Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen chce být v roce 2015 světovou jedničkou

107 komentářů

bude svetovou 5-kou >😁
jo zavalšt tuareg je boží
Kdo nemiluje VW je tydýt!!!!
Volskwageny jsou jedničky už teď, miluju je, nemůžu bez nich být, jsou to moji mazlíci!!!!!
Tak podľa mna kto sa tu vyjadril že Fiat je lepší ako VW ,tak to bude asi tým že sa vôbec autám nerozumie,,,Fiat nieje auto,to je taký lepší bicykel >😁 >😁 a už vôbec ako niekto sa tu vyjadril že Fiat vyrába kvalitné autá..to je trápne a fiat sa môže vys*ať...nehovorím síce o japonkej toyote,ktorá je na prvom mieste,ale fiat je NIČ!!!!!!!!! >😒] >😒] :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
a čo sa týka VW tak neviem či sa mu podarí presadiť na prvé miesto,ale držím prsty! 😄 😄 😉 :yes: :yes: :yes: :yes:
nehchapem co vsetci mate s designom japonskych aut? kurna, zober si uplne staru 323 mazdu z konca 80 rokov, alebo mrkacku zo zaciatku 90tych, mazdu 626, tu gulatu zo zaciatku 90rokov, zober si civic 92-95, alebo CRX z prelomu 80-90 rokov a porovnaj to s GOLFOM 2, pripadne starym hranatym passatom, seatom ibiza a ostatnymi krabicoidnymi koncernovymi kraksnami... ti osklivy japonci, vyzeraju dobre este aj vedla novych "designovych skvostov" dnesnych modelov, odhliadnuc od toho, ze narozdiel od tych starych golfov a ibiz ich este aj ohromne miliony brazdia cesty :yes:
vypisal som znacky japonske a korejske ...je jedno kto je s kym v koncerne a pod. A moj prispevok bola odpoved na utopiu, ktoru tam napisal Falco. 😉 😉
:yes: :yes: :yes: :yes:
sorry - technické vyspělosti
Cha cha to by mě zajímalo, jak se chce vw za 8 let dostat před Japonce, když teď je, co se tehnické vyspělosti týče minimálně o 10 let pozadu!!!!! Cha cha (najivky skopčácký!!!!!!!)
Takový příspěvek má naopak vysokou hodnotu, jasně ukazuje jakej je autor *. Ani netuší že Mazda patří pod Ford, a taky jí víc jak zpětinásobil prodeje.
definuj pojem "bezny evropan"
Su jednotkou pre slovenskych autickarov :no:
Su jednotkou pre slovenskych autickarov :no:
:yes: >😁 :yes: >😁 :yes: :yes: pravda pravda >😁 >😁 >😁 :yes: :yes:
toyota a vw sou si dost podobný oba používají usedly design ale toyota je slavnější a má na f1 což vw ne ten musí nalévat peníze do seatu protože je už tři roky ve ztrate taky to na tu automobilku číslo jedna nevidím
Vw se bude muset snažit aby dohnal náskok Toyoty jak v hybridech tak i v zisku vw ted na jednom autu vydelava čisty zisk 9000kč a toyota čisty zisk 49000kč a je mnohem kvalitnejši. vy měna ředitele vw asi nepomůže protože s nemcema na lince nikdo nepohne aby dělali rychleji a za stejné peníze tak nevím nevím
Marianek VW sa na nemeckom trhu predava celkom dobre, ale zeby to boli cisla hodne "etalonu",tak to sa neda povedat.
Aj nemci -potencionalni kupujuci uz davno prisli na to, ze povestna kvalita, spolahlivost, vydrz VW je ako kulhajuci kon, uz to nie su povestne 80-90 roky minuleho storocia. Kupujuci sa pri kupe noveho auta uz viac pytaju , porovnavaju , co nam VW za tie "dost navyse preplatene auta" da viac. Odpoved je minimum a preto aj siahaju za inymi znackami, prevazne japonske" a neradi preplacaju prezity mytus kvality VW.
Patriotizmus nemcov pri pohlade na penazenku, usetrene bubaciky a porovnatelnu kvalitu VW/ine znacky ide bokom.

Predajne cisla dost zvysuju aj podniky a statne organy, ktore vdaka zaujimavym marziam a zlavam (clovek sa nestaci divit ako sa az VW cenovo podlizuju) nakupuju auta VW.
Nemalu rolu tu zohrava financovanie a leasing.
Staci ti mat 10-30percent z ceny auta a auto je "tvoje". Mesacne splatky su podla typu a vybavy a ceny od cca 80 do 150/200 eur/mesacne, co si moze dovolit kazdy aj ten "bezny, nezazobany" obcan. Ako kupujuci sa zavazujes k leasingu pocas 3rokoch a po 3rokoch sa mozes rozhodnut, ci si auto nechas , ak ano tak doplatis zvysnu sumu alebo nie a tak auto len vratis a beries si nove.
Podotykam, ze za tie 3roky mozes s autom ubehnut presne stanoveny pocet km, vacsinou je limit 30000km ale da sa dohodnut aj 45000km.
Takyto "operativny leasing" poskytuju samozrejme aj ostatne znacky ale rocne percentualne navysenie je u VW iba 0,9percenta ano 0,9 percenta, pokial ine znacky maju 3,5% az 4,5%.

