropě lákat hlavně taxikáře

14 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
jak se to rýmuje. Unda je [passy] a netopýr je covid. Unda a netopýr jak se to rýmuje. (Nápěv: Kolo jede rovno...)
Avatar - Anonym
Anonym
Soros, Merkel v kredenci, Thunbergove spojenci. Maňásková armáda, ta dá uhlí na zada. Nási vesnicí spalovací motor neprojede! Davej pozor! Greta naslouchá 😂😂

Gretu Thunberg hrůza jímá, uhlí pálí rudá Čína. Ten kdo nemá elektriku - nemiluje republiku!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
I auta začnou tahat z Číny. Zelenoodborářské idee nás pošlou ke dnu.
Xylo
U nás nejsou čipy, tak se asi budou muset auta tahat ze zemí, kde čipy mají, aby se "obrovská" poptávka mohla uspokojit.
Renoo
Ale houby, to s tím nijak nesouvisí. Prostě zjistili, že s cenou uspějí a že EU nebude dělat problémy. Protože místo aby EU řešila budoucí existenci lehkého strojírenství v EU a tím hlavního tahouna ekonomické síly a blahobytu svých vyspělých zemí, tak radši řeší černochy, gaye a lesbičky a kolik jich bude ve vládě a kolik v seriálech. Navíc jim v tomto případě ještě helfnul Rencek.
Čipy nejsou, ale odstavené jsou polohotové modely se spalovacími motory. Oni by tu komouši mohli prodávat i auta se spalovacími motory - čipů mají dost, protože některé typy čipů je možné e😜ortovat pouze v případě, že je uspokojena domácí nabídka. A je jedno, že fabrika na čipy je třeba od TSMC. Stát tam drží podíl a e😜ort má utrum.
Co se elektromobilů týče, tak Musk na komouše vyzrál tak, že upravuje software a spolupracuje tak s různými výrobci čipů. Teď spolupracuje nejen se Samsungem, ale i s TSMC, UMC apod.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Njn, ono vrchnostenští orgánové EU řeší ty "zásadní" věci (jako vítání všech možných migráčků, budování demokracie v Afghanistánu, uhlíkovou stopu každého Evropana, zločinnost Putina, zakřivenost banánů, neekologičnost rtuťových teploměrů) a Číně přenechávají ty "drobné podružnosti" - jako výzkum, vývoj a výrobu stále většího a většího portfolia výrobků.
Také jste tak rádi, že jsme členy tohohle obskurního spolku, ve který se postupně mění druhdy nesmírně funkční EHS?
Arese
Velmi výstižně řečeno! Hlavně za poslední větu: :yes:
Michal220
Uveze to 1kufr tak E kombi či Passat kombi to ztěží nahradí a kdo se chce vézt s elektrem půjčí si 1 z mnoha koloběžek co stojí co 500metrů
Avatar - xxc
xxc
Presne tak, vsetko nove tahaju z Ciny, Arkanu z Korei, nevidim dovod to kupovat. Ked uz to musi byt Renault, tak nech to aspon vyrabaju v Europe.
Xylo
Vypadá to, že se i u nás (ČR) začnou prodávat čínské automobily bez zprostředkování nějakou evropskou automobilkou (bez označení značkou některé evropského výrobce). Trochu překvapení je, že dovoz bude zajišťovat firma, jejíž jméno je spojeno s realitkou - viz https😐/www.e15.cz/…-e😜erti-1383173
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Otázkou je, jak to bude s garancí a servisem...
A samozřejmě také, jak se podaří realitce ztajistit všechny papíry a povolení pro dovoz a provozování "Číňana" na silicích ČR a EU
V Německu (???) se před pár lety také uvažovalo o tom, že by Lidl (???) prodával nějaká malá auta - nemáš ahnung, jak to skončilo?
Xylo
Proč by to nezvládli? Na Slovensku už dováží/prodává DongFengy nějaké sro z Bánské Bystrice - viz dfmotors.sk . Lidl fachá výborně - prodává operáky. V roce 2019 měl 500 kusů Fiata 500 a prodal je po 89 Euro za měsíc (na 4 roky). Letos nabízejí výběr Renault Twingo, Renault Clio a Hyundai Stonic od 99 Euro (za Twingo).
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Dovolím si tě drobně opravit - DFMotor.sk - a ne DF MotorS.sk
Ty jejich stránky nevypadají nijak luxusně, ale on zase DongFeng nekonkuruje Mazdě, Hondě, Hyundai nebo Kie, že... Za ty prachy si to své zákazníky může najít - a podle jejich reakcí a zkušeností se pak uvidí
Xylo
Díky za opravu. :yes: