Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vtipné, či kruté? Mrkněte na nejbláznivější tresty za špatné parkování

Auto zaparkované tam, kde nemá co dělat. S tím jsme se jistě setkali všichni.
Zpět na článek
14. 9. 2021 20:16
něco je
dejme tomu vtipný, ale jakkoliv kvůli parkování někomu ničit auto je napřesdržku.
Avatar - Ronault.
15. 9. 2021 07:23
Re: něco je
Já i manželka parkujeme co nejdále u nákupních center nebo vzdyt a krajním místě, ale přesto se najde idiot, co se chce družit a ačkoliv nikdo v okolí neparkuje, musí vedle našeho auta... to jsou tzv. družiči.
V okolí Prahy je moc aut, taky máš dvě, zkus MHD a jdi příkladem :-) ;-)
Zase sakra neumíš číst, píšu jen majitelé BMW? Píšu "třeba". Říká se tomu příklad, víš? A i majitel olítané Octavie nemusí chtít za každou cenu další škrábance, protože třeba má pro něj ta Octavka větší cenu než pro bohatého TŘEBA to BMW
Avatar - Ronault.
14. 9. 2021 21:36
Re: něco je
Já ti nevím, parkovací místa jsou na auta malá, prostě to tak je... a když vidím, jak nám někdo tak bouchl do dveří na Picassu, že z něho až lak odprýsknul a je tam důlek jako prase, tak třeba toho majitele Jaguaru parkujícího přes dvě místa celkem chápu, že si od ostatních, co mu otlučou auto dveřma nechce nechat líbit.

... a pak příjde školitel, co to zaparkuje na těsno a je to jak u ve školce...

... kdybychom se k majetku druhých chovali hezky, tak by třeba majitele BMW tak často neparkovali přes dvě parkovací místa...
Avatar - Ozzman
14. 9. 2021 20:24
Re: něco je
Jo, ničení cizího majetku je ubohé, ale zablokování je fér :)

Když jsme mívali staré Clio, které je maličké, tak jsem se většinou narval vedle aut, která zabírala třeba i část mého pruhu tak, že nemohl otevřít dveře , já stál jen ve svém pruhu i tak a on měl velký problém... to byly reakce :D
14. 9. 2021 21:56
Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Pokud se mně stane, že někdo zapakuje nešikovně kolem mého auta, případně v jiném objektu mého zájmu (třeba garáž) maximálně si v duchu řeknu "ach jo" a dál to to neřeším, ani lístečkem za stěračem. Myslím, že jakákoliv reakce je zde asi zbytečná a účinkem se míjí, není-li nakonec třeba i kontraproduktivní.

A to se mi i stalo, že jsem musel od auta odejít a počkat, než "blokátor" odjel.

Každý to však máme jinak rozdané. Někdo píše, někdo stěhuje popelnice, někdo pomazává ho*vnama a někdo ničí. Ten, kdo pomazává kliky psími exkrementy, tak trochu trestá i sám sebe. :-)
Avatar - Ronault.
14. 9. 2021 21:31
Tak co bulváre...
Už jste našli na oficiálních stránkách Alfy Romeo ceník Giulia 6C Villa d'Este? Nebo jen děláte klikací články místo autonovinařiny?
Avatar - Ozzman
14. 9. 2021 22:23
Re: Parkování... mám v... paži
U nás u domu máme docela dost parkovacích míst. Když naproti, kde má jedna rodina asi 4 auta a rozhází je tak, že se dá stova projet, tak je to v pořádku, ale když soused dal auto k našemu domu k obrubníku naproti jejich garáži (aniž by jim překážel) už měl lísteček :D Takové mám nejradši :D

Vandalství odsuzuji, ale občasnou aktivitu městapa bych uvítal lépe cílenou, né na lidi, komu vyprší parkovací lístek, ale přesně na tyhle parkující
Avatar - Emel
14. 9. 2021 22:05
Parkování... mám v... paži
https://img4.auto.cz/…/04/DSC_3045.jpg
PS: škrábat do laku je vandalství... ale jinak když je to vtipný, jako třeba to kolo z nákupních vozíků nebo některý lístečky... tak proč ne.
15. 9. 2021 09:34
Re: Parkování... mám v... paži
Kdysi v telecích letech jsem s sebou vozu červenou rtěnku a na čelní sklo dělal srdíčka, ono se to pak blbě vysvětluje, kdo ho tam udělal.
Avatar - fOE
14. 9. 2021 20:36
Re: něco je
Ja ti nevim, me nepobavilo ani to "jen vtipne". I to furt zavani skolenim, a cim min toho je na cestach (nebo parkovistich), tim lip.
15. 9. 2021 10:45
Re: Parkování... mám v... paži
A parkovači tuliči jsou taky typově stejní.