Ak mas malo penazi a chces nove auto, zijes v SRN tak VW sa javi za tychto podmienok ako kvazy naj... volba.
Apropo zamestanci VW (nie uplne vsetci!), predajcovia a dileri VW si mozu" kazdy" rok kupit nove auto znakcy VW, uzivat ho a potom auto od nich VW spatne do 1 roka odkupi, pricom predajna cena a odkupna cena auta sa lisia minimalne. Ale cisla a percenta predajnosti sa umelo zvysuju.

A netvrdim, ze auta od VW su zle, len uz davno nie su tym, cim si pred x rokmi vydobyli poziciu a urcujucu rolu.
Sen mladého klučíka. Jak někdo napíše to, že VW je nekvalitní a Fiat kvalitní, to zavání buď neznalostí, fanatizmem nebo nedostatkem zkušeností.
Chlapče, pokud jsi si nevšim a vypadá to že ne, tak Falco vypsal automobilky koncernu, kdežto ty jsi smíchal několik koncernů dohromady a vypsal jsi japonské automobilky, jak tě napadlo.
Přemýšlej, než něco napíšeš. Takový příspěvek má hodnotu 0. :no:
Až mě udivuje, jak nějaký přitroublý Slovák může vědět kdo s čím jezdí a jaké auta kupují "slušní podnikatelé".
Uvědom si, že drtivá většina podnikatelů kupuje především svoji produkci. Podporují svoji ekonomiku a svým výrobkům se nesmějí. Oni totž ví, narozdíl od tebe. :no:
Asterix
Fiat moze len prekvapit a to len a len pozitivnom slova zmysle. Dostal sa z financnej kase, prezil strmy let nadol a predsa sa odrazil, pricom este viac ako pre tym pochopil, ze dnes, aj ked su auta len spotrebny tovar, tak zakaznik vyzaduje predovsetkym kvalitu a to za rozumnu cenu, kde velkost kufra, cm navyse, ci uz do dlzky, sirky a vysky a stale sa zvysujuci vykon motorov, nie je az tak spasonostna cesta, ak ta kvalita bude chybat. Centimetre, litre ba ani vykon mi nepomozu ak ostanem stat na ceste pri jazde z miesta A do miesta B, alebo ak auto bude viac v servise ako v sluzbe.

Preto drzme Fiatu prstiky a vyckajme na vysledky.

