U BMW si asi nejsou úplně jistí tím svým novým francouzským "designem" a tak radši dali trojce střízlivější vzhled. Co je tragické, je ten přední nárazník. Ten je fakt k zblití.
Musim do opozice.
PredFL svetla se mi libila vic, i diky tomu zubu. Tyhle nove pusobi tak nejak genericky, levne. Ledvinky fajn, ale i ty predFL lepsi. Skoda kulatych koncovek. Interier pak skoda mluvit, zprzneni dokonalosti.
Neni to tragedie, ale ani posun vpred.
Inu, pokud bych mel objednano doufal bych, ze se stihne vyrobit jeste "po staru". ;-)
navyse pojde ( zrejme ) o definitivne posledne auto strednej triedy predavajuce sa v EU so 6 valcom. neverim, ze dalsia generacia 3er ho este dostane ...
No přesně, já bych se ve výsledku porovnal i s 7. Ale jestli bude novej systém stejnej jako v iX tak tím BMW přišlo o jednu z nejlepších vlastností. U iX po startu čekáš na navigaci možná půl minuty, do tý doby koukáš na logo. Pak napíšeš název ulice a místo toho aby ti to už během psaní dávalo na výběr, tak po dopsání celého názvu čekáš tak 5-10 vteřin (jako u koncernu..). A co je nejhorší, tak po startu zaplej line assist... No a pak logika toho systému, kde domovská obrazovka má milion ikonek a u každý tě čeká několik podmenu :(
Presne, to sú predĺžené čínske verzie (ostatne aj označené je to Li), je to vidieť na línii strechy a zadných dverách a narúša to ten pôvodný dizajn a línie európskej trojky. Takže celkový dojem z EU verzií by mal byť lepší.
Spíš to bude tím, že na těch fotkách jsou většinou ty čínské verze s prodlouženým rozvorem, trojka jezevčík, to auto nemá základní linku dělanou pro větší rozměry a tak to vypadá divně. ;-)
iDrive by mal zostat ... stredova konzola sa nemeni, teda nemala by si menit, akurat pride o tlacitkove ovladanie klimatizacie pod prieduchmi, co sa este asi bude dat celkom prezit. mne sa skor 3er na fotkach zda nejaka divna :) ale moze to byt kludne tym, auto nie je v m-packete
V duchu tradícií faceliftov (pardon, LCI) u BMW je to vylepšenie, nie výrazné, ale zlepšenie. Ja oceňujem, že zmizli tie zuby na spodku svetiel, tým som nikdy neprišiel na chuť; predné svetlomety teraz pôsobia čistejšie. Veľmi kvitujem aj ponechanie veľkosti obličiek, bola istá obava, či to nepôjde smerom ku 4er, našťastie nie. Plus tie obličky sú o chlp hranatejšie, čím sa auto viac podobá na 5er a to je za mňa dobre (keďže 5er považujem za najkrajšie súčasné BMW). Škoda, že vzadu nenechali pre 30i klasické oblé koncovky výfukov.
Viac sa ale obávam zmien v interiéri, keď sa prejde na celodisplejovú palubovku á la i4. Žiaľ vidiac novú 7er, i4 atď., to je zjavne nový trend, ktorý zasiahne celé portfólio BMW. Tak zostáva len dúfať, že dotykáč u BMW bude lepší, ako u konkurencie. Každopádne ergonomicky vychytaný interiér bavorákov (iDrive + fyzické tlačítka) bude preč.
Presne takhle se delaji facelifty pro nakopnuti umirajiciho prodeje. Udelas zaklad a pak pridas po par letech vic detailu a auto prokoukne a hned se zas prodava, nez dojde na obnoveni typove rady po x letech. Klasika. At maji lidi za co utracet