Předpokládá se, že k pohonu bude sloužit jednoválcový dieselový motor o zdvihovém objemu 300 cm3. Výkon dosáhne 8 kW při 4000 ot./min. Maximální rychlost se však bude pohybovat okolo 120 km/h.
Súhlasím, že VW tu má spústu tradičných kritikov, ale:
- to čo tu predviedlo VW nie je auto - skôr motorka
- je to celkom určite veľmi lenivé
- zjavne to nie je pohodlné
- pasívna bezpečnosť = 0
- vzhľadom na použité materiály si nerobím ilúzie o cene
Pri tom všetkom, nie je litrová spotreba nijaké terno.
Osobne si myslim, že keby sa toho chytili v PSA a motor 1,4HDI osekali na jednovalec, tak tu spotrebu dosiahnu s prstom v nose...
Spousta tradiční kritiky na VW. Jak nečekané. Ale přiznejme si - kdyby zprávu o autě se spotřebou 1 l/100 km vypustila Toyota, to by tady bylo obdivných výkřiků o progresivní automobilce, která tady ukazuje Evropanům záda...
s timhle vyrazit na cesky silnice,tak uz si rovnou muzu objednat rakev ...v tomhle ridic nemuze prezit ani naraz S120,natoz stret se zavodicim pakem v necem mnohem vetsim a tezsim
Docela by mne zajímalo, jak se z toho leze v případě nehody a převrácení na střechu >:D:no::no:
Zajímavější mi přijde už to americké "zřícené UFO" Aptera, ale zase nebude mít tak dobrou servisní síť...
Ale proč někdo neokopíruje ty geniální auta z filmu Demolition Man? Jak s nimi velký "Sláj" elegantně přistál v kašně a pak se prodíral PUR pěnou... Malý, pohledný (narozdíl od předváděných kreací) elektromobil (snesl bych i hybrida), křídlové dveře bez B sloupku, prostě paráda a přitom fourseater, i nějaký ten kufr by se vešel :-)
Tak za snahu tomu výtvoru můžeme dát palec :yes: , za vše ostatní ale těžko. nebo že by odcházel další šéf VW a chtěl si udělat "labutí píseň"? S Phaetonem se to (prodejně, auto výborné) nepovedlo, tak to zkouší "z druhé strany" modelové řady :-)
naprosto souhlasím, auto o ničem. Je to jezdící rakev. Ale jen tak dál VW, ještě pár takových prapodivných projektů a konečně zkrachujete a už se nebudeme muset dívat na vaše nezáživné krámy >:-[] >:-[] >:-[]
Komu je to určené? Proč to vůbec chce VW vyrábět? Zase si potřebují chlapci něco dokázat? Myslím, že "umění" výroby neprodejných modelů nám už párkrát ukázali >:-[] Jo a ten überdesign mě brácho fakt dostává. Jak že se v tom stahují okýnka? Nebo to má snad klimu?
PS: Najde se tu někdo, kdy by se v tom nebál vyjet na silnici? Tady je nepřítel i větříček >:D
skor by som to poopravil. VW setrilo na vyvoji tak dlho, ako sa len dalo. Peniaze prezierali inde (odmeny managerom, kongresova turistika - precitaj si na nete nemecke casopisy).
K common railu presli az ked uz nebolo ziadne ine vychodisko - emisne normy nepustia. Keby nebolo prislo EURO5, tak tu bafkaju dechtaky TDI donekonecna.
Jasne, VW, ako technologicky leader trhu ktory udava smer, si pockalo, kym zaostala japonsko-francuzska konkurencia CR poriadne vylepsi, az potom si vzal hotovu technologiu...
VW má 8 kW, Loremo v základnej výbave 15 kW a mx. rýchlosť 160 km/h. Je pravda, že spotreba je dvojnásobna, ale Loremo je omnoho praktickejšie. O designe už nehovoriac.
Nemáš přehled. VW opusti TDI PD až v době, kdy ho CR začlo převyšovat ve všech ohledech. Nemělo cenu přecházet hned na první generaci CR, která měla mnoho neduhů.
oprasuju sa stare projekty? Donedavna podla VW neprekonatelne TDI PD, ktoreho sa tvrdosijne drzali, a "nemali v plane prechadzat na common rail" je uz zavrhnute. Lupo "dreiliter" - absolutny prepadak na trhu, a oni sa vratia k takejto kapotovanej motorke?
Naozaj si neviem predstavit cielovu skupinu zakaznikov. Jedine - statni zamestnanci, a zamestnanci VW.
To tedy opravdu ne. Chystate prodejni propadak. Do mesta je to naprosto nevhodne, na dalnici taky. Ani zlata mladez nebude z osmistovky asi prilis odvarena. Tak komu to chteji vlastne prodavat? Vyrobni naklady mnohem vyssi nez Smart a cilova skupina zakazniku mnohem mensi nez pro Smart. Pokud nevypukne fatalni ropna krize, skonci tento stroj na smetisti dejin. Pokud vypukne tak stejne budou vsichni chtit elektromobily. Budoucnost nulova.
Loremo je také zajímavý pojekt, ale je nutné přihlédnout k tomu, že Loremo je 2x větší, 2x těžší s 2x vyšším výkonem, čímž uveze 2x tolik lidí s dvojnásobnou spotřebou.