Obdobne marketingove tahy (samozrejme ziadne nerealne sluby) moze urobit, hoci ktora znacka. Ani VW nie je vynimka , ale asi vie preco tomu tak nie je.
Taky hraješ na počty bezduchých příspěvků? Nejsi ty náhodou DanielDesign? :no:
MikyJ
Sorry, ale tady jsi prestrelil. Ta ironie je z toho jasna a zretelna.. Krom toho, kdyz neumis slovensky, tak slovecinu nekomentuj... :no:
...ano a velkym hracom na CZ i SVK trhu bude prave cerstva Fiat Linea, ktory spolu s H. i30 a Kiou Ceed pribrzi Skodu a VW :yes: a taktiez Peugeot 308 ma byt kvalitativne o 3 triedy vyssie a designovo je tiez velmi podareny 😉
Toyota - 12 000 000 vozů
Mazda - 10 000 000 vozů
Honda - 11 000 000 vozů
Suzuki - 7 000 000 vozů
Subaru - 4 000 000 vozů
Daihatsu - 1 600 000 vozů
Mitsubishi - 8 000 000 vozů
Kia - 12 000 000 vozů
Hyundai - 8 000 000 vozů
len GTI bude vlastnit jazdeneho Golfa 7 a Zezulka bude pracovat v Skodovke na pase
:-! :-! :-!
Japonci se za posledních 20let vypracovali hlavně v designu, spolehlivá auta to byla už před tím, ale designově se na to nedalo dřív dívat. V tomto teďka mají navrch a VW se může jít vys*at, protože na prvním místě nikdy nebudou. Můj odhad je: 1.Toyota, 2. FIAT, 3. GM a VW zůstanou kde jsou, nebo by mohli i spadnout, protože příliš mnoho modelů znamená pokles kvality vozů a VW nikdy nebyli moc kvalitní (designově na tom jsou ještě hůř jak staří japonci a spolehlivost je průměrná). FIAT tam řadím protože je to značka, která se zvedá z krize, vyrábí kvalitní a nádherná auta (co si budeme povídat, italská škola designu učí celý svět), navíc se teďka Lancia vrací na trhy, ze kterých odešla a celý FIAT e😜anduje tam, kde nebyl.
wau! Tvoj prispevok to vystihuje na 1000 percent! :yes: :yes: :yes: :yes:
inac Alexiii .....slusny podnikatel si kupuje Mercedesy, BMW, Lexusy, .....ti lepsi Rolsy, Bentley, Jaguar a pod. Kazdy podnikatel sa vyjadruje o VW Passat ako o aute pre chudakov a gastarbeiterov 😉 Ani sa im necudujem, Passaty jazdia len uradnickovia zo statnej spravy, predajcovia marihuany, drobni poslickovia mafianov a par jedincov, ktori pracuju v Rakusku alebo Nemecku a kupia si tam jazdeneho Passata a doma hraju "velkofabrikanta" >😁 >😁 >😁
jejdanenky! Tak ja tu mam 6 prispevkov, ty ani jeden ....a napises mi, ze sa neviem vyjadrit slovami???? Tak potom neviem, ze kdo je tu poťuochly >😁
sme rozesmal,toyota ma mnohem lepsi motory viz.lexus,awd.....ma runner,tacoma,tundra,land....to sou myslim 4x4......u so funny dude.wv.....to je sracka,jedna me stoji v garazi.....me by jen zajimalo,kde soudruzi z NDR udelali chybu.
>😁 Vida, tak chlapec, ktery sam sebe povazuje za automobiloveho odbornika se zase projevil. A jak jinak, ukazalo se, ze autum vubec nerozumi a jen lze. :no: Pravda je takova, ze Golf NENI nejprodavanejsim autem Evropy. Za prvnich 8 mesicu letosniho roku je to Peugeot 207. Zabavna je take veta o tom, ze se Toyota nemuze v Rusku chytat >😁 Tak se podivejme na data. Minuly mesic tam prodala 13 568 aut. VW pak celych 2 915 >😒] kdo ze se to nechyta? >😒]
Kdo si jednou koupí japonské auto, k evropskému šmejdu se už nikdy nevrátí. VW existuje jen díky silnému německému tradicionalismu, jejich "uni" auta - sterilní, nudná, na stejných platformách, se stejnými díly, s opatrně průměrným designem (tak podivně zpatlané auto jako Passat jen tak nenajdete), technicky i designově o generace za Japonskem nikdy "jedničkou" nebudou, nemohou být.
Avatar - Falco
Falco
VW - 7 000 000 vozů
Škoda - 1 500 000 vozů
Bentley - 20 000 vozů
Audi - 1 800 000 vozů
Lamborghini - 5000 vozů
Seat - 800 000 vozů
Bugatti - 500 vozů
Tomiss
😉
je příliš krátká doba na tak obrovský nárůst prodejů. Při tom porovnávání ttt vs vw se ale nějak pozapomíná na GM a ford. Je chybou je jakkoli podceňovat nebo dokonce odepisovat. Můj tip je, že v roce 2015 bude jednička v prodeji stále ttt, těsně před GM. Jedno je ale jistý, ttt nebude jedničkou po tak dlouhé dekády jako GM a bude časem taky sesazena.
Rozhodne si nemyslim, ze je mozne do roku 2015 se preskocit z 4teho mista na prvni. To zni technicky a casove jako pohadka ... Ale rozhodne jsem presvedcen, ze Porsche bude kontrolovat balik akcii do roku 2015 a tim padem cely Volkswagen, takze nebudeme mluvit o VW ale o Porsche jako hrace cislo 4 nebo pripadne 3 na svetovich trzich.
Opět se nedovedeš vyjádřit slovy? Takové chování vídávám u poťouchlých individuí.
milan3
Byt nerad musim castecne souhlasit s GTI protoze WV na rozdil od ostatnich vyrobcu ma naprosto jednu nezkutecnou vec a to spickove umeni marketingu za obrovske podpory masy lidí! ;-\
milan3
Jinak WV Jetta s TDI 1,9 s klimou stoji 14 000USD + 5 let bezplatne vymeny oleje, t.j. necelých 300 000CZK. Jinak WV s novymi diesely nema absolutne v USA sanci, protoze bohuzel v USA neni nafta v te kvalite kterou tyto motory pozaduji. 😉
Tomiss
Dej si otázku:na co vlastně mám?
Tomiss
:yes: >😁 >😁
Nevidím realitu v tvém povídání. AYGO, YARIS jsou v rámci Evropy nejprodávanější auta ve své třídě, Auris je letošní, vlastně lonský, model novinka na trhu, ve zbytku světa mimo Německo se prodává docela slušně. Avensis je v Německu považovaná za velice dobré a kvalitní auto. Co se týká Golfu, ten je nejvíce prodávaný právě a jen v Německu, v jiných končinách o něj není až takový zájem. V Rusku ano tam udělalo Německo velký kus práce, ale ne VW ale MB a BMW, ale ani Japonci nespali a mají tam obrovský úspěch. Pořád se oháníš Evropou a postavením VW v Evropě. Podívej se na prodeje v jiných státech než je Německo a jak si tam stojí VW. Nic moc. Ve Francii vedou francouzské značky v Itálii italské. Nechci tady předpovídat budoucnost na to nemám vzdělání, ale myslím si, že by se musel ostatní automobilový svět zastavit, aby se splnilo přání VW. Například jste zapoměli na Ausrálii, kde Toyota patří dlouhodobě na špičku a co se týká Afriky, Jižní Ameriky, Jihovýchodní Asie tam všude je Toyota pověstná svou spolehlivaostí a velice dobře se prodává. Toyota neprodává jen to co se objevuje na Evropském trhu, ale má obrovský sortiment modelů a motorů pro celý svět, počínaje malými auty, přes ofroudy a konče nákladními auty. Takže uvidíme kdo bude jednička 😄
Zabudol si , ze chce predstihnut Toyotu aj v ziskovosti . Tam zaostava priepastne ( cas na jeden automobil ).Organizacia prace ......
Ani Toyota nemá v Europe celu modelovu radu
Marko mi dodal materialy k XF a je to parada ( AMT i pres nekolikere urgence tise spinka a o zakaznika patrne nestoji). Uvidime, jeste nejsem rozhodnuty. Navic mozna bude jina priorita nez novy vuz, tak to zacnu resis az na jare.
Nápodobně. VW a TD není u mě moc oblíbené. Jsem trochu zarytý odpůrce běžných "Evropanů".
Avatar - Ondore
Ondore
>😁 presne, posledné spráVWy zaváňajú skôr politickou agendou... Neviete, či sa náhodou soudruzi z NSR nechystajú dodať Rusku pár miliónov VW v rámci reparácií skôd z druhej svetovej? Možno to je téma dňa, prečo nie, keď v SR otvárajú Benešove dekréty... Alebo sa chystá prevrat v Číne? Niečo za tým kua musí byť >😒]

