Novinky
0
Fascinuje mě nadpis článku. Má to znamenat, že zákazníci nad 35 let (obvykle je toto pro marketing hranice "mládí") jsou zcela nezajímaví, prípadně rovnou na odstřel?
Přejít do diskuze
V zásadě máš pravdu. A já si jen říkám: "Už aby to bylo." Je to sice jen drobný ekologický krok, ale každý je potřeba. Včera jsem četl zprávu, která popisuje, že už jsme blízko kritické hranice, kdy změny v atmosféře budou už nevratné. Ne-li už za ní.
Jen málo kdo ví,že Toyota má divizy jen pro mladé,zatím jen na některých trzích např v USA. Ta se jmenuje SCION-mrkněte na scion.com. Možná budeme i prodávat auta od Daihatsu,jehož vlastníkem je ze 60% Toyota a někde se prodávaj jako Toyota a někde jako Daihatsu-mrkněte na daihatsu.de a taková Materia nabo Terios nebo ten pidi cabrio moc :yes: Taková auta jako je ta Materia má v jap každá automobilka,a v bílé barvě,na kolech,ve standartu supr audio i video jsou tam dost častým autem pro mládež.I já ač už nejsem mládež bych ho kousnul. Ta Materie je i ve 4x4 a se čtyřkolkou vyjde na 450 kolíků. TTT >😁
Ono to príde aj k nám. Ekológia nás raz doženie k tomu, že budeme jazdiť v malých nevzhľadných krabičkách len tak kam musíme a čo najefektívnejšie. Ak sa nestane zázrak, naše vnúčatá budú poznať už len kolobežku... 😒 Auto a lietadlo leda tak na obrázku...
Vy tady mluvíte o tom, jak potřebujete rychle jezdit. Tohle je HYBRID!! Takže zrychlení téhle "krabice" díky elektromotru by vás možna v nějakém ojetém BMW nepříjemně překvapilo. K tomu se dopravíte kam potřebujete a vaše rychlost bude hraničit s našimi rychlostními limity. K tomu tam dojedete za 1/5 ceny jak s tím BMW. Supervariabilita prostoru. Tak proč bych ho nekoupil, když ještě vím, že za mnou se dá jakštakš dýchat??
P.S. A jo a tuningáči mají o zábavu postaráno, jestli si můžou do auto zásuvky sáhnout pro jejich 100V a mít tam pořádný zdroj, než to lepit bateriema navíc, jak je to běžné u "tuněných" aut.
Toyota forever!
P.S. A jo a tuningáči mají o zábavu postaráno, jestli si můžou do auto zásuvky sáhnout pro jejich 100V a mít tam pořádný zdroj, než to lepit bateriema navíc, jak je to běžné u "tuněných" aut.
Toyota forever!
V tomhle ohledu vzpomínám se slzou v oku na Kangoo. Vlezli se tam tři kola bez demontáže a tři lidi. Přitom auto měří jen 4 metry.
v podstate mas pravdu...ja sa na auto tiez pozeram nejak podobne a to ocami cena/uzitkova_hodnota...
ja osobne chodim na bike alebo behat a ktomu mi auto ani netreba, pretoze vacsinou sportujem v okoli niekolkých kilometrov kam sa v podstate tim sportom dostanem..avsak ked dobeham ale pridem z fajneho kopca a zaprkujem bike, dam sprchu velmi rad by som sa siel v podvecer niekam previes na niejakom napr. BMW M alebo hoci porsche...
ja osobne chodim na bike alebo behat a ktomu mi auto ani netreba, pretoze vacsinou sportujem v okoli niekolkých kilometrov kam sa v podstate tim sportom dostanem..avsak ked dobeham ale pridem z fajneho kopca a zaprkujem bike, dam sprchu velmi rad by som sa siel v podvecer niekam previes na niejakom napr. BMW M alebo hoci porsche...
Tohle je japonský produkt pro Japonsko, kde je na první stránce praktičnost, pak ekologie, ekonomika a pak teprve design. Těžko pochopíme jejich myšlení, tak se nad tím u nás akorát pobavíme.
Tohle platí ve chvíli, kdy za "mladé" označíme kategorii čerstvých držitelů řidičského průkazu. Ano, tam většina skutečně sní o rychlém a sportovním autě, ale nemají na nové, ať je jakékoli. Ale takoví si kupují ojetá BMW a o sportu (myslím tím aktivní pohyb vlastní silou, ne motosport) nechtějí ani slyšet. Pokud někdo jezdí na kole, na inlinech, na lyžích/snowboardu, hraje hokej nebo fotbal... potřebuje v první řadě auto, kam všechno, co k tomu potřebuje, uloží a v klidu a pohodě odveze na sportoviště. Taky u toho potřebuje zaparkovat, často v místě, kde parkují už desítky jiných aut.
Když se rozhlédnu po parkovišti při sportovních akcích, vidím kompaktní kombi (Fabia), velkoprostorová auta týmů, malé vozy (Fabia, Clio, P206) a různá starší auta všechn rozměrů, ze kterých jednotlivci nebo páry vykládají sportovní vybavení, kola, brusle, oblečení, zásoby. Příkladem může být pár mých přátel, kteří objedou během roku 25 závodů, každý má inliny za 15 tisíc, vozí s sebou speciální výživu a na závody jezdí stopětkou, která stěží drží pohromadě. Příkladem mohou být i ostatní podobní z týmů v mém okolí. Pro lidi, kteří propadli sportu, je ten sport prioritou, auto je druhotné a sportovní auto zbytečnost.
Když se rozhlédnu po parkovišti při sportovních akcích, vidím kompaktní kombi (Fabia), velkoprostorová auta týmů, malé vozy (Fabia, Clio, P206) a různá starší auta všechn rozměrů, ze kterých jednotlivci nebo páry vykládají sportovní vybavení, kola, brusle, oblečení, zásoby. Příkladem může být pár mých přátel, kteří objedou během roku 25 závodů, každý má inliny za 15 tisíc, vozí s sebou speciální výživu a na závody jezdí stopětkou, která stěží drží pohromadě. Příkladem mohou být i ostatní podobní z týmů v mém okolí. Pro lidi, kteří propadli sportu, je ten sport prioritou, auto je druhotné a sportovní auto zbytečnost.
Už také výrobci zahradních sekaček a traktorů pochopili,že jejich výrobky ,musejí krom určitých užitných vlastností mít také pohledný design...ale co je tohle?
mam pocit ze drviva vacsina mladych ludi ma rada rychlu jazdu a za svoj sen by takmer vsetci oznacili niektore zo sportovych aut...tieto krabicky sa mi skor hodia pre starsych ludi ktory sa potrebuju dostat z A do B flegmaticky a kludne...
ak by sa to sustredenie vyrobcov uberalo aj smerom k cene tychto krabiciek bol by na to iny pohlad
ak by sa to sustredenie vyrobcov uberalo aj smerom k cene tychto krabiciek bol by na to iny pohlad