1) chlap líný jít pomoc s přítelkyní nakupovat, sedící a hulící v autě se svými dveřmi přitištěnými na sousední vůz. On přece nepotřebuje vystupovat.

2) žena, neřešící spoustu parkovacích míst kolem, s tulícím reflexem a více či méně ladným hadím pohybem, kterým se protahuje skrz sotva otevřené dveře. Otázky proč nezaparkovala o půl metru vedle nebo na volném parkovacím místě jsem už vzdal.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2021 07:27
Re: něco je
Ja som to tak robil este so starou feldou ci starym polom.... natesno k zle parkujucej premiovke ak to situacia dovolila ;-) ... nech sa dotycna osoba pouci... a inak suhlas... vsetko ma svoje hranice... nejake to povedzme zabarikadovanie auta bednami bez moznosti odjazdu ci je uz cez ciaru... vtedy su blbci uz obaja..... nielen ten zle parkujuci
Avatar - Ozzman
14. 9. 2021 22:16
Re: něco je
Z mé zkušenosti je uplně jedno, co to je za auto, duležité je, když je řidič idiot...a to muže byt v čemkoliv, od BMW přes Škodovku až po autobus...
Avatar - Ozzman
14. 9. 2021 22:02
Re: něco je
Je to snad poprvé, ale tady se s tebou shodnu :yes:
Avatar - Stejsn
15. 9. 2021 09:44
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Není nad dlouhý klakson pod okny v půl dvanácté v noci. Nota bene když spící blběparkovač má ložnici na opačné straně bloku. Mnohonásobná vlastní sídlištní zkušenost.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 09:42
Re: Parkování... mám v... paži
:-[] :-[] Tak jo.. vyhráls, to je dokonalá pomsta :D
Avatar - xxc
14. 9. 2021 22:00
Re: něco je
Zase aj majitel bmw musi vediet, ze niekde na poloprazdnom parkovisku tak parkovat moze, ale na preplnenom sidlisku, kde ostali posledne miesta volne, uz nie. Vsetko je o ohladuplnosti.
Avatar - Ozzman
14. 9. 2021 20:48
Re: něco je
Když přijedeš někam, kde je 5 parkovacích míst a přes dvě poslední parkuje takovej idiot... rád takového proškolím (bez ničení jeho majetku, to je mi odporné, ale jak jsem psal výše, třeba zaparkuji tak, aby nemohl nastoupit), nebo alespoň utrousím blbou poznámku.... člověk má pochopení pro velká auta, ale když takhle parkuje standartní vůz většinou řízen blbem.... to je pak těžké.
Avatar - fOE
14. 9. 2021 22:29
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
:yes:
Avatar - Mikesus
15. 9. 2021 13:03
Re: Re: něco je
Protože jsem zastánce jednoho auta v rodině ( dokud to jen trochu jde) a musí zvládat všechny potřeby. Naložení celé rodiny, zastávku na nákup i parkování v centru nebo podzemních garážích.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 10:51
Re: Parkování... mám v... paži
Já tedy znám ještě třetí skupinu, většinou jsou to ti o kterých mluvím výše.

Chlápek 30-55, takovej ten "je mi všechno u zadku" a "já jsem král silnice" prostě přijede , ještě dost často docela rychle na nejbližší volné místo a zaparkuje tak, aby on vylezl, klidně nakřivo tak, že ty máš problém vyjet, ještě kolikrát i blokuje další auta a jde někam dělat bohulibou činnost, třeba pít kafe z automatu v Lidlu
Avatar - Tielman
15. 9. 2021 10:39
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Hele, ono to nedopadlo tak zle. Z nemajitele je dnes můj kámoš. Večer přišel s kartonem chlastu a omlouval se seč mohl.
Avatar - Tielman
15. 9. 2021 10:36
Re: Parkování... mám v... paži
Proto ty parkovací zóny... každé další auto v rodině se musí náležitě zpoplatnit... měli jsme v ulici "sběratele" aut. Starý plečky, měl jich asi pět, z toho čtyři ve stavu vraku. Namalovali modré čáry a bylo po vracích, najednou nebyl problém zaparkovat pod oknem...
Garáž mám jen pro jedno auto, u druhého si to parkování ale tuze rád rád zaplatím
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 10:30
Re: Parkování... mám v... paži
U nás nejsou, u nás má každý garáž a před ní prostor, někdo menší, někdo větší (já tam narvu ještě 2-3 auta dle velikosti), ale pak jsou lidé, co ten vozový park mají větší a hází to různě i do cesty a ještě si dělají nároky na ty veřejné parkovací místa nad rámec jejich prostoru před garáží.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 10:28
Re: Je to vždy o bezohľadnosti?
Ničit někomu auto je blbost... možná dobrý nápad je nějaká samolepka či lísteček parkuješ jak ***, to jeden čas dělali po Praze a bylo to i vtipné. Něco, čím nikomu nepoškodíš auto.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 10:27
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Ou... to je nemilé, jenže já jsem v tomhle asi divnej. Sám toleruji, když někdo něco takového potřebuje a doufám, že až já budu potřebovat, tak mne taky někdo vytroubí, nebo zavolá. Mám to tak obecně s tím parkováním.. když se nevejdu, jedu tam, kde neomezuji... ale nemam rád, když někdo omezuje mne...
Avatar - Tielman
15. 9. 2021 10:20
Re: Parkování... mám v... paži
A proto neodsuzuji modré zóny. To kilo měsíčně za pohodlné parkování u vchodu do domu je pakatel.
Avatar - Tielman
15. 9. 2021 10:15
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Jojo, to takhle přiběhl jeden nemajitel a pěkně se mnou vyčistil silnici :) Byl po noční nebo co.
Tak už raději rovnou volám odtahovku.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 10:06
Re: Je to vždy o bezihľadnosti?
Tohle je časté někde na sídlišti, ale u nákupáku to vidíš většinou v přímém přenosu :D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 07:46
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
To mne zablokovali párkrát v druhé řadě, jednou jsem snad i volal na telefon, co tam nechal, vždy to bylo bezproblémů, nebo to vyřešil dlouhý klakson a majitel přiběhl.