Teda aby sme udržali konverzáciu v žartoVWnom duchu, Matesi ide koniec roka, čo vravíš na XF? Ja ich chcem pár kúpiť do rodiny, do roku 2015 je plán 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D
Beru zpět a řekněme,že se omlouvám,že jsem řek,že autům nerozumíš.Rozumíš-myslím to upřimně.Nemám rád,když se určitý názor smete téměř nadávkou na někoho,kdo třeba upřednostňuje koncern.auta.To co jsi napsal je fundované,dokonce s tím souhlasím.Takže dík za rozšíření obzoru o Toyotě.Každý to (VW a Toyota) dělá jinak s tím,že Toyota je v prodejích úspěšnější.To je taky holý fakt.
marianek
Otazka neni jestli ma Volkswagen na to byt svetovym hracem nebo ne. Otazkou je, jestli ma na to byt nejlepsi. Evropsky automobilovy trh neni zdaleka pro svetove hrace tak dulezity jako americky nebo dnes jiz asijsky. Pokud se VW zacne vice soustredit na ostatni trhy, duraz na trh evropsky zeslabne a s tim i pozice VW na tomto trhu. V tomto dnes VW slape po tenkem ledu. Jeste neni tak velkym hracem aby si oslabeni na domacim trhu mohl dovolit.
Ty na to jdes blbe, s kalkulackou a rozumem 😄 Kdyz jednou ve Vlkohradu reknou, ze dozenem a predezenem, tak to tak kua bude i kdyby na burty nebylo >😒]
Nebyl deda Jirasek nebo Palacky? Vybrany sloh a pravopis :yes: :yes: Radsi Golfa TDI v garazi, nez tohle cist *blici smajlik*
Vše co píšeš neznamená, že oni nemůžou mít. Problém je úplně někde jinde. Oni vyvýjí takový motor, který bude mít optimální poměr cena/výkon - zlatý střed.Sem spadá vše vyjma Lexuse, Priuse ... a některých dalších aut, které jsou zaměřeny i jiným směrem. Toyota připravuje několik modelových řad hybridů - ona jde jiným směrem.Zda správným se ukáže.Zda cesta vede u benzínů přes dvě turba, samovznícení(vyšší kompresy),variátory, či zda se u dieselů také prosadí hybrid se zatím neví, ale alespoň se něco děje.(Když se připravoval diesel, hlavním měřítkem bylo splnění nejpřísnějších emisních limitů - evropa je pro ně jen jeden z významných trhů)
Tomiss
Toyota se na evropském trhu již pěkných pár let snaží,nicméně její výsledku tomu neodpovídají.Je to něco podobného jako její působení v F1...neví,co s tím 😲
GTI
:yes: :yes: :yes:
Tomiss
V Evropě je řada automobilek...některé se zvedají ze dna(italové),některým se propadají prodeje(zejména francouzská výroba),některé stagnují,některým se každým rokem prodeje zvedají a přibývají noví spokojení zákazníci(hlavně německá produkce).Pro některé automobilky je evropský trh maximum,pro některé je to startovní čára pro další růst...Pokud chceš být velkým světovým hráčem,musíš na to mít.VW na to rozhodně má. :yes:
Že by někdo, kdo vlastní VW? Prober se , jsi fanatik.
marianek
Ano z nejakych duvodu se VW prodava dobre. Tedy v Nemecku. To ze ma VW velke prodeje ma take co do cineni se zemi z ktere pochazi a s faktem, ze jde o nejlidnatejsi zemi v Evrope. Povest spolehlive znacky a velke financni vyhody pri nakupu vetsiho mnozstvi do firemnich flotil se take odrazeji ve statistikach prodeju.

