Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E 400 d 4Matic All-Terrain – Ještě lepší medvídek

Oplastované kombíky jsou možná trošku úchylná kategorie, když se to ale vezme za správný konec, můžou dávat i trochu smysl. Jako éčkový kombík s dodatečným označením All-Terrain.
Zpět na článek
2. 10. 2021 20:58
skutečně zvýšený podvozek?
Subaru a Volvo umí přes 20 cm světle výšky.
a btw, uchylna kategorie? jak tohle může napsat moto novinář? auto, který má světlost suv a prostor, spotřebu a jízdní vlastnosti kombíku je uchylny? pan redaktor je solidní pacient...
Avatar - Alf1k
2. 10. 2021 19:32
Re: Parádny stroj,
Vono i dotykové ovládání sedaček v Céčku místo klasických hejblátek je debilita na druhou..
Tyhle dotykové cinkrlátka maj nejspíš navodit pocit pokroku, ale paradoxně na mě to působí lacinějc a je to hlavně o nervy, kór na volantu. Hrozná škoda.
2. 10. 2021 21:50
Re: Parádny stroj,
Asi usoudili, ze v terénu s tim za posledních deset let nikdo nebyl :)
Avatar - Emel
2. 10. 2021 21:29
Re: Ecko
No... budu trošku oponovat, jen tak aby se neřeklo.
Duši, nápad... to pro mě má. Šestiválec, stovka za 5,4s, 4x4 a schopnost neškrtat spodkem na každé polňačce, spotřeba 7-8, kufr jako jeskyně - není to ideál?
Design - není to nic ohromujícího... ale není to tak dlouho, co jsem četl (a částečně souhlasil) se stesky nad tím, jak jsou dnešní auta čím dál tím agresivnější, s větší maskou a zamračenějším výrazem... tak můžeme brát tohle jako protiváhu. Předek se mi líbí, zadek už míň, přímo z profilu je to trošku nevyvážené... ale jako celek to je tak slušná dvojka.
PS: asi bych skončil klasicky u modré
https://www.automotiveaddicts.com/…agon-770x522.jpg
Avatar - _Karel_
2. 10. 2021 19:39
Re: Parádny stroj,
Jj, půlka výrobců se pos..a a dělají stupidní kraviny. :-(
Avatar - Warrual
2. 10. 2021 19:42
Re: Parádny stroj,
Taky to působí a je laciné! Ovladače sedadel i dotykové matlačky na palubce.
Avatar - fOE
2. 10. 2021 21:03
Ecko
5er i A6 maji nejaky napad, nejakou dusi, ale pri pohledu na nebo usednuti do Ecka clovek neciti nic. Tady ta tereni verze za me opticky vubec nefunguje, allroadu to ja zeru mnohem vic. Do toho jeste konfigurace v indesit-bile a je to definitivni, ja si snad ani nedovedu predstavit generictejsi auto (mozna jeste vnitrek v cerne, at je to kompletka).
3. 10. 2021 13:39
Re: Re: No ty vole
Traktor je to pohonem. ;-)
2. 10. 2021 20:17
Re: Parádny stroj,
Není tam možnost vzduchového podvozku s volbou světle výšky?
3. 10. 2021 00:23
Re: No ty vole
Je to sice málo, to jo (světlá výška). Ale zase je to dálniční stíhačka legendární svým komfortem, není to žádný traktor.

Nevím co se divíš ceně. Interiér top, luxusní komfort, hromada prostoru, dynamika takřka supersportu. V tomto případě ještě s nízkou spotřebou.
Avatar - _Karel_
2. 10. 2021 19:17
Re: Parádny stroj,
Allroad by měl mít lepší světlou výšku. 16cm mi na teréní verzi přijde nic moc.
Za dotykový ovládací plošky na volantech bych lámal ruce.
Avatar - Beefcake
2. 10. 2021 22:08
Re: skutečně zvýšený podvozek?
Pan redaktor je už teraz drsny okruhovy jazdec.
Avatar - Beefcake
2. 10. 2021 22:06
No ty vole
"navíc skutečně zvýšený" o celych brutalnych 15mm, az na 159...
A toto sa dostane do plusov auta, co zacina skoro na 70K € ???
5. 10. 2021 16:03
Re: dotykove plochy
Jj,to opacne nastavenie ako je na telefone ma tiez vytaca...
5. 10. 2021 16:03
Re: dotykove plochy
Jj,to opacne nastavenie ako je na telefone ma tiez vytaca...
5. 10. 2021 11:11
Re: Auto ako take top...
GLC je bestseller a hlavne je lacnejsi ako Eklasse.
50 tis vs 56 tis (resp. 65 za allterrain)