Většinou tohle se mi stává, když lidi nemají opravdu kde zastavit a někam odběhnou, ale vím, že vyjímky jsou...
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 07:44
Re: Re: něco je
Přesně o tom je ta tolerance a rozdíl v úmyslu zaparkovat jako debil vs neodřít své či jiné auto. :yes:
Avatar - Mikesus
15. 9. 2021 07:35
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Pokud mne někdo blokuje a není nikdo v okolí a nemá lísteček s telefonem za oknem, volám MP. Nemám chuť ani čas tohle řešit s nějakým blbem. MP s radosti přijede do cca 5 minut, kdyz přijedou později, počkám a předám fotku auta i řidiče.
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2021 07:33
Re: něco je
Suhlas ozzy... inak s feldou sa paradne skolilo... vdacne auto na vsetko
Avatar - Mikesus
15. 9. 2021 07:32
Re: No v Brne se to resi takto: (pekne nechutne!)
Presne. Parkující prasata :-[]
Avatar - Mikesus
15. 9. 2021 07:31
Re: Re: něco je
Ja se s třeba se svým autem nevejdu na klasické místo u nákupních center. na šířku ano, ale nikdo v okolí neotevre dveře a na délku taktéž ne. Tak prostě neparkuju u vchodu, ale na opačném konci.
Avatar - California_KNIGHT
14. 9. 2021 23:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2021 10:15
Re: něco je
Zrovna to prakovanie s Feldou nijak IN nebolo. Tak mizerný rajd ako Felicia malo máloktoré auto.
15. 9. 2021 10:14
Re: Re: něco je
A prečo jazdíš do nákupných centier Aviou? :D
15. 9. 2021 10:10
Re: Je to vždy o bezohľadnosti?
Niekedy áno. Ale aj tam stačí zdvihnutý stierač alebo lístok, ak už ťa to naštve do takej miery. Najvtipnejšia mi prišla "realizácia" v jednom bratislavskom nákupnom centre. Fotka malého autíčka parkujúceho cez dve miesta, komplet pokrytého penou na holenie, šla aj na internete. Ale videl som aj auto, čo malo výfuk zastriekaný PUR-penou a za to by som dotyčnému "pomstiteľovi" asi zlámal obidve ruky.
15. 9. 2021 09:07
Re: Myslím, že 90% snímků jen najhranej fejk.
Ano, pokud zanechá telefon, pokládám to jako slušné řešení problému, také jsem se párkrát setkal s tímto řešením a když řidič přiběhne, začíná vždy omluvami. To se člověk ani nemůže zlobit. A ani to nikdy netrvalo dlouho.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2021 07:43
Re: něco je
Já ale MHD využívám, kdo psal, že ne ;) Jsem ekologičtější, než Hamuna s hybridem, jezdím v zimě metrem, v létě na motorce, co žere polovinu jeho Aurisu = polovina emisí :D. Mne kázání o mastné tyči dávat nemusíš, neštítím se ji a v Praze je to mnohdy nejrychlejší volba.

No mne příjde, že neumíš číst zase ty, co píšu. Pořád motáš dohromady dvě skupiny lidí. Ještě jednou z mé zkušenosti - ten kdo si nechce odřít auto nenajede skoro až před vchod a nepostaví nakřivo přes dva pruhy auto velikosti Oktávie tak, aby tam zabral v lepším případě místo pro invalidy, nebo znemožnil parkování ostatních aut. Ano, i majitel staré Oktávie ji muže parkovat tak, aby mu ji neodřeli, já taky starýho Megana nechci obouchat, ale pak se nebudu rvát do vchodu nákupáku, ale dám to někam na poloprázdné parkoviště - to dělám.