Nejak si ale nedokazu predstavit, ze by VW predbehl Toyotu v kvalite a spolehlivosti. Mozna jedine, ze by zavreli tovarny v evrope a prestehovali se do Japonska. Potom po case by kvalita urcite stoupla na uroven Toyoty.

Dalsim problemem je americky trh. Na nem jeste Volkswagen neprorazil. Navic povest prilis maleho a nekvalitniho auta se spatne opravuje. Toyota ma mnohonasobne prodeje a Volkswagen ma moc malo casu na to, aby s tim do roku 2015 neco udelal. Co kdyz se Toyota zacne soustredit na Evropu jako na americky trh? To by byla pohroma pro evropske automobilky. To vidime uz v nekterych segmentech. Napr. Toyota Corolla Verso je snad nejcastejsim autem tohoto segmentu, ktere na silnicich evropy potkavam.

Nevidim zadnou sanci, jak by se Volkswagen dostal regulerne pred Toyotu.
Tak to je soda.Všichni kupujte KIE Hyundaie a Opely a hlavně Peugeoty.Přeju vám to,když nejste schopni vlastních úsudků vycházejících z objektivních faktůPřeju vám to,abyste nepoznali,co znamená ve 21.století auto.Cha chaaa cha.
P.S.Japonské auto by slušný Evropan do firmy ani nechtěl,protože reprezentovat takovým lojem je pod úroveň,ledažeby chtěl hned dát najevo svou neschopnost si vybrat auto.A taky vlastně nechce jak píšeš.Plechové krabičky ala Japan jsou nálepkou na čele-protože nerozumím autům a jsem guma co nemá svůj názor(vyčet jsem to na webu,že Japopnci jsou nej)-tak ho mám.
GTI
>😁
GTI
😉 :yes:
Tomiss
>😁 >😁
Sakra, já myslel, že Apríl už byl! Nebo ne? >😁
Pozicia Toyoty je dost silno posadena na svoje miesto ...Skor by som to videl na nejaku cinsku "fabricku" aj ked ma ta predstava trosku desi. A nekecaj, tych 8 rokov prezijes aj v kome, to sa pocita ...
Ne,mluvil jsem o CELKOVÉ technické vyspělosti,ne o tom kolik kW se z jak starého nebo nového motoru dá dostat.Celkem mě nezajímá,co prozatím bez turba.Neřek jsem,že quatro neuumí,prostě ho nemá,nemá ani další technologie.Nemá DSG.Nestačí to na pochopení odlišné tachnické úrovně Toyot.Tudíž je jasné,že VW používá vyspělejší techniku pro masy než Toyota.To je všechno,je to prostě tak.Ano,možná vyrábí levněji,ale dílem proto,že ty technologie jsou horší a dílem je to dáno na jakých trzích to množství prodá.A ta nižší technická úroveň se projevuje i když sedíš za volantem z pocitu z řízení,ale to je jiná kapitola,to sem nepatří.
VW ma niekde specialny cintorin pre svojich fanatikov?? Nema?? Tak im to navrhni, budes prezident cintorinu, no a ked to na teba dojde (co ti neprajem) tak az potom mas narok na mauzoleum. A tvoj plat by zavisel od poctu hrobov ... Kua, cierny humor mam rad ... Ak som to prehnal, sorry.
V mausoleu? Nanejvýš ve formaldehydu.
GTI
>😁 >😁 :yes: 2015... to už budu v mausoleu... >😒] Rasto... jo, mrknem na to... Já tipuji především, že Toyota nebude jedničkou.
musim pozriet poslednu statistiku, no najpredavanejsie auta v Europe su: Peugeot, Ford, Opel, Fiat a VW tam bol na 8 mieste. myslim, ze to uverejnil autobild.de ....skusim to pohladat. Este som sa cudoval, ze Peugeot. Tak nekecaj o VW ! Inac VW a Skoda sa predava do firem a to nie je ukazovatel. Pretoze je to sposobene zlavami a napchatim vrecak zodpovednym managerom proviziou 😉 a to japonci nerobia. Ich auta sa predavaju na zaklade techniky a spolahlivosti a nie na zaklade provizii ......takze odpocitaj vozy VW predane statnym spravam a zistis, ze VW je niekde v predeli. Navyse sucasny trend (stupajuci) poruchovosti VW Group .....ten nasvedcuje tomu, ze v roku 2015 bude VW svetovou 5-kou >😁
Velmi vazne prognozy na rok 2015 uverejnil AUTOHIT a zneli😒br /> 1.KIA a Hyundai
2. FORd
3.OPEL
4. Peugeot
5 VW
Dej si otázku co a za kolik dostaneš.
Máš snad pocit, že VW bude na celém světě prodávat kompletní modelovou řadu a všechny motory? Modelová řada VW vyjma Evropy bude s největší pravděpodobností všude užší než u Toyot. Vozit auta lodí se dá jen u nejdražších modelů, jinak se to nevyplatí ani u motorů. Toyota možná nedosáhne na VW v Evropě, ale stejně hned tak nedosáhne VW na Toyotu všude jinde.
A který pak to jsou motory které válcují benzíňaky VW??JInak jen dodám, že VW nevyrábí jen PDčka...CRka už má jsou dobré.
24.9.2015 o 16😁0 ta tu budem cakat ... Potom sa na to pozrieme. Ak to tak bude, kupim novu Toyotu a odveziem hned na srotovisko. Ak to tak nebude, zacnes chodit pesi a v zivote sem nenapises ani slovo (niektori sa potesia). Beries?
Tak to napis tam a nemiesaj to tu, kde sa nikde v takych tendenciach nevyjadrujem. A nemam preco ospravedlnovat svoj prispevok. Trvam na tom, ze je to zo strany VW haluz. To je tak vsetko, co ti k tomu mozem napisat. Podla jednotlivca predsa nebudem posudzovat vsetkych, ale to ti zjavne nejde.
Prodává VW hybrid? Musí Toyota použít Turbo, aby byl benzínový motor konkurenceschopný(prodejný). Toyota v současnosti používá u benzínu 9let starý motor, na který se VW bez turba nedostane ani s motory na 98 oktanový benzín. Proč bez turba? Protože je to levnější.Za přijatelný peníz dostaneš od Toyoty o třídu lepší motor - proto zatím bez turba.Quatro? Jestli máš na mysli, že neumí vyrobit quatro, a nebo co jsi tím chtěl říci? O dieselu psát nemá smysl.
:yes: :yes: :yes:
totalny psychopat >😁 >😁 >😁
Soudruzi z NSR sa málinko prepočítali pri zostavovaní desaťročnice. Jednak samozrejme nehovoríme o VW ako takom, 6 mil áut predáva celý koncern. Ak to hodíme do kalkulačky, tak zistíme, že každá divízia musí mať minimálne 6%-ný ročný rast. Vlastne stačí o niečo menej, ak sa Jacobymu podarí predať 1 mil. áut v US, čo je celkom slušná utópia hneď v úvode, zvlášť v kombinácii s vyšším ziskom, ktorý im v US nehrozí ani omylom >😁