Z modelov za 2020 predal mercedes najviac GLC -> "mit rund 320.000 Einheiten."
5. 10. 2021 11:06
dotykove plochy
mam GLC a tie dotykove plochy su v pohode.
nevidim rozdiel medzi tlacitkom , ktore urobi klik a ked raz prejdem po dotykovej ploche.

ano je mozne , ze tlacitkom rychlejsie klikas, ale za mna pohoda.

teda az na to, ze som zvyknuty na opacne ovladanie. ked chcem ist doprava musim prejst na ploske z lava do prava a nie z prava do lava ako na telefone :)
Avatar - lamal
4. 10. 2021 13:08
Re: No ty vole
Majitela auta tejto kategorie zaujima viac ten 6valec ako svetla vyska. Ono aj ten 4valec je citelne vykonnejsi a uspornejsi nez dokaze napr. iny zvyseny kombik s cenou 40-50 tisic €. Kazdy si vyberie podla priorit.
Avatar - lamal
4. 10. 2021 12:56
Re: Ecko
z toho odkazu mi to pride ako 10r auto... tieto C-E su vo svojej kategorii z D3 mne najmenej lahodne, SUV im idu dizajnovo lepsie nez tieto klasiky.
Avatar - Dinar
4. 10. 2021 12:07
Re: Test docela
Airmatic v s-klasse je stejně špatný, jako u jiných modelů, MB musí mít k airmaticu ABC podvozek, aby fungoval, pak je to ovšem špička, bohužel za dlouhé peníze, takže ABC má možná tak procento mercedesů.
4. 10. 2021 10:16
Re: Test docela
Podvozky asi vyjma S-Klasse umí řešit konkurence líp, pokud bereme vzduch. Jinak zůstává super řízení, nectnosti v interiéru a fantastický motor, kde prohlášení o traktoru budou vypisovat hlavně neználci.
Avatar - Dinar
4. 10. 2021 07:53
Test docela
koresponduje s mými zkušenostmi s produkcí MB posledních let. Jednak, kritika airmaticu, roky tu píšu, že ostatní umí vzduch lépe než mercedes a také, že mercedesy posledních let jsou nejlepší na pasivním pružinovém podvozku. A pak samo to ovládání infotainmentu, resp. ergonomie ovládacích prvků. Rok jsem měl éčko rv 2018, které mělo ovládací kolečko, nad ním touchpad a volant s těmi dotykovými ploškami. Volant byl kvůli těm ploškám otravný jen napůl, protože zbytek byla normální tlačítka, touchpad na střed. tunelu byl hloupě umístěný nad kolečkem, při točení kolečkem se stačilo dlaní o něj otřít a už to bylo, naštěstí se dal touchpad vypnout a fungoval pak jako šikovná opěrka dlaně. Nebyl potřeba, protože už tento ročník měl velmi použitelné hlasové ovládání, takže celkově byl infotainment pohodlně použitelný, hezká grafika, hlas a kolečko. O rok později to bylo ještě lepší, protože MB udělal nový volant, kde ty dotykové plošky nahradil tlačítky a kolébk. přepínači, tempomat se přesunul na volant. Tento volant v kombinaci s kolečkem na stř. tunelu je nejlepší verze ovládání, kterou MB udělal. Bohužel už je také po smrti a nahradila jej tahle hrůza s touchpadem bez kolečka a volantem, který musel vymyslet někdo, kdo v životě neřídil auto.
Co je na pochvalu, že do této verze éčka dali místo, pro takto těžké auto, mírně dýchavičného dvoulitru, výborný R6, éčku ten motor sluší jak hrnec...
Avatar - Emel
3. 10. 2021 18:53
Re: Ecko
Chtěl jsem říct, že nepotřebuju za každou cenu, aby z auta stříkal testosteron... třeba se mi fakt líbilo původní Audi A5 (Coupe i Sportback). Novější generace je asi dynamičtější a výraznější, ale zase ne úplně elegantní.
AllTerain by mi v tý modrý nevadil, za mě raději trošku sterilní auto doladit barvou a kolama než nějaký Civic :-)
3. 10. 2021 13:34
Dotykove plosky
Pres mesic mam nove E63, tam je to take (a ve dvou urovnich na kazde strane volantu...). Nejsem s dotykovymi pristroji drevo (jsem rel. mladsi rocnik), ale na toto jsem si - prozatim - nezvykl. Nevim, zda se to zlepsi, ale bez koukani na ty plosky to nedokazu ovladat - vzdy musim koukat na displej, o kolik jsem se a kam posunul. Tohle je ergonomicke peklo...Uz pri vyberu (RS6 x E63) jsem byl zmateny - RS6 ma jednodussi volant, ale zas dotykove peklo vsude jinde...E63 ma peklo na volantu, ale hlasitost a klimatizaci nastavite tlacitkem...Vyhraly samozrejme jine faktory (umisteni motoru, vetsi "chuliganstvi" E63), ale nebyt tech plosek na volantu, bylo by E63 i ergonomicky bez vytek.
3. 10. 2021 08:13
Re: Auto ako take top...
All-terrain verzi se prodava v evrope celkem malo.