Pak je tu asi nejčastější sorta lidí, kteří parkují blbě - velké SUV a podobná auta, kde občas prostě mají problém se vejít.... opět nepatří do mnou kritizované skupiny. Já z Mondea taky vidím naprd dopředu přes kapotu a stojím třeba nakřivo lehce, ale vždy v pruhu.

Takže je tak špatně na mne, že netoleruji lidi, kteří svým chováním nejen, že porušují pravidla, ale zasahují tím do mého komfortu, někdy i bezpečnosti, když se vedle mne narve třeba dodávka na malé místo, křivě i když parkuji správně a já pak nemohu nastoupit, nebo mi ztíží vyjetí ?

To jsou ti stejní lidé, kteří se chovají arogantně i na silnici, oni mají práva a né povinnosti... né lidi, co si váží laku svého miláčka.

Nedávno v mé sociální bublině proběhla fotka Q7 zaparkované na chodníku v Praze, majitel na to napsal - poserte se závistivci, já prachy na pokuty mám, tak si tam parkovat budu... no a tak to prostě je :) Že tam neprojde ani duchodce, či žena s kočárkem... to je jim fuk. Tolerance chybí.. a to sere zase mne.
Avatar - Mikesus
15. 9. 2021 07:19
Re: něco je
Je rozdil nevejit se a parkovat špatně. Pochopení k těm, kteří se nevejdou mám, k těm kteří mají na druhé straně půl pruhu volného, nikoliv
14. 9. 2021 22:14
Re: něco je
Je mi líto, že do takových problémů stále někdo zatahuje značky aut. Jsou nevinné.

Mrzí mě to o to víc, že zrovna nyní jezdím v bmw a myslím, že snad i ohleduplně ve všech ohledech.
Avatar - Ozzman
14. 9. 2021 22:00
Re: něco je
Já se třeba se svými auty dnes necpu dopředu, kde je plno, abych ten zbytečný důlek neměl. Ale tady v okolí Prahy, včetně centra, je prostě všude moc aut a málo parkovacích míst a když ti někdo zabere dvě poslední místa a ty musíš jet o velkej kus dál, naštve to. Kolikrát je to zbytečné. Ti lidi to z mého pozorování nedělají protože se bojí o auto, ale protože jsou líní. U nás v našem suburbiu je pár obchodů a taková auta parkují i mimo parkovací místa u vchodu i když je poloprázdné parkoviště, protože prostě proč chodit o 10 kroků dále, nebo to narvou na vozíčkáře, rodinné parkování či právě přes dvě místa.. Když si nechci odřít auto, stojím radši na druhém konci parkoviště, pak ať si to dá klidně naštorc, když je volno, ale já v tom bohužel nevidím v drtivé většině případů ten úmysl o to, aby mu to někdo neodřel.... Kde si přišel na to, že jsou to majitelé jen BMW ? Z mého pohledu, kdybych měl generalizovat, tak jsou to takové minimálně 10-15let staré prémiovky, či olítané Ofce ftuningu... žádné voňafky, co by neznaly šrámy :)
Avatar - Barry Lyndon
15. 9. 2021 12:31
Re: něco je
poloviční spotřeba neznamená poloviční emise (obecně mají motorky značné úlevy), dál jsem to nečetl ;-)
15. 9. 2021 10:03
Je to vždy o bezihľadnosti?
On ten bezohľadne parkujúci vodič v tom môže byť nevinne. Videl som veľa prípadov, keď niekto parkuje "na hulváta" a tí ďalší nemajú pre nedostatok miesta inú možnosť, len zaparkovať vedľa neho podobným spôsobom. Nemáš šancu poznať, kto je pôvodný vinník a kto tak parkuje iba z núdze. Pokojne môže byť ten prvý kretén už preč a pomsta padne na hlavu toho, čo za to zlé parkovanie nemôže. Ak priamo toho vodiča nevidíš parkovať, tak nevieš, či je bezohľadný, alebo bol bezohľadný niekto iný a on len nemal inú možnosť.

Tiež mi príde choré, ak niekto parkuje cez dve miesta na poloprázdnom parkovisku a niekoľko ešte väčších blbcov v snahe dať mu to vyžrať zablokuje svojimi autami ďalších 10 miest okolo.
Avatar - xxc
14. 9. 2021 21:58
Re: Re: něco je
ovladat moze vediet, ale fyziku neoklame :-)
14. 9. 2021 21:34
Re: Re: něco je
Proč pochopení pro velká auta? Pokud neumí ovládat ani Fabii, tak ať si nekupují kokoqáka.