Samozrejme konkurencia sa musí začať prepadať do smetiska dejín, nesmú mať žiadny nárast predaja, v opačnom prípade je to stratené... Chlapi sa asi naozaj nadýchali niečoho v lakovni, alebo začali čítať auto.cz, kde je nám všetkým jasné, že Guru je len jeden >😁
Timto vyrokem od Vw prome znamena chseme byt gigant nejvetši nejbohadči nad narodni spolecnost nej nej=monopol vsechno skoupit aby si mohli diktovat ceni jak nepriklad majkrosovt nedo unas cez. To prome znamena o Vw si auto nekoupim ani o jejih koncernovich automobilek jako napriklad škoda audi seat lamborgini bentley bugatti a nevim co este skoupyli monopol ja podporovat nebudu. To jeden student povydal že ma za ukol cistenim bod videlat milion a už ho nikdo nepotpořil protože milionaře nikdo nepotporuje tak pozor natito veleka slova ale sou tadi lidy jako geos tihle konzumni lide sou a reklame nane ma velki vliv jak je neco nejvetsi tak je potreba to potporit a myt to taki abych nebyl nahodou jinej jak ostatni stado. A vyroky lidi jako sem četl v diskuzi napriklad geos tak to je jeden z nich co by nejradeji mel jeden koncern gigant monopol a vic k zivotu nepotřebuje a ešte ho bude podporovat nechapu tohle mysleni? Nase mala krasna zeme nevim nevim jestli tihle giganti rozdychaš ženou se jen byt vetsi nejvetšim na svete a ešte dal jesli by to šlo
Chudák je ten co ex post omlouvá svůj příspěvek,že to bylo myšleno ironicky.Tak se nauč psát jednoznačně.Jiné národnosti bohužel nepíšou takový hnůj,jako příspěvky ke článku "Škoda chce vyrábět na Slovensku"Tak si je přečti a možná tvůj lískový ořech v hlavě pochopí,co jsem měl na mysli.
GTI
Tohle není ústřel. Ostatně z pozice evropského zákazníka se tvrzení, že nějaká japonská Toyota je jedničkou světa, může zdát vskutku podivuhodnou informací. Vždyť... AYGO... 8-s Yaris... 😄 Auris >😁 či Avensis... >😒] tedy produkty cílené na Evropu tu nijak netrčí nad ostatní evropskou produkci a rozhodně nevypovídají o prvenství. Koneckonců, jaký je vkus evropských motoristů, o tom nejlépe přece vypovídají prodejní čísla. Ten tolik údajně předražený a ošklivý GOLF... je nejprodávanějším autem Evropy. Passat je nejprodávanějším autem ve střední třídě. POLO také není žádný propadák, TOUAREG se v lux segmentu SUV/offroad drží stále skvěle a nejinak tomu bude s TIGIm. Takže - VW se dokonale desetiletí trefuje do vkusu evropských zákazníků. Nejúspěšněji, o tom není pochyb. A vezmeme-li do úvahy koncern VW celý, pak postavení Škody zejména ve východní Evropě je silně dominantní a postavení AUDI v prémiovém segmentu je obdobné. Měl-li bych porovnat, pak bych evropskou větev Toyoty přirovnal k současnému Seatu - nijak výrazně vyprofilované modelové portfolio, velmi diskutabilní design, tomu odpovídající prodejní úspěchy.