Naopak na jinych trzich, jako napr. US je Ecko kombi velice rozsirena zalezitost a od tohoto faceliftu lze v US koupit pouze All-terrain co jsem slysel.
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2021 07:58
Auto ako take top...
Ale v terene bude aj stepway voci tejto zem lizajucej rakve paradny offroad .... za taketo prachy potom uz radsej normalne suvecko ... povedzme GLC, GLE a pod... inak dodnes som taketo "superterenne"Ecko na zivo nevidel pritom klasicke suvecka v podobnej cenovke vidim denne mraky ze to ani nespocitam.... asi to trhak teda nebude... minimaln u nas nepredajny kusok... akoze to aj velke Gecko za 100 tisic ojro pritom nenam problem aspon 2 -3 krat za mesiac stretnut ... ale tato neskodna scolopendra je fakt neviditelna
Avatar - fOE
2. 10. 2021 21:51
Re: Ecko
Proti technice ani popel, to auto funguje krasne i s dvoulitrovou naftou a pro lidi co radi venci treba lednicku je to mozna ideal. Objektivne se tomu (az na par interierorych faux pas) vycita neco tezko, ale je to sterilni. Tohle je ciste muj soukromy pohled na vec, ale kdyz neco kupuju, musim byt schopen rict jasne proc. Rict "proc ne" mi nestaci.

PS: vzbuzuje to ve me presne tyhle pocity https://youtu.be/fqQZjUjDJ8E
Avatar - wakantanka
2. 10. 2021 19:03
Parádny stroj,
prehnal som verziu pred FL na 18 po fakt ukrutne rozbitej ceste a čo ten podvozok zvládol utlmiť bez jediného buchnutia či vrznutia bolo až k neuvereniu. O to viac prekvapuje a zamrzí že na o číslo väčších kolesách už taký suverén nie je. S R6 plnohodnotný konkurent pre A6 Allroad aj keď je fakt že Audi stretávam ďaleko častejšie.
3. 10. 2021 00:19
Re: Ecko
Exteriér kombíku je opravdu takový genericky nezajímavý. Ale interiér, jenom se podívám na fotky a cítím tu pohodu :) Interiér (nejen) E je za mě super a velmi se hodí k charakteru komfortní jízdy.

Současná A6 za mě mnohem horší. V 5er a E-class vnímám, že jsou ta auta něco víc. A6? Bohužel takový lepší Passat...přitom v předchozí generaci bych spíš řekl, že A6 interiér lepší než 5er (F10).