V roce 2015... bude koncern VW dokonale zakrojovat z čínského koláče, a to jak v mainstreamu tak v prémii. Odhaduji, že VW bude na čínském poli nejúspěšnějším hráčem. No, a tohle rozhodne. Samozřejmě tomu napomohou i budoucí postoje Američanů, kteří v té době budou více soustředěni na produkci vlastní, a tak Toyotu dostanou postupně do složité odbytové situace. V Asii bude za nejpřitažlivějšího "exota" hrát první housle VW, v Indii to samé. Vedle toho, Německo v posledních 10i létech udělalo hodně pro odbyt své produkce do Ruska, také tam nemůže být Toyota úspěšnější, než-li VW...

Tedy, spíše bychom si mohli položit otázku - bude Toyota v roce 2015 dvojkou či až trojkou? Vždyť jednička je jasná již dnes...
No jestli jsou znakem celkové technické úrovně emisní limity,tak jsem rád,že někdo autům rozumí tímto způsobem.Toyota nemá konkurence schopný diesel,to je holý fakt.Dodnes.A kde jsou technika typů TSI,no kde je má Toyota(říká pan TDEčkař che che).Umí Toyota DSG,má Toyota quattro a tak bych moh pokračovat.Kolik dělá Toyota modelů.Tak nepiš nic o technické stránce,když nejsi schopen pochopit objektivní fakta a tvé argumenty jsou "pan TDečkář.
Teraz rozmyslam, co je za tym planom predstavitelov VW .....totalna opica z Oktoberfestu alebo silna davka marihuany???? V kazdom pripade VW upada raketovou rychlostou do pr...e a nie na prvu priecku >😁 >😁 ...sice na prvej priecke uz coskoro bude, pretoze koncern VW uz kazivostou predbehol aj francuzske automobilky (statistika OAMTC - Rakusko)
v usa sa zatial presadili iba 2 modely od vw a trochu touareg a yetta, o golf tam nikto nema moc zaujem, bezni ludia kupuju auto podla toho co dostanu za svoje peniaze a pri obrovskom kilometrovom nabehu jednoznacne hladaju spolahlive auta, japonci sa prebojovali do popredia svojou kvalitou a spolahlivostou, americke auta boli drahe a malo spolahlive, europske automobilky nemaju taku siet predajni a servisov,
VW, že má lepší motory. Jako vtip dobrý. Proč, když jsou tak skvělý se nemůžou prodávat všude, protože nesplňují emisní limity.Pán bude nejspíše zarytý TéDéčkář.
>😁 ...seat na spici... >😁 >😁 >😁
Mimo Europy po dakom VW ani pes nestekne. Aj ich pokus prerazit na americkom trhu skoncil vlastne fiaskom (obrovsky boom? mozno, ale bez VW!). Cina je prazdny a nezmapovany trh, ale VW nie je jedine, ktore sa tam chysta - japonci a korejci su ovela blizsie, a povedal by som ze tak ako my mame niekedy neopodstatnenu doveru vo vyssiu kvalitu z Europy, tak zase cinania skor budu inklinovat k japonskym a korejskym autam (ktore aj teraz v juhovychodnej azii nieco znamenaju, zatial co o VW tam nikto nepocul).

Je pekne, ze VW si dava vysoke ciele. Akurat ze tieto mi pripadaju uplne nerealne. Aby ich naplnili, to by VW musel nieco znamenat v celosvetovom meradle! Lenze zatial slava znacky VW konci na vychode pri ukrajinskych hraniciach, a na zapade na atlantickom pobrezi. A to je na dosiahnutie postu globalnej jednotky dost malo...
Si chudacik, co sa vie len navazat do inych narodnosti, alebo vies napisat aj nieco duchaplne? Ak si nepochopil ironiu, tvoja blbost. A ak vazne veris tym kecom, ze VW chce byt za 8 rokov svetova jednotka, tak si otvor oci a porovnaj, kde je dnes Toyota. Vo vsetkom, ci uz ide o pocty vyrobenych kusov, trzby ... vo vsetkom dosahuje lepsie vysledky. Uz len z tohoto pohladu je to smiesne. A tak si vyznel tvojimi kecami o uvazovani na Slovensku aj ty. A zijem uplne inde ... Pekny den.
Ano, v evropě jsou nejlepší (nejmasovější), v asii to vypadá, že se dobře chytli začínajícího boomu a mohou ukousnout hodně z nabízeného koláče potenciálních prodejů, ale...... obrovský boom v Jižní a Severní americe ??? V Jižní možná.... ale celý jihoamerický automobilový trh nehraje žádnou velkou rozhodující roli v celosvětových prodejích. To USA je trochu jiná káva, ale tam to bude mít VW těžké přetěžké. Jsem zvědav, jak budou přemlouvat potenciální kupce právě pro nákup produktu od VW group. Stačí se podívat, jak dlouho pracují na trhu jap. značky a jak "pomalu" zvedali/zvedají čísla prodejů. No, uvidíme, je to ale docela optimistické tvrzení.
Přesně tak.Lidé,kteří budou chtít technicky auta na výši či na špicce,budou si spíše než Toyotu,koupovat koncernové auto.Kde má Toyota např.srovnatelný diesel s VW,kde má quattro,kde má DSG,kde má tak širokou nabídku modelů a motorů.Uvidíme a negativně můžeme hodnotit,až tomu tak nebude a nebo se jim to nepovede.Navíc ve snaze snižovat náklady ani ta Toyota už dnes není tak kvalitní,jakou má pověst a jaká bývala.
Nevidíte že GOES je nemocný? Že do něj na dálku kopou neznámí telepati, že na noc pije šaratici a zavírá se do olověné rakve, že mu na dálku rozbili pračku, auto a zároveň zardousili a očarovali kočku... >😁
Myslim ze to byt prvni chce vetsina automobilek.
to bolo dobreeeeeeee :yes: :yes: :yes:
Já nevím o co Vám jde.Osobně věřím že to koncern dokáže, má proto všechny trumfy v rukávě.Passat, GOLF, Octavia, Fabia, produkce Audi, produkce Seat.To je vše Evropská špičká a kvalita.Teď tuhle kvalitu a špičkovou techniku která nezná kompromisů dají možnost koupit jak celé Asii,potažmo Čině, dále obrovský boom očekávám v Jižní a Severní Americe.Prostě se sílící kupní silou na celém světě v tom nevidím problém a kdo by nechtěl to nejlepší co se jako celek u koncernu nabízí.Konečně si splní sen spousty lidí, kteří viděli tyto auta jen na obrazcích v časopisech.Ano já věřím že to koncern zvládne a například takový Logan, není a nebude nikdy pro koncern vůbec žádnou konkurencí. 😉 😉
dva se sem nevejdeme
dobře, ale až sníš oběd
a teď vylez z té pračky!!!
No dyt jo,byt lepší je vlastně nešvar.Tak takhle uvažují na Slovensku a podle toho to tak vypadá....Ještě tu chybí nějaké nacistické kecy ze stran slovenských přispěvovatelů,jak je dobrým zvykem na jiných forech hodnotících články na auto.cz.Tak šup něco napište bratia...
>😁 >😁 >😁
proti koncernu VW nic nemám, ale tohle mi zavání šílenstvím. Myslím že budou rádi pokud do roku 2012 zůstanou na stejné pozici jaké jsou. V případě maximálního úspěchu se tak leda posunou na 3 pozici.
Ale cíle si soudruzi musí stanovovat vysoké, jako u nás za totáče 😉
..dále není co dodat.
essesant
>😁 >😁 >😁 Ja bych to videl na neco prudce halucinogeniho 😉
Lubos.1
Predstavenstvo VW sa asi prave vratilo z Oktoberfestu >😁
Chtít může no 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Toyota na tom pracovala dost dlouho, a to mimojine i kvalitou. VW muze tise zavidet
Avatar - 125S
125S
To je tim ,že chtějí bejt ve všem nejlepší, jenomže Toyota to nenahnala počtem modelů, ale prostě se dobře prodává a všude... 😄
Uz druhy tyzden tu citam, co vsetko chce tento megakoncern stihnut a dosiahnut ... Vychadza mi len jedno, ze asi im dodali "dobry tovar" a cele dni len ficia na trave alebo podobnych navykovych latkach ... >😁